s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כנסיית השכל - למה העולם נגדנו?
מאת: אורי שרגיל  |  06/08/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
You
  javan   6/08/14 23:00
You did not say any word about the disgusting hatred of rabbinical mosaic religion ( " Judaism " ) against Jesus Christ and Christianity. Maybe that was the trigger and beginning of Anti-Jusaism ?..
כתוב תגובה ל- javan
Hatred
  יונה סוקולובסקי   7/08/14 11:53
That is a liable That story was told in Greece and it was ment to raise . hatred against Jews. In fact All the new testament was written there and later translated (badly) to Hebrew, including lies and ignorance
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
I must inform you
  javan   7/08/14 15:09
1. The Truth of Yeshua Christ is within those who love HIM and believe in Him. 2. This rabbinical hatred was still the reason for anti-Jusaism and jews. GOD, HAVE MERCY ON ALL OF US AND SHOW US YOUR TRUTH !
כתוב תגובה ל- javan
And I will inform you
  יונה סוקולובסקי   7/08/14 16:45
There was no rabinical hatred. No word said about him, for him or against him. All rabinical words of that time are in the Talmud where hOSHUA IS NEVER MENTIONED. yOU WERE FED WITH LIES AND LIABELS.
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
מה שייך ישו לנצרות?
  אש   7/08/14 18:06
כתוב תגובה ל- אש
what is a mosaic religion?
  שול   7/08/14 19:14
Whay chistians who say they preach only love are full of hatred?
כתוב תגובה ל- שול
2
הבעיה היא הרבה יותר פשוטה
  יואל קורנבלום   7/08/14 00:01
הנצרות וגם האיסלם יצאו מהיהדות ובנו את דתם על רעיונות היהדות עם שינויים פה ושם. לכן כל עוד אנחנו בחיים אנחנו מזכרת לאותם נוצרים ומוסלמים שהם אינם המקור. לכן תמיד רצו לחסל אותנו כי אם לא נהיה בחיים מי יזכור את היהדות? מי יזכור שהאיסלם והנצרות באו מהיהדות? לכן זאת הסיבה מדוע שונאים אותנו. כומר לא יכול לאהוב אותנו כי צאן מרעיתו פתאום יתחילו לשאול אותו כל מיני שאלות מביכות. פתאום יתברר להם מי האורגינל ומי החיקוי. זה לא נוח לדתות האילו ולכן שונאים אותנו, ממציאים כל מיני סיפורים עלינו ומנסים לחסל אותנו. מעניין כמה נוצרים יודעים שישו היה יהודי?

בנוסף יש לזכור שהנצרות והאיסלם הם דתות בהן כפו על אוכלוסיות שלמות לקבל את הדת או למות. כמובן שאם האוכלוסיה היא פגאנית ביסודה אז לא משנה אם האיקונין הוא מצורה אחת או אחרת ולכן יקבלו את הדת. כמו כן קל יותר לקבל את הנצרות והאיסלם אבל קשה להתקבל ליהדות. אז ברור שלא ילכו ליהדות ולכן אין הרבה יהודים.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
דת ישראל
  רם שמעון אלישיב   7/08/14 01:46
בס"ד , מכובדי, דת יש רק אחת - דת ישראל.תרבויות יש למכביר בלטינית השפה שקדמה לרוב השפות האירופאיות דת - cultura הווה אומר תרבות re ligio יש משמעות אחרת . לאחרים יש תרבות של שנאה והרג. הטורקים "עוטומאנים" אסלמו חלק מאירופה בכח החרב היום המוסלמים כובשים את אירופה בכח רחם האשה. כמובן אין להוציא את הנוצרים שהשמידו את היהודים לאורך הימים בכח החרב והיום עושים זאת בכח הכסף.
כתוב תגובה ל- רם שמעון אלישיב
your dat
  javan   7/08/14 17:46
Your " dat Israel " is your Idolatry, and you dare to say that there are no true other religions.. Even God is ONE, there can be several ways to approach or unite to Him.
כתוב תגובה ל- javan
3
העולם נגדנו כי
  אהרון שחר   7/08/14 00:51
אנחנו חלשים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אנחנו חלשים כבר 4000
  אש   7/08/14 08:14
שנה. כל החזקים נעלמו בכצה מחזורים
כתוב תגובה ל- אש
במחיר של השמדה פיזית
  שול   7/08/14 17:20
במחיר של השמדה פיזית כמעט מוחלטת. כך שאין להתנחם או להתגאות בזה שאנו חלשים אבל בקושי שורדים אודים מוצלים מאש. עלנו לשאוף להיות חזקים ולהתנגד לכל מה שמחליש אותנו. זה כולל הרבה: התנגדות לויתורים שמחלישים אותנו ולא מביאים שום שלום, פתרון בעיות בוגדים מבית כמו חקיקה נגד עמותות שהן סוכנים זרים, פיזור בית המשפט העליון ופרקליטות המדינה והחלפתם למיצגים את העם עוד.
