|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המורה הדגול מילקיהו
מאת: אהרון שחר  |  23/10/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עד שלא יוציאו להורג במתכונת של
  סמך   23/10/14 10:36
דאעש. לא ישתנה פה דבר.
כתוב תגובה ל- סמך
2
קישורים
  אהרון שחר   23/10/14 10:57
קישור למקור עם הקישורים. להורדה בפורמט דוק: לחיצה על אייקון בשורה העליונה: חץ מטה כלפי קו שנמצא מתחתיו.
 המקור
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
בעיה=שחיתות?אז ביבי הוא הפתרון
  ע_הראל   23/10/14 16:24
א.שחר מנסה להעביר זקנה בכוח את הכביש; הרי הפתרון לכל שחיתויות מפא"י (היום מפלגת העבודה הזרה והטמאה) היה הווה ויהיה בידי נתניהו (שישינסקי, סלולר, פירוק הפירמידות, חיסול המונופולים, ובעתיד בס"ד חילוט כספי העשירים בצעדים מדודים - דהיינו כל זה הוא המפץ הקטן והעדיף של נתניהו שטייניץ וכחלון)!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
מאמר מבריק
  אהוד פרלסמן   23/10/14 18:41
באמת שכשרון הכתיבה שלך מעורר התפעלות, ואני, כאדם בעל עקרונות מוצקים המשתנים חדשות לבקרים, גם מזדהה עם רוב רובו של המאמר. ועם זאת, ולא רק בגלל שבשבועות האחרונים אני קורא עוד ועוד ספרים על הגרמנים והשואה, אני חושב שהגזמת בגדול כשהשווית אותנו אליהם. עד כאן!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
5
בלי עקרונות נהיה כמותם.
  ירון זכאי 1   23/10/14 23:37
אני לא אנתח את זה כמו דג. המאמר הזה שגוי. אנחנו יותר טובים, למרות שיש לנו מנהיגים גרועים. 6 צוללות במימון חלקי אינם תחליף לרצח 6 מיליוני יהודים. מה קרה לך?
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
6
גם לנו לא חסר ????????????????
  יעקב עמר   24/10/14 00:00
" התקופה בה היהודים היו הטובים והנאצים הרעים נגמרה, גם לנו לא חסר." ואני שואל את עצמי האם זה נובע מטיפשות ? אינך טיפש וגם טיפש מבין שאין להשוות. בורות ? ככל הנראה כי אני זוכר שענית למישהוא : אין לי זמן לקרוא ספרים . אתה משווה את רוע הגרמנים ( ולא ה"נאצים" אלא הגרמנים ! ) בשואה ל"רוע" שלנו ? צריך בכלל להסביר לך איזה דברי הבל אלה ? באיזו זכות יהודי בדור התקומה מבזה כך את דור השואה ? כמה טונות של רוע ושנאה עצמית צריך יהודי כדי לכתוב משפט אינפנטילי שכזה ? וכל זה בלי קשר לנושא מאמרך אם מסכים אני לכתוב ואם לא.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
7
הכעסתי אתכם
  אהרון שחר   24/10/14 06:36
אתם יודעים מה, שכנעו אותי שאנחנו יותר טובים ממה שנדמה לי. אשמח מאוד. גם אני נבהלתי לא פחות מכם אבל זה לא עזר לי. אני יכול להבין מתגובתכם שלא נכנסתם לקישורים. אנא צפו בתוכנית של קוטלר וקראו את המאמר של חסדאי ושכנעו אותי שלמדינת היהודים חיי אדם חשובים יותר מכסף. האם יש מקום נמוך יותר לרדת ממנו מאשר מדינה של עם ששרד השמדה, שמוכרת נשק בעצם לסוג של נאצים מודרנים? מה התירוץ: ממילא מישהו ימכור להם, אז למה לא אנחנו? אני הסקתי מזה שאם ישראל הייתה קיימת בזמן השואה היא לא הייתה שולחת מטוסי קרב להפציץ את אושוויץ אלא מתחרה על מכרז למכירת ציקלון בי. גם אני הזדעזעתי, אבל האמת חשובה לי. להשמיד בעצמנו אנחנו לא, אבל אם אפשר להרוויח מזה? כנסו לקישורים ואמרו לי אתם: טעיתי? לא הבנתי משהו? אני הראשון שאשמח לגלות שטעיתי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אני חושב שהעולם דפוק
  סמך   24/10/14 13:35
וצריך להחליף אותו. לכן כל הזוועות שמתרחשות בו לא עושות עלי רושם גדול. רק שהיהודים ישמרו לנפשותיהם בתוך התופת הזאת.
כתוב תגובה ל- סמך
בריבוע
  אהרון שחר   24/10/14 21:33
העולם דפוק בריבוע. זהו הפלא התשיעי: מצד אחד קידמה טכנולוגית שהיא פאר היצירה, מצד שני כישלון טוטאלי בכל התחומים החברתיים, ריקבון עמוק ומזוויע. איש אינו מרים גבה ושואל: איך הצלחנו להיכשל כל כך נפלא?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אתה באמת לא מבין? באמת?!
  אהוד פרלסמן   24/10/14 15:00
אתה באמת לא מבין שהפשע הנורא שביצעו הגרמנים בשואה לא היה מכירת נשק למשטרים אפלים? אתה באמת לא מבין את ההבדל בין לא להיות צדיק מושלם לבין להיות מפלצת מרושעת? באמת בעיניך אין הבדל בין הולך רגל שעובר בשלוש בלילה ברמזור אדום להולכי רגל בכביש ריק מאדם, לבין אבא שרוצח את הילדים שלו, כי שניהם עברינים? אתה באמת רוצה שנתיחס ברצינות למשפט "אם ישראל הייתה קיימת בזמן השואה היא לא הייתה שולחת מטוסי קרב להפציץ את אושוויץ אלא מתחרה על מכרז למכירת ציקלון בי"? די!!!!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד תמתין בבקשה
  אהרון שחר   24/10/14 20:32
אענה לך תשובה מקיפה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
כבר ענית ללאופרט, וזה מספיק
  אהוד פרלסמן   24/10/14 22:59
כתבת לו "חלילה לא השוויתי בין היהודים הטובים לנאצים הרעים. כמובן שאנחנו לא השמדנו אף עם. פשוט כאב לי מאוד לגלות שתרמנו להשמדת המונים אחרים, והזכרתי זאת." מקובל עלי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תודה
  אהרון שחר   25/10/14 19:41
בכל אופן שלחתי כבר רשימה נוספת שמנסה לחדד את הנושא הכאוב, כנראה תתפרסם בימים הקרובים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
פורסם
  אהרון שחר   26/10/14 11:35
להיות שותפים לטבח המוני של כושים זה לא בדיוק לחצות כביש שלא במעבר חציה.
 הנה תשובתי לשאלתך
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
8
לא זבנג ולא גמרנו...
  רפי לאופרט   24/10/14 09:42
זה נקרא לעשות סדר?!
למה, מה קרה, חסרים לנו פרובוקטורים?!

