s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
וינשטיין וניצן מחייבים את פינטו בבדיקת פוליגרף נגד ארביב אך דוחים לגבי ברכה
מאת: יואב יצחק  |  19/09/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מבקר המדינה
  יוסי ובר   19/09/14 10:12
נשאלת השאלה איפה מבקר המדינה בכל הסיפור הזה??? האם גם הוא במטייחים??!! ובכלל- האם נערכה פעם ביקורת על המוסדות רבי העוצמה האלה שפעם אחר פעם מתגלים כפוליטיים ואמינות מוטלת בספק: היועץ המשפטי לממשלה פרקליט המדינה והפרקליטות. נציב שירות המדינה.
כתוב תגובה ל- יוסי ובר
יותר מעניין,היכן ההתערבות
  בני בנקר   19/09/14 12:41
המתבקשת בברור של השופטת גרסטל, שמונתה אחרי מלחמת עולם של הפרקליטות למניעת בקורת עליה, לעמוד בראש גוף שיחקור את התנהלות הפרקליטות ? האם היא עובדת כעלה תאנה,פקידה שמקבלת שכר כדי לחפות על מחדלי הפרקליטות,או שהגיעה לתפקיד עם כל השיניים בפה כדי למלא את תפקידה כנדרש ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
2
לחוקק שימוש גם בסורק גלי מוח
  ראובן גרפיט   19/09/14 10:32
דמיינו כיצד הציבור היה מגיב באם הרופאים היו מסרבים להעזר בMRI. אבל הקליקה של עורכי הדין ,המשפטנים ,החוקרים מסרבים להיעזר במקבילה, ססורק גלי מוח במהלך החקירות. בחקירה נאותה באמצעות FMRI אין מקום לספק! למשל האם אדם הטוען שאינו זוכר או לא מכיר את התמונה, הזירה, פני האדם, הצליל, הריח או טוען שהמסמך לא היה ברשותו הטענה "לא זוכרים" ניתנת להפרכה מידית. (פרשת אולמרט הייתה מסתיימת תוך חודשים. בפרשת הרצח הנורא בקצרין משפט הנמשך זה שנים (מהווה פרנסה טובה לכל המעורבים באירוע ולכן אינם מעוניינים לסיימה). השאלה האם הנאשם היה בתא השירותים ודרך ,או לא ,על הילדהלא ניתנת להכרעה כי לא רוצים לסיים פרשה זו! סריקת הזיכרון מול התמונה הייתה מאששת או סותרת מידית. עד מתי נאפשר לקליקה רודפת הבצע והפרנסה של מערכת המשפט לעוות את הצדק , כי כל חקירה ומשפט הנמשכים חודשים ושנים הינם סבל ועושק וגזל של החפים מפשע.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
3
ינטו
  עמי א.   19/09/14 10:55
העיסקה עימו היא בושה למערכת אכפת החוק. יועץ משפטי חסר חוט שדרה.פינטו הערפד צריך לבלות שנים בכלא. גזל כספים מחזון ישעיה שהיו מיועדים למתן אוכל לעניי ירושלים ועשה זאת בלי להניד עפעף. איש אלוהים ממש. בושה וחרפה.
כתוב תגובה ל- עמי א.
4
פינטו
  עמי א.   19/09/14 11:39
שפנים. למה אינכם מפרסמים?
כתוב תגובה ל- עמי א.
5
יכול להיות לזה הסבר אחד מהותי
  פועה   19/09/14 11:40
ברכה ניהל את מגעיו עם פינטו בסמכות וברשות ובידיעת וגיבוי הפרקליטות. מה שלא ניתן לומר על ארביב! שהוא ככל הנראה המקור שמספק לכם את המידע כדי להיטיב את מצבו.
כתוב תגובה ל- פועה
בכל מיקרה,ולמען התר ספק
  ביננו   19/09/14 15:11
טוב יהיה, שגם ברכה יעבור בדיקת פוליגרף, סה"כ 1 האם קיבלתי כספים מפינטו שלא במיסגרת התפקיד 2עד כמה אני מקורב לפינטו אישית?
כתוב תגובה ל- ביננו
התשובות לשאלות בבדיקת פוליגרף
  גלאי שקר   19/09/14 18:57
הן תשובות של כן או לא, כך שלהצעתך לשאלה מ"ס 2 אין מקום בבדיקות פוליגרף.
