s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צָרוּת עַיִן
מאת: יואב יצחק  |  24/05/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זו בעיה מובנית אצל ישראלים-
  צרות עין   24/05/14 12:09
זה מגיע כמעט לכל נושא. לשמוע את עודד שחר אמש, כאילו רק הוא מבין יודע ורק אצלו יש את היכולת לנתח וכולם גזלנים.
יואב יצחק מאיר עיניים בכתבה ופותח לאנשים כמה ערוצים לחשוב עליהם מעבר למטר מרובע בו הם חיים.
כתוב תגובה ל- צרות עין
י.יצחק קומוניסט של בעלי הון
  יצחק נגד תחרותיות   29/05/14 20:29
הרווחים העצומים שהרוויחה איפק, נובעים מעושק הציבור הישראלי, עקב המונופוליזציה של המשק הישראלי. יואב יצחק לא רוצה קאפטליזם. יואב יצחק לא רוצה משק תחרותי, יואב יצחק תומך באוליגרכיה הישראלית. הוא תמך בנוחי דנקנר, שפרסם אצלו את שופרסל, וכעת הוא תומך במושחתי תנובה. העסקה של הסינים היא ככל הנראה קומבינה שאושרה ע"י דרגים פוליטים רקובים. הכניסה של הסינים לכאן, היא איבוד עצמי לדעת של מדינת ישראל. אף מדינה מערבית לא היתה מסכימה לעסקה הזאת, למעט ממשלת ZB הארורה. ארור ZB וארורה כל ממשלתו עד קץ כל הדורות.
כתוב תגובה ל- יצחק נגד תחרותיות
2
הבולשביקים מקנאים
  מושיקו   24/05/14 12:10
הם שלטו במדינה נציגי ההסתדרות והשחיתו כל חלקה טובה במדינה עכשיו הם הורסים את העצמאים הקטנים עם חוקים לטובת הפועל עד שלעצמאי נמאס להיות עבד של המדינה
כתוב תגובה ל- מושיקו
3
למסור אדמות מדינה לממשלה זרה?
  בן פ"ת   24/05/14 12:15
למסור אדמות מדינה לממשלה זרה? תמורת נייר טואלת ירוק שערכו האמיתי בקרוב מאוד, בשנת 2017 אפס. איזה נכסים יש לסין = אפס. תלות מוחלטת ברוסיה.
רק בצע כסף, ראש ממשלה ושרים בכלא...
כתוב תגובה ל- בן פ"ת
שטראוס טרה ותנובה יד אחת
  מושיקו   24/05/14 15:55
העלו מחירים ביחד
כתוב תגובה ל- מושיקו
4
הזעם אינו כלפי העסקה אלה כלפי
  bguy   24/05/14 12:20
שוב מתגלה כיצד החברה חולבת אותנו כמונופול ובעליה מרוויחם מכך סכומי עתק תוך כדי שיוקר המחיה עולה וחונק משפחות שהמוצרים של תנובה הם בעיקרם מוצרי בסיס . לממשלה אין יכולת לעצור זאת ואינה משיתה פיקוח ומגבלות על פעילות המונופול. בארצות אחרות מכריחים מונופולים למכור חלק מהפעילות המונופוליסטית למתחרים כדי ליצור תחרות. כאן נאדה שום דבר לא עושה הריגולטור בקשר למחירים שגובה המונופול ולפני שנים אחדות גם הורידו הפיקוח על מוצרים שונים והתוצאה היתה עליית מחירים בכל המוצרים שמהם הפיקוח הוסר. יתכן וחרם צרכנים הוא פיתרון לאימפוטנציה של הממשלה.
כתוב תגובה ל- bguy
האם לא שמת לב לעובדה -
  פיקחו כבר עיניים!   24/05/14 14:16

שללא הרף שליחי הבית הלבן מטמטמים את ראש הממשלה ומציקים לו בכוונה כדי שיתעסק רק עם "השלום" ולא מאפשרים לו לנוח מהם ולעסוק בעניני המדינה החשובים באמת.

גם החכמים מהאופוזיציה מחרים מחזיקים אחרי קרי/אובמה/אינדיק שבהבל פיהם הם מלבים את המדורה האמריקאית ביחד עם עתונאים מטעם, ולעזאזל המדינה.