אושרת קוטלר אינה סמכות בעיני לעסוק "בשאלות מוסריות" ולו רק משום שתכיפות הצביעות, השקרים חצאי האמיתות והעמדות הפנים שלה, נופלת אך במעט מאלה של אמנון אברמוביץ' או ירון לונדון.

יהודים מעולם לא התיימרו להיות מלאכים. לחיות בין מלאכים, אולי כן. אבל זה לא קורה להם אפילו בעולם הבא...
יהודים גם אינם אמורים להיות החסידים השוטים היחידים של העולם, שתפקידם לגאול אותו בכוח מייסורים שהוא כופה על עצמו; לשם כך יש לנו את ישו ומוחמד, קרישנא ובודהא, קונפוציוס וזרתוסטרא, ואפילו המשיח שלנו... . לא במקרה חויבנו להיות דוגמא ומופת, אבל לא לכפות עצמנו על אחרים.ואגב, מאותה פעם ש"ניסינו" משהו עם ישו... רודפים אותנו כבר אלפיים שנה...

אין זה מחובתו של אב לדאוג לכך שצאצאיו יתבשמו בחלבו. גם אביו לפניו לא נהג אחרת כלפיו כשהוליד אותו. חובותיו הן אחרות לגמרי, ודי לנו אם לא נפשל באלה. ברלין אינה מוכיחה שאנו מצליחים באופן מדאיג.

