|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
יין הגיבורים נמזג בטיולי טבע, בחניוני לילה, על גשרים תלויים, בתוככי הכותל המערבי, בסמטאות ובשבילי צפת העתיקה, בשערי ירושלים על רובעיה, בשביל ישראל, בפסגת הר מירון ובמרומי המצדה
 מערכת הטילים הטקטיים של הצבא האמריקני (ATACMS) [צילום: אנדרו דיקסון/צבא ארה"ב/AO]
יאיר נבות
בימים הקרובים ייחלו להגיע לאוקראינה, דרך פולין, מערכות הנשק והתחמושת שאושרו במסגרת חבילת הסיוע הצבאית, ובראשן טילי ה"פטריוט" - זה עדיין לא צפוי לאפשר לצבא האוקראיני להוציא לפועל מה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
על יהדות של שלום וזכויות אדם
מאת: איתן קלינסקי  |  24/08/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השמאל האווילי במיטבו
  איריס כהן   24/08/14 10:02
מסתבר שגם אדם עם כל כך הרבה תארים בפלצנות -יכול להישאר אוויל כאשר מדובר במדע האמת - ערב שירה -חחח ,זה באמת מה שחסר כאן - אני מקווה שחוץ מהמשורר הידוע קלינסקי, הוא הזמין גם את משוררי החמס ודע"ש - שהרי ידוע ששירתם לפי ערכי האסלם עם הסכין ביד -כלל לא זקוקה לתארים !! שמאל אווילי מטומטם נבוב - אין ספק שנתקימה בכם קללת משה רבנו - מפרשות השבוע האחרונות - להיות מטומטמים ומשוגעים ולא מחוברים למציאות כלל-בגלל עוזבכם מקור מים חיים ,כך גם היה בימי אוסלו העליזים -בזמן שיהודים נשחטו ונטבחו -הם התכנסו בכיכר השלום כדי לשיר שירים - הפעם הם נטפלו לערכי היהדות עלק'- פתאום היהדות מענינת אותם - הם נבהלים לראות כיצד עמך ישראל קמו עליהם בלחימה האחרונה -לכן הם מפמפמים ומתבכינים על כך שסותמים להם את הפה !! אוי כמה שאתם אסון לישראל - לו רק היה מבין אותו פרל שלא נקם שלש מאות ערלות פלשתים צריך לבקש אלא נקם שלש מאות ערלות ערלי הלב השמאלנים !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
2
אדון וייס הוא חלאה פלשתינאית
  מגיב ותיק   24/08/14 10:25
לא יהודי ולא איש שלום, אלא פלשתינאי מגונן חמסניקים שקרן, נבל ומתוסבך.

הנה שיר נבזי ושיקרי שלו שמעיד מי הוא האיש :

הילד דניאל

אנחנו כל דואגים לך
שמכינים עבורך מלחמה.
ומה תעשה דניאל בלי מלחמה?
ואיך יגנו עליך בלי מלחמה?
ואיך יקומו גיבורים בלי מלחמה?
ואיך נפתח לערבים את התחת
ולך את הקבר בלי מלחמה?

הבנתם את השיר ?

המלחמה באשמת ישראל, ישראל מחרחרת מלחמות ועוד זבל שמאלני מאוס.

ואיך, איך שוב איתן הצליח לא לשכוח את הרב פרל ואת ערלות הפלישתים ?

איש טיפש.

אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה.

חרפה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לחלאה ששמה מגיב ותיק
  נעמי..   24/08/14 11:29
רק לזבל מגיב ותיק לא פנו והזמינו אותו להרצות, ואילו את ד"ר אורי וייס למרות דעותיו הפוליטיות הזמינו להרצות אוניברסיטת ירושלים, בר אילן , חיפה ועוד אוניברסטאות רבות בעולם.

