|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אקוניס צריך לקבל שיעור בדמוקרטיה מבגין
מאת: איתן קלינסקי  |  18/06/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איתן שוב מפספס את העיקר
  ה.א   18/06/14 14:44
כרגיל איתן מפספס את העיקר, זועבי לא מרחיקה את השלום, ודבריה לא מרחיקים את השלום, ואפילו הטרור לא מרחיק את השלום כי השלום כל כך רחוק ולכן עוד מילמיטר פחות מילמטר - הם זניחים. מה שזועבי עושה זה לעודד את הטרור המזויין, ולכן חייבים להעיף אותה לאלתר מן הכנסת (לפחות) ואולי אף להעמידה לדין פלילי, יש אפילו שלקול אשמת בגידה. לו בגין היה בינינו הוא היה עושה ממנה קציצות מה קציצות דק דק עם הרבה פטרוזיליה, בגין היה אומר לדעתי "ומיהי אותה חברה המתהדרת בשם חברת כנסת שתלמד אותנו מה זה טרור? מיהי? אנו שעברנו את הסזון, שניצלנו מאלטלנה, אנו יודעים בדיוק מה זה טרור, וחטיפת ילדים תמימים, וסיכון חייהם זה אחד משיאי שיאים של הטרור הרצחני, נקמת ילד קטן לא ברא שטן, נקמת ילד קטן לא ברא שטן, הנה אני אוחז בידי את העתק שבועת האמונים שנשבעה כאן מעל הדוכן, ה SO CALLED חברת כנסת, שבועה שאיננה שווה את הנייר עליו נכתבה, ואני גוזר לגזרים את המסמך הבטל הזה, לקראת ההצבעה כאן בהיכל ובועדות על הרחקה לצמיתות הבושה הזו מקרבנו, גט כריתות למשתפי"ם של הטרור החיים בקרבנו, גט כריתות למשתפי"ם של הטרור החיים בקרבנו"
כתוב תגובה ל- ה.א
גט הכריתות שלך מיותר
  חוסר הבנה   18/06/14 16:07
מאחר ושום אדם הגון לא כרת איתך ברית. עלובי נפש כמוך קראו בשעתו לג׳יין פונדה האנוי ג׳יין, והם מופעים תמיד כדי לתקוף מתנגדי משטר או להגן על עוולות המשטר.
כתוב תגובה ל- חוסר הבנה
אחי, זה דיון תרבותי, לא רחוב
  א.ה   18/06/14 20:42
כתוב תגובה ל- א.ה
מדוע אתה מסית בצורה כה גסה?
  אם כך,   18/06/14 21:42
כתוב תגובה ל- אם כך,
אולי זו התרבות שלו
  שאלה טובה   18/06/14 21:50
כתוב תגובה ל- שאלה טובה
אתה כותב "עלובי נפש כמוך"
  ה.א   18/06/14 22:48
אתה כותב "עלובי נפש כמוך", ואני מסית? תגיד לי אתה בטוח שאנו חיים על אותה פלנטה?
כתוב תגובה ל- ה.א
תקרא שוב את ההודעה שלך מס׳1
  להלפרין   19/06/14 09:34
משתפ״ים של הטרור כלפי מי שחושב אחרת ממך זה אחד הביטויים הפחות גסים בה.
כתוב תגובה ל- להלפרין
מי שמחשיב טרוריסטים נקלים
  ה.א   19/06/14 12:11
מי שמחשיב טרוריסטים נקלים, כאילו הם פיות טובות, לוחמי חופש הם ודאי משתפי"ם של הטרור, ומי שמגן עליהם אף הוא משת"פ של הטרור, הוא שבפועל שופך עוד ועוד שמן למורת הטרור, ואם אמירות אלה הן ביריוניות כנראה שיש משהו לקוי מאד בשיקול הדעת שלך. אם למשל מישהו היה בא וחוטף את הילד שלך, והיה בא מישהו ואומר, "זה לא פושע זה לוחם חופש" מה היית אומר, לפחות היית אומר "משוגע" או "מג'נון" כי מה הקשר בין חטיפת ילדים לחופש מי שמנסה לקשר בין הדברים הוא או כסיל או רשע מרושע. אני בטוח שזה היה קו מחשבתך אם ילדך היה נחטף וחייו היו בעיניך כחוט השערה.
כתוב תגובה ל- ה.א
למי אתה בא בטענות?
  לא ברור.   19/06/14 10:24
"מה שזועבי עושה זה לעודד את הטרור המזויין", "יש אפילו לשקול אשמת בגידה", "גט כריתות למשתפי"ם של הטרור החיים בקרבנו, גט כריתות למשתפי"ם של הטרור החיים בקרבנו"- זה רק חלק ממה שכתבת. חנין זועבי אמרה בהקשר הזה:"גם אם אני לא מסכימה איתם, הם אנשים שלא רואים שום פתח לשנות את המציאות שלהם, והם נאלצים להשתמש באמצעים האלה עד שישראל תתפכח ותראה את הסבל, תרגיש את הסבל של האחר...כשם שאני רוצה שהאסירים הפלסטינים החטופים ישוחררו, אני רוצה שהנערים ישוחררו". באיזו תרבות כותבים כפי שכתבת על מי שחושב כך, אפילו אם לא מסכימים איתו? זו לא תרבות, אלא בושה וכלימה להתבטא כך. תקרא את הפשקוויל שבקישור. אתה לא יותר טוב מזה. haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- לא ברור.
מי שמעודד טרור הוא בריון
  א.ה   19/06/14 12:19
