s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אמרנו לכם [3]: אולמרט פושע
מאת: יואב יצחק  |  08/11/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הכנופיה
  אדם פשוט   8/11/14 10:55
חלק מהציבור משתמש במכבסת מילים של אולי ואולי "הוא לא התכוון" ועוד, וכך עשה גם ההרכב "התמוה" של בית המשפט המחוזי בירושלים שזיכה את הפושע, למרות ההוכחות שהיו בפניו, המצב כנראה היה שהם חיפשו "סיבה למסיבה" ע"מ לזכותו ותו לו ושום סיבה משפטית אמיתית לא הייתה לכך,
אשר לזקן הרי איש לא חושב שמלוכלכת הזו היא ציפור זכה, היא פושעת ששיתפה פעולה עם הנקלה הזה לתועלתה הפרטית ולאחר שהוא כנראה "השליך אותה היא פתחה את פיה (שנתמך בחומר עובדתי), הרי זה סוד ידוע שעדי מדינה הם בד"כ שותפים לפשע וגם במקרה שלפנינו זה פעל כך.
כתוב תגובה ל- אדם פשוט
2
בן כזבית ממשיך להלל את אולמרט
  מעניין מה מקבל   8/11/14 11:00
כדי לספר לקהל ההדיוט כמה אולמרט היה טוב למדינה. אולי כדאי לחפש את התקליטורים המתעדים שיחות בניו ובין אולמרט.
כתוב תגובה ל- מעניין מה מקבל
3
אבל מה עם אהוד ברק?
  ברדקיהולחקירה   8/11/14 11:01
אהוד אולמרט זה כבר הסיפור של אתמול. עכשיו צריך לטפל באהוד ברק: אם הקלטות של אולמרט אמורות להוות ראיה לנכונות הדברים שהוקלטו בסתר אז (בין אם אולמרט צדיק ובין אם הוא רשע) יש כאן "פצצת אטום" ועל המשטרה לפתוח בחקירה מיידית. היועץ המשפטי לממשלה לא יכול להתעלם מהדברים. תתחילו לגבות עדויות שם במשטרה באופן דחוף.
כתוב תגובה ל- ברדקיהולחקירה
לי זה כהאשמות שוא
  ברקן מחיפה   8/11/14 19:49
אינני יודע עם אהוד ברק צדיק, אבל אינני מבין את הקשר, עם ברק פשע שיחקרו ויעמידו אותו לדין ושיחלטו את רכושו, מה שבינתיים הוכח שאולמרט מושחת, פושע וגנב ולכן כדאי להקשיב בזהירות רבה לאמירותיו והאשמותיו, לי הסיפור שלו לא נשמע ולא נראה
כתוב תגובה ל- ברקן מחיפה
אהוד מהטפלון יוצא מכל דבר
  קידי   9/11/14 16:14
רשימה חלקית: סולטן יעקב (הפשלה והנעדרים). העמותות (יחד עם בוז'י והשתיקה). הצלשים (שבישל לעצמו). ההתעשרות המהירה (בהעברת שדות הנפט). ואיך אפשר לא לרחם על כל הגרופי'ס שלו שמגיעים להצילו כל פעם, ונזרקים לאחר השימוש (תשאלו איפה אורנה אנג'ל). מי יכול לזכור את הכל.
כתוב תגובה ל- קידי
4
שוב ושוב "הון - שלטון - בזיון"
  א. וינשטיין   8/11/14 11:03
שוב ושוב אנו נוכחים בקיום האמרה: "סוף גנב לתליה!", זאת גם בהתייחס למחדליהם של מובילי "העיתונות החוקרת" בארצנו... כאשר למזלנו יואב יצחק ושות' ממשיכים כל פעם מחדש לחשוף עוד ועוד בניי, מובילי ה"הון - שלטו- בזיון"...ועל כך: "עוד יסופר בתולדות ישראל". רצ"ב שיר מפרי עטי "הון - שלטון", אשר פורסם בעיתוננו NEWS 1, בבלוג שיריי סאטירה רלוונטית: "באלה האח"מ ננוחם ?!", להלן ההפניה למקור: news1.co.il בתקווה לימים טובים יותר, אשר וינשטיין משורר עברי ויזם חברתי .
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
5
אולמרט דר' ג'קל ומיסטר הייד
  ניסנוב   8/11/14 11:04
האם למאן דהוא יש ספק שאולמרט הוא מפיונר בכל קנה מידה ושולה הייתה עוזרתו לפשעים. ולכן מצוין ששכנעו אותה להעיד נגד אסון הטבע הקרוי אהוד אולמרט גם אם זה היה במחיר הפחתות העונש נגדה
כתוב תגובה ל- ניסנוב
ניצנוב, אל תהיה כפוי טובה!
  הניה   8/11/14 14:13
אהוד אולמרט הציל אותנו במלחמת לבנון השנייה ומאז יש לנו שקט בצפון. זה שהוא לקח כמה גרושים לכיסו לקניית סיגרים אינו בר השוואה לחסד שעשה עם המדינה. גם אמנון דנקנר, העיתונאי הידוע ממעריב קבע שאולמרט היה מטובי ראשי הממשלות שהיו לנו.
כתוב תגובה ל- הניה
גב, הניה ברומניה לך ולחברים
  לאחבלית   8/11/14 14:46
שלך מותר לגנוב . פה בינתיים אסור .
כתוב תגובה ל- לאחבלית
6
תודה. נכון ואנו בהחלט זוכרים.
  זוכרים וחצי   8/11/14 11:34
כתוב תגובה ל- זוכרים וחצי
7
כך למדתי על הפליליות של אולמרט
  עזרא מנצור   8/11/14 11:55
כשאולמרט כיהן כראש ממשלה, פורסם בעתונות (מעריב), התמליל המדוייק של חקירת המשטרה שהתנהלה בלשכת ראש הממשלה. נדהמתי לקרוא את התשובות החמקניות של אולמרט. הוא ענה כאחד העבריינים עם הרבה "לא זוכר" ועוד מהסוג הזה. חיש קל הבנתי שיש כאן עסק עם נוכל ברמה "גבוהה". כפי שזה התאמת, לבסוף.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
8
דן מרגלית
  י.פ   8/11/14 11:56
בקורא אדוק של אתרך משנת 2007, ברצוני להביע את הערכתי על פועלך ללא מורא לחשיפת האמת בפרשיות שחיתות שונות. יחד עם זאת, מצאתי לנכון לכתוב לך שמאוד צרמה לי העובדה שהכנסת לאותה קבוצת עיתואים את שמו של דן מרגלית והוספת הערה צינית לגביו. יואב, אייני יודע מה טיב היחסים בינייכם, אך יחד עם זאת חושבני שגם אם דן מרגלית לא הוא שחשף, הוא לאורך כל הדרך בכל הראיונות שלו בתקשורת ( רק אתמול שמעתי אותו ברדיו ) מציין את חלקך בחשיפה. אני חושב שלדן מרגלית יש חלק לא מבוטל בפרשה זו וצריך גם להעריך את פועלו במיוחד לאור העובדה שמדובר בחבר קרוב שהיה מבאי ביתו.
