|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא לדבר בשמו של אלוהים
מאת: איתן קלינסקי  |  14/07/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא למשיחיות של צה״ ל
  לא למשיחיות   14/07/14 08:38
לא לתת למשיחיות להשתלט על הצבא.
כתוב תגובה ל- לא למשיחיות
משיחיות היא מתכון בדוק לחורבן
  עידןסובול   14/07/14 12:16
היהודים המשיחיים לא למדו דבר מהעבר ודוחפים את המדינה לחורבן :

habama.co.il

כתוב תגובה ל- עידןסובול
עכברוש ביבים וקלינסקי..
  י.ש   14/07/14 18:17
סובל גנב מורשע ועושק עובדים מורשע סוגד למולך "משיח השלום" מולך זה דורש קורבנות אדם....אז מה יש לנו גנב,נוכל וסוגד לדם תמימים....למזלנו סובל ,קלינסקי וחבורת הערפדים בבחינת "עולם הולך ונעלם"...ובקיצור דינוזאורים.... איש הדמים הגדול מכולם דרקולינסי דורש "לא לדבר בשמו של אלוהים"...ובמקביל,מדבר שמוקולינסי ללא הרף בשמם של נביאי ישראל......וכרגיל,הסחבות נוסח איצי מריעות לשותף לרצח ההמונים....
כתוב תגובה ל- י.ש
תודה לוינטר
  ה.א   14/07/14 15:22
תודה לוינטר, סוף סוף אנו שומעים שקלינסקי לא מקבל את הקריאות אללה ואכבר, כי עד עכשיו חשבנו שהוא דווקא בעד, כדאי שכל מפקדי צהל יחזרו על המשפטים האלה, על אף שאני לא אוהב אותם רק על מנת להציל את השמאל מפני עצמו, אנחנו אוהבים את השמאל ולא ניתן לו לאבד עצמו לדעת. אז יאללה מחט"ים, מגדי"ם - לעבודה, מחסלים את החמאס ומצילים את השמאל באותה נשימה.
כתוב תגובה ל- ה.א
לא צריך את אלוהים בשביל לחסל
  ה.א   14/07/14 16:26
לא צריך את אלוהים בשביל לחסל את החמאס. לדעתי אלוהים דווקא מפריע, כי אלוהים שלנו הוא אל רחום וחנון והדבר האחרון לו אנו זקוקים כעת זה לרחמים נגד השפלים בני המוות המחבלים הארורים ימח שמם וזכרם מעל פני האדמה. לא רחום ולא חנון - אנו צריכים להרוס את קיני המחבלים בבית חנון, עד עפר צריך להכות בהם, וכאמור אל רחום וחנון רק מפריע עכשיו.
כתוב תגובה ל- ה.א
הלפרין איך להגדיר אותך ???
  איריס כהן   15/07/14 02:23
הזוי ? טיפש ? ציני ? ממש תוהה - האם אינך סומך על האל רחום וחנוך שידע על מי לרחם ומתי ?? הרי זה האל שציווה למחות את עמלק מטף ועד זקן ללא חמלה - אני מציעה לך לא להתעסק עם האמונה באל בצורה שטחית כאילו מדובר באדם כמונו - וללמוד ולדרוש מה מבקש האל מאיתנו כעם ומה יקרה אם לא נעמוד בתנאים - בהצלחה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
2
אלוהים הוא גדול ישתבח שמו
  איריס כהן   14/07/14 08:50
כל הכבוד למפקדי צה"ל שמצפצפים על הטומאה הקוראת לעצמה ציונות - ומול האסלם הקורא אלאלה הוא אכבר - הם צועקים אלוהים הוא גדול !! כך ראוי להיות לצפצף על המדינה היהודית דמוקרטית מרושעת ושקרית (אני מקווה שכך אכן הם חושבים ) ולדבר אלוהים !! ארור תהיה קלינסקי הרשע שזה מה שמפריע לך - נבל קומוניסט כופר ועלוב שרוצה להרוס את רוח היהדות ולרומם את האסלם - ארור תהיה יהודי מזרע עמלק !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
בקוראו דברי בלע של כהן איריס
  אלוהים מקיא נשמתו   14/07/14 09:23
אין אף לא דבר אחד בין מה שמייצגת היהדות ובין דברי הבלע של איריס, אים אף לא דבר אחד בין מה שמיצגת ההוויה האלוקית ובין הפאגניות של כהן איריס .
