|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לְכָל יֶלֶד יֵשׁ שֵׁם
מאת: איתן קלינסקי  |  13/07/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
וואו...עוד עלולה להעלות את חיי
  מגיב ותיק   13/07/14 14:52
חיינו במדינת ישראל על שרטון של אלימות. ..

איזה גאון.

מאות הטילים על מדינת ישראל - הם רק משלוח לבבי של מאות זרי פרחים.

הפגנות בני חסותו הערבים בליווי בקבוקי תבערה - אלה לא בקבוקי תבערה אלא בקבוקי בושם.

מספר ניסיונות חטיפה של צעירים יהודיים שכשלו - פשוט החבר'ה הערבים רצו להעביר אותם בבטחה בכביש...

עניין פרץ הוא רק הזדמנות נוספת לאיתן להתיפייף וללקק בעכוזי בני חסותו.

פאתטי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אני נגד אלימות ונגד פגיעה בחפי
  אב"ע   14/07/14 06:42
בחפים מפשע אך בזמן מלחמה לא אלך לארץ אויב לנחם אבליה גם אם מתיה נהרגו מפעולת נקמה.
יש רוצחים לרוב בקרב מי שבחר לו כהנהגה את כנופיות הטרור, אך יש גם רוצחים בקרב עמים "רגילים", אם כי במינון ומסוג אחר,כי "לא יחדל אביון מקרב הארץ".
אגב, לעניין הערצת פרץ, אני מצטער אך איני מצטרף, שר ביטחון צריך להוביל ניצחון וניצחון לא מושג באמצעות הגנה.
כתוב תגובה ל- אב"ע
2
בשם קובי קמין,
  בלוגר אחר באתר,   13/07/14 15:11
כתב מאמר ושמו- נמאס לנו מכם. במאמר הוא טוען לגבי רצח הנער הפלסטיני: "מדובר ברצח מתועב שגונה מיד בידי כל ה"עם הכובש", כולל ראש הממשלה שלו. כל בר בדעת מזדעזע ממנו". הדברים שאיתן כותב הם כזית מול עוצמת השינאה והזלזול של רוב הישראלים בפשע המזעזע הזה, והדברים שכותב קמין רק מעצימים את האבסורד. קשה להאמין, שהימין עוד מאשים את השמאל בכך, שהוא מתעלם מהמציאות ובורא לעצמו מציאות מדומיינת.
כתוב תגובה ל- בלוגר אחר באתר,
ומי אמר לך שיהודים רצחו אותו?
  שבץ חלובה   14/07/14 08:24
בלהט היצרים נשכחו חוקי החקירה האלמנטריים וכבר ניקבע שזאת עבוד ה של יהודים בתורת נקמה על החטיפה והרצח של השלושה. ואני טוען שזה בכלל לא נכון והערבים עצמם רצחו אותו בגל שהיה סוטה מין והומו. זה נהוג אצלם והם גם רוצחים את הבנות שלהם באישור ממשלת ישראל. הנערים הודו ברצח? גם זה בלוף של המשטרע כדי ללקק לסמול. אין אמונה במשטרת ישראל שראשיה לוקחים שוחד השכם והערב. אתה יכול להאמין למשטרה שדנינו הוא המפכ"ל שלה? הרי רק לפני כמה שבועות כשהכל התחיל האיש נעלם בניו יורק ניבלע במועדוני ההימורים שם כשהבית עולה בלהבות.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
שאמר לך שחמאס חטף ורצח
  אותו אחד,   14/07/14 09:31
את הצעירים הישראלים. בשני המקרים, לא היה אפילו משפט ולא נשמעו ראיות, אלא שבעניין רצח הצעירים הישראלים אפילו לא נתפסו חשודים וברצח הצעיר הפלסטיני יש חשודים. אתה, כמו כל אדם אחר, רשאי לחשוב מה שאתה רוצה, להאמין ( או לא להאמין ) במי שאתה רוצה ולחשוד במי שאתה רוצה. בכל מקרה, לא כל העם מוקיעים את הרצח המזוויע של הפלסטיני. שנשרף חי. נהפוך הוא, רוב העם מתאבל על גורלם המר של הנרצחים הישראלים וגם שמח בפשע המחריד הזה, ובכך מפגין צביעות ומוסר כפול גזעני בזוי.
כתוב תגובה ל- אותו אחד,
3
250 מיליון מפנסיות הסתדרות
  ראיס-פוטין-טיל400   13/07/14 15:47
לנוחי ב2003 בלי ערבויות-תשאלו את ביבי-שטרית,שראו וצחקו...
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
4
בשם האל הרחום והרחמן.....
  י.ש   13/07/14 20:09
שוחטים השעים את הסונים הסונים את השיעים והעלווים הסונים, השיעים ועלווים שוחטים את הנוצרים,האשורים...המרחב המוסלמי הסוני הופך לשיעים ונוצרים ריין המרחב השיעי הופך לסונים ונוצרים ריין...השיעים העלווים והסונים מתיחסים לבהמותיהם טוב יותר מאשר לילדיהם ונשותיהם.בשם "כבוד המשפחה" לא יהסס האב,הבן או הדוד לשחוט אמו,אחותו ובתו.....נכון שלא כולם מבצעים את הנ"ל.אך נותני הטון "הליברלים" בחברה הערבית (שהם כשלש מאות מליון איש עפ"י הערכה זעירה)מוליכים את הערבים למאה השביעית....קלינסקי "מתרגש" מרצח של נער ערבי או שלשה נערים יהודים....רצח עשרות מליונים לא הזיזה שערה משערות ראשך....נשמה רעה,איש דמים ....
כתוב תגובה ל- י.ש
בשם האל הרחום והחנון
  תן רפואה ל- י.ש   14/07/14 09:26
האל הרחום והחנון גאל את י.ש מלשון הביוב שהשתלטה על תגובותיו, גאל אותו משנאה בהמית.
כתוב תגובה ל- תן רפואה ל- י.ש
5
בפשוט שנאה ברחובי לאחי ישמעאל8
  מגיב ותיק   13/07/14 21:34
ניסיון פיגוע ע"י חטיפת אמבולנס ע"י בני מיעוטים

