|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ליקויי "צוק איתן"
מאת: אורי מילשטיין  |  09/11/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המחיר הכבד בחיי חיילינו
  ראומה   9/11/14 11:28
נבע לא רק מהעובדה שלא היו לנו יחידות מיוחדות ללוחמה בסוג הלחימה של אויבינו, אלא גם מתוך אי "מחשבה תחילה", כפי שמחייב "סוף מעשה".
כתוב תגובה ל- ראומה
את צודקת בהחלט ראומה יקירתי
  אורי מילשטיין   9/11/14 11:50
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
איך ידעה ראומה שהמאמר יפורסם
  חברי קיבוץ יגור   9/11/14 12:28
ביום א' ב-1100??.איך היא תמיד מגיבה ראשונה?.ואיך תמיד "אורי-בורי" מגיב מיד לשבחי יקירתו. אתה שקוף מילשטיין מעורר גיחוך. אגב , מה עם העתקת סצנה בג'וערה מילה במילה, מצפים לתשובתך.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
היא "עוקבת" ומקבלת רשימות
  מניוז1 למייל   9/11/14 12:47
שלה כפי שגם אתה מקבל שאחרת איך אתה ידעת???
כתוב תגובה ל- מניוז1 למייל
גם אתה עוקב אובססיבי
  חברי קיבוץ יגור   9/11/14 13:24
אז ראית את שאלתנו, הפסק להתחמק וענה=האם העתקת את "סצנה בג'וערה" שפורסמה ב-1989??.
כתוב תגובה ל- חברי קיבוץ יגור
כל הפרסומים על מלחמת העצמאות
  אורי מילשטיין   9/11/14 15:20
בניוז1 הם מהדורה חדשה, עם תוספות והתייחסויות למחקרים ולמסמכים חדשים של מה שפרסמתי בסדרת ספרי, "ההיסטוריה של מלחמת העצמאות" בשנות השמונים והתשעים. החלק הראשון לדוגמא, על הערכות בן גוריון את ארגון ההגנה והפלמ"ח לא נכלל בפרסום הקודם שהזכרת.

המהלך הזה מוסכם בגלוי בין יואב יצחק וביני ואין פה שום קומבינה או עבודה בעיניים. זה נוהג מקובל כפי שתוכל ללמוד אם תבקר בספרייה. מאז הפרסום הראשון נוספו אנשים רבים המתעניינים בחומר והוא מיועד בעיקר להם. אם אותך אין החומר מעניין, מומלץ לך לא לבזבז את זמנך עליו. אני אחזיק מעמד בלעדיך!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
2
אנחנו למעשה חיים
  or or   9/11/14 12:17
מנס לנס- מזל שאלוהים עדיין איתנו.
כתוב תגובה ל- or or
הנס הוא כמו בכיבוש צפת
  חבר קיבוץ יגור   9/11/14 12:55
מעשה זאת תפילת זקני צפת והנס -הגעת מחלקת הפלמ"ח (והטבח בעין זיתים). מזלנו הוא שכשיורד גשם (מלחמה) 2 הצדדים נרטבים .אצלנו מעיל הגשם כנראה עדיין מחזיק מעמד .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
זאת תגובה של מילשטיין בוודאות
  לוחם ותיק יגור   9/11/14 13:48
ללא כל ספק. שמענו את זה מפיו בסמינר באפעל לפני 30 שנה .. . נחשפת נכלול , מילשטיין הוא = דוד נ= חבר קיבוץ יגור= ההומו מיגור.. סוף כל מתחזה לחשיפה.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
טעית! זה לא אני!
