|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אוהבי שלום או רודפי שכר
מאת: עמי דור-און  |  03/10/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אופנהיימר
  יונתן 18   3/10/14 19:34
אינני מתומכיו של נתניהו, בלשון המעטה. אבל, אני ממתעביו של חדל האישים הזה אופנהיימר שמיום ליום מעלה אצלי את מפלס התיעוב נגדו. ראש ממשלת ישראל נמצא בארה״ב על כל הרגישויות שבעניין המורכב, כולל מערכת יחסיו הקשה עם נשיא הבית השחור, שחלק ארי ממנה מונח על כתפי האחרון והכאוס שגרם בראש איוולתו למזה״ת כולו, רגישות המגעים עם יו״ר הרשות הפלסטינית שגם אינו סובל מעודף שכל ובמוצא פיו והצהרותיו הנבזיות רק מסלים את המגעים העכורים בלאו הכי עם ישראל ועוד פרטים שכרגע לא כאן המקום להכנס אליהם בשל מורכבותם והנה מופיע הנפחן הבלתי נלאה הזה יריב אופנהיימר ומפריח לחלל הפגישות מידע שלא זה הזמן להכנס אליו וכל זאת לא מטעמי אידאולוגיה אלא להוכיח הנה אני קיים.
נבזות ברמה של בגידה שבכל מדינה מתוקנת הוא היה נותן את ראשו בגין הפצת מידע שיש בו לפגוע בקשרי חוץ של מדינת ישראל. האם האמריקאים באמת צריכים את המידע הזה ממנו? אין להם שרותי מ״ן שמדווחים להם על ובכל נושא שבו הם חפצים? שמא אדון אופנהיימר משמש סוכנם או בעגת הרחוב שטינקר שלהם?....אולי.
זהו מעשה נבלה שעל הנבזה הזה לתת את הדין בגללו . נמאס מתככים כאלו של הארגון הקיקיוני שבראשו הוא עומד. במילים הכי פשוטות - שיילך לכל הרוחות.
כתוב תגובה ל- יונתן 18
אופנהיימר
  דג   14/10/14 15:39
אני מסכים עם כל מילה, החוליגן הזה ניזון מטיפשות הציבור המאפשר ל"אידיאולוגים" שכמותו לנצל את כספי הציבור ולפגוע במדינת ישראל. מקומו של עוכר ישראל הזה, אולי במקומו אבל לא על חשבוננו, אם וא אידיאלוג אמיתי שיחפש פרנסתו בעבודה אמיתית.
כתוב תגובה ל- דג
2
המון מילים
  בודנהיימר   3/10/14 20:47
בשביל להגדיר ארגון בוגדים.
כתוב תגובה ל- בודנהיימר
3
מחיר הבגידה של יהודה איש קריות
  שוחר-שלום   4/10/14 00:36
היה שלושים שקל כסף. הללו משלום אכזב למדו ומיישמים.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
4
יש גבול לעוקץ נגד עם ישראל
  שאול צוף   4/10/14 03:35
אני שואל מה יהיה כשמדינת ישראל תמחק הרי לא יהיה לאנשי שלום למחרת פרנסה אני גם שואל אם באמת באים מתוך דאגה לשלום וכל הזמן מפגינים ובאים עם המכוניות המפוארות מאין בא הכסף ואך הם חיים אם לא מי שהוא ממן אותם אולי קטר ואחרים או מחבלי חיזבאללה ואיראן ואחרים שונאי ישראל ומצפים להעלמתה של המדינה היהודית ולשם כך בשביל מקצועם הוא של אנשי שלום מחר מתחרים לשם הפרנסה על חשבון הצאת דיבתה של מדינת ישראל ? אפילו להשמיץ את מדינת ישראל אולי שיחשבו להתפרנס ממקורות אחרים ולא על חשבון השמדת מדינתנו ישראל????
כתוב תגובה ל- שאול צוף
5
"הפעילות הנמרצת "של בוגדנות
  מ.אלקרייאף   4/10/14 10:11
כולם נזונים ממקורות אנטי יהודים ואנטי ישראלים...מטרתם ומטרת הגרועים שבאויבי ישראל הינה דומה..הארגונים המתועבים הללו לא עושים שום דבר חינם..והם מקבלים כסף ..לחתור תחת אושיות המדינה..מסכלים כל תוכנית יהודית להתיישבות ..עוקבים ומרגלים ..ומוסרים מידע לאוייבי ישראל..הם ובצלם משתפים פעולה בהפצת שקרים ובדיות..נגד ישראל וצ.ה.ל..ועל כל פעולה שמניבה הד גדול וגורמת עוגמת נפש לישראל...הרי הם זוכים ממפעיליהם בבונוסים גדולים..אם לא כן לא הייתה להם מוטיבציה..המוטיבציה זה לבגוד בעמך תמורת שלמונים....כל עוד ולא יחוקק חוק שיאסור באופן מוחלט ..שאף אירגוןם בישראל לא רשאי לקבל כספים לשם חתירה תחת אושיות המדינה..המתועבים הללו ימשיכו לרקוד על דם אחיהם..ולהמשיך לרגל ולבגוד במדינת ישראל..המדינה צריכה לבדוק מהיכן בא הכסף של כל הארגונים שמסייעים לזרים..מהיכן בא כל הכסף של הארגונים הממציאים שקרים ומסייעים לפלשתינים..המדינה צריכה לחסום כל שקל שנתרם לכל עמותה..אשר מטרתו אינה לסיוע אוכלוסיות במצוקה..ומטרות הומניות אמיתיות בלבד..נכון להיום כל הארגונים המקבלים סיוע מעוכרי ישראל..התפתחו לתמנונים עם שיטפון של עורכי דין ועיתונאים.השולחים זרועות לכל ובכל אך ורק לשם הפצת שקרים ושנאה נגד ישראל..חייבים לגדוע את זרועות התמנון הארורים הללו..וכמו כן להוכיח את המדינות התורמות כסף במישור הדיפלומאטי על תרומתם לעשיית אנרכיה בישראל..(צודקים אנשי שלום עכשיו האומרים אם יש לכם טענות תפנו לנתניהו))מכיון שנתניהו מסרב לתת יד לסירוס התופעה..אינו מזרז שום חקיקה נגד הכנופיות והארגונים הללו...כל עוד ולא יחוקק חוק המסדיר ומסביר מה הם סעיפי בגידה וחתירה תחת אושיות המדינה...המתועבים הללו ימשיכו להציק לישראל..וייצחקו כל פעם מחדש בדרכם אל הבנק..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
6
אנשי שלום עכשיו הם גם רוב
  בפוילר   4/10/14 19:30
מימויו וקוראיו של עתון הארץ. לולא הארץ הם היו עוזבים את הארץ
כתוב תגובה ל- בפוילר
7
שלום עכשיו=כעשיו=סכין בגב!
  קורןנאוה טבריה   4/10/14 19:55
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
יריב אופנהיימר - רודף הבצע....
  רונית מזרחי.   4/10/14 20:33