facebook.com
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
אחלמה פרץ- שם כל כך מתאים
  איריס כהן   13/07/14 23:44
וסמלי להוזי השמאל- שבשמה ישנו צרוף של שני מוטיבים המאפיינים כל כך אותם - אחלמה - חלם ו חלום - חלמאות וחלומות - בני חלם מטורפים שחיים במציאות דמיונית של חלומות של שלום !! איזה ניגוד בין "אחלמה" - חולמת חלמאית - לבין השם - "פרץ" - פריצה חוזק גאולה - ממשפחת פרץ פרצה מלכות דוד המלך שלחם ולא חלם - את מלחמות ה' והשמיד את אוייבי ישראל !!! מעניין מה היו אומרים אבות האומה הקדומים על בני אשכנז של היום עם המוסר המעוות הקור לסרס את גבורת ישראל ????
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אחלמה זו אבן חן יפה.
  טיפשות אין קץ   14/07/14 01:32
היא יפה ומתאימה לנושאת את שמה.
כתוב תגובה ל- טיפשות אין קץ
אז אני מאחל לך החלמה מהירה
  מגיב ותיק   14/07/14 09:21
מטיפשותך שלך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
נשמע לי פופוליסטי וילדותי
  דורון.צ   13/07/14 23:58
הזדעזעתי לשמע רצח הילד משועפט. התחלחלתי עוד יותר כששמעתי שידי יהודים במעל. התרגשתי עד דמעות מהתנחומים שנשלחו על ידי משפחת פרנקל להורי הנער. התפלצתי כשאבי הנער לא מצא לנכון להוקיע את רצח שלושת הנערים. בזה בעצם מתמצת כל הסיפור. מנהיג במדינה לא צריך ליפול מהרגליים כדי למצוא חן. אין בצד השהי אנשים שמעריכים זאת באמת, וגוזרים גזירה שווה בין מצבים. וכלל אין קשר לכיפת ברזל . גם שם עשה את תפקידן ואינו זקוק לצלשים..
כתוב תגובה ל- דורון.צ
דורון צ. אתה משקר .
  לדורון צ.   14/07/14 08:27
בשיחה שאורגן ראש עירית ירושלים ניר ברקת האב משועפט גינה את הרצח המתועב של שלושת הילדיםמהיהודים, כשם שמר פרנקל גינה את שריפת הילד הערבי בעודנו בחיים. דורון צ. מוסיף חטא לפשע ההסתה.
כתוב תגובה ל- לדורון צ.
8
בפשוט שנאה ברחובי לאחי ישמעאל9
  מגיב ותיק   14/07/14 00:06
מה שהתשקורת לא מספרת לכם על אחיו הישמעלים של איתן :

