|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בדרך לסיבוב שני של מלחמת העצמאות?!
מאת: רפי לאופרט  |  05/10/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עצוב מאד שגם אתה נופל בפח של
  בני בנקר   5/10/14 14:45
"פתרון שתי המדינות", שהוא עורבה פרח והבל מוחלט מבחינתו ומתעלם מהדרישה האולטימטיבית של הכרה ערבית במדינת לאום יהודית. גם אני חושב כמוך שאין נפקות למדינה "פלסטינית" ממערב לירדן(זאת סכנה קיומית למדינת ישראל),אבל עשה טובה,אל תשתמש בטרמינולוגיה של שונאי המדינה היהודית(כולל השמאל ההזוי בארצנו),"פתרון שתי המדינות",כי המשמעות היחידה מבחינת אלה שמשתמשים בה היא: מדינה "פלסטינית" יודןריין(נקייה מיהודים) ביהודה ושומרון ורצועת עזה ו"מדינת כל אזרחיה" בתוספת מליוני "פליטים" בישראל. מילא שבג"ץ פועל לזה,אבל למה אתה משתף פעולה ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אתה דואג לשוא
  רפי לאופרט   6/10/14 09:44
ראשית, אינני שבוי ברשת המושגית שטוו "נאמני אוסלו". אם תעיין במאמרים קודמים שכתבתי תראה שאני עושה הפרדה חדה בהגדרת ערבוב המושגים "שכופה" עלינו התקשורת המגויסת ע"י השמאל והמממנים הזרים...
גם פתרון הרואה בירדן את המדינה הפלשתינאית הוא פתרון שתי מדינות לשני עמים.

ביסודו של דבר מתנהל בינינו לבין הערבים - בין אם הם מיוצגים ע"י "פלשתינאים" ובין אם ע"י גורמים אחרים - מאבק על כברת ארץ, לאמיתו של דבר ארץ ישראל המערבית שבו חותרת התנועה הלאומית של העם היהודי - הציונות לקיום מדינת לאום יהודית ולריכוז רובו של העם היהודי בה. הערבים חותרים למנוע זאת ומשתמשים בכל הנימוקים האפשריים, ובכלל זה נימוקים לאומיים, דתיים, פוליטיים ואחרים. זה שורש הסכסוך וזו גם הסיבה מדוע הם אינם מוכנים להכיר במדינת לאום יהודית.

אין שום חשיבות למה שאומרת בנושא זה זהבה גלאון, ואפילו לא למה שאומר בוז'י הרצוג. יש חשיבות למה שאומר או לא אומר אבו מאזן, ויש חשיבות גדולה עוד יותר למה שאומרות סעודיה, מצרים וחברות אחרות בליגה הערבית.

אין סיבה להיתפס לסמנטיקה משום שסמנטיקה ניתן לשנות בנקל ומה שקובע באמת הוא התובנה במה מדובר. אבו מאזן, ולא רק הוא דורש דרישות רבות שאינן באות בחשבון. בחלקן הן על השולחן ובחלקן מתחתיו; בחלקן הן ידועות =ומפורסמות ובחלקן הן מתנהלות בחדרי-חדרים וכך יהיה כל עוד יתנהל או בכל פעם שיתנהל מו"מ ישראלי-ערבי-פלשתינאי. זה טיבו של מו"מ - כל צד מציג את עמדותיו ודרישותיו ובסופו של דבר מושגים הבנה והסכם, או שאינם מושגים.

מה שטענתי במאמר הוא שאין פתרון שיאפשר מדינה יהודית ברת-קיום בארץ ישראל בפחות משליטה גאו-אסטרטגית על כל ארץ ישראל המערבית, בהנחה שירדן שורדת ומקיימת הסכם שלום עם ישראל, ואת הפתרון הפוליטי למחלוקת הישראלית-ערבית יש לעצב סביב תפיסה זו.

כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
שלא תבין אותי לא נכון,אני
  בני בנקר   6/10/14 11:58
בהחלט מסכים עם מה שאתה אומר,אבל אינני חושב שניתן לזלזל בטרמינולוגיה שבשימוש משום שהיא הופכת למהות. מנהיגי מדינות המערב ואפילו פה ושם אנשי שמאל דיברו בעבר על פתרון שתי מדינות לשני העמים. הם עברו לדרך ההתבטאות הערבית מתוך הסכמה לעמדת הערבים כנגד מדינת היהודים. אי אפשר לטעות בכך. זה ברור וזה גם מהות הסכסוך. מבחינת המוסלמים אין לאום יהודי,יש דת יהודית וליהודים מותר לחיות תחת שלטון מוסלמי כבני חסות נחותים ותו לא. הסכסוך בינינו למוסלמים הוא בראש ובראשונה סכסוך דתי ובוודאי לא סכסוך נדל"ן. מבחינתם כל אדמה עליה דורך מוסלמי היא אדמת הקדש ששייכת למוסלמים. באירופה עוד יגלו זאת. לכן, כמו שאומר יעלון,אין פתרון לסכסוך ויש לנהל אותו במינימום נזקים,עם נבוט גדול ביד,כי זאת השפה היחידה שהם מבינים. פתרון לאומי(למרות שהמושג "לאום" בעולם המוסלמי הוא מפוקפק ביותר והגיע על כידוני האימפריאליזם האירופאי אחרי מלחמת העולם הראשונה) שימצאו בירדן.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
2
איך מפסיקים לחלום רפי
  אליהו מץ מיץ   5/10/14 15:33
רפי מקווה שיום הכיפורים לא טישטש אותך לחלוטין כל האנאליזה על הטפש נתניהו כולל הניתוח חסר הברק על האום השמום והמום שווה לקליפת בוטנים לצערי אינך מבין מה מתרחש בחצר ביתך ובודאי שלא בעולם הרחב הסכנה העיקרית ללאום הישראלי היא חוסר חוקה ישראלית חוקה לכל תושבי המקום רפובליקה ישראלית בנוסח שוויץ הפלשתינאי או איך אתה קורא לו הערבי זה שחי בטריטוריה הישראלית הוא בן הלאום הישראלי ולא בן הלאום הערבי שאיננו קיים הסכנה לישראלים ללאום הישראלי הם אנשים כמוך שלא למדו כלום בחייהם אבל יש להם מה לומר על האום על נתניהו על הא ודא בקיצור האדון מאזן הוא בכיוון הנכון לאום פלישתנאי אני מקווה עם חוקה ושני הלאומים החיים זה לצד זה מתוקף הצורך לשתף פעולה יהפכו לבני ברית אסטראטגים כמובן ברגע זה זה נשמע כמו הנביא ישעיהו או אליהו על פסגת הר אבל המציאות תוביל לכך אל תחכה לגאולה היא לא תבוא ואתה אינך מוביל את הלאום הישראלי לשום מקום חוץ מאשר מבלבל לו את המוח בשטוית שאין להם שחר אנו אני אתה זקוקקים לחזון מדיני כדי להשתלב באזור תלך לקבר של מאיר עמית ותגיד לו שאליהו ביקש ממך לעשות זאת ואז אולי תבין ממה שחכמים גדולים ממך הבינו עם לא לבדד ישכון ואמריקה איננה משענתו והאיראנים לא משגרים טילים אטומיים אבל מה כדי לשגע לישראלי הממוצע את המוח נתניהו בא לאמריקה לשבש לנו את המוח באידיאולוגיות שאבד עלהן הקלח נו שרק תהייה בריא ותתחיל במסע הארוך מסע סיני של התלמדות נסה זאת השנה אולי תשתכנע ותזוז קדימה במקום לדרוך במקום מחלקה זוזו אמק מפקדי בצנחנים וזזנו לתוך הגיהנום
כתוב תגובה ל- אליהו מץ מיץ
3
יש מקום לכולם - גם ל-100 מליון
  אהוד פרלסמן   5/10/14 18:32
נדמה לי שבזמן ועדת פיל, ואולי קודם, עשו חשבונות שניסו להעריך אם יכולים לחיות בישראל מליון אנשים. אז כבר יש שמונה מליון, ועד שנת 2100 אולי יהיו מאה מליון, ואני מבטיח לך שיהיה מקום לכולם. נחכה ונראה. חוץ מזה, מה שכתבת הזכיר לי דיבורים על לבנסראום, וקשה לי להאמין שאתה לא יודע מה זה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
סוף מחשבה נכונה - במחשבה תחילה
  רפי לאופרט   6/10/14 10:10
אינני יודע מה בדיוק חישבו בוועדת פיל ובעירק על אילו הנחות עבודה התבססו. ברור שאיש לא חשב אז שכיום יהיו בארץ ישראל המערבית כ- 12 מיליון נפש, ובעוד כ- 30 שנה המספר הזה יוכפל.
כן ברור לי מה חושבים כיום על המצב בעזה, עם צפיפות של כ- 3,900 תושבים לקמ"ר ומכן גם מה יקרה אם עפ"י "השליפה" שלך יהיו בסוף המאה ה- 21 בישראל כ- 5,000 תושבים לקמ"ר. בכל מקרה, תרשה לי לדחות את הבטחתך הבלתי מבוססת ובלתי מספקת.