את הגיגיו המטורפיפ של המגיב הותיק מקבלים מדורי התגובות , בהם משתלחים כל המטורפים חופשי חופשי, ואילו במות אקדמיות רבות בעולפ ועיתונות ספרותית מקשיבים לד"ר אורי וייס.
כתוב תגובה ל- נעמי..
נעמי, לא לימדו אותך
  מגיב ותיק   24/08/14 12:35
שכשהתותחים רועמים, הצנוניות צריכות לשתוק ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
נעמי האונברסיטאות בעולם
  איריס כהן   24/08/14 13:45
מחרימות אתכם הם שונאים יהודונים בזויים - זה טבעות של העולם -יהודי הבוגד בעמו ודתו הוא זבל עבורם-וגם עבורנו !!! אם בכל זאת מזמינים אותו סימן שהם מריחים שהוא כלב כמוהם !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
שוטה מתחסדת,לא "למרות דעותיו"
  פלא יועץ   25/08/14 13:32
הזמינו אותו,אלא בדיוק בגלל דעותיו השמאלניות המעכירות את אווירת חיינו בשירי זימה ומזימה מרושעים,הוא זכה לקתדרה משלו באותן אקדמיות עלובות הנטולות כל דעת ובינה וחסרות תוחלת וחינוך אמת.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
יש להתעודד מהעלאת הגירה
  ה.א   24/08/14 11:44
ככל שאיתן חוזר ודש בערלות, אנו ודאי יכולים להסיק שזו ה"תחמושת" היחידה שיש במחסן שלו, ולכן הוא גורס וגורס שוב, מעלה עוד ועוד את גירת הערלות. אנו רשאים וחייבים להתגאות במוסר של העם שלנו, אין לצפות מקלינסקי וחבריו להטיית כתף על מנת להציל עצמם, הבטלנים האלה ימשיכו לילל, בעוד 98% מהחברה רואה אותם כפינה אפלה חשוכה, ונושאת בנטל. את העדות הזו לא תמצא אצל קלינסקי.
כתוב תגובה ל- ה.א
אתה יודע אפרים
  מגיב ותיק   24/08/14 12:31
כשהראיתי עדות זו של קולונל קמפ לאחר עופרת יצוקה לאנשי שמאל, הם טענו בפני שהקולונל הנ"ל הנו סוכן ישראלי...

עד לאן מגעת נבזותם, שקרנותם, משת"פותם וצביעותם של אנשי שמאל אלה.

לא ייאמן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הוא יפה מאד בעיני.
  הבנתי את השיר   24/08/14 12:18
הוא מזכיר קצת את חנוך לוין הגדול אבל לוין היה הרבה יותר טוב. hanochlevin.com הערה להלפרין- גלילאו הראה כבר לפני הרבה שנים, שגם היחיד החלש והחכם יכול להיות צודק אל מול הכלל החזק והטיפש.
כתוב תגובה ל- הבנתי את השיר
גם אתה וגם חנוך לוין
  מגיב ותיק   24/08/14 13:29
חלאות שמאלניות מאוסות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לא כולם חושבים אותו הדבר.
  מה לעשות?   24/08/14 14:54
טפשים ותיקים, כולל כאלה עם ״עבר בטחוני מפואר״ (שנשמע גיבור חיל כמו הלפיד היהיר), מתקשים להבין את זה.
כתוב תגובה ל- מה לעשות?
מגיב ותיק הוא חלאת מדור תגובות
  נגד חלאות אדם   25/08/14 10:34
אינני מסכימה עם כל מה שכותב אורי וייס. אינני שותפה לכל הדעות שלו.

אך את החלאה מגיב ותיק לא יקבלו להרצות באונברסיטת בר אילן, חיפה , ת"א וירושלים, גם לא בבבון ולא בלונדון. את ד"ר אורי וייס מזמינים להרצות באונבירסטאות יוקרתיות ,

אפילו חתן פרס נובל, שהוא אדם דתי וימיני בדעותיו היה המדריך האישי שלו בדוטורט אותו קיבל בהצטיינות יתרה . חתן פרס נובל שליווה את עבודת הדוקטורט של אורי ידע את דעותיו, אך לא היה לו את הסגנון החלאתי של זה שקורא לעצמו מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- נגד חלאות אדם
אמור לי, פשיסט נאלח. . .
  יוסי פלס   30/08/14 13:04
אמור לי מי אתה ואומר לך מי הם חבריך, הפזורים על פני הגלובוס, מן הקו קלוקס קלאן בחצי הכדור המערבי עד לאל קעידה בחציו המזרחי, חלאה חובקת עולם, להוותנו.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
3
מאחל לכם בהצלחה
  מאחל לכם בהצלחה   24/08/14 10:42
כתוב תגובה ל- מאחל לכם בהצלחה
4
מאחלת לאורי וייס בהצלחה.
  נעמי.   24/08/14 11:11
רק שתזכרו שאנחנו זקוקים ליהדות של "הדרת פני זקן" , כשמשנה לשנה גדל אחוז הקשישים, שאין להם קרן פנסיה וחיים פירורי הביטוח הלאומי.