אינני יודע מהו מבחן התוצאה. לדעתי זו סיסמא ריקה. לכל מה שעושים או לא עושים יש תוצאה. המבחן האמתי הוא "מבחן המבחן" - כיצד אתה שופט את התוצאה; והכיצד אתה שופט מעוגן בעקרונות!! מוזר, מה?! הכותב התחיל מהשוואת היהודים "הטובים" לנאצים "הרעים" - השוואה שיפוטית, כמובן; וגמר בשחיטת פרת העקרונות - הבל ורעות רוח. אפילו למעשי הנאצים נדרשו עקרונות...

הדוגמא של מנכ"ל מרצדס היא בדיחה עצובה. ראשית, מנכ"ל מרצדס יש רק אחד והוא זמני. שנית, כל מי שנוסע לגרמניה להיות מנכ"ל מרצדס, לא אגנה אותו, משום שרק שם הדבר אפשרי. אבל אם לאחר שיסיים יישאר שם - אגנה אותו ועוד איך.

שחיתות איננה קשר "האליטות" אלא "ברית הבריונים החדשה", והיא קיימת גם בהסתדרות העובדים הכללית ובמערכת המשפט ולא רק במשרדי ממשלה ובתאגידים הגדולים....

הכותב כנראה אינו קורא עיתונים ואינו צופה בטלוויזיה; האם הוא מכיר מקום אחד בעולמנו המעטיר שאין בו בצע, שחיתות, רמאות, חזירות, עשירים, עשירים יותר ועניים - מהיכן צצים רעיונות הנפל המנסים לשפוט עולם אמפירי באמצעות קריטריונים אוטופיים?



כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
הפגזת
  סמך   24/10/14 13:41
כתוב תגובה ל- סמך
שלום רפי
  אהרון שחר   24/10/14 14:58

תודה לך על תגובתך. בנוגע למכירת נשק של ישראל לגורמים מפוקפקים, אני לא חושב שהבעיה היא האמינות של קוטלר. היא ראיינה פונקציות מוכרות ואפשר להתייחס לדבריהם. כמו כן כדאי לקרוא את המאמר של חסדאי שהוא מאוד מפורט, מדהים ועצוב.

יהודים לא חייבים להיות מלאכים, אבל כבעלי רגישות עקב עבר כואב הנוגע להשמדת עם, אני חושב שזה היה יכול להיות מאוד לעניין אם ראש ממשלתנו היה מתייחס באו"ם לזוועות אחרות בעולם ודורש תגובה מהירה והולמת של האנושות. זה גם היה מכניס לפרופורציה מבחינתנו.

חלילה לא השוויתי בין היהודים הטובים לנאצים הרעים. כמובן שאנחנו לא השמדנו אף עם. פשוט כאב לי מאוד לגלות שתרמנו להשמדת המונים אחרים, והזכרתי זאת.

אינני יודע מה לדעתך הם חובותיו של אב.

שחיטת פרת העקרונות - כמובן שזה היה קצת פשטני בפיסקה אחת לומר שלא צריך עקרונות. בוודאי שאינני מטיף לאופורטוניזם, הכוונה היא בעיקר לגמישות: תמיד תהיה עם היד על הדופק, אל תהיה עבד עיוור לאידאולוגיה שלך. הזהר שהגולם לא יקום על יוצרו.

מבחן התוצאה - כאן אנו חלוקים באופן מהותי. כמובן שאפשר לדעת מהי התוצאה. למשל: כיום המצב הכלכלי והביטחוני רע. לו היה המצב טוב אז מבחן התוצאה היה משמח. (רע זה כמובן מנקודת מבטנו. מנקודת מבטן של האליטות מעולם המצב לא היה נפלא יותר. מיליוני עניים נרצעים ומפוחדים עומדים לשירות כל גחמה של הבכירים והעשירים).

מה העניין של הגינוי של מי שנשאר בחו"ל? גינית אותו, אז מה? מי שמך? הוא חייב לך משהו? ברצינות. את עופר גינית? את המעסיקים שתופסים את ביבי בשני איברים רגישים ואומרים לו: אם לא תתן לנו שי צנוע של מאה מיליארד שקל בשנה הטבות מס אנחנו פורשים כפיים ועוברים לעשוק את עניי סין?

אשמח מאוד להתווכח עמך על מהי שחיתות. מה זה אשמח, אגיל מצהלה. זו בדיוק הבעיה: אף אחד לא מדבר על השחיתות (כתופעה). אף אחד לא מגדיר ולא אומד את היקפה ומימדיה.

