s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תודה לדניאל בירנבאום
מאת: איתן קלינסקי  |  28/07/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הבעיה היא דת האיסלם והקוראן
  לדניאל בירנבאום   28/07/14 09:53
בריא לנו שאתה יודע לקרוא בבהירות מלאה תווים של מוסיקה . מכאן שלא תהיה לך בעיה לקרוא את התווים בקוראן של ״המלחין״ הגדול של דת הרצח והאיבה לכל מי שאינו מוסלמי ובמיוחד ליהודים. ומאחר שאת בן עמנו היהודי אתה בן מוות עבור כל מוסלמי. אני משער שזה לא היה נהיר לך עד היום. אצטער אם אתה או כל מי מבני משפחתך כמו כל יהודי יפגע ירצח ויהרג על ידי מוסלמי, בדיוק כמו על כל יהודי אחר. מציע וממליץ לך שתחשוב ולא תזלזל בשינאת המוסלמים לך על מוצאך.
כתוב תגובה ל- לדניאל בירנבאום
Islam == Krieg zum Sieg
  יסודו של דבר   28/07/14 15:16
כתוב תגובה ל- יסודו של דבר
2
לחמלה יש צבע אדום
  אריה רפפורט   28/07/14 10:11
כמה נואל הנסיון הזה להציג שוב ושוב את
המצב כאילו נוצר על ידי שני הצדדים ובחלוקת האחריות בין שניהם. להזכירכם מדינת ישראל יצאה מעזה , פינתה את כל הישובים ואת מחנות הצבא והעבירה את כל השטח לרשות הפלשתינאית . אני מבקש מכל אחד שיחפש בגוגך את אמנת החמאס
וישנן אותה ויבין את עומק השנאה וחוסר התוחלת לקיים דיון או הסדר עם הגוף הטירוריסטי הזה . לצערי דניאל בינבוים , שהוא אדם יקר,נופל שוב ושוב במלכודת החמלה ובדרכו להגן על קבוצה איומה זו , הופך להיות תומך ותורם מרכזי להמשך שפיכות הדמים.
כתוב תגובה ל- אריה רפפורט
לאריה רפפורט
  חוליו ט   28/07/14 11:00
לאריה רפפורט אף לא אחד, כולל דניאל בירנבוים, אינו מסיר אחריות מהחמאס לירי רקטות הורגות לעבר ריכוזי אוכלוסיה בישראל וחפירת מנהרות מוות. אך דניאל בירנבוים שייך לאלו שרואים כי אין פיתרון צבאי . החמאס וישראל חייבים לעלות על פסים של הידברות . הזדמנות זו מתדפקת לפתחנו עם הקמת ממשלת האיחוד הלאומי. זה קשה, זה קשה מאוד , אבל זה חייב להיות , לשם כך דרושה הנהגה אמיצה . הנהגה שתחליט שפעמיה לשים קץ לאלימות של למעלה ממאה שנה. 
כתוב תגובה ל- חוליו ט
"פסים של הדברות"
  יוסי שפניר   28/07/14 12:51
כנראה שלא קראת את פרקי אמנת החמס הנוגעים ל"ישות הציונית" בכל א"י משני צידי הקו הירוק בפרט, וליהודים בכלל. שכן אחרת, לא מובן איך אתה מתכוון להגיע להדברות עם תנועה שבסיס מצעה ועיקרי אמונתה הם שאין שום מקום בכל שטח שהוא בין הירדן לים לישות אחרת מלבד אסלאמית. ואת ישראל יש להכחיד. התעלמות מכך או טענות כאילו האמנה נכתבה לצורך המלצה בלבד, או שאפשר במו"מ למתן את סעיפיה , היא התכחשות למציאות המרה ואשליה עצמית שתוביל אותנו לאבדון.אמת, גם החלופה של ההכרח לחיות על החרב אינה מרנינה בלשון המעטה, אך בחיים ,לא פעם ישנן סיטואציות המחייבות לבחור בין רע לגרוע. כזהו מצבנו, לצערי, ברגע שהחלטנו לחיות באזור הגעשי הזה.
כתוב תגובה ל- יוסי שפניר
3
פחחח...ברנבאום מדבר על חמלה
  מגיב ותיק   28/07/14 11:35
ברנבאום הוא האחרון לדבר על חמלה כאשר בתקופת מחלתה של אשתו הצ'לנית ג'קלין דה-פרה שהייתה על ערש דווי, נטש אותה והתרועע בחשאי עם פסנתרנית אחרת (בשקירובה)

לכן הנבל הזה, שבחר לעצמו אזרחות פלשתינאית, שסירב לדבר עם חיילת כל עוד היא במדי צה"ל, שמנגן את יצירות ואגנר בפני יהודים, כדי להכעיס תוך חוצפה והתנשאות, הוא האחרון שידבר על חמלה.