אתה בגייבוי שלך לדברי של חנין, בריון קשקשים, לכל פושע מיליון יש תירוצים, תקיפות מין שעבר בילותו, כל רוצח ושודד או כמעט כולם באים מרקע כזה שסוציולגים יכולים למצוא בו את השורש להתנהגותם, כן גם ניתן למצוא הסברים לכעס המניע את הטרור, וכמו מי שאונס או רוצח את ילדיו הוא פושע נקלה על אחת כמה וכמה טרוריסטים הם פושעים נקלים, יש להפריד הפרדה ברורה בין שורש הסכססוך עליו צריך לעבוד אותו צריך לפתור, לבין אלה שנוטלים את החוק לידיהם ופועלים כחיות טרף חסרות כל רסן. אם תמשיך בגיבוי שלך לטרור ולטרוריסטים אתה מגבה גם הורים שאונסים את ילדיהם כי הם נאנסו , הורים שרוצחים את ילדיהם כי האשה מעצבנת, סוחרי סמים אשר סבלו מהתעללות בילדותם וסוחררי נשים כי לאשה יש תפקיד אחד בעולם. ומי שמגבה כך את הנקלים שבאנשי העולם הוא הוא ולא אחר הבריון אם לא גרוע מכך.
כתוב תגובה ל- א.ה
זועבי לא תומכת בטרור,
  הבל גמור   19/06/14 12:54
ולא מעודדת טרוריסטים. הבריון היחיד פה זה אתה, והדברים שלך הם הסתה עלובה ושפלה.
כתוב תגובה ל- הבל גמור
מי שאומר שאונס ילדיו
  ה.א   20/06/14 08:57
מי שאומר שאונס ילדיו הוא לוחם חירות, או מנסה למצוא הצדקות מהתחת לאונס ילדים, הוא משת"פ, משת"פ של אונס ילדים, תומך באונס ילדים, מעודד אונס ילדים, על סף של אונס ילדיו בעצמו. ואתה וח"כ זועבי (ח"כ שבקרוב מאד לא תהיה עוד ח"כ) המוצאים נימוקים מהתחת לחטיפת ילדים, שניכים ביחד וכל אחד מכם לחוד, לא רק בריונים אלא אתם אפילו בני יונות.
כתוב תגובה ל- ה.א
אבל לא קשור בכלל לחנין זועבי
  נכון,   20/06/14 17:38
כתוב תגובה ל- נכון,
תקרא את הציטוט מדבריה.
  מי מעודד טרור?   19/06/14 16:03
אין בכך ולו שמץ של עידוד לטרור. אגב, בניגוד לחנין, שאומרת במפורש שהיא מעוניינת שהחטופים ישוחררו, אלה שמקללים אותה מקפידים לצהול משמחה על כל פלסטיני שנפגע ודורשים עוד ועוד. .
כתוב תגובה ל- מי מעודד טרור?
פונדה אז היתה ביקורתית בהרבה
  הערה לסדר.   19/06/14 10:46
מאשר זועבי היום. אין מה להשוות בכלל את הביקורת הארסית והקטלנית של פונדה אז לדברים המדודים של זועבי היום. מעניין מה היה כותב הלפרין על פונדה לו היה חי אז נוכח מה שהוא כותב על זועבי היום.
כתוב תגובה ל- הערה לסדר.
יש הבדל של שמים וארץ.ויאטנאם
  פלא יועץ   20/06/14 12:10
לא סיכנה מעולם את ארה"ב ולא איימה בהשמדתה.המימשל האמריקאי תמך בשלטון מושחת בדרום ויאטנאם,בעוד הפלסתינאצים החיים בארצנו מבקשים להכחידנו מהיות עם בארצנו מדי יום בכל אמצעי ודרך העומדים לרשותם למען מימוש מזימתם הנאלחת.לא יתכן כלל לתת אזרחות לאדם המתנגד לעצם קיום המדינה בה הוא אזרח.ובודאי לא את הזכות לבחור לכנסת ולא כל שכן להיבחר אליה.זוהי כלל אינה דמוקרטיה במיטבה אלא אנרכיה במרעיתה.אין לאפשר את המשך ישיבתה של הצפעונית הטמאה ורעת המבט זוועה בי בכנסת ישראל.יש לעשות ככל שניתן בחוק על מנת להגן על הדמוקרטיה היהודית [לערבים היא לא התאימה אף פעם,וגם כיום,ודי לנו להתבונן ב"דמוחרטה" העירקית.] ומרקם המבנה החברתי בתוכנו.וככל שיקדימו כל יהודי א"י בפרט ובעולם בכלל לשוב אל דרך ה' והתורה ויחיו באחדות פנימית,יוטב לכולנו. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
אם יש הבדל, הוא לרעת ישראל
  למברבר הסדרתי   20/06/14 17:49
ישראל עוסקת פה במאבק עם חמאס, שהוא הערת שוליים קטנטונת באיסלאם בפרט ובעולם בכלל. הסיפור עם וייטנאם היה קשור למאבק שבין ארה״ב והמערב לקומוניזם הסובייטי, ופונשה נתפסה אז בארצות הברית כמי שתומכת במשטר הקומוניסטי, שמסכן את כל העולם.
כתוב תגובה ל- למברבר הסדרתי
2
כפי שנאמרו במקור
  אלה הדברים   18/06/14 14:50
daat.ac.il והערה אחת- דבריה של זועבי לא הרחיקו שום אפשרות לשלום, שכן אין שלום, אלא בהסדר צודק לשני הצדדים ואין אפשרות לשלום עם ישראל, שלא מסכימה להסדר צודק.
כתוב תגובה ל- אלה הדברים
3
טמבל זה לא משחק
  tאיציק   18/06/14 15:53
כשחוטפים נערים צעירים(שכנראה אינם קרוביך) זה לא משחק ולא משחקים בדמוקרטיה,לחטפים ורוצחים אין כלל הגינות ויושר משחקים אלא רמיסה בכל הכח.
כתוב תגובה ל- tאיציק
4
מי זה בכלל אקוניס הזה ????????
  ?????????????????   18/06/14 15:54
כתוב תגובה ל- ?????????????????
מה זאת אומרת מי זה אקוניס?
  אופירה קוניס   18/06/14 16:57
אני הייתי עוד בבית ספר עממי החתיך של הכיתה והמורה לאה נויבך שבחה את התסרוקת המוקפדת שלי עם השביל באמצע.

