s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה בין מוזס לאדלסון
מאת: יואב יצחק  |  04/06/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שני החינמונים טריפה ונבלה
  שי . י   4/06/14 13:41
שני החינמונים בעלי הטיות ואינטרסים משל עצמם.
גם ידיעות מחולק חינם בסופר-מרקטים ובתחנות הדלק ובעוד מרכזים הומי אדם.

הקורא המתוחכם שואב כיום מידע מאתרי האינטרנט השונים.
כך למשל, אני נוהג לקרוא באדיקות את ניוז1 מאחר והוא לדעתי, הכי אובייקטיבי ופתוח ולא מצונזר ולא מצנזר טוקבקים, כך שכאן ניתן להגיע למידע האמיתי, מה שלא ניתן לעשות בשאר האתרים כגון ווינט ו-וואלה ודומיהם.
בניוז 1 ניתן לקרוא מידע שלא מתפרסם באף אתר, לדוגמה מעשיו המחפירים של גדעון סער הזוכה לחיפוי צמוד והגנה של מוזס ושאר מרעין בישין.
כתוב תגובה ל- שי . י
יואב יצחק הפעם ליכלכת
  מקס פאואר   4/06/14 20:47
התקשורת בישראל נשלטת ע"י השמאלנים, רק עיתון ישראל היום ניצב בודד מול גל ההסתה נגד המדינה ע"י התקשורת השמאלנית, כל ערוצי הטמבלביזיה וערוצי הרדיו ו-90% מהעיתונים נשלטים ע"י השמאלנים ההזויים, לנו הישראלים השפויים נשאר עיתון 1 בלבד,
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
אדון שי י. אתה תוכסלעקער
  שולם   4/06/14 21:22
וליואב יצחק השתן עלה לו לראש וחושב שהוא יותר ממבקר המדינה הוא מבקר על םי יפוי כוח מאלוהים. אם אדלסון כותב שטויות תתקפו את השטויות ולא את אלה שרוצים לקרוא את השטיות שלו. אני גם כשמקבל את ידיעות בנקודות החלוקה חינם לוקה אחד ומשליך אותו לפח האשפה הכי קרוב ומיותר לומר שאינני מעיין אף לא בכותרת של העיתון באותו יום. ידיעות ומוזס אצלי הם יוק.
כתוב תגובה ל- שולם
ניוז 1 האתר הכי אמיתי ופתוח
  שי. י   4/06/14 23:14
קשה לראות ולדעת מה היה קורה לתקשורת בארץ אלמלא פעילותו הברוכה של יואב יצחק ואתר ניוז 1.
איני מלקק לאף אחד ובטח שיואב יצחק לא זקוק "לליקוקים".
אבל אני "מטיף" בכל מקום ולכל מכרי וחברי כי : מי שרוצה לדעת באמת וללא מסכות את שמתרחש בארץ, חייב לקרוא לפחות אחת ליום את ניוז 1 .

חבל מאוד שיואב יצחק לא מחזיק ומנהל תחנת רדיו...אבל לדעתי גם זה יגיע ותחנה זו לכשתקום, תהיה תחנה עם רייטינג גבוה והצלחה מרובה.
כתוב תגובה ל- שי. י
KR8
  שמ   5/06/14 10:53
כיוון שהמרשתת רחבה ועמוקה וטרם נגלה כל כוחה,מוטב לקרוא ,להעריך,להפנים,גם אתרים אחרים,כדי להכיר לפחות זוויות אחרות של אותו עניין.אני קורא ומגיב מזה כשנה ומחצה,באתר זה-ניוז 1,ובאתר KR 8 .בשני האתרים לא צינזרו,ולא דחו תגובות שלי.בווינט מנעו מספר פעמים תגובות שלי,ןאיני מגיב שם יותר.
כתוב תגובה ל- שמ
ישראל היום נגד שאר העולם
  משה כרמל   5/06/14 12:58
יואב יצחק אתה כותב ששני העיתונים כותבים שקרים והם לא אמינים. אתה יכול להביא דוגמאות? אין לי ספק שהעיתון אוהד את נתניהו. בזה אני לא רואה שום רע. המבחן הוא האם נכתב אמת, או לחילופין האם מוסתרת אמת.
לגבי ידיעות אחרונות אני רואה שנים איך הוא מנהל מערכת תעמולה, הסתה ורצח אופי כנגד נתניהו וכל מי שמקורב אליו ולחילופין תומך ונותן רוח גבית ליריביו. אם תרצה דוגמאות תקבל לאין ספור. עד שהגיע "ישראל היום", לא ראיתי שהתקשורת תוקפת את "ידיעות" על החד צדדיות הזו. רק קיומו של עיתון שנותן פתחון פה לעמדתו של נתניהו פתאום העיר את שוחרי הצדק התקשורתי. היכן הם היו עד היום?
אבל ידיעות לא לבד ולא יוצא דופן. מתי ראית התייחסות חיובית לנתניהו ב"הארץ"? מתי בערוץ 2? מתי בערוץ 10? וגם בערוץ 1 ורשת ב, רק בשנים האחרונות יש קצת יותר איזון. לפני כן היו חלק מהברנז'ה. אנחנו מדברים על "התקשורת" זו מילה כללית אבל אחריה מסתתרים רוב רובם של המראיינים העורכים והמגישים. אלו לא רק נחום ברנע ושמעון שיפר וסימה קדמון. אלו רוב כותבי "הארץ" מיואל מרקוס דרך עקיבא אלדר ועד אמיר אורן (ועוד לא הזכרתי את גדעון לוי ועמירה הס), וכותבי "מעריב" בעבר: מבן כספית דרך שלום ירושלמי ועד יעל פז מלמד. וכך גם אנשי ערוץ 2 מאמנון אברמוביץ דרך אמנון לוי ועד דן שילון; וערוץ 10 מרביב דרוקר דרך לונדון וקירשנבאום ועד רפי רשף.
זו התקשורת שאליה התייחס העיתונאי "ההגון" אמנון אברמוביץ בשעה שנסה לשכנע שראוי להתייחס לשרון כמו לאתרוג ואמר: " זה מה שאנחנו רוצים כבר שנים.." (התייחס לתכנית ההתנתקות של שרון. הבנתם את זה? אנחנו!! לאמור ההתייחסות לתקשורת היא כאל גוף אחד עם מטרה אחת אידיאולוגית (וכתוצאה מכך גם פוליטית. אנחנו מדברים על תקשורת שדחפה לפוטש כנגד ראש ממשלה נבחר (במילותיה של שלי יחימוביץ בראיון לאילנה דיין ב 1999: "התקשורת עשתה ותמשיך לעשות את כל שהיא יכולה כדי להפיל את ראש הממשלה נתניהו". אנחנו מדברים על תקשורת שבמשך 8 חודשים!! הסתירה את פרשת עמותות ברק שמימנו את הפלת רוה"מ נתניהו. זו אותה תקשורת שדחפה לקדמת הבמה בסופרלטיבים כל מי שנראה יריב לנתניהו וזרקה אותו לקרשים לאחר שלא היה בו חפץ. כך לאיציק מרדכי, לדן מרידור, לאמנון ליפקין שחק ולרבים אחרים. זו אותה תקשורת שקדמה את אולמרט והסתירה את שחיתויותיו. אותה תקשורת שקידמה והריעה לאוסלו ולאדריכליו והתייחסה לכל מתנגדיו כהזויים, משיחיים, קיצונים וכו'. הסתירה מהציבור את סכנות אוסלו. אותה תקשורת שכינתה את מתנגדי ההתנגדות "מורדים" למרות שהם היו הנאמנים לעקרונות מפלגתם. וקדמה בסופרלטיבים את אלו שערקו לקדימה.
אפשר להמשיך בדוגמאות בלי סוף. מכונת התעמולה הזו המכונה "התקשורת הישראלית" עבדה כ 35 שנה בשירות מה שהם קראו "מחנה השלום" ו"המחנה השפוי" וכך בעזרת שקרים וחצאי אמיתות גרמו לעם שלם להאמין שמשיחיהם יביאו שלום ויהיה כאן מזרח תיכון חדש. רק חסר חתימה והשלום יפרוץ.
ואנחנו יודעים שלא השלום פרץ אלא הטירור. אותם "שפויים" "אנשי שלום" שבתקשורת שבהם נמצאים כל כוכבי התקשורת, זוכי פרסי סוקולוב וישראל ומה שאתם לא רוצים, אלה שלעגו ל"אזרח המודאג נתניהו" הם אלה שבחיפוי כבד שלהם הביאו לכאן חבורת טרוריסטים מטוניס. בחיפוי שלהם (של אותם "עיתונאים") חמשו את הטרוריסטים, נתנו להם טריטוריה לשליטה עצמית, איפשרו להם לפרסם ספרי לימוד ותכניות לימודים שבהם סוגדים לשהידים. ולהתארגן צבאית. שטיפת המוח של אותה תקשורת גרמה לטובים שבינינו להאמין בבלוף הזה. לדוגמה: בוגי יעלון , שר הביטחון היום, שאז הי
כתוב תגובה ל- משה כרמל
המשך לישראל היום נגד שאר העולם
  משה כרמל   5/06/14 17:25
סוף התגובה נקטע. להלן ההמשך:
לדוגמה: בוגי יעלון , שר הביטחון היום, שאז היה אלוף פיקוד מרכז כתב שגם הוא הלך שבי אחר התזה הזו. רק בתפקידו כמפקד המודיעין הבין שמשהו שגוי פה. ואם זה קרה לאלוף בצבא, כנראה שמכונת התעמולה הזו עבדה היטב.
