|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נמאס לנו מכם
מאת: קובי קמין  |  12/07/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כסלע איתן
  יוסי כ   12/07/14 15:13
בדיוק מה שחשבתי כבר שניים
רק הרדיפה אחר הימין התחילה בשחר המדינה בתקופת הסזון ב1944
חזק ואמץ
כתוב תגובה ל- יוסי כ
2
כסל
  עם   12/07/14 16:50
החשיבה של השמאל בארץ מתוסכלת בורות עם שנאה וסתימת פיות ובניצוח של התקשורת.בקיצור אם אתה לא חושב כמונו זה פועל יוצא שאתה נגדנו. בזמן זה החמאס לא זקוק למרגלים כל המידע והדיוקים יש בתקשורת...!
כתוב תגובה ל- עם
3
מסכים עם כל מילה
  אבי מ   12/07/14 17:19
כתוב תגובה ל- אבי מ
4
נפלא. פשוט נפלא.
  שוחר-שלום   12/07/14 17:35
אתך בכל מילה.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
5
חובבי חופש הביטוי אוסרים להכלי
  אהרון שחר   12/07/14 18:35
חובבי חופש הביטוי אוסרים להכליל. כמובן כל עוד מדובר בערבים. על מתנחלים ודתיים אין שום בעיה להכליל. אני מציע סיסמא וכל אדם הגון צריך לאמץ אותה: שמאלנים - זה מגעיל אותי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
6
מאמר מצוין! כל הכבוד!
  עירית 123   12/07/14 20:05
כתוב תגובה ל- עירית 123
7
שפתיים ישקו
  דאגנית   12/07/14 23:00
כל שורה ושורה במאמר זה שווה זהב. כושר ההתבטאות של קמין, הניסוח, הדיוק בפרשנות של הרדיפה אחר הימין, אחר חובשי כיפה, אחר מתנחלים, ההארה שקמין האיר באור יקרות את המצב העגום הזה שלנו כל השנים הללו - ראויים לכבוד ולשבח. תודה קובי קמין. *** אנקדוטה מרירה: אישי ביכה את רצח רבין ככל עם ישראל. הוא אינו דתי אך נחשב כימני למרות שהוא הצביע תמיד מערך. ביום הרצחו של רבין ירד אליו מן הקומה השניה, במקום עבודתו, טייס קרב לשעבר ואמר לו: "היום זה יום שמח עבורך, הלא כן?"...... עד כדי כך הרשו לעצמם השמאלנים הצדקנים. אכן, מר קמין, נמאס לנו מהם.
כתוב תגובה ל- דאגנית
8
מאמר מצויין,יישר כוח לכותב !
  להפיץ,להפיץ,להפיץ   13/07/14 00:12
כתוב תגובה ל- להפיץ,להפיץ,להפיץ
9
אתה הרבה יותר חכם מהם.
  אהוד פרלסמן   13/07/14 01:42
בן אדם שכותב: "עובדות המציאות החלו להרים את ראשן למול אותם נביאי השלום הרצחני" ללא ספק שם בכיס הקטן את יוסי ביילין, זהבה גלאון ושות'. אבל אני הפגנתי נגד רבין בכל מקום אפשרי, כולל ההפגנה המפורסמת בכיכר ציון שבה איבדתי את הסוודר שהכי אהבתי, ואני צפצפתי אז, ומצפצף גם היום, על כל אלה שאמרו ואומרים לי שאני אשם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
על זה נאמר בערבית- כלאם פאדי.
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   13/07/14 18:45
אותי לימדו, שמי שלא מרגיש אשם, לא נזקק לאפולוגטיקה. אתה, קמין ודומיכם בימין לא חדלים מאפולוגטיקה מאז שאיש הימין יגאל עמיר רצח את רבין, כי גם אתם מבינים שהוא עשה זאת בשימכם ומטעמכם.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
החברים שלך בעזה לא צוחקים איתך
  אהוד פרלסמן   14/07/14 02:08
כל אלה שיורים עלינו טילים בשמך ומטעמך חוטפים וחוטפים ומייללים. אז אתה תמשיך לצחוק עלינו, ואנחנו נמשיך לרסק אותם בכיף.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
יהפוך יום אחד לסיוט שלך.
  הכיף שלך   14/07/14 09:36
מי שחי את חייו כפושע פוגע לא רק בקורבנותיו, אלא גם משחית את נפשו ופוגע בעצמו.