כעצה ידידותי אני ממליץ לחשוב לפני שיורים מהמותן...
במצב הקיים, לא תגיע למבחן האמפירי של "נחכה ונראה", זה בדיוק הטיעון העיקרי של המאמר. הדברים יתפוצצו מוקדם יותר מכל הסיבות הידועות היטב שאת חלקן פרטתי גם במאמר.

תגובתך בעניין הלבנסראום, אינה מובנת לי אף שהתאמצתי לשייכה ולקשרה לנושא. בוודאי שאני יודע על מה מדובר, אבל המאמר עוסק בדבר מה אחר לגמרי. הוא עוסק בסיבוב שני של מלחמת העצמאות והאם וכיצד אנו עלולים להתגלגל אליו. אם לדעתך מלחמת העצמאות הייתה מהלך ציוני שעסק בלבנסראום, אזי יתכן שגם סיבוב שני יעסוק בכך. אבל אם הוא עסק בניסיון להשריד את תנועת התחיה הלאומית היהודית בתנאים של קיפוח אדיר מצד האימפריאליזם המערבי (חלוקת שטח המנדט - כ- 108,000 קמ"ר - ביו התנועה הלאומית היהודית לערבית ביחס של 11% ל- 89% לרעת היהודים), וכנגד מתקפה רבתי עליה של העולם הערבי, אזי אנו עוסקים בשאלות אחרות לגמרי: א. תיקון עוול היסטורי; ב. אפשרות לקיים שתי תנועות לאומיות באותה כברת ארץ, כשכל אחת מסוגלת להגן על עצמה ולהמשיך להתפתח באופן סביר.
אני לא רואה כאן שום שאלה של לבנסראום.
גם כאן אני ממליץ לא להידרש למושגים הזויים מתחום האידיאולוגיה האירופית הצבועה והשקרית לצורך דיון בשאלות בעלות ערך מעשי ואקטואלי בתנאים ובנסיבות שלנו.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
להלן ביסוס להבטחתי
  אהוד פרלסמן   6/10/14 10:53
אתה כותב לי: "תרשה לי לדחות את הבטחתך הבלתי מבוססת ובלתי מספקת". אז אם תסתכל בויקיפדיה, תראה שבהונג קונג חיים למעלה משבעה מליון תושבים על שטח של בערך 1,100 קמ"ר, והצפיפות שם גדולה יותר מ-6,000 איש לקמ"ר. אני עבדתי מספר שנים במקום שנקרא המרכז לחיזוי טכנולוגי באוניברסיטת תל אביב, והצלחתי להפנים עובדה פשוטה שמשום מה קשה לאנשים שלא עסקו בתחזיות להפנים אותה, והיא שככל שטווח התחזית רחוק יותר, התחזית אמינה פחות. לכן הצגת תחזיות לעוד עשרות שנים נראית לי מופרכת מלכתחילה. ובכל זאת יש חריגים, שאחד מהם הוא שאני מבטיח לך, באורח מבוסס ומספק, ששנינו לא נראה - גם אם נחכה בסבלנות אין קץ - מה יהיה כאן בעוד מאה שנה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לידיעתך:
  רפי לאופרט   6/10/14 17:37
ישנם אזורים בת"א, שבהם צפיפות האוכלוסייה היא כ- 10,000 איש לקמ"ר, אבל אין פרוש הדבר שאתה יכול לקיים מדינה בצפיפות כזו.
אם אתה מביא את הונג קונג כדוגמא, זו דוגמא רעה. הונג קונג היא חלק מסין ולכן היא אינה צריכה לדאוג לשום דבר מלבד למסחר וחיים טובים בכוחות עצמה. ואכן, זו אינה מדינה עצמאית. אילו הבאת כדוגמא את סינגפור, (כ- 600 קמ"ר עם מספר אוכלוסין דומה להונג קונג) הייתה זו דוגמא טובה יותר. אבל אני מכיר לא רע את סינגפור, ויודע כמה היא מפחדת ממלזיה. זו עצמאות על תנאי, שאינני סבור שאתה מציע אותה לישראל בתנאי המזרח התיכון, בוודאי לא בחמישים ואפילו מאה השנים הקרובות.