האם "ברית הביריונים החדשה" היא לא "קשר האליטות"? אולי בכלל אנו מסכימים ואפילו לא יודעים.

את התירוץ שבכל העולם יש שחיתות אני אוכל בלי מלח: בכל העולם יש גם אונס ורצח, אז מה? נזמין את דאעש כדי שיערפו את ראשינו ויאנסו את משפחותינו? אל תחפש לי תירוצים להצדיק את השחיתות, תעשה לי טובה, וגם לך.

אם אתה לא יודע למגר את השחיתות אתה מוזמן להרים דגל לבן ולהכריז שהתופעה אינה ברת מאבק. אבל לפני כן אתה מוזמן לשאול אותי, כי במקרה אני כן יודע...

ושוב: תודה על תגובתך הרצינית, מקווה שעניתי לך בצורה מכובדת ויסודית.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אהרון ידידי,
  רפי לאופרט   26/10/14 21:03
שמחתי לקרוא את תגובתך, ואנסה לענות על השאלות וההשגות שהבאת בה. הגבתי כפי שהגבתי משום שהייתה לי תחושה שמאמרך שניסה להקיף עולם ומלואו יצא, איך אומרים, בכמה וכמה נקודות קצת חפיף.

דברי לגבי קוטלר מתיחסים בעיקר להערותיה האישיות – תאטרליות וברבליות כאחד; מה שאומרים מרואיינים אינו "אשמתה".

אינני מאמין במשחקי מילים, ונזהר מאוד מלהיות "פוליטיקלי קורקט, משום שזהו מונח תחליפי במקרים רבים לצביעות נטו. אם יש לישראל השפעה, או במקום שיש לה השפעה ויכולת לשנות מציאות עליה לנסות ולעשות זאת, למשל בנושא הכורדים או הארמנים וכ"ב. אם לאו, מוטב לשתוק בדרך כלל או להשתלב בדרכי "ההמון המוסרי". כבר אמרתי שאינני תומך ברעיון שנהיה שוטי הכפר, יש לנו מספיק צרות גם בלי זה ואין סיבה להיות, "ליצנים". גם בחיים הפרטיים איננו נוהגים אחרת...

לא מקבל ..."השמדת המונים אחרים". ישראל מוכרת נשק זה נכון. יש לכך סיבות טובות מאוד לדעתי ואני גם מכיר חלק מהן. אבל לא מוכר הנשק ולא הנשק עצמו הורגים אנשים. המשתמשים בנשק הם שעושים זאת. אין אף ארגון בעולם שהיה זקוק לנשק ולא השיג את מבוקשו בדרך כזו או אחרת. וכשם שאין צורך שנהיה ליצנים אין גם סיבה שנהיה שוטים. (ולא אחזור כאן לוויכוח ההיסטורי ההוא בין בגין לבן-גוריון על השילומים..., למרות שגרמניה האחרת קצת מתפרעת בשנים האחרונות).

חובותיו של אב הם לחנך את ילדיו להיות בני-אדם, להכינם לחיים בכוחות עצמם ובזכות עצמם ולחיות ממה שהם מרוויחים ביושר מעבודתם. די לי אם בנוסף לכך יקיימו פחות או יותר את עשרת הדיברות שלנו. ברור שהוא חייב גם להאכילם ולהלבישם כל עוד הם סמוכים על שולחנו ולהעניק להם קורת גג. אין כמובן מניעה שיסייע כאשר הוא יכול ובמה שהוא יכול, מבלי "להקריב" או לשעבד את עצמו או משפחתו לגחמות אופנתיות, לאגואיזם אישי או דפוס התנהגות פסול אחר.

מבחן התוצאה הוא בעיני הסתכל. לכן זהו מבחן סובייקטיבי במהותו. המבחן החשוב הוא המבחן על-פיו אתה קובע את אמת המידה להערכת התוצאה. מאוד יתכן שאנו חלוקים בנקודה זו, אבל אינני סבור שאני טועה כאן.

אף אחד לא שמני לשפוט יורדים, מהגרים ושאר ירקות, כשם שאף אחד לא שמך לשפוט את עמדתי. כל אחד וגישתו, כל אחד ודעתו, כל אחד וערכיו. אינני מגנה שמית את כל 800 אלף היורדים הישראלים בעולם (ואולי יותר), פשוט זה לא מעשי. אני מגנה את התופעה את אלה שיוצרים אותה ומקיימים בגלל הנזק שהיא מחוללת ובגלל הרפיסות האידיאולוגית שהיא משקפת, ודי לי בכך.