כתוב תגובה ל- הכיף שלך
מי שחי כפושע זה אתה ולא אני.
  אהוד פרלסמן   14/07/14 13:19
מי שחי כפושע זה לא מי ששמח על הריגתם של הרוצחים הערבים, אלא מי ששמח כשהרוצחים הערבים מצליחים להרוג יהודים. אבל אני לא מנבא לך שתשחית את נפשך, כי נפשו של התומך ברוצחי בני עמו כבר מושחתת מזמן.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אני לא שמחה על מותם של יהודים,
  אני מודה לך   14/07/14 14:27
וגם לא של ערבים. אני זכאית מאשמה והנשמה שלי לא מושחתת.
כתוב תגובה ל- אני מודה לך
הם רוצים להרוג אותך! תפנימי!!
  אהוד פרלסמן   14/07/14 17:46
אם את רוצה לספר לי שאת מעדיפה למות ולא לחזות במותו של מי שמכוון אקדח לראשך, ועומד ללחוץ על ההדק, אני פשוט לא מאמין לך. האמת היא שאת פשוט מעדיפה להיות ראש קטן, שלא מבין כלום, וחושבת שזו הדרך היחידה בה את יכולה להציל את נשמתך מהשחתה. אז את טועה, כי גם למי שכמוני מבין את המציאות בה אנו חיים, יש אפשרות להיות ישר וצודק, פשוט על ידי ההבנה שיש כאן מלחמה בינינו לבין אלה שרוצים לרצוח אותנו, ושכמה שיהיו פחות מהם, כך יגדל הסיכוי שלנו לחיות ולא למות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אין לי כוונה לעמוד מול הרובה.
  גם אני זכאית.   14/07/14 18:24
מה גם, שממה ששמעתי, הרובים שלנו הורגים הרבה יותר מאשר הרובים שלהם (כמובן-תמיד לא בכוונה ותמיד בטעות). העניין הוא, שעד שהרובים שלנו לא יפסיקו להרוג (בטעות!!), לא נוכל להפסיק לפחד מאלה שלהם.
כתוב תגובה ל- גם אני זכאית.
לא זכאית אלא שקרנית במצח נחושה
  אהוד פרלסמן   15/07/14 00:27
את כותבת: "העניין הוא, שעד שהרובים שלנו לא יפסיקו להרוג (בטעות!!), לא נוכל להפסיק לפחד מאלה שלהם", ולא יכול להיות שאת לא יודעת שאת משקרת, ושאת לא יודעת שבמשך כמעט 1,400 שנה ערבים רוצחים יהודים בארץ ישראל, ושרק לפני פחות ממאה שנה התחלנו להתגונן ולנסות להרוג את הרוצחים. אפילו הם לא טוענים שהם מתגוננים, אלא שהם נלחמים בנו מלחמה צודקת כי מן הצדק שהם ישלטו כאן ולא אנחנו. וחוץ מזה, אם את גרה כאן, ולא כותבת מחו"ל, אז לא חשוב מה כוונתך, והעובדה היא שאת כן בסכנת פגיעה מהקטיושות שהם יורים עלינו, ולכן כדאי לך לשמוח איתי על כל רוצח שאנחנו מצליחים להרוג, בכוונה ולא בטעות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אתה לא יודע הסטוריה,
  פרלסמן יקירי,   15/07/14 10:46
אבל זו לא אשמתך. אתה קורבן של מערכת חינוך קלוקלת. איפה אני גרה אני לא אספר לך, אבל רק אגיד לך, שזה לא במקום, שבו נרצחו מליוני יהודים, וסבלו (וחלקם סובלים גם היום) מגזענות ומאפליה. לא רק בשואה (רמז- זה לא במדינה מוסלמית).
כתוב תגובה ל- פרלסמן יקירי,
של מי שחי באשמה תמידית.
  שוב אפולוגטיקה   14/07/14 15:16
אתה לא מכיר את מי שמגיב לך ולא יודע עליהם דבר. את עצמך אתה מכיר היטב ולכן אתה לא מפסיק לנסות ולהצטדק על מעשיך בטיעונים קלושים ובהאשמות מופרכות על אנשים שאתה לא מכיר.