רק שתזכרו "פרוס לרעב לחמך" בחברה ישראלית , שדו"ח העוני של הביטוח הלאומי מצביע על גידול משנה לשנה של ילדים החיים מתחת לקו העוני.

רק שתזכרו את "כתתו חרבותם לאתים" כדי לקיים חברה שלא שמה את כל יהבה על מלחמה אלא על שיחות שלום.
כתוב תגובה ל- נעמי.
5
ומה עם אורי צבי גרינברג?
  ה.א   24/08/14 11:27
אורי צבי גרינברג, על השלום שמציע קלינסקי. ואורי צבי גרינברג כתב את המצוטט להלן בשנת 1922 עוד לפני שספרו של היטלר מיין קאמפף פורסם: "אך אני אגידכם נבואה – הנבואה השחורה מעמקיה פה יעל עמוד הענן … כשהגז המרעיל כבר יחדור אל תוך היכלות ולפתע פה ביידיש יזדעקו האיקונות … ואתלה על ענפי העצים את מתי ערומים אשאירם בהפקר ירקבו לעיני מזלות שהולכים בשמים … עשרה ייוותרו יהודים של פצעים שריד הפליטה של דמים כדי להראות שהיתה כאן אומה על ארץ הדווי של נוצרים".
כתוב תגובה ל- ה.א
מדוע שלא תלמד את א.צ. גרינברג
  אסנת ג   24/08/14 12:38
מדוע, שאתה ה.א, לא תלמד את שירי אורי צבי גרינברג בבתי הספר בישראל כעובד חברת כוח אדם.. מאחר שיש לך תואר שני ואולי גם שלישי תקבל 40 שקל לשעה . בחודש עבודה מלא תקבל 4000 שקל .

ועכשיו נהיה רציניים , מותר שיהיו חילוקי דעות . א. צ. גרינברג הוא אחד מעמודי התווך של השירה בישראל במאה העשרים, אבל מה דעתך, שמותר שיהיו חילוקי דעות , ולא כל תפיסה פוליטית שלו אני חייבת לאמץ, גם עם אני מעריכה ומעריצה את אומנתו הלשונית.