כתוב תגובה ל- י.פ
קצת להשכלתך: הקרע בין דן
  בני בנקר   8/11/14 13:23
מרגלית לאהוד(לא היו מעטפות) אולמרט,נוצר לא בגלל מעשי השחיתות של אולמרט, עליהם דן מרגלית חיפה "וחיפש ראיות",אלא בגלל התנהלותו הפזיזה,ההרפתקנית והבזויה(עשרות אנשי מילואים נהרגו בגללה בגלל פעולה צבאית מיותרת להשגת "הישגים" אחרי שהושג הסכם הפסקת אש) של אולמרט הארור במלחמת לבנון האחרונה. יואב יצחק צודק ב 100% בתקיפת מרגלית על התנהלותו הנלוזה עם המצאת "אנשי האור" שלו ו"אנשי החושך", שבניהם הוא מונה את פרופסור דניאל פרידמן,שדן מרגלית הוא עפר לרגליו. דן מרגלית הוא הסנגור הראשי בתקשורת להתנהלות הנפשעת של כנופית "שלטון החוק",כנופיה של שופטים ופרקליטים כמו הרועץ המשפטי לממשלה,שביצעו פוטש בדמוקרטיה והפכו את מדינת ישראל למדינה הנשלטת ע"י פקידים ממונים בפרקליטות ובבית המשפט העליון,שדורסים ברגל גסה את סמכויות הכנסת והממשלה,מתעלמים מחוקים ברורים שחוקקה הכנסת ע"י הכנסת קריטריונים הזויים כמו: "מבחני סבירות","אמת לשעתה","מסה קריטית של ראיות","מידתיות" ושאר קריטריוני הבל למרכז השפיטה. והגרוע מכל,הפיכת חוק יסוד שהתקבל בהצבעה של רבע,כן רבע מחברי הכנסת לחוקה דהפקטו. כמו שכתבתי, פוטש של העליון כנגד הריבון,הכנסת שנבחרה ע"י הציבור לנהל את עניני המדינה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לגבי דן מרגלית
  גאיה ד.   8/11/14 15:15
הצ"לש בהחלט מגיע ליואב יצחק על הנחישות, הדברות במטרה, ההסתערות מול קני הרובים של האויב והאומץ שלא לסגת. כל השמות שהוזכרו אצל יצחק ואצלך בצד השטני של המיתרס הם נכונים לגמרי. לגבי דן מרגלית, אין זה כך. החבורה שהייתה אז של טומי לפיד ז"ל, דנקנר ז"ל, אולמרט ומרגלית יבדל"א, נפרדה מהצלע של מרגלית כשהתבררו מעליליו המוסריים של אולמרט. השניים האחרים, נוטפי שומן המיאכת, נותרו דבוקים לידידם המאפיונר ורק מרגלית אזר עוז לנתק קשר וצאת כנגד ידידו משכבר. מרגלית אינו ראוי לגינוי.
כתוב תגובה ל- גאיה ד.
מצטער שחייב לחזור שוב על הברור
  בני בנקר   8/11/14 21:00
דן מרגלית ניתק את קשריו עם אולמרט בעקבות מלחמת לבנון האחרונה,ללא שום קשר למעשי השחיתות שבהם הואשם אולמרט כפי שכתב דן מרגלית עצמו בספרו "התפכחות". אח"כ הוא הצטרף לתוקפי אולמרט בנושא השחיתות. החלוקה הזדונית שמבצע מרגלית בין אנשי האור כלשונו,כלומר מי שרוקד סביב עגל הזהב של הבג"ץ ובין אנשי החושך,כלומר מי שמעז לחשוב אחרת ממנו על הבג"ץ שנוזל מסוים עלה לו לראש,זה אות קין על מצחו של מרגלית.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
הקרע בין מרגלית לאולמרט
  הומר סימפסון   9/11/14 14:20
האמת היא כדלקמן: הקרע החל במלחמת לבנון השניה, אז כתב מרגלית כנגד אולמרט. אולמרט כעס מאוד והשניים היו בנתק מספר חודשים במהלכם עדיין מרגלית היה חבר של חבריו של אולמרט(דנקנר,לבני,אלי זוהר ועוד). לאחר חודשי הנתק, הגיע למרגלית אדם שהעיד שהיה מעורב במתן שוחד לאולמרט ואז מרגלית החל לכתוב גם על שחיתות אולמרט.
כתוב תגובה ל- הומר סימפסון
ולמרות כל מה שנאמר,עשרות שנים
  בני בנקר   9/11/14 14:52
במחיצת חברו האישי של אולמרט הפכו את דן מרגלית לקוף שלא רואה,לא שומע ולא מדבר באשר להתנהלותו של אוהב הכסף כדברי יוסי שריד. הוא פשוט לא רצה לדעת.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
9
כמי שקורא מזה מספר שנים
  מגיב ותיק   8/11/14 12:10
את כל אתרי החדשות האינטרנטיים אני קובע כי כ-ו-ל-ם, אבל כולם למעט אתר ניוז 1, שיתפו פעולה עם מעללי אולמרט בהשתקה, בטשטוש ובדיסאינפורמציה.

לכן כל הכתבים שהוזכרו כאן - ש-ו-ת-פ-י-ם לפשעיו של אולמרט.

כעת צריך לברר מדוע אורי מסר נשאר בכל הסיפור טפלון ומה הסיפור עם הדברים של אולמרט על אהוד ברק (שוחד במשרד הביטחון) והאם מאיר דגן ידע ושתק.

