|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
יין הגיבורים נמזג בטיולי טבע, בחניוני לילה, על גשרים תלויים, בתוככי הכותל המערבי, בסמטאות ובשבילי צפת העתיקה, בשערי ירושלים על רובעיה, בשביל ישראל, בפסגת הר מירון ובמרומי המצדה
הטילים ברקע [צילום: והאיד סלמי/AP]
גדי חיטמן
די בזה שאירן חושבת שישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה כדי לייצר עבורה תמריץ להגיב    התמריץ הזה קיים בקביעות אצל משטר האייתולות, שרואה בציונים את האויב הקטן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מן ההינתקות אל צוק איתן
מאת: בלפור חקק  |  31/07/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אכן לכל "מנהיג" שסרח אות קלון!
  א. וינשטיין   31/07/14 16:50
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
חשבוןנפש?=השתחוו לעפר של שרון!
  ע_הראל   1/08/14 11:57
שלום לכם ליצני הדור חקק, וינשטיין, ויתקון, רוני, לוין, שפניר … שהלקחים של היום רק מוכיחים ומצדיקים ומפארים את גדולתו ועומק מחשבתו של גדול מצביאי ישראל בעת החדשה - ואבי כל ההתנחלוחות אריאל שרון, רוח אלוהים תנחהו בגן עדן - ותן חלקנו עמו. §¤§¤§ אדרבא, לקחי צוק איתן (שאין עד היום כל פתרון בעולם לא למנהרות - ולא לרקטות ופצמ"רים עד טווח 6 ק"מ) - הלא הם רק מחזקים את החלטתו הנחושה (ובעיניי הקדושה) של אריק שרון גיבור ישראל (מלפני 9 שנים) להציל מטבח ודאי את כל 7,500 תושבי קטיף כולל זקנים נשים וטף (וגם להציל חלק לא מבוטל משתי האוגדות ברוטו מסביב שאמורות היו להגן עליהם)! §¤§¤§ אריאל שרון הגיע פשוט למסקנה הברורה כשמש, שלא ניתן להגן על אחינו מתיישבי קטיף - ודאי לא במקרה של התקפת פתע מתואמת ומשולבת מצד עשרות ומאות אלפי המחבלים של עזה (חמאס, ג'האד, וגם פת"ח שמקבלים שכר מהרש"פ ביום - אך עומדים לרשות הטרור על נשק לאחר שעות העבודה); §¤§¤§ והנה תרחיש הבלהות לדוגמא (טבח ב 3 שלבים) כלהלן:- §¤§¤§ שלב 1) המחבלים חופרים מנהרות לכל אחד מיישובי קטיף, ובין לילה מחדירים לשם בהפתעה גמורה עשרות ומאות אלפי חמושים, ומשתלטים בוודאות - רוצחים שליש (2500 הרוגים) חלילה, פוצעים עוד שליש (עוד 2500 מוטלים בשטח), וחוטפים עוד שליש (2500 בני ערובה) מהם דרך המנהרות לתוככי עזה; §¤§¤§ שלב 2) לאחר שמאות אנשי צבא, רפואה והצלה מגיעים לשטח ומגישים סיוע לפצועים, המחבלים פותחים בהרעשה של מאות ואלפי פצמ"רים - וכך חלילה טובחים בעוד כמה מאות ישראלים. §¤§¤§ שלב 3) לפני שהמטכ"ל יחיש תגבורות של טנקים ונגמ"שים לרוב, אז המחבלים מגיחים חזרה לשטח (דרך המנהרות וגם סתם רגלית), והפעם עם מאות ואלפי טילי RPG שאורבים לכוחות המגיעים (ובל נשכח שאז לא היו כמעט נגמ"שים ממוגנים - אף לא מעיל רוח לטנקים), וכך נעשה טבח נוסף חלילה של מאות חיילים.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אדוני רב המחשבות הגאוניות
  לא לקחת בחשבון   1/08/14 13:26
דבר הכי חשוב: בזמן גוש קטיף, רצועת עזה לא היתה נתונה בידי החמאס. צה"ל שלט שם. החמאס נבחר בבחירות מקומיות לאחר גירוש אחינו משם. הם רק המתינו שצה"ל יעזוב כדי להקים את כל המנהרות האלה. לוא צה"ל היה במקום - לא היתה התחמשות כזו מסיבית, לא היו מנהרות תופת כאלה ולא היו מחסני נשק אדירים. על-כן, איש חושב, כל הקונספציה שלך מוטעית לחלוטין.
