s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הכתובת הייתה על הקיר
מאת: יוסי אחימאיר  |  22/07/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
טיפ ,,,לכל החכמים,,,
  דגן   22/07/14 20:35
מעניין מי יפרסם הראשון את כל האמת על אירגוני השמאל בישראל,,,אז אני אתחיל,,,,ראשי אירגוני השמאל בישראל מונים כ500 איש,,,להם כפופים כ10000 איש,,כולם מקבלים משכורות,,,זה המקצוע שלהם,,,המשכורות נעות בין 2000 דולר ל20000 דולר לחודש,,מי ירים את הכפפה ויתחיל לבדוק ,,,יש בניהם שמאלנים,,ימנים,,דתיים,,מקצוע ככל המקצועות איפוא התקשורת,,,
כתוב תגובה ל- דגן
2
אפסים
  אפס   22/07/14 21:14
זה ערב רב לזהות אותם בשמם לשלול את תעודת הזהות ולהגלות אותם לעזה.להפסיק לשלם ביטוח לאומי ולשלוח אותם לכל השדים חלאות .בושה למדינה!
כתוב תגובה ל- אפס
3
GAZA MISTAKE
  rio   22/07/14 21:34
NOW WE GOT THE RIGHT TO HIT GAZA HARD...SIMLY DISTROY GAZA WITH ALL THAT IS THER...I KNOW THE WORD BE ANGRY...SO WHAT?//WHY CARE FOR THE WORLS....???CARE FOR ASHKELON..(MY CITY)))) CARE CARE FOR ASHDOD AND SHEDEROT,,,,,SORDER ZAHAL TO DISTROY GAZA FOR GOOD LIKE DOGS THEY WILL FLEE TO SINI.....DOGAD WILL ALL WAYS BE DOGS MOHAMAD IS A MAD DOG.....SO DISTROY THE MAD DOGS ONCE AND FOR ALL....DO NOT WAIT...NO MERCY NO PEACE....WIPE THEM OUT THIS WHAT ISRAELY WANT AND DEMAND YOU TO DO BAZRATH HASHEM...JKEN YEHI RAZZOBN
כתוב תגובה ל- rio
4
החוגים הישראליים, עליהם אתה
  וינטר הניה   22/07/14 22:25
מדבר, מתפרנסים יפה מאד, מהכזב ומהשנאה העצמית, לאורך שנים. מה אתה מתכוון לעשות אתם?
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
הניה וינטר, שנאתך לסמול עולה
  ברמן יעקב   23/07/14 12:50
על זו של נאוה קורן מטבריה. האם גם את טברייאנית, חצופה פולניה!
כתוב תגובה ל- ברמן יעקב
5
שם ישבנו גם בכינו בזכרנו את צי
  על נהרות בבל   22/07/14 22:45
לעם ישראל חשבון ארוך עם ישמעאל. זה לא התחיל בהתנתקות...החשבון הוא כבר מאבותינו הקדושים שרה אמנו ואברהם אבינו...השורשים של הבעיות בהווה נעוצים מאז. כבר אמרה שרה לאברהם ...חמסי עליך...ומי שכח את ישמעאל יורה חיצים על התינוק יצחק ואומר אני רק משחק...משחק בנסיון לרצוח את יצחק אבינו....בהמשך חורבן הבית כשיצאנו מירושלים. ..אלה הם הישמעאלים שהאכילו אותנו מלוחים והבטיחו לנו נאדות מים שלא היו וכך שאפו אויר לכרסם שנבקעה בצאת בני ישראל מירושלים. ..יקום ה דמם וזכותם יגנו על צהל במלחמתו מול החמס גיהד ופתח...ימח שמם וזכרם יסוף מן הארץ...הם לא ישתנו ...אנחנו צריכים לעשות את השינוי. .
כתוב תגובה ל- על נהרות בבל
דווקא עם הישמעאלים הסתדרנו מצו
  אחד העם 13   23/07/14 01:36
עם הפלישתים פחות.
כתוב תגובה ל- אחד העם 13
6
המועצה לשלום ובטחון
  מגיב ותיק   22/07/14 22:45
מהיכרות, רובם אפסים גמורים שכל קשר בינם לביטחון הוא מקרי ביותר, בשירותם היו פוליטיקאים ולא אנשי צבא, נכשלו בעבר ומכשילים כיום את עם ישראל.