השלום ממנו והלאה . כל הוא מקבל משכורת ... מעניין מי מממן אותו ואת אנשי שלומו. טיפוס מגעיל, שמוכן למכור את המדינה שלו עבור בצע כסף. קשה להאמין שהוא מתהלך כמו גייס חמישי ברחבי הארץ כמרגל וכמלשין לאו"ם , לארצות הברית. לאירופה ו....גם החברה החדשה לישראל , מקבלת את המימון
"מחברים טובים" מחו"ל. וטליה ששון שמקבלת לכיסה,
אלפי דולרים, כדי להעכיר את ישראל בחו"ל.יש עוד רבים ו"טובים" כאלה שמוכרים את מדינתם בעד כסף. פעם היו מושיבים כאלה בבתי סוהר אך, הפרקליטות, בג"צ אשר תומכים בתופעות אלה. באהבתם הרבה לערבים.
כתוב תגובה ל- רונית מזרחי.
9
אידיוטים שימושיים, וממומנים !
  מסעודה משדרות   5/10/14 05:36
כולם, החל בשלום עכשיו, אנשי המחאה החברתית "עלק", כל גדודי המשת"פים של השמאל, וכמובן בית המשפט העליון, הכל ממומן בכסף של הסדר העולמי החדש - רוקפלר, סורוס וש'ות.

צריך להבין את זה לעומק, הסכם אוסלו הוא דוגמא פנטסטית לעבודה הבזויה של "הסדר העולמי" ואג'נדה 21, היה לנו שקט מוחלט עד 1987, ולפתע פתאום התקוממות עממית כאילו.
ואז קופצים שני האידיוטים השימושיים, פרס וביילין ורוקמים מאחורי גבו של רבין ומאחורי גב הממשל בארה"ב (ממשל בובות כמובן, לא משנה בכלל רפובליקני או דמוקרטי) את הסכם אוסלו.

ומכאן מתחילה ההידרדרות הבינלאומית של ישראל בעולם.

מי שרוצה לחפש ביוטיוב מוזמן:

