|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אנטישמיות 2014
מאת: איתמר לוין  |  15/08/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לארדואן צריך להגיד בטורקית
  רועה העצים   15/08/14 09:10
לארדואן צריך להגיד במיליארד פוסטים ביטוים שהוא מבין בטורקית: anny namo אני מקווה שהאיות נכון
כתוב תגובה ל- רועה העצים
2
והיהודים לא אנטישמיים לערבים
  שמעון הצדיק   15/08/14 09:15
אדון כתב מכובד שאלתה את עצמך כמה היהודים כבר מגיל גן הילדים שונאים ותאוים ערבים - למה כי אין הסתה הרבים גם הישראלים הם טובים כך מלמדים - תעשה סקר ותראה כמה כאן בארץ שונאים ערבים למרות שרובם או רוב הוריהם ממדינות ערב ומי שעשה את השואה היו האירופאים הנוצרים שאנו היום אוהבים משום מה - אז תתפקח ותחפש בבית שלך לפני שנאשים אחרים !!!
כתוב תגובה ל- שמעון הצדיק
ל"שמעון הצדיק" אין צדק בדבריך!
  א. וינשטיין   15/08/14 10:42
איני מוכן להתייחס לשום אגף פוליטי שכנראה הנך משתייך אליו, לאור תיאורך את "שנאת הילדים היהודים לערבים", אך למען הדיוק והאמת ההיסטורית, לא נכללים כידוע בספריי הלימוד בישראל מוטיבים מכוונים לשנאת השונה ובכללם את המגזר הערבי שחיי עמנו, זאת לעומת הארס והשנאה המחרידה שנכללת מזה עשרות בשנים בספריי הלימוד בבתיה"ס של שכנינו במדינות ערב והפליסטינים, מוטיבים מחרידים אשר מקדשים את השמדת היהודים, הן כעם "כופרים" והן כמדינה דמוקרטית יהודית! . בתקווה לשלום אמת ובברכה, אשר וינשטיין, משורר לילדים ויזם חברתי .
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
חלאה שמאלנית דוחה ומטונפת
  rurik   15/08/14 23:50
רפש "נכבדה" ציין ספר לימוד אחד!!! המדבר על שנאה לערבים או לכל אחד אחר! אתה חלאה אך לא בהכרח דביל ,האם ברצונך להיכנס לאתרי לימוד של "רשות הצדק"?? ולקרוא שם פניני סבלנות ואהבת האחר? עוד רפש ,איך אתה סחי שמאלני מגדיר קורא
לאויב?? פונה אליו באהבה נוצרית? וכן שכחתי אויבינו רובם ערבים ! או שמה הוטנטוטיים? או בשומנים? או שמה זיכרון פרעות צפת ,חברון ירושלים, לא הגיעו לאוזניך בגלל אינטליגנציה השופעת שלך? או שמה פדאיון בעיניך ארגון לאחוות עמים? או אינתיפאדות היו למעשה חגיגות שלום בנוסך מוסלמים, ומה לעשות ערבים? חלאות מסוגך הביאו את אוסלו ואתו את כל היתר!
כתוב תגובה ל- rurik
אנטישמיות מיוחסת רק ליהודים !
  לידיעתך   16/08/14 00:37
והערבים הם האנטישמים כלפי היהודים ולדוגמא הכרזתו של אבו מאזן שבמדינת פלסטין לא יהיה אפילו יהודי אחד
כתוב תגובה ל- לידיעתך
לשמעון הצדיק
  מתעב חלאות   21/08/14 13:49
היסטוריה אינה הצד החזק שלך, נכון, אהבל. ה"נביא" מחמד השמיד את כל שבטי היהודים בחצי האי ערב. היטלר למד ממנו - לא להפך. מן החאדית': "ישנו גזע עליון אחד - גזע המאמינים במחמד". אימרה שטנית זו נכתבה 1350 שנה לפני ה"דוייטשלאנד דוייטשלאנד אובר אלס" של היטלר. היטלר טען שהוא למד מהשואה הארמנית של הטורקים שרצח עם לא יזיז לאף אחד - והוא צדק.
כתוב תגובה ל- מתעב חלאות
3
תגובה ישראלית לצורר ארדוע'אן
  אביבי שלום   15/08/14 09:39
הצעות לוין לתגובות הן הגיוניות וראויות, אך הפשוטה ביותר והעשויה להשפיע על עסקי התיירות היא אזהרת המסע, שליברמן לא יהסס לממשה !!
במקביל להפיץ את דברי השטנה של הנבל במדינות האיחוד האירופי, שגם בלאו הכי מתנגדים לצרף את תורכיה לאיחוד !!