ואת הכביסה המלוכלכת יש לכבס באור יום ומיד.

ויישר כוח ליואב יצחק ושותפיו באתר ניוז 1.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
10
כספית טוען גם היום ברדיו103
  מכביסט ותיק   8/11/14 12:15
הוא טוען שאולמרט לא אשם ומעלה טיעונים הזויים על גבול הזיות פסיכוטיות. כל הכבוד לך יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- מכביסט ותיק
11
האם ניתן כיום
  משהל   8/11/14 12:16
להגיש ערעורים על פסק הדין של כרמיה וכו?
כתוב תגובה ל- משהל
לא היה פסק דין כי התיק נסגר
  בני בנקר   8/11/14 16:26
ללא משפט כמו פרשת מכירת הבנק. כנראה שחלה התיישנות על פרשות אלה למרבה הצער. אגב: מה הערך היום של התמונות שמכרה עליזה אולמרט ? אולי חומר בעירה למדורת ל"ג בעומר ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
12
כל אותם עיתונאים ואנשי הון שלט
  סיריוס   8/11/14 12:56
זה אותם עיתונאים ומועשרים שקהו עינהם לראות ,את האפליה העדתית והעוני ולזועקים קראו בכיינים ,כך גם הגנה שלה זכה אולמרט היא שמירה על שלמות השבט ועל ההטבות שלו הוא זוכה כשבט שליט כל יכול .הנה ,באחת ההקלטות הוא טוען שאהוד ברק גוזר קופון על כל עסקת נשק ,נראה לכם הזוי ? לא כל כך ,מספיחי פרשת הרפז ,אהוד ברק הטיח באשכנזי שהוא גוזר קופון מעסקאות נשק ,משום מה כולם ,מבקר המדינה ,המשטרה והפרקליטות רצו לקבור ולהתעלם מאמירה זו ? למה ? אה ,,, פרשיות אולמרט יחווירו לעומת העמלות והשוחד בעיסקאות הנשק בכל הדורות ומספר האנשים המעורבים בהם .כל הסלטה של משרד הביטחון החל בעומדים בראש המשרד ועד לתתי האלופים ואלופים שפרשו מהשירות ועשו הסבה למתן שירותים ויצוא נשק . תת אלוף דותן לא היה יחיד במינו ,ראו מה קורה לפואד בן אליעזר החקירות מתרחבות ומסתעפות ,האם יש כוח למשטרה לחקור ? לא ,היא מנועה להיכנס לתחומים מסוימים ,ולעולם לא יחקרו ,למה? מספיק להסתכל מה קורה במדינות דמוקרטיות אחרת ,ניתן לראות בצרפת ,בלגיה ,הולנד ,גרמניה והולנד האמריקאים שילמו הרבה שוחד בעיסקאות נשק אך רוב הפרשות שפורסמו מסתיימות בחותמת ״סודות מדינה״ ואף משרד או שר או פקיד לא משתף פעולה לחשיפת האמת ,כך הפרשות נשארות עלומות לעד ,המצב לא שונה לגבי ישראל . נסו לקבל מידע על שמות החברות המאושרות לייצא נשק ? ומי יכול להיות מוכר כיצואן נשק וכ״ו .
כתוב תגובה ל- סיריוס
13
ליואב יצחק
  דודו מהשרון   8/11/14 13:10
זכור לנו היטב מי האתר שחשף ונלחם בנושא. אז אל תדאג מכל אלה שמנכסים לעצמם את הגילוים והמלחמה בשחיתות.
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
14
אני האמנתי כי ידעת שרוב הציוני
  קורןנאוה טבריה   8/11/14 13:11
הציונים פושעים שפשעו לעם היהודי לדורותיו ועד עצם היום הזה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה, כדאי להחליף בבוקר את
  ד"ר פומרנץ-קופ"ח   8/11/14 16:13
הכדורים הכחולים בוורודים. תקפצי אלי למרפאת רסקו בטבריה אפילו בלי טופס 17, כי אני רואה החמרה קלה במצב הקוגניטיבי.
כתוב תגובה ל- ד"ר פומרנץ-קופ"ח
15
סיום מלחמת לבנון השנייה עם 30
  השחיתות הגדולה   8/11/14 13:51
הרוגים רק כדי להנפיק תמונת נצחון היא השחיתות הגדולה ביוצר של אומרט..
כתוב תגובה ל- השחיתות הגדולה
16
אפס סבלנות לשקר ותכמון "סחבקי"
  חושף הרעלות   8/11/14 14:07
יואב אני מצדיע ומודה לך, כאחד הראשונים שאימץ את אתרך (NFC לשעבר), אני מאשר את שכתבת. לשמחתי, האווירה בארץ השתנתה קצת לטובה ורבים שותפים כבר לידיעה שחלק מ-"נבחרי העם" מושחתים ושקרנים והמניע העיקרי לפעילותם הינו כסף בלבד. אנו כחברה חייבים לחתור ולהתאמץ להנחיל את הגישה של "אפס סבלנות" כלפי תכמונים ואמירת חצאי אמיתות למינהן. שקר הוא דבר בלתי נסבל ואין לקבלו בשום אופן (כך היה בצה"ל פעם)!!! בהקשר לימים אלה למשל אין לקדם את מועמדות אלוף אייזנקוט לתפקיד הרמטכ"ל משום שנתפס בשקר. כך גם האלוף גלנט ועוד. בצהל זו איננה עבירה אתית, מדובר בחיי אדם. יש לאמץ את הגישה ששקרנים לא מקודמים ולא מתמנים לשום תפקיד בטחוני או אזרחי, גם אם הם מוכשרים ובעלי כישורים מצויינים. עדיף להיות מונהג ע"י אנשים ישרי דרך (אפילו בעלי כישורים נחותים) מאשר ע"י צבועים ושקרנים, ובוודאי אם מדובר בהקרבה וסיכון חיים (צה"ל וזרועות הבטחון).
כתוב תגובה ל- חושף הרעלות
17
מי מנע חקירת ההתנקשות ברמון ?