אז, מה יואב יצחק, את חבורת השרלטנים שהתחייבה לספק תקשורת ובפועל הסתירה מידע מהציבור אתה מגבה? לא מדובר כאן על "ישראל היום" מול "ידיעות אחרונות" זה "ישראל היום" כנגד (כמעט) שאר התקשורת הישראלית. זה לא מוזר שהימין נבחר פעם אחר פעם אבל קולו נשמע מעט מאד בתקשורת? זה קורה כי הברנז'ה הזו שולטת על עיקר מקורות המידע שלנו. אבל כיום המצב הוא יותר טוב פי כמה ממה שהיה בתקופה שהנוכלים הללו שלטו ללא עוררין על השיח הציבורי. יש אינטרנט, יש אתרים שונים וביניהם מקום של כבוד גם לאתר שלך. אבל עם כל הכבוד, תפוצתו של האתר שלך באופן יחסי קטנה. וצריך להיות עיתון משמעותי שגם דעתו של רוב הציבור מקבלת בו ביטוי.
הופעתו של "ישראל היום" גרמה לכך שיש יותר תזוזה ימינה גם בתקשורת האחרת. זה קרה לערוץ 1 ולרשת ב' שמנסים קצת לאזן. זה קרה למעריב (למרבה הצער מאוחר מדי) ויתכן שאפילו ידיעות חשב שצריך לאזן וקלט לשורותיו את בן דרור ימיני. כל זה רחוק מלהיות מספיק אבל גם המעט הזה שהוא אולי התרומה המשמעותית ביותר לשיח הציבורי החופשי בישראל, מצדיק את קיומו של ישראל היום. זה לא היה קורה אלמלא שלדון אדלסון תמך בו. ויתכן, כך אני מקווה ומאמין שבעתיד הוא יעמוד על רגליו ללא תמיכה נוספת.
כתוב תגובה ל- משה כרמל
יפה כתבת! יואב תענה למשה!
  צייד נאצים   5/06/14 19:06
כתוב תגובה ל- צייד נאצים
משה כרמל אני מצדיעה לך על
  פנינית   5/06/14 22:51
הסקירה הכה מדוייקת ונכונה. על העוול שהתקשורת גרמה וגורמת לנתניהו ולמשפחתו, אפשר לכתוב ספר וטלנובלה. למרות מה שציינת, זה עדיין על קצה המזלג לעומת כל הנעשה נגדם. חשוב לציין שהחלו "להכנס" ולחבוט בנתניהו בטרם היה לראש ממשלה, עוד בהיותו באופוזיציה, ופה קבור הכלב - הם השמאל והתקשורת בראשם ידעו שמדובר באדם רב משמעות (בלשון המעטה) שלא ניתן לנצחו ולהחליפו, לכן לא הפסיקו להכפישו ולנסות להרוס את שמו. ודוגמאות באמת למכביר. על כן יואב יצחק נכשל כאן ובגדול, כי היה עליו לעמוד לצד העתון המותקף ולא להטות לצד אנשי הרשע. מי יתן וירבו כמותך, ושאדלסון יפתח גם ערוץ תקשורת שילמד לקח את כל המנוולים הפועלים היום בתקשורת.
כתוב תגובה ל- פנינית
תודה לפנינית ולציד. אכן אשמח
  משה כרמל   6/06/14 02:16
אכן אשמח לתגובת יואב יצחק. אני מניח שמה שבטאתי וגם את, פנינית, יושב לרבים בבטן, במשך שנים ישב ולחץ ורצה לצאת. ואין היכן ואין עם מי. היום יש.
כתוב תגובה ל- משה כרמל
על מילה בסלע התקשורת
  עטרה שגב קלימי   8/06/14 05:43
כתבת נכון רהוט ומובן, ועל כתיבה כזו כבר נאמר כל מילה בסלע התקשורת
שבוע טוב ומבורך
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
2
בערוץ 10 הממן היה רון לאודר של
  גר בישראל   4/06/14 14:01
ואף מילה לא הושמעה נגד אותה התנהלות. דרך אגב בעלי העיתוו ישראל היום הם תושבים! בישראל כבר כמה שנים. צפו להפתעה.
לפ השיטה הזו, תנובה אין לה זכות קיום, בעליה הם הממשלה הסינית...מי הבעלים של אינטל?
כתוב תגובה ל- גר בישראל
לאונרד לאודר?סוכן-2217 ל-CFR
  ראיס-פוטין-טיל400   4/06/14 16:06
סוכן מס' 2894 בהכנות לשבת בכלא לזמן ממושך(אולמרט). סוכן מס' 2804 של CFR מי יודע איזה עתיד צפוי לו? סוכן מס' 3543 של CFR עליו אומרים "חבל על הזמן"... הכל ב-GOOGLE.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
אתה צודק מה עם רון לאודר יואב?
  שימרי יהודה   4/06/14 17:43
כתוב תגובה ל- שימרי יהודה
3
מה שמשתמע מהכתבה,למרות שיואב
  בני בנקר   4/06/14 14:06
יצחק מציג מראית עין של אובייקטיביות,כי יואב יצחק מעדיף מונופול של מוזס תומך הפוליטיקאים המושחתים ביותר במדינה בתקשורת הכתובה. כאשר מתחילים לחוקק חוקים כנגד תקשורת,גומרים בדיקטטורה ובשריפת ספרים. אפילו עיתונאים כמו אורי אבנרי מתנגדים נחרצות לחוקים כנגד הדפסת עיתון. וכאן מדובר בחוק פרסונלי שהוא פסול בעליל. כנראה שיואב יצחק איננו עיתונאי אמתי, אלא תחקירן טוב ותו לא.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
מר בנקר קרא שנית אולי תבין .
  קרא שנית   4/06/14 15:01
כתוב תגובה ל- קרא שנית
מעניין למה אינך מזדהה בשמך,
  בני בנקר   4/06/14 16:40
כנראה שמוזס מתחזק אותך...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
יואב יצחק אינטרסנט כמו כולם
  רני   4/06/14 15:45
אני מנוי על מקור ראשון בתשלום כמובן. לו אפשר היה לעשות מנוי לישראל היום הייתי עושה. העובדה שהוא חינם לא משנה לי מאומה כי את ידיעות ומעריב הפסקתי לקרוא מזמן. ישראל היום מזכיר קצת את מעריב של שנות השבעים. יואב יצחק הוא חלק מעולם התקשורת ולכן הוא אינטרסנט. העדפה שלו את העתון הערבי בעברית ידיעות ממש מאכזבת.
כתוב תגובה ל- רני
לרני-יש מנוי לישראל היום!
  אפרתקקק   5/06/14 14:24
אפשר לעשות מנוי לישראל היום, יש רשימת המתנה, אבל אחרי כמה חודשים הם מתקשרים אליך ורושמים אותך. אתה משלם דמי משלוח בלבד שהינם כ- 60 ש"ח לחודש. שווה ביותר לקבל את העיתון הזה בכל בוקר הביתה. ואני גם מקבלת ידיעות אחרונות וכתחביב משווה בין השניים......
כתוב תגובה ל- אפרתקקק
מר בנקר ולענין
  משה מטבריה   4/06/14 16:18
לכראורה י.י כותב מאוזן,הפעםצרק לכאורה
כתוב תגובה ל- משה מטבריה
האיות שלך מעולה. הוא גם מתאים
  בני בנקר   4/06/14 18:33
לרמת טיעוניך, שאינם קיימים למעט הצהרות חסרות ביסוס בעובדות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
שלדון אדלסון והחינמון
  נתוש   5/06/14 10:00
שלדון אדלסון כבר סגר את מעריב, בדרכו להרוס את העיתונות בישראל, לא יהסס לגמור את ידיעות אחרונות ועיתון הארץ. אנחנו תלויים בנשיא אובמה שנקווה שיצליח לחסל את עיסקי ההימורים של אדלסון וכך יגמר לו הכסף שמשקיע נגדנו. עיקר הונו הוא מעיסקי הימורים במאקו ( מושבה סינית ) , כיום גם נלחם נגד הימורים באינטרנט. אבוי לנו שהוא הורס את העיתונות שעוד נותרה בישראל.
כתוב תגובה ל- נתוש
4
ישראל היום אינו עיתון ימני
  רני   4/06/14 14:16
אני קורא את ישראל היום, יש בו כותבים מהימין כמו גם מהשמאל. רוח העיתון אינה של עיתון ימין. מקור ראשון הוא עיתון ימני. ישראל היום מזכיר את העיתונים של פעם. עיתונים ישראלים ולא עיתונות ערבית בשפה העברית. יואב יצחק נתן דוגמאות לכתבים מוטים בידיעות, אבל לא ציין דוגמאות מישראל היום. ובאשר למימון הזר, אחרי עשרות שלטון שמאל בתקשורת שעושה הכל כדי להלחם בימין, אין ברירה אלא להביא בעל הון שיתן משקל נגד ושוב, ישראל היום אינו עיתון ימין. לכל היותר עיתון מרכז.
