|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזכ"ל בני עקיבא פוגע בערכי התורה
מאת: איתן קלינסקי  |  08/07/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הוזה - הנערים כבר נמצאו - אחיך
  איריס כהן   8/07/14 15:25
ישמעאל - הפרא ולא אדם - ירה בהם וגדע חיים של שלשה פרחים שעוד לא טעמו חיים !!! ואתה ממשיך להטיף להרוס את רוח העם ולקדש את רוח הנכאים של אי נקמה ואי זכירה - יכולת לתקוף את החברים בכנסת המינים חנין זועבי ואחמד ליבי שהלעיטו את הרוחות והסיתו לפרעות !!! נבל אתה וכנראה שנבל תמות !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
חנין עושה לך את זה.
  תודי על האמת,   8/07/14 17:19
את מאד סוערת היום.
כתוב תגובה ל- תודי על האמת,
2
היתה פעם בני עקיבא ואיננה
  ידידיה   8/07/14 17:52
איתן, אני מתגעגע לבני עקיבא של שנות הארבעים במאה הקודמת בפתח תקוה , כשאני הייתי תלמיד בבית הספר "נצח ישראל" ואחר כך בתיכון "ישורון". אתה היית תלמיד בבית ספר "ילדי עובדים" ברחוב הס וחניך בתנועת נוער שמאלית. שיח ברואטאלי כזה לא היה יוצא מפיו של מדריך בבני עקיבא באותם הימים. היתה פעם תנועת בני עקיבא שכל כך אהבתי, אבל חבל שכיום שהתנועה הזו מונה 75.000 חניכים עומד בראשה רב שמתבטא בדיוק כמו המגיבים ברמתה של איריס כהן בבלוג שלך.
כתוב תגובה ל- ידידיה
לסיים את אכיבוש בעזה
  ה.א   8/07/14 22:48
נתחיל ונאמר שהאמירה היא של בן כוזיבא ולא בן עקיבא. יתרה מכך חייבים לאפסיק את אכיבוש בעזה ולאעיף משם את כל אמתנחלים רק הם אסיבה למצב, אכיבוש ואאיתנחלות בעזה. אין כל סיבה אחרת, תראו לי סיבה אחת למה הם יורים אם לא אכיבוש של עזה, אבנייה אמסיבית על פי אחלטת ביבי ואשתו שרה, וכמובן אמתנחלים.
כתוב תגובה ל- ה.א
צודק גם צודק
  ביננו   9/07/14 08:24
ואנוכי שפנחס וולרשטיין היה מדריכי, בשבט להגשמה , ולאחר פציעתו , הקצין עמדותיו הלאומיות קיצוניות, ממקימי יש"ע ,בוש בו ובוש בזמביש בחנן פורת, באורי אריאל , ואלו אותם קיצוניים שילדו את נוער הגבעות, ותו מחיר, ודניאלה וויס, והרב במרחאות, כהנה, והגולדשטיינים, וכל אותם רוצחים אותו מזכ"ל הוא ממשיכם שלאותם פאנטיים קיצוניים, איך נאמר מהרסיך ומחריביך מהם יצאו,יותר מפויה, עליהם .
כתוב תגובה ל- ביננו
ואתה יודע מי אתה? נמושה נחותה
  כפופת גו ובעלת   9/07/14 10:03
ראש שחוח, שבגד באבותיו ופנה להם עורף. אתה ושכמותך אתם "מהרסייך ומחריבייך" ונזק גדול למדינה. קולמוסך טימא את הקדושים שהזכרת.
כתוב תגובה ל- כפופת גו ובעלת
שום דבר אינו כפי שהיה
  מיכאל ב   11/07/14 09:52
מפלגת העבודה היתה מקבילה לימין מתון/מרכז והפכה למפלגת שמאל המקבילה למרצ. קמו פה עמותות הפועלות נגד המדינה במימון חוץ (ולא תמיד של אוהבי ישראל). בתי המשפט והיועצים המקצועיים עסקו בתחומי עיסוקם ולא קבעו נורמות שלטוניות. בקיצור המדינה השתנתה.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
3
היתה פעם בני עקיבא ואיננה
  ידידיה   8/07/14 17:52
איתן, אני מתגעגע לבני עקיבא של שנות הארבעים במאה הקודמת בפתח תקוה , כשאני הייתי תלמיד בבית הספר "נצח ישראל" ואחר כך בתיכון "ישורון". אתה היית תלמיד בבית ספר "ילדי עובדים" ברחוב הס וחניך בתנועת נוער שמאלית. שיח ברואטאלי כזה לא היה יוצא מפיו של מדריך בבני עקיבא באותם הימים. היתה פעם תנועת בני עקיבא שכל כך אהבתי, אבל חבל שכיום שהתנועה הזו מונה 75.000 חניכים עומד בראשה רב שמתבטא בדיוק כמו המגיבים ברמתה של איריס כהן בבלוג שלך.
כתוב תגובה ל- ידידיה
צער בעלי חיים
  מגיב ותיק   8/07/14 20:51
על ידידיה שהשכל מעולם לא היה הצד החזק שלו.

ממש מביך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
אומנם הוא ביקש סליחה
  שולה..   8/07/14 17:59
הבנתי שהיתה בקשת סליחה של תנועת בני עקיבא. אך מדובר במזכיר כללי של תנועה ואיך הוא מבקש שנתייחס לכך, שלא היתה לו כוונה לקריאת נקם.

הוא חייב להתפטר.
כתוב תגובה ל- שולה..
איפה הוא ביקש סליחה?
  בקשת הבהרה.   9/07/14 10:10
כתוב תגובה ל- בקשת הבהרה.
5
איזה מזל שנולדת
  אהרון שחר   8/07/14 18:06
מי היה מגן על הערכים מפני פגיעה? האנושות מודה לך על כך שהתנדבת לשמור על הערכים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
חוצפה!!!!! מי זה מדבר בשמי?
  האנושות   8/07/14 19:09
אני מעריצה רק את האחות של שחר.
כתוב תגובה ל- האנושות
תודה, זה הדדי.
  אחות של שחר   10/07/14 11:32
גם אני מעריצה את האנושות, שאחי הוא לא חלק ממנה.
כתוב תגובה ל- אחות של שחר
6
מוקיון בפוזה מוסרנית
  מגיב ותיק   8/07/14 19:17
תתעסק עם אמנת החמס של ידידך ובני חסותך, לפני שאתה מטיף מוסר לעם הדווי הזה.