כתוב תגובה ל- אלוהים מקיא נשמתו
אלוהים הוא האמונה הטפלה הגדולה
  לאיריס כהן:   14/07/14 09:49
אלוהים הוא האמונה הטפלה הגדולה ביותר על פני כדור הארץ. למרות שאנו כבר במאה ה21 עם המדע והטכנולויה שהאדם הגיע אליה, כל כך מצער שהבורות עדיין היא חלקם של מרבית בני האדם. .. .. מאידך אפשר לציין שבחמישים השנים האחרונות ישהתפקחות עצומה והבנה על השטות בקיוןם אלוהים במובן הדתי. וההערכה היא שתוך מאה שנים נוספות היא תהיה נחתלת שבטים בודדים שעדיין יהיו רחוקים מהציביליזציה.
כתוב תגובה ל- לאיריס כהן:
יהודים מזרע עמלק - מה שטענתי
  איריס כהן   14/07/14 11:49
ההוכחה - כותב המאמר - ושתי התגובות לפניי!!!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הציונות הזאת מגינה עליך.חבל
  פלוטן   14/07/14 13:11
קרוב לודאי שהכותבת המטורללת חבדניקית. זו הגישה שם היום. הרבי משיח , שקרי כמובן והמדינה היא אבי אבות הטומאה. יש לנו דת מחורבנת שילדה עוד שתי דתות מזויפות והריב ביניהן מטמא את חיינו.
כתוב תגובה ל- פלוטן
לא צריך להיות חב'דניקית בכדי
  איריס כהן   15/07/14 02:32
להבין איזה שקר גדול שולט כאן במדינה וגם לא כדי לקוות ולהאמין בגאולה ומשיח - שהרי אמונה זאת היא העיקר השנים עשר משלש עשרה העיקרים שנקבעו בתולדות עמנו כעיקרי אמונת ישראל - אבל מה אפשר לצפות ממחורבן ללא עבר ועתיד שיבין זאת ???
כתוב תגובה ל- איריס כהן
3
האמת היא שהאוייב האמיתי נמצא
  איריס כהן   14/07/14 09:16
בתוכנו - מוסדות המדינה, התקשורת , בכנסת , נשיא המדינה -=שלטון אזלת היד הלוואי שאלוהים הגדול יתן שכל לעמו המאמין להבין זאת -קלינסקי הנבל לא לבד יש לו שותף בגלי-צה"ל - רזי ברקאווי (אח של רזי ג'יבלי) וגם הוא לא יכול לסבול שמזכירים את שם ה' - כמובן שישנם עוד רבים כמוהו ברשתות התקשורת ובהנהגת העם - אלוהים ירחם על עמו ישראל ויושיע אותם גם מהאוייב החיצוני וגם מעמלק הפנימי - ונאמר אמן !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס כהן , יש את חדרי חדרים
  לא הזמן- לכי מפה!   14/07/14 11:40
שם אולי יקבלו את דבריך בהבנה. זו דמוקרטיה וכל אחד מבין אחרת את נושא האמונה. לא כולם פנטיים או להבדיל אלפי הבדלות מזדהים עם האיסלם הקיצוני ביהדות. בעיתות אלה לכי מפה!
כתוב תגובה ל- לא הזמן- לכי מפה!
כשהתותחים רועמים הדמוקרטיה
  איריס כהן   15/07/14 02:14
מופסקת ??מצד אחד רוממות הדמוקרטיה בגרונך ומצד שני- "בעתות כאלה לכי מפה" - רק שמאלן יפה נפש צבוע והזוי יכול לסתור כך את דברי עצמו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
4
המוקיון מתקומם
  מגיב ותיק   14/07/14 09:19
אז תתקומם.

ותוך כדי "התקוממות", מצא לך נושאים יותר חשובים לכתוב עליהם

לדוגמה רצחנותם ותוקפנותם של בני חסותך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
5
מספסרים בספר הספרים
  איצי   14/07/14 09:33
מי שמעביר את הפסוקים משמואל א, ט״ו מעמלק לפלשתינאים הוא פושע מלחמה . כן פושע מלחמה מי שבשם ספר הספרים מבקש להרוג ״ משור ועד שה ....מעולל ועד יונק.. ״ השמדה כללית. בל ניתן לספסר בספר הספרים .