"השלום" הזה לעולם לא ייחתם, אבל העיסוק החולני והאובססיבי בו רק יסמא את עינינו, וכך נתעלם מהדברים החשובים באמת ובלי משים נאבד הכל.
כתוב תגובה ל- פיקחו כבר עיניים!
5
מניעים אחרים
  אורי פ   24/05/14 12:49
המניעים להתנגדות למכירה הם פוליטיים גרידא. הקומוניסטים (שלי ואחרים) היו רוצים שכל המשק יולאם, השליטה תהיה בידי פוליטרוקים שסרים למרות המפלגה (כמו שהיה בשנות החמישים והשישים) ולא משק חופשי. המניע השני הוא להתנגד באופן טוטאלי לכל מה שממשלת נתניהו עושה בלי לחשוב שמעשה זה או אחר בעצם מיטיב עם המשק והעם.
כתוב תגובה ל- אורי פ
6
גם הסינים צרי עין..... :)
  שפי   24/05/14 13:12
כתוב תגובה ל- שפי
7
מסכים עקרונית אך יש לפקוח עין!
  א. וינשטיין   24/05/14 13:37
יואב היקר, בד"כ וגם הפעם; ברמה העקרונית אני מסכים למסקנתך לגבי הצורך "לברך על המוגמר" בנושא העסקה שנחתמה עם חברת הענק הסינית, אשר כידוע נשלטת ע"י ממשלת סין (שכוונותיה האסטרטגיות גלובליות נסתרות בד"כ מעינינו...). אני אמנם תומך במהלך העסקי, זאת גם לאור ניסיוני האישי בפעילותיי בתחומים ניהוליים עסקיים (ובגילוי נאות: השתתפתי בעבר כמנכ"ל חברת הזנק בוגרת "חממה טכנולוגית" ביצירת "EXIT" צנוע לחברה בינלאומית). אך מכאן ועד לרצון "להתענג" על עצם העסקה, לדעתי אין הדבר ראוי ונכון!, זאת בעיקר עקב הרגישות הקיימת למחיריי "מוצרי היסוד"/המזון. מאחר וגם לאור תפיסתך כמצוין בכתבה; מעתה והלאה יתקיים "פוטנציאל לחץ" של ממשלת סין על גורמי הרגולציה ועל ארגוני צרכנים בישראל, לכן איני משוכנע שבעתיד אם ונעמוד בפני הצורך להטיל "סנקציות" על תנובה ו/או "חברת האם" שלה, כגון במצבי מניעת ייקור מחירי מוצריהם, אזי אנו ובעיקר מקבלי ההחלטות נוכל להיות "חופשיים" בתחומי הרגולציה ו"הסנקציות". לסיכום דעתי זו; מן הראוי שנפיק כתמיד לקחים לאחר "אירוע" שכזה, אשר בו כאמור משורבבת גם ממשלה זרה והפעם ממשלת סין (מנהלת "חברת האם"), ושבהסכמי העסקאות הבאות תהיה התייחסות אינטרסנטית ישראלית, בנוסף לבעלי העניין, גם של ממשלת ישראל ונציגיה, בכדי שזכויות הציבור יישמרו לתמיד! . בברכה, אשר וינשטיין, משורר לילדים, יזם חברתי
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
8
בגלל שזהבית עירקית. כואב להם.
  הסמרטוט האדום   24/05/14 13:52
כתוב תגובה ל- הסמרטוט האדום
9
מאחר ואני מעריץ את הכותב
  אהרון שחר   24/05/14 13:54
אני נוטה לקבל את דעתו. אין לי מספיק כלים להבין ולנתח את העניין ואני סומך על הבנתו. זה בעצם הרעיון של מנהיג: סומכים עליו שיעשה את השיקולים הנכונים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
10
המסקנה מדבריך
  גולדבלט משה   24/05/14 14:00
שחייבים לאפשר לסינים לרכוש כל נכס אסטרטגי רק שלא ילכו עם הסורים והאיראנים? זו מסקנה תמוהה. א. כי אין לה גבול. ב. כי הסינים לעולם לא יסכימו למגבלות על מדיניותם וגם כיום הם יכולים לתמוך בסוגיות עקרוניות באיראן כפי שהם עושים בפועל. הבעיה אינה רק בעלות זרה בנכסים אסטרטגיים אלא בעלות ממשלה זרה בנכסים כאלו. אם ינהיגו פיקוח מחירים סין תאיים בצעד שכנכד כי זו חברה ממשלתית סינית גם מדינות אחרות חזקות בהרבה מגבילות רכישת נכסים כלכליים אסטרטגיים-אצלנו הימין חוגג עם העברת כל נכסי האומה לגורמים זרים וחלקם יתגלו כעוינים.