חרפה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
מאמר מציאותי במקום השטויות
  מגיב ותיק   8/07/14 19:26
של איתן :

לקוח מאתר סרוגים

"אחרי ההסתה ביומיים האחרונים נגד השר נפתלי בנט עלו בשמאל שלב ומצעקות וגידופים עברו לאלימות פיזית. הרצח הפוליטי בישראל נראה קרוב מתמיד והפעם משמאל
האלימות המילולית של השמאל שהתגלתה היום ב'ועידת השלום' מלמדת על אופים הצבוע של אלו המוכנים להתחבק עם רוצחי ילדים אך מכים את האח שלהם. הקללות, הגידופים והמכות שחטף היום שר בישראל, חבר הקבינט ויו"ר מפלגה בת 12 מנדטים, מלמדת עד כמה השמאל בישראל שקרן וצבוע. כמה צדקו חז"ל כשניסחו במשפט קצר את תמצית ועידת השלום: "כל מי שנעשה רחמן על אכזרים נעשה אכזר על רחמנים".
בתוך הקהל הנחמד, הרגוע, התרבותי ישבו אנשים שהתחבקו עם מכחיש השואה ומתכנן הרצח במעלות אבו מאזן, ושמוכנים לשחרר היום את רוצח הילדים מרוואן ברגותי ימח שמו. אלה האנשים שכינו שר בישראל בשם 'רוצח', 'פאשיסט' ולא נתנו לו להשלים משפט, כשלשיא הגיעו הדברים בהכאה פיזית של שר בישראל."
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
8
מאמר מציאותי - המשך
  מגיב ותיק   8/07/14 19:28
היסטוריה של אלימות
האלימות של השמאל בישראל לא התחילה הערב. ההתבטאויות של השמאל הקיצוני נגד אנשי ימין המשיכו כל העת, כשסופרים ואנשי אקדמיה, קראו לעלות על עפרה בטנקים, לירות על מתנחלים וכהנה רבות. כמה עשרות שנים קודם לכן הם גם ביצעו. מאות אנשי אצ"ל הוסגרו על ידי אנשי ההגנה לבריטים בתקופת 'הסזון' שם עונו בצורה אכזרית. חלק מהם אפילו לא הועבר לבריטים אלא נרצח בידי אנשי ההגנה עצמם, כמו ידידיה סגל הי"ד (דודו של העיתונאי חגי סגל). מאוחר יותר עם הקמת המדינה, הורה בן גוריון לרבין לירות על אנשי האצ"ל באניית הנשק אלטלנה ועל מפגינים רעבים ללחם בואדי סליב בחיפה.
כשהגה השלטון יצא מידיהם הם עברו לשיטת פעילות אחרת. שורת הבוגדים שיצאה מהשמאל בהם מרקוס קלינברג, אודי אדיב והגרוע מכולם מרדכי וענונו, מעידה כי מאחורי החזות הנינוחה נמצא ריקבון מוסרי שלא מפחד להפקיר אח בשביל לרצות את האויב.
אחרי ההסתה ביומיים האחרונים הם עלו שלב ומצעקות וגידופים עברו לאלימות פיזית. הרצח הפוליטי בישראל נראה קרוב מתמיד והפעם משמאל.
srugim.co.il
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בעוד מופע קומי בערב קשה.
  ליצן החצר   8/07/14 22:20
אף אחד לא היכה את בנט. הוא הוזמן לערב שאירגן עיתון הארץ, צעקו עליו קצת (פחות מדי), והוא המציא איזה בלוף כאילו היכו אותו. אזעקת רגיעה נרשמה בגוש דן ממופע הליצנות של הדרמה קווין.
כתוב תגובה ל- ליצן החצר
למה "ערב קשה" ?
  לדביל מהשמאל   8/07/14 22:36
אליבא ד-נבלים שכמותך, זה רק "מאבק לאומי" של החברים שלך ברצועה.

כנס לממ"ד ותשתוק.
כתוב תגובה ל- לדביל מהשמאל
זה היה ערב נורא לעם בברזיל
  שאלה טפשית   9/07/14 09:28
ולאוהדים הרבים של ברזיל בכל העולם. לילה של אבל כבד. קשה היה לראות את הקפטן דוד לואיז ממרר בבכי מול המצלמה. שלא תדעו עוד צער.
כתוב תגובה ל- שאלה טפשית
9
בפשוט שנאה ברחובי לישמעאל
  מגיב ותיק   8/07/14 22:33
איתן, מאמר עליך ועל שכמותך.

השמאל גילה שבמזרח התיכון יש הסתה


news1.co.il
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
10
"לעשות נקמה בגוים תוכחות בלאומ
  פלא יועץ   8/07/14 22:56
בלאומים.לאסור מלכיהם בזיקים ונכבדיהם בכבלי ברזל." [תהלים קמ'ט] " שמעו עמים ירגזון חיל אחז יושבי פלשת.אז נבהלו אלופי אדום אילי מואב יאחזמו רעד נמוגו כל יושבי כנען."[שמות יד] "שומר ה' את כל אוהביו ואת כל הרשעים ישמיד."[תהלים קמה] "א-להים זדים קמו עלי ועדת עריצים בקשו נפשי ולא שמוך לנגדם." [תה' פו] "אל נקמות ה' אל נקמות הופיע ינשא שופט הארץ השב גמול על גאים.עד מתי רשעים ה' עד מתי רשעים יעלוזו. יביאו ידברו עתק יתאמרו כל פועלי אוון.עמך ה' ידכאו ונחלתך יענו." [תהלים צד]"שפוך חמתך על הגוים אשר לא ידעוך..יוודע בגוים לעינינו נקמת דם עבדיך השפוך."
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
11
מאמר זה -עבירה על לא תרצח!
  גדעון ארליך   9/07/14 00:25
מאמרו של איתן קלינסי הוא עבירה על איסור לא תרצח .
ראשית מהמאמר מבין כל קורא סביר כאילו בדברי מזכ"ל בני עקיבא יש רמז של הנחיה ליהודים להסתובב ולחפש איזה גוי ולרצוח אותו , ולעשות זאת נניח בכל ערב ראש חודש. כך שכל יהודי ירצח ב 20 השנים הבאות כמעט 250 גויים. זה דיווח זדוני. מזכל בני עקיבא קרא לנקמה באוכלוסיה תומכת הטרור על רצח שלושת היהודים. הרב נעם פרל לא נכנס כלל לפרטים.
אזכיר לקוראים כי קריאות דומותלנקמה מכל חלקי הציבור היו מיד אחרי שקהלערבי גדול מכפר ביתא רצח את היהודיה תרצה פורת . דרשו לנקום בכפר ביתא ולהרוס אותו ובכך להסביר לאוכלוסיה הערבית , בצורה קליטה, שראוי להם שלא לרצוח יהודים. יהודים שפלים , רעי לב ושונאי ישראל מיהרו אז לנפנף בכל מיני סיסמאות מוסר מזוייפות, חלקם התחזו למדברים בשם התורה והצליחו למנוע מהממשלה למלא את חובתה המוסרית. הממשלה לא נקמה וכך נסללה הדרך להמשך רציחת היהודים . אנשי מוסר מזויפים אלה שותפים לחטיפה ולרצח שלושת היהודים עכשיו. ומי שקורא עכשיו להניח לחברה הערבית תומכת הטרור שצהלה ושמחה לרציחת היהודים , הופך שותף לרציחות הבאות . זו פגעיה חמורה בערכי התורה . זה פשע בלתי נסלח .
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
זה מוסר של פושעי מלחמה.
  להחריב ישוב שלם   9/07/14 09:15
כתוב תגובה ל- להחריב ישוב שלם
לא "מוסר" אלא תמיכה באויב
  גדעון ארליך   9/07/14 12:14