אוי לנו שאלה היו אנשי ביטחוננו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
יש פיתרון אחד
  אלעד כ   22/07/14 23:35
להמשיך בחיסול הטירור עד למיגור מוחלט של כל טרור ונשק, והכי חשוב- לא לצאת יותר מעזה לעולם. הבגידה בארץ ישראל, בית חיינו, לעולם עשתה עימנו רק רע. 80 אחוז מערביי עזה, כבר רוצים להגר. כשנהיה שם נוכל לעודד זאת במענקים מתאימים. מי שישאר שם, שיתקיים בלי להעז לסכן את ביטחון ישראל. ולגבי העולם- תמיד הוא נרגע וקיבל את המציאות שיצרנו כשהאמנו בצדקת דרכינו. נפעל ביושר ואמת, ובורא עולם יסייע לנו להשלים את שיבת ציון גם מבחינה רוחנית ערכית.
כתוב תגובה ל- אלעד כ
8
מה אתם לא מרגישים עד כמה הצלחנ
  עלוב דני רוטשילד   23/07/14 00:08
לשפר את ביטחון עם ישראל???? המועצה שעמדתי בראשה תרמה המון לשלום וביטחון!!! זה שכמה חילים נפגעים זה עוד קצת קורבנות שלום. אבל אנו השמאלנים לא נתיאש ונמשיך לפעול למען שלום וביטחון כמו שעשינו עד עתה!! מילה של גנרל (עלוב בעיברית) סמולני קיצוני שמסרב להתקשר למציאות ולא יניח לעובדות או לחילים הרוגים לבלבל את דעותיו הקדומות!!!!
כתוב תגובה ל- עלוב דני רוטשילד
9
אתה שוכח את אהרון ברק ושאר
  קלאודיה קול   23/07/14 00:24
השופטים האוטו אנטישמים וכל המערכת המישפטית שסחטו את שרון לבצע את הניקיון האתני של יהודי עזה בהבטחה שימנעו מלהכניס אותו ואת בניו המושחתים לכלא. והקיבוצניקים שרקדו על דם המתנחלים ועשו אפילו ביזנס מההיתנתקות... פתחו אפילו דיסקוטק לכבוד האירוע אם זכרוני אינו מטעני.... במקום להגן על שכניהם היהודים שהיוו אפוד מגן להם ולכל עם ישרל הם התגיסו לגרש אותם כדי להיטיב עם שכניהם הערבים.היום מחורבות הישובים היהודים יוצאים טרוריסטים במנהרות כדי לשחוט את אותם גאוני קיבוץ.... והמחיר להגן על הקיבוצים אכן כבד מאד... אבל אף מתנחל... אפילו לא מגורשי קטיף לא יטען שלא צריך להגן עליהם .... לא יטען שכדאי לגרש אותם להרוס את קיבוציהם ולמסור אותם לטרוריסט איסלמי מתון או קיצוני... זה ההבדל בין יהודים לסמולנים סמולאנות אינה דעה.... כי לא יכולה להיות דעה למי שחסר דעת... סמולנות היא מחלת נפש חסרת מרפא שמסכנת את הסמולנים ואת כולנו!!!!
כתוב תגובה ל- קלאודיה קול
10
אסור לצאת מעזה
  יוסף28   23/07/14 02:07
אסור לצאת מעזה ולשים זין על העולם רוצים לחיות או לא?
כתוב תגובה ל- יוסף28
11
לפרסם מי עומד מאחורי החוגים
  דני דין   23/07/14 05:05
חוגים ארגונים בנויים מאנשים - הגיע הזמן לפרסם את שמות עוכרי ישראל
כתוב תגובה ל- דני דין
12
המשימה של השמאל חיסול ישראל
  מקס פאואר   23/07/14 06:50
בשנת 1977 השמאל הודח מהשלטון בבושת פנים, הבולשביק בן אהרון קרא לבולשביקים לצאת לרחובות ולא לתת לימין את השלטון, זאת בשידור חי בערוץ 1, לאחר שהבולשביקים הבינו שזה לא יקרה, הם הקימו כנופיות טרור כדי למוטט את המדינה, לכנופיות היו שמות שמסווים את ייעודם, כגון: שלום עכשיו, אגודה לזכויות האזרח, רופאים ללא גבולות (אין שם ולו רופא אחד), שוברים שתיקה, עדל, ועוד עשרות כנופיות עם שמות מוסווים, את כל זה מממנת הקרן החדשה לחיסול ישראל, השמאלנים גרועים מהחמס בגלל סיבה אחת, החמס מצהיר על רצונו לחיסול מדינת ישראל, ואילו השמאלנים שמטרתם חיסול ישראל, מסווים את פועלם ע"י כנופיות טרור פוליטי שדואגים למדינת ישראל כביכול.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
"מטרתם חיסול ישראל" , מקס ?