כתוב תגובה ל- רני
באופרה ארנון את אדל(א)סון נרשם
  ראיס-פוטין-טיל400   4/06/14 16:00
ארנון מוזס הגיע למשרדו של שלדון אדלסון כאשר נודע לו על כוונת האחרון להוציא עיתון, מספר אדלסון. "בעיניים דומעות הוא הפציר בי: 'אל תקים עיתון שיגרום לי לפשוט את הרגל. אם תעשה את זה, לא יהיו לי חיים. לא יהיה לי לאן ללכת בבוקר". לדברי אדלסון, הוא אמר למוזס שלא יקים את העיתון אם יובטח שידיעות אחרונות יעבור מהשמאל הקיצוני למרכז. מוזס השיב שהוא כבר כעת במרכז, ואם יזוז - יהיה בימין. על כך אמר אדלסון, שבכוונתו להוציא עיתון "כי אני חושב שלעם היהודי יש זכות לעיתון עצמאי ואוביקטיבי".
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
שלדון אדלסון של מקאו,לאס ווגאס
  ראיס-פוטין-טיל400   4/06/14 16:12
Tom Friedman wrote a column over the weekend called "Sheldon:Iran`s Best Friend"saying that Iran and Sheldon Adelson have been working to destroy Israel by prolonging the occupation…" THE NEW YORK TIMES-APR-7-2014
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
לא ימין ולא מרכז.רק נתניהו'אית
  קורצ'אק   4/06/14 21:12
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
5
ידיעות זה כרטה ונגד העם
  דפנה קושניץ   4/06/14 15:03
כקורא ורואה ידיעות אחרונוות יש לו השפעה עצומה על עמך של חזק בפוליטקה ללא ידיעות גוש הימין היה לפחות שיבעים מנדטים ולכן כל דבר שיכול לפגוע בידיעות המפוברקות מתרבל בידיים פתוחות
כתוב תגובה ל- דפנה קושניץ
6
כביזדמנות זאת
  עוד סתם אזרח   4/06/14 15:11
ועניות דעתי, היתרשמות, על כותב המאמר: את/ה יכול/ה להסכים איתו גם ומקרים שלא גם ולפעמים ולהתעבצן?!: עם זאת יש ולפחות 2 תכונות מהותיות בולטות: אכפתיות ודמוקראטיות. דעה כשואפת לחשובה ובונה ניבנית עם מתן האפשרות לדיון אמיתי, כנה. שאגב שאומר שכל הצדדים שנוהגים כך = מעשית שותפים לגיבושה של אותה הדעה. כביזדמנות זאת הרשו הגם ועוד סתם אזרח חג שמח לאחל. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
7
הצביעות של אמירת ה"אמת"
  מוטי מ.   4/06/14 15:25
שכח הכותב המלומד שלמפאי היה עיתון - "דבר"
לאחדות העבודה היה עיתון - "למרחב"
למפ"ם היה עיתון "על המשמר"
יתרה מכך - כדי להשתייך לקליקה היית צריך להיות מנוי לעיתון מטעם ברוב המקרים מבלי ששאלו אותך.
עיתוני מטעם כמו פרבדה - המימון היה מתקציבים של מפלגות השלטון שלא ספרו את האזרח. גם שיטה זו לא טובה אבל ההמצאה של השיטה היא ישנה.

התופעה היתה קיימת שנים רבות ואף אחד לא קם נגד.
פעם זה היה מימון על חשבון אזרחי המדינה כיום המימון הוא מימון אוליגרכי.
בלי ספק שמוזס חרג - כולם עושים פיפי בבריכה אבל מעט עושים מהמקפצה. מוזס םועל בצורה כוחנית ללא סייגים ןלכן לדעתי ישראל היום פועל כיום בשיטות של מוזס כדי להגן על העיתון.

בתר קורא של ישראל היום, ידיעות אחרונות ו NFC, לדעתי אין הבדל בין כל המקורות האלה. כולם מדווחים כולם טועים...ולדעתי לכולם יש מקום.
כתוב תגובה ל- מוטי מ.
אין הבדל בין "פרוודה" לעתונות
  ראיס-פוטין-טיל400   4/06/14 16:27
השקר של "מטעם" בישראל.טום פרידמן כתב טור בסוף השבוע שנקרא "שלדון: חבר` s איראן הטוב ביותר "ואמר כי איראן ושלדון אדלסון כבר עובדים כדי להשמיד את ישראל על ידי הארכת הכיבוש ... THE NEW YORK TIMES - APR-7-2014 ועל הראיה...
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
תגיד לי מי חברך ואדע מי אתה
  מוטי מ.   4/06/14 20:41
תומאס פרידמן ... משנת 1995 כותב את טור הדעה בענייני חוץ בעיתון הניו יורק טיימס. .... תומאס פרידמן, ניו יורק טיימס, תומאס פרידמן: "על ארה"ב להפסיק להיות ספק הקראק של ישראל", ...
קשקשן צמרת ...זו הדמות שאתה סומך עליה ?
כתבלב הבית של אובמה
כתוב תגובה ל- מוטי מ.
8
יואב יצחק משקר
  מכביסט   4/06/14 16:01
יואב יצחק נתן הרבה דוגמאות לכן ולכן אבל לא התייחס לחסינות שנתן ידיעות אחרונות למושחתים בלי קשר לנתניהו והכל בשביל אג'נדה. חסינות למשפחת שרון וחסינות לאולמרט. נפלת כאן חזק יואב יצחק. נתייחס אלייך כמו שיפר כספית ואחרים. אתם אומרים את האמת כשנוח לכם. דרך אגב לי יש מנוי ידיעות אחרונות שנים רבות. אם יחוקקו חוק נגד ישראל היום אני מבטל את המנוי
כתוב תגובה ל- מכביסט
מרגע שביבי אמר 2 מדינות יואב
  שימרי יהודה   4/06/14 17:58
ברגע שביבי אמר 2 מדינות יואב יצחק כותב נגדו. פתאום נזכר שישראל היום של דיקטטור.ולצאת מידי חובה כתב "כמה" דברים על נוני מוזס.
כתוב תגובה ל- שימרי יהודה
yoav ishak thinks
  james0   4/06/14 18:46
that we want to pay for newspapers
And that he can decide for us who is an Isreali
His arguments are weak, because they are untrue

כתוב תגובה ל- james0
מכביסט,אני ביטלתי את המינוי
  אראל   5/06/14 12:15
בידיעות לפני שנים רבות.
בטל את המינוי כעת ושלח מסר לנבל, נוני
כתוב תגובה ל- אראל
9
הפעם לכלכת וכתבת נגד העם
  ירדנה   4/06/14 16:24
הפעם אני מאוכזבת ממך .ידיעות אחרונות השניא את עצמו על העם כאשר שנים כותב נגד שרה נתניהו ונגד בנימין נתניהו והוא איננו עיתון אלא צהובון רכילותי זול . היה צורך בעיתון אמיתי .מה לעשות שהעם אוהב את ישראל היום וכשמחלקים ידיעות וישראל היום כולם מעדיפים לקחת את ישראל היום ולא את נוני מוזס והרכילות על שרה נתניהו. תחקירים כמו על יושב ראש הסתדרות המורים היו בישראל היום וידיעות אחרונות לא הזכיר במילה את החשדות והחקירות נגד וסרמן המורה מספר אחד .כמו כן השתיקו כל השנים את השדות נגד אולמרט כי אולמרט היה יקיר העיתון .אז תפסיק לבלבל לנו בראש העם החליט ישראל היום וזהו .תפסיק ללקק לנוני מוזס השולט על כולכם
כתוב תגובה ל- ירדנה
10
אני אוהב חינם - הידד לקמצנים!
  אהוד פרלסמן   4/06/14 16:40
בתור אחד שממש הזדעזע מהבזבזנות של הסקוטים, אני מוחה בתוקף על הכוונה לשלול ממני עיתון חינם. מצידי שיתנו לי גם אהבה חינם, אכזבה חינם, וכל השאר חינם גם כן. (חיפשתי בגוגל מי כתב את השיר הזה ולא מצאתי - מי שיודע/ת - אשמח לקבל תשובה). חוץ מזה, מחר הדיקטטורים יאסרו על כניסה חינם לאתרי אינטרנט, ומענין מה יגיד הכותב הנכבד על כך.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
11
מדבר שקר תרחק ,כתבה זאת אינטרס
  רחובות   4/06/14 16:46
טית לא פחות משני העיתונים האחרים להשיג נתח שוק בפרסום, לא הוכח ולו בעובדה אחתח שיש לשדלסון התערבות בתכנים שבעיתון ישראל היום. ירצה מישהו אחר לחלק עיתונים בחינם שיעשה זאת אנו במדינה חופשית וחופש הביטוי הוא עיקרון חשוב. יואב יצחק נפל למלכודת ולסכסוך על נתח שוק בפרסום, הסתיים עידן העיתונות הכתובה ההמומנת על ידי גופים ממשלתיים הסתדורתיים מפלגתיים כמו שהיו על המשמר,דבר,הצופה,חרות, הבוקר ועוד.... יואב יצחק כמו שהאתר הזה שלך הוא בכניסה חינם ככה ישראל היום זכאי לחלקו בחינם.