כתוב תגובה ל- שוב אפולוגטיקה
10
"חזק חזק ונתחזק"יישר כח
  עמוס-חושב בקול   13/07/14 04:28
כתוב תגובה ל- עמוס-חושב בקול
11
אכן, קובי קמין! קצנו בשמאלנים
  המזדהים עם האויב   13/07/14 07:04

והשונאים את עמנו. השמאלנים חדורים בשנאה עצמית פאתולוגית היכו את שורשי השנאה החולנית שלהם בכל מקום אפשרי: בתשקורת, במשרד החינוך, במשטרה, במשרד משפטים ובדעת הקהל העולמית. כן! גם שם ! בכל מקום.

גם אמש, היום החמישי למבצע 'צוק איתן', יצאו השלוחות
המכוערות שלהם לככר הבימה בתל אביב ובמקהלה צעקו להפסיק
את הלחימה באויב. באותה שעה ממש כל אזור גוש דן היה נתון להתקפת רקטות.
את היבלית הזאת יש לעקור אחת ולתמיד !!!

שקר רצח רבין ידוע לכל מי שחי אז את התקופה ולכל מי שגולש באינטרנט ומגלה את האמת על הבלוף הזה שיצרו זרועות השמאל, בעוד שההתעלמות המשפטית זועקת בשתיקתה לנוכח כל העובדות המקעקעות את סיפור הרצח.

בושה לדמוקטטורה !!!
כתוב תגובה ל- המזדהים עם האויב
12
אלה השורשים הזרים שבתוכנו;
  תודה לקובי קמין.   13/07/14 07:24
youtube.com

כתוב תגובה ל- תודה לקובי קמין.
13
יישר כוח ו
  ספוילר   13/07/14 07:38
כתוב תגובה ל- ספוילר
14
לא יסתירו את האמת הפשוטה,
  מילים מילים   13/07/14 09:41
אין, ומעולם לא היה, תהליך שלום, כי ישראל לא מעוניינת בהסדר צודק, שרק הוא יביא שלום, אלא בהמשך השליטה בפלסטינים. עד שכולם יהיו בני חורין, אף אחד לא יהיה בן חורין וכולם יחיו בפחד, וכל המילים בעולם לא ישנו את המציאות הזו.
כתוב תגובה ל- מילים מילים
איש טיפש
  אאזרח פסול   13/07/14 10:45
כתוב תגובה ל- אאזרח פסול
טיפש ורשע...
  עמוס-   13/07/14 11:27
וזו הבעיה הם גם טיפשים וגם רשעים ולכן כל כך קשה לנו איתם.
כתוב תגובה ל- עמוס-
בטוח שאתה פולני "אלטרואיסט"
  קרציה פולנית   13/07/14 11:29
כתוב תגובה ל- קרציה פולנית
15
אוי השקר,,
  יעקב יעקב   13/07/14 09:54
הכל יפה ,, אבל למה אתה חושב שהיהודים רצחו את הנער? רק בגלל שהמשטרה אמרה ? הם זכאים לכל דבר ועניין עד שבית משפט יפסוק אחרת,, כבר שחרורו שלושה מהאשמים, אמרו שזו טעות, השלושה לא שייכים לרצח למרות הטענה הקודמת שכל השישה פעלו ביחד ,לשלושה הנשארים יש ראיות חותכות",מסרו מהמשטרה ,ובכן, אם יש כאלה ראיות חותכות אז למה מונעים מהם לפגוש בעורך דין?? את "הראיות החותכות" שמענו השבוע גם על נושא אחר הרבה יותר עצוב ודרמאטי זה היה בעקבות הכשל במוקד 100 גם שם המשטרה טענה שיש "הוכחות חותכות" שלא היה שום כשל בניהול המוקד 100 בזמן התגובה לשיחת המצוקה של הנערים שנחטפו,השקר הזה החזיק מעמד רק לזמן קצר,והוא הוחלף בשקר אחר,, בשוטר אזולאי ,, השוטר אזולאי אשם,,למה ? ככה, כי יש "ראיות חותכות" שהשוטר אזולאי אשם,, אזולאי מכחיש בתוקף כל שייכות למוקד והוא מיהר לשכור עורכי דין את "ליאון אפשטיין ואוהד מגורי" להגן עליו בפני הטורפים מהשמטרה הנה לכם עוד ראיות חותכות בשפע חופשי ללא תשלום,,אוי השקר,,אם המוקד 100 היה פועל נכון זמן התגובה לשיחת המצוקה של הנערים היה מתקצר לדקות והיה איזה סיכוי להציל אותם ,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
האמונה שלא הנערים שנתפסו
  רצחו את הערבי   13/07/14 10:51
הולכת וגוברת. זאת משום השתיקה והדומיה בפרשה זו. וכן בשל הסיפור עצמו. הכיצד נערים קטינים מסוגלים להגיע לישוב ערבי, לחטוף שם מישהו, ולהכניסו בכוח למכונית. האם יש להם מכונית? היודעים הם לנהוג? בפירוש זו עבודה מקצוענית של אנשים בוגרים ולא של נוער.