  שלמה המגיב   23/07/14 09:43
מה "השליפות" המטומטמות הללו , אדון פאואר ! מה אתה מסית ומטמטם כאן את הקוראים , כמו שעושה איסמעיל הנייה מול ההמון הפלשתינאי בכיכר בעזה !, מה אתה מתייחס כאן לקוראים כאל חבורת דיבילים ! יש בהחלט מקום לביקורת וגם לכעס , על התנהלות חלק מהשמאל הפוליטי והשמאל בכלל ( הפגנות נגד צה"ל בעת מלחמה !!) , אך לנתח את כוונתם ומטרת התנהלותם "כמטרה לחיסול ישראל" , זה טימטום , רשעות , נבזות , בורות של אספסוף מטומטם , כמו תומכי חמאס בעזה. "מטרתם לחסל את ישראל" , אדון פאואר ? האם אתה לא מסוגל להגדיר התנהלותם כמזיקה , ואפילו מזיקה מאד לישראל , מבלי שתייחס להם "כוונה ומטרה" כזו ? או שיש לך בעיה מובנת של קריאת המציאות סביבך , מקס , או שאתה סתם רשע מלא שנאה , או הכל ביחד. החלקות הצבאיות של בתי הקברות בקיבוצי השומר הצעיר ( "השמאלנים שמטרתם לחסל את המדינה" !) , מלאות קברים של לוחמים "שמאלנים" , שלטעמך "מטרתם לחסל את ישראל" ! וואלה , אם הטימטום היה נמדד בכסף , אתה היית מיליארדר , אדון פאואר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עד שנת 1977 השמאל היה נאמן
  מקס פאואר   23/07/14 10:58
למדינה, ברגע שהם הודחו מהשלטון הם החליטו לשבור את הצעצוע ששייך להם לדעתם, הם בנו את המדינה, והם יהרסו את המדינה, כל אירגוני הטרור שהוקמו בארץ, כגון שלום עכשיו, האגודה לזכויות המחבלים, עדל הנאו נאצי, ועוד עשרות ארגוני טרור שמאלנים, שהוקמו לאחר שהם הודחו מהשלטון בבושת פנים, שולה אלוני אמרה בשנות ה- 80 שבני הקיבוצים חייבים להמשיך ולהתנדב ליחידותה הלוחמות, לא סתם אמרה, היא הבחינה בהשתמטות של בני הקיבוצים מהתנדבות ליחידות הלוחמות, 25% מהקצינים הקרביים הם מהיישובים ביו"ש, אז אל תבלבל את הביצים עם הסיפורים של הפלמ"ח.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
ופאואר ממשיך בהסתה ושקרים
  שלמה המגיב   23/07/14 12:03
ואתה ממשיך בשקרים , בהסתה ובטימטום הזה , מקס ! - "משנת 1977 ( 37 שנים !!) הם (השמאלנים) החליטו (השמאלנים) להרוס את המדינה" ? 37 שנים אין לוחמים ואין חללי צה"ל מקרב חיילים בעלי אידיאולוגיה פוליטית שמאלית ? מה ההכללות הנבזיות והשקריות הללו , פאואר ? איזה מחקר סטאטיסטי מאשר את הקביעה השקרית והמטופשת הזו ? ואם ישנה מוטיבציה ( מבורכת) מקרב חיילים בעלי אוריינטציה ימנית , זה ההוכחה "שהשמאלנים החליטו להרוס את המדינה" ? אתה מחזק אצלי את הדעה , שיש לך בעיה מובנת בקריאת המציאות , או סתם רוע ושנאה חסרת פשר , או שניהם ביחד. מדוע אדם לא מסוגל לבקר (ואפילו לבקר קשות) את דעתו הפוליטית\אידיאולוגית של אחר , מבלי לייחס לו "בגידה" ? הרי מי "שהחליט להרוס את המדינה" הינו בוגד , במלא משמעות המילה ! , נו , כל "השמאלנים" בקרב חיילי צה"ל , הם בוגדים ? האם אתה נמצא באסיפת בחירות של תנועת כך ? מה הבעיה שלך , מקס ! אתה באמת מתייחס לקוראים כאל חבורת פסיכים , שניתן כך להסית ולשכנע אותם שאתה צודק ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב שלום
