s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לנעול שערי ירושלים בפני ג'ון קרי
מאת: עמוס אריכא  |  17/10/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מסכים לדבריך הנוקבים !!!
  א. וינשטיין   17/10/14 19:19
מצטרף לדבריו הנכונים והנוקבים של ידידי עמוס אריכא!, אכן האיש ו"אדונו" הנם "נגע" & "פגע" לעמנו ולאזורנו הנסער, צמד "ליצנים"; אשר מרחיקים את חזון השלום, במקום לקרבו! . רצ"ב כ"חיזוק" צנוע שירי: "בִּרְכָּת בִּלְעָם", אשר פורסם בעיתוננו "NEWS 1" ב"בלוג" שיריי הסאטירה: "באלה האח"מ ננוחם ?!", להלן ההפניה לשיר: news1.co.il בברכת שלום, עלינו ועל כל עם ישראל, אשר וינשטיין, משורר לילדים ויזם חברתי .
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
רביןפרס צעקו כיבוש כיבוש כיבוש
  וקרי אשם ?!?!?!?!   18/10/14 11:10
כתוב תגובה ל- וקרי אשם ?!?!?!?!
ל"אלמוני"; האם "כיבוש"="דאעש"?
  א. וינשטיין   18/10/14 17:25
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
2
לנתק כל קשר דיפלומטי עם הבית
  סתם 1   17/10/14 19:20
הלבן , עד יעבור זעם ויתחלף הממשל שם. אומנם שנה וחצי, אבל אין ברירה. בינתיים אפשר להחליף ערוץ הידברות, במידת הצורך, דרך הקונגרס, שבינתיים בנובמבר יתחזק ברפובליקנים.
יש להעביר מסר שקט לקונגרס שזו הדרך עד שאובמבה יעזוב את הכסא בבית הלבן.
אם רצונם שזה לא יקרה - עליהם לגרום לשתיקתו המוחלטת של קרי ולחיזוקה של ישראל תוך גינוי דבריו האנטישמיים.
יש גבול כמה אפשר לבלוע מדבריו המכוערים של קרי.
די להסתה ולברבורים שגורמים לנו נזק.
כתוב תגובה ל- סתם 1
3
זקן ופאות אחרת אנטישמי לתמיד .
  שיגדל זקן   17/10/14 20:28
לא אישור כניסה לקרי ולא לאובמה המוסלמי . וגם להשפיל אותו בכסא נמוך . כן גם את אובמה . ונמנה את בנט מינימום למפקד הכוחות של ארה"ב . וזאת במובן רק ההתחלה . עמוס אריכא אין ספק אתה גדול .
כתוב תגובה ל- שיגדל זקן
4
בבית הלבן יושב איש שאולי
  ר.א.   17/10/14 20:59
כוונותיו טובות? האיש הזה הינו מוסלמי. חוזר שוב ושוב על תרומת האילסאם לארה"ב ולעולם. מדבר על "הקוראן הקדוש". משתחווה למליארדר הבדואי הסעודי. לפני כמה ימים, בראיון לטלוויזיה הצרפתית אמר כי האמריקאים צריכים לדעת טוב יותר על האיסלאם, כיוון שארה"ב יכולה וצריכה להיחשב כמדינה מוסלמית... לא פחות.
כתוב תגובה ל- ר.א.
5
קרי הוא אנטישמי מוצהר
  לחפש בן ברית חדש   17/10/14 21:05

כנ"ל גם אובמה.
יחד עם זאת ביבי " משחק" לידי שניהם בכך שהוא מתערב בפוליטיקה האמריקאית הפנימית.
איך? הוא סועד במופגן עם שלדון אריסון המהווה " סדין אדום" בידי בממשל הנוכחי.
מעניין מה תפקידו( בעניין של הגברת השנאה לישראל )של השגריר האמריקאי בישראל שהוא יהודי ( אבל ,כנראה, תומך שמאל קיצוני....)...
כתוב תגובה ל- לחפש בן ברית חדש
קרי חוזר על דברי רבין פרס זהבה
  לבני יאיר בוז'י..   18/10/14 13:21
כתוב תגובה ל- לבני יאיר בוז'י..