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
11
תמיד צרות עין-אך במקרה הזה לא
  מיכל מירושלים   24/05/14 14:53
כאן נעשתה חזירות מאין כמוה.
מוכרים ברווח עצום ולא רוצים לשלם מס (בזה אין חידוש).
מכרו מזון לעם היושב בציון במחיר גבוה מעל לסביר.
ידעו "לפנק" מתי מעט - ומה שאתה קורא "צרות עין" כאילו מתקנאים בזהבית ובשכמותה - ולא היא.

הכעס הוא על המחירים הגבוהים - על ההנאה הגדולה במכירה מבלי שסבורים שמגיע "משהו" למדינת "תנובה".

החמור מכל - מוכרים לממשלה זרה, על כל המשתמע מכך.

מעניין איזה חברות עומדות בתור למכירה לממשלות זרות.
זו לא גישה של "כלכלה חפשית" - יש כאן הפקרות חפשית וכל מי שאינו מרים את קולו ורק מכניס זהובים לכיסו - ראוי לכל הגינוי.



כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
תפסת מרובה לא תפסת.
  א.ב.גימל   26/05/14 12:32
לא ישלמו מס בישראל כי החברה בחו"ל. כך גם עם האקזיט של ווייבר; למרות שהפיתוח היה בארץ, ווייבר היא חברה קפריסאית ותור שכזו מס רווחי ההון הוא נמוך מאד אם בכלל. בישראל החליטו על מס גבוה, אז ירשמו חברות בחו"ל, והאוצר יראה מזה 0.
כתוב תגובה ל- א.ב.גימל
12
עוד סתם אזרח
  צרות עין ???:   24/05/14 16:33
צרות עין ???: הכל אצלך בסדר האדון יצחק, על איזה צרות עין בדיוק מדבר??. כבר מוכח שאותה קרן פעלה ""ובאיטיות צב"" לשם: ""ערכים ודאגת הארץ וכלל תושביה כליצרניה במגזר החקלאי""" ""וממש לא לשם העור הרגיש ושממש לא מאהבת מחמדי הדיגידנגי""" עכשיו גם להסביר לך האדון יואב יצחק, את העיקר והמהות: איזה נזק הווה הן כבעיקר עתידי עלול להיגרם לעובדי הכפיים, ליצרנים ובמגזר החקלאי. אגב מכיר עוד מגזר יצרני עמל כפיים כמהותי שכזה?? אה כן נכון יתכן שהיכרתה בעבר הלא רחוק ... ..... אכן והיו והיו ולא מזמן: כי גם היו את גאוני הדור התורנים שהסבירו לפני החורבן וההרס חס שלום וחלילה בחן של מילים. נ.ב. לאדון יואב יצחק: רק אם במקרה ובמקרה ובמקרה: דעותיך נובעות בעיקר מתחושת בטן שמקורם הראשי צד פוליטי והשתייכות עדתית/לעדה. איזה צרות עין ???: צרות עין ???: צרות עין ?????? : איזה אכזבה ......... איזה אכזבה ...................: איזה חמאר מטבל גזעני(הגם שבצד ההפוך) זגזגני : ואקח על עצמי הגם ועוד סתם אזרח זאת שכותב. (789238).
כתוב תגובה ל- צרות עין ???:
13
זהבית כהן שלום רב ####:
  עוד סתם אזרח   24/05/14 16:38
זהבית כהן שלום רב: הגם ועוד סתם אזרח, ואם מיסתבר ונראה וחושב: שאת סתם חתיכת רחא: סתם חתיכת רחא אנוכי! נקודה. הסבירי לי בבקשה: 0507-789238 במה בדיוק וטועה ?? במה בדיוק וטועה ????: נ.ב.: ואם אין לך הסבר, ושהרי ותמיד תוכלי להאשים אותי בגזענות שהרי שקודם ולקחתי גם וזאת על עצמי שכותב. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
14
לא צרות עין.