  בבון זה קוף   8/11/14 14:17
מי הופחד על ידי מזוז והצביע נגד חקירת ההתנקשות ברמון ? נכון, כל הכבוד לכם שאתם זוכרים. שני הצדיקים ברק ופואד, הם ששכבו על הגדר כדי לא לחקור את מזוז ולדור על ההתנקשות בשר המשפטים. ואז אמרתי שמזוז מחזיק אותם בביצים כמו בשטאזי ובמאפיה.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
18
אוי אם "הטיפוס הזה היה רוה"מ
  צביקה הירושלמי   8/11/14 14:18
מה כולם מגלגלים עיניים, לחלק נכבד מהירושלמים הייתה מוכרת התופעה שמי שרוצה לקדם את ענייניו עם רשויות העיריה וכד' יועיל ליצור את "הקשרים המתאימים" עם המאפיה של אולמרט ע"מ לשמן את התהליכים מי שלא עשה זאת הרגיש זאת על בשרו, אני לא מבין איך איתרגו את הבזוי הזה כל הרבה שנים ובסוף איזה שהוא הרכב שופטים(לדעתי "מוזר") גם זיכה אותו כשההוכחות היו מונחות על השולחן
כתוב תגובה ל- צביקה הירושלמי
19
במה אתה שונה משולה זקן.
  בבון זה קוף   8/11/14 14:25
גם אתה רצית לסחוט כספים מאולמרט ומכיוון שאולמרט לא נענה לסחיטה שלך ירית בו והפכת לעד מדינה כמו שולה זקן. אם היה משלם לשולה ולך כל זה לא היה קורה.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
אידיוט!
  תתבייש   9/11/14 16:06
כתוב תגובה ל- תתבייש
20
הציבור חייב תודה גדולה ליואב .
  שמחה.ב   8/11/14 15:02
וכמובן לא רק על תיק אולמרט . מה שעושה יואב יצחק זאת לא רק חשיפת שחיתות זאת לחימה בשחיתות . אלא שאם הציבור וציבור גדול לא ירתם ויעזור . גם הכשרון הידע והרצון הענקיים של יואב לא יספיקו . יש גבול למה שאיש אחד יכול לעשות .
כתוב תגובה ל- שמחה.ב
21
פרשת אולמרט כבר מאחורינו
  שבגץ חלובה   8/11/14 15:42
וחבל לדוש בה יותר. רק מתמיה שזה לקח יותר מ 8 שנים כדי להגיע לקו הגמר. עצם משיכת הזמן עי המערכת המשפטית היא גם שחיתות כי היא תנוצל על הנאשם לדרוש הקלה בדין בגין ענוי דין שעבר. עכשיו על מושחתי הפרקליטות והמשטרה לסיים את חקירת מלך המושחתים פואד שמשום מה הופסקה בגלל כל מיני תרוצים של בריאות לקויה. מה הקשר בין העמדה לדין לבריאות? בשביל לקבל שוחד ממוברק הוא היה בריא אבל כדי לעמוד לדין הוא פתאום נעשה לנו חולה? כדי לקנות פנטהאוס בעג"מי בכספים שמקורם לא ברור הוא בריא אבל כדי לזרוק או להדיח אותו מהכנסת הוא חולה? בתי הסוהר שלנו מאכלסים מאות חולי סרטן ואף אחד לא חושב לשחרר אותם בגלל זה . אני קורא ליואב יצחק לקחת את תיק פואד בידיים ולתת לו טיפול רציני עד שניראה את מלך המושחתים פואד נזרק מהכנסת וננעל מאחורי סורג ובריח. אולמרט הוא כלב קטן ליד פואד. פואד שהיה בעצם תלמידו של עייזר היה המורה הרוחני של אולמרט אז היתכן שהתלמיד יועמד לדין והמורה יצא פטור? ואני שואל איפה הצדיקים בוז"י ויחימוביץ. למה הם שוטפים לפואד את הרגליים ומשמשים אסקופה נידרסת תחת רגליו. מה הוא יודע עליהם כדי לסתום להם את הפה?
כתוב תגובה ל- שבגץ חלובה
חבל שאתה כותב ברמזים ....
  נז   9/11/14 08:21
תכתוב בבקשה פרטים ותעמוד מאחורי הכתיבה שלך ,בכדי שכל הציבור ידע מה הולך כאן במדינתנו הקטנה .זה לא יכול להיות שאתה תרמוז על צדיקים שממסתרים ותיעלם .זה כמו להכניס אנשים ליער להצית אש ולברוח ולהשאיר את האנשים להתמודד עם השריפה ביער.
כתוב תגובה ל- נז
שכחת שפואד ברצותו לבושתנו
  בני בנקר   11/11/14 08:53
להיות נשיא הגדיר את מחלת הכליות שלו(ניזקק לדיאליזה) והשתלת כליה צפויה כמשהו ברמת הצטננות. שיהיה בריא מאחורי סוגר ובריח. אבל הרועץ המשפטי לממשלה ימשוך וימשוך את הטיפול, עד שתחול התיישנות על העברות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
22
היכן השותפים מסר הבעל של בכירה
  אנו   8/11/14 16:26
מהפרקליטות לא צריך להסביר מדוע שימש כספת לכספי ציבור ובכלל?
כתוב תגובה ל- אנו
23
צריך לבטל את פרס ישראל לברנע
  פרס ישראל   8/11/14 16:30
צריך לבטל את פרס ישראל לעיתונות לנחום ברנע ולתת אותו ליואב יצחק.
כתוב תגובה ל- פרס ישראל
אהבתי,להרים עצומה מיידית
  אפס סובלנות למדיח   8/11/14 22:14
כתוב תגובה ל- אפס סובלנות למדיח
בעולם בו עראפת מקבל נובל לשלום
  קרם דה לה קרם   9/11/14 10:39
יכול ברנע בקלות לקבל פרס בישראל. ההכתרה של העיתונאי הדל הזה, באופן קבוע כ"עיתונאי בכיר" היא אחת השטויות הגדולות בתולדות התקשורת לדורותיה. מדובר למעשה בעיתונאי זניח, דל חשיבה ופרספקטיבה, וזאת כמובן מלבד החד צדדיות שלו.ק
כתוב תגובה ל- קרם דה לה קרם
24
הגנת "שקר דיברתי"
  בלונד   8/11/14 17:30
כשביה"מ העליון מסלף את החוק ו/או העובדות ומעניק לתקשורת הגנת "שקר דיברתי" ,במקרים רבים,תמורת "פרסום קיבלתי",זו התוצאה.