כתוב תגובה ל- רצחו את הערבי
במקום לעסוק בעניין האמיתי...
  קובי קמין   13/07/14 11:08
אתה מתעסק בפרטים שבסופו של חשבון לא משנים באמת. אני יוצא מתוך נקודת הנחה שהמשטרה אינה משקרת וודאי לא בכוונה. ובכל זאת, אני לא מרגיש אשם. אני לא חש בושה, ולא מניח לעצמי להרגיש אחריות. סביר להניח שישנם כמה משוגעים, אז מה? זה כבר מכתים אותי? את האידאולוגיה שלי? קשקוש. אני גם מרגיש בושה שיש אנסים או רוצחים, אז מה? הם לא אני ואני לא הם, ולא אניח לאיש לעשות מניפולציה עלי או על האידאולוגיה שלי - עברה התקופה, עבר הזמן, וכך גם צריך להגיב לכל מי שמנסה לנצל את הרצח הזה כנגדי או כנגד השקפת העולם שלי. יום טוב ותודה על התגובה.
כתוב תגובה ל- קובי קמין
ברור שאין תכלית לעיסוק בפרטים,
  אתה מיתמם   13/07/14 11:47
אלא בתמונה הכוללת ובאידאולוגיה שמביאה לה. אבל האפולוגטיקה שלך מעידה, שגם אתה מבין שיש בעיה לאידאולוגיה הימנית, כפי שהעיר מגיב 18. מגיב 16 הביא לך את ״קול העם״ בנוגע לרצח הנער הפלסטיני, אבל גם זה רק חלק מהתמונה. ראוי לשים לב גם למחשבה הנפסדת, לפיה להחזיק כמעט שני מליון אנשים בנתק גמור מהעולם, ולהרוג ולפגוע בהם מהאויר, הים והיבשה בכל פעם שמתחשק, זה מותר, ולשלם את המחיר על כך, זה אסור. כולנו מכירים את הטיעון- הירי על עזה הוא תגובה לטילים. העניין הוא, שהעוצר והסגר והדיכוי לא נפסקו אף פעם, ללא קשר לטילים, ואלה נחשבים בעיני הישראלי הממוצע (ממר״צ ועד מרזל) לנורמה מקובלת ולגיטימית. לפני שנים רבות שאל עיתונאי צרפתי את אחד ממנהיגי המחתרת האלג׳ירית מדוע הם מסכנים אזרחים בפצצות שהם שמים בבתי קולנוע (זו היתה הפעולה הנפוצה אצל המחתרת). ההוא ענה לו- אם תתנו לנו את הנשק שלכם, את המטוסים והטילים שלכם, שהורגים את העם שלנו נשתמש בהם ולא נצטרך להניח פצצות בבתי קולנוע.
כתוב תגובה ל- אתה מיתמם
תגובה
  קובי קמין   13/07/14 14:07
ראה, אחת הפעילויות החביבות על השמאל היא לעשות כל מיני אנלוגיות לא רלוונטיות. מדוע אתה חושב שמעניין אותי מה אמר אחד מאלג'יריה? במה זה בדיוק עונה למאמרי? אחסוך ממך את התשובה -בכלום. מעבר לכך, לגבי עזה, כבר הבהרתי פעמים רבות שמי שמצהיר שהוא האויב שלי, מאבד מבחינתי את את זכויות האדם שלו. ואני חוזר - מי שרוצה לרצוח אותי ואת ילדי - ומצהיר על כך יום ולילה ואף עושה למען זה ככל יכולתו - אין לו זכויות אדם, ויהיה ערבי, פולני, הודי או סיני. אני מוכן להקשיב ולדון עם כל אדם ובתנאי שהוא מניח את נשקו ומקבל את עובדת קיומי ואת זכותי להתקיים. ואם תרצה לדון איתי על "אזרחים חפים מפשע" אומר לך זאת: אינני נהנה להרוג אזרחים, אבל אלו בחרו מרצונם החופשי את החמאס, (ואת האידאולוגיה שלו) ולכן אמנם צר לי על חפים מפשע, עומדת להם הזכות והחובה להתנגד לחמאס ולמרעיו. אך זאת לא אחריותי, ויש לעמוד על כך ולא להיכנע.