כבר מכיתה ה' הייתי מוכר בין המורים כאופיר שמדבר אוטוסטראדה, בלי פסיק או נקודה ובלי לעצור לרגע. כי כזה אני: מקודם מדבר ואחר כך חושב.

ועוד פרט קטן: לפני שבועיים סבל ביבי מעצירות קשה. הלך לגסטרואנטרולוג, וזה הוציא בניתוח את הלשון שלי מהרקטום שלו.
כתוב תגובה ל- אופירה קוניס
5
ראו מה שמפריע לאיתן קלינסקי
  שלמה המגיב   18/06/14 15:59
שימו לב שאיתן קלינסקי , נמנע גם הוא ( כמו ח"כ זועבי ) מלהגדיר את חטיפת הילדים כפעולת טרור , או לפחות כפשע חמור , ומה שמפריע לו ולעדינות רגשותיו , זה "..סיכול ממוקד שאינו מאפשר להגיע להסדר שלום.." ! .אתם הבנתם את הפטריוט עדין הנפש הזה ? אם הפשע הזה "לא היה מפריע (לטעמו של איתן) להגיע להסדר שלום " , אז הוא לא היה בכלל מתייחס אליו ! שום גינוי או\ו רגשות זעם , סלידה , השתתפות בצער המשפחות , כעס על הפושעים , רק מה שמטריד את איתן , זה "סיכול ממוקד של אפשרות השלום" !. כלומר , איתן מתייחס רק להשלכות הפוליטיות (לטעמו) של פעולת הטרור הזו , ואין לו אינטרס , להתייחס למעשה הפלילי הטרוריסטי הזה , במנותק מההיבט הפוליטי ! , נו , במה הוא שונה מגישתה של חנין זועבי ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
להפסיק לרקוד על הדם.
  לשלמה המגיב   18/06/14 16:41
שלמה המגיב יחד עם המגיב הותיק הם רקדנים על הדם כשבת זוגם לריקוד היא חנין זועבי. הימים שאקוניס מייצג אותו וזועבי המייצגת לאומנות חשוכה הם יחד רוקדים , ומי שסובל הם אותם שלושת הילדים , הוריהם ובני משפחותיהם.
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב
יכולת אבחנה מעולה ותיקון
  א.ה   18/06/14 16:42
שלמה אני מבקש לתקן. את האמפטיה למשפחות הביע איתן ב POST אחר, אך גם שם הוא לא מכנה את המעשה הנקלה הזה כפעולת טרור, ואת מבצעיה טרוריסטים. אכן יכולת ראויה לציון של אבחנה בין האמת לבין הערפל שקלינסקי מנסה להתכסות בו, יכולת אבחנה הנדרשת על מנת להתגבר על המכשולים שקלינסקי שם על מנת להיראות כאחד האדם בעוד דיעותויו הם קיצוניות שבקיצון.
כתוב תגובה ל- א.ה
הלפרין צודק, אך לא מטעמיו.
  על זה נאמר   18/06/14 17:11
טרור הוא הפעלת כוח למטרות פוליטיות ולא למטרות הגנה על החיים או החירות. ישראל עושה זאת עשרות שנים, ואף מתגאה בכך שהיא פועלת ל״צריבת התודעה״ של הפלסטינים (גם עכשיו) ולכן היא מפעילה טרור. היא לא לבד. ארה״ב עושה זאת בכל העולם, וכך מדינות נוספות. איתן הוא אדם טוב, עם כוונות טובות, אבל הוא מתעקש לראות בתוצאות המאבק שבין ישראל לפלסטינים סיפור הומניטרי (פגיעה בטוב) ולא סיפור פוליטי, של התנגדות לדיכוי . גם הוא לא לבד. רבים בשמאל עושים כמוהו כי אין להם את האומץ להישיר מבט אל האמת, אל המציאות העגומה לה אחראית ישראל. ולהסיק מכך את המסקנה היחידה המתבקשת- כל עוד ישראל תמשיך לסרב להסדר צודק, גם הישראלים יסבלו. זה לא בעיה הומניטרית, אלא עניין פוליטי מובהק.
כתוב תגובה ל- על זה נאמר
חוטפים ילדים למען החירות?
  א.ה   18/06/14 20:39
מפוצצים אוטוביסים עם ילדים בשם ההגנה על החיים שלהם? תגיד, אתה הרי משכיל, מערכת החינוך השקיעה בך, איך אתה מגיע לכאלה מסקנות?, אתה הרי רואה יום אומר לילה רואה לילה אומר יום. מוזר.
כתוב תגובה ל- א.ה
גם מאבק צודק כולל לעיתים
  ברור שלא.   18/06/14 21:47
מעשים פסולים, ואפילו פשעים. העניין הוא. שישראל עושה דברים חמורים עשרות מונים, במטרה להמשיך את אי הצדק שלה. כאמור, זה לא רק שאלה הומניטרית (כפי שאיתן מציג אותה בטעות), אלא שאלה פוליטית של יחסי כח, זכויות, חירויות, וגזלן מול קורבן.
כתוב תגובה ל- ברור שלא.
אתה מתחמק!!
  ה.א   18/06/14 22:50
כתוב תגובה ל- ה.א
המגיב ההוא דובר אמת
  ממש לא מתחמק   19/06/14 09:39
ההתנגדות למעשי חטיפה ופגיעה באזרחים אינה סותרת את נחיצות הדיון הפוליטי רחב היריעה. אכן לא מדובר פה בסיפור הומניטרי, אלא במאבק של הפלסטינים על חירותם וזכויותיהם. הגישה של איתן מתעלמת מהדיון הזה, ואתה פועל כדי למנוע אותו.
כתוב תגובה ל- ממש לא מתחמק
אין לערב בשר וחלב
  ה.א   19/06/14 12:32