כתוב תגובה ל- בלונד
25
חזק ואמץ יואב ימחק.אתה ענק!!!!
  אהוד בן גרא   8/11/14 18:16
הלוואי כל העיתונאים חרוצים כמוך.
כתוב תגובה ל- אהוד בן גרא
26
יואב יצחק, אתה עכשיו לא עוסק
  בדיווח ופרשנות   8/11/14 18:16
אתה מנהל מלחמת כבוד עצמי נגד דן מרגלית ומרדכי גילת.
אני חושב שדווקא מי שהיו לדבריך מהמגינים על אולמרט וכבר זמן הגיעו למסקנה כי הוליכם שולל והגיעו זה שנים כי אכן אולמרט נהג שלא כראוי בלשון המעטה דווקא יש להעריכם על כך.
אלא כבודו עסוק ב"במלחמת מי ראשון".
תתעורר ועסוק במהות ולא בטפל.
כתוב תגובה ל- בדיווח ופרשנות
27
הקוראים הנאמנים מעריכים את יוא
  אמרתם וצדקתם   8/11/14 18:18
על כל פרשיות השחיתות קראנו במחלקה ראשונה.ידוע שיואב יצחק פוטר ממעריב בגלל שהוא גילה שחיתויות של בעלי הון,שהיו מפרסמים במעריב.יואב יצחק הוא שגילה שהנשיא וויצמן המנוח קיבל שוחד קבוע,כאשר כל העיתונים התעלמו.חזק ואמץ!מפחיד לחשוב שאולמרט היה ראש הממשלה
כתוב תגובה ל- אמרתם וצדקתם
28
שולה, זה הזמן לכתוב ספר.
  מדמוני אסף   8/11/14 18:29
"נפילתו של הארכי מושחת"
"הייתי מזכירתו של המושחת הגדול ביותר בישראל"
ועכשיו הזמן של שולה לזקן להחזיר לעצמה את ההפסדים הכספיים.
ספר רב מכר יעשיר אותה מאד.
ויותר מאשר רווח כספי למחברת, אות אזהרה לבעלי תפקידים בשרות הציבורי.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
29
יואב יצחק בוא על התודה והברכה
  צורי   8/11/14 18:49
במלחמתך בנגע הפשיעה שהפך באמצעות משפחת שרון אולמרט העיתונאים הנבזים ברנע שיפר אילנה דיין אמנון אברמוביץ ואיש "בני האור" מרגלית לסרטן המעכל את את המדינה הזאת ומפוררה. אני מאד רוצה לקוות שהפארסה שארעה עם בית המשפט המחוזי בירושלים חלילה לא תקרה שוב כי כידוע אצלינו שופטים מורמים מעם ואינם נחקרים חלילה. אך ספקותי ביחס לבית המשפט מדירים שינה.
כתוב תגובה ל- צורי
מצטרף גם הפעם לברכות!
  א. וינשטיין   8/11/14 19:41
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
30
יואב יצחק
  ס יריוס   8/11/14 18:54
כל הכבוד לך ,על מלחמתך למען המשפט והצדק ונגד השחיתות .יש אבל אחד גדול ,עד עכשיו התעסקת בפירורי שחיתות או שחיתות משנית דרג ב״ .יש תיק בדיקה שאף עיתונאי ועיתון לא יעיזו לגעת בו והוא:תיק אהוד ברק וגזירת הקופונים למינהם ( מכירת נשק והמתלווה איליו) ,דרוש צוות חוקר בעל נחישות ,ידוע שדרוש הרבה כסף לכך ,באם תיענה להצעה לחקור ולבדוק ,אנו קבוצת חברים מוכנים להגיש סיוע של עשרת אלפים שקל להשתתפות בהוצאות .אנא חשוף את החור השחור במדינתינו ,עד כה אף עיתונאי אמיץ לא מעז להיכנס איליו ,זה התיק הגדול של השחיתות הגדולה ומקור השחיתות שהתפשטה ואכלה כל חלקה טובה בארץ .ענה לקוראים אם את מוכן לחקור ,אי אפשר להסתפק בתשובה הלקונית של אהוד ברק ,.קצה החוט נמצא ביד מאיר דגן .
כתוב תגובה ל- ס יריוס
31
אולמרט לדיראון עולם
  ניקוי אורוות   8/11/14 18:55
מושחת ומשחית סמל לפוליטיקאים המושחתים על חשבוננו
כתוב תגובה ל- ניקוי אורוות
32
כל הכבוד ליואב יצחק אבל
  אבי כהן   8/11/14 18:56
אם הפרקליטות לא היתה מחליטה ליירט את הפושע אולמרט, הוא היה מצליח גם הפעם. זה שאולמרט פושע והרוויח את מה שהוא עובר עכשיו ביושר, זה צד אחד של המטבע. הצד השני זה שהפושעים האמיתיים נמצאים בפרקליטות (מנצלים את תפקידם על מנת לפגוע באולמרט בגלל שהביא אליהם את פרופ' פרידמן), במשטרה (כל הסיפורים על ארביב, ברכה ועוד בכיר זה רק קצה קרחון) ובבתי המשפט (כגון אותו שופט שזיכה את אולמרט בפרשת טלנסקי או כל השופטים שמנצלים את מעמדם על מנת לפסוק לפי נטיותיהם הפוליטיות כמו אהרון ברדק). בכל מקרה יואב יצחק יישר כח ותמשיך לחשוף שחיתויות
כתוב תגובה ל- אבי כהן
33
יושבת ראש החדשות של ערוץ 2
  יעקב יעקב   8/11/14 19:01
אולמרט הוא בהחלט ידיד ,אנחנו מכירים אותו הרבה שנים ,שמחתי על פסק הדין שהוציאו אותו זכאי ,ואני מאד גאה בנשיאת בית המשפט המחוזי מוסיה ארד ,היא חברתי הטובה ביותר זה עשרות שנים ,בעיני אולמרט הוא נכס שצריך לשמור עליו ומזל למדינת ישראל שיש לה מנהיג כמו אולמרט,כן אני אוהבת את "יונית לוי" היא לא רק קריינית היא גם עיתונאית "ידועה בעולם",החדשות שלנו הם שקולות מאוזנות והגונות ,"למרות שגם לנו יש דיעות משלנו", סתומה וחתומה עד קץ הימים, גם אם תעמוד על קצה פי התהום לא תחזור בתשובה,אלה האנשים שמביאים את חדשות היום לכל בית ישראל,עם של עבדים, נמוכי מצח, חבורה שנבחרה במחשכים מנהלת את החדשות במדינה עולם השקר חוגג כל יום, והאמת כולה נעדרת ,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
מעניין מאד מאד. תודה על
  ליעקב יעקב   8/11/14 20:19
התזכורת. אוי לנו שאלה הם עתונאינו. שקרנים, כזבנים, רמאים, מזוייפים ומאתרגים בהתמדה את אלה השייכים לאג'נדה שלהם.