  מרק בריל   24/05/14 17:38
בערות של "קוטרים" מדופלמים. השטחיות והטרנד האנטי טייקוני, שהולידה מחאה שנכשלה ועדיין התקשורת עושה לה "מאמצי החיאה". אזרחי ישראל רק ירוויחו מזה. הלואי והקוטאג' ייוצר בסין ולא פה. גם אם יטיסו אותו לארץ במטוסו של ראש הממשלה עדיין מחירו לצרכן בישראל יהיה מחצית מהיום. את זאת הדבילים שפה - לא מבינים. כל הכבוד על קולות של תבונה, יואב יצחק. מרק.
כתוב תגובה ל- מרק בריל
באמת אם אם ואם הסליחה
  עוד סתם אזרח   24/05/14 19:21
הלך הגם ועוד סתם אזרח לקנות מעיל, מעיל מושלם גם לחורף הגם ולעונות מעבר: מעיל להדהים... לא יאומן כי יסופר, כמה עלה? ניחוש קל... : 70 ש"ח: והכל גזירה, תפירה, כיסים קידמיים, כיסים אחוראים: א' א': 'טיפטופ' שמכונה שקרוי: כלול סוגר: ריצ'רץ'ים ולכיסים. ממש כל הכבוד לחברות בסין שמייצרות בכזאת רמה ובכזה מחיר. {יחד עם זאת שחובה לציין שנדמה שרמת שכר בסיסית ~משווה ובהתאם}. באמת כל הכבוד, אמהמה: במחירים שכאלו לא ניתן לייצר עצמאית בארץ. ולכן עובדי עמל כפיים בענף הטכסטיל, אינם=אין להם זכות קיום. #####יש לך פשטות אמת אחרת, אדרבא ובבקשה ספר ##### לעצם העניין נישתדל ונמשיך: מדובר בחברה סינית שהיא מתחרה לחברה סינית גדולה ממנה. לציין ומבלי פגימת חינם גם אם ושמדובר באנשים טובים כבחברה בעלי רצון טוב, המציאות הסביבתית היא שמכתיבה::: יתכן שבעתיד {נכון שצפוי/עלול הליך הדרגתי ועם זאת שאינו בר שינוי/שאינו הפיך} תוכל לקנות קוטג' בפחות מ-5 ש"ח יתכן גם בהרבה פחות: כי אחרת כפשטות האמת לא יהיה לה לחברה זכות קיום בעולם התחרותי שסביבתה, גם לחקלאות שבארץ ובצעד אחרי צעד חס שלום וחלילה: לא יהה זכות קיום: חס שלום וחלילה. אולי תשמח בהצלחה שבחסכון השקלים, שלא נדבר על ערכיות עמל הכפיים כהיכולות העצמיות לייצור, שלא נרחיב על אותה העסקה הסיבובית, דרך הובלתה כהמניעים שלה ועל מי ובעצם עבדו/ניסו לעבוד בעיניים. בעתיד אתה עלול לשלם מחיר ממש לא קל ובהמעטה שבהמעטה חס שלום וחלילה. ועבדים נרצעים אתה גם רוצה שאקח הגם ועוד סתם אזרח על עצמי ??? (זאת רק וקטן ייחשב שכותב). אולי זה לא יקרא לך, ילדיך כן עלולים להנות ""מפירות עסקה זאת"". אולי תוכל להיתפאר שהצלחת לקנות קוטג' בכ-2 ש"ח אם טיפה אם ויותר: עד הבנה עצם המעשה את המחיר המהותי שאותו אולצתה לשלם: בן חורין. חשיבות ערכים כוליצירה, למצער עלול מובן רק ובדיעבד, (#: אלא אם כן. נקודה) רגע רגע ועדיין לא הוזכר נושא מהותי כועיקרי נוסף: חשיבות מקומות עבודה לכלל תושבי הארץ כומקורות הפרנסה. באמת אם וסליחה: חהחהחה כמה .. כמה .... כמה ..... כמה אכן שדוצק: אם קטן ונ.ב: אם ורוצה אכן ולשפר דברים, אם וליקויים: בהערכה רבה ולשפר. והאם בדרכים של חורבן ???? (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
את זה גם הסינים יודעים שה..