כתוב תגובה ל- רחובות
12
ידיעות - עיתון עבריינים שופר
  השופר של אולמרט   4/06/14 16:49
עיתון ידיעות הוא עיתון של עבריינים השופר של אולמרט הפושע המדופלם. ידיעות עיתון שתמך חזק בדרעי. תמך לאולמרט לאורך כל הדרך ותקף וממשיל לתקוף אנשי חוק שהחליטו נגד אולמרט. נוני מוזס מתנהג כאילו כל העולם שלו. גם חיים רמון היה יקיר העכיתון דרך אגב במכללת תל חי שם נ י לומד מחלקים בכניסה מידי בוקר עיתון ידיעות אחרונות בלבד נוני אין לך מקום במדינה דמוקרטית לך הביתה והכי חמור זה כל העיתונאים שכל הזמן מתבכיינים על הורדת יוקר המחיה אבל שותקים כמו דגים כאשר רוצים שעיתונים יהיו רק בתשלום
כתוב תגובה ל- השופר של אולמרט
13
ישראל היום זו מעטפת שוחד
  יענקל'ה רובין   4/06/14 16:53
מפליא שביבי טרם נחקר במשטרה על קשריו עם אדלסון ועל טובות הנאה הדדיות.
כתוב תגובה ל- יענקל'ה רובין
יש לחקור ולהעמיד אותך לדין על
  מ. סגל   5/06/14 14:56
עלילות השוא מגרונך הגדוש שינאה והגדוש שמאלניות.
כתוב תגובה ל- מ. סגל
14
שרלטנות
  מוזס   4/06/14 17:01
להעמיד השחצן מוזס במקום. כל אמצעי התקשורת חינם.
כתוב תגובה ל- מוזס
15
בין השורות הכותב נגד ישראל היו
  אריה1   4/06/14 17:17
היום, בכל העולם בעלים של חברות, אינם תושבי המדינה של הארגונים בבעלותם, במקרה אדלסון בתוקף חוק השבות הוא אזרח ישראל, כי הוא יהודי. עם כל הכבוד למשפ' מוזס, תפיסת העולם שלהם מזיקה למדינה ולנו, עד לפני שנים ספורות הם היון מונופול על הדעות וזה הדבר הגרוע ביותר לכל דמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- אריה1
16
אם המהמר המגעיל הזה אדלסון
  רוצה טובת אזרחי   4/06/14 18:30
אם סרסור המהמרים אדלסון רוצה טובת אזרחימדינת ישראל שיתרום את הסכום שהוא מפזר בנייר עטיפות דגים מלוחים או בנייר פסולת לניקוי חלונות רכב בחינם .. שיקים אמותת חסד שנותנת מצרכי מזון וביגוד לעניים רעבים . בטוחני שאותם מיסכנים שיקבלו מזון מעמותה כזאת בשמו .ימשיכו להצביע לביבי נתניהו חברו של סרסור המהמרים "אדלסון" !!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- רוצה טובת אזרחי
17
לא מדובר על חיסול ישראל היום
  יוריק קרמר   4/06/14 18:34
יואב, אתה צודק ומדייק כאשר אתה כותב על "חיסולו של ישראל היום במתכונתו כיום". חשוב להדגיש "במתכונתו היום". כי מסע יחסי הציבור העצום של החינמון מטעה בכוונה. כאילו רוצה מישהו לחסל באמצעות חוק את אמצעי התקשורת. רוצים להפסיק את ההשפעה של איל הון זר (ציוני, אבל זר) על השלטון בישראל. חשוב להדגיש זאת.
כתוב תגובה ל- יוריק קרמר
איזה ציוני ואיזה נעליים סרסור
  מהמרים עבד לממון   4/06/14 20:40
אדלסון סרסור מהמרים לא ציוני, לא ישראלי ולא נעליים .היצור הנאלח הזה מעונין רק ב "כסף כסף תרדוף" ! וכל תמיכתו בחינמון של ביבי ושרה הוא במטרת : " שלח לחמך על פני המים כי ברוב הימים תמצאהו " ומי שלא מבין זאת הוא אידיוט ליכודניק טיפוסי ....................................!
כתוב תגובה ל- מהמרים עבד לממון
יוריק אוכל קיא כלבים אתה זר
  שולם   4/06/14 22:02
אדלסון ישראלי וציוני אוהב ישראל ושם עיתונו ישראל היום המטיף בעד המדינה ונגד השחיתות והמושחתים, דבר שמוזס עושה ההיפך ומחפה על כל מושחתי המדינה.
כתוב תגובה ל- שולם
18
ידיעות סרטן בדמוקרטיה הישראלית
  עדיף שייסגר   4/06/14 18:34
ולפחות טוב שיש לו מתחרה שמציג את ממאירותו
כתוב תגובה ל- עדיף שייסגר
19
ממשלת ליכוד אחת שבראשה עמד
  פושע מורשע ו....   4/06/14 18:37
וראש ממשלת ליכוד שני . שנהנה מכספי סרסור מהמרים עשיר, לפירסומת עצמית של ראש הממשלה הנוכחי ושל רעיתו . ואתם מתווכחים על חלוקת פשקווילים בחינם כן או לא !!!!!!!
כתוב תגובה ל- פושע מורשע ו....
20
פישלת יואב יצחק
  מאוכזב   4/06/14 19:03
אני מנוי של "ידיעות אחרונות" ובשמחה משלם 50 ש"ח לחודש להפצת ישראל היום למפתן ביתי במטרה שיתפקד עיתון נוסף שישמיע דעות אחרות בניגוד לחד-צדדיות של "העיתון של המדינה". כגולש ותיק באתרך יואב יצחק, אכזבת אותי קשות. כבעל אתר חדשות חינמי (וכל הכבוד למלאכתך) הניזון מפרסומת, הצטרפת לבעלי האינטרסים הכלכליים.חנמון כישראל היום חיוני בישראל בה "העיתון של המדינה" הפך לשופר רכילותי מבחיל להפלת נתניהו כשהוא פורט על הנימים המסלידים ביותר. הנימוקים שמממן העיתון אינו אזרח ישראל ובניו אינם משרתים בצ.ה.ל נימוקים מופרכים. היו בעבר חנמונים שנעלמו ואינם כי לא היו להם קוראים בניגוד ל"ישראל היום" שעומד במבחן הקוראים ונחטף. צר לי יואב יצחק שנפלת במלכודת האינטרסנטים.מהיום אתה נחשד בחוסר מקצועיות עיתונאית. הצעת החוק לסגירת "ישראל היום" היא הצעה אנטי-דמוקרטית ההולמת מדינות בולשבקיות ודיקטטוטוריות.
כתוב תגובה ל- מאוכזב
גם אני מנוי ידיעות אחרונות
  ומאמין רק להם !!!   4/06/14 19:37
אבל אני גם צרכן קבוע של אתר יואב יצחק . וחורה לי שהוא נותן פה למחבלים תקשורתים מסוגו של אורי מילשטיין . אבל ולמרות הכל אמשיך לצפות באתר המעניין של יואב יצחק ולא באתר הזבל הפרסומתי "ישראל-היום " של שכירי העט של ביבי ושרה נתניהו
כתוב תגובה ל- ומאמין רק להם !!!
21
עיתון הארץ סכנה לישראל
  גדעון תבורי   4/06/14 19:38
ישראל היום וידיעות אחרונות נילחמים כלכלית ופוליטית ביניהם
הנזק היחידי שהם גורמים זה אחד כלפי השני בלבד.
ואילו עיתון הארץ שהפך ביטאון פוליטי של השמאל הקיצוני
האנטי ציוני והפרו פלסטיני - גורם נזק עצום למדינה.
תפנו את כל האנרגיה והזעם הפטריוטי שלכם כלפי עיתון הארץ !
במקום לשקוע בבוץ בין מוזס לאדלסון.
"ישראל היום" ן"ידיעות אחרונות" אינם סכנה לישראל.
עיתון הארץ אחראי להפצת שקרים על מדינת ישראל בעולם .
הוצאה לאור גרמנית של משפחת דומונט השקיעה 140 מליון
בעיתון הארץ כדי להציל אותו.
מדוע הכסף של אדלסון פסול והכסף של דומונט הגרמני כשר ?
מדוע הכסף של המליונר ארנון מילצן שחיי באמריקה והשקיע
בערוץ 10 כשר, והכסף של המליונר רון לאודר שחיי בקנדה
שהשקיע בערוץ 10 כשר,והכסף של אדלסון פסול ?
כתוב תגובה ל- גדעון תבורי
אינני פריקית של אף עיתון אך
  סתם אני   5/06/14 09:41
מגיב מס' 21 צודק לגמרי. בכל אופן מה שחשוב לדעת בתקשורת, כמו בכל יצירה, זה מי עומד מאחורי הנאמר ומנקודה זו לקרוא את החומר. גם ידיעות וגם ישראל היום הם אינטרסנטים להפליא אם מודעים לזה קל וחוקי לפרסם ולצרוך אותם.
כתוב תגובה ל- סתם אני
22
אכזבה קולוסלית מיואב יצחק.
  הסכת ושמע יואב:   4/06/14 19:39
הציבור ברובו עויין את ידיעות אחרונות ומחרים אותו ומגיסא אוהד מאד את ישראל היום, ושום כתבה של יואב יצחק או מישהו אחר לא תשנה זאת. גם איילת שקד המתגלה כבוגדנית ההולכת יד ביד עם כבל המאוס - לא תשנה זאת.