כתוב תגובה ל- גלאי שקר
6
שוחד
  גם בעליון-דורנר   19/09/14 12:13
18. בבית-המשפט העליון "תופעת הפרוטקציה/שוחד" מורכבת יותר, ומכונה בשפה משפטית סטרילית "היסוד הנפשי". שופטת ביהמ"ש העליון בדימוס, דליה דורנר הספר : העליונים בתוככי בית-המשפט העליון נעמי לויצקי במשך כל שנות כהונתה כשופטת בבית המשפט-העליון גילתה דורנר יחס אמביוולנטי, לעיתים חשדני, כלפי הממסד בכלל וכלפי הממסד הביטחוני בפרט, ובניגוד למרבית השופטים בבית המשפט-העליון לדורותיו, היא לא קיבלה את עמדתם באופן גורף. שנים רבות אחר-כך, בבית המשפט-העליון שוב נתקלה דורנר בסימפתיה הבסיסית והמובנית של רוב השופטים לעילית האזרחית, לאותם נאשמים רמי-מעלה שבעצם הם בני-דמותם וצמחו באותו מעגל חברתי.
 הספר : העליונים
כתוב תגובה ל- גם בעליון-דורנר
7
יואב יצחק מופתע מגילוי מרעיש:
  אזרח ותיק מאד   19/09/14 12:43
שלא הצדק והיושר הם נר לרגלי ויינשטיין,ניצן,ויתר כנופית שלטון החוק, אלא האג'נדה שלהם.אבל יתר אזרחי המדינה יודעים זאת מזמן. כשאשתי רוצה תיק חדש - היא תמיד קונה אצל השניים האלו בפרקליטות.היא אומרת שאמנם התפירה גסה, וחמרי הגלם על הפנים, אבל המחירים זולים והאספקה מהירה.
כתוב תגובה ל- אזרח ותיק מאד
לווינשטיין היה מתאים יותר
  בינתים בס"ד   19/09/14 15:53
להפוך ליינן, ולא מישפטן, עורך דין ,שותה ולוגם,
כתוב תגובה ל- בינתים בס"ד
יפה דיברת וותיק!!!
  ים של 00   19/09/14 16:35
כתוב תגובה ל- ים של 00
8
לזרוק את ארביב וברכה לפח הזבל
  שבץ חלובה   19/09/14 12:59
שני אלה קציני פח הזבל של משטרת ישראל. ארביב הוא כניראה הפתיון שבעזרתו צדו את ארביב שהוא דג יותר גדול. שווה להם לוותר על ברכה כדי לצוד את ארביב.הרי אין סתם ארוחות חינם.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
ארביב וברכה זו נבלה וזו טריפה
  משטרעה!   21/09/14 21:07
כתוב תגובה ל- משטרעה!
9
ברכה
  יוד60   19/09/14 13:20
שמוציאים לעובד ציבור שוחד זה לא בא מהשמיים זה בא בגלל שהנותן יודע שמקבל השוחד יסכים ואם לא יתלה הקבל עץ השוחד שקבל בעבר ודי החכמים לרמיזה להסיר עננה על ברכה ללכת לפוליגרף
כתוב תגובה ל- יוד60
10
רועץ משפטי ופרקליט מדינה
  צורי   19/09/14 13:51
שני אנשי מחשכים שמגינים מסיבות לא מובנות על התכנות פשע של עוד אנשי משטרה בכירים. הרקבון במערכת האכיפה נגעה בכל. החל מבית הלורדים(בית המשפט העליון) שכמו בבית הלורדים הוא מקום לנפיחות חסרות תכלית ועשיה מעליבה ומשפילה מכאן התנגדותם העזה למשוב. איש ישר ואיכותי לא אמור להבהל ממשוב אלא באם יש סיבות טובות לכך. בכל מקום עבודה עתידו של עובד נקבע ע"י משובו של בעל הבית אפילו במערכת החינוך האוטיסטית מעת לעת מסלקים מורים בעקבות משוב הורים ילדים כמובן כל קידום בצבא תלוי בכך רק הפרקליטות והשופטים מתנגדים בתוקף למשוב שיביע את מה שחושבים עליהם. כן יהיו יהיו גם כאלה שינהגו שלא בדרך הגונה (עולם המשפט הלא כן?) אך לרוב יבוא המשוב להצביע על יושרתו היצירתיות והבינה של השופטים ולא ממניעים זרים. באם גרוניס כה חושש יתכן ויש לכך סיבות טובות.
כתוב תגובה ל- צורי
11
מהפרשות החמורות שטרם נחקרו
  מקורות יודעי דבר   19/09/14 14:46
מהפרשות החמורות ביותר שטרם נחקרו.
כתוב תגובה ל- מקורות יודעי דבר
12
ומה אם העמותות. החרדיות?