  א.ב.גימל   26/05/14 11:52
שהמחיר הזול שהם יכולים להציע, יהרוס את הכלכלה של מדינות היעד... מחיר קוטג' סיפור זניח, בשביל זה להקריב מקומות עבודה - זו בעיה!
כתוב תגובה ל- א.ב.גימל
15
אדמות המדינה
  סתם אחד   24/05/14 17:39
האדמות נשארות בבעלות תנובה.

לא ברור לי מדוע מדברים על העברת בעלות
כתוב תגובה ל- סתם אחד
אתה באמת לא מבין או עושה את ..
  ישראלי כועס וזועם   24/05/14 22:45
...עצמך כלא מבין. למשל מה יקרה אם החברה הסינית תקבל הצעת מכירה מקונה איראני, למשל, מהימנע ממנה למכור לו את הקרקע הזאת? "כלכלה חופשית" כבר אמרנו??????
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס וזועם
16
הכותב טועה ובגדול!
  רפי אשכנזי   24/05/14 17:41
לצערי הרב, הכותב טועה ובגדול.
לא צרות עין כאן כי אם אכפתיות לגוף תעשייתי מוביל בכלכלה הישראלית. גם כשתנובה הייתה מונהגת ע"י אייפקס היא עדיין הייתה חברה ישראלי. אייפקס למי שלא יודע, יוסדה ע"י יהודי יליד מצרים. אייפקס לא פגעה בישראליות של תנובה מה שהסינים כן יעשו.
אם תנובה היא סינית, אני מעדיף לקנות מוצרים של חברות ישראליות והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- רפי אשכנזי
המבין לא מבין. אתה קסנופוב
  טול קורה מבין עני   24/05/14 20:52
מאז הקמתה תנובה חלבה את המדינה בדמות של סובסידיות (הכנסה מובטחת) בחסות הסמרטוט האדום. כל העובדים היו פולנים ... בקיצור .. מנגנון נישול בחסות הסמרטוט האדום. זה לא מטריד אותך כהוא זה....
כתוב תגובה ל- טול קורה מבין עני
17
האם תנובה תעביר את מוצריה לסין
  דן ה   24/05/14 18:49
שוק מוצרי החלב בישראל נשלט ברובו המכריע על ידי 3 מחלבות עיקריות: תנובה עם נתח שוק של כ-57%, שטראוס עם נתח שוק של כ-23% וטרה עם נתח שוק של 10% לשוק הסיני מחסור במוצרי חלב אייכותיים מה יקרה שכל החלב הזה ילך לסין ? לכן פותחים עכשיו את שוק החלב לייבוא כי הולך להיות מחסור חלב ישראל הולך לסין באופן קצת אירוני, נדרשת חברה ממשלתית שמייצגת משטר קומוניסטי וכלכלה מתוכננת לתמוך בהתחייבות שנתנה קבוצת איפקס כלפי התאחדות מגדלי הבקר, כלומר הרפתנים, לשמור על משק חלב מתוכנן - כולל מכסות חלב ומחיר מטרה שלפיו רוכשת תנובה את החלב מהרפתנים. העסקה היא בראש ובראשונה ניצחון אישי לזהבית כהן, שהיטיבה להפיק את המקסימום מהתמימות של קיבוצים ומושבים שהחזיקו ב-76.7% ממניותיה של תנובה. אלה מכרו לה את מניותיהם בנזיד עדשים, ועוד הריעו בטיפשותם לרייכמן, האיש שהוביל אותם לעסקה הקטסטרופלית. דינת ישראל יצאה מהעסקה בידיים ריקות, ולא רק מההיבט המיסויי. כחלק מהסדר חובות הקיבוצים, המדינה קיבלה אופציה לקבל מהקיבוצים 6.75% ממניות תנובה כאשר תימכר, כולל אופציה למכור את המניות תוך שלוש שנים לאיפקס לפי שווי חברה של 989 מיליון דולר. איפקס דרשה שהמדינה תמכור לה 1.3% ממניות תנובה, כדי שתחזיק ב–75% לפחות ממניותיה של תנובה מיד עם הרכישה. אולם במקום להחזיק ביתרת המניות העדיף החשב הכללי דאז, שוקי אורן, למכור את הזכות ל–6.75% ממניותיה של תנובה לאיפקס תמורת 67 מיליון דולר, בטענה שאופציית המכר היתה על המחיר הנומינלי של עסקת תנובה ללא ריבית. ישראל ויתרה כך על 130 מיליון דולר, כולל הדיווידנדים שיכלה לקבל ובניכוי הריבית האלטרנטיבית על הסכום שקיבלה.