נדמה לי, שלפני כשנה איתן כתב כאן מספר מאמרים על שירת א . צ. גרינברג בהערצה רבה ובביקורת רבה . ימניים התקיפו אותו בתגובות מעוררות בחילה וגם אנשי שמאל לא מיעטו לתקוף אותו.
כתוב תגובה ל- אסנת ג
האם שירת אצ"ג תוקרא הכנס?
  ה.א   24/08/14 13:41
האם שירת אצ"ג תוקרא הכנס?, והרי לשלום הרבה הרבה פנים, אצ"ג לא היה שוחר שלום פחות מקלינסקי ומד"ר וייס, הוא הבין את השלום אחרת, הוא ראה בשלום של קלינסקי ווויס כהליכה כצאן לטבח. לטעמי ההיסוריה מוכיחה מעל ומעבר לכל ספק שהוא צדק. אז בכנס של אנשים ישרים בנושאי שירה הקשורים לשלום, ברור היה שמקריאים שירי שלום מכל הכיוונים ומשלל הדיעות, ןלא רק שירי שלום של הקומוניסטים "קלינסקי לייק" אבל בגדה השמאלית אין יושר אינלקטואלי, אין ויכוח אמיתי, זו כת חרדית קיצונית אשר לא תיתן דריסת רגל לתכנים מתחרים. לעניין קלינסקי על אצ"ג להלן חלק מתגובת בנו של אצ"ג על כתבי קלינסקי בעניין אצ"ג "...השוואת המקור השירי לעומת הציטוטים שהובאו, גילתה כי לעיתים נעשתה מלאכת שיכתוב מחדש של הכתוב ואף נערך שינוי בנוסח המקורי...." (קלינסקי התנצל) אז בואי נעזוב את כל העניין הזה או שמא נתקן את העוול ההוא בהקראה באותו אירוע של: "אני שונא את שלום הנכנעים הנכרת באונס, על קופת חללים יהודים ובצחנת הדם, על שכבת הנוצות ברפש כפיתי השלג, וספרי התורה החרוכים כעור מן הבשר." כפי שאמרנו הרבה פנים לשלום, ולכולם זכות ביטוי, ואבירי חופש הביטוי משמאל הם בפועל אבירי סתימת הפיות של כל מי שלא מסכים להזיות שלהם.
כתוב תגובה ל- ה.א
לא הסיליבוס של מערכת החינוך,
  הגדה השמאלית   24/08/14 15:00
אלא אתר שהקימה המפלגה הקומוניסטית. את הטענות על איזה שירים ילמדו תפנה למשרד החינוך. אני, אגב, למדתי בבית הספר שני שירים של אצ״ג ולא למדתי שום שיר של חנוך לוין (גם לא של קלינסקי). המורה שלי בתיכון ( תחילת שנות השבעים) היתה האמא ז״ל של יובל שטייניץ. לידיעתך, בגדה השמאלית יש יותר פלורליזם (במאמרים) מאשר באתר הזה.  
כתוב תגובה ל- הגדה השמאלית
בדקתי (שטחית), נראה שאתה מחרתת
  ה.א   24/08/14 16:29
הגדה שמאלילת היא סופר דופר שמאלית, אין ריבוי דעות ואין נעליים (בדיקה שטחית)
כתוב תגובה ל- ה.א
וההתיחסות שלך אכן שטחית.
  גם אני בדקתי,   24/08/14 17:15
כפי שנכתב, האתר הזה הוא מיסודה של המפלגה הקומוניסטית, ולכן אך טבעי, שהכותבים בו הם אנשי שמאל, ולא חסידי ז'בוטינסקי ו/או חבורת רגב/דנון/אלקין/אקוניס. לאלה יש הרבה אתרים אחרים. עם זאת, יש שם דיעות מגוונות (שמאליות) אני מציעה לך לעיין למשל במאמרים של יוסף אלגזי, חבר בכיר במפלגה בעבר ואוייבה המר מזה שנים רבות, שמפרסם מאמרים פרובוקטיביים ומעוררי מחלוקת, כמו המאמר הזה hagada.org.il/ אתה יכול לחפש גם מאמרים של הסטליניסטים המושבעים שמואל אמיר ואנג'לו איידן (עוד אוייב של המפלגה הקומוניסטית).
כתוב תגובה ל- גם אני בדקתי,
קשקוש גמור
  מגיב ותיק   24/08/14 18:04
אתר "הגדה השמאלית" הנו אתר הבית של טרוריסטים מרכסיסטיים רובם ככולם שונאי ישראל ותומכי טרור מוצהרים מתוצרת הבית והחוץ.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הצחקת אותי, מגוון מאיתן ושמאלה
  ה.א   24/08/14 19:49
זו נראית לך יושרה? גברתי היקרה כאשר מדברים על מגוון צבעים מדברים על כל צבעי הקשת ולא רק על אדום כהה כהה כהה. אין פלא שהכת השמאלנית מצטמצמת והולכת, היושרה ממנה והלאה.
כתוב תגובה ל- ה.א
הולכים כמה אנשים ומארגנים כנס,
  מצחיק ההלפרין הזה   24/08/14 16:29
