s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"אבל אם לא תרצו"
מאת: איתן קלינסקי  |  28/06/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ניסיון להונות את קהל הקוראים
  מגיב ותיק   28/06/14 10:23
כמו ניסיונות רבים קודמים של איתן.

ברומן האוטופי שכתב הרצל, אלטנוילנד ישנה גם דמות ערבית ראשיד ביי, שהתחנך בגרמניה – שמתלהב מהקידמה החומרית והטכנולוגית העצומה שהביאו היהודים לארץ ומכיר תודה ליהודים.

אז איפה זה ואיפה עומדים ערביי ארצנו התומכים באויבים מבחוץ, אלה שהפגינו אתמול באום אל פחם בעד חטיפת יהודים ?

ברומן אלטנוילנד. ביי הערבי מביע את רחשי התודה של הערבים על השפע תוצר הטכנולוגיה הציונית,

איפה זה אצל ערביי ארצנו, אצל הזועבית ?

ביי הוא הדמות הערבית היחידה ברומן, וכל יתר הדמויות בו הן של יהודים.
הרומן אלטנוילנד מצייר תמונה של חברה רבגונית מבחינה אתנית, שתממש את המורשת הרב- לאומית של האימפריה ההבסבורגית מולדתו של הרצל, שבתוך כך תתגבר על האיבה האתנית המסכנת את חיי יהודיה.

אז איפה זה ואיפה אנחנו עם המפלגות הערביות האנטי ציוניות שמתוכן יוצאים מרגלים למען אויבנו ותומכים בגרועים שבאוייבינו ?

הענין האתני הוא הסיבה לתיאור השלילי כל כך של גֶאייער, פוליטיקאי דמגוג השואף לשלול מתושבי אלטנוילד הלא- יהודים את זכויות ההצבעה (למרות שהם אינם מאיימים על החברה ה"אלטנוילנדית") וכל השוואה בינו לחכ"ית איילת שקד הוא טימטום ובורות וניסיון לעבוד בעיניים על קוראים בלתי מתמצאים.

הרצל ראה בערבים מיעוט נסבל,אחד מרבים, במדינה היהודית, ולא עַם בעל זכויות לאומיות כמו שאתה מטיף לו זה שנים.
ואם אתה קורא להם ברוב חוצפתך השמאלנית "קהילה ערבית פלשתינאית" אז שיעברו לעזה.
מבנים בלתי חוקיים יש להרוס גם אם הם שייכים לבני חסותך.
שמאלן צבוע.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
נהניתי, אבל
  ה.א   29/06/14 00:43
תגובה מלומדה (עם לשון מרוסנת כראוי), אשר למדתי ממנה רבות, השיטה של השמאל להראות רק חצי מן האמת (הגרועה מן השקר) ידועה, וכאן הבאת הוֹהָהָה הוֹתֶהֶת, ממש הוֹהָהָה הוֹתֶהֶת. עם החובה או הצורך להרוס אני חולק עליך, האמירה המטופשת הזו של חברת הכנסת שקד, היא מס שפתיים לקיצוני הימין, כי איש לא מתכנן לעשות כזה דבר, אין איש במוסדות המדינה שיקח על עצמו אחריות בכזה מצב, אני מניח שקציני משטרה וצבא בכל הרמות יתפטרו אם יידרשו לאכוף כזו החלטה. אם באמת מדינת ישראל לא נותנת היתרי בנייה באיזור האמור(חוסר סמכות? רשעות? בטלנות?), בל תתפלא שיש בנייה פיראטית, בנייה פיראטית עדיפה על המצב לדוגמא הקיים אצל הדרוזים בכרמל ובגליל שהם שומרי חוק, שאין להם איפה לגור, המדינה מקשה מאד עם אישורי בנייה, אפילו הבג"ץ לא התגייס כולו לפתרון הבעיה, והתוצאה היא שבאין קור גג, נוצרת שנאה, אנו הופכים אוהב לאויב, אנו הופכים אוכלוסיה חברית אשר קשרה גורלה אתנו, לאוכלוסיה לעומתית, אוכלוסיה יריבה. אגב גם אצל היהודים אין בפועל קורת גג בגלל הממשלה, וגם היהודים הופכים לעומתים עקב המצב, והכי קל זה פשוט לארוז וללכת, והממשלה היא היחידה שאחראית לבועה הו בשוק הנדלן, אז לפני שנים נבנתה שכונה זמנית ברוטשילד בת"א ובעוד כמה ערים, וזה לא עזר, כנראה גם ליהודים אין ברירה אלא לעשות כמו הערבים בשטחים, לבנות בניית קבע המונית פיראטית, ובניית קבע המונית פיראטית אי אפשר להרוס, אפילו לא ח"כ שקד בהבל פיה.
כתוב תגובה ל- ה.א
כמה הערות
  מגיב ותיק   29/06/14 09:52
1. לא ראיתי שבעמונה (שתושביה הסכימו לפשרה בהעברת הבתים) ובהרס חבל גוש קטיף מישהו דיבר על "קיצוני השמאל" - אתה מתיפייף.
מבנים בלתי חוקיים יש להרוס.