כתוב תגובה ל- הסכת ושמע יואב:
קמצן . לא כל מה שבחינם טוב
  לעטיפת דג מסריח   4/06/14 20:24
החינמון האדום עם המסכנים האדומים שמפיצים את הסרטן ברחובות חייב להסתלק מעולם התקשורת . בושה לתקשורת הישראלית
כתוב תגובה ל- לעטיפת דג מסריח
23
תתרכז בעיקר מר יואב יצחק
  דן ה   4/06/14 20:04
בשום דמוקרטיה לא קיים חוק שמונע הפצה של עיתון בחינם ! כל אותם חברי כנסת שתומכים בחוק הם מושחתים שיקבלו טובות הנאה מנוני מוזס על תמיכתם בחוק וטוב שקיים עיתון אחד בישראל בעל דעות ימניות לעומת הארץ ידיעות ומעריב ישראל היום הוא יהלום שחושף את פניו האמיתיות של הסמול
כתוב תגובה ל- דן ה
אתה מזכיר לי את פרוודה להמונים
  גם הוא היה זבל   4/06/14 20:31
צבוע ..לא הולך מצד אחד לתמוך בחינמון הזבל "ישראל-היום" של החזיר סרסור המהמרים .ומצד שני לקלל את הסוציאליזם של העיתון ידיעות אחרונות ..
כתוב תגובה ל- גם הוא היה זבל
24
יש לרסק את עיתונו ש נוני הבוגד
  פחחללצחיחלךך   4/06/14 20:22
כתוב תגובה ל- פחחללצחיחלךך
25
הביביתון = שוחד
  איפה המשטרה?   4/06/14 20:37
בעל הון מקים עבור פוליטיקאי עיתון במימון של 250 מיליון $ = שוחד. איפה המשטרה?! ביבי צריך להיחקר על קשריו עם אדלסון ומוטב שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- איפה המשטרה?
26
במידה ושקד לא תסיר תמיכתה
  אברהם מערב השומרו   4/06/14 20:43
בחוק.הרי אני ובני משפחתי נסיר תמיכתינו במפלגת הבית היהודי.
אני מקווה כי רבים מתומכי הבית היהודי ילחצו על שקד שתרד מהנושא
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
27
קניתי דגי קרפיונים לחג השבועות
  וצבע נייר החינמון   4/06/14 20:48
ישראל-היום בהם עטפתי את הדגים עבר כולו לדגים שהסריחו מתוכן המאמרים ומצבע הדפוס הזול שכיסה את הדגים .. בושה וחרפה לשרה , ביבי ואדלסון !!!!!!
כתוב תגובה ל- וצבע נייר החינמון
28
כבתחושת חובה כבהזד' נוספת זאת
  עוד סתם אזרח   4/06/14 20:48
התפלאתי הגם ועוד סתם אזרח על המונח: חיסול של עיתון, הלכתי ובדקתי, מה ? ... : (שאומר מה בכלל ומוצע?). אכן 'תמורה סמלית' - כ-70% : גבוה גבוה מידיי: מה ל70% ולמינוח של : תמורה סימלית?. ולמי שצריכה כוצריך כתבה מורחבת גם ובקישור זה: b.walla.co.il גם שרחוק מאותו המונח: יש לעמוד כלהפחית את %תמורה סמלית: מה שנראה טוב ויוביל להגינות ולשמירה ובנושא. כולל בחלט הגינות והיתחשבות בכלל הציבור הרחב. עיתון שבהכוונה של אי הגינות בסיסית: ##### תהיה לו חלופה: ראוייה כוהוגנת ##### וכבר לא מורחב לעניין אם והיתרפסות אם וביטול עצמי מה עוד כבדרך של קריצה וחנופה ולשם הגברת ה: "דיגידנגי" ....... ...............) ומצד אחר: אם ועיתון שאינו ראויי: הגם ואפילו -1 שקל לא יושקע בקנייתו. מי שגם תוספת זאת כבדה עליו, שהרי על השליחות משלמים: מוצע שהעיתון יציע ובנוסף ##מנויי חלופי## כונניח כל יומיים כמו וכולל את כל מהדורות סופי השבוע: כואי פגיעה בפרנסת עושיי המשלוח נאמנה. {כך שהעלות היא כאותה שעבר העלות וגם יש לך מנוחה מידיי פעם שפע מידע כעתים וגובל בהעבסה כבאת אם וסליחה ובבילבול מח}: יש לעיתונים האמינים והדמוקרטיים זכות קיום כמו ויש לציבור הזכות הבסיסית ולדעת כנוסף ולמונח תרבות. הגם ועוד סתם אזרח כבתחושת חובה כובהחלט כבהיזדמנות נוספת זאת: חג שמח. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
29
כתבה לא תמימה
  ישראל 99   4/06/14 21:07
יואב יצחק בעיני נחשב עיתונאי חשוב ואמין ...אבל כנראה שהמצב הכלכלי בערוץ שלו וחוסר המנויים גרם לו להציג את ישראל היום במשוואה אחת עם הצהובון ידיעות אחרונות ,זה שקוף שניוז1 הנחמד בקשיים ...סבלנו עשרות שנים מעיתונים מהשמאל כדבר והארץ וידיעות הגיע הזמן שהעם יחליט מה יקרא ללא שטיפות המוח של מוזס המאוס
כתוב תגובה ל- ישראל 99
יואב מגנה את ישראל איום
  איפה המשטרה?   4/06/14 22:49
הוא לא העמיד את העיתונים באותה הדרגה אלא את הביביתון הדלוח מתחת לידיעות. ובצדק הוא עשה כן כיוון שהביביתון הוא פשע ויש גם לחקור את ההיבטים הפליליים של הקמתו. שוחד? שוחד לביבי? טובות הנאה? 250 מיליון $. ביבי צריך להיחקר ואני חושב שיואב יצחק ילך על הקמפיין הזה עד שביבי יחקר.
כתוב תגובה ל- איפה המשטרה?
30
בכל מדינה מוקרטית בעולם יש
  חינמון. זו עובדה.   4/06/14 22:07
איש לא מכריח אותך לקחת את העיתון ולקרוא בו. עומד אדם ברחוב עם ערימת עיתונים ושורה של אזרחים נעמדים מרצונם הטוב בתור כדי לקבל את העיתון. אין אילוץ! מה שעשתה ההסתדרות ומיפלגת הפועלים עם העיתונים המיפלגתיים בשנות החמישים, זה היה אילוץ, זו היה פרבדה. עובדה שלא שרדו, כי לא רצו בהם. עכשין האזרחים בוחרים ברגליים את ישראל היום. למה? ויש כמוני הבוחר לשלם על המנוי, כדי לקבל אותו בבוקר ליד הדלת. עיתון טוב לא פוחד מתחרות.
כתוב תגובה ל- חינמון. זו עובדה.
31
כל הכבוד לאדלסון. הגיע הזמן
  חשדנית   4/06/14 22:16
לחסל את 'ידיעות', העיתון ששטף לנו ת'מוח במשך עשרות שנים בלי שום היסוס ובלי שום בושה. הגיע הזמן שלנו להשתחרר ממנו. ועכשיו אנחנו מבקשים מאדלסון להקים גם ערוץ TV יהודי-פטריוטי, חינם, שישבור את מונופול התקשורת האלקטרונית, של ערוץ 10,22, ערוץ אוכל פיגולים, ערוץ 8 למדעי האנטי-יהדות וכן הלאה... בעזרת השם גם זה יבוא
וחבל שיואב יצחק נותן יד לאנשים כמו מוזס ונוחי דנקנר... זה בכלל לא מובן למה.
כתוב תגובה ל- חשדנית
אני חושב שיואב פותח בקמפיין
  איפה המשטרה?   4/06/14 23:33
לדעתי הוא מבין שהפשע הגדול באמת בישראל זו מעטפת השוחד הנקראת ישראל היום וכאשר לביבי יש כל מיני עורכי דין שלא ניראים ליואב הוא הולך לשים את ביבי על המוקד ולהביאו לחקירה על מערכת יחסיו המושחתת לכאורה עם שלדון אדלסון מטיבו.
כתוב תגובה ל- איפה המשטרה?
חשדנית צודקת ביותר. עתון זה
  של נוני מוזס עשה   5/06/14 06:57
ועושה שטיפת מוח מזיקה. ויפה כתבת והלואי וקריאתך תיפול על אזניים קשובות - שאדלסון יקים תחנת טלויזיה משפיעה, מזהירה, מושכת את כל העם בתוכניותיה המעולות ובעלות רמה ותחסל את הערוצים המכפישים את ישראל בהתמדה. גם סוף סוף נצפה בשדרנים ימניים, מלח הארץ, אוהבי המולדת, שיגרמו לערבים לשבת ערב ערב ולשמוע מה בפיהם של אוהבי ישראל אמיתיים.
כתוב תגובה ל- של נוני מוזס עשה
32
יקר ולא משתלם. כנסו
  תקשורת נגועה   4/06/14 22:53
בעוד שני העיתונים שקרנים. רק אחד בחינם והשני בתשלום. נשאלת השאלה ל"ידיעות". מדוע אני צריך לשלם כדי לקבל שקרים ? . בעוד ישראל היום נותן לי את השקרים בחינם. ארצה אאמין לא ארצה לא אאמין.