וקומיסאר התרבות הלפרין מלא טענות כרימון, שהרכב המשתתפים שם לא לטעמו. תעשה לך כנס משלך ותביא לשם משוררים ״מכל שלל הדיעות״, כמקובל בכנסים ימניים/ ממלכתיים. מאצ״ג ועד רפול, מויינשטיין (משורר מטעם לעת מצוא) ועד מאיר עוזיאל. צביקה פיק יעשה לכם קולות, הצל יעשה שמח וירביץ לשמאלנים, ומירי רגב תנפנף בדגל- כפיים!!! אני לא גנבה!!!! ודן כנר יקריא בפאתוס את ברכת ראש הממשלה ויפליא בשבחיו ובשבחי רעייתו האהובה והאצילה. כמובן שהזוג המלכותי יכבד את טקס הפתיחה של הכנס. את כל מי שיתלונן על זה שאין שם אנשי שמאל (חוץ מנתניהו, תבוסתן ושמאלן מדופלם בקרב זרזירי המקלדת באתר זה) תפנה אלי. אני אשלח אותם לשתות מהים של עזה.  
כתוב תגובה ל- מצחיק ההלפרין הזה
הולכים כמה אנשים ומארגנים כנס,
  מצחיק ההלפרין הזה   24/08/14 16:29
וקומיסאר התרבות הלפרין מלא טענות כרימון, שהרכב המשתתפים שם לא לטעמו. תעשה לך כנס משלך ותביא לשם משוררים ״מכל שלל הדיעות״, כמקובל בכנסים ימניים/ ממלכתיים. מאצ״ג ועד רפול, מויינשטיין (משורר מטעם לעת מצוא) ועד מאיר עוזיאל. צביקה פיק יעשה לכם קולות, הצל יעשה שמח וירביץ לשמאלנים, ומירי רגב תנפנף בדגל- כפיים!!! אני לא גנבה!!!! ודן כנר יקריא בפאתוס את ברכת ראש הממשלה ויפליא בשבחיו ובשבחי רעייתו האהובה והאצילה. כמובן שהזוג המלכותי יכבד את טקס הפתיחה של הכנס. את כל מי שיתלונן על זה שאין שם אנשי שמאל (חוץ מנתניהו, תבוסתן ושמאלן מדופלם בקרב זרזירי המקלדת באתר זה) תפנה אלי. אני אשלח אותם לשתות מהים של עזה.  
כתוב תגובה ל- מצחיק ההלפרין הזה
הולכים כמה אנשים ומארגנים כנס,
  מצחיק ההלפרין הזה   24/08/14 16:29
וקומיסאר התרבות הלפרין מלא טענות כרימון, שהרכב המשתתפים שם לא לטעמו. תעשה לך כנס משלך ותביא לשם משוררים ״מכל שלל הדיעות״, כמקובל בכנסים ימניים/ ממלכתיים. מאצ״ג ועד רפול, מויינשטיין (משורר מטעם לעת מצוא) ועד מאיר עוזיאל. צביקה פיק יעשה לכם קולות, הצל יעשה שמח וירביץ לשמאלנים, ומירי רגב תנפנף בדגל- כפיים!!! אני לא גנבה!!!! ודן כנר יקריא בפאתוס את ברכת ראש הממשלה ויפליא בשבחיו ובשבחי רעייתו האהובה והאצילה. כמובן שהזוג המלכותי יכבד את טקס הפתיחה של הכנס. את כל מי שיתלונן על זה שאין שם אנשי שמאל (חוץ מנתניהו, תבוסתן ושמאלן מדופלם בקרב זרזירי המקלדת באתר זה) תפנה אלי. אני אשלח אותם לשתות מהים של עזה.  
כתוב תגובה ל- מצחיק ההלפרין הזה
הולכים כמה אנשים ומארגנים כנס,
  מצחיק ההלפרין הזה   24/08/14 16:29
וקומיסאר התרבות הלפרין מלא טענות כרימון, שהרכב המשתתפים שם לא לטעמו. תעשה לך כנס משלך ותביא לשם משוררים ״מכל שלל הדיעות״, כמקובל בכנסים ימניים/ ממלכתיים. מאצ״ג ועד רפול, מויינשטיין (משורר מטעם לעת מצוא) ועד מאיר עוזיאל. צביקה פיק יעשה לכם קולות, הצל יעשה שמח וירביץ לשמאלנים, ומירי רגב תנפנף בדגל- כפיים!!! אני לא גנבה!!!! ודן כנר יקריא בפאתוס את ברכת ראש הממשלה ויפליא בשבחיו ובשבחי רעייתו האהובה והאצילה. כמובן שהזוג המלכותי יכבד את טקס הפתיחה של הכנס. את כל מי שיתלונן על זה שאין שם אנשי שמאל (חוץ מנתניהו, תבוסתן ושמאלן מדופלם בקרב זרזירי המקלדת באתר זה) תפנה אלי. אני אשלח אותם לשתות מהים של עזה.  
כתוב תגובה ל- מצחיק ההלפרין הזה
אני אסביר לאט אולי תבין מהר
  ה.א   24/08/14 20:03