2. בשטח סי קיימת כיום פעילות פלשתינאית מונחית מלמעלה (בסיוע גורמים אירופאיים) לשנות את האופי ההתיישבותי שם וזה נעשה על ידם בשיטת חומה ומגדל ו"תפוס כפי יכולתך" ללא תכנון וללא פיקוח.

3. כאמור, גם גורמי חוץ רבים בוחשים בעסק והפעם עם תכניות :
תכניות אב מקומיות – בתמיכתה של לשכת שליח הקוורטט ואחרים בקהילת התורמים פותחו והוגשו 32 תכניות אב קהילתיות לאישורן של הרשויות הישראליות הרלוונטיות בשנים 2011 ו-2012. תכניות אב אלה נמצאות כרגע תחת בחינה טכנית, בשלבים שונים, של המנהל האזרחי הישראלי. תכניות אב אלה אמורות לשרת את צרכי הפיתוח של קהילות פלסטיניות אלה ולסייע בהענקת מעמד חוקי למספר גדול של מבנים, אשר נגדם עומדים כרגע צווי הריסה.

פרויקטים במסלול מהיר – בתיאום עם הנציג המיוחד של ארה"ב לתהליך השלום במזרח התיכון, הסכימו ביניהן בפברואר 2011 לשכת שליח הקוורטט וממשלת ישראל על מסלול מהיר להענקת אישורי בנייה לבנייתם ושיקומם של 21 בתי ספר ומרפאות בשטח C. סבב נוסף של פרויקטים במסלול מהיר צפוי לקבל אישור ב-2012. תהליך זה אמור ליצור את הבסיס למנגנון שקוף יותר ונכון יותר למתן מענה לצורך יישום פרויקטים פלסטיניים בשטח C.

4. את כל זה אני מאוד לא אוהב, אולי בניגוד לך, לטעמי שטחי יהודה ושומרון נועדו לעם היהודי .

5.האחריות על הנעשה בשטח סי הוא על מדינת ישראל ורק היא תקבע את אופי הבנייה שם .

6. נדמה לך שהדרוזים הם שומרי חוק, הם אלופי הבנייה הפרועה והריסת הטבע, את הכרמל הם כבר הרסו והדבר לא נובע ממצוקת דיור אלא הם מרגישים עצמם כאדוני הכרמל.
אגב, הם עושים זאת בחסות התירוץ שהם אזרחים נאמנים המשרתים בצבא.

7. אל תהייה מצחיק, אישורי בניה לא יהפכו את הפלשתינאים לאוכלוסייה "חברית"

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק - הלפרין מתיפייף
  איריס כהן   29/06/14 10:21
והוא ושכמותו הם אלו הנותנים לגיטימציה לאוייב האדום!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
תמהני מדוע אתה נדרש
  ה.א   29/06/14 11:31
תמהני מדוע אתה נדרש לעיתם, למילים בוטות כאשר השליטה שלך החומר היא כל כך מקיפה, תן להם השינים עם הדע שלך ושמר על חזות מהוגנת, זה הרבה יותר יעיל, יישר כוחך מכל מילה שלך אני למד. תזכור שבתשובותיך אינך מדבר לקלינסקי ועדת חסידיו השוטים, אלא אתה מדבר אלי, ולשכמותי שבאים לכאן גם על מנת להקשיב ולהאזין לשני צדי המתרס.
כתוב תגובה ל- ה.א
גם אני לא כותב לקלינסקי ולעדת
  מגיב ותיק   29/06/14 13:15
חסידיו אלא לעין השלישית.

ואם מצאת אותי בוטה לפעמים, אז אלה מצבים בהם אני מחזיר לתוקפי כרשעותם.