כל שאר הדברים שכתבתי, לדעתי, תוקפם בעינו עומד.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
4
אולי זו ההזדמנות
  אהרון שחר   5/10/14 20:02
מר אבו כל הזמן בוכה שאנחנו מתכננים להם עוד נכבה. אולי זו ההזדמנות להפסיק לאכזב אותו? פעמיים חזרנו על אותה הטעות, אולי בשלה העת לחדול מטעויות?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
5
ישראל מידי קטנה לשתי מדינות.
  אבו , מספיק!   6/10/14 09:12
גם כך ישראל מעורבת בערביי ישראל. תושבי הגדה הגיעו מירדן. זו מדינתם . פה ושם אפשר להתגמש על חלקי ארץ אך, ירדן היא ארץ הפלסטינים לא ישראל.! לא ברור מה האבו רוצה. שנפקיר את ביטחוננו?? לטובתו?. הוא היה מסכים להפקיר את בטחון תושביו לטובת עם אחר ובמיוחד עם שאיננו בדיוק עם נעים? ישראל שייכת לעם ישראל היא קטנה מידי ושום אבו לא יכבוש אותה בשום אופן. לא דמוגרפית לא באמצעות מילים ולא בכוח. יש ירדן תעזרו בירדן מקום מוצאכם ליצירת עוד מדינה באזור!
כתוב תגובה ל- אבו , מספיק!
6
יש פה כבר מדינה פלסטינית בפועל
  דודי30   6/10/14 12:27
יש פה כבר מדינה פלסטינית בפועל.
ישראל צריכה להכיר בה עם מספר הסתייגויות מהותיות:

1.מדינה פלסטינית דמוקרטית מפורזת בשטחי A וB בגדה וברצועת עזה. שטחים נוספים יועברו בהדרגה בהמשך בכפוף ליכולתה של המדינה הפלסטינית למנוע טרור והסתה נגד ישראל.

2.מדינת פלסטין תוכל לקלוט כל פליט שתרצה. אף לא פליט אחד יורשה להיכנס לתחומי מדינת ישראל.


