w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו איכה?
מאת: רפי לאופרט  |  18/05/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מטרות "תג מחיר",נוסח לאופרט
  שלמה המגיב   18/05/14 14:03
"..תג מחיר מכוונת גם לייצר הרתעה" ,מכריז לאופרט , כדי להצדיק את התופעה הנבזית הזו , ועוד מבקר את מי שמגנה את התופעה. מה קרה לאופרט ? האם עד כדי כך אתה מתייחס בזילזול לקוראיך ? הרי כל "טמבל" ( גם כזה שאינו בוגר המכללה לביטחון לאומי) מבין שהם לא מרתיעים אף אחד וגם הם בעצמם יודעים שפעילותם העבריינית לא תיגרום לממשלה לשינוי מדיניות באף נושא וגם לא תבלום או תקטין את ההתנכלות של הפלשתינאים למתיישבים , ומה שנותר כאן "כמטרה" , זה פשעי שנאה נגד זרים, חימום השטח , שנאת חיילי צה"ל , שנאת רשויות המדינה וגרימת תוהו ובוהו במצב ביטחון הפנים של המדינה. ובכלל , רק לחשוב על התובנה המטופשת הזו שמטרת קבוצת אזרחים שאינה מרוצה מהתנהלות ממשלתם , הינה לבצע עבירות פליליות כנגד חפים מפשע , כדי "לסחוט" מממשלתם ( "להרתיע" אותה , עאלאק !!), התנהלות אחרת המקובלת עליהם, זה בכלל חוסר מוסריות ממדרגה ראשונה ואני חוזר וטוען שזה "טרור" עפ"י כל הגדרה ,של מי שאמור להבין את המושג "ביטחון פנים" של מדינה. והמבין יבין !. נו , מחר יחליטו החרדים (לדוגמא) , שהם לא מרוצים מהתנהלות הממשלה בקשר לגיוסם , "ויצרו הרתעה" (אליבא דלאופרט !) , ע"י התנכלות וביצוע עבירות פליליות כנגד רכוש צה"ל וכנגד רכוש מוסדות דת זרים וכנגד סתם אזרחים באקראי , ולאופרט יראה בזה מטרה ראוייה שאינה "טרור ! אתם הבנתם את הראש של לאופרט ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מה באמת מייצגת תגובתו של שלמה
  רפי לאופרט   18/05/14 17:09
המגיב?

השלמתי עם העובדה ששלמה המגיב מונע בתגובותיו ע"י דחפים בלתי רפלקסיביים, שלהם ארבעה מרכיבים טיפוסיים: א. הוא אינו קורא את הדברים שעליהם הוא מגיב. הוא בורר מתוכם את השורות שמדליקות את זעמו, ועוסק בהן מחוץ לקונטקסט המאמר, משל היו סדין אדום. ב. הוא אינו נזקק לעובדות ולהיסטוריה, משום שהוא אינו מתמודד עם רעיון אלא עם הצורך להשתיק דברים שאינם לרוחו, דברים שאינם עולים בקנה אחד עם אמונותיו המשוחדות. ג. שלמה המגיב מרבה לעסוק בשאלות של מוסר, אבל הוא בוחן אותן על יסוד התאמת לדפוס חשיבה מאובן שבו זהות אומרי הדברים או מבצעי מעשים קובעים את תקינותם, ולא מבחן השכל הישר. במבחן השכל הישר, נקבעים קריטריוני בוחן ללא קשר לאירוע כזה או אחר, וכל אירוע נשפט על-פי אותו קריטריון בוחן. אני מוצא ששלמה המגיב אינו מסוגל לכך, או במתכוון מתחמק מכך. ד. שלמה המגיב הוא שמאל קיצוני טיפוסי, כלור: שונא יהודים באשר הם יהודים, וככל שהם דתיים יותר, כך הם שנואים יותר; שלמה המגיב מתחזה לליברל ונאור, אבל הוא אינו אף אחד מהם, משום שהוא אינו יכול לשאת אצל אחרים את מה שהוא מבקש לעצמו; שלמה המגיב אחוז בולמוס ה"אתה בחרתנו החילוני", כלומר כל הצק, כל המוסר, וכל ההומניזם צמחו בגינתו, וכל מי שחושב אחרת – מוקצה.
לאחר שמבינים את היסודות עליהם מושתתות כל התגובות שכתב שלמה המגיב עד היום למאמרים שלי, לפחות, קל להעריך אותן ואת ערכן הממשי.