כתוב תגובה ל- קובי קמין
אתה דורש מהם להניח את נשקם,
  אתה שוב מיתמם   13/07/14 14:32
אבל ממשיך גם להחזיק בנשקך, וגם בזכותך להשתמש בו בכל עת. ובאשר לטענה כאילו הם בחרו בחמאס, לא זו בלבד, שלא כולם בחרו בו, גם הבחירה של הרוב שעשה כן לא הופכת כל אדם לבן מוות, ודאי לא את הילדים. לא יעזור לך אם תתחמק מההסטוריה, ובעיקר אם תתחמק מדיון בהקשר הכללי של הדברים. ישראל לא מאפשרת לפלסטינים, גם בעזה וגם בגדה, להתקיים בכבוד ובחירות, וכל עוד זה כך, הם יראו בישראל ובישראלים אויבים שלהם וינסו לפגוע בה. אין לך מה לצפות שהם יחדלו להיות אויבים כדי שתוכל לדבר איתם על הסדר. הסדרים עושים רק עם אויבים והסדרים טובים הם כאלה, שיוצרים מצב צודק לשני הצדדים, שרק הוא מאפשר לאויבים להפסיק להיות כאלה.
כתוב תגובה ל- אתה שוב מיתמם
יש זכויות אדם.
  גם לאוייב   13/07/14 15:27
זאת ועוד. התפיסה שלך לפיה לאזרחים (כולל לא לוחמים, נשים, ילדים וכו'): "עומדת להם הזכות והחובה להתנגד לחמאס ולמרעיו", שאם לא ימלאו את "חובתם" זו, הם בני מוות, היתה רווחת עד מלחמת העולם השניה. לאחריה הבינו בארופה שמדובר בשגיאה מוסרית קשה, שהובילה לביצוע פשעי מלחמה, ועל מנת למנוע כאלה בעתיד, הם ישבו וניסחו את אמנות המלחמה.
כתוב תגובה ל- גם לאוייב
הממ...
  קובי קמין   14/07/14 10:46
אכן אני דורש מהם להניח את נשקם. אין כאן תמימות, אלא הבנה בסיסית שאתה לא חולק עמי כפי הנראה: אנחנו צודקים ולנו אין כל רצון לרצוח אותם. ודרך, אגב, אני ממליץ לך לקרוא את "חוקי המלחמה" - אני קראתי. אתה בטעות עושה השוואה בין המטרות והאידאולוגיה שלנו לבין המטרות והאידאולוגיה שלהם. רוצה אנלוגיה, בבקשה: לאמריקה יש נשק אטומי, לפי דעתך ולפי ההיגיון שאתה מייצג, ראוי לתת גם לסורים וגם לאיראנים נשק אטומי לא? וגם לאל-קעידה - אחרת למה אנחנו מתפלאים שהם לוחמים באמריקאים? לפי אותו ההיגיון יש לתת לחמאס טנקים ומטוסים, ואז זה יהיה "הוגן". עכשיו הבנת? מוסרי הוא להגן על עצמך, מוסרי הוא לא לרצות לרצוח את הצד השני. אגב, גם את היטלר לא בחרו "כל הגרמנים", אז מה? הנה לך משפט שיסכם את הדברים עבורך: ביום שבו הערבים יניחו את נשקם יהיה שלום. ביום שבו אנחנו נניח את נשקינו ירצחו אותנו - זאת המציאות כאן, עכשיו, במזרח התיכון. אתה חושב אחרת?