  אורי מילשטיין   9/11/14 14:46
הפרשה בצפת קצת יותר מורכבת וחשפתי אותה אחרי שסולקתי מסמינר אפעל. בסדרה הנוכחית אגיע גם אליה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אכן כן
  אהרון שחר   9/11/14 13:08
רק חבל שלפעמים הוא יוצא לנופש, כך היה בשואה וכך יהיה במלחמה הבאה בה נושמד.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לא בטוח שנושמד אבל
  אורי מילשטיין   9/11/14 15:05
פוטנציאלית יש לאויבנו היום יכולת להכות אותנו חזק מאוד ולנו בינתיים אין תשובה. הסיבה לכך היא שמערכת הביטחון היא אנטי-אינטלקטואלית. דהיינו, עושה אך לא חושבת.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
לפי בן גוריון,יהיה כאן שקט----
  חבר קיבוץ יגור   9/11/14 16:06
----כשהערבים ינצחו . ד"ר מילשטיין, חבל שאתה עונה בכלל ל 3 אידיוטים מיגור , זה גורר אותך לרמתם. לעניות דעתי זה לא מכבודך .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
לא להתייחס "לדוד נ" המתחזה
  אלפרדו ב'   9/11/14 16:19
לחבר קיבוץ יגור. רבותי נבקשכם לא לענות לו , זהו מיפגע אקולוגי-נפשי המזהם את האתר.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
3
הרצאה טובה ומחכימה!
  or or   9/11/14 13:45
כתוב תגובה ל- or or
מילשטיין אותך לביבי...
  אלפרדו ב'   9/11/14 13:53
איך העזת לבקר את ממשלת "קיר הברזל" הפועלת לפי קוד ההדר של ז'בוטינסקי? ואת שר הביטחון הליכודי?אבוי, תאלץ למצוא בקרוב פטרון אחר, אולי בית ברל -בוז'י במקום מכון ז'בו?
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
4
אופירה לוי = ג.יפית של מילשטין
  שכירת עט   9/11/14 17:12
כתוב תגובה ל- שכירת עט
לא "שכירת עט" אלא שכירת צילום
  ועריכה   10/11/14 16:11
מבלי להתחבא כנמושות, כפי שנוהגים "גיבורי יגור ולוחמיו", ויורקים מן המחילות בתקוה שמשהו מתייחס לדברי השטות שלהם.
כתוב תגובה ל- ועריכה
5
מילשטיין אתה הזוי
  אלפרדו ב' הצעיר   9/11/14 18:42
ואין לך מושג על מבצע צוק איתן. ראש הממשלה ושר הביטחון ביצעו מבצע דמה למען התקשורת ודעת הקהל. הם לא יצאו למלחמה לחיסול החמא"ס כי הם מעוניינים בהמשך שלטונו ברצועה. בפועל ניתן היה לכבוש את רצועת עזה בשבוע אחד ולחסל כליל את ארגון הטרור סוג ג'. לכן הצבא הסדיר ביצע מבצע "מישגל נסוג" ולא הבקעה. חדרו 1-2 ק"מ ונסוגו..זאת היתה הצגה של להקת ב.ב. ואתה קורא לזה מלחמה??? אגב, גם ההרצאה שלך בבר אילן[חוג מדעי המדינה] היא בדיחה. בכיתה היו בעיקר שורות ריקות ובקושי 15 סטודנטיות שהסתכלו בתמהון על המופע החייזרי... מצבך חמור אם זה הקהל שבא לשמוע אותך.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
נכון מאוד - והרבה מעבר לכך:
  יסודו של דבר   10/11/14 15:24
א. צוק-איתן הכתיר את החמאס במיידי על כל הרל"פ ובכך אפשר לממן דרכו את איזיס ע"ע 5.5 מיליארדי הדולרים הבינלאומיים עבור "עצמאות פלסטינית". ב. ראה השת"פ ישראל-חמאס בנושא שקרי הרקטות לטווח ארוך בקישור: הזה ג. לכן צה"ל ארגונית וטכנולוגית בעליל לגמרי _בלתי_ מוכן למלחמת לש"ב או הררית (לבנון), שהרי גם החיזבאללה יקיר של ארה"ב - מאבטח את קרטלי האבקות של הסוכנות המרכזית: תחפשו ברשת את העדות בנושא זה בבית הנבחרים.