קודם כל אבהיר שכשאויב תוקף אותנו עלינו לעשות מה שמועיל להכרעת האויב ולקיומנו,הן בטוח המיידי והן בעתיד.
המגיב האלמוני יודע שהוא לא יכול לצאת במישרין נגד פעולות לקיום העם היהודי שהו כל כך שונא, ולכן הוא מתחזה לדואג לערכי מוסר. ואם אין לו ערכי מוסר מתאימים הוא ממציא !
אסור להרוס לאויב יוב שלם , מותר רק חצי !
האנגלים והגרמנים הרסו את כל העיר הגרמנית דרזדן שלא ההתה מעורבת כלל במלחמה והרגו 25000 תושבים .
זאת כדי להסביר לגרמנים לחדול מהפצצת ערים באנגליה . לדעת המגיב שלנו זה לא היה מוסרי. אבל אם היו הורסים חצי דרזדן (והורגים 12500 תושבים - זה היה מוסרי .
ולפי המוסר שלו , להרוס את כפר ביתא שיש הרבה הרבה פחות בתים מאשר בחצי דרזדן - זה לא מוסרי , אפילו אם לא הורגים אף אחד ! ואפילו אם רובם השתתפו ותמכו ברצח היהודיה תרצה פורת.
אז לפי המוסר שלו אם נדמיין שכפר ביתא גדול כפלים ונהרוס רק חצי מהכפר הגדול ( כלומר רק את מה שקיים במציאות) זה יהיה מוסרי !

אומר ברורות , הוא לא מוסרי ולא בעד מוסר.
הוא כמו מוסרניים מתחזים אחרים לא "לנו" , הוא "לצרינו" , הוא שותף ברצון לרציחות שהערבים רצחו בנו בעבר ובאלה שבדעתם לרצוח בעתיד.
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
היא דוגמא מצויינת לכך,
  הפצצת דרזדן   9/07/14 18:14
ששיטת "כתישת התודעה" גם לא פועלת וגם מהווה פשע נורא. דברים מעניינים תמצא בקישור text.org.il אגב, הטענה כאילו אנשים שחולקים עליך "מסייעים לאוייב" או "מחלישים את הצבא" היתה נראטיב מוביל של המפלגה הנאצית בימים של רפובליקת ואימר.
כתוב תגובה ל- הפצצת דרזדן
קשקוש
  מגיב ותיק   9/07/14 19:18
1. לפחות היית קורא את המאמר שהבאת, אתה ממש אלוף בלירות לעצמך ברגל.

2. מדוע דרזדן צריכה יותר קדושה מהירושימה ונגסאקי? מפני שהיו בה בניינים יפים ?

3. בסערת המלחמה של תחילת שנת 45 באירופה, כל מאמץ לדכא את הנאצים היה ראוי.

הייללות היום של חוגים מוסרניים במערב ובאנגליה (מוסרניים מטעם עצמם) הוא אחד הדברים הכי צבועים שהשמאל מנפיק בשנים האחרונות.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
דין הירושימה ונגסקי כדין
  יותר קדושה?   10/07/14 00:03
דרזדן. קורבנות של פשע מלחמה.
כתוב תגובה ל- יותר קדושה?
טיפוסים כמוך המליצו
  מגיב ותיק   10/07/14 00:12
בסוף שנות הארבעים בקרב השמאל בארה"ב להעניק להיטלר פרס נובל לשלום.

השמאלנות הנה מחלה חשוכת מרפא.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בשביל טיפוסים כמוך
  קבל תיקון   10/07/14 09:28
הקימו את בית הדין לפושעי מלחמה בהאג. אבל כל עוד אתה נשאר קשקשן מקלדת, שמצטט מהויקי, אתה פטור.
כתוב תגובה ל- קבל תיקון
בשביל טיפוסים כמוך הוקמו כאן
  מגיב ותיק   10/07/14 16:30
בארץ מוסדות לילדים מפגרים ואנשים בורים.

נא הירשם מיד מכיוון שיש ביקוש רב בקרב להקתו של איתן ולא יישאר לך מקום.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למגיב 11
  בני עקיבא   9/07/14 10:18
המגיב גדעון ארליך הוא סניגור כושל הרב של תנועת בני עקיבא ביקש לחצות את קו 300 ערלות פלישתים הוא ביקש שצבא ההגנה שלנו יתחיל להיות חיל נוקמים. והסניגור גדעון שכח שהרב נעם פרח הצטער והתחרט.
כתוב תגובה ל- בני עקיבא
תנצלויות על דבקות בתורה-חמורות
  גדעון ארליך   9/07/14 11:23
אינני סנגור של אף אחד.
גם איני מסנגר על אלה שמגיבים לי מהמארב ולא באופן גלוי ומזוהה כפי שאני כותב.

ברור ומובן מאליו שבין שאר פעולותיו על הצבא לבצע פעולות גמול ( נקמה) , הלוחמה הפסיכולוגית נגדנו יודעת היטב להפוך ביטויים תקינים לבזויים ע"י חזרה עליהם תוך ביזוי . זה השימוש של "מתנחל " בפי שמאלנים , וכך עושים עכשיו לנקמה , כאילו שהיא תמיד שלילית . היא שלילית או חיובית בהתאם לנסיבות.

אינני מאמין שמזכל בני עקיבא "הצטער" אני כן מאמין ש"התחרט" על שהעיז לדבוק בתורה ובקיום עמנו, ולא הביא בחשבון שיותקף על ידי רוע לב ושינאה לקיומנו כאן ובכלל.
היו לאחרונה עוד מקרים של רבנים שהתנצלו על שדבקו בתורה בניגוד לרצון רישעי ישראל ושונאיו וכל מיני עקומי נפש. ולהט"בים – לקויי התפתחות טרום בגרותית.
זו תופעה חמורה שמחזירה אותנו לתקופות אפלות שבהן נאלצו גדולי ישראל להקדים התנצלויות לספריהם.
ראוי ללמוד בשו"ת הרמב"ם סימן תמח (תשובה לר' עובדיה הגר)
וכן אלו הישמעאלים היום כולם טף ונשים נכרתה ע"ז מפיהם וטעותם וטפשותם בדברים אחרים היא שאי אפשר לאומרו בכתב מפני פושעי ורשעי ישראל ! ! !
כנראה שרבנים היום חוששים מפושעי ורשעי ישראל שילשיו לפושעי ורשעי ישראל שבידם הכוח לפעול נגד יהודים כשרים ודבקים בתורה.
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
תפקיד הצבא הוא להגן על המדינה,
  אתה טועה.   9/07/14 11:44
ובישראל זה אפילו השם שלו- צבא ההגנה לישראל. צבא לא אמור לגמול, לנקום, או לעשות פעולות אחרות, שמטרתן אינה הגנה על המדינה.
כתוב תגובה ל- אתה טועה.
לקשקשן הבור
  מגיב ותיק   9/07/14 12:50

הרתעה היא חלק ממשימתו של כל צבא ופעולות נקמה היו מאז ומעולם חלק ממשימותיו של הצבא במסגרת זו של הרתעה.

כך היו כל המלחמות הגדולות באירופה, כך "נקם" צ'רצ'יל בנאצים שהפציצו את לונדון, כך הרתיע טרומן את היפנים ע"י נקמה איומה שתחזור על עצמה אם לא יפסיקו את תוקפנותם (ולא נפנף להם באצבע כמו שמאלנים מטומטמים כמוך נו נו נו...)
כך היו פעולות הארגון שנקרא "ההגנה", אבל ביצע פעולות נקמה לעילא ולעילא להרתיע את האויב, כך היו פעולות הצבא בתש"ח כך היו פעולות התגמול בראשית שנות המדינה.