קלינסקי מתאר את הנושא של הכנס, הנושא הוא שלום וזכויות אדם. זה לא כנס שמאלני, (אלא אם קלינסקי פספס משהו) ואני חושב שלעניין השלום וזכויות האדם יש משוררים מכל צבעי הקשת, כי לשלום ולזכויות האדם יש פרשנויות שונות וגישות שונות, יש כאלה שאומרים ששלום עם רוצחים זו משאת נפשם ויש כאלה שאומרים שעיקור הרצח הוא השלב הראשון וההכרחי לשלום, יש כאלה שאומרים שאין זכות להגנה עצמית, כלומר אם יורים עליך מכל הכיוונים עליך למות, ויש כאלה האומרים שהגנה עצמית היא מאד מוסרית, הרבה יותר מהליכה כצאן לטבח. אין לשמאל ההזוי הגמוניה על השלום ועל זכויות האדם, לדעתי השמאל ההזוי הוא בפועל נגד השלום ונגד זכויות אדם, למזלנו השמאל הזה קטנטן וממשיך להתמעט, המדור הזה ממעיט אותו לדעתי עוד ועוד, לכן נזקו אינו נורא, בכל מקרה אם מדובר באנשים ישרים עליהם להזמין גם כאלה הרואים את השלום ואת זכויות האדם באור שונה מהם, ואם אינם עושים כן משמע שאין מדובר באירוע שלום או זכויות אדם, אלא בעוד תפילה לאלילי הכזב של השמאל ההזוי, ושם באמת אין מקום לאנשים שאינם חלק מהקבוצה הזעומה ומצטמקת הזו.
כתוב תגובה ל- ה.א
מתהדרת בתואר- פעילת זכויות אדם
  גם אורית סטרוק   24/08/14 22:50
ואפילו עומדת בראש אירגון זכויות אדם שהקימה. אחרים, מסוגה, רואים עצמם אנשי שלום. הגדרות, מסתבר, הן עניין גמיש עם מנעד אינסופי. מותר לאנשים לבחור עם מי הם רוצים לקיים ארוע, מה גם, שמהודעה כמו שלך ברור בעליל, שאם יזמינו אותך, חוץ מויכוחים ופרובוקציות, לא יהיה שם כלום. כנראה שזו לא מטרת הכנס (שלי אישית אין שום חשק להשתתף בו). לדעתך השמאל קטנטן וזה נראה משמח אותך. אשריך. אני משוכנעת, שבתור מי ששייך לקבוצה הכוללת כמעט מאה אחוז מהציבור (מליונים) של אנשי ימין שוחרי שלום וזכויות אדם, לא יקשה עליך לארגן כנס שלום וזכויות אדם כלבבך. אני בטוחה גם שיהיה לו רייטינג אדיר, שאפילו אם הוא יתקיים באיצטדיון רמת גן עוד יהיו אנשים שיישארו בחוץ מחוסר מקום. לטובתם אפשר יהיה לארגן מסכי ענק. בהצלחה. 
כתוב תגובה ל- גם אורית סטרוק
10 לציניות, והתוכן-בלתי מספיק
  ה.א   24/08/14 23:32
התוכן בלתי מספיק לחלוטין, ציון נכשל טוטאל.
כתוב תגובה ל- ה.א
מזכירה לי את המחנכת שלי בתיכון
  התגובה שלך   25/08/14 09:13
היא תמיד אמרה לי, שהיא מצפה ממני ליותר. נחמד להיות שוב צעירה בארבעים שנה בערך. אני, אגב, לא ציפיתי ממנה ליותר.
כתוב תגובה ל- התגובה שלך
מסתבר שצדקה, כדאי להקשיב
  ה.א   26/08/14 08:04
מסתבר שצדקה, כדאי להקשיב בגיל צעיר, לחילופין הצרות מתקבעות.
כתוב תגובה ל- ה.א
לטיפוסים כמוך- מוייחל טוייבס
  סבא שלי היה אומר   26/08/14 09:50
אני לא תלמידה שלך ובגילי המופלג אין לי צורך בעצות של נודניקים טרחנים כמוך.
כתוב תגובה ל- סבא שלי היה אומר
איתן המורה ביקש לשמור על הפה
  ה.א   26/08/14 23:59
נראה לי את תיכף נשלחת להביא פתק על התנהגות שאיננה מכבדת את הפוליט בירו
כתוב תגובה ל- ה.א
מוייחל טוייבס זה ביטוי כשר.
  למורה הלפרין.   28/08/14 11:21
יש לי על זה אפילו פתק מסטאלין.
כתוב תגובה ל- למורה הלפרין.
הטרחנות הזו היא שיטה מוכרת.
  נחמד.   25/08/14 10:12
יש לי חברה, אקטיביסטית מזרחית, שלא נותנת לשום דבר לעבור בלי שהיא סופרת את כמות המזרחים שם. אני מסכימה עם הטענות שלה, אבל לפעמים אני שואלת אותה למה אי אפשר שישבו כמה אשכנזים באיזה חדר ויברברו את עצמם על דעתם הפולנית בלי שמישהו ידחוף להם לגרון את ארז ביטון או את אלה שוחט. מותר להם. אז גם ל"שלומניקים" יש זכות לקשקש שירי שלום בלי שיטרחנו להם על שירת אצ"ג. אם הם נהנים מזה, שיהיה לבריאות.
כתוב תגובה ל- נחמד.
זה לא סותר. יש מקום לכולם.
  גם וגם   24/08/14 13:37
אלא אם אתה חושב, שחינוך טוב זה רק מה שהיה נהוג בברית המועצות.
כתוב תגובה ל- גם וגם
6
כתבו את שם המקום
  בת מגרופית   24/08/14 11:45
נשמע מעניין . אך אין כתובת מלאה.
כתוב תגובה ל- בת מגרופית
7
על שירת אורי צבי גרינברג
  למגיב ה. א   24/08/14 16:50
בנו של אורי צבי גרינברג ניהל ויכוח יפה עם איתן קלינסקי . אחד חא גידף את השני .