ועצות שייתן לחברים שלו ברמאללה ולא כאן.

(כבר מזמן את כל התקליטורים/די וי די באוסף שלי בניצוחו שלחתי לרמאללה...)

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לטמבל הותיק
  איצ   28/07/14 12:04
מגיב ותיק, עוד הפעם אתה מעתיק מויקיפדיה ?
מגיב ותיק , כל אולמות הקונצרטים מחזרים אחריך, גאון ותיק אז כל מה שיש לתת רמה כמוך לאסוף מהאשפתות הביוב זה לרדת לתת רמה , והעיקר לא לפחד להעתיק ערך מויקיפדיה . טמבל , אמרתי . עכשיו אני אוסיף גונב מויקיפדיה רק את הרכילות. אחרי שהעתקת מילה במילה מויקיפדיה על צה דוורה , עכשיו קצת השתפרת במעמקי התת רמה . נצפה לתשבוחות של הדאגנית הצדקנית . 
כתוב תגובה ל- איצ
איצי, אוי ...העילגות העילגות
  מגיב ותיק   28/07/14 12:27
גם ככה אתה נשמע דביל וסתום, אז כשזה מצטרף לניסוח עילג בתגובותיך, התוצאה איומה.

אם אתה רוצה שיבינו את השטויות שלך, לפחות עשה הגהה על דברי ההבל שלך.

מצפה שתשתפר בניסוח.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
קטונתי
  שמ   28/07/14 12:13
תגובתך מדוייקת מאוד.אכן כל הפוסל במומו פוסל,ומי לנו בעל מום כמו היהודי הנודד הלז.בעניין הרעייה "הנאהבת",מזכיר לי אוהב אחר ,דגול יותר ממנו שזנח את אישתו למות לבדה בתל אביב,בעוד הוא מתנאה בנוצותיו בירושלים הקדושה.
כתוב תגובה ל- שמ
4
האגס הרקוב פרי הבאושים הנח
  פלא יועץ   28/07/14 11:38
בתיבת האתרוגים שלנו,בירנבאום,ממשיך כדרכו הנפסדת של הערב רב לנהוג כאילו הוא שופט נייטראלי מהאו"ם.הנבל טרוט הדעת המתחנף לבני עמלק מברלין כבר מזמן חצה את הקווים ולפיכך טוב עשו כאשר לא השמיעו את קולו הבזוי בכלי התשקורת שלנו.האיש הוא לא לנו כי אם לצרינו,יש לדחותו מקרבנו ולהקיאו ביחד עם שאר עוכרי ישראל הקמים עלינו מקרבנו,ויבוא לציון גואל ב"ב,אמן. חודש טוב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
5
בירנבוים הוא לורד האו-האו....
  רחובותית   28/07/14 12:19
כתוב תגובה ל- רחובותית
6
נמאסת....דניאל....
  רונית מזרחי.   28/07/14 12:30