שמו של צה"ל כיום בנוי סביב השם הקודם של הארגון הגדול ממנו הורכב הוא ההגנה ולא אומר דבר.

מוטב היה שתחסוך את משנתך הדפטיסטית הצבועה שנועדה רק לסרס את הצבא ושב בשקט.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
וגם לארליך, שכתב באותו עניין.
  ומגיב הנכבד,   9/07/14 15:30
במלחמת העולם השניה נהגו שני הצדדים לבצע הפגזות שמחריבות ערים שלמות, לא מטעמי נקמה, אלא מתוך התפיסה ש"כתישת" האוכלוסיה תביא אותה לפעול להפלת המשטר. בפועל, לא ההפגזות הביאו למפנה במלחמת העולם השניה, אלא התבוסה (הגרמנית) באל עלמיין ובסטלינגראד. לאחר המלחמה, וכחלק מלקחיה, נעשו אמנות האג וג'נבה וכיום, פעילות כזו נחשבת לפשע מלחמה.
כתוב תגובה ל- ומגיב הנכבד,
מספיק עם הקשקושים
  מגיב ותיק   9/07/14 18:43
1. קצת הבנת הנקרא, לא דברתי על מה ולמה וכיצד הוכרעה מלחמת העולם השנייה.

2. דווקא הפצצת טוקיו ע"י קולונל דוליטל וההפצצות הבריטיות (של פילדמרשל האריס) על ערי גרמניה ודרזדן היו פעולות נקם.

3. ועוד לא דברתי על פעולות הנקם של ההגנה וצה"ל בראשית שנות המדינה שמטרתן הייתה נקם והרתעה.

4. מספיק עם קשקושי אמנת האג, קודם לך ולמד אותה לפני שאתה מצהיר הצהרות, נפגעי לוואי (בלתי מעורבים) של פגיעה בטרוריסטים הם כורח בלתי יגונה ואינן פשעי מלחמה (בטח במקרה של אוכלוסייה אוהדת) כך בדיוק כתוב באמנת האג הקדושה שלך.

מספיק להלעיט את הקוראים בדברי בורות
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
שאפילו אתה הבנת שאתה טועה.
  נדמה לי,   9/07/14 19:00
אין סיבה שתמשיך לשכפל את ההבלים שלך.
כתוב תגובה ל- נדמה לי,
לו התיחסת ברצינות לקיומנו היית
  גדעון ארליך   9/07/14 19:07
בודר את ההתנהגות הערבית הצפויה. והיית תומך בפעולות למען קיומנו.
מחשבה לפי כל מיני כללים שכתבו אירופאים ושקראו להם כללי פשעי מלחמה , הם לא לענין . חשיבה כזו רק מראה העדפה של תדמית על קיומנו.
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
אתה אדיש לקיומנו ומטעה בזדון
  גדעון ארליך   9/07/14 14:34
תפקיד הצבא הוא למלא מטרות רצויות למדינה כולל הגנה על המדינה. הגנה כוללת נקמה , תגמול וכו' וכו' . וכולל גם התקפה .
השם שהדביקו לצבא כלל לא רלונטי לעניננו.
ואם כבר מסקרן אותך הצבא נקרא "צבא הגנה לישראל " ולא , כראוי "צבא ישראל" כדי לעצבן את אוהדי האצ"ל והלח"י , ולהציג את הצבא כאילו הוא המשך ארגון "ההגנה בלבד". בן גוריון ידע לעצבן יריבים פוליטיים והיה מומחה בזה.
ושוב נקמה בתוקפן הערבי היא הצלת נפשות של יהודים שעתידים אחרת להירצח.
שלושת הנרצחים עכשיו הם פרי באושים של , נכדרי המוסר הרעים שלמען התדמית היפיופית שלהם מוכנים תמוך במעשי רשע ( כמו איסור נקמה, איסור ירי בערבי שהשליך ברט"ב , או בערבי שהאש שלו אליך אינה יעילה וטרם הרגה אותך ).
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
כל מי שבקיא, ולו מעט,
  תשובה לארליך.   9/07/14 15:13
בספורט, יודע, שהתקפה היא גם חלק מהגנה, ולהיפך. כך גם בתחומים אחרים. לכן צבא שמטרתו להגן צריך גם לדעת איך לתקוף ומתי לתקוף. להבדיל, מעשי גמול ונקמה אינם בשום אופן חלק מהגנה, אלא רק מייצרים עוד שנאה, עוד דם ועוד סכנה, ולכן הם ההיפך הגמור מהגנה. מי שקורא לנקמה, כמוך, מסכן את עצמו ואת זולתו.
כתוב תגובה ל- תשובה לארליך.
אינך מתמצא בתחום -וכותב. חבל.
  גדעון ארליך   9/07/14 17:47
כתבת:
"מעשי גמול ונקמה אינם בשום אופן חלק מהגנה, אלא רק מייצרים עוד שנאה, עוד דם ועוד סכנה, ולכן הם ההיפך הגמור מהגנה. מי שקורא לנקמה, כמוך, מסכן את עצמו ואת זולתו."

אלו מלים מלים מלים שנכתבו כשחיפשת משהו שיישמע יפה ומשכנע כמו פעולה לשבט ניצנים ע"י מדריך לא אחראי.
המציאות מראה את ההפך הגמור ממה שכתבת !
אני מציע לך ללמוד היטב את הספר "טירוף מערכות" מאת יוסף דוריאל. שם הוא מראה שהתנהגות לפי הקו שכתבת מתאימה למיעוט נרדף בקרב רוב חזק ואלים כפי שהיינו בעיקר באירופא.
אף הוא מראה שהתנהגות כזו היא מתכון לתבוסה והישמדות לחברה עצמאית כמו מדינה , כפי שאנו היום.במצב כמו היום אפ לא נוקמים כפל כפלים , רצוי הרבה הרבה יותר, זה כאילו שאומרים לערבים : תמשיכו להרוג יהודים , כלום לא יקרה לכם ! למד בפרט את הפרק "העם היהודי כדוגמא לטירוף מערכות אתנוביולוגי" ע' 122 ואילך.
כבר התורה הורתה לנו שלנקמה יש חשיבות קיומית עליונה.
התורה מביאה את חשש יעקב שמא פעולת שמעון ולוי תגרום לרדיפה אחרי משפחת יעקב, הם מסבירים לו שלהפך, פעולתם היא פעולה חינוכית לאויב שיימנע מלפגוע במשפחת יעקב. והתורה מסיימת כאן. יעקב מקבל את דעתפ והתורה מדגישה שהם צדקו ,היה פחד אדיר ( "חיתת א-לוקים") ולא רדפו אחרי משפחת יעקב !
( כמובן שתעמלני שמאל מעוותי תורה , טוענים טענה חסרת שחר כאילו יש איזו התיחסות שלילית למעשה הטוב של שמעון ולוי בשכם , כאשר כל המקורות בתורה ובחז"ל ההתיחסות חיובית. ורק מעשה מכירת יוסף נזכראולי לשלילה בברכת יעקב ( לא קללת יעקב!) לאחים .
בקיצור , אם אתה בעד קיומנו כאן ובכלל , ויש לך יחס חיובי למוסר אל תפעל למען האויב . אל תיגרר אחרי התומכים באויב כאילו שזה מוסרי וכאילו יש בזה שכל . אין בזה שכל ואין בזה מוסר . זה רשע נטו!
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
הוא אילן ננסי במיוחד
  יוסף דוריאל   9/07/14 18:42
להיתלות בו.m.news1.co.il במקום לטעון על זולתך שהוא אינו מבין, מוטב שתסתכל במראה ותלמד בעצמך. אתה יכול להתחיל בקישור על דרזדן שהביא לך אחד המגיבים כמה הודעות למעלה. ותפסיק כבר להיתלות בכל הודעה במוסר היהודי. דבר בשם עצמך. עם דיעות כמו שלך, אתה רק מבייש את היהדות והמוסר היהודי.  
כתוב תגובה ל- יוסף דוריאל
אתה קורא למוסר נוצרי "יהודי"
  גדעון ארליך   10/07/14 07:11
זה שקר .
חוזרים עליו דתיי מחמד חנפניים שמציאת חן בעיני שמאלניים חשובה להם מקיומנו .
ראה תא הדוגא שלעמי איילון שקרא לערוך טבח ביהודי יהודה ושומרון ידיעות אחרונות 14.11.03 , ובעקבות זה נבחר לראש רשימת מימד לכנסת . HTTP://WWW.INN.CO.IL/NEWS/NEWS.ASPX/181889 20.11.2008