הבן של אורי צבי גרינברג מתייחס בהבנה למה שאיתן אינו יכול לקבל כמו ״ אין טהורים לשלטון מיהודים , אין יפים מהם בעולם ״ הבן של אורי רואה את היהודים קורבנות של רדיפות שנטבחו. איתן רואה כאן ביטוי לאומני כמו שהוא רואה את הביטוייםמ״ כלבי ערב״ או ״ חלאת ערב״ .

היפה שאיתן מעריץ את המשורר ומסתייג מביטויים , שאינם משקפים את היהדות כפי שהוא רואה אותה .

אני משערת שבכינוס המדובר שורות אלו של גרינברג לא יקבלו ביטוי .
כתוב תגובה ל- למגיב ה. א
רוצה ויכוח ענייני ולא קללות
  מאיה ג.   24/08/14 18:50
הבן של אורי צבי גרינברג איש ימין ניהל ויכוח ענייני ללא גידופים כמקובל במדור הזה של תגובות.

איתן אינו מקבל את הביטוי ״אין טהורים לשלטון מיהודים״ איתן דוחה את הביטוי הזה ורואה כאן ביטוי לאומני קשה . כך הוא מתייחס לביטוי ״ אין יפים מהם בעולם״ .

בנו של אורי צבי גרינברג רואה כאן יהודים טבוחים בפרעות אין קץ ,בשהם מנת חלקם של היהודים . וקשה להישאר אדיש לטענה של יהונתן גרינברג , בנו של המשורר, שדוחה את טענת ההתנשאות הלאומנית.

אצל איתן היתה דחייה גורפת של הביטויים ״חלאת ערב״ או ״כלבי ערב״ , ושוב אי אפשר להישאר אדיש כלפי טענת בנו של המשורר , שזה ביטוי הולם לכתובתם של מי שערפו בגרזנים ראשי יהודים בפרעות .

כמי שאוהבת את שירת א. צ. גרינברג לא הייתי רוצה שהתרבות היהודית תאמץ את הביטוי ״אין טהורים כמונו לשלטון ״ ובוודאי לא את הביטוי הכוללני ״ חלאת ערב״