כתוב תגובה ל- שול
ניצחון נוסף סטייל ששת
  אהרון שחר   9/08/14 13:17
והעולם שוב לטובתנו. (זה נורא פשוט: חוק הטבע מספר אחד - חוק הגו'נגל, אנשים מזלזלים בחלשים ומעריצים חזקים). מי שלא יודע שיפקח עיניים מפעם לפעם.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
4
כנסיית השכל
  celina   7/08/14 04:49
בקשר לכתב מה-cnn רצוי לדייק בפרטים שמו לא רולף בליצר ולא רפי שמו וולף בליצר ובעברית קראנו לו זאב בליצר. הוריו היו ניצולי שואה והוא מחובר מאוד ליהדות.
כתוב תגובה ל- celina
5
כנסיית השכל
  celina   7/08/14 04:49
בקשר לכתב מה-cnn רצוי לדייק בפרטים שמו לא רולף בליצר ולא רפי שמו וולף בליצר ובעברית קראנו לו זאב בליצר. הוריו היו ניצולי שואה והוא מחובר מאוד ליהדות.
כתוב תגובה ל- celina
6
לפי הגוספל ישו _לא_ נרצח:
  נצר יואב   7/08/14 08:38
לפי הגוספל ישו _לא_ נרצח, אלא ביקש שדמו ישפך (עד כדי וכולל מותו) כדי למנוע גביית דמים, קרי כספים, עבור האמונה באלוהים. כלאמר ממסד דתי הגובה מסים הינו פסול מיסודו. כל דרך הטלטולים שלו שסופה דרך היסורים מטרתה להראות שהוא _לא_ נרצח אלא עלה על הגרדום מרצונו החופשי והנחוש להביא גאולה לאוכלוסיית המאמינים באלוהים מידי ממסד הדיכוי. ראה מהקישור, להלן: Jesus confirmed this in Matthew 26:28, "For this is my blood of the new testament, which is shed for many for the remission of sins." כלאמר: It was initially 'Open Source', yet various Churches alleged it close-sourced for their own sake of leverage. במדינות הקרות לא ניתן לחיות בלי בשר חזיר ובלי לשמור על העורלה. מה שבאמת הביא אסונות על היהודים היו הקבלה בספרד והשבתאות בעקבותיה בשאר תפוצות ישראל.
כתוב תגובה ל- נצר יואב
הכנסייה עשתה לישו מה
  אש   7/08/14 13:50
שהבולשביקים עשו לסוציאליזם
כתוב תגובה ל- אש
7
גם ישראלים נגד ישראל
  שבתאי עזריאל   7/08/14 08:53
גם אצלנו יש ישראלים (יהודים) שמחרימים תוצרת ישראלית, לימודים ישראלים וכו' וכו'.
כתוב תגובה ל- שבתאי עזריאל
8
מסיונריות בישראל
  אלון פלג   7/08/14 09:05
מתחת לבניין עירית ת"א עומדים מסיונרים של "יהודים למען ישוע" ומחלקים עלונים.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
אין בזה פסול
  שוחר-שלום   7/08/14 12:31
מסיונריות מכל סוג נפוצה בכל מקום. דווקא המסיונריות שאתה מדבר עליה היא הכי 'רכה'.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
9
כמה עובדות לגבי הרצל שהכותב
  אינו מודע להם   7/08/14 09:59
הנה כמה עובדות לגבי הרצל שהכותב אינו מודע להם (שלא באשמתו, ראו בהמשך). ראשית - התוכנית של הרצל לא הייתה רק להקים מדינה יהודית. התכנית שלו הייתה להקים מדינה יהודית ולהביא אליה באופן מסודר את כל היהודים מכל העולם (קראו את ספרו "מדינת היהודים"). מבחינה זו הציונות עדיין רחוקה מהגשמה. שנית - בעת שהרצל הגה את התכנית, כמות הערבים בארץ הייתה זעומה ביותר. אבל הרצל הבין שאם יהודים יהגרו אליה ויפתחו אותה לפני שנקבל ריבונות הדבר יגרום להגירה של הרבה ערבים לארץ וכך היהודים שוב יהיו מיעוט בארץ. לצערנו זה בדיוק מה שקרה. לכן, הרצל עמד על כך שלפני שמתחילים להגר לארץ ולפני שמפתחים אותה יש לקבל את הריבונות