כתוב תגובה ל- דן ה
18
שאלתי למה לא שאלו בזמנו ???
  בר דרור דוד   24/05/14 21:14
בס"ד
לא מבין למה בזמנו לא שאלו את המנהל על המכירה לאנגלים.
שאלה נוספת חמורה ביותר ומה עם אגן כימיקלים שנמכרה לסינים והתוצאה היום חומרים מתוקים באוויר המעברת מרכז המו"פ של הסינים לדרום בו יועברו כמיליון צעירים ומשפחות הקבע????
כאן הכל בלי ריח ובלי צבע אבל 1035 חומרים מתוקים קוטלי חיים!!!! לזה הכל כשר למהדרין תחת "תרומה לקהילה?!!!!!
כתוב תגובה ל- בר דרור דוד
19
כל פעם.......
  ישראלי כועס וזועם   24/05/14 21:59
......שחברה ענקים בענף המזון רכשה חברה ישראלים בענף המזון מחירי התוצרת שלה התייקרו. מאחר והקונה רוצה להחזיר את השקעתו מהר ככל האפשר. תנובה במיוחד המייצרת מזון בסיסי תאלץ להעלות את מחירי התוצרת שלה מאחר ובעליה החדשים שלמו סכום עתק תמורת רכישת. זה שאצלנו מתערער הסדר החברתי ורבים מאד(בערך 2 מיליון תושבים, לפי בטוח לאומי) אצלנו כבר במצב של "חוסר ביטחון תזונתי" ממש לא מעניין את המשקיע הזר. מאחר ומצב זה גם לא מעניין את השליטים שלנו, (קונים מטוס ב80 מיליון דולר ובונים ארמון ב700 מיליון ₪) ברור שחלק גדול מהציבור החושב והעובד בישראל מתנגד לכך בתוקף. הקרן זאת עשתה עלינו סיבוב פיננסי ויוצאת ממנו מבלי שהמדינה נהנתה מכך. לא משלמים מיסים וגם יקבלו בחינם מאות דונמים של קרקע יקרה (זאת לדעתי בניגוד לחוקי מדינת ישראל).
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס וזועם
20
למספר 1
  ישראלי כועס וזועם   24/05/14 22:39
נכון אמרת שיואב יצחק מביט גם מעבר לאפו ומאמריו מענינים למדי. אולם במקרה זה הוא טועה טעות גמורה וחמורה. לא צריך ללכת רחוק, נסתכל על תופעה שנקראית "צי הסוחר הישראלי": בעמל רב ובלא מעט דם הוקם לישראל צי סוחר לתפארת. הצי נמכר לרוכל יורד מישראל במחיר שקשוקה. התוצאה היום: אין למדינת ישראל צי סוחר, הרוכל היורד הזה ובנו אחריו מחקו אותו ממאגר נכסי ישראל. היום אם נזדקק בשעת חירום לצי ישראלי שישרת את המדינה אין לנו ממש כלום.
ההבטחות וההסכמים שנעשו עם בן הרוכל ערכם כקליפת השום. בנו של הרוכל לא החזיר מליארדים מחובותיו את הכסף הוא היטיב להשקיע בעסקי הספנות הפרטיים שלו ולא איכפת לו גם אם כל מדינת ישראל תקפוץ לו. הוא בנתיים ברח מהארץ ואפשר למצוא אותו בארמון מפואר בלונדון.
צר לי שמר יואב יצחק לא רואה את מה שכל אדם פשוט מבין בחושיו הבריאים.
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס וזועם
21
דווקא בגלל זה אסור למכור
  סתם אחד   24/05/14 22:47
אם יש סיכוי קלוש שממשלת סין תתערב בתנובה, אסור למכור. יש מאזן שלילי למסחא עם סין, והנזק לסין כתוצאה בכך יהיה גדול יותר (מי אמר כי"ל ? ).