כתוב תגובה ל- יסודו של דבר
הטפשות שלך זועקת מהמקלדת
  ראומה   10/11/14 16:08
שלך. והשטחיות שלך לא מאפשרת לך להבין שבאסטרטגיה ובמדיניות השיקולים הם מורכבים ביותר, והם רחוקים ממה שנראה לאדם סתום כמוך.
כתוב תגובה ל- ראומה
ראומה אתה פוסטמה ברמת-על
  אלפרדו ב' הצעיר   10/11/14 18:28
האם כל השכנות שלך באפעל הן בולמות כמוך?? לאיש שלך מילשטיין אין מושג אלמנטרי בתורת הביטחון העדכנית , הוא תקוע בשנות ה-70 של המאה הקודמת, עת ליקק לרפול ואריק שרון המוז'יקים המוגבלים והדיכאוניים.יאללה מילשטיין אתה פג תוקף, צא לבית גיל הזהב וקח איתך את ראומה.לפני שיהיה מאוחר.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
ראומה,את מורידה מערכך,בוויכוח
  עם בהמה מיגור   11/11/14 08:10
כתוב תגובה ל- עם בהמה מיגור
דוד נ החזיר מאפעל לך הביתה
  אלפרדו ב'   11/11/14 09:03
היצהרת כאן "מילשטייוני " לפני יומיים שאתה לא מגיב יותר,אז אדון מתחזה למה חזרת בזחילה? כי מילה של מילשטיין היא לא מילה. חזור למחילה שלך באפעל...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
6
צוק איתן =מלחמת לבנון השנייה
  דודי30   10/11/14 12:51
צוק איתן =מלחמת לבנון השנייה

אותם ליקויים בהפעלת צבא היבשה.
אותם כשלים שנמצאים תחת ההגדרה של "גרימת מוות ברשלנות" של לוחמים שהוכנסו לעזה בכלים לא ממוגנים או הוכנסו לבתים ממולכדים/למנהרות תופת או כונסו בשטחים שחטפו פצמ"רים 24/7

כמו בלבנון השנייה גם בצוק איתן רוב היעדים המבצעים לא הושגו..רוב הלוחמים שלנו נהרגו כתוצאה מכשלים חמורים של המטכ"ל ושל הקבינט.

לצערנו הרב,זה שכפול מזעזע ומדוייק של אותם מחדלים חמורים.
בעשור האחרון רק במבצע "עופרת יצוקה" צה"ל ניהל בהצלחה מלחמה קרקעית עם יעדים ברורים והישגים משמעותיים. ואז לא היו לנו מערכות כיפת ברזל ומערכות הגנה מטילי נ"ט בטנקים.
כתוב תגובה ל- דודי30
מסכים בהחלט
  אורי מילשטיין   10/11/14 14:06
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
7
מילשטיין הגאון
  אייל.ב   10/11/14 16:53
הוא תמיד יודע הכל בדיעבד.

המחקר הבא שלו יהיה מדוע צה"ל לא השתמש הטלפתיה כדי להעביר פקודות לחיילים במהלך מבצע "צוק איתן".

או מדוע צה"ל לא התשמש בחלליות אישיות ובחליפות בלתי-נראות לכול החיילים שהשתתפו במבצע.

גאון האיש הזה, גאון!!

כתוב תגובה ל- אייל.ב
חוקר יודע תמיד בדיעבד, אין הוא
  נביא   10/11/14 19:38
כתוב תגובה ל- נביא
אתה האחרון שמסוגל להפיקלקחים
  לוחם ותיק יגור   10/11/14 23:19
אין לך את הכישורים האלמנטריים לביצוע המשימה. אתה מתוסכל, לא היית מפקד ומנהיג בשדה הקרב,אפילו כיתה לא הנהגת תחת אש,והעיקר אין לך שכל יוצר ובונה חיובי ,אתה יודע רק להשמיץ...