עליה, לרבות הקמת צבא יהודי, וכך לוודא שרק יהודים יהגרו אליה (הציונות המדינית לעומת הציונות המעשית). מסיבה זו הרצל העדיף שכל זמן שאין לנו ריבונות בארץ ישראל, ורק כדי להציל יהודים שנרדפים בארצות מסוימות, הם ישהו במקלט זמני - באוגנדה. משהדבר לא התאפשר, הסכים בלית ברירה שהצלת יהודים תעשה ישירות לארץ ישראל. לרוע מזלנו, לאחר מותו של הרצל השתלטו תנועות השמאל על המפעל הציוני, שינו את מטרותיו וניצלו אותו למטרותיהם השמאלניות - הקמת חברה סוציאליסטית ולאו דווקא יהודית. ברוב חוצפתם הם גם הציגו את עצמם כממשיכי דרכו של הרצל, וכך עד היום רבים כמו הכותב מוטעים לחשוב שכך הוא. במקום להביא את כל היהודים לארץ ישראל, הם הביאו רק יהודים שהתאימו לאידאולוגיה שלהם ומנעו עליה של יהודים שלא היו מתאימים לטעמם. את הכספים שאספו קרנות התנועה הציונית שהוקמו בזמן הרצל כדי להביא את כל היהודים לארץ ישראל, הם ניצלו להקמת קיבוצים במקום להבאת היהודים. הקיבוצים, אגב, המשיכו לחיות על כספי ציבור מבלי להיות רווחיים עד 1977, ולאחר מכן הם פשטו את הרגל, ואנחנו מימנו את חובותיהם. הבאת כל היהודים לארץ ישראל אכן לא הייתה משנה את לבם של האנטישמיים (שהגורמים לאנטישמיות שלהם הם הרבה יותר קדומים לנצרות כפי שהכותב אומר, אך בכלל לא מיסטיים), אך היא הייתה מצילה מיליונים מהם כפי שידוע לנו בדיעבד. זו הייתה המטרה של הרצל. זו צריכה להיות גם המטרה היום. מי שחושב ששואה ליהודי הגולה לא יכולה לקרות יותר חי באשליות. להצלת היהודים יש לחדש את דרכו של הרצל ולהעלות את כולם לארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- אינו מודע להם
הברית החדשה-אנטישמית!
  דניאל24   7/08/14 12:36
מקור האנטישמיות הוא עוד מהיסוד של הנצרות.הברית החדשה,הוא ספר אנטישמי.הבעיה היא שלישראלי הממוצע אין שמץ של מושג על דתות אחרות. אילו כל ישראלי היה בקי בערבית,איסלאם וההיסטוריה של המזרח-התיכון. המצב היה אחרת לגמרי.שייקספיר והאחים גרים הם עוד דוגמאות לאנטישמיות. אתה לא יכול לבטל את הברית החדשה ואת שייקספיר.לכן זהו סוג של קרב אבוד.בימינו נוצר זן חדש של אנטישמיות."זכויות אדם".הדאגה השקרית לזכויות האדם של הפלסטינים, על חשבונה של ישראל.
כתוב תגובה ל- דניאל24
10
מאמר פשטני אך חשוב
  רפי אשכנזי   7/08/14 12:06
במאמר הוא פשטני, יחד עם זאת, כדאי להקריא אותו לדור הצעיר, לילדים ולנכדים.
אגב, העיתונאי בליצר, שמו הפרטי וולף, זאב. זאב בליצר כתב שנים רבות במעריב כאן בארץ. הוא דובר את שפתנו, הוא יהודי יקר וציוני נאמן!
כתוב תגובה ל- רפי אשכנזי
11
אתה לגמרי לא בכיוון
  שוחר-שלום   7/08/14 12:20
סוג של תאוריית קונספירציה. וגם בהסטוריה אתה לא כל כך חזק. והכי חשוב: איפה האמונה שלך?
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
התאוריה הזאת עובדת
  אש   7/08/14 13:56
כבר 2000 שנה. הכנסייה לא רוצה להחליף אותה
כתוב תגובה ל- אש
12
עשיו ויעקב
  יונה סוקולובסקי   7/08/14 13:48
מר רבי שמעון בן-יוחאי: הלכה היא בידוע שעשו שונא ליעקב אלא שנכמרו רחמיו באותה שעה ונשקו בכל ליבו. [המקור, ספרי בהעלותך] מקוהל עלינו שאבי הערבים הוא ישמעל. לעניות דעתי אביהם הקדמון היה עשיו
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il