רק דע לך, מאחורי החזות הכאילו מנומסת של איתן, עומדים ביטויים חריפים מאוד ומעליבים מאוד לדוגמה ביטויים מעליבים ולא מכובדים כנגד ביבי וליברמן (ואני לא בחרתי לא בזה ולא בזה)
וזה בערך היה השלב בו נכנסתי לתגובות מולו (אגב, אז שיניתי את הכינוי שלי ממבקר התגובות למגיב ותיק)
מול תגובותיי המנומקות לאיתן חטפתי מעדת חסידיו (איצי לדוגמה) שלל גידופים.
אינני אמא תירזה ולאלה יש לענות בשפתם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
עלה והצלח!!
  ה.א   29/06/14 14:47
כתוב תגובה ל- ה.א
2
לאיתן
  איצי   28/06/14 15:34
כמוך, אני מזועזע מהתגובה הנפשעת של חברת הכנסת איילת שקד להחריב 7000 בתים שנבנו בשטח c ללא היתרי בנייה , וכך להשאיר ללא קורת גג לפחות 40000 פלשתינאים ללא קורת גג ואולי אפילו 50000 איש. במשך 47 שנות שליטה של ישראל ניתנו בשטח הזה 0 התרי בנייה לאוכלוסיה הערבית, בעוד שאלפי היתרי בנייה ניתנו להתיישבות יהודית. אך במיוחד כשאני מזדהה עם ההתרסה שלך נגד האמירה של איילת שקד, אני חוזר פעם שנייה על טענתי, כל עוד שלושת הילדים נמצאים בידי החוטפים, כל עוד שלושת הילדים לא חזרו לבתיהם, אנחנו איננו משמיעים אמירות של סולדיאריות עם מאבקו הצודק של העם הפלשתיני למדינה ונגד התנכלויות של ישראל לחיי הפלשתינאים. חטיפת שלושת הילדים היהודים שהמתינו לטרמפ היא חציית כל גבול במאבקו של עם למדינה עצמאית
כתוב תגובה ל- איצי
איצי חוזה מדינת הפלשתינאים
  מגיב ותיק   28/06/14 17:25
כבר קנית לך כפיה, גידלת זקן, ומצאת מגדל או מרפסת להצטלם בפוזה של הרצל בבאזל ?

אגב, אתה נוכל שקרן, אין התנכלויות של ישראל לחיי הפלשתינאים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לטמבל מגיב ותיק
  חוששת מטרנספר   28/06/14 20:28
לא לאשר תוכניות בניה לאוכלוסיה פלשתינאית בשטח c ובאותו זמן לאשר מאות רבות של תוכניות בנייה לאוכלוסיה יהודית זו לא התנכלות? טמבל אמרתי . נאמר פעם נוספת .
כתוב תגובה ל- חוששת מטרנספר
לפלשתינאית
  מגיב ותיק   28/06/14 23:06
1. איציק בכה על "התנכלות לחיי הפלשתינאים", את הטמבלית מדברת על דבר אחר
יש להניח כי פיקוח הדוק של שלטונות ישראל על ברדק הבנייה הפלשתינאי (חומה ומגדל פלשתינאיים) בשבילך הוא כמו פגיעה ממש בחיי הפלשתינאים.

2. שטחי יהודה ושומרון בתוכם שטח סי הנם מולדתו ההיסטורית של עם ישראל ולכן מקום הפלשתינאים הוא בירדן.

3. שייכותם של שטחים אלו למדינת ישראל הוא הדבר היחידי המעוגן בהסכמים בינלאומיים וישראל אינה כובשת שם, נא עייני בהסכמי סאן רמו.

youtube.com

החלטת מנדט וועידת סאן רמו נתנה ליהודים את כל ארץ ישראל (פאלסטיין - השם שהרומאים כינו את ארץ ישראל) והערבים קיבלו את סוריה לבנון ירדן ועירק.

למרות זאת הבריטים בגדו במנדט שניתן להם (להקים מדינה יהודית בפלסתין) וב-1922 הם קרעו את עבר הירדן המזרחי לטובת השריף חוסיין בן חסותם שם הוקמה ירדן.