די לנו מכל יועצי הרוח שמבעים את דעתם מידי יום ביום. מי אתה דניאל עוכר ישראל? תשב יחד עם חבריך כולל הכותב איתן קלינסקי כמה ימים בעוטף עזה ,ואולי אז תתפקח.
כתוב תגובה ל- רונית מזרחי.
7
כותרת שחוקה
  דאגנית   28/07/14 13:03
דרכו של אדון איתן קלינסקי ועמיתיו הקרובים ללבו - להתחיל כותרת או משפט ב: "תודה ל........." כבר היתה לזרה. שימו לב כמה מרשימותיו מתחילות בכותרת משופשפת זו. *** האמצעי הנלעג הזה מקפל בתוכו חפץ ורצון לקויים, אפילו חולניים - לגרום לזעף ולקצף אצל הקורא. יעד כתיבה כזה אין בו מכובדות, אין בו רצינות. ההיפך יש בו זילות, חוסר כבוד ופחיתות ערך. *** על-כן אדון א.ק. הנך יכול להמשיך ולכתוב את תודותיך הללו ללא קץ. אנו הקוראים כבר שפטנו אותך. איש מרופט ורפה. *** יהדות ארגנטינה ברובה (רק מיעוט קטן יוצא מן הכלל) הינה יהדות שמאלנית ואף שמאל קיצוני. אין על-כן לצפות ממוסיקאי ארגנטיני זה לצדד בנו ולהבין את גורלנו המר, על כי שכנינו הינם צמאי דם ואכזריים. על-כן קלינסקי שום תודות לא מגיעות לו, לעוכר זה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
ברנבוים אכן נולד בארגנטינה,
  דאגנית חביבה.   28/07/14 13:34
אבל הוריו ממוצא רוסי, דבר שלא מייצג את יהדות ארגנטינה, שרובה ככולה ממוצא פולני. בנוסף, מאז גיל 10 הוא גדל בתל אביב, כך שאופיו והשקפת עולמו התעצבו במקום שהוא רחוק מאד מההשפעה של "יהדות ארגנטינה".
כתוב תגובה ל- דאגנית חביבה.
ליהודי החביב
  דאגנית   28/07/14 15:35
חייתי בדר' אמריקה 4 שנים, קרוב מאד לארגנטינה, והכרתי היטב את יהודי ארגנטינה. ממש לא משנה אם היהודי שם הגיע מפולין או מרוסיה או ממקום אחר. כעבור מס' שנים הוא "נטמע" בתוך הסביבה החדשה, מקבל ממנה את דרכה, אופיה, מנהגיה, דעותיה ומדיניותה. להמשך - קרא את דברי מגיב ותיק על המשטרים שם. יהודי ארגנטיני נשאר ארגנטיני גם בדור השני, אף אם הוא גדל בצפון ת"א או בקוריאה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
השוטה הותיק הוא לא אסמכתא.
  דאגנית יקרה,   28/07/14 15:54
כתוב תגובה ל- דאגנית יקרה,
דאגנית, מדוייק
  מגיב ותיק   28/07/14 14:03
אחד המאפיינים המעניינים של יהדות דרום אמריקה היא הנטייה הברורה שלהם לשמאל.

מהסיבה הברורה שבשנות ה-50/60 הקומוניזם פשה בדרום אמריקה, מדינות רבות נסחפו בזרם העכור, יהודים טובים נתפסו לו.

גם המשטרים הנגדיים (איינדה) הבריחו רבים מהם לזרועות השמאל, אבל כל זה עבר חלף.

מה שלא עבר הוא הפנאטיות.

ולגבי ברנבוים (הטמבלים כאן קוראים לו בירינבאום) הוא מזמן חצה את הקווים, הוא כבר שנים רבות לא חי בארץ, מוסריותו מפוקפקת ויש לי את הרושם הברור שבאנטי ישראליותו ,הוא מנסה למצוא חן בעיני החוגים הנכונים להאדיר את שמו.

מזה כ-45 שנים אני עוקב אחרי הדמויות המוסיקליות שבחיינו וברנבוים נראה לי מתנשא, מנוכר וצבוע.

איפה הוא וז'קלין דה פרה וזובין מהטה ויצחק פרלמן של אמצע שנות השישים ושלאחר מלחמת ששת הימים בהיותם ישראלים תומכים ואיפה ברנבאום היום - שמים וארץ.

האיש קנה לעצמו אזרחות פלשתינאית וככזה, מוטב שישב בשקט.