לא טענתי שכל הטייקונים טהורים ויפי-נפש אמיתיים, אבל זה גם אינו ממין העניין. מנהיגות צריכה להתמודד גם עם איומים כאלה שאתה מזכיר, ויש לכך דרכים.

אינני חושש מלדון בשחיתות, אבל איזכור הנושא איננו דיון ואין בו שום תרומה סגולית. אם אתה מוכן לנסות בתור התחלה נע"מ קצר, אשמח לנסות ולהתמודד...

ברית הבריונים אינה כוללת רק "נובו-רישים" וטייקונים. מבחינתי היא כוללת כל קבוצת אינטרסנטים שיש לה כוח ואין לה מצפון, לפעמים אפילו בית המשפט העליון, נמל אשדוד או ח"כים שסורחים.

בשאלת דאע"ש נסחפת וחבל. זה לא היה רציני.

בעניין השחיתות כבר עניתי קודם. ההצעה בעינה עומדת.

מקווה שהבהרתי כמה סוגיות שלא הטבתי להציג בהתייחסותי הקודמת.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
מי שם רגל לביבי שנלחם בשחיתות?
  ע_הראל   29/10/14 11:15
מפלגת העבודה הזרה והטמאה (מפא"י - אשר בן גוריון ברח ממנה כמו מאש, ושמטבחון הטינופת שלה כמעט גרם לחורבן בית3 חלילה) - הלא היא זו שטיפחה את הטייקונים ע"י מחיקת כל החובות להם בלי חשבון בארץ ובחו"ל (דרך קרטל הבנקים שסר למרותה) … ובכן אותה מפלגה ארורה היא זו שגם מעסיקה את שכיר העט הכי נתעב (הסמולן small המתחזה לימין) א.שחר, רק כדי לתקוף דווקא את המלך נתניהו יצ"ו (מילקיהו?) … וזאת כאשר דווקא נתניהו את שטייניץ הם שחתומים בס"ד על חוק מיגור הריכוזיות, אשר מבטיח גם פירוק הפירמידות של הטייקונים (יצירי כפיה של מפלגת העבודה הזרה והטמאה - שגם מזרימים שוחד ישר לכספות של פואד ושות' (למרות שמאידך אני בעד לתת לפואד כבר חנינה, כי הוא בסך הכל רק בורג מסכן במפלצת הדורסנית). §¤§¤§ יתרה מזו, ידו של נתניהו עוד נטויה לחילוט כספם של העשירים (טייקונים לשעבר או לא) בקצב מתון ובמנות קצובות בעתיד, ע"י גביית מס "הגנת הרכוש" בשיעור שנתי של 0.5% על מניות וחשבונות בנק וכל השקעה פיננסית, ועד 1% על כל נדל"ן (אגב מס חדש זה מומלץ לכל הדמוקרטיות המערביות, לטובת המאבק באבולה וגם בדאעש גם יחד).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
9
ואני שואלת אותך: מי הם היוצאים
  פריטה   24/10/14 10:48
ואני שואלת אותך: מי הם אלה היוצאים לרפטינג, לנפאל (ישר מהקיבוץ) בשעה שבאופקים יש ילדים רבים ולא רק שם? או סתם לטיול באירופה? מאיפה הכסף?
כתוב תגובה ל- פריטה
העשירים
  אהרון שחר   24/10/14 17:32
חוק שימור הכסף אומר שאם יש המון עניים יש הרבה עשירים. הכסף של העניים צריך להצטבר באיזשהו מקום. במקרה (או שלא) מתגלה להפתעתנו שהוא זורם אל העשירים בשצף קצף שלא מבייש את כל נהרות העולם.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
10
סימן בדוק
  יהו-יהו   24/10/14 11:23
מי שמשתמש בכינויים "מתרפסיהו", "שקרניהו", "נהנתניהו", "פחדניהו" ו"מילקיהו" - גם אם הוא מתחזה לאיש ימין - מקבל הוראות מאנשי התעמולה של אותם "בוסים". והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- יהו-יהו
גם הפעם אין קשר לביבי
  אהרון שחר   24/10/14 14:36