החלוקה (או יותר נכון הגזילה) כבר בוצעה ! ב- 1922 שם מקומם של הפלשתינאים.
לאחר עניין זה, מעולם אבל מעולם לא נקבע כי שטחי יהודה ושומרון נועדו לערבים (למרות הצעות שונות ב-38 ו-47, אבל אלה היו רק בגדר הצעות בגלל העיניים הגדולות של הפלשתינאים ואופיים הרצחני)

הסרט המצורף לא ישראלי ומוכיח כי ההתנחלויות היהודיות, על ארצם ההיסטורית, הן חוקיות מאז ותמיד !!! מה שלא חוקי הוא המצאותם של חבריך הפלשתינאים במקום.

למרות זאת ובניגוד לרצוני הרבה ארגונים אירופאיים שונאי ישראל (לשכת שליח הקוורטט), בוחשים בקדירת הבנייה בשטחי סי לטובת מדינת מחבלים שתקום שם ואת העניין הזה יש לעצור.

אגב, בתור פלשתינאית שמאלנית בורה וטיפשית, את מוזמנת לעבור איתם לירדן בבוא העת.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
את האמת נכון להגיד תמיד.
  איצי, תרפה.   29/06/14 02:12
לא ״הטרור״ של חמאס מעכב את השלום, אלא העובדה, שישראל מעולם לא רצתה שלום, כי שלום ייכון רק בהסדר צודק וישראל מסרבת להסדר צודק.
כתוב תגובה ל- איצי, תרפה.
3
לאיתן (2)
  איצי   28/06/14 16:05
איילת שקד שלפה מהמותן בראיון בטלויזיה וברדיו את ההצעה להרס את 7000 הבתים בשטח c . זו היתה שליפה של התלהמות בהמית שהיתה מכוונת יותר לקהל שלה. אני משוכנע , שבנימין נתניהו וגם שר הביטחון יעלון יש להם אחריות רבה יותר והם ידחו על הסף את החזית החדשה שזה למעשה הרס החיים בשטחיc . התלהמות בהמית היא לא תוכנית עבודה , הגם שנציגה בכירה של הבית היהודי מבקשת ליצור סדר יום של עימותי דמים. נגד הטרור הרצחני של החמאס לא מתמודדים בהתלהמות בהמית של חברת כנסת . הטרור הרצחני של החמאס מונע מהעם הפלשתינאי להגיע לשלום , להגיע למדינה עצמאית. לחזית הזו אין צורך להוסיף את הדלק של איום בהרס 7000 בתים. 
כתוב תגובה ל- איצי
איצי -התבלבלת חמוד , היית צריך
  איריס כהן   28/06/14 22:36
להקדים את תגובה שתיים שהיא המסכימה עם איתן ללא עוררין לתגובה הראשונה שבה יש אמירה אמיצה המערערת את סמכותו של איתן והטוענת שכל עוד לא הוחזרו שלשת הילדים לביתם אין לנו מה להתרגש ממצבו של העם הפלשתינאי !! אולי תסביר לכולנו מדוע אתה יוצא בשתי תגובות נפרדות ?? מדוע לא להגיד לאיתן את האמת וזהו ?שהוא כנראה כבר סנילי ולא כל כך מקושר למציאות - תשתחרר כבר איצי מכבליו של המטורף ההזוי הזה !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
4
לפתע הקומוניסט הפך לציוני נלהב
  פלא יועץ   29/06/14 06:48
אז ראשית ספרו של הרצל הינו יצירה בינונית למדי,אשר שואפת להקמת חברה "וינאית" בא"י,אשר שפתה תהיה גרמנית,תרבותה אוסטרוהונגרית,באוניברסיטאות שלה ילמדו בגרמנית.חברה אשר אין בה שום משמעות אמת ליהדות ולדת ישראל וזיקתה העמוקה לא"י. אין כאן שום חזון מפעים לב.שנית "גאייר"=בגרמנית זה נשר ועייט הינו "אדלר",ועייט אינו אוכל נבלות.כך שהינך שוב מראה את שטחיותך אשר אינה מעמיקה בשום תחום.