  צורי   23/07/14 14:23
לאיזה שמאל התכונת? באם לאבשלום וילן ואו אילן גלאון או חיים אורון אזי זה שמאל שאני אוהב ומעריך כבני אדם כאוהבי ציון וכבני אדם אהובים. אני חולק על דרכם פוליטית אך אוהב אותם תמיד גם אם הם בצד השמאלי של המפה ואין לי עם זה בעיה כלשהי. מאידך אנשי ביבים כמו גדעון לוי ימח שמו או עמוס שוקן או עמירה הס או פרופ' ולדן וגופים כמו עדאללה או נשים בשחור או נשות ווטש וכן "שלום עכשיו" הקרן החדשה להשמדת ישראל ועוד כהנה רמשים שמאלניים קולניים עם אלה צריך וחובה לבוא חשבון עד מיטוטם של אנשי ביבים אלה.
כתוב תגובה ל- צורי
התייחסות לצורי
  שלמה המגיב   23/07/14 16:09
גם אנשי שמאל מובהקים , כמו גדעון לוי , עמוס שוקן ,נשות ווטש ,אנשי שלום עכשיו וכיוצ"ב , שבאופן אישי , "מעצבנים" אותי לא מעט בהתנהלותם ובגישתם , אינם "החליטו להרוס את המדינה" ואינם "בוגדים" , שלא לדבר על פרופסור ולדן , שהיה קצין רפואה צבאי בדרגת סגן אלוף, והגיע הזמן להפסיק את הסגנון הבריוני , המכליל , המסית , הרדוד והשקרי הזה , שכל "שמאלן" (מעצבן ככל שיהיה) הוא "בוגד..החליט להרוס את המדינה" , וכל אידיאולוג ימני , הוא "פאשיסט..גזען" ! . זו לא רמה , צורי , זה סגנון של אספסוף נבער וחבל שלפעמים אנשים משכילים ורחבי אופקים , נגררים לרדידות הבריונית הזו , מרוב "כעסם" על בעלי הדעה שמנגד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
13
אנשי בגידה ומעל מזיקים למדינה
  עידו חבר קיבוץ   23/07/14 08:09
יש לי חשש וחשד לכאורה שגופים עוינים את מדינת ישראל מממנים בדרכים עקיפות פעילות של עמותות ואנשי ״שמאל״ בישראל. מדובר בסכנה גדולה ביותר וחייבים לבדוק את החשדות הללו במלוא הרצינות. מרגלים, פעילי אויב במסווה, מוסרי יהודים ודומיהם היו קיימים לאורך כל המאה שעברה וממשיכים להיות פעילים גם כיום. כזכור , הנאצים הפעילו אלפי משת״פי פעולה יהודיים והדברים ידועים ומזעזעים! ההגיון אומר שאויבי המדינה ירצו מאוד לגייס משת״פים בני עמנו. פוטנציאל הנזק של אנשים אלו הינו אדיר. באמצעות מסווה מושלם של ״הומניזם״ וערכים אנשים שכאלו יכולים לכרסם את חוסננו הפנימי. אני חושב שכמעט כל העם מאוחד בשאיפותיו וברצונו לחקור ולחשוף אנשי בגידה ומעל מסוג זה. חייבים לתעדף את הטיפול בנושא זה כי הסכנה הגלומה בו אדירה, גבוהה יותר מנזקי החמאס והג׳יהאד גם יחד.