אין לערב בשר וחלב, טרור הוא טרור הוא טרור הוא טרור, וכל ניסיון לעטוף אותו בנופת צופים מהווה בפועל שיתוף פעולה עם הטרור. הסכסוך הוא לא תולדה של הטרור, הטרור הוא דרך חיים מוסלמית, ולראיה הם אלופי העולם בטרור בלי כל קשר אלינו. הטרור נובע מהאימפריאליזם הדתי המוסלמי המחייב את המוסלמים לשעבד אליהם את מאמיני כל 3 דתות, ואם לא משתעבדים להשמידם (סעיף 31 לאמנת החמאס), מנהיגי האסלאם אמונים על הבורות והבערות של מאמיניהם, על מנת להנציח את שלטונם ואת הונם, וכך נראה שאין סוף לבעיה הזו. רק כאשר יביא עצמו האיסלאם לעומק כזה שיבין אין לו ברירה אלא להתחיל להזיע ולהשקיע, ולא לקחת בכוח הזרוע - רק אז יתחילו השקעות זרות במדינות האיסלאם - רק אז יתחיל השיקום, ובינתיים אנו הכי קרובים לאיסלאם ולכן אנו הכי סובלים ממנו, זה לא 67 ולא 48 זו תורת עולם הדוגלת בג'יהאד - מלחמת קודש כלומר בחיסול היהדות והיהודים כשלב ראשון של ההשתלטות על העולם ועל משאביו, על מנת להביא את העולם תוך מספר שנים מגן פורח למדבר חרב. ולזאת אסור לתת יד. ומי שנותן לכך יד הוא חסר בינה, חסר יכולת אבחנה במציאות מאד פשוטה הגלויה אל מול עיניו, עצלן המעדיף ללכת כצאן לטבח במקום לחקור את שרשי הסכסוך ולהבין את מניעיו - ואם לא להפוך את דיעותיו, אז לפחות לאזן אותן.
כתוב תגובה ל- ה.א
אין לך מושג ירוק באיסלאם,
  שטויות במיץ   19/06/14 13:16
ואתה גם לא מבין מה זה טרור. טרור זה הפעלת כוח לצרכים פוליטיים, ולא להגנה עם חיים או על חירות. מי שעושה זאת הכי הרבה זו ארה״ב, וגם ישראל עושה זאת לא מעט (אם כי הרבה פחות ממנה) האמת היא, שלדעתי הדיון חסר טעם. אתה כל כך מוסת, שאין סיכוי שתקשיב ותנסה להבין.
כתוב תגובה ל- שטויות במיץ
האם אתה מוכן גם להקשיב,
  השאלה היא אחרת   19/06/14 14:56
ולא רק להקיא את האוכל המקולקל שהאכילו אותך על הערבים והאיסלאם. האמת, נראה שאין לך יכולת להקשיב, אבל אם כן, כתבו לך פה לא מעט דברי טעם (כולל בשרשור התגובה לשלמה המגיב). אם תקרא שוב ותנסה לכתוב בצורה ענינית ומכובדת, ולא אלימה וגסה, אולי יהיה טעם להמשיך. עד אז, אין טעם.
כתוב תגובה ל- השאלה היא אחרת
אמנת החמאס
  א.ה   20/06/14 09:02
לכל אלה שמוחם נשטף, יש אולי עוד צ'נס לנקות, מצורפת שוב אמנת החמאס תקראו ואולי תבינו היכן טועים אתם. רק כסילים גמורים או רשעים מרושעים לא מבינים שפה כה ברורה וכה נחרצת.
כתוב תגובה ל- א.ה
איתן אכן לא התייחס
  שונה מאד מזועבי   18/06/14 16:44
להיבט הפוליטי של פעולת החטיפה, להבדיל מזועבי, שבהחלט התייחסה. כשלעצמי, אני מאד מקווה, שהסיפור יגמר בטוב והחטופים יחזרו בשלום. הפחד של המשפחות הוא נורא וליבי איתם. עם זאת, טועה מי שחושב, שאפשר לשלול זכויות וחירויות ממליוני פלסטינים, ולפגוע בהם ללא רחם (כולל בילדים תמימים) עשרות שנים, מבלי לשלם מחיר. לא יהיה שלום ושקט עד שכולם יזכו לשלום ולשקט.
כתוב תגובה ל- שונה מאד מזועבי
שלמה יש עוד דברים שהוא לא אומר
  צייד נאצים   18/06/14 17:25
החתרן הזה לא יספר לנו שאשתו והחברות שלה ממחסום ווטש מסייעות באופן פעיל לארגוני הטרור, בדיקה קצרה באתר הבית של קבוצת הבוגדות הללו תראה לך איך הם דואגות לדווח בזמן אמת על מיקום מחסומים לבדיקת מסתננים ושבח״ים.....כיצד ניתן לעקוף את המחסומים...כמה חיילים ישנם בכל מחסום וכמה רכבים צבאיים ישנם...כמו כן הו מפריעות לחיילים בחיפושים במחסומים ולא מאפשרות לצה״ל לבצע את המוטל עליו להבטיח את בטחון אזרחי המדינה! לצפות מבוגד חתרן כמו קלינסקי לגינוי טרור ערבי אלו הם חלומות באספמיה ידידי...בדוק מה הוא כתב כנגד כמה כתובות גרפיטי על הקיר של איזה ערבי ובאיזה מילים השתמש...הוא הכותב הכי דו פרצופי והכי לא ישר באתר זה. בדוק את מאמריו באתרי הסמול הקיצוני...פה הוא עוד עדין אלינו...הוא מדבר בשתי קולות,כמו מקביליו עראפת ועבאס...פה הוא עלאק הומני...שם הוא קומוניסט חתרן קיצוני אנטי ציוני ואנטי יהדות! פה הוא עוד דוחף לנו מדי פעם דמויות מהתנ״ך בכתבות שלו,שנחשוב שהוא יהודי כשר...חזיר פושט טלפיים!
כתוב תגובה ל- צייד נאצים
6
איתן, יום יבוא ותבין שטעית
  שאול א.   18/06/14 16:12
באופן שיטתי אתה רואה עצים ומחמיץ את היער. אתה רואה שביל צר אך מחמיץ את התהום שבקצהו. כאדם מלמד תנ"ך וכפי שהבנתי גם אוהב תנ"ך לבטח אתה מכיר את אליהו בהר הכרמל ואת המונח "עת לעשות ... הפרו תורתך". זה הזמן להפר את "התורה" הדמוקרטית כאשר היא מנוצלת על ידי בני עוולה כדי להרוס אותה. זה הזמן להפר את "זכויות האדם" כאשר יש העושים במונח שימוש שתכליתו לשמר זכויות של סוג מסוים של בני אדם. זה הזמן להפר את "החסינות המהותית" של חברי הכנסת כאשר הם מאבדים כל רסן ומנצלים את זכויותיהם לרעה. תתעורר, ידידי. הגיעה השעה וכבר נעשה מאוחר.