רק מכח התורה הקדושה יש לנו את הזכות המלאה על א"י כולה ואיננו זקוקים להרצל כלל. התורה גם מראה לנו כיצד צריכה לחיות חברה יהודית מתוקנת בא"י,ונקווה להגשמתה ב"ב.שנית מי שראה אתמול את ההפגנה "של אוהבי ישראל מאום אל פאחם",מבין את השקר המתמשך ללא גבול של מר קלקלינסקי וחבר מרעיו טרופי הנפש.לא מהקומוניסטים ההזויים המתרפסים כל העת לישמעאלים תבוא הברכה והישועה לעם היושב בציון. ושיהיה לנו שבוע וחודש טוב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
פלא שאבד לא הפלא
  נרי. י.   29/06/14 09:35
פלא יועץ אתה האח התאום של אותו דוקטור געייר, שבנימין זאב הרצל סלד ממנו. לקרוא את ההגיגים שלך ושל איריס זה בדיוק הגיגיו של אותו מנהיג מפלגה שתאודור הרצל זרק לכל הרוחות.
כתוב תגובה ל- נרי. י.
חלאות אדומות אתכם הרצל שנא
  איריס כהן   29/06/14 09:59
קרא את תגובתי בהמשך - לו הרצל היה חי היום היה לועג ובז לכם הזויים שפלים !!בכל מקרה עליכם להבין שכיהודים אמיתיים שחזון שיבת ציון מבחינתנו הוא על פי חזון תורת ישראל - הרצל הוא לא האורים והתומים שלנו ולמעשה רוב היהדות האותנטית מתנגדת לו - כך שממש לא עושה עלינו רושם מה אמר הרצל או לא אמר - מה , שחשוב לנו זה מה אמר אלוקים על ידי משה עבדו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לנר הדעוך אשר אורו כבה מזמן,
  פלא יועץ   29/06/14 13:35
אין מדובר בהגיגים כי אם בעובדות אשר הינך מתקשה לעכל ולהתמודד עימן,ולכן במיטב המסורת הבולשבקית של ה"פראוודה" הינך יוצא במסע הכפשה אשר אך מעיד אודותיך ועל טיבך הלקוי. וכך כותב תאודור הרצל ביומנו:"אני מוצא כי האנטישמיות שהיא כח חזק ומושרש בתת ההכרה של ההמונים,לא תזיק ליהודים. אני מוצא כי היא מועילה לחישול האופי היהודי.חינוך הקבוצה ע"י ההמון והוא עשוי להביא לידי התבוללתה.החינוך יתבצע רק ע"י תלאות,היהודים יסתגלו לכך." -"רעיון מצויין עולה בליבי למשוך אנטישמים ישרים ולעשותם מחסלי הרכוש היהודי." ומוסיף איש "ההוד וההדר" אשר מבקש ללכת בדרכיו הנלוזות של אותו "חוזה",זבוטינסקי כך:"אותם היהודים אשר לא יסירו מעליהם את חלד הגלות ויסרבו לגלח את הזקן והפאות יחיו במדינה כאזרחים ממדרגה שניה,לא ניתן להם זכות בחירה." ומזכיר הליגה הערבית, עבד אל רחמן עזאם פחה,הכריז ערב פלישת מדינות ערב לא"י כך:"זו תהיה מלחמת השמדה וטבח רבתי,אשר ייזכר בעתיד כמעשי הטבח של המונגולים והצלבנים.הכיבוש יהיה פשוט כטיול צבאי ...עניין פשוט יהיה לזרוק את היהודים לים...עצת אחים נתונה לערביי א"י לעזוב את אדמתם ובתיהם ולשבת ישיבת ארעי במדינות האחיות השכנות,לבל יבואו תותחי הצבאות הערביים ויקצרו בהם." ומוסיף גנרל ה-ס.ס. האנטישמי המופתי חאג' אמין אל חוסייני בזכרונותיו:" אחד התנאים שלנו לשיתוף פעולה צבאי בין הערבים לבין גרמניה הנאצית היה מתן יד חופשית לחיסול היהודים בא"י ובמדינות ערב ולפתור את בעיית המיעוט היהודי בצורה ההולמת את השאיפות הגזעניות והלאומיות שלהן בהתאם לשיטות המדעיות שנקטו גרמניה ואיטליה כלפי היהודים שלהן." -רק עיוור השוגה באשליות שוא בעלמא דשיקרא יכול ללכת שולל אחר חלומות חסרי כל בסיס ולהתעלם מהאמת הניצבת אל מול עיניו הסומות.תתפכח.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