יוסף דוריאל ז"ל היה אדם בעל שיעור קומה, קשקשת לך לא תגמד אותו. ודבריו עומדים בזכות עצמם.
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
הביאו רק חורבן על העם היהודי
  יהודים כמוך   10/07/14 09:43
שרלטנים כמו דוריאל, להבדיל, לא עוררו יותר מלעג וגיחוך.
כתוב תגובה ל- יהודים כמוך
לאומנות, הומופוביה ורשע,
  הפזמון החוזר   9/07/14 13:52
תמיד הולכים יד ביד.
כתוב תגובה ל- הפזמון החוזר
תמיכה בערבים,שינאת יהודים ורשע
  זה מה שרואים   9/07/14 15:52
כתוב תגובה ל- זה מה שרואים
12
מה קרה לבני עקיבא
  בני עקיבא   9/07/14 10:06
כשהחמאס מבקש לשחוט יהודים. מזכיר בני עקיבא מבקש להידמות לאותן חיות ולחצות את קו 300 של ערלות פלשתינאים מזכיר בני עקיבא צריך להתפטר ולא לבלבל את המוח שהוא לא הובן.
כתוב תגובה ל- בני עקיבא
13
חלק מהימין הישראלי יצא מדעתו.
  אהוד פרלסמן   9/07/14 10:33
בכלל לא אכפת לי שפרל הזה פוגע בערכי התורה, שאני לא יודע בדיוק להגדיר אותם, ואני חושב שקימת מחלוקת עצומה בין הדתיים לבין עצמם בקשר להגדרתם. אבל מה שכן אכפת לי זה שהוא היה חלק ממסע הסתה מטורף שקרא לנקמה בערבים. קצרה בינתי מלהבין מדוע דוקא עתה נפרץ הסכר, ונשטפנו בקריאות לנקמה שלא שמענו אותן כשהתפוצצו ברחובות מאות אנשים בשנים 2005-2001, אבל מה שברור לי זה שאנשי הימין שלא לקחו חלק בטרוף הזה, היו צריכים גם לגנות אותו. למען הדיוק יש לציין שכיוון שבכלל לא ידעתי על דבריו אלה של פרל לפני שקראתי את המאמר הנוכחי, יכול להיות שהיו ימניים רבים שגינו דברים אלה, ואני לא שמעתי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ראש מימד:מי שקרא לטבח במתנחלים
  גדעון ארליך   9/07/14 16:01
ידיעות 14.11.03
ראיון עם ארבע ראשי שב"כ לשעבר.
אברהם שלום: ...הם מוכנים להיהרג? לא . כשנשאיר אותם שם לבד, הם יבואו ועוד איך יבואו".
(שאר השלושה והמראיין לא מחו על הצעה השמדתית זו . )
עמי איילון: אגיד את זה במלים ברורות: בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת.
עמי איילון מציע שהמדינה תרצח בעצמה יהודים ביהודי יו"ש.
היתה מחאה ציבורית על ההבעה גלויה של תמיכה ברצח יהודי יו"ש .
בעקבות זה העמידה מימד את איילון בראש רשימתה לכנסת !
HTTP://TINYURL.COM/PC3QEJ9

כלומר כל המתיפיפים במסו מוסרי תורני , ראו את הקורא לטבח ביהודים מיישבי השומרון מייצג שלהם ושל מאווייהם !
הכותב קלינסקי יצא נגד קריאת הטבח של איילון ? נגד העמדתו8ן בראש מימד ?
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
לא התייחסת למה שכתבתי.
  אהוד פרלסמן   9/07/14 18:47
יש לך טענות לאברהם שלום, לעמי איילון ולאיתן קלינסקי, אבל לא כתבת מילה אחת על גל הקריאות לנקמה שבו נשטפנו, ושעליו כתבתי. למרבה הצער אני משוכנע שאתה כן מסוגל לכתוב לענין, אבל פשוט לא נעים לך לתקוף אנשים השייכים למחנה שלך. אז גם אני שייך למחנה הימין, אבל זה בגלל שאני בראש ובראשונה מצדד בהיגיון ובצדק, ואלה נמצאים בימין. וכאשר ימנים מדברים דברים חסרי היגיון ובלתי מוסריים, אני לא מהסס לתקוף אותם, ואילו אתה מעדיף לעבור על דבריהם בשתיקה, ולהמשיך לתקוף שמאלנים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
חבל שמנהיג בני עקיבא מעד
  עקיבא   9/07/14 21:03
תנועת בני עקיבא תנועה יקרה וחבל שמנהיג של תנועה מעד בקריאה לנקמה בעוד שאם שבנה נרצח דרשה לא לנקום הביטוי לחצות את קו 300 ערלות פלישתים היה ביטוי לא יהודי ולא מתאים לרב אחראי
כתוב תגובה ל- עקיבא
התנצלות מנהיג ב"ע -מעידה מצערת
  רונית שטיין   9/07/14 22:16
תנועת בני עקיבא תנועה יקרה וחבל שמנהיג של תנועה , שהגיב בצורה אחראית ותורנית , מעד בכניעה לקריאות פירחחיות פופוליסטיות. לא מתאים לרב אחראי , בעוד שאמא שבעלה נרצח יודעת לעמוד בכבוד מול התומכים ברוצחים.תראו איך האמא הזו עומדת בעוז מול התקשורת ומעדיפה בלי פחד ובלי להתכופף את זכותם של היהודים לחיות על כל דבר אחר.
תיראו את האשה האמיצה הנפלאה הדס מזרחי , דמות מופת שחייבת לשמש מודל ליהודי שאינו בוש בעצם קיומו .
nrg.co.il