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
אייל ב, אתה מבסוט ממה שהולך
  דוד נ   11/11/14 03:55
כאן בארץ? אתה חושב שהגענו לטופ שבטופ במערכת הצבאית והאזרחית ? אם כן, אז באמת אתה יכול ללעוג. אבל אם אם אתה חושב שיש לשפר הן את תיפקוד הצבא והן את תפקוד הממשל-בוא נתחיל לראות את השגיאות (שמטעמים מובנים האחראים עליהם מסתירים אותם).חשיפת אותם הליכים ושגיאות בפומבי ,אולי(לא בטוח) תביא לתפקוד יותר טוב ואמין במערכות הבאות.
כתוב תגובה ל- דוד נ
דוד נ הסמרטוט
  אלפרדו ב' הצעיר   11/11/14 12:22
הצהרת כאן שאתה פורש ולא מגיב יותר באתר, מה קרה? אתה אובססיבי ואין לך שליטה עצמית. ראוי שתעוף , אתה מיפגע אקולוגי שמזהם את האתר. אסטה לה ויסטה טרונצ'ו...וד"ש לראומה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
8
הזילזול בצבא מתחיל בקציני הצבא
  אלון פלג   10/11/14 23:08
מאחר והצבא הוא מקפצה לתפקידים אחרים בהנהגת המדינה, הקצינים אינם לומדים את "מעשה המלחמה" בצורה יסודית. מפקדי צה"ל מזכירים את החונטה הצבאית של ארגנטינה שם הם הפנו את כול המרץ שלהם לדיכוי האוכלוסיה המקומית וכאשר הצבא הארגנטיני הועמד במבחן הם נכשלו כישלון חמור. חיילים ארגנטינאים קפאו מקור משום שהגנרלים שלהם לא מצאו לנכון לספק להם מעילים. כמו בארגנטינה כך בישראל, חלק מקציני הצבא שלא ראויים לנהל מכולת מנהלים את החברות הגדולות בישראל, כמו נשיאי ברזיל הם נכנסים לתפקידים בתור דלפונים ויוצאים מליונרים.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
הסיבה לכך היא שצה"ל הוא עדיין
  אורי מילשטיין   11/11/14 07:41
ארגון "ההגנה" דהיינו - מיליציה פוליטית ולא צבא מקצועי.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
צה"ל מליציה פוליטית? אנא הסבר
  אלברטו   13/11/14 09:55
כתוב תגובה ל- אלברטו
9
את דדו ודיין פטרו גם
  ראובן גרפיט   11/11/14 13:19
במלחמה זו שבו צהל כשל ולא הגיע להכרעה והרתעה ואיפשר למאות לוחמים פלסטינים לקחת עם של 8 מיליון כבן ערובה הנתון לרולטה רוסית האם ומתי והיכן הטיל הבא יפכע. בעקבות כישלון צהל עקב תפיסת לוחמה ופילוסופיה שגויה המתאימה אולי למערב הנגזרת מתורת המשחקים , כשלנו ובגדול. 1. 50 יום ולילה עם ישראל חש מה שהבריטים בלונדון חשו במלחמת העולם 2. 2.העולם נתן לנו חבל ארוך ולא הצלחנו. גנץ ויעלון,לא השיגו הכרעה ועתה גורלינו מועבר להכרעת העולם המקבל את דרישות הפלסטינים. 4. כמו במלחמת השחרור הטרור חזר לירושלים לתל אביב לישובי הגליל. הפלסטינים הצליחו להפעיל אחיהם בגדה ובתוך ישראל. 5.גנץ ויעלון כמו ביום כיפור נזקקו לסיוע מארהב. 6.דמיינו שנסראללה ואירן היו מצטרפים למלחמה ביום ה49 . 7.חיל האויר הוכיח שאינו מסוגל להכריע כאן במרחק אפס וכיצד יכריע אצ המלמה כנגד אירן.חובה להקים ועדצ חקירה ולהעיף את גנץ ויעלון לפני שתתרחש מלחמה. נוספת.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
