|
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
|
|
|
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
|
|
|
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
|
|
|
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום מעין שקיעה לתוך אפתיה
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
כדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
סקורפיון |
|
27/06/14 01:38
|
|
|
|
1. ענף התחבורה של אלסטום לא נמכר ל-General Electric בימים אלה (על פי הפרסומים של החברה), ההיפך הוא הנכון, קרי: החברה השניה היא שתעביר לראשונה חלק ממה שהיא עושה בתחום הרכבות.
2. זו לא תיהיה הפתעה אם גם אלסטום לא תגיש הצעה וזאת בגלל שהמפרט הטכני של נתע היה יותר מדי מנותק מהמקובל בענף.
הראיה לכך שהמפרט היה ״חריג״ אפשר לראות בעובדה שהמכרז לרכישת הציוד הנע פורסם ב-נובמבר 2012 והיה צריך להסגר ב-אפריל 2013, אבל המועד הזה נדחה ונדחה 5 או 6 פעמים והאחרון נקבע לסוף מרץ 2014
(ומתוך המאמר לעיל, שוב לסוף יוני). בדרך כלל מקובל לפרסם מכרז כזה עד 2-3 שנים לפני יציאת הקרון הראשון מפס הייצור, כאשר חתימת חוזה הייצור חל כחצי שנה אחרי פרסום המכרז.......אבל בתנאי שהאופיון
של הציוד המתבקש הוא ״שמרני״ בתוספת שנויים לא ״מהפכניים״ בלבד ולא כפי שנתע רוצה.
3. בכלל! למה צריך להוציא מכרז לציוד נע כדי להכניס אותו לתפעול 8 עד 10 שנים יותר מאוחר....זה לא מקובל בענף!
4. גם לא מקובל בענף לבחור מתח הזנה של 1500 וולט זרם ישר(לקטרים ולקרונות ממונעים בעלי מימדים יותר רחבים כן! לטראם לא!).
עקרונית הכל אפשרי אבל האם זה כדאי מהיבט הכלכלי וגם להיות ״שפני נסיון״?
|
|
כתוב תגובה ל-
סקורפיון
|
|
|
|
2 |
|
|
אבי22 |
|
27/06/14 06:57
|
|
|
|
למרות שאינני מחסידיו של ויזניצר הפעם הוא צודק! סימנס שילמה 16 מיליון אירו כדי למכור טורבינות לחברת חשמל, אורי יוגב נציג בומברדיה שהה "במקרה" במלון בחול בו נוהל המו"מ עם רכבת ישראל למכירת הקרונות והפלא ופלא , החברה שהוא היה נציגה זכתה במכרז, עכשיו המו"מ יהיה בארץ ושוחד לא ישולם, לכן שתי החברות פרשו! איך אומרים: לא מפחידים יונה ביין, ושהקוזק הנגזל יפסיק לבכות!
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי22
|
|
|
|
|
|
|
יוסף רבינוביץ׳ |
|
27/06/14 08:59
|
|
|
|
קצת התבלבלת... אורי יוגב היה בכלל חבר דירקטוריון הנהלת הרקבת. עבדתי תחתיו בעבר, הלוואי וכולם היו מסורים ונאמנים כמוהו. בעניין סימנס, רוצה לקוות שהאחראים ילכו לקלבוש ולא רק האקס שופט המושחת.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסף רבינוביץ׳
|
|
|
|
3 |
|
|
טולסטוי |
|
27/06/14 08:42
|
|
|
|
עולם שלישי.
זה מנוהל כמו מ.ע.צ
משרד התחבולה.
יום טוב
|
|
כתוב תגובה ל-
טולסטוי
|
|
|
|
4 |
|
|
אחד שיודע11 |
|
27/06/14 08:51
|
|
|
|
הכתב משמש שופר לדברי הבל של חברה מסחרית, שהסיבה שהיא לא מתמודדת במכרז כי היא יודעת שאין את מי לשחד היום בנתע בשונה לעבר.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד שיודע11
|
|
|
|
5 |
|
|
אובד מדינה |
|
27/06/14 11:39
|
|
|
|
ואין לו ניסיון מתאים (יהיר לפיד), מה רע בביצוע הרכבת ע"י חברות שאינן מיומנות מספיק ואין להן ניסיון מתאים?
|
|
כתוב תגובה ל-
אובד מדינה
|
|
|
|
6 |
|
|
אזרח רגיל |
|
27/06/14 11:43
|
|
|
|
לחזור לשולחן העבודה ולגבש את הפתרון הבדוק הותיק הידוע שעובד באירופה ובעוד הרבה מדינות: "רכבת תחתית".
כל זאת ללא הפתעות עם קידוחי מנהרות מתחת לאדמה כדי לא להפריע לתנועה בזמן הבניה.
ועוד הרבה יתרונות צדדיים כמו חברות רבות שמכירות את תחום הכרייה \ תפעול \ תקנים טכניים סטנדרטים במשך 100+ שנים.
רק בישראל אוהבים כל כך להמציא את הגלגל מחדש, כך שצריך כל פעם לנסוע לח"ל כדי לבדוק מה חדש...
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח רגיל
|
|
|
|
|
|
|
אורי פ |
|
30/06/14 10:22
|
|
|
|
בלונדון קו פיקדילי נוסע בחלקו מעל האדמה ובחלקו מתחת, גם הקו לוומבלי (האיצטדיון) כך. סימנס היה צריך להפסל על הסף ולא למכור להם בכלל את חבילת המכרז. לאפין את הסינים כחוליה חלשה בנושא זה יותר מאשר חוצפה, לא שמתי לב שהתחתית בביג'ינג צולע. נראה לי שכותב הכתבה "הושפע" יתר על המידה מהיח"צנים של החברות שירדו מהעגלה (אי אפשר לשלם במעטפות טלנסקי?).
אגב לשים את השוויצרים בליגה נמוכה חוצפה מדרגה מתקדמת. מה שהשוויצרים שכחו במכאניקה אנו עוד לא למדנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורי פ
|
|
|
|
7 |
|
|
דנה 1 |
|
30/06/14 18:45
|
|
|
|
לכישרון - איכות, רק לקומבינה
|
|
כתוב תגובה ל-
דנה 1
|
|
|
|
|