וראו גם את רמתה המוסרית הבלתי מצויה .bhol.co.il


כתוב תגובה ל- רונית שטיין
14
הקלינסקיז תומך בנקמה חד-צדדית.
  קורןנאוה טבריה   9/07/14 10:47
חינכו אותו שיהודים אמורים ללכת כצאן לטבח גם אם יש להם מדינה,צבא ואטום!....לשיא הצביעות והגזענות של הפשיזם האדום מ0מול הם הגיעו בהזדעזעות הסלקטיבית שלהם לטובת הערבים באומרם ש'אסור לנו להיות כמוהם'(כמו הערבים)אז אולי שהקלינסקיז יסביר לי מה רע בלהיות כמוהם כשצריך? כדי להבטיח את קיומנו ביתר ביטחון? ובאיזו חוצפה קובעים לנו בסמול כיצד עדיף לנו לחיות במזרח השימון החד"ש=ככבש או הזאב?... אנשים כמוך הובילו את הגל לומר:"לא אימה ורחמים מעוררת בי הטרגדיה של העם היהודי-אלא דחייה עמוקה"!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
השמאל קורא להשתלב במרחב,
  אי הבנה   9/07/14 11:12
ולא להתנשא על הערבים ולחשוב שהיהודים טובים יותר. מי שמחפש את המוסר של הארופאי הלבן מוזמן להגר לשם.
כתוב תגובה ל- אי הבנה
אתה מתנגד למוסר היהודי ולא
  איריס כהן   9/07/14 23:07
הארופאי - אין לך בעיה עם הטומאה הארופאית אלא עם חוקי ישראל שמבדילים אותנו משאר הגויים !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
שמצדיק הרג חפים מפשע כנקמה.
  אין מוסר יהודי,   10/07/14 11:24
יש אנשים שחושבים כך, חלקם גם יהודים, שהם אנשים לא מוסריים.
כתוב תגובה ל- אין מוסר יהודי,
המוסר היהודי שמגיע מהתורה
  איריס כהן   11/07/14 17:02
ולא מה שממציאים יהודים מליבם !! ישנם חוקים ברורים לכל דבר וכתוב שאם נקיים אותם נהיה חכמים עליונים מכל הגויים וחזקים - ואז כאשר רצחו את שלשת הבחורים שלנו היה לנו את החוזק המוסרי לעשות שפטים בעם ממנו יצאו !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
15
ניטשה בתגובה:"הרי זה טמטום,להפ
  קורןנאוה טבריה   9/07/14 10:54
להפוך את היהודים לשעירים לעזאזל על כל העיוותים....לכל אומה,לכל אדם,יש תכונות לא נעימות ואפילו מסוכנות. זו אכזריות לבקש מיהודים להיות יוצאים מן הכלל"!!....וזה גם חולני ולא מסרי....אתה הבנת את זה? בא לך להיות קורבן ה'שלום' הבא? ת'פאדאל! אל תכפה זאת על העם היהודי שלי!.. אז יאללה קלינסקיז, קח את החברים השרוטים שלך וסעו לשתות את מי עזה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
16
מנהיג בני עקיבא מעד
  עקיבא.   9/07/14 21:23
תנועת בני עקיבא היא תנועה ערכית לא מתאים לרב של התנועה לדרוש מחניכיו לחצות את קו 300 ערלות פלישתים בשם אלפי שנות היסטוריה הדורשים נקמה. לעומתו האמא של נפתלי דיברה בגנות הנקם
כתוב תגובה ל- עקיבא.
17
מזכ"ל שמעד
  עקיבא עקיבא   9/07/14 22:09
בעוד אמא של נפתלי אומרת לא לנקום, המזכ"ל של תנועה ערכית ויקרה דורש מחניכיו לחצות את קן 300 ערלות פלישתים ובשם אלפי שנות היסטוריה הוא דורש נקמה. זה לא מזכיר של בני עקיבא, זה מזכיר כללי של כנופיית רחוב.
כתוב תגובה ל- עקיבא עקיבא
הערבי הרוצח קובע לך את הערכים?
  גדעון ארליך   10/07/14 09:19
מבלי להיכנס לתוכן הדברים , ובודאי שלא לאנשים המוזכרים והנרמזים על ידי "עקיבא עקיבא" , המגיב "עקיבא עקיבא" מציג לפנינו דרך מפלצתית לבחירה בערכים ( דרך שגם מלאה סתירות).
לפיו ההחלטה על ערכו של ערך נתונה בידי הרוצח הערבי !
הוא יחטוף וירצח בן של מי שהערכים שלו מוצאים חן בעיניו ואנחנו נלך לפי זה.
זו דרך פסולה מכל וכל , וגם אינה יעילה . נניח שהערבי רצח שנים או שלושה ,ולהורים שלהם יש דעות שונות איך נדע אחרי מי מהם ללכת?
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
תהום מפרידה בין הפנאט פרל,
  הוא לא מעד.   10/07/14 10:17
לבין האישה האצילה והמיוחדת רחל פרנקל, שתמיד ראוי להביא שוב את דבריה היפים: "אפילו בתוך תהום הכאב על נפתלי, קשה לתאר כמה מצערת העוולה שנעשתה בירושלים. שפיכת דם נקי היא נגד המוסר והתורה, שהם הבסיס של כולנו. הרוצחים של הילדים שלנו, מי ששלח, עזר, הסית - כולם יובאו לדין. אבל זה יהיה הם ולא אף אדם חף מפשע. זה ייעשה על ידי הצבא, המשטרה ומערכת המשפט, ולא על ידי פורעי חוק. אף אבא ואימא לא צריכים לעבור מה שאנו עוברים עכשיו. אנחנו מרגישים את הכאב של ההורים של מוחמד אבו חדיר". הבעיה היא, שבחברה שלנו הרוב הם מהסוג של פרל וארליך ולא של פרנקל.
כתוב תגובה ל- הוא לא מעד.
18
"פגיעה בערכי התורה " חחחחחחחחח
  איריס כהן   9/07/14 23:13
אין גבול לציניות של אתאיסט קומוניסט - מנטרה שיש לשנן שוב ושוב !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הקבס איריס כהן
  נועה ש..   10/07/14 11:17
אין גבול לציניות של פנטית כהאניסטית שכל יהודי דתי מקיא כשהוא קורא את המנטרות שלה . אני מקיאה את כל הקרבים שלי שאני קוראת את ביב השופכין שלך .
כתוב תגובה ל- נועה ש..
19
מנהיג בני עקיבא מעד
  תודה לבני עקיבא   10/07/14 07:51
אני מודה לתנועת בני עקיבא על המתנה היפה שהיא נתנה לילדותי ובמיוחד לנעורי. אני מצטערת שנכדי לא נהנים מהמתנה הזו. אני גם מצטערת שנעם פרל הפך לרב משיחי המדבר על חובת הנקמה בשם אלפי שנות היסטוריה יהודית ודורש מחניכיו לחצות מייד את קו 300 ערלות פלישתים. את בני עקיבא שלי מייצגת האמא של נפתלי ולא רב משיחי שמרוצץ במלים מתלהמות את התנועה היפה. חבל שתנועה כמו בני עקיבא מתחברת למשיחיות מטורפת.
כתוב תגובה ל- תודה לבני עקיבא
20
מנהיג בני עקיבא מעד
  תודה לבני עקיבא   10/07/14 07:51
אני מודה לתנועת בני עקיבא על המתנה היפה שהיא נתנה לילדותי ובמיוחד לנעורי. אני מצטערת שנכדי לא נהנים מהמתנה הזו. אני גם מצטערת שנעם פרל הפך לרב משיחי המדבר על חובת הנקמה בשם אלפי שנות היסטוריה יהודית ודורש מחניכיו לחצות מייד את קו 300 ערלות פלישתים. את בני עקיבא שלי מייצגת האמא של נפתלי ולא רב משיחי שמרוצץ במלים מתלהמות את התנועה היפה. חבל שתנועה כמו בני עקיבא מתחברת למשיחיות מטורפת.
כתוב תגובה ל- תודה לבני עקיבא
הערבי הרוצח קובע לך ערכים?
  גדעון ארליך   10/07/14 10:15
מבלי להיכנס לתוכן הדברים , ובודאי שלא לאנשים המוזכרים והנרמזים על ידי "תודה עקיבא" , המגיב "תודה עקיבא" מציג לפנינו דרך מפלצתית לבחירה בערכים ( דרך שגם מלאה סתירות).
לפיו ההחלטה על ערכו של ערך נתונה בידי הרוצח הערבי !
הוא יחטוף וירצח בן של מי שהערכים שלו מוצאים חן בעיניו ואנחנו נלך לפי זה.
זו דרך פסולה מכל וכל , וגם מביאה לסתירות . נניח שהערבי רצח שנים או שלושה ,ולהורים שלהם יש דעות שונות , לפי השיטה של "תודה עקיבא" נצטרך לקבל כל דרך מסויימת וגם לדחות אותה כפי שדוחים אותה ההורים האחרים .

כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
ל״רב״ גדעון שפיצר
  נועה שמיצר   10/07/14 10:33
גדעון ארליך , אני שמחה שהרב נעם פרל ביקש סליחה ואמר שדבריו לא היו צריכים להאמר. אין מקום להידמות למפלצת ששחטה שלושה תלמידי ישיבה . הוא חזר כל כך הרבה פעמים ופסק שהנקמה בדמות חציית קו 300 ערלות פלישתים או אלפי שנות היסטוריה יהודית דורשים נקם אלו משפטים לא ראויים . אז טוב שישנו הרב נעם שחזר בו ולא טוב שיש לנו את הרב גדעון שלוקח קו, שלדעתי, אינו קו יהודי ולא קו מוסרי. אז שיהיה לך לבריאות ״הרב״ גדעון ארליך
כתוב תגובה ל- נועה שמיצר
נועה מקבלת ערכים מהערבי הרוצח
  גדעון ארליך   10/07/14 12:34
זה היה נושא התגובה שעליה הגיבה.
היא לא מוצאת שום נקודה לביקורת על מה שכתבתי.
מכיון שהיא לא מייחסת ערך לערכים , היא במקום לדון עניינית , כותבת כל מיני דברים ממסולבלים ותמוהים .
מצד אחד היא מבטאת את הרעיון האבסורדי שרק למי שהירביץ תואר רבנות מותר להביע דעה. ( "הרב" גדעון וכו' מביע רעיון מטופש זה).
היא, שאולי לא הירביצה סמיכה לרבנות, מרשה לעצמה לקבוע שדאגה לקיום היהודי ע"י הסברה מתאימה לאוכלוסיה ערבית תומכת טרור (נקמה) זה" קו, שלדעתי, אינו קו יהודי ולא קו מוסרי.".

הרי אינך כנראה רב אז לפי גישתך ה"דעה" שלך חסרת ערך ! המהר"ל שלא היה מסוגו של עמי איילון שהוצב בראש רשימת מימד לכנסת . המהרל לא קרא לערוך טבח במתישבים היהודים כדי לסלרק אותם ולהציב במקומם את אש-חמאס משגרי הטילים. אינני יודע אם המהרל עשה סמיכה , אבל ודאי היה ראוי להיקרא רב .

המהר"ל בספרו גור אריה בפרשת וישלח, דן מהו היסוד ההלכתי לכך ששמעון ולוי יחריבו את כרך שכם כולו. הרי לכאורה שכם וחמור הם חטאו נגד בני יעקב אז למה הם הרגו את כולם? הוא קורא לזה פעולת גמול מלחמתית.
הוא ל"דעתך" לא מבין במוסר ויהדות? רק אנשי מימד ועמי איילון בראשם מבינים ?

ההתנצלות , אם היתה , היא דבר מביש .

שי פירון ( הרביץ רבנות) הצהיר: בשבע כט סיון עד
"אני חושב שזכותה של מדינה יהודית, אולי אפילו חובתה, לומר לזוגות חד-מיניים שמחליטים לחיות את חייהם - זה לא משפחה".

וכאשר הלהט"בים - לקויי התפתחות טרום התבגרותית - עקומי הנפש ואוהדיהם קפצו ומחו , הוא התתנצל והכריז:
israelhayom.co.il
מתנצל אם דבריי הובנו שלא כהלכה ופגעו".
"אין זה מתפקידי להגדיר מהי משפחה – ואני מקבל כל תא משפחתי שמגדיר עצמו ככה",

אז לפי נועה שמיצר נישואי גבר וגבר , אשה ואשה זה "קו יהוי וקו מוסרי " , כי רב אמר ההפך והתנצל והכיר בזה.