כתוב תגובה ל- עידו חבר קיבוץ
14
הכל בגין הגרוש
  יונני   23/07/14 08:16

אריק שרון וחבר מרעיו גרמו למצב שבו עזה הפכה למתחם מבוצר מהקשים לפיצוח.יש להוקיע בפומבי את כל מי שידו
בתכנון ובבצוע ההתנתקות.
בקשר למועצה לשלום ו"ביטחון" הם אוסף סנילים מבית מדרשו של השמאל ומפא"י
כתוב תגובה ל- יונני
15
מה לעשות את באושי
  צורי   23/07/14 10:21
שרון עם אוכלים עד היום ואולי חלילה גם בעתיד באם לא ימוטטו את שלטון החמאס שום פתרון למעט מיטוטו לא יביאו לשקט לתקופה מתקבלת על הדעת לכן שוב מיטוט החאמס הוא ערך עליון על מנת לאפשר חיים בעוטף עזה והדרום וכן גוש דן והשפלה. לגבי השמאל הנקלה שרצים עלובים חסרי עמוד שדרה ספק ילודי אדם צריך לבוא עימם חשבון ולרסק את הגופים החלאתיים הללו כמו פרופ' ושרציו רופאים ללא גבולות נקראים דומן אנושי זה. או בצלם או נשות ווטש נשים בשחור והקרן החדשה לישראל עם אלה יש לבוא חשבון עד מיגורם אנשי הביבים הללו. יש כמה נפיחות מסוגה של המכוערת אורנה לבית בנאי. עוד זבל מהלך שמעלה הגיגי בת כלבה ובערוצי הטינופת 2 ו-10 מיהרו לצטט כאילו היו אלה דבר אלוהים חיים. שרץ כמוה מקבל במה. את עיתון הארץ יש להחרים כשם שיש להחרים את הכפרים הערבים שגילו ומגלים אלימות על צירי הדרכים ובאלימים שבהם יש לטפל כבמחבלים.עם גדעון לוי ימח שמו ועמירה הס בני הרמשים הללו יש לגמור חשבון. פיטוריהם של אנשי ביבים אלה אפילו "באל מאנר" הלו עיתון הארץ צריך להיות מיידי אפילו שוקן עלוב השמאל אמור להבין זאת.
כתוב תגובה ל- צורי
16
חולירות
  עידן חבוב   23/07/14 10:33
זה ערב רב לזהות אותם בשמם לשלול את תעודת הזהות ולהגלות אותם לעזה.להפסיק לשלם ביטוח לאומי ולשלוח אותם לכל השדים חלאות .בושה למדינה!
כתוב תגובה ל- עידן חבוב
17
מערכת הארץ חיבת לקבל אחריות
  הסטוריון או' ת.א   23/07/14 11:43
כתבתי האשמתי את מערכת הארץ שהובילה להתנתקות מרצועת עזה ,לפינוי מגוש קטיף ולהתנתקות מהגדה. שוקן וחבורתו לחצו בארץ ובחו"ל עי העברת מידע לעיתאונים עוינים כולל אל ג'זירה מידעים שהקשו על צהל להגיב . מערכת הארץ ושוקן חיבים לעמוד לדין ציבורי, לא יתכן שחברות מערכת הארץ לא תיקח על עצמה אחריות מוסרית למוות להרג ולהתחזקות החאמס.
כתוב תגובה ל- הסטוריון או' ת.א
18
מערכת הארץ חיבת לקבל אחריות
  הסטוריון או' ת.א   23/07/14 11:43
כתבתי האשמתי את מערכת הארץ שהובילה להתנתקות מרצועת עזה ,לפינוי מגוש קטיף ולהתנתקות מהגדה. שוקן וחבורתו לחצו בארץ ובחו"ל עי העברת מידע לעיתאונים עוינים כולל אל ג'זירה מידעים שהקשו על צהל להגיב . מערכת הארץ ושוקן חיבים לעמוד לדין ציבורי, לא יתכן שחברות מערכת הארץ לא תיקח על עצמה אחריות מוסרית למוות להרג ולהתחזקות החאמס.
כתוב תגובה ל- הסטוריון או' ת.א
19
עזה תחרש...
  ירון זכאי 1   23/07/14 20:32
עזה תחרש ועל שדותיה ידבירו תושבי אשקלון את צאנם...צפניה.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il