כתוב תגובה ל- סתם אחד
22
יחימוביץ נטפלת לחברות ואנשי הו
  שלי תילחמי בשחיתו   24/05/14 22:51
למה היא לא מדברת על מאות המיליארדים המשולמות למקבלי הפנסיות התקציביות של עובדי המיגזר הציבורי והעיריות שמשולמות כספי המסים.ולא על השחיתות בקק"ל.שעובדיה ופנסיוניה משתכרים עשרות אלפי שקלים בחודש.ועל הגנת הקרקעות שלה,שפכו את דמם הרבה חיילים מרובם השתכרו שכר מינימום והיא גומלת בהפיכתם לחסרי דיור בגלל מחירי אותם קרקעות שהיא מספספרת בהםץאז למה לא שומעים את יחימוביץ.
כתוב תגובה ל- שלי תילחמי בשחיתו
23
זה לא חדש שהסינים מומחים ב
  העתקת טכנולוגיות   25/05/14 00:03
מוצר שאתה נותן להם לייצר הטכנולוגיה כבר לא שלך.
כתוב תגובה ל- העתקת טכנולוגיות
24
תנובה מתאימה לסינים האכזרים!
  לבלה   25/05/14 00:11
תנובה היא הרי חברה שכל ההון שלה מבוסס על הברוטליוּת שהיא נוקטת מאות מיליוני בעלי חיים מדי שנה. הסינים מצוינים באכזריות נגד בעלי חיים, ואולי אפילו יגבירו עוד יותר את האכזריות. לתפארת מדינת ישראל כל הסיפור. עם סינים ובלי.
כתוב תגובה ל- לבלה
25
מחאה בנסו !!!
  שומרי המסורת   25/05/14 01:22
כך נכבוש את סין




למען המפעל הציוני חייבים לקנות מהסינים חזרה את " תנובה "

בתמורה הסינים יקבלו את הנשק הסודי המשולש להשמדה עצמית :

" פטור גורף -תורתו אומנותו" "תרבות השנור" " פולחן קברים ובאבות"

לשמחת המערב, תוך שנה הסינים ירימו דגל לבן, לפיד הנשיא ובנט ראש ממשלת סין !
כתוב תגובה ל- שומרי המסורת
26
י.י תתבייש
  מזהה התקרנפות   25/05/14 05:36
היו ימים שהיית לוחם למען האמת, הצדק, החלשים/העשוקים. היום אתה משרתם של העושקים והקפיטליסטים החזיריים. לעשות קופי אנד פייסט, למאמרים/כתבות שמעבירים לך יחצ"ני הלקוחות ?. תתבייש. להיות משרתו של ביבי בקבוצה אחת עם עו"ד יוסי כהן?. תתבייש. ביבי שגורם לגסיסת קשישים מזרחיים בעיירות פיתוח קשישים שאין ביכולתם לרכוש תרופות ( בעוד שכל הקשישים האשכנזים- ואפילו רוב הקשישים הרוסים- הם "ניצולי שואה" מהמעגל הראשון או השני, ולהם כבר דואג ביבי/לפיד וכל הממסד לאלפי שקלים נוספים , לא?).ביבי שגורם לפער הענק בהכנסות ובקפיטל בין מזרחים לאשכנזים? ביבי שמתנגד למס ירושה, החוק ההוגן שאמור לעצור את העברת הקפיטל מדור לדור? ביבי שגרם לאחוז העניים הגבוה בעולם המערבי?. ביבי אחרון המאמינים של אסכולת מילטון פרידמן והיהודונים העלובים שגרמו לחורבן כלכלת ה"ניו-דיל" של רוזוולט?. חבורת החמדנים.
כתוב תגובה ל- מזהה התקרנפות
27
איפה כאן טובת הצרכן?
  אורנה רב-הון   25/05/14 09:09
במאמר לא נזכרת כלל טובת הצרכן, ולא רק זאת, יש כאן התייחסות שלילית למחאת הצרכנים ש"גרמה נזק כבד לתנובה". מחאת הצרכנים הייתה צעד חשוב והכרחי במדינה שלנו, שבה הצרכן שמשלם נמצא במקום האחרון, והאינטרסים של בעלי ההון במקום הראשון. צר לי, אבל ציפיתי ממך ליותר אהדה והזדהות עם ציבור הצרכנים, שאתה נמנה עליו, ולא עם הטייקונים בעלי ההון ששולטים בנו ללא מצרים. ההתנגדות שלי לעסקה לא נובעת משום קנאה, אלא מפחד שהמדינה שלנו הולכת לאבד את צביונה המיוחד, וגם מפחד שהמוצרים לא יהיו כשרים, וגם מפחד שמחירי המוצרים יעלו, ומפחד שחוסר ההתחשבות בצרכן הקטן והפשוט יגדל עוד יותר.