ועדים נועה לא מסוגלת להתמודד עם אי הסכמתי שרותח ערבי יחליט בשבילנו מה לחשוב.
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
שמישהו הרביץ בך תורה,
  נראה,   10/07/14 12:52
במקום ללמד אותך תורה. מה שמוכיח שוב, שממכות לא לומדים כלום, אלא רק נגרם נזק. ותפסיק לחפור ולמחזר שטויות בקופי פייסט. אף אחד לא לומד מוסר מרוצח ערבי, מדברי הנבלה של עמי איילון (אם אכן נאמרו) ובודאי לא ממך.
כתוב תגובה ל- נראה,
גדעון חבל שאתה משתטה
  נועה ש..   10/07/14 12:52
המגיב ג. ארליך אינו מבין שגדולתו של הרב נעם פרל, שאמר כי אחרי שקראתי את דברי הבנתי שהיתה כאן אמירה לא יהודית. אני אינני מוכנה להמשיך להתדיין עם גדעון שמחליט להתעקש ולהיות השוטה המעריך רק את דעתו. טוב שיש לנו רב שמבין שהוא שגה באמירה לא יהודית וחבל שיש לנו מגיב המקדש אמירות לא. יהודיות
כתוב תגובה ל- נועה ש..
דומני, שאתה מומחה במחשבים.
  ועוד משהו,   10/07/14 12:58
לכן, ענינים של "לקויי התפתחות טרום התבגרותית" הם מחוץ לתחום ההתמחות שלך. אם תמשיך ללא סוף להזכיר את עניין הלהט"ב בלי שום קשר לנושא הדיון, צריך יהיה לשאול (גם) אותך, מה בדיוק יש לך להסתיר מהקוראים פה.
כתוב תגובה ל- ועוד משהו,
ומי עד נועה שמיצר שתקבעי מה
  איריס כהן   11/07/14 11:18
נכון ומה לא ? איזו נקמה ראויה ואיזו לא ? את סתם פישרית מטורללת שהסתננה לכאן מגלות אשכנז- שרק אלהים הגדול יכול לדעת מי מזרע ישראל אצלכם ומי לא !! הגעתם עם מוסר מעוות ולא נכון וסרסתם את רוח היהדות האמיתית מאז שנוצרנו לעם וגרמתם לכך שאוייבנו מגלים את רות הגבורה במקומנו - ארורים תהיו את ושכמותך !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
להסיר ספק, איריס לא מדברת בשמי
  היהדות האמיתית   11/07/14 15:49
כתוב תגובה ל- היהדות האמיתית
מגיבים: למחבל הייתם מתחנפים ..
  גדעון ארליך   10/07/14 13:47
כל דברי מנומקים מבוססים ונתמכים במקורות.
המגיבים מתנהגים כלהקת דתיי מחמד שלוחי רסן.
שום התמודדות מול מקורות, שום התמודדות מול עובדות, שום התמודדות מול הצגת האבסורדיות שבדבריהם.
רק קללות וחרפות מהסוג השפל ביותר.
כל כך אופייני לשונאים במסווה חסוד .
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
אני לא דתיה ולא מאמינה.
  דתיי מחמד?   10/07/14 15:10
עונים לך, מביאים לך טענות עם קישורים, ואתה נאחז ב"מקורות" כבקש. אל תתהדר במקורות. לכל רשע ועוול אפשר למצוא סימוכין במקורות.
כתוב תגובה ל- דתיי מחמד?
כמה נמוך יורדים דתיי המחמד
  גדעון ארליך   10/07/14 15:47
הבאתי מקורות וטיעונים. התגובות הן קשקושים חסרי טעם המוכרזים ללא בסיס כ" מוסריות ויהדות", כאילו מובן מאליו שמוסריות ויהדות פרושן אי הפרעה לאויב .

ציטטתי את המהרהמהר"ל בספרו גור אריה בפרשת וישלח,שדברי זהים לדבריו. דבר המראה שהאמירה שהדברים לא מוסריים ולא יהודיים היא לא מוסרית ולא יהודית .
המתחזים למוסריים פשוט מתעלמים !
עמדתי על תופעת ההתנצלויו המבישה והזכרתי את התנצלותו על ששלל נישואי-סטייה של שני גברים או שתי נשים .
אציין שגינוי להתקפלות וההתנצלות היתה גם ע"י אחרים :
news1.co.il

שר החינוך, שי פירון, התבטא לאחרונה בגנות הנישואים החד מיניים, אך חזר בו בעקבות לחץ תקשורתי וציבורי. דומה, שאין זו הפעם הראשונה שהשר חובש הכיפה, המבקש להיות פופוליסטי בכל מחיר, חוזר בו מעמדתו ההלכתית בגלל דעת קהל.

לא רמזתי שום רמז מכוער כלפי השר עצמו !
אך מה עושה המגיב השפל והנבזה המתחבא מאחורי השם המיסתורי "עוד משהו" ומתחזה לאיש מוסר ויהדות ? שולח כל מיני רמזים אפלים ממוחו האפל והחולני , בהנחה שקורא חסר ניסיון לא יבין שלפניו טוקבקיסט שפל מחבורת דתיי המחמד נעדרי המוסר שבחרו להם כראש את עמי איילון שקרא( ידיעות 14.11.03) לערוך טבח במיישבי השומרון .
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
לא דתייה, לא מימד ולא איילון.
  הבנת הנקרא.   10/07/14 17:53
ובעיקר, לא קשור לשר פירון. אתה שוב חופר על הלהט"ב. מה נסגר? מה אתה מנסה להסתיר?
כתוב תגובה ל- הבנת הנקרא.
המגיבים הפרחח מתחזה לגדי תמים
  גדעון ארליך   11/07/14 00:22
המגיבים הפרחח מתחזה לגדי תמים. אבל הוא לא .
מהתבוננות במכלול כתיבתו הנמוכה של המגיבים , אני רואה שהמגיבים כותב בדפוס קבוע: שטויות חסרות שחר , שום ידע שום מקוריות , רק גידופים והשמצות , והכל תוך התחזות לגדי תמים. המגיבים מרשה לעצמו לזרוק שיקוצים מכוערים מדמיונו הרע. אדם ברמתו הנמוכה היה מגיב באותו מטבע וטוען שהגדי התמים לא גבר-הוא אלא.... זו הרמה של הגדי התמים, שחושפת את זהותו.
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
21
שאלה לקלינסקי על לא תרצח
  גדעון ארליך   11/07/14 00:38

בליל ראש השנה תשסד הגיע ערבי לישו היהודי נגוהות ורצח ביריות את התינוקת שקד אברהם בת חצי שנה ואת אייל יברבוים שנישא 9 חודשים לפני כן. התברר שכמו במקרים רבים בימים שלפני כן "רעו" ערבים את עדריהם בגבעה המשקיפה על נגוהות מצפון. גבעה שלא היה בה כלל עשב , וה"רעיה" היתה לצורך תצפית והכנת מסלול לרצח. לפני רציחת משמפת פוגל התקרבו ערבים לתצפית על איתמר באמתלות דומות.
יהודים שמתנגדים לרציחות כאלה מרחיקים "רועים" שמתקרבים. יהודים שמעוניינים לסייע לרציחות כאלה באים לסייע לערבים .
האדוןם קלינסקי מדווח לציבור :
tinyurl.com
שהוא נוהג להצטרף לרועים ערבים שמתקרבים ליישובים יהודיים . במאמרו כאן הוא כותב בעד קיום "לא תרצח" .
קצ מתמיה.
הוא מספר שם שהוא מסייע לארגון מחסום ווטש. ידוע שהן מפריעות לחיילים לערוך ביקורות יסודיות אצל ערבים במעברים.
הבוקר נמסר שגילו פצצה אצל ערבי במחסום ברכו ללביצוע פיגוע.
האם נשות ווטש והמסייעים רואים כאן כישלון ?
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
מגיע שבת שלום
  גם לארליך הטיפש   11/07/14 10:58
כתוב תגובה ל- גם לארליך הטיפש
כך מטשטש חשיפת שותפות ברצח
  גדעון ארליך   11/07/14 14:49
קרקורי תרנגולת , במקום דיון רציני בשונאי ישראל ופושעי ישראל שמסייעים למאמץ הערבי הכללי לחסל אותנו .
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
הוא פנאט ורשע.
  ארליך לא טיפש   11/07/14 15:58
מהסוג שהביא חורבן בהסטוריה לעמים רבים.
כתוב תגובה ל- ארליך לא טיפש
ארליך לא חייב להגיד פנאט רשע
  למתחנפים למחבלים   22/03/16 10:23
כתוב תגובה ל- למתחנפים למחבלים
22
שבת שלום לכולנו
  שולה וידידה   11/07/14 10:52
כתוב תגובה ל- שולה וידידה
בורח בקרקורי תרנגולת מאחריותו
  גדעון ארליך   11/07/14 15:48
מנסה לחתום ולברוח מאחריותו, לכל דברי השיפלות שכתב.

שבת שלום לכל היהודים הטובים.
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il