ראובן,ראשית טוב שיש כאלה
  דוד נ   11/11/14 14:17
המבקשים להפיק לקחים מעצם חקירת האירועים ללא מורא ומשוא פנים.שנית בקשר "לניצחון"בעזה,הנושא שנוי במחלוקת ויש פנים לכאן ולכאן-האם היית מוכן שצהל ישאר עדיין בעזה וישלוט על מיליון וחצי ערבים ?.כל זאת מבלי להתייחס לבהמות מיגור
כתוב תגובה ל- דוד נ
היתה אלטרטיבה שלישית שהתעלמת
  ראובן גרפיט   11/11/14 19:59
בטכניקות של דמגוגיה וכיצד להעביר החלטה רצויה יש טכניקה להצגת אלטרנטיבות. משום מה במכוון התעלמו מהאלטרנטיבה של כיבוש היקפי מהיר עי השיריון של הרצועה. אחר מפצלים את הרצועה לפלחים עי סוללות עפר וכוחות צהל ומנתקים את הערים והשכונות מ המים הדלק החשמל וכו. הפלסטינים היו נאלצים לצאת לתקוף את כוחות צהל ולחאחר יומים שלוש מתחננים שהעולם יתערב ואו נכנעים. מצב זה היה מוכיח את יכולתנו להכריע . לא היה צריך 50יום מלחמה ולא להפציץ ולהרוס בהיקף שעדינו והכל בחינם כי הנהגתם לא נכנע והעבירה את זירת המלחמה לתוך ישראל. יעלון וגנץ שגו ובגדול.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
למה רק יעלון וגנץ??
  אלפרדו ב'   11/11/14 14:28
האחראי הראשי לביזיון של מבצע "מישגל נסוג" [ צוק איתן] הוא ראש הממשלה ביבי נתניהו=יקיר החמא"ס. האיש המוגבל וההססן הזה לא איפשר את כיבוש רצועת עזה וחיסול ארגוני הטרור שאפשר היה לבצע תוך שבוע בלבד,וזכה לתמיכה מסיבית של יעלון.זאת היתה בכייה לדורות 2 שדחתה את המלחמה לפרק זמן קצר. על מה מילשטיין מלין? ? האחראים לכשלון המחפיר במלחמה נגד הטרור הם ידידיו ופטרוניו מהליכוד=אנשי "ההדר הז'בוטינסקאי"= חבורת פקה, פקה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
ראובן- כבר אמר מי שאמר שחסד
  חבר קיבוץ יגור   11/11/14 16:48
עשה עימנו הקב"ה , שלא נפל טיל ליד מגדלי עזריאלי או הקריה,אחרת אנו ובנינו ובני בנינו היינו תקועים בתוך עזה מי יודע לכמה זמן. לכן סוגיית כיבוש עזה ואו חיסול החמאס היא מאוד מאוד עדינה בלשון המעטה . הערה: כל הכתוב כאן לא מתייחס ל 3 הבהמות מיגור.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
דוד נ מה עם היישויות האחרות ?.
  אלפרדו ב'   11/11/14 18:52
לפני שלושה ימים כתבת כאן הודאה לפיה אתה סובל מפיצול אישיות מוגבר,ואתה מגיב כרביעיה= 1.דוד נ, 2.ההומו מיגור, 3.חבר קיבוץ יגור 4. חברי קיבוץ יגור..לפני יומיים הודעת בזעם שנמאס לך מתגובותינו באתר ואתה פורש.... לא חלפה יממה וחזרת בזחילה על הכרס.אבל רק דוד נ [קניק]וחבר קיבוץ יגור, מה קרה לשני החזירים האחרים מאפעל ??.ובינינו אתם הרי חמישה,החמישי הוא מילשטיין,על מי אתה חושב שאתה [אתם] עובדים-אתה שקוף.אגב מר מילשטיין יש טיפול לבעיה שלך המאובחנת כ"מגה-שסעת".
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
10
מחדלי צוק איתן או כמו בכיפור?!