גם הפעם, כמו בעצם ברוב המאמרים האחרונים שלי לא הזכרתי ולא התייחסתי, לא רמזתי ואפילו לא התכוונתי לנתניהו. במקרה יצא המשקל. הרעיון הוא הספר של פוצ'ו: "המורה הדגול שמילקיהו" (שזכור לי מילדותי כקומדיה משעשעת של טעויות).
 המורה הדגול שמילקיהו
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
על ראש הגנב בוער הכובע
  בוער   24/10/14 15:26
למה להיתמם? מי מכיר את המורה שמילקיהו? הכותרת שלך מתכתבת בבירור עם "פחדניהו", "נהנתניהו" ו"גלידת פיסטוקיהו"! והשיטה של שטיפת מוח תת-מודעת כבר מוכרת היטב ליוצאי חבר העמים כמוני.
כתוב תגובה ל- בוער
אתה יודע מה
  אהרון שחר   24/10/14 20:53
אני מוכן לקבל את המחמאה. אפשר לומר שיש כאן 3 משמעויות לכותרת: בין היתר גם להצביע על מי שבאחריותו המצב התדרדר.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אתה יודע מה?
  בוער   25/10/14 17:42
מגיעה לך השתלמות חינם בשטיפת מוח בבית הספר לפעילי המפלגה במוסקווה.
כתוב תגובה ל- בוער
מוסקבה לא מאמינה בשטיפות
  אהרון שחר   25/10/14 20:07
או שכן, מכל מקום אין צורך להרחיק עד שם. שטיפת מוח מתרחשת כל הזמן. מה שאתה קורא תרבות, נורמות מקובלות, פוליטיקלי קורקט", פופוליזם, טאקט, ואפילו דברים הרבה יותר בסיסיים ברמת המובן מאליו, כמו למשל: כולם יודעים שהשלטון תקין, שלא צריך להעלות את נושא תרבות השלטון לתודעה, שלא צריך לדעת מהי תופעת השחיתות, מה היקפה ומימדיה, שאסור לפגוע בחפים מפשע, וכו'. כל הדברים הללו ועוד רבים אחרים הם תוצאה של שטיפת מוח בלתי פוסקת שאנו סופגים ברמת המובן המאליו כיצורים חברתיים בעדר. זהו כוחו של חוק הטבע מספר שתיים. יכולת שטיפת המוח שלי היא אפס. כוחה של שטיפת המוח של קובעי סדר היום כמעט מוחלט.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
מי צריך שטיפת מוח
  בוער   25/10/14 21:32
מי צריך שטיפת מוח כשיש לנו כאן אחד שמינה את עצמו לממַסְפֵּר הרשמי של חוקי הטבע?
כתוב תגובה ל- בוער
נמק שקריך=ואז נמשיךלדון בתרבות
  ע_הראל   30/10/14 08:30
זה לא נדיר כ"כ שהסמולן המתחזה לימין א.שחר נתפס משקר על חם, בין אם זהו השקר הגדול (נתניהו נותן 500,000,000,000 ש"ח בשנה מתנות לעשירים - שזה כל תקציב המדינה!), או שזהו השקר הקטן (ביבי נותן רק 100,000,000,000 ש"ח מתנות סתם) … וכל זאת למרות שנתניהו ושטייניץ וכחלון הם שחתומים על ששינסקי ועל מהפכת הסלולר, וכמובן על חוק (מיגור) הריכוזיות אשר מבטיח בין השאר את פירוק הפירמידות הכלכליות של הטייקונים (תוך 5 שנים - כדי למנוע זעזועים בבורסה) … §¤§¤§ ומאחר שלא ניתן לרמות את כל הציבור כל הזמן, הגיע הנה הרגע סוף כל סוף - שבו נדרש השקרן השכיר של יחימוביץ' לתת דוגמאות לאושש את השקרים שלו (מעבר למה שהשמיע הסמול בתקשורת, שזה הפטור ממע"מ באילת, וכן ההטבות השונות שניתנו להייטק כדי שיקימו מפעלי ייצור ומרכזי מחקר בארץ - ולא ניתן לבטל כל זאת ללא פגיעה אנושה בכלכלה … בנוסף לתביעות משפטיות רחבות ובלתי נמנעות); או לחילופין על א.שחר להתנצל ולחזור בו מהשקרים על נתניהו יצ"ו!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il