  בינתיים בס,ד   19/09/14 14:56
ומוסדות הכויללים כביכול ?שהוקמו לאורך ה40 וכמה שנה האחרונות בחסות חברי ושרי כנסת חרדיים וחובשי כיפות סרוגות שמורוקנים את קופות המדינה לאורך שנים , תיפתח חקירה כנגד ההיתנהלות הבזבזנית מצד המישרדים , לעקל ראשונה את רכושם וכספם, של המנהלים כמו חברי הכנסת, והשרים וכן גם ראש הממשלה ,לחלט את כ ס פ ם לטובת המדינה ואזרחיה במדינת ישראל
כתוב תגובה ל- בינתיים בס,ד
העמותות החרדיות הם תוצאה
  צורי   20/09/14 10:50
של חטאו הקדמון של בן גוריון. לצד עשיה ענקית והיא ללא ספק הקמת המדינה ופיתוח הגרעין ע"פ מקורות זרים עוד שהמדינה היתה בחיתוליה עשה בן גוריון טעויות חורצות גורל, כמו הקיטוב שלא שוכח בן האשכנזים לבן הספרדים וגם בתוך עדת אשכנז בין העולים הפולנים והרוסים לבין העליה מרומניה . שחרור "אברכים" או כפי שכינו אותם בזמנו עילויים בתורה שהתברר שהפוליטיקאים שהם היו פושעים ממולחים לאורך הדרך ניצלו זאת היטב במסגרת אחיזתם בועדות הכספים ולא פסקו מלסחוט ותרומתם הייתה אפס וחיים עד היום ע"ח המשרתים בצבא ומשלמי המיסים הקורסים תחת העול המעמסה. לכן עמותות אלה הם בגדר גופים נפשעים שאינם ראויים לכל סיוע מן המדינה וכן לא לתשלומי הביטוח הלאומי ולא לרפואה חינם. שיגייסו את הכסף למענם מהשנור בין חרדי ארה"ב הרי בזה הם טובים השיילוקים הללו. תמיד היו"רים בועדות הכספים נמנו אל השיילוקים. שפירא ליצמן גפני ועוד מוצצי דם מסוגם.
כתוב תגובה ל- צורי
13
חושף השחיתות מס/ 1
  ניוז הפך לסנסציה   19/09/14 18:55
כתוב תגובה ל- ניוז הפך לסנסציה
14
אני מאמין
  בייגלה   19/09/14 19:55
גראה לי מכל הסיפור הזה שברכה קלט שהוא עומד להחשף אז הוא עשה את הצעד הראשוןופתח על פינטו,מה שלא יהיה ואיך שלא יהיה ברכה צריך ללכת,ואם ניצן ווינשטיין לא יעשו את העבודה אז יואב יצחק יגרום לו להסתלק,
כתוב תגובה ל- בייגלה
הגרסה המדוייקת ביותר..
  מ.אלקרייאף   20/09/14 09:48
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
15
יואב יצחק ראוי ואתרו צריך את
  דנה 1   19/09/14 19:58
תמיכתנו...
כתוב תגובה ל- דנה 1
16
מבחן השכל הישר
  חרד   20/09/14 00:29

אם פינטו שיחד את ארביב וזו דרך פעולתו, לשחד כציני משטרה, למה שנאמין שהוא לא שיחד גם את חסיד חצרו אפרים ברכה.
אם ברכה בחר ב פינטו כרבו הוא צריך להיות אידיוט או רמאי. יש במשטרת ישראל מספיק קצינים משני הסוגים הנ"ל, ברכה צריך ללכת הביתה.
אם עו"ד רונאל פישר שיחד פרקליטים וקציני משטרה במשך שנים וברכה בחר בו כמייצגו הוא צריך להיות כסיל או נוכל. יש במשטרת ישראל מספיק קצינים משני הסוגים הנ"ל.
אם פינטו ורונאל ניצלו את תמימותו של אפריים ברכה והוא אכן תמים, האם הכישור הנדרש לתפקיד ראש מחלקת הונאה במשטרה נגזר עבור תמים?
כתוב תגובה ל- חרד
17
ברכה פישר בר
  יודע   20/09/14 00:36
הכסף של בר, הקומביה של פישר, הסמכות של ברכה = מתכונת בטוחה לסגירת תיקים בפרשיות שחיתות ציבורית חמורה
כתוב תגובה ל- יודע
18
מר יואב יצחק הוא אדם דגול
  בהגדרה מילונית   20/09/14 02:20
לא כל יום, לא כל שנה, ואף לא כל יובל - אזרח וקורא עשוי להתברך בעיתונאי חוקר בשיעור קומתו. איש אמיץ.