  מאיר3   11/11/14 14:33
העיסוק במחדלי צוק איתן אינו אלא הסחת הדעת מבעיה אקוטית מתפתחת.מדינת השלום - מצרים יזמה בריתות צבאיות עם אלז'יריה סודאן סעודיה לוב והאמירויות למלחמה נגד ישראל. מצרים היא זו לפי הנראה היוזמת של הצבאות הסונים בסוריה הנלחמים כעת נגד אסד ומיעוטים אחרים. בצבאות אלו יש לפי הנראה בעיקר מצרים ו"פלשתינים". צבאות אלו מוכנים לקריאת המלחמה נגד ישראל כשזו תכריז אותה האמירויות סעודיה ומצרים סיימו זה עתה סדרות תמרונים ואימונים של צבאותיהם.. נגד ישראל יתאחדו גם החיזבאללה וייתכן גם איראן ואולי גם טורקיה. מו"מ נערך בין הערבים גם אם קפריסין ויוון שלא ברור מה הם רוצים מהם לקראת המלחמה שהם יוזמים. מדובר במלחמת כבוד דתית של הערבים והמוסלמים. העולם לא יעמוד לפי הנראה לימיננו נגד ישראל יש להניח שיתאחדו כולם הסונים והשיעים. ישראל שאננה ועומדת ליפול בפח מודיעיני כמו ערב יום כיפורים. במיוחד מדאיגה הידיעה על פירוק מסגרות צבאיות.ישראל עושה מהלכים מדאיגים של צמצום כוחותיה לקראת העימות הצפוי הזה בקרוc ממש.
כתוב תגובה ל- מאיר3
מאיר- תחזיות אפוקלפטיות זה
  חבר קיבוץ יגור   12/11/14 16:34
תמיד מפחיד מאוד,(המיסיונרים הנוצריים עשו על זה קריירה לא רעה) אבל החיים מורכבים יותר ולא אלמן ישראל. למזלנו יש גם את "הליידי מדימונה" - חלק ממורשתו של בן-גוריון.הערה: הכתוב כאן לא מתייחס ל 3 הבהמות מקיבוץ יגור.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
11
so few
  dr yuval   11/11/14 14:39
So few people show up to hear he unadultarated truth Thus mistakes are repeated
כתוב תגובה ל- dr yuval
12
עוד אפשרות בצוק איתן
  יואל קורנבלום   12/11/14 02:23
לא גמרנו את העבודה כי לא רצינו לחסל את החמס עבור אבו מאזן. אמנם אפשר היה לכבוש את רצועת עזה אבל בסוף אבו מאזן היה מקבל אותה אם מלחץ בין לאומי או בצורה אחרת. לדעתי מישהו בממשלה העלה את האפשרות הזאת ובאמת חשבו על זה ולכן החליטו שהדרך הטובה לגמור את העניין זה להשאיר את החמס על כנו. יש לתת לממשלה קצת קרדיט בעניין הזה.

לא נראה לי שהמנהרות היוו איום איסטראטגי כפי שמובא כאן. הן טורדניות ללא ספק אבל קשה להאמין שאפשר להוציא במהירות הרבה חיילים מהמנהרות כדי ליצור התקפה של ממש. עד שכולם יצאו או יגיעו אפשר היה לחסל את כולם באמצעות חיל האויר או באמצעות כוח שעמד על הגבול. בל נשכח שרק לוחמים יוצאים מהמנהרות לא טנקים. בכל אופן אפשר באמצעות מזל"ט עם או בלי מצלמות מיוחדות או משהו דומה לראות קבוצה גדולה של אנשים ואז לחסל אותם.