כתוב תגובה ל- קובי קמין
אם כבר נזקקת להיטלר,
  אני חושבת אחרת.   14/07/14 12:12
אני ממליצה לך על הספר לבד בברלין, ממנו תלמד על הפחד והאימה הנוראה, שבה חיו נתיני הרייך השלישי (הלא יהודים), ולכן לקבוע שהם בני מוות רק משום שהם אזרחים של משטר מפלצתי זו רשעות (במקרה הטוב). אגב, עם הגישה שלך אפשר ללכת רחוק מאד. אנגלה מרקל היתה חברה במפלגה הקומוניסטית במזרח גרמניה והיתה "מזכירה לעניני תעמולה" בשרות המפלגה. mako.co.il אם לשיטתך די בכך שאדם הוא נתין של דיקטטורה רצחנית כדי להפוך אותו לבן מוות, מה תאמר על מי שבחרה מרצונה לשרת דיקטטורה אכזרית כמו מזרח גרמניה? בעניין הנשק האטומי אני סבורה, שרצוי ואפילו חובה לפעול לפרוקו כליל, ועד אז מן הראוי לפעול למניעת הפצתו ככל שניתן. עם זאת, זו צביעות בעיני לטעון, שלמדינות מסוימות מותר מה שלמדינות אחרות אסור. זו לדעתי גם חלק מהתפיסה הקולוניאלית הגזענית, לפיה למערב מותר לעשות כרצונו ולהכתיב את החוקים בכל העולם. מצחיק גם, שהיחידים שהשתמשו עד כה בנשק אטומי הם אלה שרואים עצמם מגיני החירות בעולם ואלה שמוסמכים להתיר או לאסור החזקת נשק כזה. בעניין אמירתך לפיה: "אנחנו צודקים ולנו אין כל רצון לרצוח אותם", אני סבורה, שאתה טועה, אבל פירוט יבוא בהודעה אחרת. ההודעה הזו כבר ממילא התארכה מדי.
כתוב תגובה ל- אני חושבת אחרת.
ורצוי שלא תשתטה.
  המגיב ההוא צודק   14/07/14 13:30
אף אחד לא מצפה שישראל תחמש את אויביה. עם זאת, אתה יכול לחשוב עד מחר שאתה צודק, ושכוונותיך טהורות. יש מי שחושב אחרת. שאתה עשרות שנים עסוק בגזל של זכויות וחירויות מעם אחר, ושאתה לא מפסיק להרוג ולפגוע ללא הצדקה. כך או כך, הפעלת עוד כוח לא תצליח לפתור שום בעיה שלא נפתרת באמצעות כח עצום כבר עשרות שנים. הקריאה לחמאס להניח את נשקו העלוב נשמעת מגוחכת מפי זה שממשיך להחזיק ולהשתמש בנשק הכי משוכלל ומודרני שבנמצא. נדמה לי, שבמקום להפעיל עוד כוח, ולדרוש עוד דרישות מגוחכות מהפלסטינים (כולל מאבו מאזן, שגם אותו ישראל הופכת לסמרטוט שלה), מוטב שישראל תנסה לחשוב איך ניתן להגיע להסדר שהוא טוב לשני הצדדים. עד כה היא לא ניסתה לעשות זאת מעולם.
כתוב תגובה ל- המגיב ההוא צודק
16
ל"קול העם" בעניין רצח הפלסטיני
  תזכורת,   13/07/14 10:31
he-il.facebook.com
כתוב תגובה ל- תזכורת,
17
לקובי קמין: אין כמוך! 99.9%
  - דעתם כדעתך !   13/07/14 11:02

- פרט לשוליים החולניים הקולניים עד לזרא !!!
השד יודע מאיזו שלולית הם יונקים את שנאתם העצמית חסרת הפשר.

ר.ב.ז
כתוב תגובה ל- - דעתם כדעתך !
18
מאמר יפה ודו-פרצופי
  איפה ההיגיון   13/07/14 11:24
קובי הנכבד. אף אחד לא מאשים אותך בגזענות. בטח שלא אני. אבל איפה היושרה שלך. אם אינך חש אשם על רצח הנער כפי שאתה אומר, כי הרוצחים הם לא אתה ולא קשורים אליך, מדוע אתה חש רצון לנקמה על שלושת הנערים שנרצחו??? אם אינך מכיר אותם אישית מה לך ולהם, כשם שמה לך ולרוצחי הנער. האם חיי אדם הם לא שווי ערך? האם צבע דמנו שונה? אינני אומר כי אינני כועס על רצח הנערים. אבל אני גם מתבייש על רצח הנער. אנחנו בני אדם והגיע הזמן שכולנו ישראלים וערבים נבין כי לא נצליח להיפתר אחד מהשני. והגיע הזמן שנלמד לעבוד אחד עם השני. שבמקום שנפגיז אחד את השני, אולי נעזור אחד לשני. המזרח התיכון בכאוס מוחלט. הגיע הזמן שאולי ישראל והפלסטינים יראו לעולם ולמזרח התיכון כי אפשר אחרת.