כתוב תגובה ל- אורנה רב-הון
28
זהבית
  מיכאל 1949   25/05/14 12:57
הבעיה האמתית בתנובה הייתה זהבית, מנהלת שבמקום לפתח את תנובה, ליצור תחרות מול יצרנים אחרים ולהביא רווחים ביושר, פשוט העלתה מחירים, שטראוס וטרה כמובן הצטרפו לחגיגת העושק במקום לגדול ולהתחרות במחיר. החמור בסיפור הוא שהרגולטור במקום להכריז על שלושת החברות מונופול ולפתוח את השוק ליבוא זול, בחר להתקפל ולהיעלם מהשטח כשכה היו זקוקים לו, לו היה פועל הרגולטור זה היה אות וסימן לאחרים . כרגע לא משנה למי נמכרה החברה האנגלית, מה שחשוב זה לפתוח את השוק לייבוא ולגרום לשלושת קבוצות העושק להתחרות
כתוב תגובה ל- מיכאל 1949
29
עגל הזהב
  ישר דרך   25/05/14 14:21
הואיל ואיבדתי אמוני ביושר העסקאות הגדולות בארץ הקודש. רצוי כי חוקר מוכשר יקדיש מזמנו ויבדוק מי מהצמרת עצם את עיניו מהעסקה המתרקמת וכמה תפח חשבונו/ חשבונותיהם בבנק.
כתוב תגובה ל- ישר דרך
30
דריסת רגל סינית בישראל.
  כנראה.   25/05/14 15:39
כתוב תגובה ל- כנראה.
31
Garage sale
  יעקב לקס   26/05/14 14:36
מויקיפדיה: Typically the goods in a garage sale are unwanted items... The goods are sometimes new, like-new, or just usable. Some of these items are offered for sale because the owner does not want or need the item to minimize their possessions or to raise funds. Popular motivations for a garage sale are "spring cleaning", moving, or earn extra money. ... sellers are not required to obtain business licenses or collect sales tax. וזה מה שקורה כאן. אתמול תנובה לסינים, מחר כיל לקנדים.
כתוב תגובה ל- יעקב לקס
32
צרות עין ?
  פשוט מאוד   29/05/14 18:30
הרי לא מדובר במכירת סטרטפ וירטואלי במיליונים הרי נכסי תנובה יושבים על אדמות מדינה מקרית שמונה עד אילת הערכה היא שמדובר בשטח של 335 דונם ושוויו קרוב ל2 מיליארד ש"ח ! תנובה היא נכס ציבורי, מונופול מוכרז על ידי ההגבלים העסקיים ובמידה והחבר'ה בתנובה שכחו אזי "המותג שייך לצרכנים" ולא להם. מבחינה כלכלית מכירת גוף מונופוליסטי כמו תנובה לבעלים זרים יכולה להביא לעליית מחירים ללקוח ! לאור רצון המשקיע למקסם רווחים והדומיננטיות של תנובה בשוק המזון.
כתוב תגובה ל- פשוט מאוד
33
יואב יצחק תומך במכירת המדינה
  לגורמים זרים   29/05/14 20:19
פפחחחח. בעלי הבית של החברה הסינית הם ממשלת סין. ממשלת סין הכניסה למדינת ישראל סוס טרויאני שבעתיד היא תוכל להשתמש בו. אסור לתת לממשלות זרות דריסת רגל בכלכלה הישראלית.
כתוב תגובה ל- לגורמים זרים
34
הכיעור החיצוני של זהבית
  צורי   30/05/14 16:45
(מענין מי קורה למפלצת זהבית) זהה לכיעור המטונף בו היא ניהלה את תנובה. במקום לחלט את רכושה של הטינופת על שוד הציבור היא תזכה למליונים? למה לכל הרוחות?
כתוב תגובה ל- צורי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il