אני נהניתי לקרוא את המאמרים, שהיו שיעור יפה לשיח ביו קטבים.
כתוב תגובה ל- מאיה ג.
אל תסתכלי בקנקן אלא בתוכו
  ה.א   24/08/14 20:14
אפשל לעטוף את הדברים הכי חמורים במילים יפות, ואפשר גם הפוך, הזירה הזו היא זירה לא הכי עדינה בעולם, מי שלא רוצה להיות כאן לא נמצא כאן. מי שמארגן הימורים בין כלבים טורפים, הוא לא פחות אחראי לתוצאות מאלה שמשלהבים את הכלבים. איתן בחר את הזירה הזו, בהמשיכו לכתוב הוא בוחר מרצון לקבל את הנאצות ואת ניבולי הפה, אשר חלקם הם דברי ביקורת לעניין, ורק העטיפה שלהם בוטה. ולגופה של תגובתך כל שכתבתי הוא שאיתן לא דייק בציטוטים, הוער לו על כך על ידי בנו של אצ"ג ואיתן תיקן. ראוי להוסיף שאף אחרי התיקונים היו לאיתן הערות לגבי ניסוחים מקוממים (אף לדעתי) בשירתו של אצ"ג. אך אם אשווה את שירת השלום של אצ"ג עם שירת השלום של ד"ר וייס, השירה של אצ"ג היא שיא התמימות המוסר והצדק, ועל כן היא ראויה לפחות כמו שירתו של וייס להיות חלק מרכזי ומוביל בכנס השירה על השלום וזכויות האדם, נמתין ונראה.
כתוב תגובה ל- ה.א
8
לא לפטפט פיטפוטי שלום
  לא לפטפט   24/08/14 21:23
כתוב תגובה ל- לא לפטפט
9
על א.צ. גרינברג
  על א.צ. גרינברג   25/08/14 09:14
מי שכתב את הביטויים ״ חלאת ערב״ , ״ כלבי ערב״ ואין טהורים כיהודים לא ראוי שיקראו את שיריו בערב בו יש להדגיש את אתה בחרתנו עם כל הגויים ולא אתה בחרתנו מכל הגויים .
האמת, שאני די פסמי , שמהערך הזה ייצא משהו, אשרי המאמין.
כתוב תגובה ל- על א.צ. גרינברג
נכון, וכעת אתה בדרך לערב קריאת
  מגיב ותיק   25/08/14 10:47
שירה פלשתינאית והעלאת קווים לדמותו של הרוצח הטרוריסט ארנסטו ג'ה גווארה.

בטח, למה לא ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מקיא מצחנת המלים של מגיב ותיק
  מקיא ממגיב ותיק   28/08/14 06:44
המגיב הותיק בדמות י.ש אינו ישן . הוא תמיד על המשמר . אני לא אתפלא אם הוא היה בין המאות שצעקו בראשון לציון ״ מוות לערבים ״ .

הלהב״ה של המגיב הותיק י.ש הצדקן והדאגן יש בה סרחון שגורם לנזק סביבתי .
כתוב תגובה ל- מקיא ממגיב ותיק
האם צדק אצ"ג?
  ה.א   26/08/14 08:11
האם צדק אצ"ג? אני לא הייתי מכליל כמהו אך ודאי שאחוז החלאה מקרב ערב הוא רק משמעותית מהחלאה שבקרב העמים האחרים, והתהליך הזה מחמיר והולך בקצב מאד מאד מדאיג, אז אולי כפי שצפה בשנת 1922 את שואת יהודי אירופה, הוא צופה את השואה המוסלמית נגד תושבי העולם. בקיצור זה לא יהיה ערב שירה שה יהיה ערב של הכת השמאלנית ההזויה, וכערב שמאלני הזוי ודאי שאין בו מקום למשוררים רציניים אשר דיעותיהם לא עולים בקנה אחד עם דיעות הכת המקובעות.
כתוב תגובה ל- ה.א
ביחס לביטוי ״ חלאת ערב₪״
  איצי   26/08/14 11:35
אין מי שיקח מאורי צבי גרינברג את מעמד הבכורה בשירה העברית במאה העשרים לצד ח.נ.ביאליק. אך מותר לקבוצת אנשים להסתייג מביטוי שירי , כמו - "חלאת ערב״.

יש מי שרואה כאן ביטוי זעם לגיטימי , כמו שניסח זאת יפה בנו של המשורר, ויש מי שרואה כאן ביטוי של נאצה נגד עם, שאיתו אנחנו חיים ונחיה כאן.

כל אחד מנקודת המבט שלו, משוכנע שהוא צודק. מה שחשוב, שנלמד לחיות בחברה שמכבדת גם את דעתו של האחר.
כתוב תגובה ל- איצי
שאלה מצויינת.
  המחנכת של הלפרין   26/08/14 12:15
ראוי שתכתוב על זה חיבור.
כתוב תגובה ל- המחנכת של הלפרין
שאלה מצויינת.
  המחנכת של הלפרין   26/08/14 12:15
ראוי שתכתוב על זה חיבור.
כתוב תגובה ל- המחנכת של הלפרין
10
מחכה לערב - דתות מדברות שלום
  ذضصثق فغع هخح   28/08/14 18:05
מחכה לערב השירים יהודים, נוצרים ומוסלמים מדברים ושרים שלום.
כתוב תגובה ל- ذضصثق فغع هخح
דתות הן מכשול לשלום
  יחזקאל שמיר   29/08/14 09:13
תערכו ערב - יהודים וערבים מדברים שלום ללא כל קשר לזהות דתית.
כתוב תגובה ל- יחזקאל שמיר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il