5
רשעות וטמטום חברו יחד
  נוי.   29/06/14 08:59
יש כאן מגיב שמשווה חשיבות רבה לעצמו, שאמר במפורש כי זה בסדר שלא נותנים אישורי בנייה לערבים בשטח. C , כי מקומם בירדן. עכשיו הבנו איך נראית שליטה ישראלית במשך עשרות שנים . בדלית אל כרמל יש כאלף מבנים לא חוקיים של דרוזים ששירתו בצבא, בבית גאן יש מאות בנינים לא חוקיים של דרוזים ששרתו בצבא. יש חיבורי חשמל בעוספייה בבתי חיילים ששרתו בצבא. יאללה , חברת הכנסת שקד, להרוס מייד.
כתוב תגובה ל- נוי.
6
האמת על דוקטור גאייר
  הערה   29/06/14 09:12
דוקטור גאייר הובס בבחירות , בהן חזר ושנה את האמירה, שאין מקום לערבים בארץ הזו. הדוקטור הזה חזר ושנה שמקומם הוא בארצות ערב. את הדוקטור הזה הביס בנימין זאב הרצל בבחירות . מול רשיד ביי הובס הדוקטור הנאלח, שמגרונו מדברים היום יותר מדי מנהיגי ימין הזויים. מגרונו של הדוקטור הזה מדברים יותר מדי מגיבים . טוב שהרצל הביס את התועבה של הדוקטור הזה, את ממשיכיו היום מחובתנו להביס.
כתוב תגובה ל- הערה
הרצל טעה ולא צפה את הפיכת
  איריס כהן   29/06/14 09:52
המוסלמים הפרמיטיבים זבי החוטם שלהם רצה להביא את בשורת הקידמה והנאורות - לא צפה שהם יהפכו ללאום שכל מהותו התנגדות לישות הציונית אותה הקים לכן בספרו אלט נוי לנד - אין שום התנגדות ערבית לפלישה המערבית להיפך הם מתקבלים בברכה !!אבל כנראה שאת החלאות האדומות הוא כבר הכיר וידע בדיוק מי הם !! אין לנו שום אפשרות לדעת כיצד היה מגיב הרצל לו היה חי בתוכנו היום וזוכה לראות כיצד חזונו לא מתאפשר בארץ ישראל , יתכן ודווקא לנוכח הרצחנות המוסלמית היה נהפך לכהניסט ולא היה מביס את הרב כהנא אלא מודה שיש אמת בדבריו - כי הרצל לא היה חלאה אדומה והזויה המסרבת להתעורר לנוכח המציאות,למרות היותו יהודי מודרני שחזונו מדינה מודרנית וליברלית- במושגים של זמנו - מפני שאין לנו מושג למשל כיצד היה מגיב לנוכח המגפה ההומוסקסואלית והחקיקה לטובת זוגות חד מיניים - יתכן והיה מתנגד לכך בתוקף - אז למרות היותו ליברל ונאור מה שגרם להתנגדות החרדית לחזונו וכנראה שבצדק - אי אפשר להגיד שהיה יהודון עלוב ומתרפס שכל ענינו לרצות את בני ערב הרצחנים או בני עשיו הרצחנים - על חשבון טובת העם היהודי וביטחונו - כך שאין לך מה להיתלות בהרצל מר קלינסקי האדום האיום וההזוי - לדעתי הרצל היה בז לך לו חי איתנו היום !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
7
איילת שקד?
  בקשה מוגזמת   29/06/14 09:16
לבקש מאיילת שקד לקרוא את כתבי הרצל ? נו, זו באמת בקשה מוגזמת.
כתוב תגובה ל- בקשה מוגזמת
8
איילת שקד?
  בקשה מוגזמת   29/06/14 09:16
לבקש מאיילת שקד לקרוא את כתבי הרצל ? נו, זו באמת בקשה מוגזמת.
כתוב תגובה ל- בקשה מוגזמת
איילת שקד היא הקרובה ביותר
  מגיב ותיק   29/06/14 10:17
למשנתו של הרצל.