כתוב תגובה ל- שאול א.
קלינסקי אינו טועה לעולם......
  י.ש   19/06/14 12:26
תומך מוסרי בקומוניזם שרצח ועדיין מבצע את הרצח הגדול ביותר בתולדות המין האנושי,עדיין משוכנע שהקומוניזם הוא הפתרון לאנושות...מגנה את החטיפה בכאילו,מי שיודע לקרוא בין השורות את קלינסקי מבין היטב את אהדתו לחוטפים לחמאס ולשאר שונאי היהודים...מי שאומר שקלינסקי רואה עצים ולא יער לא לא מכיר את קלינסקי...קלינסקי עיוור...רק ריח הדם מוציא ממנו את "המיטב"...
כתוב תגובה ל- י.ש
י.ש אתה חולה נפש עם קבלות
  מנהל ביה"ח מודיע   19/06/14 14:01
כתוב תגובה ל- מנהל ביה"ח מודיע
איש וטירופו
  ד"ר ארצי בוחבוט   19/06/14 14:55
לפחות משוגע אחד מסתובב ברשות המערכת, ושגעונו של י.ש זוכה בהגנה תמוהה.
כתוב תגובה ל- ד"ר ארצי בוחבוט
7
לאקוניס ולרגב להתלהם
  הזדמנות פז   18/06/14 16:16
כתוב תגובה ל- הזדמנות פז
8
טובה ארץ ישראל מן השלום
  פנחס   18/06/14 16:26
כתוב תגובה ל- פנחס
וטובה ארץ ישראל עם שלום.
  טוב השלום   18/06/14 17:40
כתוב תגובה ל- טוב השלום
9
הכיבוש והחטיפות הם טרור
  להפסיק את הטרור   18/06/14 16:28
הכיבוש הוא טרור שנמשך 47 שנים נגד העם הפלשתיני. החטיפה של שלושת הילדים זה מעשה טרור הפוגע באוכלוסיה יהודית אבל הוא גם פוגע אנושות באוכלוסיה הפלשתינאית. יש להפסיק מייד את הטרור . יש להחזיר מייד את שלושת הילדים. להוריהם המודאגים.
כתוב תגובה ל- להפסיק את הטרור
איזה כיבוש ? הכיבוש הערבי בישר
  מירר   18/06/14 17:21
האם את מתכונת לכיבוש יהודה ושומרון מידי הירדנים ? (ואני מדגיש יהודה - מזכיר לך משהו)
או שאת מתכונת לכיבוש הערבי בישראל ?
כדי קצת להתעניין בהיסטוריה ולבדוק מתי בדיוק הגיע אלא המתקראים פלשתנאים לישראל ומאיפה הגיעו , ואז תוכיחו לדעת שהם הגיע עם הכיבוש הבריטי,
כמו כן ישראל לפי המנדט שברטניה קיבלה כלל את רמת הגולן ואת ירדן אבל הבריטים החליטו שבמקום להקים בית לעם היהודי בישראל הם יעשו מה שהם רוצים ולכן החליפו את רמת הגולן עם באר נפט במוסול עירק שהייתה בידי הצרפתים
אח"כ כדי למצוא חן בעני הממלכה האשמית נתנו את ירדן לבן דוד של מלך סעודיה כך שנותרנו רק עם 30 % מהשטח המקורי של ישראל אח"כ ברוב חוצפתם חילקו גם שטח קטן זה ביננו לבין הערבים, אבל גם זה לא הספיק לערבים ורצו הכל, אז עכשיו תומרי לי האם זה שטח כבוש?
כתוב תגובה ל- מירר
10
בשביל לקבל שעור מבגין צריך
  להצטרף אליו !!!!   18/06/14 16:32
למה לקלל את אקוניס הזה ??????????
כתוב תגובה ל- להצטרף אליו !!!!
11
פתאום הם מתגעגעים לבגין
  מכירים את זה   18/06/14 17:10
זאת השיטה שלהם: ללכלך, להשמיץ ולהשחיר כל מנהיג של המחנה הלאומי, ואחרי מותו להתגעגע אליו ולהגיד שמנהיגי הימין הנוכחיים לא משתווים אליו. מה הם לא אמרו על בגין? שהוא פאשיסט, טרוריסט, רוצח. מה הם לא אמרו על שמיר? אחרי מותם הם פתאום התחילו לכתוב עליהם דברים טובים, כי הם לא פחדו שהם יגיעו לשלטון.
כתוב תגובה ל- מכירים את זה
12
איתן הבין הכל ובגדול!!! אם הוא
  קלאודיה קול   18/06/14 17:20
יתן שיעור בדמוקרטיה לאקוניס קרוב לוודאי שאקוניס יבין!!! ואכן קלינסקי אינו טוען שצריך לתת שיעור בדמוקרטיה גם לחנין זועבי כי הוא יודע שאין שום קשר בין ערבים ודמוקרטיה!!! שם לא שיעור אלא גם קורס מורחב של עשרות שנים לא יועיל כי בשבילם הדמוקרטיה היא מכשיר מצחיק שטיפשים כמו איתן מספקים להם להשתמש בו כדי להחריב את החברה שלנו ולהשליט עלינו את ערכיהם (רצח, חטיפות, שחיטות, )ואת תרבותם השבטית הפרימיטיבית. גם קלינסקי יודע את זה אבל אין צאנס שיואמר את האמת כי הוא פוחד שיאשימו אותו בגזענות, לכן הוא מעדיף להיות טיפש ודו פרצופי!!!! אין יותר סיכוי לשלום בינינו לבין הערבים משיש סיכוי לשלום ביניהם בסוריה... בעירק... בלוב... ובכל מקום בו הם מצליחים לשחוט האחד את השני!!! אז מה שמרחיק את השלום זו התרבות שלהם והערכים שלהם ולא מה שאומר אקוניס או מה שחושב (אם הוא חושב) איתן קלינסקי אבל מעדיף לכתוב את ההפך ממה שהוא חושב כדי להיות פוליטיקלי קורקט!!!
כתוב תגובה ל- קלאודיה קול
13
קשקוש מקושקש
  מגיב ותיק   18/06/14 18:16
איתן יוצר שוב אנלוגיה מופרכת כשהוא מניח כי כולם מפגרים ולוקים בזכרונם.