בוז'י הרצוג מתחנף ומתרפס לקרי
  ויורק לבאר שלנו   19/10/14 06:49
כתוב תגובה ל- ויורק לבאר שלנו
6
הנשיא השחור מהבית הלבן מוסלמי
  בבר   17/10/14 21:24
הנשיא השחור מהבית הלבן הוא מוסלמי שונא לישראל על פי צו הקוראן הארור. .. .. תכניסו את זה לראש כדי שלא תופתעו ויש לחשב את המהלכים של מדינת ישראל על פי הנתון הזה להתארגן ולפעול בהתאם. .. .. אם לא הקונגרס והסנאט האמריקאי השחור הזה היה מכריז תמיכה בטרור המוסלמי לא רק בישראל אלא בעולם כולו. הוא גורר רגלים בנושא הגרעין האירני עד שיגעו למצב של מדינה גרעינית. זכרו אל דברי ההבל שלו בקהיר על תרומת האיסלם לארהב. האיסלם תרם לארהב? כן! את ה 9/11 בפיצוץ התאומים בנויורק.
כתוב תגובה ל- בבר
אובמה עף החוצה בעוד שנה וחצי
  לבבר: אל דאגה !   20/10/14 13:41
נשיאות ארה"ב מוגבל על פי החוק ל 8 שנים בלבד, לאובמה, קרי, ויתר דורשי רעתנו בממשל יש רק עוד שנה וחצי,אחריכם הם כולם עפים החוצה, זה ההישג הגדול והחשוב ביותר של נתניהו, לעצור כוונות הרשע של חבורת אובמה במשך 8 שנים תמימות ! כי עכשיו שארה"ב וכל העולם המערבים, הסתבכו במלחמה בנגד הטרור הערבי, ולא יהיה להם זמן להתעסק עמנו, תירגע ותרגיש טוב !
כתוב תגובה ל- לבבר: אל דאגה !
7
הרביעי לנובמבר
  יעקב יעקב   17/10/14 21:51
תחכו בסבלנות, אנחנו קרובים מאד לרביעי לנובמבר, יום הבחירות לסנט ולקונגרס, יהיו הפתעות ,שומרי ישראל לא ינום ולא יישן ,,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
8
הממשל הישראלי רופס מאז יום
  שמ   17/10/14 22:19
רביעי ה 7/6/1967 עת הכריז משחרר ירושלים את הכרזת השקר "הר הבית בידינו".טכנית זה היה נכון לחלוטין,מנטלית, ההזדמנות הענקית שאינה לנו אלוהי ישראל,בעזרת לוחמי צה"ל שהיה לי הכבוד הגדול להימנות עליהם,פוספסה לחלוטין על ידי פוליטיקאים יהודים ישראלים מנוולים, שעשו כל שלאל ידם כדי שפירות הניצחון,שעלה לנו במאות הרוגים ובאלפי פצועים,יתמסמס לחלוטין,עד כדי כך שהיהודי ג'ון קרי שסביו המירו דתם לנצרות, יעשה כל שלאל ידו,גם הוא,להרוס כל סיכוי שמדינת היהודים תוכל לחיות בשלום עם שכנותיה.הממשל הישראלי הרופס לא התבייש,למשל,להזמין לארץ את אחד המומרים האנטישמיים הכי גדולים,כספר ווינברגר,ש"בזכותו" יושב יונתן פולארד ומכלה בריאותו, ימיו ולילותיו בכלא,כדי להעניק לו אות כבוד לאחר שסיים את תפקידו כשר ההגנה של ארה"ב הברית של אמריקה.עבדים נרצעים כבר אמרתי?הממשל הישראלי הרופס לדורותיו מאפשר לאלפי יהודים ישראלים,נוצרים אירופאים מרושעים,מוסלמים חורשי רעתה של היהדות העולמית כולל זו שבישראל,לעשות בישראל כבתוך שלהם בעזרת כספי דמים נוצריים,יהודיים,מוסלמיים,ואין פוצה פה ומצפצף בממשל הנורא הלז.הנשיא האמריקאי שבתקופתו נחתם הסכם השלום עם מצרים,מסתובב בארץ,34 שנים לאחר שסיים את תפקידו ב 1980, כ"משכין שלום",כזה כאילו,בינינו לבין הבילסטינים,אבל כל הזמן הזה מסית אותם נגדנו כאילו הוא פועל בג'ורג'יה מדינתו,ולא נשכח את אחיו האנטישמי הנבל.והממשל הישראלי - רופס,שותק, ומאפשר לכל זב ומצורע,יהודי-נוצרי-מוסלמי-קוריאני- לגזור קופון על גבנו השחוח,שמדי תקופה מכבידים עליו עוד הרוגים,עוד פצועים.כמו שאמר הנביא -באין חזון יפרע עם - וגם המשורר הלאומי הסכים עימו.סא"ל אייזנר שחבט ברוס"ר בפניו של בן זונה דני נוצרי,שהציק לו והפריע לו במשמרתו נאלץ לסיים שירותו בצה"ל בעוד הדני הנבל ממשיך לחגוג בישראל.תקצר היריעה מלפרט ולספר ברפיסותו של הממשל הישראלי הרופס לדורותיו,ואין מי שיושיע אותנו מהאידיוטים השימושיים העומדים בראשנו.לכן נמשיך לאכול ח-א מחוסיין אובמה מושיענו,ומידי ג'ון קרי חביבנו.