כתוב תגובה ל- דודי30
להתיר כניסת מליוני "פלסטינים"
  בני בנקר   6/10/14 13:45
לתחומי יהודה ושומרון ? אתה הזוי ? טעית בכדורים ? ממה יתקיימו ? מייצור קאסמים ? שילכו לירדן,יש שם מספיק מקום עבורם.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לא רציני
  רפי לאופרט   6/10/14 17:48
אני מקווה שאתה מודע לעובדה שהפלשתינאים מדברים על פזורה של כ- 5,000,000 פליטים כביכול (מלבד ערביי ישראל, ירדן ועזה) ברחבי המזרח התיכון וגם מעבר לו. אם יכניסו רק מחצית המספר הזה לאיו"ש ועזה, בשילוב עם מסתננים "מוזמנים" וריבוי טבעי, תתפורר המערכת הדו-מדינתית הזו תוך חמש עד עשר שנים וישראל תהיה חסרת אונים מולה.
אינני יכול להבין כיצד יכול אדם אינטליגנטי, שמכיר מעט את הערבים ודרכי הרמייה וההונאה שלהם, לשחק "בנדמה לי" ולסבור שכביכול יש בידיו פתרון יציב ובר-קיימא למחלוקת הערבית יהודית בא"י במסגרת הרעיונות שהצגת. לדעתי, זו טעות פטאלית או הזיה חסרת שחר.
הפתרון הראלי היחיד הוא זה שאת קוויו הכלליים תיארתי במאמר. נקודת המוצא שלו היא שהמטרות הלאומיות היהודית מנוגדות לאלה של הערבים ולהיפך ולכן אני מגיע להערכת התפתחות שגם אותה ביטאתי בו.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
7
ישראל נמצאת בשלב ראשון בלבד
  יוסי אבידור   7/10/14 08:12
של תקומתה. בשלב הזה היא עדיין אפולוגטית ומצטדקת, ומכירה טובה אל מול הקהילה הבינלאומית, שהואילה להעניק ליהודים מדינה. בשלב השני של תקומת המדינה היהודית, יקום דור שלא ידע את יוסף, קרי: שהוא חף מרגשי הנחיתות של הגולה. דור זה לא יכיר בהתחנחנות היפיופית של ישראלים דורשי זכויות אדם, מתוך אסכולת השמאל. דור זה יהיה מורכב בעיקר מדתיים ( כוחם הולך ועולה, כולל החרדים שיתגייסו בהמוניהם לצה"ל) ומעדות המזרח, לאחר שאלה יצאו מהנחיתות התרבותית ששקעו בה אלפיים שנה. ואז, אזי יתגשם החלום של המשורר יצחק שלו, הלא הוא אביו של מאיר שלו. על פי החלום הזה, ישראל תגרש לא רק את כל הערבים מהגדה המערבית, אלא גם את כל הערבים מהגדה המזרחית. תהיה זאת אימפרייה גדולה, ללא רגשי נחיתות, וללא חשש מהעולם הנאור.
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
אנחנו עם חלש אופי שעוסק בהתגונ
  שיר   7/10/14 18:06
הלוואי, כן יהי רצון. מתוך הכרת הגינום היהודי, אין לנו היהודים את תעצומות הנפש (וגם לא יהיו בעתיד )לבצע את שנידרש להישרדותנו.אנחנו עם שבנפשו מסוגל רק להתגונן. הנחמה היחידה שלי היא. התקווה שבמקום הנזיל שלנו ישנן התפתחויות שניראות שמכוונות ע״י כוח עליון ולא תכנית סדורה של גורם ארצי כל שהוא. אינני אדם דתי כלל, אבל אין איש עלי אדמות שיכול לטעון שצפה את ההתרחשויות שהחלו באזורנו לפני כשלוש שנים. ולכן עלינו לגלות סבלנות ולבחון לאן מתגלגלת המציאות סביבנו. אנחנו נמשיך להתגונן ולהתחמש בטכנולוגיות מתוחכמות. חולשתנו הנפשית לא מאפשרת לנו לקום ולנקות את הארץ מאויבינו .הם יעזו יותר ויותר ואנחנו נתחכם את אמצעי המיגון.גורל עצוב של עם ללא ביצים.
כתוב תגובה ל- שיר
לשיר: נהניתי מתגובתך...
  יוסי אבידור   8/10/14 17:58
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
8
פלשתין תקום ומיד תהרס במלחמה !
  מסעודה משדרות   7/10/14 18:48
אנחנו דומים בוויכוח הזה לדוברה השטה לה על פני האוקיינוס כאשר במרכזה של הדוברה מעין שלולית קטנה, ודיוננו המלומדים הינם אדוות קלות בשלולית.

בואו נראה מה קורה בשלולית ?
עד 1987 היה כאן שקט מוחלט, זה ממש לא התאים לחזון הסדר העולמי החדש, ממש לא, אז קמה לה יש מאין התקוממות ולאחריה שני אידיוטים שימושיים - פרס וביילין הגו את הסכם אוסלו מאחורי גבו של קלינטון.

ועכשיו נראה מה קורה באוקינוס ?
לעצם העניין, מטרת הסדר העולמי החדש היא מלחמת עולם שלישית, ומליבוי היצרים בין אסלאם ליהדות כאן בישראל ובפלשתין היא תתחיל, בנוסף על כך בזכות ההגנה שמעניק אובמה לפצצה האיראנית מלחמה זו תלבש צורה של תיקו גרעיני.

למזלנו הגדול גם הסינים וגם הרוסים יכולים ללמד דבר או שניים את מנהיגי הסדר העולמי החדש מהפדרל רזרב, ועל כן אינם נגררים לפרובוקציות של ארה"ב.

מי שרוצה לעיין על כך מעט ביוטיוב:

ISIS The Start of World War III? David Icke
youtube.com


Reality of Money - G Edward Griffin
youtube.com
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il