ולא ארחיב כי העניין עם איתן מביך ורק תמימים (כמו אפרים הלפרין לדוגמה) יכנסו עמו לויכוח.

ואם הזכיר את ב"ג, אזי ב"ג הוציא את המפלגה שנקראה "אל ארד" מחוץ לחוק.

אין דומה בין מה שהיה עם בגין והעימות עם ב"ג בקשר למשל הצבאי לבין אקוניס והזועבית אלא רק בדימיונו של איתן קלינסקי וברצונו לאחוז את המקל בשתי קצותיו.

איתן, בבקשה העלה קצת את רמת הטיעונים כי היא נועדה לבלתי מתמצאים.

מאמר פאטתי כרגיל.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
קשקושי מגיב ותיק
  קשקושי מגיב ותיק   18/06/14 19:09
אני המגיב הוותיק, תלמיד מצטיין בבית המדרש של גבלס, אני שאמרתי בודאות של חוקר , תובע ושופט שערבים ביצעו את הרצח המתועב של נערה במגדל העמק. אני הרקדן על הדם שבת זוגתי לריקודים היא חנין זועבי, אני קשקשן , שאקשקש את השר לביטחון פנים שאיפשר את שחרור ששת הנערים , שאני מגיב ותיק קבעתי כבםר מזמן שהם הרוצחים. אני מגיב ותיק יש לי פרטנרית לטירוף והיא חנין זועבי.
כתוב תגובה ל- קשקושי מגיב ותיק
קשקושי מגיב ותיק
  קשקושי מגיב ותיק   18/06/14 19:09
אני המגיב הוותיק, תלמיד מצטיין בבית המדרש של גבלס, אני שאמרתי בודאות של חוקר , תובע ושופט שערבים ביצעו את הרצח המתועב של נערה במגדל העמק. אני הרקדן על הדם שבת זוגתי לריקודים היא חנין זועבי, אני קשקשן , שאקשקש את השר לביטחון פנים שאיפשר את שחרור ששת הנערים , שאני מגיב ותיק קבעתי כבםר מזמן שהם הרוצחים. אני מגיב ותיק יש לי פרטנרית לטירוף והיא חנין זועבי.
כתוב תגובה ל- קשקושי מגיב ותיק
14
קשקוש מקושקש (השלמה להשמטה)
  מגיב ותיק   18/06/14 18:20
איתן יוצר שוב אנלוגיה מופרכת כשהוא מניח כי כולם מפגרים ולוקים בזכרונם.
ולא ארחיב כי העניין עם איתן מביך ורק תמימים כמו אפרים הלפרין יכנסו עמו לויכוח.

ואם הזכיר את ב"ג, אזי ב"ג הוציא את המפלגה שנקראה "אל ארד" מחוץ לחוק בתמיכתו של בגין ! ויש להזכיר כי מפלגת אל ארד יכולה הייתה להיחשב כחתלתול קטן וחמוד מול המפלגה של הזועביות למיניהם/הן.
כך יאה וכך נאה לעשות למפלגות לאומניות השוללות את קיומה של מדינת ישראל ותומכות טרור.

אין דומה בין מה שהיה עם בגין והעימות עם ב"ג בקשר למשל הצבאי לבין אקוניס והזועבית אלא רק בדימיונו של איתן קלינסקי וברצונו לאחוז את המקל בשתי קצותיו.

איתן, בבקשה העלה קצת את רמת הטיעונים כי היא נועדה לבלתי מתמצאים.

מאמר פאטתי כרגיל.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
חנין זועבי והמגיב הותיק
  צא מחיינו מ. ותיק   18/06/14 19:47
זו הבעיה שלנו שחברת הכנסת חנין זועבי אומרת בדיוק אותם דברים שאומר המגיב הותיק. משניהם יבוא לנו האסון. חנין זועבי משחררת דברי שנאה חסרת מעצורים כלפי יהודים, והמגיב הותיק מפליץ סרחונות של שנאה כלפי העם הערבי, כלפי תרבותו וכלפי הדת שרבים מהערבים דבקים בה. הפלוצים של דברי שטנה כלפי הערבים מסריחה את חיינו. לסירחון הזה תורמת חנין זועבי את תרומתה.
כתוב תגובה ל- צא מחיינו מ. ותיק
טעון שיפור
  מגיב ותיק   18/06/14 20:23
איתן הפנטזיונר לפחות אוחז באיזה שהיא תיזה מופרכת מעיקרה ע"פ תפיסת עולמו המוטה לטובת הפלשתינאים, אבל יש לו טיעון.

לך רק השפרצות מטומטמות שאפילו אי אפשר להגדיר אותן כתת רמה.

תנסה להשתפר.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
דברים נבונים של מגיב ותיק
  דאגנית   18/06/14 20:47
בידע העצום שלו ההמגיב מכה את א.ק. בשוטים ובעקרבים ןמטיב בכל פעם לפרוש בפניו את סילופיו ותעתועיו האינסופיים. וכנראה א.ק. יפה מבין זאת; אבל העדר שלו העדר הדל והמרופט שלו יכול לבייש אפילו ינוקא שעתה פרח לאויר העולם. אנשים מצומצמים בשכלם ובקולמוסם, החוזרים כמו מנטרה על אותם משפטים. ממש, לא יוצא לאור מקלינסקי שום מאמר ישר, הוגן, תמים, אמיתי שיעניין את הקורא וינעם לו.
כתוב תגובה ל- דאגנית
15
אקוניס בטח מתרשם
  יוא"ב   18/06/14 18:47
אין לי כל ספק שדבריו של מר קלינסקי ואי הסכמתו עם ח"כ אקוניס עשו רושם כביר על מר אקוניס ומעתה ואילך הוא ללא ספק יתקשר מדי פעם למר קלינסקי לקבל את חוות דעתו המלומדת.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
אקוניס לא יתרשם
  ליואב .   18/06/14 19:23
זו הבעיה, שאקוניס לא התרשם וכנראה גם לא יתרשם אקוניס, לצערי, ימשיך לדבוק בגישה , שאין עם פלשתינאי. לצערי, הוא ימשיך לדבוק בגישה שאין מקום למדינה פלשתינאית. אקוניס אינו רואה בעיה בהמשך השליטה שלנו על מאות אלפי פלשתינאים ביהודה ובשומרון. לצערי, אקוניס לא התרשם ולא יתרשם, כי החבורה הטירוריסטית שחטפה את שלושת הנערים עושה את העבודה בשביל כל אויבי השלום . השטויות שעושה חנין זועבי מועילות רק לחבורה , שאקוניס רגב ודדון מובילים.
כתוב תגובה ל- ליואב .
המשך לדברי ההבל
  יוא"ב   19/06/14 21:05
הכותב, כמו קלינסקי עצמו, שייכים לשוליים של השמאל הרדיקלי ופרט לחבריהם המעטים לדעה, הרי שברי דעת לא יקדישו לזה מחשבה.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
16
ב"ג בגין והימין והממשל הצבאי
  מגיב ותיק   18/06/14 22:24
lib.cet.ac.il

בגין ותנועת החרות התנגדו לממשל הצבאי כי הם ראו בו אמצעי של מפלגת השלטון לשלוט בקולות הערביים.