כתוב תגובה ל- לא לקחת בחשבון
בזמן קטיף=פצמ"רים&סוגי מנהרות!
  ע_הראל   1/08/14 16:04
החמאס בזמן קטיף פעל חופשי, ושוטרי הרש"פ לא רק שלא הפריעו - אלא עבדו אצלו במשרה "שניה" אחרי הצהריים על נשקם, ואגב צה"ל כבר יצא לפני 20 שנה מהאזורים המאוכלסים בצפיפות של עזה. §¤§¤§ כמו כן לפני ההינתקות כבר היו לא מעט פצמ"רים, וכן מטעני צד/גחון שקרעו נגמ"שים/טנקים לגזרים; וגם היו חדירות גדר רגליות למחנות צה"ל (ופעם נהרגה חיילת במיטתה לאור בוקר - חוץ מחיילים); §¤§¤§ והיו כמובן מנהרות מכל הסוגים, למשל מנהרת תופת שגרמה לפיצוץ מוצב על יושביו (והריגת 5 חייליו הבדווים מגדוד הסיור המדברי), וגם מנהרות להברחת אמל"ח ושאר אביזרים מרפיח המצרית לרפיח עזה, וזה מה שהדליק מנורה אדומה אצל שרון - שזו רק שאלה של זמן עד שיגיעו המנהרות אל תוך תוכם של יישובי קטיף!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
שום נורה אדומה לא נדלקה אצל
  שרון. מה שנדלק   1/08/14 16:59
אצלו זה להציל את עצמו והשמאל (בראשות אברמוביץ') איתרג אותו. הנך טומן ראשך בחול.
כתוב תגובה ל- שרון. מה שנדלק
לשוןהרע שלך=עוון§לאתרג לא עוון
  ע_הראל   1/08/14 18:38
אתה תישרף במרתף 5- (של VIP) בג'הנם, אם לא תחזור בך מהוצאת דיבה ולשון הרע נגד גדול מצביאי ישראל ואבי כל ההתנחלויות אריאל שרון רוח ה' תנחהו בגן עדן. §¤§¤§ 7,500 מתיישבי קטיף היקרים עמדו להישחט מטף עד זקן, ואתה ממשיך בלשון הרע? חלאה שכמותך
כתוב תגובה ל- ע_הראל
להראל
  המגזים בקללות   2/08/14 07:11
מי שמרבה בקללות ובגידופים ממקם את עצמו בסירה אחת עם הברברים שבעזה, למעט העובדה שהם מגדפים בשל האל (אללה ואכבר). לפני ימים אחדים החל חודש חדש ואנו נסיים בברכות. שיהיה לך חודש טוב ומוצלח ויהי רצון שיעלמו הקללות האיומות מדרכך בקודש וממנהגיך באתר זה.
כתוב תגובה ל- המגזים בקללות
אני משתחווה לעפר שכיסה את שרון
  מב"י   1/08/14 21:43
במשך כ-7 שנים היה אריאל שרון ללא הכרה, כפגר נושם. השמים סלדו ונגעלו ממנו והאדמה דחתה אותו בשאט נפש, עד שאפילו השטן בכבודו ובעצמו הצליח לשכנע את הקב"ה לרחם עליו ולחלצו מהחרפה, הקלון והבושה! למה לא מזכירים את הסיבה האמיתית למפנה הקיצוני והיא המצוקה שבחקירות המשטרה לו ולבניו, שכדי להיחלץ מהן פעל על פי נטיותיו ורוחו של השמאל ושל כל מלחכי הפנכה שסגדו לו.