כתוב תגובה ל- ליעקב יעקב
למה לא הזהרת אותנו???
  אוי לנו יעקב יעקב   9/11/14 16:13
אם היכרותך עם אולמרט היתה כל כך מעמיקה, למה לא הזהרת אותנו מפני הקומבינטור הסחבקי והשרמנטי הזה??? כמעט הלכה לנו המדינה!
כתוב תגובה ל- אוי לנו יעקב יעקב
הערה צינית לגמרי מיותרת של
  כסילות של מגיב   11/11/14 16:24
אדם מטופש.
כתוב תגובה ל- כסילות של מגיב
34
אולמרט לא תכנן שיגיע גבוה
  רמץ   8/11/14 19:52
הבעיה שיש לאנשים כמו אהוד אולמרט ופואד בן אליעזר ונוספים שוודאי ייתגלו זה שהם מעולם לא תכננו להגיע כל כך גבוה ומכיון שכפוליטקאים הם תפקדו בשוליים, הם הירשו לעצמם לעבור עבירות מתוך הבנה שמכיון שאינם באור הזרקורים העבירות יישארו בארון. והנה לפתע שרון התמוטט ואולמרט מוצא עצמו ממלא מקום. היה יכול לומר לא מתאים לי ושיקחו מישהו אחר כי הוא ידע שיש לו שלדים בארון אבל האגומניה עלתה לו לראש והתוצאה ידועה. גם פואד חטא בשוליים ולא ציפה לשאת בשום תפקיד מרכזי כך שהשלדים בארונו לא היו צפויים להתעורר. וכאשר אמרו לו בוא תתמודד לנשיאות היה צריך לומר שיעזבו אותו בשקט כי השלדים ישנים אבל השתן עלה גם לו לראש והגאוה הפילה אותו. וכמוהם יש רבים בשוליים שעושים תפקידם קרדום לחפור בה בידיעה שהם לא יגיעו לאור הזרקורים. כדאי שייזהרו.
כתוב תגובה ל- רמץ
35
גם ברק ובוז'י צריכים להיחקר
  החושף   8/11/14 20:03
אילו נבדקו ונחקרו כמו שצריך, בלי 'זכות השתיקה', גם נגד ברק ובוז'י היו כנראה פותחים תיק פלילי... התחל ב'עמותות ברק' והרבה דברים אחרים. וכנ"ל בפרשת הרצת הרמטכ"ל אשכנזי לראשות הממשלה ע"י פרס, כשעוד היה אשכנזי במדים. פרשות של שחיתות בצמרת הבכירה ביותר. פרס גם עמד מאחורי יוזמת חוק מיוחד לקיצור תקופת הצינון של אשכנזי. כפי שכבר נאמר, "הדג מסריח מהראש".
כתוב תגובה ל- החושף
על שימון יש צל חשד רצח רבין
  בבר   9/11/14 04:45
יש גם המאמינים שזה יתגלה
כתוב תגובה ל- בבר
36
איךהמושחת הזה הגיע להיות ראה"מ
  התקשורת אשמה!   8/11/14 20:10
כל העיתונאים שהזכרתם, ידעו ושתקו והעדיפו להנות מקרבתם לצלחת /לאולמרט.
כתוב תגובה ל- התקשורת אשמה!
37
בפשקוויל של המדינה צוטטה זקן כ
  ספי   8/11/14 20:19
מי שאמרה משהו כמו "אילו שמעו מה שאני יודעת הוא היה מורשע גם בפרשת כרמיה". אם זו לא הרמה להנחתה, יואב, אינני יודע הרמה כזו מהי.
כתוב תגובה ל- ספי
38
יואב מה המטרה ??
  ותיק ותיק   8/11/14 20:28
הכלל היהודי אומר "מודה ועוזב ירוחם " וזה שאתה מבקר את דן מרגלית מוכיח שמה שחשוב לך זה היוקרה שלך וחבל חבל !!!
כתוב תגובה ל- ותיק ותיק
דן מרגלית
  סיריוס   8/11/14 22:02
מר מרגלית הוא מאותו שבט ,שתיחזק ופרנס אותו במשך עשרות שנים .הוא בין המחוברים תקשורת ושילטון מימים ימימה .אין מודה ועוזב ירוחם .הים אותו ים והאיש אותו איש ,לא השתנה במאומה ,העובדה שהוא כותב בעיתון שהוא ביטאון ביבים .נקודה
כתוב תגובה ל- סיריוס
39
עם כל הכבוד (ויש)
  מישהו   8/11/14 21:26
עם כל הכבוד (ויש כבוד) - נראה אתכם נוגעים בפרס. זוכרים את שעון הזהב שקיבל מאיש הבנק האפור בלאס?
כתוב תגובה ל- מישהו
שעון היתה מתנה זניחה מבאלס
  צורי   8/11/14 23:45
אגב באותה פרשיה מצחינה היה שותף לעבירה של באלס שמו היה לייזי ענבל אך כבן קיבוץ דגניה ובכיר בברית התנועה הקיבוצית הוא כמובן חמק מעונש כליאה בבית הסוהר הרי הוא "אחד מבחורינו הטובים" באלס מאידך נידון לשנתים ומחצה כמדומני. אך פרס קיבל מהמיליארדר צבן תרומה של320000$ ולא היה פוצה פה בצחנה ההיא. כמובן שגם עזר ויצמן עם המתנה הצנועה של סרוסי בסך 1500000 ש"ח נשלח מהנשיאות לדן קיסריה מאידך באותו זמן נשלח פושע צנוע יותר דרעי לשלוש שנים ומחצה לכלא גם הוא "מבחורינו הטובים" כמו פרס
כתוב תגובה ל- צורי
40
מה הסיבה שעיתונאים אוהבים אותו
  מפחיד ומדאיג   8/11/14 21:51
חבל שהמאמר הארוך והמפורט הזה לא עולה על הסיבה שכל כך הרבה עיתונאים ואנשי תקשורת אוהבים את אולמרט ומוכנים להגן עליו בחירוף נפש אפילו היום. שמעתי כמה אנשי עסקים ברדיו שדיברו השבוע כאילו הם מהלכים על ביצים. אותו הדבר פוליטיקאים ששותקים. מה הסוד? מה הסיבה? האם פוחדים ממנו כמו שפוחדים מראש אירגון פשע? או שהוא תמיד עזר לכולם וכולם חייבים לו.