כתוב תגובה ל- איצי
אכן הפלסתינאצים מהוים את
  פלא יועץ   14/07/14 16:54
התמצית העמלקית במרעיתה ובמלוא מהותה המבעיתה,כמו עמלק אשר ביקש למלוק את הראש מהצואר וליצור פרוד בין הראש לגוף ע"י הטלת ספק מתמידה וכפירה באמונה באל אחד,ואשר כל קיומם בעולם בא אך לעשות רע ולא להביא שום דבר טוב לעולם ולאנושות,כך גם הנבלים הפלסתינאצים שר"י האכזריים והמרושעים אשר כל מחשבתם כל היום הינה רק כיצד לפגוע ביהודים להזיקם ולהציק להם ללא הרף במעשי זדון ובהתנכלויות אין סופיות.-בפרשת השבוע "מטות" מקפיד משה רבנו כי כל העם יבין ובמיוחד הלוחמים היוצאים להילחם במידיינים,כי הם יוצאים להילחם את מלחמת ה' צבאות, רק הבנה עמוקה זו מביאה לניצחון ולאמונה שלמה בזכותנו על א"י והרצון להילחם למענה בכל מאודנו.יבורך מח"ט גבעתי על המסר החשוב שהעביר לחייליו בכדי לחזק את רוחם לפני צאתם לקרב אל מול שונאי ישראל שכל מטרתם הינה אך להכחידנו מהיות עם בארצנו.יש לעודדו בכל לב ולומר לו יישר כח ואחל לו ולחייליו הצלחה וכי יצאו לשלום וישובו בשלום,ואת כל הבלעמים החיים בקירבנו לרעתנו יש גם כן להקיא מתוכנו,ויבוא לציון גואל ב"ב אמן כי"ר
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
6
תתבייש לך העיתונאי הכותב
  ariela   14/07/14 09:55
אתה לא רואה את הניסים והניפלאות שקורה כל יום מי ברא אותך מי עשה אלה צה"ל או שהקב"ה שמנווט אותו מלמעלה אתה יהודי ? מלשון יהדות רק בשם השם נעשה ונצליח , אם ה' לא ישמור עיר שב שקט שומר מי סמך לכתוב וללעוג למפקד שעושה שליחות גם גשמית וגם רוחנית בלי רוחנית לא היה עם וארץ בכלל
כתוב תגובה ל- ariela
אתה צודק ברוך השם וישתבח שמו.
  נביאי השקר החדשים   14/07/14 11:53
תודה זה בסדר גמור ומספיק! אבל! אל תעז להכניס אותנו למשיחיות שקר! או לפנטיות מסוג האיסלם הקיצוני. ברור לך פרימיטיב נוסח שבתאי צבי.
כתוב תגובה ל- נביאי השקר החדשים
7
אתה צודק וטועה:
  איתן צוק   14/07/14 10:09
צודק בכך שלאף אדם בעולם אין זכות לדבר בשם מה שהוא לא. טועה בכך שהמח"ט לא דיבר בשם אלהים אלא בשם אמונתו באלהים. וזה בסדר גמור בעיקר לאור העובדה שהאמונה באלהים היא מהותה של היהדות.
כתוב תגובה ל- איתן צוק
אנחנו ישראלים מהמילה ישראל.
  לא יהודי, ישראלי!   14/07/14 12:28
יהדות היא מהמילה שבט יהודה. לא כולנו משבט יהודה .התכנסנו פה בארץ מרוב שיבטי ישראל. לכן , יהודי היא לא מילה מדויקת לכל העם הישראלי שחי פה.היא מונח שהגויים המציאו כדי להגדיר אותנו בינהם. כולנו קודם כל ישראלים! ואיש איש באמונתו יחיה .אן מקום פה לשום חומיזם או לאיסלם הקיצוני. יסולק המג"ד מצה"ל לאלתר.אן מקום לא לחומיזם בצהל ולא לשימוש בשם השם!
כתוב תגובה ל- לא יהודי, ישראלי!
רק שוטה ישמעאלי יכול לכתוב דבר
  פלא יועץ   14/07/14 21:42
הבל מהסוג הרדוד והשטחי הלזה אשר מעבר לבורות העמוקה הוא גם מראה על מידת הטיפשות הגלויה לעין כל.צא ולמד.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
רק שוטה כמו פלא יועץ יכול
  לכתוב שטויות   15/07/14 12:24
כתוב תגובה ל- לכתוב שטויות
מי הוא ישראלי ומי עברי?