כתוב תגובה ל- איפה ההיגיון
הנערים האלה אינם היחידים
  העיקר הישבן שלך?   13/07/14 12:12
שנירצחו מאז הפדאין. כל הזדמנות הם רוצחים מפוצצים, ורק דם משביע אותם ולאורך כל שנות קיומנו בארץ אבותינו. עור לא ברור לך מדוע כל זה נימאס? ומספיק עם המילים היפות והמטופשות! אז היה אחד שיצא מדעתו מכל המצב הזה! הוא ישלם על כך כחוק! אבל אתה אל תדון לכף חובה שום נפש אחת בישראל שכולה כאחד אמרה עשתה עמדה ודבקה ולאורך השנים, באימרה- איזהו הגיבור הכובש את ייצרו! לכל דבר יש גבול וכניראה שלא אתה ולא אני יכולים להחליט איזה קש ישבור אותו. הדורות שנולדו כאן, לא מכירים את האסכולה של יהודי הגלות!! יהודי יותר יהודי פחות העיקר שאני חי בפינה שלי! ברור?
כתוב תגובה ל- העיקר הישבן שלך?
ראה הקישור בתגובה 16.
  כולה כאחד?   13/07/14 12:42
כתוב תגובה ל- כולה כאחד?
אין הבדל בין דם לדם
  דאגנית   13/07/14 12:41
אבהיר לך אדוני. המאמר יפה אכן. אך קובי קמין אינו דו-פרצופי ואינו רמאי. הוא סופר מכובד ואדם ישר וחכם. *** בהעדר האשמה על רצח הנער הוא מבקש לומר שהרדיפה הזו של הכת השמאלנית בארצנו, הרדיפה הכמעט אוטומטית, בשל כל דבר מה קטן או גדול כנגד הימין, הדתיים והמתנחלים כבר היתה לנו לזרה. ועל כן איננו חפצים יותר להרגיש אשמה, להתנצל, להסתתר בשל דבר מה שלא עשינו ושמאשימים אותנו שעשינו. החל פרק חדש בחיינו. אנו כבר לא שחים את קומתנו בפניהם. לא יותר מזה, אדוני. ובבקשה אל תפרש פירושים שגויים.
כתוב תגובה ל- דאגנית
אפשר אחרת?
  שמ   13/07/14 13:39
איך אפשר אחרת אם רוצחינו הם "אנו בני אומת השנאה והדם " --מרדכי קידר,ניוז 1, 21/4/2013 .
כתוב תגובה ל- שמ
היושרה שלי במקומה, תודה.
  קובי קמין   13/07/14 14:12
אם ביושרה ברצונך לעסוק, אני מניח שידוע לך שהדבר היחידי שעל החמאס והפת"ח וחבריהם לעשות הוא להניח את נשקם ולהצהיר שהם מקבלים אותי ואת מדינת היהודים - ותראה יהיה פלא - שלום ואחווה ישררו מיד ומדינה פלסטינית תקום תוך שעתיים.
כתוב תגובה ל- קובי קמין
כמה פעמים עוד תישמע השטות הזו?
  נו באמת.   13/07/14 14:39
אבו מאזן הודיע איספור פעמים שהוא נגד מאבק מזויין ושהוא מכיר בישראל, עד כדי כך, שבעיני חלק נכבד בעמו (רוב?) הוא נחשב למשתף פעולה עם ישראל. ולמרות זאת, חודשים (ושנים) ישראל משטה בו, ממשיכה עם המחסומים, ההתנחלויות וכל החרטה הזה כאילו כלום, ומקימת ״שיחות שלום״ על כלום, שמציגות אותו כסמרטוט של ישראל. אפילו את ממשלת האחדות שהוא הקים, בנסיון לרתום גם את חמאס לעגלת שיחות החנטריש האלה, ישראל רודפת בחמת זעם ועושה את כל שביכולתה (כולל מבצע ״שובו בנים״ המקושקש) כדי לפורר.
כתוב תגובה ל- נו באמת.
נו באמת!
  rosg   13/07/14 17:16
נו באמת ואתה מאמין לאבו כלום,טרוריסט בתחפושת-שמבין שאלימות רק תהרוס את הערבים בעולם של זכויות אדם מזויפות(לכולם רק לא ליהודים)עם מע' חינוך בהסתה שמוכוונת ע"י ידי הרשות עם כאילו נשיא נבחר-מבצע שובו אחים היה צריך להתחיל בחמאס ואח"כ בהמשך ישיר פירוק הרש"ע והעברתם קודם כל לעזה-עזה תחילה אחרי שיוכיחו שהם שולטים בעזה אם אבו כלום לא יגמור בטיסה לכיוון הקרקע נמשיך לדבר על התפנותם מהמקום חזרה לארצות מהן הם היגרו לפני כמאה ועשרים שנה.