מי יודע?
כתוב תגובה ל- מפחיד ומדאיג
בנימין נתניהו.
  אניגמה   8/11/14 22:25
כתוב תגובה ל- אניגמה
אניגמה,זה לא נתניהו. זה הסמול.
  בבר   9/11/14 04:35
כתוב תגובה ל- בבר
לגבי המצדדים באולמרט
  צורי   16/11/14 15:28
הם קורצו מאותו ד.נ.א של פשע נהנתנות חמדנות וקשרים אפלים. הם עדיין טרם נתפסו.
כתוב תגובה ל- צורי
41
פושע? ארכי פושע!
  אברהם מבית דגן   8/11/14 22:38
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
42
פרס ישראל ליואב יצחק
  שלטון=שחיתות   8/11/14 23:16
צריך לכתוב וללמוד עליך בספרי ההיסטוריה כעיתונאי לדוגמא. נלחמת לבדך מול הרשע והשקר ובזכות העיקשות שלך הצלחת. כל הכבוד, ותודה!!
כתוב תגובה ל- שלטון=שחיתות
43
לא יודע מה לגבי 'פרס ישראל'...
  קרטושקס   9/11/14 07:05
מה שבטוח, פרס עם ישראל ותודתו תמיד תעמוד לזכותו של יואב יצחק. כשהמציאו את המקצוע 'עיתונאות' והפכו אותה מהפצת רכילות זולה למקצוע, עם כללים אתיים, עם עולם ערכים, עם דרישת יושרה, עם דרישה לזהירות בפרסום, והקנו למקצוע אופי של שליחות, היה בראשם של הוגי המקצוע ומייסדיו 'יואב יצחק' קטן כזה, שעד אז היה 'מלאך' ו-'דוגמא'. בא יואב יצחק המציאותי ומילא אחר כל התנאים לעיתונאות תחקירנית הוגנת ונשכנית ישרה ואמיתית בלי מורא ובלי משוא פנים. פרס העם הוקנה ומוקנה ליואב יצחק כך שפרס ישראל (שמחליטיו ומעניקיו הינם בין הנחקרים והמבוקרים וספק אם ירהיבו עוז בנפשם ללכת עם האמת למרות הכל) קטן על יואב יצחק. עם ישראל מודה לך הן בפרשה זו ובפרשות רבות נוספות. זכינו ונקווה להמשיך ולזכות בך. ישר כוחך.
כתוב תגובה ל- קרטושקס
44
שישתמשו באהוד כעד נגד אהוד
  נז   9/11/14 08:16
אפשר להוריד לאהוד 3 שנים בעסקת טיעון כנגד עדות נגד אהוד האחר בכדי להרשיע גם את האהוד האחר ....אולי אהוד השני יקבל 6 שנים ואהוד הראשון יקבל רק 3 שנים ביחד 9 שנים .....
כתוב תגובה ל- נז
45
מה ידוע לך על ברק וארדן
  אבי1   9/11/14 08:54
כתוב תגובה ל- אבי1
46
לאט לך! יש מאוימים שיפריעו
  פועה   9/11/14 09:16
נפילת אולמרט עלולה לחשוף ולמוטט שיטה מורכבת ורבת שנים, של תעשיית הון שחור רב לבכירים ונבחרים ממספר מגזרים מרכזיים, שמקיימים ביניהם קשרים ענפים סמויים. זאת תיבת פנדורה שמדירה שינה מעיניו של היועץ המשפטי, והוא עסוק בימים אלה במציאת דרך לסגור את מכסה התיבה ע"י הקרבת קורבן אחד למען כל השאר. יש כאן תיבה שמכילה קשרי גומלין בין פוליטיקאים בכירים טייקונים, קציני צבא בכירים, קציני משטרה בכירים, טייקוני רבנים, פרקליטי צמרת, פקידי ממשל ומשק בכירים, בנקאים ואילי יחצנו"ת ותקשורת. לדוגמה: המאבק היצרי בין אשכנזי לברק התנהל בעיקרו סביב אחזקה "בנחלות" ביטחוניות שמניבות הון רב למי שנחשב המוציא והמביא השולט על אישור עסקאות הרכש והמכר הביטחוני. לכל מי שעיניו בראשו ברור שישנה כאן תיבה פנדורה נרקבת. את וינשטיין מינו כדי שינעל את התיבה כי הוא עצמו היה במשך שנים חלק מהשיטה. לכן שולה עוד, מסוגלת תמורת תגמול ראוי, להקריב את עצמה ולהפוך את עצמה לעדה בלתי אמינה, שקרנית וזה יספיק לשופטים להימלט מהרשעה אל גבעול הקש של חזקת הספק ולאחז בו כדי לא להרשיע את אולמרט ולעצור את הסחף...
כתוב תגובה ל- פועה
47
נאה דורש נאה מקיים
  באמת לא חשוב   9/11/14 09:26
בפרשה של אולמרט נגיד שהיו עיתונאים שידעו ושתקו. אבל אתה יואב יצחק לא שתקטה וכתבת ללא מורא וללא משוא פנים על, עו"ד ד"ר יוסי כהן, על יגאל זילכה, על עופר נמרודי, ועוד כמה מחבריהם. והנה חודשיים דממה, לא מתאים לעיתונאי לוחם שכמוך להפסיק לכתוב לקוראיך כך סתם לפתע באמצע הסיפור.לפחות תסביר מה קרה? טעית בכל מה שכתבת? מפחד ממשהו? מישהו איים עליך? מישהו אמר לך לרדת מהסיפור ולהיכנס למקלט.אולי קיבלת קצת כסף בשביל לשתוק?אם יש על מה. האמת חשבתי שאתה תותח, כנראה שטעיתי חבל.