כתוב תגובה ל- שמ
צודק!!!
  חבל על הזמן   18/10/14 07:40
כתוב תגובה ל- חבל על הזמן
לשם
  דברים כדורבנות!   18/10/14 08:49
תהיה ברוך.
כתוב תגובה ל- דברים כדורבנות!
9
למי תודה למי ברכה
  מגיב ותיק   17/10/14 22:26
תזכורת מי הם האידיוטים השימושיים של אדונו של קרי

haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למגיב הוותיק , תודה.עד כמה
  לינק מומלץ!   18/10/14 06:43
שידועה לי רמתם הירודה של רוב דגנרלינו, לא שיערתי ולא ידעתי לאיזו רמה שכלית הגיעו. אבוי לנו שאלה היו ועודם האחראים על תוחלת חיינו- הלאומיים והפרטיים.
כתוב תגובה ל- לינק מומלץ!
עוזי דיין הסתופף בין מלחכי
  שמ   18/10/14 09:48
הפינכה?הופתעתי באמת ובתמים.לגבי כל השאר,מנהיגים יהודיים ישראליים גאים,מועצמים ומפומפמים על ידי התקשורת, עויינת העם והארץ,מזה שנים רבות,איני מתפלא.שימו לב לבאות - ברגע ששר הבטחון יכריז על הרמטכ"ל הבא - תחל אורגיית/בכחנליית הילולין וקילוסין של האיש,תכונותיו התרומיות המופלאות,נאדרותו בקודש,אין כמותו וכו' וכו'.בעוד שכל מי שאנו זקוקים לו זה - איש ישר, הגון, הוגן,שישקיע עצמו בביצוע תפקידו הנורא והקשה - לשמור עלינו ועל מדינתנו,בלי דאווינים,רעש וצילצולים, על הסופרמן שאנו עומדים לקבל מהתקשורת.
כתוב תגובה ל- שמ
דגנרלים מלחכי פנכה עלובי נפש
  שיעופו מכאן   19/10/14 06:57
כתוב תגובה ל- שיעופו מכאן
10
גיימס בייקר גון קרי אחד הם
  איצקו   17/10/14 22:31
צריך להתייחס לגון קרי כפי שיצחק שמיר התייחס אל גיימס בייקר כאשר היו אומרים לשמיר שבייקר בדרך לישראל תגובת שמיר הייתה הוא גם ילך.שמיר צדק אם קרי לא מבין שעניין ירושלים זה המצב ולא ישתנה ומהגושים הגדולים לא נזוז אז יש לו לקרי בעיה במוח.