5635 התקפות על יהודים בחצי שנה :

hakolhayehudi.co.il/
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
9
איתן האלימות המילולית היא אצלך
  אאא   14/07/14 01:21
כתוב תגובה ל- אאא
10
תזכירו לי פרץ זה לא שר הבטחון
  שבץ חלובה   14/07/14 07:18
הכושל ממלחמת לבנון 2? זה לא זה שהפקיר את המדינה במשך חודש וחצי לירי הטילים של החיבאללה? זה לא זה שלא הצהיר על מצב חרום כדי לחסוך בכסף פיצויים ממשלתי לניפגעים? הוא בטח חושב שכולם כבר שכחו את הפאדיחות שלו שסיימו לו את הקריירה. המשקפת ההפוכה שלו היא היום מוצג במוזיאון המלחמה האימפריאלי בלונדון.....האיש הזה הוא חובב כסאות ידוע ואני לא מבין מה הוא מחפש בממשלה שבה יושב בנט.במקום לדאוג לאיכות הסביבה שהולכת מדי לדחי הוא יושב כל הזמן שבעה עם משפחות ערביות שבנם הטרוריסט ורוצח הילדים נהרג ע"י הצבא שלנו. . בשבילי אמיר פרץ הוא ערבי בדיוק כמו טיבי זועבי ואגברייה. יש לו גם שפם כמו לעזמי בשארה המרגל.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
11
בתור אקס עובד אל על לא אשכח
  שבץ חלובה   14/07/14 07:30
את אמיר פרץ שבתור מזכ"ל ההסתדרות חתם באישון לילה יחד עם מזכ"ל אירגון העובדים מיכאל כוכבי על הפרטת החברה מאחורי גבם של העובדים מבלי לשאול ולקבל את הסכמתם כחוק ותוך כדי תקיעת סכין בגב הכלכלי שלהם. בוקר אחד בשנת 2003 התעוררנו ומצאנו את עצמינו מופרטים ללא זכויות וללא פיצויים. ואת זה הינדס לנו גדול הבוגדים במעמד הפועלים אמיר פרץ שיזכר אצלינו לדראון עולם. ההסתדרות תמיד שנאה אל אל על שנאת מוות וגם תמכה בממשלה בהשבתה הגדולה של שנת 82-83. ההסתדרות בהנהגת עמיר פרץ נתנה יד לשבירת עמוד השידרה של העובדים הגאים והפיכתם לעבדים נירצעים של האחים בורביץ. אחרי שפרץ גמר לשבור את עובדי אל על הוא התנדב לשבור את המדינה ורוחה במלחמת לבנון 2. לדראון עולם יש לזכור את המנוול הבוגד הזה. ומיכאל כוכבי חברו של פרץ מה קרה איתו אחרי ההפרטה? קיבל הקפצה לדרגת ראש אגף חוזה אישי עם מצנח זהב. היום הוא מיליונר שחי על הפיצויים שלו. אין לו כבר דאגות בחיים. אבל לנו יש ועוד איך. מצידי שיוציא על תרופות את כל הכסף שצבר על גבינו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
12
השר לחוסר איכות,שפמיר שרץ,הינו
  פלא יועץ   14/07/14 07:42
התגלמות התועבה השמאלנית.עיוור המהלך בחושך עלטה עטוף בטלית של טמטום.האיש העלוב הלזה הקומבינטור הבלתי נלאה,אשר שדד את הסתדרות העובדים ביד חמדנית וברגל גסה,והפך אותה למאפיה סיציליינית,אשר הביא לידי כך כי מאות אלפי עובדים בישראל הפכו לעבדים מפוחדים במשכורות רעב, בעוד הוא נהנה ממנעמי החיים הטובים ביחד עם "13 הועדים החזקים במשק." האיש אינו ראוי לשום תפקיד ציבורי כלשהו. ובמסגרת הקומבינה הפוליטית של אוסף ההזויים הקרויה "התנועה" [לאחור] עוסק במרץ בהחלשת כח העמידה של העם היושב בציון ובהתרפסות מתמידה בפני הפריץ מהאיחוד האירופי ומבני ישמעאל הרצחניים.בושה שאדם מסוגו הגיע בכלל לעמדה כה בחירה במדינת ישראל.ונקוה כי נזכה להיפטר ממנו במהרה,ביחד עם תנועתו,בכדי שיחדל להזיק לנו.אמן כי"ר.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