מתבקשת פרשנות מגוונת יותר ממה שבורים כמוך וכאיתן מסוגלים לעשות בנוגע לכתבי הרצל, (האישיים והפומביים כאחד). ההנחה הרווחת היא שרישומיו של הרצל ביומניו היו מחשבותיו הכמוסות, ואלה צלולים וערוכים לפי תכנית, (כולל העברת ערביי הארץ מחוץ למדינה)

גישה זו מניחה שרישומים אלה חשובים הרבה מחזונו האופטימי/אוטופי באלטנוילנד בדבר יחסי יהודים- ערבים שהתרחשו בעולם אחר של פעם עם ערבים אחרים של פעם כמיטב המסורת הרומנטית של התרבות האירופאית אוסטרית הונגרית של סוף המאה ה-19 תחילת ה-20 ממנה שאב הרצל את רעיונותיו לרומנים.

אז הנה דברים ממש מפורשים שרשם הרצל ביומנו ב- 12 ביוני 1895 על המדינה שתקום :
"באזורי ההתיישבות שיוקצו לנו, נעביר לידינו אט-אט את הרכוש הפרטי.נשתדל להעביר את האוכלוסייה הענייה אל מעבר לגבול בלי שישימו לב, על-ידי כך שניצור מקומות עבודה בארצות המעבר, אך נמנע מהם קבלת כל עבודה בארצנו שלנו. התושבים האמידים יעברו אלינו. מבצע הרכישה, כמו הוצאתם אל מעבר לגבול של העניים, חייב להיעשות בעדינות וביד רכה. הבעלים של הנכסים דלא-ניידי צריכים להאמין שהם מערימים עלינו, שהם מוכרים לנו ביוקר. אבל אין מוכרים להם שום דבר בחזרה."

אגב, לשווא אתם חושבים שאיתן הפעם כותב על "בחינה ביקורתית של כתבי הרצל" ? בפעם הקודמת הוא כתב הבלים כשהשווה את ליברמן לגעייר ורק תיקון שלי (בכינוי מבקר המאמרים...) הביא אותו הפעם להסתייג .

news1.co.il

אז מי אמר שאיתן לא מסוגל ללמוד ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אילת שקד קרובה
  שקד ולא אילת   29/06/14 21:27
אילת שקד קרובה לטירוף המבקש לטרנספר מה שיותר ערבים משטח c בשלב ראשון
כתוב תגובה ל- שקד ולא אילת
9
הטרגדיה שלנו
  זקוקים לשפיות   29/06/14 18:29
איתן, הטרגדיה שלנו היא שהכוחות השפויים בשני הצדדים הם חסרי השפעה.

בתחילת המאה העשרים הכוחות השפויים שלנו הסתובבו סביב הפרופסורים מרטין בובר, מאגנס ואת מספר פרופסורים שבקושי מילאו טנדר מצוקמק בדמות "ברית שלום".

את המאה העשרים וראשית המאה ה-21 אנחנו פותחים עם מחנה שפוי מצומק ורזה, בלי עור ובלי עצמות.

גם בצד הפלשתינאי הכוחות השפויים הם על הפנים.

איתן, זו הטרגדיה שלנו. שמשיחות שלום מדומות אנחנו יורדים במדרון החלקלק של הסלמה, שהקיצון בשני הצדדים צובר תאוצה, והכוח השפוי בשני הצדדים הולך ונעלם.
כתוב תגובה ל- זקוקים לשפיות
מרטין בובר - עיוורון ארוך טווח
  מגיב ותיק   29/06/14 20:41
בימים אלה ממש במלאת מאה שנה לפרוץ מלחמת העולם הראשונה בה השותפה הראשית והתוקפנית ביותר הייתה האימפריה הגרמנית הקולוניאליסטית פרוסית - יש לזכור כי מרטין בובר היה מהמעריצים הגדולים של התרבות הגרמנית/הפרוסית הזו .

לא סתם מעריץ, הוא אף חתם טרם המלחמה יחד עם עוד "אינטלקטואלים " גרמניים על מנשר המכריז על עליונות התרבות הגרמנית על שאר התרבויות.

ומה שגרמה "תרבות" פרוסית/גרמנית זו בשתי המלחמות - על זה אין צורך להכביר במילים.

משם הוא ומגנס בפעילותם בברית שלום חטפו שיעור לדוגמה בבוגדנות ערבית /מזרח תיכונית/ למרות כל מה שמגנס עשה לטובת הערבים.

כמו מגיב בור זה, השמאל שאלה הפכו להיות אליליו, מסתיר את חרפת בחרותו של בובר ואווילותו של מגנס.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
10
חובה לחזור לשפיות
  מגיב שפוי   29/06/14 18:40
איתן, יש לך מגיב אחד שמשפץ את המכתבים של הרצל שיתאימו להשקפת עולמו. וכשבספר מסויים הרצל מביס בבחירות את המנהיג של המפלגה הגזענית, הרי הספר הזה הוא בשבילו מנשר אוטופי.

השיפוץ שעשה אותו מגיב למכתב של הרצל מתאים לשיפוצניק שיודע לעבוד בעיניים על מי שזקוק לעבודת השיפוץ שלו.

הד"ר הגזען דמוי העיט באמת חטף מהרצל זפטה, היום מהמנהיגות של אותה מפלגה אנחנו , אזרחי מדינת ישראל, חוטפים סנוקרת.