כתוב תגובה ל- איצקו
11
הכל כלול,,,
  גורליק   17/10/14 22:59
שימו לב העולם מוטרד ,,וכולם יודעים את האמת,,,ישראל רואה בעין אחרת את מה שקורה מסביב,,ולכן העולם דואג בכל דרך לכופף את ישראל ,,והכל מהפחד שישראל לא תשתגע,,,ואם זה יקרה,העולם ישתנה לבלי הכר,,כולם נגדנו מהפחד,,כולם נגדנו מהבלתי ידוע,,,אם תחליט ישראל שכלו כל הקיצין,,יגיע סוף לכל הפוליטיקה הצבועה שסובבת את העולם,,ותתחיל האמת על הגנת העם היהודי בארץ ישראל ואז באמת יתחיל העולם להיות מוטרד,,מהסיבה הפשוטה,,הכל יחרב ללא אפשרות שיקום ,למשך שנים רבות,,וזאות דאגתו של העולם,,שישראל לא תשתגע,,ותתחיל להחריב את כל האויבים ,, סיפור של שבוע בלבד,,,
כתוב תגובה ל- גורליק
12
קרי דומה לציפורעה לבני
  רב   17/10/14 23:15
כתוב תגובה ל- רב
אכן צמד חמד עם אותה מנת משכל
  + ציון "נכשל"   19/10/14 12:17
כתוב תגובה ל- + ציון "נכשל"
13
יחסים בינלאומיים
  אבי22   17/10/14 23:43
אובמה שבוי של חוסר יכולתו לתמרן בין הבדלנות הפושה באמריקה לבעיות האמתיות שמציג העולם המוסלמי לאירופה ואמריקה, אירופה פוחדת מהאיסלם, פוחדת מעצמה, מבקרת לעצום עיניים, הערבים משחקים באירופאים, וישראל נדחקת לפינה, אבל...... צריך להיות חכם ולא צודק, אמריקה היא התומכת היחידה של ישראל בעולם, מה תעשו? תפנו לפוטין? תפנו למיקרונזיה? תלכו לבריטים שהצהירו על תמיכת במדינה פלסטינית? תלכו לשבדיה שהפכה לאנטי ישראלית? אסור לפעול לפי הצעות הזויות, צריך לרדת לקרקע, לאבחן את הסובבים אותנו, לבלוע את הרוק, להתכופף עד שהסופה תחלוף, להתכונן לרע, ולקוות לטוב!
כתוב תגובה ל- אבי22
14
קרי למד את השיטות של גבלס
  מושיקו   18/10/14 00:04
בזכות המורה שלו והפה שלו זה מהגרון של אובמה
כתוב תגובה ל- מושיקו
15
אריכא'לה....
  י.ש   18/10/14 01:41
אומרים "הגמל אינו רואה דבשתו"...האם אתה שונה מאובמה,קרי מחברי "הפרוטוקולים של זיקני ציון"ועוד נבלות?..נדמה לך,שמאמר נכון ואמיתי ככל שיהיה "יכסה ערוותך"!...עיין ערך חרדים (בעיקר ספרדים) מתנחלים ועוד שאינם בחוגים בהם אתה נוהג להסתופף..."השטרימר" היה שמח לפרסמם..."אלוהים שמור עלי מאוהבי,עם שונאי אסתדר בכוחות עצמי".....אויייי
כתוב תגובה ל- י.ש
י.ש. צודק. האיש אריכא מתעתע.
  דוקא לו אין שום   18/10/14 09:38
זכות לכתוב דברים ברוח מאמר זה. אדם זה תוקף את נתניהו בכל הזדמנות, התנפלות בוטה ומגונה (ממאמריו: "נתניהו כפיראט ים-תיכוני"; "כשלון הסטורי מהדהד" ועוד ועוד). אצל אריכא השלום הוא ב"הישג יד". כמה אידיוטי לומר דברים אלה בימינו. בתאריך 20.1.14 כתב אהוד פרלסמן ביקורת על אדון אריכא כלהלן: "אריכא הזה הוא פשוט קריקטורה של שמאלני שכולנו גנבנו לו את המדינה: הימניים, הדתיים, הספרדים והעולים מרוסיה. יש לשים לב לכך שהוא כותב על "העם העברי", ומסתבר שהוא שמאלני כנעני כמו אורי אבנרי, שבכלל לא מרגיש שייך לעם היהודי". זה האיש אריכא.
כתוב תגובה ל- דוקא לו אין שום
16
ישראל צריכה לדרוש התנצלות
  דן ה   18/10/14 04:24
ישראל בולעת את כל האנטישמיות של המוסלמי אובאמה ושר החוץ היהודי המומר קרי
כתוב תגובה ל- דן ה
17
חזון אחרית הימים ארה"ב הופכת
  ישראלין   18/10/14 04:25
האם ארה"ב הופכת עורה ??? והופכת לאנטישמית ??? ימים יגידו ..... כרגע על פניו נראה שאנחנו עם ישראל נמצאים בצרות עם ממשל אובמה וגון קרי ......