כתוב תגובה ל- אביבי שלום
4
הארץ אנטישמי?אני קורא הארץ.
  מה אתה אומר   15/08/14 09:56
אז גם אני אנטישמי ? אתה מכיר אותי ? . סלח לי מר לוין אבל אתה לא יותר מטוקבקיסט רדוד .
כתוב תגובה ל- מה אתה אומר
תגובות בחו"ל
  הצדיקים   15/08/14 18:26
הייתי בחו"ל הרבה זמן ובכל ויכוח עם המקומיים הם מצטטים את המהדורה האנגלית של ה"עיתון" הישראלי "הארץ" . השמדה עצמית במיטבה אני מזמן הפסקתי לממן את עיתון ההשמצות .
כתוב תגובה ל- הצדיקים
אתה דביל ממוצע שמאלני
  rurik   16/08/14 00:05
טוברישט נאמר על כתבות וכתבים שמאלו-נאציות בהארץ לא בהכרח קוראיו! אך ככל שמאלן הטובע ברפש קשה עליך הבנת הנקרא! רק שלא תרגיש מיוחס-שמעתי במשפחתי שהיו קרובים ולא מעט יהודים קוראי עיתון נאצי דר שטיירמר שדרכו ממשיך הארץ בעברית
כתוב תגובה ל- rurik
מה דעתך על גדעון לוי?
  אופיר   16/08/14 09:09
ומה דעתך על עמירה הס. שני אנטישמים שונמזואי המדינה המייחלים לסופה. כאילו הם ינצלו במידה ויכיסטשראל תושמד.
זה שאתה קורא הארץ לא הופך אותך לאנטישמי. זה הופך אותך למזוכיסט
כתוב תגובה ל- אופיר
5
זה לא רק אנטישמיות.
  אהוד פרלסמן   15/08/14 11:05
ברור כשמש שלו היינו סונים ובעזה היו שיעים, יחס העולם למה שקורה כאן היה אחר לגמרי. אבל האנטישמיות איננה ממצה את ההבדל. יש כאן גם גזענות פשוטה, כשהעולם מתיחס אלינו כמי שמשתיכים לגזע הלבן, והערבים אינם שייכים אליו. ויש גם אנטי-קולוניאליזם, כשמתיחסים אלינו כאל נטע זר באזור הזה. ויש גם תוצאה אוביקטיבית של הרס עצום שם, וכמעט כלום פה. ולבסוף, השנאה של ארדואן אלינו היא ממש לא שנאה אנטישמית קלסית, ולא בגגל יחסו אלינו הוא נבחר בכזה רוב עצום.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
6
להפסיק להתעסק בארדואן
  בר ברע   15/08/14 11:47
האנטישמיות באירופה ה"נאורה" מסוכנת יותר, הטרמינולוגיה שם יותר מתחכמת. ךפני כחודש הותקף ביתו של ראש וועד הרבנים בהולנד, עבר ללא תגובה, אילו היה זה בטורקיה הרשת הייתה מתפוצצת.
כתוב תגובה ל- בר ברע
7
שנים היו יחסי שכנות מעולים עם
  שהשינאה תאכל אותם   15/08/14 11:54
שכיננו הטורקים. דומה ליהודי גרמניה שחיו עד לעליתו של היטלר חיים שאננים ונורמאלים בארץ זו. המסקנה, שמנהיג אחד! יכול להפוך עם שלם למכונת רצח או להסית עם שלם לאיזו שינאה שיש לו מאיזו סיבה קדמונית אובססיבית או סתם כדי לצבור קולות דרך איזה שעיר לעזעזל כדי לעלות לשילטון. בגני הילדים בישראל ומהגיל הרך מאוד מחנכים לקבלת השונה, היום לדעתי צריך להזהיר שיש שונה שהוא גם מסוכן. ולא צריך ללטף נחש ארסי במיוחד אם הוא הולך על שניים.