כתוב תגובה ל- rosg
כי אתה לא מנסה לרמות,
  לך אני מאמינה,   13/07/14 17:44
כמו אנשי ימין אחרים, כמו הכותב, שמנסים לעטוף את הכוונות שלהם בדיבורים על שלום שמלום.
כתוב תגובה ל- לך אני מאמינה,
מר קמין
  סומים וחרשים   13/07/14 16:21
עם חרשים ועוורים שכאלה אין להוסיף דבר. הם חוזרים על עצמם כמנטרה, ללא הגיון וללא תבונה. הם שוב ושוב יאמרו שמחמוד עבאס נפלא ונהדר ויתעלמו מנאומיו והכרזותיו מלאות המשטמה. איש לא יבין כיצד פועל ההגיון שלהם. מוטב להתעלם מהם.
כתוב תגובה ל- סומים וחרשים
דברי הבל ובורות.
  עמוס -   13/07/14 22:30
כתוב תגובה ל- עמוס -
19
נסיון לענות
  ישראל ישראלי   13/07/14 21:12
תוך כדי הקריאה בפוסט הרגשתי שאני נופל חלקית תחת הקטגוריה של אלה שאתה קורא להם שמאלנים, ואני רוצה לנסות לענות. אני מסכים שכשם שיש "ימנים" אוטומטיים יש "שמאלנים" אוטומטיים, אותם אנשים שבשם הסביבה שלהם ומידה של התנשאות מדברים על מוסר והבנת הצד השני גם כשזה שטחי ולא מנומק. אני חושב שההשתייכות האוטומטית הזאת לשתי מחנות התרוקנה מתוכן בעשורים האחרונים, וכדי לא להתדרדר לקלישאות מה שכל אחד צריך לשאול את עצמו זה מה הדרך המעשית והחכמה ביותר לקיים מדינה יהודית מהים לירדן. סלע המחלוקת העיקרי הוא את מה ליישב, עם מי לדבר (עם בכלל) ומה התוכנית הגדולה אליה אנחנו חותרים. בתחום המדיני, אני חושב שזה הקונפליקט העיקרי, כל השאר זה פרטים, למרות שחלקם מהותיים. כשאני שומע אנשים מדברים בסיסמאות על אידאולוגיות גדולות בלי לפרוט כלום למעשים זה נשמע כמו תמיכה בקבוצת כדורגל, זה לא מנומק ולא מעשי ואני פשוט לא יודע מה לעשות עם זה. לצערי זה קורה הרבה בקרב הפוליטיקאים וגם בקרב הציבור. ה"ימין" לא צדק הוא עשה אלף פליקפלאקים וכך גם "השמאל". בשורה התחתונה, כשזה הגיע למעשים שני צדי המתרס הפוליטי הנהיגו מדיניות די דומה, אולי הגיע הזמן להיפטר מהמושגים האלה ולדבר על מהות.
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלי
איזה דברים מנופחים של "ישראלי"
  המחשיב מעצמו   14/07/14 09:09
אישיות רבת שכל. הבלים.
כתוב תגובה ל- המחשיב מעצמו
20
עוד דור שמוחו טומטם שלא באשמתו
  קורןנאוה טבריה   14/07/14 09:09
חיים גורי מהדור של רבין ופרס הודה:"אני שייך לדור שמוחו טומטם"=אז מה הפלא שדור אשר מוחו טומטם=טמטם את הדור העכשווי כפי שזה נראה במבחן התוצאה?! אביב גפן:"אנחנו דור מזוין" שרו לנו הנינים של "סוקלי נביאים של מוסרי לצליבה...."(אצ"ג) ותודה לאל שהטמטום הזה פסח על יהודים שחונכו על ברכי היהדות המקורית ולא שכחו מה זה להיות יהודים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
21
בזמן השפל רואים למי אין בגד ים
  צודק לחלוטין   6/08/14 03:32
בזמן המלחמה ..ראינו מיהם עלובי הנפש של השמאל ..שמעניקים לעצמם שמות כאמנים...ומזדהים עם האויב. הפרצוף האמיתי נחשף,
כתוב תגובה ל- צודק לחלוטין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il