על תגובתו האחרונה אני מבקש להעיר:
חוקיות ואי-חוקיות – מעשים מנוגדים לחוק (בשעתו) בנו את המדינה הזו. מעשים מנוגדים לחוק הקימו רבים מהישובים שא"כ עיצבו את גבולות המדינה, שכיום שלמה המגיב מבקש לקדש אותם. מעשים מנוגדים לחוק הרתיעו גם הרתיעו פורעים ערביים לאורך כל שנות הסכסוך הישראלי-ערבי (שאל את הערבים עצמם...). ומעשים מנוגדים לחוק – לדעת יהודים מפוקפקים בעיני וגויים מפוקפקים עוד יותר גם עיצבו את מדיניות ההתישבות ואת גבולות ההתישבות ביהודה ושומרון, ברמת הגולן ואפילו בירושלים. לכן, אינני מתרשם מזעקות הקוזק בנגזל, לא כשהן באות מצד שלמה המגיב ושותפיו לדעות ולא כאשר הן באות מצד האימפריאליזם המערבי, שעדיין חי ובועט.
מוסר – אינני שותף לעקרונות המוסר הסלקטיבי של שלמה המגיב ושותפיו להשקפות, ואינני חושב שמעצבי המדיניות בישראל כיום, תופסים את פעילות "תג מחיר" כמוהו. נכון שיש בתקשורת הישראלית ובחוגים פוליטיים המקדמים בכל מחיר מדיניות של "שתיים וחצי מדינות לחצי עם" מי שמנסים לגנות ולהשחיר ללא אבחנה מתישבים כעבריינים, ולהעביר קו משותף שעקרו "רצח אופי" בין מחבלים רוצחים לבין מי שמתגונן מפניהם, ובין פורעים רצחניים לבין מפגינים.
שלמה המגיב אינו מבחין בין שריפת דגלי המדינה ע"י מי שמתימרים להיות אזרחיה הנאמנים (ואולי אין הם כל-כך נאמנים?!... לבין כתיבת סיסמאות על קירות. הוא אינו מבחין בין רצח אזרחים לבין נקוב צמיגי מכוניות, והוא אינו מבחין בין ידויי אבנים ובקבוקי תבערה על אזרחים ובכלל זה יהודים לבים עקירת שתילים עצים – איני כן מבחין. אצל שלמה המגיב המבחן המוסרי היחיד הוא זהות המבצע- אם הוא יהודי, אזי מדובר ב"פשע שנאה", ואם הוא ערבי – אזרח ישראל או שאינו אזרח ישראל – אזי הוא "נלחם בכיבוש" – לא בסולם הערכים שלי! ושלמה המגיב רשאי לחזור ולטעון כרצונו לעליונות המוסר שלו על זה שלי – יבושם לו; אינני חלוק עם מצפוני וזה חשוב בעיני עשרת מונים מהמוסר הצבוע של שלמה המגיב.
ליקויים בהבנת הנקרא – שלמה המוחה אינו מבחין בין סוגיית "תג מחיר" (תופעה חדשה יחסית) לבין התנגדות חוגים חרדיים לכפיית
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
וואלה לאופרט,אתה חתיכת שקרן !