בפרשת הפלת "אל ארד" ע"י ב"ג (מפלגה ערבית לאומנית שעמדה לקום שהזועבית וחבורתה עולה עליה היום בקיצוניות עשרות מונים ) הימין לא נקף אצבע.

ושלא יעבדו עליכם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לטמבל מגיב ותיק
  איצי   20/06/14 10:08
כל 23 הנאומים של בגין נבעו רק מהאפשרות שמפא״י מנצלת את הממשל הצבאי לאינטרסים שלה? המגיב הותיק כטמבל מדופלם מרוקן את הנאומים של בגין ומתאים אותם לביב השופכין של הארס היוצא מהמקלדת שלו של מגיב ותיק . כל עשרות הדוגמאות והמובאות של סדרי שלטון , כל הראייה שיש כאן עם ערבי , כן , יש עם ערבי, כל זה לא היה קיים, כי הכהאניסט הטרספריסט פעם מגיב ותיק ופעם איריס אינו מכיר בכך שיש עם ערבי ויש להעניק לו את מלוא הזכויות.
כתוב תגובה ל- איצי
לטמבל מגיב ותיק
  איצי   20/06/14 10:08
כל 23 הנאומים של בגין נבעו רק מהאפשרות שמפא״י מנצלת את הממשל הצבאי לאינטרסים שלה? המגיב הותיק כטמבל מדופלם מרוקן את הנאומים של בגין ומתאים אותם לביב השופכין של הארס היוצא מהמקלדת שלו של מגיב ותיק . כל עשרות הדוגמאות והמובאות של סדרי שלטון , כל הראייה שיש כאן עם ערבי , כן , יש עם ערבי, כל זה לא היה קיים, כי הכהאניסט הטרספריסט פעם מגיב ותיק ופעם איריס אינו מכיר בכך שיש עם ערבי ויש להעניק לו את מלוא הזכויות.
כתוב תגובה ל- איצי
17
לחסל את הדמוחארטה הישראלית
  איריס כהן   18/06/14 22:44
שימו לב לנוסח - הוא מתנגד לחטיפת הנערים מפני שזה מפריע לפתרון הסופי - הקמת מדינה לפלשתינאים - ואם זה לא היה מפריע היית בעד ?? הדמוקרטיה הישראלית עשתה מספיק נזק לעם ישראל לכבוד ישראל ולביטחון ישראל - היגיע הזמן לחסל אותה יחד עם זועבי - שהיא תוצאה של אותה דמוקטיה אווילית !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
18
בגין האב היה טיפש גדול עם הדר
  איריס כהן   18/06/14 22:54
ביתר"י - בגין הבן היה טיפש יותר גדול וכבר כמעט ונפל לשקר השמאל - בגין הנכד נפל לגמרי - הידרדרות בשלבים של ימין ללא תורה =ללא אמת !! כששחררו הצנחנים את ירושלים והר הבית הם קיבלו הוראה מהדמוקטיה הישראלית להיזהר ולא לפגוע במסגדי המוסלמים - לתומי חשבתי שהטומאה החשיבתית הזאת שייכת למחנה האדום של דיין ובן גוריון - עד שיצא לי לשמוע מפיו של איש אצ"ל לשעבר שבשעה שכבשו את יפו נערכו קרבות מול המוסלמים כאשר הללו ירו על לוחמי האצ"ל ממסגד חסן בק ביפו - במקום להפציץ את המקום קיבלו לוחמי האצ"ל אזהרה ממנהיגם הטיפש בגין להזהר שלא לפגוע במסגד - שהרי אנשים תרבותיים אנחנו ששומרים על מקומות קדושים !! אז זאת האיוולת מימין ועד שמאל הכל שקר אם אין את המצפן של האמת שהיא התורה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
מבינה גדולה בטיפשות
  טיפשות של איריס   19/06/14 08:10
הטיפשה איריס מבינה גדולה בטיפשות הטימטום של איריס זוכה לחיבוק גדול של מגיב ותיק הדאגני
כתוב תגובה ל- טיפשות של איריס
תגובתך כל כך חכמה שאין לי מענה
  איריס כהן   19/06/14 10:06
אני פשוט נאלמת לנוכח דברי התבונה הללו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
19
תודה ליצחק פרנקנטל
  Qwertyuiop   19/06/14 07:50
בימים מטורפים של התלהמות מטורפת של חנין זועבי מצד אחד ושל הימין בישראל מצד שני, היתה לי הפתעה לשמוע אב שכול, שבנו נרצח על ידי הטרור של החמאס, מדבר על הצורך בסיום הכיבוש. תודה לקול השפוי של יצחק פרנקנטל, יהודי דתי, שהדת היא עבורו לא כלי של שנאה.
כתוב תגובה ל- Qwertyuiop
רק עכשיו שמעת אותו ?? הוא כבר
  איריס כהן   19/06/14 09:43
מתלקק ומשפריץ את האווליות שלו שנים !! מסתבר שהכיפה שעל הראש לא מחסנת מהדבקות בהבל ובשקר - השאלה היא במה מאמינים !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
20
קלינסקי צריך לקבל שיעור ביהדות
  איריס כהן   19/06/14 09:24
מהרב כהנא !!! בזמן שאתה ושכמותך סוגדים לאליל דמוקרטוס - הם צועקים "אלאה הוא אכבר " - להזכיר לך אוויל שאתה היית צריך לצעוק לא הם - אתה שעזבת מקור מים חיים ונהפכת ליצור אווילי והזוי שלא קורא את המציאות לכן הם המוסלמים בזים לכם ומרגישים שהם יכולים להביס אתכם מכאן - כי הם מדברים אלאה ואתם דמוקרטיה - שלטון נבל ולא חכם - אזלת יד ואפס עצור ועזוב !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
21
מושב הליצים של ה"דמוקרטיה
  איריס כהן   19/06/14 10:11
