|
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
|
|
|
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
|
|
|
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
|
|
|
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
גדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
אבי22 |
|
27/07/14 08:19
|
|
|
|
ויזניצר כבר מכין את התירוצים לאיחורים ולחריגה מהתקציב.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי22
|
|
|
|
2 |
|
|
אהרון שחר |
|
27/07/14 08:31
|
|
|
|
הן רק שתיים מביטויי השחיתות. אם במקום לרדוף אחרי הרוח או הזנב של עצמנו נעלה פעם אחת לדיון ציבורי את נושא תרבות השלטון נעשה רק טוב. מצד שני כמה טוב לשוחח עם קירות...
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
3 |
|
|
מקס פאואר |
|
27/07/14 12:43
|
|
|
|
לנהל פרוייקטים, תשאלו את פואד ואולמרט על פרוייקט הולילנד, והגז ממצריים. מפא"י ניקים מכוערים ומושחתים.
|
|
כתוב תגובה ל-
מקס פאואר
|
|
|
|
4 |
|
|
טולסטוי |
|
27/07/14 13:07
|
|
|
|
כמה אסירים מהחמ"ס היו מסיימים את החפירה מזמן
|
|
כתוב תגובה ל-
טולסטוי
|
|
|
|
5 |
|
|
אזרח רגיל |
|
27/07/14 22:52
|
|
|
|
metrostav.cz
בונים קווי רכבת תחתית כבר איזה 100 שנה בצכיה (מתחת לכל פראג).
רכבת תחתית יפה נקיה פשוטה מדויקת עם נקודות כניסה ויציאה, והכל מתחת לאדמה.
להם זה מצליח, למה אצלנו לא מסוגלים להביא אותם עם כל הנסיון שלהם?
הם היו גומרים מזמן את כל 3 הקוים במחיר של הקו האדום.
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח רגיל
|
|
|
|
6 |
|
|
משה לבל-כפר סבא |
|
29/07/14 12:48
|
|
|
|
א. יישר כוח גדול לעיתונאי עידן יוסף שעלה בשכל ישר על רוב הבעיות של הרכבת הקלה בתל-אביב.
ב. עם כל הקשיים הגדולים יותר מתל אביב ורואים אותם גם בימינו נוכח ההתנכלויות הערביות .הרכבת הקלה 'שלי' בירושלים עובדת ועובדת היטב ומסיעה 50 מיליון איש לשנה.
ומדוע אין מישתמשים בידע שלנו??????????????
גם אצלינו היו קשיים גדולים , בעיות קשות , אבל עובדא שזה עובד נותן שירות טוב ובטיחותי ,יותר מאשר באירופה. מעביר כמות נוסעים עצומות רוב שעות היום ,עומד בשינויים כבדים המאפיינים את ירושליים, נוסע כולו מעל הקרקע עם כל הקושי להשתלב עם מערכת הרמזורים העירונית.
היה לי הזכות להיות מהנדס המערכת של הרקל'ה בירושלים בשנה הקשה באמת שנת ההכרעות -שנת 2008.
כל ניסיון של הירושלמים לעזור לרק'לה ת'א ....לא בדיוק מיתקבל בברכה.
חבל מאד.
אינני מכיר מספיק מה קורה ,אבל מן הכתוב כאן ובעיתונות , אין ספק.....שהפרויקט הזה.....לעולם לא יקום ויבזבז מיליארדים מכספי ציבור.
לא כך בונים חומה ,ואם אין תיכנון מערכתי מרכזי - TOP-DOWN או BOTTOM UP ,אין לכך כל סיכוי .ואם אין קבלן ראשי מנוסה היטב בבניית רכבות קלות מלווה בצוות הנדסי ישראלי המכיר היטב את תנאיי המדינה שלנו, ובפיקוח מיקצועי מנוסה של המדינה כולל מומחים זרים, זה לא יקום.
כך פעלנו בירושלים פחות או יותר והתוצאות מדברות בעד עצמם.
ואני אגלה עוד סוד לא ידוע ....כנראה שהפרויקט בירושליים גם רווחי למפעיל. אבל בכך לא כל כך רוצים להודות וזאת כבר שאלה אחרת.
אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות .צריכים מהנדסים טובים ומנוסים ולא פוליטיקאים או מנהלים גדולים שמנים נפוחים ,וסכלים שטובים ...בתיקשורת ובמישפטיזצה.
אף איש תיקשורת ,יחסי ציבור או עורך דין עוד לא בנה פרויקט עובד.
מהנדסים כן.
בברכת חודש טוב ויושיעינו ה' במהרה בימינו גם מאויבינו וגם ...מסכלינו.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה לבל-כפר סבא
|
|
|
|
7 |
|
|
גיל רפ |
|
31/07/14 08:39
|
|
|
|
אכן נשמע שהכתבה מכסה את מרבית הקשיים שהפרוייקט עומד בפניהם.
בכל מקרה, האויב של הטוב מאוד, זה המעולה. על כן, חייבים להתקדם ולהמשיך הלאה. רק ברגע שהקו הראשון יפעל, ויתחילו לצבור ניסיון, כל המגה פרויקט הזה יזוז וייצא לדרך גם אם במחיר טעויות.
כיום, אין יותר ספקנים לגבי החיוניות של הרק"ל בירושלים, וברור שציך להאריך את הקו כמתוכנן עש להדסה ובהמשך לפתח את השלוחות לשני הקממפוסים של אוניברסיטת ירושלים.
כך יקרה גם בתל אביב, ברגע שהקו הראשון יתחיל לפעול, ולו חלקית על חלק מהתוואי, הכל יתחיל לזוז יותר מהר.
עלו והצליחו, ממתינים בציפייה דרוכה להפעלת הקו האדום בשנת 2022 אינשאללה.
גיל רפ
|
|
כתוב תגובה ל-
גיל רפ
|
|
|
|
|