כתוב תגובה ל- בהגדרה מילונית
19
יושרתו של ברכה
  יוסקה   20/09/14 10:23
להבדיל ממך שאתה עיתונאי מוכוון מטרה ומאמין לשקרנים , ואתה פועל בחוסר הגינות עיתונאית ואתיקה מקצועית, את הפרקליטות מנחה עקרון האמת ואין להם מורא ומשוא פנים. ואם אתה לא יודע אז בהקלטות שברכה ואישתו עשו לפינטו ורעייתו ישנה אמת אחת ויחידה , פינטו לא העביר שום כסף לאפרים ברכה מעולם. פינטו וחבר מרעיו מעלילים על ברכה. כדאי שתבקש את כל חומר הראיות מהמיזינים אותך דברי שקר ובלע על ברכה, צא ולמד מהי יושרה והגינות עיתונאית, בוש והיכלם ואם אתה לא יודע כדאי שתברר עם מזיניך מה הייתה תוצאת בדיקת הפוליגרף לפינטו אם הוא נתן כסף לברכה, הייתה תשובה ברורה וחד משמעית דובר שקר
כתוב תגובה ל- יוסקה
או קיי אז למה שברכה לא יעבור
  שבץ חלובה   20/09/14 13:40
בדיקת פוליגרף כדי לטהר את עצמו? הרי כל מי שהיה נגוע עם הרב פינטו יש בו חשד של לקיחת שוחד. נגעת ברב פינטו אז זיהמת את עצמך....
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
יושרה
  המצליף   23/09/14 11:54
למר יוסקה בהיתנפלותך על העיתונאי אתה מחזיק מהפרקליטות והמשטרה כמו מלאכים משמים אבל לצערנו המדינה לא ככה אם רוצים להוציא את האמת צריך לבדוק הכל גם מגוף הכתבה לא עולה שיואב המציא את הדברים כי אחרת היה מסתכן בתביעות אישיות אז על כן למען הסר כל ספק יש להגיש כנראה בגץ שיוגש בתום המשפט נגד הפרקליטות שיורה להם לבדוק את ברכה מה גם יוסקה מה דעתך על עדויות אנשי הבולשת האמריקאית שברכה קיבל הרבה פעמים כסף מהרב אז אל תהיה כמו שלושת הקופים שנה טוהב לכולם
כתוב תגובה ל- המצליף
20
פרשת הטיוח
  אבי22   20/09/14 10:29
ברור שכנופית שלטון החוק בראשות ויינשטיין וניצן ארגו מסכת שקרים ורמאות, איך לחלץ את הרב בעל ההשפעה מהצרה? מאשימים את ארביב שכנראה חף מפשע, ובמשפטו יצא זכאי, ומחלצים את ברכה שכנראה קיבל הרבה שוחד, ולא יועמד לדין, וכך יצא האדון פינטו בעונש מינימאלי! ולאלה ששואלים היכן מבקר המדינה, נו באמת, יש מבקר מדינה בישראל? השפירא הוא מבקר? והגברת גרסטל, אני פגשתי אותה בהיותה עורכת דין פרטית, סוג ג'.
כתוב תגובה ל- אבי22
21
הפרשה חמורה. גם פסק הדין מחוזי
  הפרשה החמורה   20/09/14 19:55
גם פסק הדין במחוזי מפרשה אחרת לא זכה לתשומת לב הבכירים. הפרשה כאן חמורה ומדיפה ריח רע מאד. הרבה קצינים ידעו כל השנים ושתקו. גם ההדלפות מחדרי החקירה - דבר חמור.
כתוב תגובה ל- הפרשה החמורה
22
תנ"צ ברכה
  בנצי 25   20/09/14 21:39
לברכה יגיעו רק שיעלה לדרגת ניצב. האפקט יהיה חזק יותר
כתוב תגובה ל- בנצי 25
23
בפרקליטות מאתרגים את ברכה
  רוני 1   21/09/14 15:46
במשך שנים - שלטה בפרקליטות תפיסה של הרשעות בכל מחיר כנגד אנשי ציבור. כאשר מצב הראיות היה בעייתי שימש להם ברכה משרת נאמן שהצליח לרקוח "ראיות" בשיטות שהשתיקה יפה להם. אחרי שנתן להם שירות מלוכלך בכמה פרשיות - הפרקליטים יודעים שאם ברכה יפול הוא יפתח את הפה ויספר איך הדברים מתנהלים מאחורי הקלעים בתפר שבין הפרקליטות לברכה החוקר. הם מבינים שחייבים לשמור עליו כדי ששיטות הפעולה הנועזות והאסורות לא ייחשפו בציבור. החשיפה בוא תבוא - היא בלתי נמנעת.
כתוב תגובה ל- רוני 1
24
סנדויץ
  מציץ   21/09/14 18:24
סנדויץ בשר חזיר בין שתי פרוסות לחם שחור. פרוסה אחת פינטו פרוסה שניה פישר נחשו מי באמצע?
כתוב תגובה ל- מציץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il