  שלמה המגיב   18/05/14 20:45
לא להאמין איך אדם משכיל יכול לשקר במצח נחושה , כדי להתמודד עם ביקורת שהוא לא מסוגל להשיב לה בהגיון. א) "אמונותי" אינן "משוחדות" , אלא פועל יוצא של שכל ישר ואל תתייג אותי כחסר חוט שדרה , באשר אתה לא מכיר אותי בכלל , באשר אני עדיין אנונימי עבורך. ב) איני "שמאלן" בכלל ( למרות שאיני רואה באדם שהשקפותיו שמאלניות , איזה פגם או נחיתות מוסרית ותבונתית , מול אדם בעל דעות כשלך), ואתה מוסיף ברדידות של אספסוף בשוק שאני "שמאלן קיצוני..שונא יהודים באשר הם יהודים.."!!, נו , חתיכת שקרן ורדוד , איך אתה יכול לתייג כך אדם שאינך מכיר בכלל , רק מפני שאינו שותף לדעותיך הפוליטיות ולתובנות הרדודות שלך בהגדרת המושג "טרור" ? זה רציני ? כך אתה מאפיין אנשים שונים בלי שום נתונים ? כך אתה מנתח מצבים במאמריך ? רק שקרן כמוך , יכול לומר שאני מעביר "קו משותף" בין מחבלים רוצחים ובין מי שמתגונן בפניהם ! ואתה מוסיף שקר על שקר וטוען שאני "משחיר ללא אבחנה מתיישבים כעבריינים" !! נו ,תצביע לי אפילו על רמז בתגובותיי , לתובנות השקריות הללו . אני "משחיר" רק את מבצעי תג מחיר ולא תמצא אפילו רמז של מילה רעה או\ו ביקורת כולשהי כנגד המתיישבים. כל פעם שאין לך תשובה בגין הביקורת שלי על התובנות הרדודות והמטופשות שלך , אתה מתחיל "להשתולל" - נותן בי איפיונים פסיכולוגים , מתייג אותי כשונא יהודים..כתומך במחבלים..משחיר מתיישבים .. ועוד "יציאות" של אדם שכנראה חושב שהוא בדיון של פרלמנט שכונתי בשוק . ממש מביש , איך אדם שקרן , רדוד וחסר יכולת אניליטית מינמלית , יכול להיות בוגר המכללה לביטחון לאומי ? אלוהים ישמור !. מי האידיוט ששלח אדם רדוד ושקרן כמוך ללמד במכללה ? מה , גם שם מתקבלים ולומדים בפרוטקציה !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על "השוואות" נוסח לאופרט
  שלמה המגיב   18/05/14 21:01
לאופרט טוען שמי שבנה את המדינה , עשה זאת על בסיס "אי חוקיות" ולכן , אין לגנות תופעה כזו כיום !!. נו . תראו איזה השוואה אידיוטית שבה היהודים בארץ ישראל , לפני קום המדינה , התנהלו מול השילטון הקולוניאלי הזר הבריטי , לבין אזרח ישראלי מתנהל מול ממשלתו שלו שנבחרה באופן דמוקרטי !!. אתם הבנתם את לאופרט ? אם אנשי המחתרות היהודיות פעלו באופן "לא חוקי" כנגד הבריטים , כדי להשיג את מטרותיהן (הצודקות) , ואף אחד לא גינה זאת וכולם ראו זאת כהתנהלות ראוייה וצודקת , כך צריך לראות את עברייני תג מחיר , הפועלים כנגד ממשלתם שלהם במדינתנו העצמאית !!. וואלה , אם אילו התובנות של לאופרט , כבר אין טעם בכלל לנסות לשכנע אותו , הבן אדם ירד לגמרי מהפסים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על השקרים של לאופרט
  שלמה המגיב   18/05/14 22:15
לאופרט קובע בתגובתו "..אצל שלמה , אם הוא יהודי ,אזי מדובר בפשע שנאה ואם הוא ערבי , אזי נלחם בכיבוש.." !. נו , ראיתם את השקרן הזה ? מתי הצדקתי עבריינות על רקע לאומני של הערבים ? הרי במפורש הגדרתי זאת "כטרור" ! מתי אמרתי או טענתי או אפילו רמזתי , שהערבים "נלחמים בכיבוש" ? מתי בכלל הזכרתי את "הכיבוש" , כמניע מוצדק ,לטרור הערבי נגדנו ? תגיד לי לאופרט , יש לך איזה בעיה לקרוא טקסט ולזכור את מה שכתוב בו ,לפני שאתה מגיב בעטיו ? הטכניקה הזו של "המצאת עובדות" ואחר כך להגיב בגינן , הופך אצלך לשגרה בתגובותיך ,ואולי אני עושה לך עוול וזה לא בזדון , אלא בעיית זיכרון , או בעייה רפואית כולשהי. מה עובר עליך לאופרט ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
את רפי הבנו טוב. אתה לא ברור
  רופא משפחה   18/05/14 17:18
כתוב תגובה ל- רופא משפחה
2
ברור
  רש"י   18/05/14 22:42
שלאופרט נגד נתניהו ובעד נערי הגבעות ותג מחיר. האיש שלו הוא פייגלין שעבור מסו בבחירות בליכוד תרם לאופרט 250 ש"ח. הנה לכם הקישור לפרסום מבקר המדינה על התרומות לפייגלין. תחפשו ברשימה ותמצאו...את לאופרט הליברל primaries.publish.mevaker.gov.il אז הצמד לאופרט-פייגלין הוא המתאים ביותר לדעתו של המומחה לביטחון שלעג לאחרים. זה האיש האמין!!!