חובה לחזור לשפיות ולהתנער מהרוח הרעה של הלאומנות.
כתוב תגובה ל- מגיב שפוי
"משפץ את המכתבים של הרצל" ?
  מגיב ותיק   29/06/14 20:49
אתה שפוי ?

כך הוא כתב ביומנו ב- 12 ביוני 1895 על המדינה שתקום :

"באזורי ההתיישבות שיוקצו לנו, נעביר לידינו אט-אט את הרכוש הפרטי.נשתדל להעביר את האוכלוסייה הענייה אל מעבר לגבול בלי שישימו לב, על-ידי כך שניצור מקומות עבודה בארצות המעבר, אך נמנע מהם קבלת כל עבודה בארצנו שלנו. התושבים האמידים יעברו אלינו. מבצע הרכישה, כמו הוצאתם אל מעבר לגבול של העניים, חייב להיעשות בעדינות וביד רכה. הבעלים של הנכסים דלא-ניידי צריכים להאמין שהם מערימים עלינו, שהם מוכרים לנו ביוקר. אבל אין מוכרים להם שום דבר בחזרה."

אלה דבריו המדוייקים של הרצל ללא כל נגיעה, אני מניח שזה בלבל אותך...

אגב שיפוץ, אתה צריך באופן דחוף לשפץ את האינטגריטי שלך.

חרפה של תגובה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
11
לאיתן, צריך לעצור .
  כואב את המצב   29/06/14 19:07
איתן, אני מעריכה את גישתך, המוקיעה את החטיפה. אני מצטרפת לדעה שהובעה כאן על ידי מגיב שכל זמן ששלושת הילדים אינם בביתם אין מקום לביטויי סולידריות עם הפלשתינאים. מקובלת עלי הגישה שההצעה או התביעה של אילת שקד להרוס 7000 מבני מגורים בשטח c זו תביעה קלגסים בלתי אנושית שתשאיר רבבות ללא קורת גג. אני ער לעובדה של הפליה מכוונת, שמול 0 אישורי בניה לפלשתינאים בשטח C ניתנו אלפי אישורי בנייה לישראלים. אך אנחנו מצווים לעצור את המאבק הצודק, כאשר שלושה ילדים יהודים נחטפו וגורלם לוט בערפל. 
כתוב תגובה ל- כואב את המצב
12
טירוף של קיצונים.
  איילת..   29/06/14 19:24
איילת שקד פונה לקהל שלה ומקצינה עצמה כדי למצב עצמה במקום טוב בקהל שלה. כמוה חנין זועבי מקצין עמדות בטירוף כדי למצב עצמה במקום טוב בקהל שלה .
כתוב תגובה ל- איילת..
13
רוצים כיבוש ולא שלום
  שלום,,,,   29/06/14 21:22
שלום וכיבוש לעולם אינם הולכים ביחד.
כתוב תגובה ל- שלום,,,,
14
אם תרצחו אין זו אגדה
  חוזה המדינה הפלסט   29/06/14 22:21
בשנקין ייסדתי את מדינת פילסטין.
כתוב תגובה ל- חוזה המדינה הפלסט
15
קלינסקי והשמאל עוברים לליברמן?
  א.ה   30/06/14 07:21
קלינסקי והשמאל עוברים לליברמן?, יש פרסומים על יוזמת שלום שמתרקמת ביוזמת ליברמן וכי אמריקה אירופה מגלות עניין, הסכם הכולל את מדינות ערב והפלשתינאים, יש הצעת חוק של ח"כ ממפלגת ליברמן, שיאסור העסקת מורים עובדי קבלן, ליברמן ממלא 95% ממשאת הלב של קלינסקי וחבריו, אז האם הם עוברים בקומונה אחת למפלגתו של ליברמן? נמתין ונראה, קודם צריך להתחיל לשבח את ליברמן במדור.
כתוב תגובה ל- א.ה
16
הצעה לא חכמה של אילת שקד.
  ענת פר   30/06/14 11:47
חבל שיש תומכים להצעה האווילית שלה. חבל שאין אדם בממשלה שנתן את דעתו , שאם במשך 47 שנים לא נותנים אישורי בנייה לאוכלוסיה פלשתינאית שמתרבה , ולעומת זאת נותנים אלפי אישורי בניה ליהודים, הרי עושים כאן מעשה שאסור שייעשה .
כתוב תגובה ל- ענת פר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il