הישראלית" - החליטו להצמיד שמירה למחבלת זועבי - זועבי מצידה שבזה ל"דמוקרטיה הישראלית " ובצדק רב - הודיעה שהיא מוותרת על השמירה !! לא יאומן לאיזה שפל ובוז דירדרה ה"דמוקרטיה הישראלית" את עם ישראל - ארורה הדמוקרטיה הישראלית וארור כל הסוגד לה -אמן ואמן !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
22
זועבי בת ברית של הימין הקיצוני
  המגיב הותיק ...   19/06/14 11:04
יש לימין בת ברית בשם חנין זועבי. טינופות כמו חנין זועבי עושים את השרות הטוב ביותר למדיניות הכיבוש. טינופת כמו חנין זועבי היא בת הברית הטובה ביותר לימין ההזוי שמבקש להנציח את הכיבוש והשליטה הבלתי מוסרית שלנו על העם הפלשתיני.. חוץ משנאה , חוץ מהצתה של יתר שנאה לא תורמת התלמידה המצטיינת של בשארה.
כתוב תגובה ל- המגיב הותיק ...
23
זועבי בת ברית של הימין הקיצוני
  המגיב הותיק ...   19/06/14 11:04
יש לימין בת ברית בשם חנין זועבי. טינופות כמו חנין זועבי עושים את השרות הטוב ביותר למדיניות הכיבוש. טינופת כמו חנין זועבי היא בת הברית הטובה ביותר לימין ההזוי שמבקש להנציח את הכיבוש והשליטה הבלתי מוסרית שלנו על העם הפלשתיני.. חוץ משנאה , חוץ מהצתה של יתר שנאה לא תורמת התלמידה המצטיינת של בשארה.
כתוב תגובה ל- המגיב הותיק ...
24
לשחרר מייד את הנערים
  לסיים את הכיבוש   19/06/14 11:12
חטיפת שלושת הנערים זה מעשה טרור נגד יהודים ונגד הפלשתינאים עצמם. חטיפת שלושת הנערים זה טרור נגד המאבק לשלום , זה מעשה טרור נגד הלוחמים לשתי מדינות לשני העמים .
כתוב תגובה ל- לסיים את הכיבוש
25
מאחל לאיתן ושות' גורל ג'וליאנו
  מר   19/06/14 17:52
האמת שהחברים הערבים שלכם כבר הבטיחו באיזה ראיון שאתכם (השמאלנים הבוגדים) הם ישחטו כמו כבשים כמתבקש לבוגדים. הם בזים לכם ולועגים לכם ולטפשות שלכם.
כתוב תגובה ל- מר
ואני מאחל לאיתן הרבה בריאות
  למר ואני מאחל   20/06/14 09:04
ואני מאחל לאיתן , שעוד יזכה בחייו לראות את ביטויי השנאה של הקורא לעצמו מר נקברים ובמקומם הכוחות השפויים משני מצדדים רוקמים רקמת חיים נורמלית במציאות שישראל אין שולטת על העם הפלשתינאי. 
כתוב תגובה ל- למר ואני מאחל
26
חבל שלא קראו את אמיל חביבי
  איצי   20/06/14 09:59
חבל שמתכנני הפשע הנתעב של חטיפת שלושת הנערים לא קראו את דבריו הנבונים של הסופר הפלשתינאי הקומוניסט אמיל חביבי ש שהיה גם חבר בכנסת ישראל בשנותיה הראשונות. הוא כתב , כשישנה התקדמות כלשהי להסדר ולהסכם של שלום קם בתוך הריאקציה הערבית מי שיטרפד את האפשרות הזו. תמיד ברגע האחרון הוא יתקע מסמר בארון הקבורה של אפשרות להסדר, כשקמה ממשלת האיחוד הפלשתינאית, שזכתה להכרה של מרבית המדינות בעולם כולל ארצות הברית, גרמניה, בריטניה ועוד........ואז באה שטן פנטי והחליט לא רק להביא סיוט לבתיהם של הורים מודאגים לגורל שלושת הילדים שלהם, אלא לקבור את האפשרות להגיע להסדר בין נציגות העם הפלשתינאי ובין ממשלת ישראל.
כתוב תגובה ל- איצי
27
"שמאל המעלה על נס את ערכי הדמו
  קורןנאוה טבריה   20/06/14 10:55
הדמוקרטיה=כמוהו כפרוצה המתהדרת בטוהר מידות"!!......הערבים ממשיכים לרצוח והיהודים מתייעצים עם ה'דמוקרטיה' שבעוריכנו איך להגן על חיינו מפני מבקשי נפשנו הגלויים והידועים?! נלסון מנדלה צדק באומרו:'אין חשיבות לדמוקרטיה כשאנשים מתים ברעב"! ואני אומרת לך קלינסקיז לך ושכמותך,קל וחומר ואבא ואימא של קל וחומר:אין חשיבות לדמוקרטיה הבולשביקית כשיהודים נרצחים בידי ישמעאל המרצח על לא עוול בכפם!! פשטיין?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאווה חבל על הזמן אין קליטה
  איריס כהן   20/06/14 12:46
הם לא יבינו ,אולי אם יקרה נס והם יחזרו בתשובה - שתהיה לך שבת שלום !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס,הקלינקיז צריך לקבל שיעור
  קורןנאוה טבריה   22/06/14 05:02
בדמוקרטיה מהערבים שעליהם הוא מגן ללא הכרה!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
דמוקרטיה מערבית לא תנצח את
  איריס כהן   25/06/14 14:32
פראי האדם מהאיסלם לעולם !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
28
המגיב הותיק רקדן על הדם
  איצי   21/06/14 11:20
המגיב הותיק הוציא צו מאסר למשטרה ., שלא קיבלה את פסק דינו כלפי מי שהוא קבע , שהם ביצעו את מעשה הזוועה בילדה מעפולה
כתוב תגובה ל- איצי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il