G. Edward Griffin - The Collectivist Conspiracy

The Great Global Warming Swindle Full Movie, " The club of Rome

ISIS The Start of World War III? David Icke
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
10
חבל שהחלאה הזאת אופנהיימר
  צורי   5/10/14 08:25
שורד וסובב ביננו כבוגד כמוסר טיפש צר מצח שראוי לסקילה. יש ליבש לאלתר את מקור מימונו של השרץ הבזוי הזה.
כתוב תגובה ל- צורי
11
אכן: חפש את המטבע
  רפי לאופרט   5/10/14 12:10
אבל מה חדש? יש בארץ עשרות ארגונים שמתפרנסים באופן ישיר ועקיף מתעשיית השלום שממומנת ע"י אויבי ישראל והמתחזים להיות ידידיה. יש רבים עוד יותר בעולם - למשל: האו"ם ורוב הארגונים המסונפים אליו דוגמת מועצת זכויות האדם, אונר"א וכו', ולא רק הם. לצד פילנטרופים בעלי כוונות טובות ותרומה ממשית, אבל תמיד קטנה מדי, ניצבים תמיד "התורמים הגדולים דוגמת קטאר, שמנהלים את העולם, דעותיו ועמדותיו באמצעות תרומות כסף (או זריקות מרעילות). מדינות המערב המתקדמות נמנות ברובן על סוג נדבנים זהה. חלק מהמהלכים מוגדר כ"סנקציות כלכליות" בעלות כוונות טובות, וחלק אחר ממומן באמצעות אירגוני הביון וחברות קש שפועלות כגייס חמישי מובהק.
הדרך להילחם בסוג זה של מגפות זיהומיות חברתיות-פוליטיות, הוא באמצעות חשיפת פעילותן, מה שעושה חלקית המאמר, הטלת הגבלות חמורות על זכותן להתערב בעניינים הפנימיים של מדינות ריבוניות ומיסוי "חכם" של פעולתן.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
12
כת השטן - זה שמם האמיתי
  חיים ק.   5/10/14 21:16
לחבר'ה האלה מתאים יותר שם "כת השטן". האם הכת הזאת אסורה בארץ? אז למה הם מסתובבים חופשי?
כתוב תגובה ל- חיים ק.
13
השלום כמילת גנאי
  סיריוס   6/10/14 18:47
עלוב עלוב ועלוב ,העיתונאי הכותב כך על השלום ועל האנשים בעלי אג׳ נדה ברורה ובהירה ונעלה לקידום השלום או צדק השלום .לדעתי מר אופנהיימר לא משתכר דיו מעבודתו שכר השנתי חייב היה להיות שכר חדשי . ברור שביבי עם הערותיו הטיפשיות על חתרנים ובוגדים התיר את דמו של יריבאופנהיימר .לא הוא הבעיה,זה. ביבי וחבורתו המתנהלים כגנבים ובמסתרים
כתוב תגובה ל- סיריוס
14
תנועת "שלום אך שווא" =========
  יוד יוד   8/10/14 09:47
אמצעי התקשורת ארגונים ועמותות ולעתים של איש אחד גורמים נזק מאין כמותו לארץ ישראל. למה הדבר דומה לאנשי נטורי קרתא שאינם מאמינים במדינת ישראל ומכאן בחוקיה ! האדון אופנהיימר מאמין בכל לבו שמי שצריך לתת לישראלים אישור מגורים בארץ ישראל, אינה המדינה היהודית אלא אלו אשר שולחים לו את משכורות העתק שהוא וחבריו מקבלים. אינני רוצה להכנס לנושא כיצד ואיך להצר את צעדיהם של מוסרי המידע לנבלות אירופה וארה"ב אך יש למצוא דרך לייבש את מקורות הכסף הרב הזורם לכאן ואף לחשוף את פעולותיהם !
כתוב תגובה ל- יוד יוד
15
שלום עכשיו
  אסתי בורוכובסקי   10/10/14 14:29
שירבו פעילויות למען השלום! והשכר נשמע בסדר לאנשים מוכשרים שמוכנים לעשות הרבה למען המטרה הנעלה. יש כל כך הרבה פעילויות שמרחיקות את השלום ובדיוק ב"שלום עכשיו" מצאתם לנכון לחטט? אני מניחה שבעל הטור לא ממש שוחר שלום...
כתוב תגובה ל- אסתי בורוכובסקי
16
חובה לחסל בחוק את הקרנות
  רמי מ.   22/07/15 07:19
על מדינת ישראל מוטלת החובה לחסל חוקית את התערבות מדינות זרות ועויינות וגופים אחרים כגון קרן פורד, סורוס ואחרים המונעים משנאת ישראל ומיוצגים על ידי עושי דברם קרנות ועמותות "אוהבות" ישראל שפועלות בשירותם. וחשוב שמבקר המדינה והיועמ"ש, במקום להתעסק בשטויות כגון מעונות ראש-הממשלה, שבאמת מעניינצ רק את השמאל הפוליטי - יתעסקו באלה שמעוותים באמת את הדמוקרטיה הישראלית. כאן חש להם הרבה עבודה, כולם יודעים על התערבותם הפוליטת - והם לא עושים דבריו, צבועים יש בכל מקום. שהימין ירים את הכפפה ויפגע בעמותות ובמממניהן השונים, זה הזמן!!!
כתוב תגובה ל- רמי מ.
17
טעויות קריטיות
  אוהב שלום   22/07/15 19:43
טוב זה שטויות עלות השכר בדוח היא עלות מעביר 100% מהעליות. לא צריך להוסיף עליה 40 אחוז. והשכר הנתון הוא לא גבוה בכלל!
כתוב תגובה ל- אוהב שלום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il