כתוב תגובה ל- תקשורת נגועה
33
המטרה של אדלסון: להרוס את מוזס
  בן גוריון   4/06/14 23:42
יואב, אתה כותב: "המטרה של אדלסון: להרוס את מוזס" נו באמת... ישראל היום הוא עיתון כל כך טוב, שכל יום אני רואה אנשים עומדים ומחכים למחלקי העיתון. יואב, ישראל היום הוא עיתון פיצוץ ואתה יודע זאת. גם האתר שלך נהדר. עיתונות במיטבה. אל תקלקל אותו...
כתוב תגובה ל- בן גוריון
יחצ"ן של ביבי תקשיב
  איפה המשטרה?   5/06/14 00:12
הביביתון זו מעטפת השוחד הגדולה בהיסטוריה ויואב החליט להרים קמפיין שיבוא את ביבי לחדרי החקירות ולכלא. לא הבנת? עכשיו תבין. בקרוב האתר יתעסק בעיקר בשחיתויות של ביבי ומקורביו וגם היחצני"ם שלו יעמדו על המוקד.
כתוב תגובה ל- איפה המשטרה?
34
אני אוהב את אדלסון ציוני אמיתי
  alyaron   5/06/14 00:02
כל הכבוד לו .
מעריב היה קורס בכל מקרה .
לפחות הוא רכש את בית הדפוס .

הארץ , אני לא מבין מי הדיוק קונה את העיתון הזה .

וידיעות הרס את עצמו בכך שהוא נהפך לעיתון אולטרה שמאלני שתוקף בצורה מכוערת ראש ממשלה נבחר שוב ושוב ולמעשה מזלזל בציבור הישראלי .

גם אם אנשים קוראים ידיעות אחרונות רובם יודעים שזה מעלה בתעמולה שקרית ולמעשה הוא לא משפיע עליהם רק מעביר להם חצי שעה או שעה מהיום .
כתוב תגובה ל- alyaron
35
יואב יצחק אינטרסנט כמו כולם
  מיכאלש   5/06/14 00:36
האתר לוחם מלחמות פרטיות משלו. נכון שהוא פחות מסריח מארץ או ידיעות, אך רק פתי יאמין לאיצטלה של לוחם נגד שחיתות ללא פניות שמתעטף בה יואב יצחק
כתוב תגובה ל- מיכאלש
36
למה שאני אשלם על זבל ?
  שניהם זבל   5/06/14 01:05
כתוב תגובה ל- שניהם זבל
37
שניהם טריפה ומגמתיים - אבל
  סתם אזרח זקן   5/06/14 02:08
שניהם מגמתיים אבל היות והאחד מחולק חינם ואני קורא אותו כשאני מקבלו - תפוצתו רבה (ואל לו להתפאר בתפוצה כי אילו נמכר היתה תפוצתו אפסית),
מי שיודע לנפות את ה"מגמתיות" בכתבות ובידיעות מקבל מידע מספיק - בנוסף למידע שמקבל מכל אמצעי התקשורת האחרים שגם הם אינם חפים ממגמתיות - גם מסחרית.
אבל לסתום פיות ?
לא.
כתוב תגובה ל- סתם אזרח זקן
38
ימות המשיח
  מוני   5/06/14 05:51
זה לי הפעם הראשונה שאני רואה שנותנים לתימני דבר בחינם ,והוא עומד על כך שהוא ישלם.איתן כבל העם לא מטומטם.מאחורי יוזמתך קיים הפסוק שלח לחמך על פני המים.
כתוב תגובה ל- מוני
39
תודה תודה ושוב תודה לאדלסון
  עטרה שגב קלימי   5/06/14 05:54
ואני חושבת שמר אדלסון הציל את התקשורת , וזאת משום שאזרחי המדינה חשו שהתקשורת אינה מדווחת אמת אלא עושה מניפולציות ובעיקר משתמשת בכלי התקשורת כדי לסמם ולטמטם אותנו במגמות של קידום אינטרסים פוליטיים מדיניים וחברתיים.
מר אדלסון ירום הודו
עשה חסד עבורנו אזרחי המדינה, הצליח להחזיר לתקשורת את האודם והאור לפנים וזאת משום שהוא הקים עיתון שבו יש קשת רחבה של כותבים עיתונאים אינטלגנטים לשם שינוי שכל מטרתם היא לדווח את האמת כפי שהיא , ואכן יש כאלה שגם מקדמים אג'נדה פוליטית ומדינית כמו זהבה גלאון שכתבה בעיתון עד היבחרה כחברת כנסת או יוסי ביילין שכתב לאורך זמן .
למרות דעותי ותפישת עולמי הפוליטית לא כעסתי על עורכי העיתון שאפשרו לאנשי שמאל לכתוב את דעתם משום שזה לגטימי בתקשורת פתוחה וליברלית .
כשאני קוראת את עיתון ישראל היום אני לא חשה מאויימת שהעט או העפרון של הכותב מנסים לשנות את דעתי או להפוך אותי לזומבי של אדם שאינו מבין מימינו ומשמאלו בחוויה הציבורית או המדינית שלי , אני חשה שמתייחסים אלי כאזרחית חכמה אינטלגנטית ונבונה שיש בכוחה להבין את המאמר או הדיווח הענייני ולהסיק מכך מסקנות דרכי ולא דרך הכותב, אין כוונות נסתרות מהעין של הכותב ואין סימום או טמטום שלנו כעדר המושפע מעיתונאי החצר כפי שחווינו בעבר בעיתון ידיעות האחרונות
כל בוקר עם שתית הקפה אני חשה עונג צרוף אמיתי להחזיק את עיתון ישראל היום בידי משום שאני חושבת שמגיע לי עיתון אמיתי ישר דרך מעשיר ומאשיר בידע משמעותי על המרחב החיים שבו אני חיה .
עבורי כאזרחית , מספיק לעמוד ליד בנין כלל או בכיכר ציון ולראות את התורים הארוכים של אנשים החפצים לקרוא בעיתון החשוב הזה ובעיקר להבין קם דבר בישראל, לאזרחי ישראל חזר האמון במערכת התקשורת והסלידה החליפה את הכבוד והערך לעיתונות הישראלית.
ולכן בהזדמנות הזו אני מודה למר אדלסון על המאמץ הרב שהוא עושה ומשקיע עבורנו אזרחי ישראל , לקבל תקשורת נאמנה , ישרת דרך, מדווחת אמת ולוחמת נגד עברייני הצווארון הלבן והכחול ,ובעיקר באותם פוליטיקאים המושחתים שאף עיתון לא חשף את ערוותם לעיננו אזרחי ישראל משלמי המיסים ומשרתי החובה והמילואים , עיתון ישראל כן העז חשף את הכל כבל עם ועדה ללא חש וללא יראה .
חג שבועות שמח
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
40
דברי יואב יצחק שגויים ופסולים
  משה, עורך-דין   5/06/14 05:57
1. כל אחד משני העיתונים הוא ערימה של פרסומת מסחרית אינסופית. אין צידוק לגביית המחיר של בזבוז-הנייר הזה מן הקוראים, ועדיף עיתון המחולק חינם. ממילא, ידיעות אחרונות מחולק חינם זה שנים, עוד לפני הופעת ישראל היום, גם אם במהדורה מתומצתת. מדוע יואב יצחק לא פעל נגד זה?. 2. הצגת ישראל היום כעיתון ימני בלבד היא מגוחכת. מתפרסמים בו באופן קבוע מאמרים מאת כותבים "ימניים קיצוניים" כמו יוסי ביילין וזהבה גלאון, ופרשנו הקבוע והבכיר ביותר הוא דן מרגלית, שעמדותיו המדיניות חופפות לרוב את אלו של המרכז-שמאל. 3. לאחר שלא ננקט שום צעד חקיקתי נגד עיתון "הארץ", ששותפים בכירים בו הם גרמנים (בעלי קשר משפחתי הדוק בעבר למפלגה הנאצית), לא ברור כיצד יואב יצחק פוסל את השתתפותו בעיתונות הישראלית של שלדון אדלסון, שהוא ציוני מובהק. הייתי מבין פסילת ציוניותו של כל יהודי שאינו עולה ארצה, אך כאשר ישראל ועיתונאיה, לרבות יואב יצחק והאתר שלו, נמנעים מגישה כזו ומעריצים את היהודי בעיקר לפי נפח חשבון הבנק שלו, אין סיבה לפסילת אדלסון דווקא. 4. הצגת שני העיתונים כשקרנים כרוניים במתכוון, ללא הבאת דוגמאות רציניות, היא מעשה פסול. אני קורא בקביעות את ישראל היום וכמעט בקביעות את ידיעות אחרונות, הארץ ומקור ראשון (האחרון הוא הטוב בעיתוני ישראל). לא מצאתי בישראל היום סממנים לשקרנות כרונית כזו, במידה שאינה מצויה בשאר העיתונים. 5. יואב מצפה שהעיתון יביא דיעות של קוראים המצדיקים את הוצאתו להורג?. לדעתי, קשה מאוד למצוא ברחוב אנשים שזוהי דעתם.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
41
לתרומות במיליארדים אדלסון כשר?
  השואל הנאיבי   5/06/14 05:58
אדלסון ציוני יותר מציוני.
כתוב תגובה ל- השואל הנאיבי
42
מוזס - אדלסון
  אבירם נ.   5/06/14 06:18
צודק מר מוזס . ישראל היום הוא עיתון מגמתי ולא אמין בכל אות שכתובה בו . אם הוא לא היה חינמי אני משוכנע שגם חברי הליכוד לא היו קונים אותו. העיתון נועד להלל ו7לשבח את הקיסר והקיסרית ולשלול כל דיעה רעה ונכונה עליהם . אבירם נ.