במקום לעסוק שנים על גבי שנים בהתנתקות ובגירוש יהודים נאמנים מן הרצועה ולעסוק במשפטי השחיתות -היה ראוי לו שיפעל כבר אז להרוס המנהרות המאיימות על עצם קיומנו, קוטלת את חיילינו ואת אזרחינו ומביאות עלינו מוות ושכול.
מפליא שבעקבות כל האסונות הנוחתים עלינו מכיוון עזה יש עוד עיוורים שמשבחים את שרון...
כתוב תגובה ל- מב"י
2
צן ההיתנתקות אל צוק איתן
  אסתר ויתקון   31/07/14 16:54
ישר כוח גדול לבלפור חקק על זכרון ועל האומץ הרוחני להזכיר בשום שכל, צעד אחר צעד ללא התלהמות אלא באהבה, ללא משוא פנים. מצדיעה לך בלפור. העם היהודי נצטווה לזכור ולא לשכוח. זה מקור כוחו לשפר את מצבו לעתיד. הלוואי.
כתוב תגובה ל- אסתר ויתקון
3
מאמר ראוי ובזמן אמת!יישר כוח
  ronny   31/07/14 18:41
כתוב תגובה ל- ronny
4
תגובה למאמרו של בלפור חקק
  דינה לוין   31/07/14 19:44


דבריך בלפור הם אמת לאמיתה ואני מקווה שהמנהיגים שחיים עימנו ורואים את תוצאות מקסם השווא שלהם, שהוליכו אותנו שולל וגרמו לחוויה הטראומטית הגדולה בעם ישראל יאזרו אומץ להודות שטעו בכל תחזיות השוא שהלעיטו בהם את הציבור. קולך אמיץ וברור ותקוותי שהוא יגיע לרבים.
כתוב תגובה ל- דינה לוין
5
האומץ להודות בטעות
  יוסי שפניר   31/07/14 21:15
לפעמים נדמה שאלו שעוסקים בניסיונות להשפיע על דרכי מחשבתו והתנהלותו של הציבור, מתייחסים אליו כעדת מטומטמים הלוקים במחלת השכחה. אלא שדבריהם ואמרות הכנף שלהם כתובות שחור על גבי לבן וחלקן מוקלטות. כמי שהתנגד מן ההתחלה לחיסול ההתיישבות בגוש קטיף וצפון השומרון, בעיקר מן ההיבט המוסרי- ציוני והעוול הנורא שבמעשה הבזוי הזה, ופחות מההשלכות הביטחוניות, אני נדהם כל פעם מחדש, מעזות המצח של אלו שהגו, תכננו וביצעו אותו, ולנוכח מה שקורה עכשיו, רובם ממשיכים להצדיקו. אנשים לא אוהבים להודות בטעויותיהם, ורק למתי מעט יש את האומץ לומר" טעיתי ואני מתחרט..
כתוב תגובה ל- יוסי שפניר
אתה שתתחרט,ותבקש מחילה משרון !
  ע_הראל   1/08/14 16:18
לקחי צוק איתן מוכיחים דווקא שלא היה ניתן להגן אז על 7,500 יושבי קטיף, שהיו עלולים להישחט מטף עד זקן בין לילה בקלי קלות, או ליפול בשבי המחבלים, ויחד איתם היו עלולים להישחט או ליפול בשבי מאות ואלפי חיילים וחובשים שהיו נזעקים להגן עליהם כביכול. §¤§¤§ להסבר, ראה דבריי במסגרת תגובה מספר 1 לעיל.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
הפך את עזה לכלא ענק.
  אריק שרון   31/07/14 22:38
וכולנו משלמים את המחיר. עד שעזה לא תשוחרר, גם בישראל לא יהיה שקט.
כתוב תגובה ל- אריק שרון
7
ההתנתקות היתה
  צעד אחד   1/08/14 07:54
בכוון נכון,מתוך מאה צעדים נדרשים.אם התנתקת,והשארת מליונים בגטו נצור,מה עשית ?????