כתוב תגובה ל- ישראלין
18
הקוקוקרי בסך הכל מפריח בלוני נ
  קורןנאוה טבריה   18/10/14 06:10
בלוני ניסוי של אדונו חוסיין אובאמה= ומתנצל עליהם כשהתגובות משכנעות כמו העובדה על: היותו של קרי בור בהבנת האסלאם במזרח השימון החד'אעש ובסכסוך הערבי ישראלי!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
19
אובמה הכושי רוצה את ירושלים
  זאת המציאות   18/10/14 07:56
כתוב תגובה ל- זאת המציאות
גם אשתו של משה רבנו הייתה כזו.
  איציק נניח   18/10/14 23:06
כלומר..."כושית".
כתוב תגובה ל- איציק נניח
20
אכן קרי מייצג את הטיפשות
  אנשים חושבים   18/10/14 08:00
מעבר לאוקיאנוס
זו תקופה מכוערת במיוחד. היטב פרט עמוס אריכא את הנהגת ארה"ב , בימי אי נחת קשים.
כתוב תגובה ל- אנשים חושבים
21
לנעול את שערי כל ארץ ישראל
  קרי הבואש מדאעש   18/10/14 15:48
בפני ג'ון קרי והעומדים מאחוריו! לא רק את ירושלים. על אותו משקל , מחר כשילקה בעצירות , שלשול , או בעיות גב וכו' גם אז אני, אתה וכל בית ישראל נהיה האשמים? ומה עם האבולה היהודים לא הם האשמים גם בעניין זה?? לדעת הבואש מדעאש? האם חסרי משוגעים אנחנו כדי שנתמודד עם כל משוגע ומופרע מזדמן שכופים עלינו? לנעול את השערים עד שהסתלקו המטורפים!יש לנו מספיק משלנו ושוושינגטון תדאג לשלוח את המופרעים שלה לסנטוריום על חשבונה ולא לאנוס את כל בית ישראל לשמוע את דברי הטרוף המעוות ששלחה אלינו על ידי אדם הלקוי בנפשו.. אן גבול לרוע לחוצפה ולעיוות. גם כן חברים .קישטא.
כתוב תגובה ל- קרי הבואש מדאעש
22
תוך שנה וחצי, אין מנדט שלישי
  אובאמה בחוץ   18/10/14 17:58
המגיבים יכולים כולם להירגע, נתניהו הצליח להדוף מזימותיו של הנשיא השחור/מוסלמי הראשון בארה"ב כלפי ישראל במשך 8 שנים! בהרה"ב אין מנדט לשלש תקופות נשיאות, והנשיא הבא יהיה רפובליקני, ויאלץ להמשיך, במשך שנים רבות, במלחמה נגד הטרור הערבי/ האיסלמי, ככה אין מקום ל "תהליך מדיני" והימין ישאר בשלטון לפחות למשך 7 שנים הקרובות, אז תרגעו !
כתוב תגובה ל- אובאמה בחוץ
23
מסכים עם הכותב
  נכון מאוד   18/10/14 20:23
כתוב תגובה ל- נכון מאוד
24
מה אתה רוצה מהשמאל הקיצוני?
  דרור מרמת גן   18/10/14 21:44
נתניהו הרופס הוא רה"מ, ואיננו משמיע ציוץ...
כתוב תגובה ל- דרור מרמת גן
קרא תגובה 23/ 17:58 ותשכיל
  לדרור מרמת גם   19/10/14 04:10
אין צורך להכות בחמורים מתים ( אובאמה-קרי- אבו מזן- חמאס) הם למעשה כבר בחוץ, ניצחון אדיר לממשלת ישראל/ נתניהו: לאחר מאבק של 8 שנים נגד שונאי ישראל אלה !בינתיים ישראל ממשיכה להתבסס ולבנות ביהודה ושומרון ואין "תהליך מדיני", ברןר ?
כתוב תגובה ל- לדרור מרמת גם
25
גון קרי נחטף על ידי הטרור
  סמך   19/10/14 11:17
המוסלמי ובמקומו הוחדר כפיל בשם כמון שנראה כמוני כמוך, היחיד שעמד על כך זה בנט כאשר כמון נפגש עם זיןהבה במרץ ועמד גם על כך
כתוב תגובה ל- סמך
26
דווקא הייתי פותח את שערי
  סמך   21/10/14 17:49
ירושלים של מעלה
כתוב תגובה ל- סמך
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il