13
למרות שאני לא מהצד הפוליטי של
  חיים מירושלים   14/07/14 07:46
אני מסכים עם כל מה שעשה צריך ללכת לנחם את הורי מוחמד והייתי ממליץ גם לראש הממשלה לעשות זאת. כשנרצחו שבעת הנערות בנהריים המלך חוסיין בכבודו ובעצמו בא לנחם את הוריהם ואיזו עוצמה הייתה בביקור הזה.
כתוב תגובה ל- חיים מירושלים
14
עמיר פרץ מנכס לעצמו תפקיד
  מבשרת   14/07/14 07:51
תושבי שדרות לא מינו את עמיר פרץ לדובר שלהם והוא עושה זאת מדי יום ביומו בתקשורת הכללית
העובדה שתושבי שדרות והסביבה סובלים מדי יום ביומו כבר 13 שנים סביב סיפורי המרגמות והטילים לא מעניינים את מר אמיר פרץ
לפרץ יש אג'נדה פוליטית שהוא רוצה לקדם ושילכו לעזאזאל תושבי שדרות עם הכאב והסבל שלהם
לכן החברה האזרחית חשה סלידה מהתנהלותו של מר פרץ
כתוב תגובה ל- מבשרת
אז לכן מוצדקות תגובות אימה?
  שאלה למגיב   14/07/14 09:39
גם אם אתה צודק, זה מצדיק למלא את הדואר האלקטרוני שלו בקללות של איום על חייו. המאמר דן בנושא אחד, הפחד מתגובות אימה נגד אדם שהביע דעה, במקרה הזה ניחם השר פרץ אב שכול ערבי, אחרי שביקר 3 הורים שכולים יהודים.
כתוב תגובה ל- שאלה למגיב
15
אלתרמן,ממש אלתרמן.
  עמחי פינת ביאליק   14/07/14 08:35
כתוב תגובה ל- עמחי פינת ביאליק
16
תודה לעמיר פרץ .
  רועי ר.   14/07/14 10:52
כתוב תגובה ל- רועי ר.
17
שנאת עצמו הזאת
  מעוררת דחייה   14/07/14 11:13
כתוב תגובה ל- מעוררת דחייה
18
דובר צהל?זהירות?
  ראיס-פוטין-טיל400   14/07/14 12:02
הוראה מדובר צה״ל שימו לב בקבלת קריאה טלפונית שימו לב: במידה ומתקשרים אליכם ממספרי קידומת 099 או 059 או 000 אין לענות לטלפון ויש לנתק מיידית. המדובר מבצע חדש של החמאס שמטרתו: לאתר מקומות במפה כדי שיוכלו לשגר לשם רקטות ולפגוע במטרות אלו. זו הוראה מצה"ל. אנא העבירו בדחיפות לבני המשפחה שלכם לחברים / מכרים ועוד - על מנת להכשיל את המבצע של החמאס !!!
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
19
קלינסקי חסיד שוטה של שמש
  ישע   18/08/14 08:30
ה עמים ה ערור סטלין דאע״ש של אותם הימים .יוצא להגן על חדל אישים אפס אפסים הבוי לבושה .שר עמיר פרץ .שהיה יושב ראש סינדיקט הפשע ״ה ס ת ד ר ו ת ״יחד עם עופר עיני/משל/בן הארון רמון..ו אחרים .ש שדדו.גנבו את הפולים .850 מפעלים /בנקים/ חברות ביטוח/קרנות פנסיה/בנינים ו עוד בערך 1.300מילארדים רכוש של הפועלים .פשע מאורגן קיבלו חסינות מי דקטטורה תקשורתית פושעת /ערפדית/בוגדנית כמו בזמן של סטלין דאע״ש של אותם הימים וחסידיםשוטים קלינסקי/פרץ/ו ערורים אחרים
כתוב תגובה ל- ישע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il