וגם ה"תודות" של איתן (קודם לגדעוני) הפכו להיות פאטתיות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הוא לא ישראלי וחבר של ברנבוים.
  זובין מהטה,   28/07/14 14:14
זה מה שהוא אמר לפני שלוש שנים, אחרי עופרת יצוקה: ""אבל היום - אני חושב שהישראלים חיים בהכחשה. לא יכול להיות שכולם נגד ישראל. קו פרשת המים היה לדעתי במבצע בעזה. ישראל תמיד הייתה מקום של דעות שונות, והמלחמה בעזה הפכה כמעט את כולם למאוחדים בהגנה על מה שקרה, בלי לדעת באמת מה שהלך שם. באותו זמן הייתי בחו"ל וראיתי את כל דיווחי החדשות. כשחזרתי מצאתי שכולם אומרים שסי-אן-אן נגדנו, בי-בי-סי נגדנו, כולם נגדנו. באמת, שבו רגע ותחשבו בהיגיון. אלה כתבים אחראים שנכנסו לשם ודיווחו על מה שהם רואים, ואת זה לא מוכנים כאן לקבל. אני חש שהרבה ישראלים פשוט לא רוצים לדעת, ובגלל זה אני כבר לא תומך בכל מה שקורה כאן. ועכשיו פתאום אובמה הפך לדמות לא חשובה. והוא עוד אומר באופן מאוד מרוכך את מה שאחרים בעולם אומרים בהרבה יותר נחרצות. אני חושב שאין טעם לגנות אותו, להגיד שהוא כבר לא חבר שלנו. צריך לדבר איתו ולדבר עם העולם". nrg.co.il
כתוב תגובה ל- זובין מהטה,
מגיב ותיק
  דאגנית   28/07/14 15:41
מסכימה עם כל דבריך, במיוחד שהאיש מאדיר את שמו ע"ח ישראל ויהודיה. הוא מזוהה עם דמות היהודי החנפן, הכורע ברך לגויים בשל תאוות הפרסום, לא חשוב שזה ע"ח עמו הסובל.
כתוב תגובה ל- דאגנית
8
קלינסקי ברנבוים והארץ אותו מוץ
  חן45   28/07/14 13:47
איתן,אתה וברנבוים והארץ משדרים כל הזמן על הגל הפרו ערבי ובאנטי ישראלי. אתם ואחרים כמותכם הינכם הפסולת הרעילה בעם היהודי. תצאו לנו כבר מהוורידים. ובדרך קחו איתכם אל גל האשפה גם את גדעון לוי ושמעון פרסומת.
כתוב תגובה ל- חן45
9
בירנבוים מתחנף לגרמנים.
  פרנסתו תלוייה בהם   28/07/14 15:10
כשאשתו הגויה החולה היתה עוד בחיים, הוא כבר חי עם אשה אחרת והביא לעולם 2 ילדים. כשהוא התחתן עם הגויה הוא הביא כעד את זובין מהטה שהוא גוי הודי. והחתונה היתה אצל רב. זה המוסר שלו.
כתוב תגובה ל- פרנסתו תלוייה בהם
10
מצא מין את מינו
  יוא"ב   28/07/14 18:33
קלינסקי ובירנבוין=אכן מצא מין את מינו. לא פלא שרק הביטאון הפלשתיני "הארץ" פירסם.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
11
תודה לבירה בוים
  מוסיף תודה   29/07/14 11:04
כתוב תגובה ל- מוסיף תודה
12
תודה לדניאל בירינבוים
  ضثسيب لات   29/07/14 17:24
תודה לשליח השלום של האו"ם, אזרח ישראל ופלשתין.
כתוב תגובה ל- ضثسيب لات
מחמם לקרוא תגובה של פלשתיני
  תודה למגיב   29/07/14 20:34
כתוב תגובה ל- תודה למגיב
13
ד. בארנבוים אכן כישרון גדול אב
  פריטה   29/07/14 20:28
ד. בארנבוים אכן כישרון גדול אבל על אף שהתחנך בארץ, בתיכון ה' בתל-אביב, הפך "הומני" ודווקא נגד ישראל והישראלים
כתוב תגובה ל- פריטה
14
תלישותו של קלינסקי
  שרגא, מורה דרך   29/07/14 20:43
תגובתו של "איש הרוח", המשורר והמורה לתנ"ך והתפעלותו ממכתבו של דניאל בארנבוים מעידה על תלישותו של קלינסקי מהמציאות הישראלית, ודבריו אינם אלא הבל ורעות רוח. בארנבוים המדבר על חמלה, אהבת האדם והשלום איננו אלא חזיר צבוע שניסה לכפות את המוסיקה של וואגנר על אוהבי מוסיקה ניצולי שואה שמבחינתם מוזיקה זאת יוצרת טראומה נפשית. וזאת עוד ע"י תזמורת גרמנית ולמרות שהיה מוסכם וברור במפורש שמוזיקה זאת לא תבוצע בהיכל התרבות בתל אביב, מוסד המוחזק בין היתר גם בכספי הציבור. אז חשוב להבין ולדעת מי היא באמת החלאה הנקראת דניאל בארנבוים המתהדר בצביעות מאוסה, בליברליות, אהבת האדם והשלום, המוצא לנכון לחיות דווקא בגרמניה ועושה לעצמו יחסי ציבור, בהם הוא טוב מאד, הרבה יותר מאשר כמוסיקאי, על גבי הסיכסוך הישראלי פלסתיני.
כתוב תגובה ל- שרגא, מורה דרך
15
אין בעד מה
  אהרון שחר   29/07/14 22:31
מעניין מה יש באיש הזה שהוא מושך את כל הזבובים אליו?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
16
תודה לאיתן קלינסקי
  יוסי פלס   29/07/14 22:36
ושוב תודה לאיתן קלינסקי על שהביא דברים בשם אומרם. ולוואי שיביא גאולה לעולם, שבו שולט הקול הפשיסטי, הגזעני, המיליטאריסטי.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
אידישקייט
  שמ   30/07/14 18:12
נוך א שמ-ק.
כתוב תגובה ל- שמ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il