  שוחר-שלום   15/07/14 10:14
1) יהודי החי בישראל 2) לא יהודי החי בישראל קבוצה ראשונה מתחלקת לשניים: 1) מאמינים 2) לא מאמינים לאלו גם אלו מותר לבטא את עצמם בכל דרך שתיראה להם. קבוצה שניה מתחלקת לשניים: 1) נאמנים למדינה 2) שאינם נאמנים למדינה לאלו גם אלו מותר לבטא את עצמם בכל דרך שתיראה להם. אבל אלו שאינם נאמנים - אין מקומם כאן, אלא במקום בו נאמנותם נתונה לו. ולבסוף, היות וכבר העלת את הנושא, אנו בסופו של דבר עבריים. התנך נביאים ותהילים הם עבריות ולא יהדות. היהדות היא התפתחות שמקורה בגלות.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
8
אתה מורה לתנ״ך .... הצחקת אותי
  דינה גילבוע   14/07/14 10:12
מה אתה מסביר במילים הראשונות בראשית ברא וכולי....? חוצפן עלוב ונבוב... מה אתה משווה את האיסלאם ליהדות.... יש מישהו שמשתווה ליהדות.... אתה מתיימר לדעת תנ״ך? באמת תאמר אתה מה ההבדל בין יהודות לשאר דתות? מתאפקת מלכתוב עוד...... חבל שמתעוררים מאוחר... אני יודעת שתתעורר אבל לא בטוחה בזמן.
כתוב תגובה ל- דינה גילבוע
את ״ ממש משכנעת״
  לדינה גלבוע   14/07/14 10:50
את איריס כהן הצדקנית הדאגנית את בוודאי שכנעת. דינה גלבוע את ״ ממש משכנעת״
כתוב תגובה ל- לדינה גלבוע
9
לכל אדם האלוהים שלו וזכותו
  נז   14/07/14 10:14
וזכותו של כל אדם לדבר בשם האלוהים שלו .... השאלה היא :האם אנחנו ששומעים את אותו אדם מדבר בשם האלוהים ,האלוהים שלו ,משתכנעים שאכן אותו אדם הוא השליח של האלוהים??. אני אישית סולד מאנשים שמקללים אותי בשם האלוהים ... וזה נראה ונשמע בערך כך "בזכות הקב"ה תקבל סרטן ותמות" ואני משיב בערך כך "כן כן הקב"ה עובד אצל אבא שלך " "וכן נכון בסופו של דבר אני אמות כי הקב"ה שמע תפילתך" ועוד דבר אני מאוד לא אוהב את האנשים שאמרו "שהקב"ה העניש את שרון בגלל שביצע את ההתנתקות מגוש קטיף בעזה" כי האלוהים שלי אמר לי שאסור לנו בני האדם להתערב ולהחליט מהן שיקולי העונש של בורא שמיים וארץ .כי האלוהים שלי טוען כי החשיבה שלו שונה מאוד משל בני האדם והוא כאחד שברא את העולם בששה ימים לא זקוק שישוו אותו לבני אדם ולרגשות של ענישה וחשיבה של בני אדם בשר ודם ...
כתוב תגובה ל- נז
10
יפה, רק שכחת לפנות גם אל
  אהרון שחר   14/07/14 11:01
האפיפיור, הרבנים הגדולים וגדולי האיסלאם. כמו כן מרוב התלהבות שכחת להביע את תמיכתך ב:
 אמנת הדתות
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
11
לסכן חיי אנשים לחינם זה פשע.
  אין אלוהים   14/07/14 11:21
לסכן חיי אנשים בשמו של אלוהים שאיננו זו פנאטיות, וזה פשע כפול ומכופל. מי שעשו את זה בהסטוריה אחראים לאסונות ולחורבנות גדולים ביותר.
כתוב תגובה ל- אין אלוהים
12
איך שהאנטישמיות אוכלת אותך
  ישראל 99   14/07/14 11:48
לאמריקאים מותר לכתוב על הדולאר בהשם אנו בוטחים ולעם האמונה עם ישראל אסור למפקד לעודד חייליו שבעזרת השם נעשה ונצליח ...רק אדם עם אנטישמיות פנימית ובושה מיהדותו ידבר בצורה כזו ...לאיפה הגענו . אלו אותם אנשים שלא עושים בריתץ מילה לילךדהם וכול זיק יהדות מעצבן אותם מציע לך ללכת לאירופה או לשוודיה שם היהודים לא יפריעו לך
כתוב תגובה ל- ישראל 99
13
טול קורה מבין עיניך
  ראשוני   14/07/14 12:39
אתה קורא לעצמך מורה לתנ"ך, אבל מן הסוג שלא רואה בספר הספרים משהו מקודש אלא עוד סוג של ספרות.
בתור שכזה אינך מבין כלל מה רוצים אותם מחנכים ומנהיגים לומר.
חוץ מכמה רבנים חרדים (בעיני עצמם) אין מי שיודע מהי דעת עליון ומדוע קורים כל מיני דברים - לטוב ולרע - כל הציטוטים באים לשם חיזוק, העצמה ותפילה ולא קביעת עובדות.