כתוב תגובה ל- רש"י
3
לתאומים הסיאמיים שלמה ורש"י
  רפי לאופרט   19/05/14 09:37
עפ"י הרמה והאיכות שניכם תאומים זהים אם לא מוטציה גנטית אחת, שמתחזה בכפל זהויות.
כך או כך, אינני מוצא טעם בתוכן או בסגנון של אף אחד מכם, ומכאן ואילך לא אתיחס עוד לדבריכם כל עוד ההתלהמות תהיה סימן ההכר העקרי ואולי היחיד שלהם.
למען "הגילוי הנאות", אינני נגד נתניהו ואינני בעד נתניהו - אני בוחן את התנהלותו ומביע את התרשמותי ממנה, ומאמר זה אינו הראשון בסדרה. אינני בעד פייגלין ואינני נגד פייגלין. יש בדבריו תכנים שאני מסכים להם (למשל: אין לחסום עליית יהודים להר הבית ותפילת יהודים בו ואין להתיר השתוללות ערבית בו), ואחרים שאינני מסכים עימהם (למשל: ליברליזציה יתרה בנושא השימוש בסמים, לרבות גראס). אם אתם באמת מעוניינים להבין, תמצאו זאת במאמרים קודמים שלי בבלוג.
תעקבו בקפידה, ידידי, יהיה עוד חומר פיקנטי מן הסוג שכבר ראיתם וגם דברים שטרם ראיתם...
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ומי נגד "השתוללות" ?
  שלמה המגיב   19/05/14 13:54
לאופרט ממשיך בצביעות שלו ומכריז "..אין להתיר השתוללות ערבים בהר הבית.." ,ואני מסכים עימו בעניין זה, אך מעניין "שלהשתוללות" של מבצעי תג מחיר כנגד חיילי צה"ל ,כנגד רכוש צה"ל , כנגד מוסדות דת זרים וכנגד רכוש אזרחים ערבים , רואה לאופרט "טעם רב" ומגנה את אילו המבקרים את התופעה !!. אתם הבנתם את הניתוח המבריק של לאופרט ? ממש תובנות משכנעות את הקוראים ,בעומק שלהם וביסודיות. אני לא אעזוב אותך לאופרט , עד אשר תפסיק כאן לטמטם את הקוראים ולהסית אותם ולהתייחס אליהם כאל אספסוף של אידיוטים. נ.ב. איני מתייחס בכלל לתמיכתך בפוליטיקאי זה או אחר ( כפי שחשף המגיב הקודם) , באשר סבורני שזה לא רלוונטי , כי אנו דנים כאן בנושאים שאינם פוליטיים בכלל , והם חוק , מוסר , צדק , הגיון ,תבונה , ציונות , היסטוריה , נושאים שאמורים לחצות אוריינטציות פוליטיות.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
תגובה
  צנחן   19/05/14 17:32
שלמה.פעם ראשונה שאני רואה אותך יוצא מכליך בצורה שכזאת.הזהרתי אותך שלא בריא לך לחשוב חזק מידיי אתה עלול לחלות.אבל אתה מתוק תשתדל להירגע יקירי החיים קצרים.ההגיון אצלך עובד בצורה שונה מאשר אצל רוב האנשים ולכן אתה נתקל בחומות של כעס ואי הבנה.תתרכז בפיזיקה ובטוחני שפרס נובל הבא אצלך.
כתוב תגובה ל- צנחן
יש משהו בדבריך , צנחני
  שלמה המגיב   19/05/14 21:17
אכן , לאופרט הצליח לעצבן אותי. כבר ניסו כאן באתר "להלביש" עליי כל מיני תיוגים מגוחכים , אך לומר עליי שאני "שונא יהודים..תומך במחבלים .." ועוד "יציאות" בלתי נשלטות של אדם משכיל , בוגר המכללה לביטחון לאומי (!), ולא ע"י איזה מגיבים פסיכים מוסתים , זה כבר מעורר מחשבות מדאיגות על איכותה ורמתה של העליתא שלנו בארץ. אם הייתי חושף בפניך את עברי בשרות המדינה , צנחני , היית מבין מדוע אני כה כועס על לאופרט. טוב , אם כבר עשו מאמנון ליפקין , עמרם מצנע , עמי איילון ואלוף פיקוד מרכז , - "בוגדים" , אז מי אני "הקטן ממעש" שיתרגז מהתיוג האידיוטי , שתייג אותי לאופרט "הפטריוט" !!. חוץ מזה , צנחני , אולי אתה באמת צודק ויש לקחת כל דבר בפרופורציה. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il