כתוב תגובה ל- שהשינאה תאכל אותם
8
בעניין "הארץ"
  חיים אבגד   15/08/14 12:21
אני, קורא "תמים", מעולם לא הייתי מודע לעיתון הארץ. ידעתי שיש לו גישה שמאלית אך לא נהגתי לקוראו. בשנה האחרונה אני שוהה בחו"ל. הארץ הכתיר עצמו כ "עיתון לאנשים חושבים" וגובה מחיר מנוי לקריאת כתבות מורחבות (מצויינות).חתמתי מנוי. ואז הגיעה תקופת הטילים והרקטות על אזרחי ישראל. ניזונתי מ YNET, הארץ, וניוז-1. הכתה בי גישת "הארץ" במלוא עוצמתה. עכשיו זה לא רק גדעון לוי. אני רואה בין השורות את מכבסת המלים, את הביטויים, את משאלות הלב לרעת המדינה. זה עובר כחוט השני בכל המאמרים. כל המאמרים עוברים עריכה מגמתית. כשחמאס סירב לחדש את הפסקת האש - כל הרשתות דיווחו על כך. רק הארץ מדווח "קשיים בחידוש הפסקת האש". מכבסת מלים. אף לא מילה רעה על חמאס לכל אורך הארועים מהחודשים האחרונים. הארץ ניסה לדחוף אג'נדה של פיצויים לערביי עזה. צייין פשעי צלחמה. ועוד. הרושם שלי הוא: זה לא עיתון אינטלקטואלי, אלא עיתון חולני. יש שם שינאה עצמית עמוקה ותהומית. יש שם רגשי נחיתות והתבטלות בשל היותינו יהודים (!!). יש שם התנצלות והתבטלות בפני שונאי יהודים. כל זה במסווה "אינטלקטואלי". יש שם אמונה תמימה שהערבים שונאים אותנו כי אנחנו "כובשים", ואם זה ייפסק יחבקו אותנו וינשקו. (כמו באלף וחמש מאות השנים האחרונות?). כתבתי להם מכתב פתוח. ביטלתי את המנוי. לא רוצה לקרוא אותם, ולא לשמוע מהם. דעתי היא שמדובר בחבורת פסיכופטים הזקוקים לאישפוז. למצער - חבורת אומרי הן שמקבלים את הצו ממחלק המשכורות.
כתוב תגובה ל- חיים אבגד
9
שוקן מקפיד להעסיק אנטיציונים
  מנויית הארץ   15/08/14 13:49
משפחת שוקן עלתה לארץ למרות שלא היתה משפחה ציונית, ההיפך. הם הזדהו עם המשטר והתרבות הגרמנית, עשו הכל על מנת להשתלב בתרבותה וגילו חוסר סובלנות ליהדות החרדית בגרמניה ובעיקר מחוצה לה. גישה זו נמשכת עד לימים אלה.
כתוב תגובה ל- מנויית הארץ
אולי תסבירי למה את מנוייה ..
  למנויית הארץ   15/08/14 16:15
כתוב תגובה ל- למנויית הארץ
10
הר לוין אתה אידיוט ומסית
  בטטה   15/08/14 15:32
לאלימות ולרצח ממש כמו החברים המסיתים שלך לפני רצח רבין
כתוב תגובה ל- בטטה
לא הבנתי
  אורי פ   15/08/14 17:44
קראתי את המאמר של מר (לא HER) לוין ולא מצאתי בו כל הסתה לשום פעולה פוזיטיבית. אנא האר את עיני הקוראים לקטעים ושורות המסיתות.
כתוב תגובה ל- אורי פ
לפרוייליין בטטה -
  הר דוקטור   16/08/14 10:20
הגרמנית שלך , צצה בדיוק בזמן - זה נקרא ברפואה ״רפלקס פרימיטיבי״ . ברפואה גם את ,לפי זכרוני, מבינה.
כתוב תגובה ל- הר דוקטור
לבטטה
  מתעב חלאות   16/08/14 21:15
היית שוקל להוסיפך לתבשיל לשבת, אולם, חוששני שכל התבשיל יקבל טעם של אנארכיסט מזורגג.
כתוב תגובה ל- מתעב חלאות
11
"שנאת יהודים", "שנאת עם ישראל"
  וינטר הניה   16/08/14 08:16
הם ביטויים מוצלחים יותר מהמושג "אנטישמיות", ומכוונים בדיוק למושא השנאה.
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
12
כנסו למילון לערך בגידה
  שרצ   16/08/14 14:10
כתוב תגובה ל- שרצ
13
והיהודים החדשים האמינו שאם רק
  קורןנאוה טבריה   16/08/14 14:18
יתחפשו לסוציאליסטים,ציונים,שמאלניים,צברים, אזרחיים, ליברליים, קוסמופוליטיים וכל שאר התחפושות והבגדים ככל העמים = רק לא יהודים. ואם רק נמשיך להתכחש לתנ"ך כקושן שלנו על ארץ חמדת אבות,ולשקר שאנו כאן בגלל השואה ולא בגלל שזו ארצנו המובטחת כחוק, אז העולם יאהב אותנו והאנטישמיות תתאדה מחיינו? אז שוב נוכחנו עד כמה אנחנו טועים ומשקרים את עצמנו-ועד כמה שומרי דת משה החרדים לתורתו צודקים במבחן התוצאה....וצוחקים כל הדרך אל ההתפכחות אני מקווה, ולא אל העזאזל חלילה וחס!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il