אתה כנראה אוחז בדעתו יעקב חזן ויש הסוברים של ברל כצנלסון ש"רצינו לגדל דור של אפיקורסים, וגידלנו דור של עמי ארצות" ואתה גם זה וגם זה.
כתוב תגובה ל- ראשוני
הנ"ל האמין ב"שמש העמים" יותר
  מהמ"חט באל   14/07/14 19:28
הוא מאותם אנשים שבמות סטלין קרעו קריעה ובכל ישראל הדביקו מודעות בסגנון: אוי לנו מת שמש העמים יהודי שזוכר את ההודעות
כתוב תגובה ל- מהמ"חט באל
14
בכל פעם אתה מתעלה לשיאים חדשים
  מיכאל ב   14/07/14 13:06
של שנאה עצמית בשילוב עם אטימות מוחין. עופר וינטר הוא מח"ט מצוין. הוא למיטב ידיעתי מח"ט בצהל ולא בחמאס. מה רע אם הוא משמיע פסוקים מהתורה כדי להכניס מעט ציונות באנשיו ומוטיבציה בלוחמים. מיד זה מקפיץ את הרפלקסים הפבלוביים בכל מיני אנשים ואתה איתן אחד מהם. התנ"ך הוא מורשתנו ואנחנו גאים בו. ועופר הוא אדם משכמו ומעלה (מכיר אותו כמפקד לא אישית) וחבל שמיד משתלחים בו ואסיים: In God we trust ואיני אדם דתי.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
15
היפיוף והשנאה לדת של המורה
  דאגנית   14/07/14 13:40
לתנ"ך (לתנ"ך!!!). האדמירלים ומפקדי צבאות בארה"ב, מנהיגיה ונשיאיה מסיימים את הרצאותיהם או נאומיהם בפני חייליהם והעם בפסוק: "GOD BLESS YOU" (יברככם האל). גם אם הם חילונים גמורים, הם לא סולדים מברכה זו. הם גם משלבים לעתים בנאומיהם פסוקים יפים מן התנ"ך שלנו, ללא שום עכבות או בושה, אלא ביראת כבוד. *** והנה פה בישראל, צץ לו מורה לתנ"ך, שפעם הביא בפנינו מדי שבוע את פרשת השבוע (המאד מסולפת ודוחה וטוב שחדל), ומזדעדע מפסוק אמיתי, מספר הספרים שלנו, הממלא את החיילים בתקוה - של מח"ט בצה"ל. *** הדבר כה ממלא אותך בסלידה כלפי איש צבוע זה. חרפה לישראל שאדם שכמותו שימש מורה לתנ"ך והוא כה בז לפסוק מספר דברים. *** אם שם בארה"ב היה איזה קלינסקי מוחה על כך - היו מנפנפים אותו הצידה ככלב מצורע.
כתוב תגובה ל- דאגנית
16
ממש חדש לי
  אורי פ   14/07/14 16:38
לא ידעתי שמח"ט גבעתי צריך לקבל רשות מהממלא מקום קלינסקי לצתת מהמקורות?
כתוב תגובה ל- אורי פ
17
האם אלוהים קיים? התשובה כאן...
  נדב כהן   14/07/14 19:06
אולי השאלה המורכבת ביותר עם התשובה הפשוטה ביותר: conadav.com
כתוב תגובה ל- נדב כהן
כבר אמר בזמנו אלברט איינשטיין
  פלא יועץ   15/07/14 06:37
כי לשני דברים אין גבול-ליקום הא-לוקי ולטיפשות האנושית. ולגבי הדבר הראשון הוא עדיין לא בטוח.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
אתה פלא שהוא רחוק מלהיות יועץ
  לפלא יועץ   15/07/14 10:56
כתוב תגובה ל- לפלא יועץ
18
אלוקים בתגובה:"עד אנה ינאצוני
  קורןנאוה טבריה   16/07/14 08:02
העם הזה, ועד אנה לא יאמינו בי בכל האותות אשר עשיתי בקרבו?" קלינסקיז הבולשביק,אתה ושכמותך לא תגידו ולא תקבעו עם עמי ובשם מי לדבר כאן בארץ חמדת אבות=מדינת היהודים של היהודים שאותה קיבלו מאלוקים,ותפנים,אתה ושכמותך חיים במדינת היהודים= ומי שמתכחש לכך מתכבד לשתות את מי עזה!! "הלוא משנאיך השם אשנא, ובהיתקוממיך אתקוטט,תכלית שנאה שנאתים לאויבים היו לי"!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
19
מי הזיז את התגובה שלי?
  קורןנאוה טבריה   16/07/14 14:15
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il