כתוב תגובה ל- אבירם נ.
43
מוזס הוא אבי אבות הטומאה
  יואב מצחיק   5/06/14 06:23
דיקטטור תקשורתי שמנצל חברי כנסת נטולי בינה כמו איתן כבל והגברת נפתלי שקד(שניים שהם אחד)
כתוב תגובה ל- יואב מצחיק
צריך לומר: אב אבי אבות הטומאה!
  שולם   5/06/14 11:41
כתוב תגובה ל- שולם
44
סוף דרכו
  מנחם אבירם   5/06/14 07:00
עתון צהוב כמו "ידיעות אחרונות" הנו בושה לכל אזרח במדינה ולאינטלגנציה שלו.
עתון כזה טוב שיעבור מהעולם וטובה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- מנחם אבירם
45
הגם אתה יואב יצחק?!אוהב את מוז
  אאא   5/06/14 07:15
אוהב את מוזס?!האיש הזה הופך יום יום לאנשים את המוח!!! על מה אתה מדבר?!האיש הזה מכניס לנו שבב במוח בכוח! כל יום כל שעה כל רגע!!!מסוכן מאין כמוהו.הלוואי שכחת שכל הכותבים בישראל היום גרים בישראל ושרתו בצבא והקריבו עצמם למענה.מה זה משנה שאדלסון חי שם ומממן עיתון?!מה לעשות שלא נמצא כאן מישהו שיכול היה להתמודד עם המפלצת שנקראת ידיעות אחרונות?!תאר לעצמך שאין ולא קיים ישראל היום!!!מה לדעתך יקרה?! זה ברור הרי שכל מי שחפצה נפשו של מוזס יהיה ראש ממשלה. כל מי שחפצה נפשו של מוזס יהיה שופט בבית משפט. כל מי שחפצה נפשו של מוזס יהיה חבר כנסת!!!! אתה הבנת את זה יואב?!?!פשוט מאוד. אדלסון במובן הזה הוא הוא המשיח.אוי לנו מאותו יום שמוזס ישוב וישלוט באופן בלעדי ויכתיב לנו מה לאכול ומה להקיא.
כתוב תגובה ל- אאא
46
כל יום נחשפים לפרסומות חינם
  סויסה   5/06/14 07:29
כתוב תגובה ל- סויסה
47
יואב, דובר על חופש העיתונות
  בן שלמה   5/06/14 07:44
רב העורכים, העיתונאים והמרצים בבתי הספר לתקשורת בארץ נטו לכיוון ליברלי או פוסט-ציוני. בא ציוני אחד - אדלסון - ובמידת-מה איזן את המצב וזאת בעיתונות הכתובה בלבד. זה מה שחשוב. הפעם רב הטענות של יואב אינם רלוונטיים. ילדיו של אולמרט התחמקו מהשירות בצה"ל אבל הוא היה האיש הכי פופולרי בידיעות אחרונות. צאצאים של אדלסון אולי יבחרו שירות צבאי אצלנו. יואב, הרי אתה יודע שיש שוני בין תקשורת כתובה ובין רדיו-טלוויזיה וההשוואה בין ישראל היום לבין הרשות השנייה איננה במקום. בוודאי שלשני העיתונים יש זכות קיום אבל, עם כל הכבוד לכבל ושקד, לא כדאי למחוקק לפגוע בחופש העיתונות של עיתון זה או אחר. וזה מה שחשוב בעניינינו.
כתוב תגובה ל- בן שלמה
48
הבעיה העקרית המניע של שלדון
  פועה   5/06/14 08:29
אם ומרגע שאדלסון ישיג את מבוקשו וימוטט את ידיעות, הוא יאבד עניין "עסקי" וכל עניין אחר, ולא יהיה לו מניע להזרים כסף אז יהפוך ישראל היום בהדרגה מחינמון למונופול תקשורתי. הגישה הקפיטליסטית החזירית למוטט מתחרים כדי לסלקם מהשוק היא גישה פסולה ברמה העקרונית, שרק מולטי מיליארדר אמריקאי יכול לחשוב עליה ולעשות בה שימוש. מצד שני איני בטוחה שרק חקיקה זאת הדרך המועדפת כאן...
כתוב תגובה ל- פועה
49
אני בעד ישראל היום
  שמעון זיו   5/06/14 08:46
קודם כל ישראל היום הוא גם מנוי המחולק לבתים תמורת תשלום של הוצאות החלוקה שאינם גבוהים ממה שהוצע לי על ידי ידיעות
שנית הייתי מנוי על מעריב עזבתי אותו בגלל כתבות מרושעות ולא מאוזנות של בן כספית וכנראה שרבים וטובים עשו זאת ולכן תפוצתו כמות שהיא.
אני קורא וקונה את ידיעות ביום שישי ולצערי עתון זה ירד מהפסים מזמן בעוד הארץ מודיע בפרהסיה שהוא שמאלני הרי שידיעות לא עושה זאת
ישראל היום לא עולה על 37% מתפוצת העתונים היומים בישראל ולכן אין סכנה שיהיה מונופול.
בעובדה איני קורא את פוסט שגם הוא חינמי ומדוע כי זה לא עיתון
ואחרון אחרון האם כניסת ישראל היום הביאה להגדלת תפוצת העתונים בישראל או להקטנת התפוצה
כתוב תגובה ל- שמעון זיו
50
יואב יצחק הפעם נכשלת כישלון חר
  ישראל ישראלי   5/06/14 09:00
הרי ידוע שנוני מוזס משך בחוטים של כל דבר שזז,החמור מכל
שהוא נגד החברה הלאומיים במדינה,שמה לעשות הם הרב המוחלט,וכידוע אנו מדינה דמוקרטית.
מוזס במדינה דמוקרטית יכול להגיד כרצונו,אך רצונו נגד
ראש הממשלה בצורה אובססיבית ומכך הוא נגד המדינה.
אם אחד מהאנשים הלאומיים מממן בכספו עיתון,אין רע בכך והדבר ראוי כל עוד אינו הולך נגד המדינה ובעד אויביה מחוץ ומפנים.
מר יצחק,תראה בתחנות הרכבת מה קורה.אנשים לוקחים את ישראל היום ורבים לא נוגעים בידיעות.הם התשובה עבורך על כתבה זו.
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלי
51
כתבה לעניין
  אלון ה   5/06/14 09:15
אהבתי
כתוב תגובה ל- אלון ה
52
ליכלכת אותה , יואב יצחק !
  אבי מאור   5/06/14 10:08
"...הרשימה שלעיל לא נועדה לגונן על ארנון מוזס או על ידיעות אחרונות..." = איזה קשקוש !!! באמת שלא צריך יום לימודים ארוך כדי להבין שמטרתה היחידה של הכתבה היא לגונן על נוני מוזס ולתקוף את אדלסון... ליכלכת אותה הפעם , יואב יצחק ! יכול להיות שגם אתה מאויים ע"י מוזס ?! תמהני...
כתוב תגובה ל- אבי מאור
53
גם אתה ברוטוס?
  tאיציק   5/06/14 10:43
יואבמ יצחק היה לך קרדיט משך שנים ופוף הלך יחד עם כל אנשי המלך נוני,בושה וחרפה
כתוב תגובה ל- tאיציק
54
אדלסון סרסור מהמרים אמריקאי
  של ביבי ושרה   5/06/14 10:43
כתוב תגובה ל- של ביבי ושרה
55
לא רק שידיעות אחרונות מחולק
  חינם בהעדר דורש   5/06/14 11:01
לא רק ש"ידיעות אחרונות", שחייב מאות מליוני ש"ח, מחולק חינם, בהעדר דורש, אלא שבמקומות רבים, למרות היותו עיתון חינמי המחולק חינם: באוניברסיטאות בתחתות רכבת בתחתות מרכזיות של אוטובוסים במשרד ועדי עובדים בבנייני ההסתדרות יש המשלמים לו כסף כ"אתנן" עבור כתבות מחמיאות; משהב"ט למשל גימלאי משהב"ט גימלאי הכנסת והכנסת וכיוצ"ב
כתוב תגובה ל- חינם בהעדר דורש
56
במה אתה שונה מאיתן כבל?
  אראל   5/06/14 11:40
בדרך כלל אני תומך בך אך משום מה הפעם אני חושד בך שיש לך אג'נדה מוסווית ומניעיך לתמיכה בנוני מוזס לא טהורים.
איתן כבל שנמצא בכיסו של נוני הנבל ומה אתך?
כתוב תגובה ל- אראל
צודק מסכימה עם כל מילה
  ירדנה   5/06/14 14:11
כתוב תגובה ל- ירדנה
57
ישראל היום - כה לחי
  רחמים   5/06/14 12:03
גם אני בעד העיתון ישראל היום. לא איכפת לי שידיעות אחרונות ימשיך להופיע, ולא איכפת לי אם יפשוט את הרגל. כנ"ל לגבי עיתון הארץ. ואם יואב יצחק כל כך חושש שידיעות אחרונות יקרוס ויתפרק, מדוע שלא יתרום כסף לנוני מוזס כדי שבכל זאת יוכל להוציא את ידיעות אחרונות ולהמשיך ולהשפיע?