כתוב תגובה ל- באמת לא חשוב
48
אולמרט, אולמרט - מה עם ברק?
  לחקור את ברק   9/11/14 10:02
כך כותב אלדד יניב היום: לחקור את אהוד אולמרט על אהוד ברק - מיד. אולמרט טען בפני זקן: "ברק לקח שוחד במיליונים בעסקאות נשק. ראש המוסד סיפר לי על כך. הוא מחביא את הכסף בשוויץ ואצל עורכי דין" אל תזלזלו במה שאומר העבריין אהוד אולמרט על אהוד ברק. פעם הוא כבר הפליל אותו בפרשת טאורוס. eldadyaniv.com
כתוב תגובה ל- לחקור את ברק
49
יואב יצחק
  יוד אלף   9/11/14 10:45
ברור שמגיע ליואב יצחק פרס עתונות מיוחד. זאת גם זאת..הייתי עורך את כל הנאמר והנכתב על אולמרט לתחקיר שחייב ללמוד כל תלמיד בבתי ספר למשפטים. וגם זאת...להיבחן עליו. הייתי מקדיש פרק ליחסי דן מרגלית ואולמרט.וגם וגם....פרקים קטנים על יחסי הגומלין שהיו בין אולמרט לעתונאים בימים הטובים..ובימים הלא טובים
כתוב תגובה ל- יוד אלף
50
גם בפרשת כרמיה היו בעיות...
  אורי יהודה   9/11/14 11:47
אתר ניוז 1 ויואב יצחק צדקו לאורך כל הדרך עוד מהבית ברחוב כרמיה...היום הכל גלוי וברור.
כתוב תגובה ל- אורי יהודה
51
למען גילוי האמת -פעלו לשימוש
  ראובן גרפיט   9/11/14 14:45
בחקירה עי FMRI. שיטת החקירות הנוכחית, דיני הראיות מאפשרים לפושעים ונוכלים מנוסים המצוידים בעוכרי דין תאבי בצע ופרסום וללא מצפון להתל במערכת החוק והצדק. יש לחייב חקירות של נבחרי ציבור או מועמדים שיש לגביהם חשדות, שמועות, רכילות באמצעות סורק גלי מוח. יצא האדם דובר אמת , לנקותו עד אשר יבנה תיק בודעות של כ100%. והיה ונמצא משקר שיתכבד לעזוב מידית את תפקידו הציבורי. המצב הנוכחי מערער את הדמוקרטיה ואת האמון כלפי המשטרה, הפרקליטות ומערכת המשפט.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
52
אכן רקורד מרשים מאז "עגל הזהב"
  יוסף מגבעתיים   9/11/14 15:42
מאז הגילויים בספרך "עגל הזהב" שגם הם , אם אינני טועה ,התבררו כנכונים- אתה ממשיך ולגלות תחקירים ייחודיים.
היום אתה לפחות לא משלם מחיר אישי כבד ,כפי ששילמת אז.

הייתי רק מציע שבכתבה כזו תרכז בקישוריות את כל הכתבות שכתבת בשעתו בצירוף התאריכים - כך שהמאמרים ידברו בעד עצמם.
כתוב תגובה ל- יוסף מגבעתיים
53
תיבת פאנדורה רק נפתחה.
  יוסף וו   10/11/14 07:51
איפה עליזה אולמרט הציירת המהוללה ( ואן גוך מחויר על ידה) שמכרה תמונות למקורבי בעלה במאות אלפי דולארים למרות שהן לא שוות את הבד עליו הן מצויירות? ( חפשו אצל אוליגארכים במשק את התמונות שלה- ותבינו מאיפה הדג משתין...) איפה רוני בר און שכבר נאמר אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה? מי זה ראש המוסד שבא אל אהוד ולמה? יחקר אודי גם בנושא אודי השני זה מהמכונית איך לא - "אודי"....(השיבוש כאן מכוון...) איפה חיים רמון,הנשקן הלקקן? עד מתי יאתרגו פה את אורי מסר? אמרו שפוחדים שהוא יתאבד, ושהוא "במצב נפשי קשה"... כל עבריין נמצב נפשי קשה!!! יש לחקור כל אוליגרך וטייקון במדינה ולרדת לחקר האמת- מי שם אותם בשמים לאחר שהיו תולעים על הקרקע? ומה נתקבל בתמורה? תפסתם את ראש המאפייה הישראלית- אל תרפו מאף חייל שלו!!!
כתוב תגובה ל- יוסף וו
54
יואב יש לך שליחות..אור בקצה...
  תודה ענקית יעל   11/11/14 10:48
כתוב תגובה ל- תודה ענקית יעל
55
בן כספית פושע ושקרן
  זאב 11   11/11/14 15:45
כתוב תגובה ל- זאב 11
56
השופטים-היעד הבא
  בלונד   16/11/14 00:35
אומרים שככל שעולים למעלה,השחיתות עולה.היה מי שאמר:הכוח משחית.למי הכי הרבה כוח? מי יכול לקבור אפילו ראשי ממשלה ונשיאים?נכןן,השופטים.אז בבקשה יצחק,תכוון את חיישני השחיתות שלך לכס הרם ותבצע ניקוי אורוות גם שם.בהצלחה .העם מאחוריך
כתוב תגובה ל- בלונד
57
אולמרט
  מיניאלי   18/11/14 17:28
לפני כ 20 שנה היה אולמרט שר הבריאות. אולמרט הוביל מהפך בענף הרוקחות , שינה את כל החוקים שהסדירו ענייני הנפקת תרופות, בניגוד גמור להמלצות וועדות מקצועיות שהוא מינה. החוקים שהשתנו איפשרו לטייקון להשתלט על הענף ולהקים את "סופר פארם" תוך פגיעה קשה באיכות הנפקת התרופות שהפכו שוליות ב"סופר", ומכך לפגיעה קשה במטופלים תוך העצמת כח הטייקון. כיום נכנסות רגולציות חדשות המנסות לתקן את הנזק העצום שנגרם לציבור החולים. מעניין מה קרה שאולמרט העניק לסופר פארם את שוק התרופות ??, בניגוד להמלצות וועדות מקצועיות.
כתוב תגובה ל- מיניאלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il