כתוב תגובה ל- צעד אחד
8
דברים נכוחים ונכונים
  דאגנית   1/08/14 11:26
ע"פ הכרותנו את אנשי השמאל שתמכו בגירוש אחיהם האומללים מגוש קטיף הפורח ושלחו אותם לעזאזל - אנו יודעים מר חקק, שלדאבון הלב הם לא מודים בטעות ולא מתביישים בצעד האכזרי שנקטו כלפי אנשי גוש קטיף. הם מומחים בלטעון טיעונים מטיעונים שונים ומטופשים בשפה רהוטה וגבוהה כדי להגן על הפשע הזה. לבם וראשיהם אבן. וזה הדבר הכי מדכא וכואב. שרובם ממשיכים לדבוק באיוולת הזו.*** תודה למר חקק שהכין רשימה של אישי ציבור והצהרותיהם על הגירוש.
כתוב תגובה ל- דאגנית
מה היית עושה בתרחיש הטבח הגדול
  ע_הראל   1/08/14 14:41
במקום נאומי סרק וקרקורי תרנגולות, התייחסי נא גברת דאגנית לתרחיש הטבח הגדול (ראו דבריי במסגרת תגובה מספר1 לעיל), שממנו חשש אריק שרון ונאלץ על כן להיפרד בלב כבד מגוש קטיף, משום האילוצים הצבאיים החמורים הרבים - אשר עד היום אין להם פתרון בשום מקום בעולם. §¤§¤§ אבל את יחד עם כל הליצנים אשר העיזו להוציא דיבה על שרון - חקירות וכו', מחגי הוברמן הלטאה עד אחרון הצלופחים בעילום שם - מבלי לגרוע מחלקה של המכשפה הפוליטית כפויית הטובה לבית סטרוק … ובכן כולכם כבר תקבלו את העונש הכבד שלכם בבית דין של מעלה, זאת מפני שהעוון שלכם כפול ומכופל, כי אריאל שרון לא היה מסוגל אפילו להתגונן מעמדתו בראש הפירמידה כראש ממשלה; §¤§¤§ וכי מה רציתם … שהמצביא הגדול בישראל יודה בראש חוצות שהוא נאלץ להתנתק מקטיף בגלל שאין לנו מענה ראוי לפצמ"רים וקסאמים עד טווח 6 ק"מ, ולא למנהרות למיניהם, ולא לטילים נגד טנקים המשוגרים מטווח קצר, ואף לא למטעני גחון רבי עוצמה שאין הגבלה על משקלים, ויכולים לקרוע את הטנק הכי חדיש לגזרים ולמעוך אותו כמו חמאה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
9
הכותב שכח לציין במקבץ את דברי
  אריאל שרון עצמו   2/08/14 08:45
או נאום שרון לאומה כפי שזה נקרא. והנה חלק קטן מהנאום: "אני משוכנע בעמקי לבי ובמיטב הכרתי כי ההתנתקות הזאת תחזק את ישראל באחיזתה בשטח החיוני לקיומנו ותזכה בברכתם והוקרתם של קרובים ורחוקים, תפחית איבה, תפרוץ חרם ומצור ותקדם אותנו בדרך השלום עם הפלסטינים ושאר שכנינו. מאשימים אותי כי רימיתי את העם ואת הבוחרים, כי אני נוקט בצעדים המנוגדים לחלוטין לדברים שאמרתי ולמעשים שעשיתי. זו עלילת שווא". יש כאן מגיב הטוען ששרון הוא קדוש והציל את 8,500 המגורשים. ובכן, ההוכחה הטובה ביותר שזו טעות גסה, היא שהשמאל תמך ועודד וסעד את את המהלך הזה. השמאל לא הימין. ועוד דבר: השמאל היה עוין לשרון ומלא איבה כלפיו והנה לפתע הוא הפך להיות אהובם! למה? והחושב יבין. מחקרים מוכיחים שהמצב כיום לא היה מגיע לגיהנום שנפרש לפנינו - לוא גוש קטיף היה קיים עד היום במקום.
כתוב תגובה ל- אריאל שרון עצמו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il