כתוב תגובה ל- רחמים
58
אדלסון משרת מטרות גרועות
  אורי יהודה   5/06/14 12:31
רצוי לפיכך להצר את צעדיו.
כתוב תגובה ל- אורי יהודה
59
מה עם זכויות הקוראים?
  באום   5/06/14 14:17
אי אפשר להתייחס למאבק בין "ידיעות" ל"ישראל היום",מבלי להתייחס למציאות שבה המאבק הזה מתחולל.והמציאות היא שעד ש"ישראל היום" הגיע,לפחות לחצי מהעם לא היה מה לקרוא,ולא היה לו כלי תיקשורת שיבטא את עמדותיו והשקפותיו.זה היה מצב אבסורדי לחלוטין וכל ממשלה היתה נידונה מראש לכישלון אם היא לא היתה מתיישרת לפי הקו של כלי התקשורת ו"ידיעות" בראשן.הקמתו של "ישראל היום" היתה תרגיל מבריק של נתניהו כמו שהקמתו של "דבר" היתה תרגיל מבריק של ברל כצנלסון.מעבר לחוקים ולתקנונים היבשים,יש זכות לחלק גדול מהעם לקרוא עיתון שהוא מזדהה איתו.אגב מקורות המימון,חלק מרווחיו של רוטשילד,באו מסחר עבדים(כך אומרים) מה שהיה לגיטימי בזמנו.זה לא מונע מאיתנו עד היום לקרוא לו "הנדיב הידוע" וכמי שהחל בהזרמת כספים לארץ במטרה להשיב את עם ישראל לארצו וגם,מן הסתם, לעשות רווחים לעצמו."ישראל היום" זה עיתון שאתה יכול להסכים איתו או לא להסכים איתו אבל הוא בטח לא עושה לך רע על הנשמה.אם "ידיעות" צודק או לא צודק זה כבר בכלל לא משנה,כשמתהפכת לך הבטן אתה כבר לא חושב על צדק.
כתוב תגובה ל- באום
60
מצידי שילכו מכות, העיקר שסוף
  בתיה א.   5/06/14 21:39
סוף יש איזון ויש לי מה לקרוא, ודווקא לא בחינם.
כתוב תגובה ל- בתיה א.
61
מה ביו מוזס לאדלסון
  מלכישוע   5/06/14 23:02
אני קורא את שני העתונים - גם זה שבתשלום. לדעתי, "היום" מאפשר יותר מגוון דעות מאשר "ידיעות", אשר לטעמי ,צהוב" יותר. אכן, הקדשת כמה עמודים כל יום בנושא "היום נגד נוני" כבר מיצה את עצמו. חבל, "חוק נוני" לא יעבור - אני מסכים בנקודה זו עם יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- מלכישוע
62
יש גרסה חינמית של ידיע' אחרונ'
  בר ברע   6/06/14 04:40
נדחפת לידיהם של נוסעי הרכבת, דלה בהרבה מי"ה אבל מכילה את המוסף של הספורט, שתפקידו "למכור" את העיתון. הבעיה העיקרית עם החוק נגד ישראל היום היא בתפירה הצמודה למידתו של י"ה. וחוק עם הגדרה צמודה כזו הוא ממש לא חוקתי. --- תושבות. האם תאסר בישראל מכירת עיתונים מחו"ל בגלל דרישת תושבות, שרות בצהל? --- יד 2 נמכר לאקסל שפרינגר, בעלי מעריב בעבר היה מקסוול, --- תרומות: האם ידיע על אגורה שמישהו העביר לחבר כנסת כלשהו? נראה שיש כאן האשמה ללא בדל ביסוס, ודיעה אינה תרומה, גם לי מותר לשבח את גלאון חינם.---- מקורות מימון: מחייב פתיחת הספרים של כל אמצעי התקשרות לפני הציבור, האם בעלי התקשורת יסכימו? האם יש עיתון שהבעלים לא הביאו איתם כסף מהבית? וכל הון שאינו שחור הוא לגטימי.---מי הדיקטאטור? אלמלא י"ה, היתה לשאלה זו תשובה אחת.
כתוב תגובה ל- בר ברע
63
3 פעמים הידד! למשה כרמל!
  sailor   7/06/14 21:52

הוא בצורה די מתומצתת ,הדגיש מה שרוב שקט הבין מזמן, תקשורת שמאלנית, שקרנית מגמתית עם עיתונאים אשר מזמן הפסיקו להיות עיתונאים, אלא אתרוגי תעמולה! לכן עם לא מעט מחברי ( לא מדעות זהות) לא רואים אסון בפירוק רשות השידור של היום, אולי זה יעיף חלק מאותם תעמלנים שאיני מודאג לפרנסתם הם ימשיכו להילחם על "שלום" לפי הנחיות של "ידידינו ו"תשלומי" קרן להשמדת ישראל, אך חבל על טכנאים, ומקווה שהסתדרות תדאג להם.
כתוב תגובה ל- sailor
64
יואב יצחק , הפעם טעית בגדול!
  עודדי   7/06/14 23:31
יואב היקר, כאחד שמאוד אוהב את NEWS1 ובמיוחד את מאמריך, לדעתי,הפעם אתה טועה ברוב טיעוניך ונראה לי שזה נובע מהתנגדותך העזה לשני העיתונים וכל אחד מסיבה אחרת.
כאחד שקרא בעבר את "ידיעות אחרונות" (שהיום גם כשהוא ניתן לי חינם אני לא לוקח אותו!) ואת "מעריב" המתפורר , אני נהנה לקרוא את "ישראל היום" שהולך ומשתפר עם הזמן.
תקצר היריעה להגיב כאן על כל טענותיך אך ראוי להדגיש את הדברים הבאים:
1. רבים מעיתונאי "ישראל היום" נמנו בעבר על עובדי העיתונים האחרים ורבים מהם כותבים מעולים. אם הם היו טובים שם מדוע הם לא טובים פה?
2. למרות שנוני מוזס ובניו "חיים בישראל ומשרתים בצבא", (אגב, אשתו של אדלסון שירתה בצה"ל) תרומותיו של אדלסון למדינת ישראל בעשרות מליוני דולרים ל"יד ושם", לפרויקט "תגלית" ולמפעלים יהודיים בישראל ובעולם, עולה לאין ערוך על זו של נוני מוזס. למעשה תרומתו העיקרית של עיתונו של מוזס הינה בכך שמלבד השתוקקותו להפיל ראש ממשלה בישראל בכל מחיר, הוא הפך לעיתון חצר של עברייני הצווארון הלבן (אולמרט ושות' למשל) שאתה מחלוצי הלוחמים בהם.
3. עיתונו של מוזס מחולק בעשרות מקומות בחינם.
4. מדוע שלא יהיה עיתון מהצד השני של קשת הדעות בישראל? במובן זה אדלסון עשה חסד גדול לאזרחי ישראל ששבר מונופול נצלני ו"דיקטטורי" של אדם אחד ובכך מאפשר להם לראות, לשקול ולהחליט לאור פרשנויות אחרות של החיים המדיניים והחברתיים בישראל.
5. ואחרון, איכות עיתון לא נמדדת בעובדת היותו חינמי או לא, אלא לפי מה שהוא מגיש לקורא. עיתון חינמי שלא מעניין גם לא יקרא ויש דוגמאות לכך. דרישת הקהל לעיתון קובעת את מידת הצלחתו ולפי העובדות נראה ש"ישראל היום" מצליח ובגדול בעיקר בגלל העיתונות והרוח החדשה והשונה שבו.
כתוב תגובה ל- עודדי
65
יואב יצחק טועה ומטעה.
  אוצר קטנטן   8/06/14 01:45
יואב יצחק - אינטרס ההישרדות שלך מעוור אותך. קצרה היריעה וקצר הזמן מלהסביר לעומק את הטעויות והכשלים הלוגיים המביכים במאמר, המעידים שהכותב - אשר בימים כתיקונם הינו רודף אמת ויושר - נשתבשה עליו דעתו. יואב יצחק מכיר לעומקם את הפרטים. עצם ההשוואה בין מוזס לאדלסון מקומם ומעיד כי הוא פועל, במודע או שלא במודע, מאינטרס זר. חבל שכך.
כתוב תגובה ל- אוצר קטנטן
66
נוני מוזס במלחמתו נגד
  קוקיאל   8/06/14 23:19
נוני מוזס נלחם בישראל היום ולעזרתו שני ליצנים והראשון איתן כבל. בגלל אנשים כמוך שאינם יודעים להגן על אותם קוראי העתון שידם לא משגת לקנות כל יום עתון יומי, מפלגתכם מתדרדרת ומאבדת את כוחה ומקומה בחברה הישראלית. תתביישו לכם!
כתוב תגובה ל- קוקיאל
67
ערץ 2 ו- 10
  אחד שהאמין בך   11/06/14 13:30
גם ערוץ 2 ו-10 הם בחינם אז לסגור גם אותם למה רק עיתון?
כתוב תגובה ל- אחד שהאמין בך
68
אין הבדל מהותי בין הפושעים
  צורי   7/11/14 19:59
ואולמרט שני רבי אמן בשחיתות לכן יש לגדוע את ידו של החלאה מוזס התומך הנלהב של הרב פושע אולמרט ולבדוק לעומק עד היכן שחיתותו של נקלה זה מגיעה.
כתוב תגובה ל- צורי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il