הטעות שלנו נראה לי היא לאחר המלחמה בה אנחנו מאפשרים להזרים כספים לשיקום רצועת עזה. עדיף היה לדרוש מאותם גופים תורמים שישלמו לנו אחוז מסוים כדי לכסות את הוצאות המלחמה ואת הנזקים שגרמה לנו. כמו כן לא נראה לי שיש איזו ביקורת לאן הכספים הולכים ואין לנו זכות ווטו בעניין. לדעתי זה היה עוזר הרבה יותר מאשר כל דבר אחר.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
13
ליקויי המחקר של מילשטיין
  אלפרדו ב' הצעיר   12/11/14 15:50
מה מבין חמור במרק פירות ?? מה מבין מילשטיין בצה"ל 2014?? ההיסטוריון-פילוסוף-דמיקולו נותר בשנות ה- 80 של המאה הקודמת ואין לו מושג קלוש מהי מלחמה מודרנית...
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
14
אזהרה=84.108.167.20.
  איתן מיגור   12/11/14 19:30
כל התגובות מכתובת זאת של המגיבים=דוד נ ,חבר קיבוץ יגור, ההומו מיגור, הן פיקטיביות-פרובוקטיביות ונשלחו מהמחשב של אורי מילשטיין המתחזה....נא לא להגיב אליהן.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
15
המופע ההזוי של מילשטיין
  אלפרדו ב' הצעיר   13/11/14 15:06
זה מביש, זה מביך, זה הזוי, מסתבר שלמילטיין אין מושג קלוש על מבצע "צוק איתן "...הוא כנראה היה בתרדמת במשך 50 ימי המבצע הכושל. מי שאחראים לביזיון המדהים הזה= המבצע הכושל ביתר בתולדות צה"ל =הוא ראש ממשלת הליכוד "ההדר הז'בוטינסקאי" -ביבי-חדל האישים ,ושר הבטחון שלו הרופס, חסר חוט השדרה. אבל מילשטיין מאשים את צה"ל ומחפה על פטרוניו.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
16
מילשטיין הוא נרקיסיסט
  ליכטיג ברזוהר   15/11/14 17:30
מעולם, בכל שנות פעילותו,לא הודה מילשטיין בטעות, הוא לא מסוגל להודות בטעויות. יצורים מסוגו לא יכולים להודות בכשלונות שלהם,או להתנצל,בגלל הערך העצמי הירוד שלהם שדורש הוכחה כל הזמן. המגננה שלהם היא פיתוח יהירות אגרסיבית. מילשטיין הוא סופר-נרקיסיסט,וראוי שיבחר כאובייקט למחקר פסיכיאטרי מודרני בתחום.
כתוב תגובה ל- ליכטיג ברזוהר
17
הפרעת אישיות אנטי-סוציאלית
  ליכטיג ברזוהר   15/11/14 21:39
ניתוח כתיבתו של מילשטיין,וניתוח תגובותיו,מביא למסקנה ברורה=זוהי הפרעת אישיות אנטי-סוציאלית,דגם נרקיסיסט. מקור ההפרעה - -מעט מאד פידבקים מההורים או מאח בכור.בשל גילו המתקדם של הנרקיסיסט לא ניתן לרפאו.
כתוב תגובה ל- ליכטיג ברזוהר
18
מילשטיין = תת-רמה
  אלפרדו ב' הצעיר   16/11/14 17:19
ידענו שמילשטיין בדעיכה, אבל לא ידענו עד כמה. ההרצאה בבר אילן היתה מביכה,בלשון המעטה, מסתבר שלמילשטיין יש קשיים בקליטה והבנה של עובדות ותהליכים ,הוא משוטט עדיין במאה הקודמת.... מומלץ לו לחזור ולעסוק בנושא שהוא מכיר =הצנחנים ומבצעיהם בשנים 1953- 1974, כאן הוא לא יתבזה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
19
מה עם הקונספירציה.?.?
  המזכיר השני   16/11/14 18:04
אורי אתה מאכזב, ציפינו שתעלה לראשונה בפני הציבור בישראל את המזימה שרקמו ביבי וסיסי למשוך את המלחמה לחודשיים, כדי לחשוף בפני האמריקאים האוילים את הקשר בין תורכיה -קאטר -האחים המוסלמים וחמא"ס, והנה מסתבר שאתה לא בעניינים,איבדת את החוש הקונפירטיבי .???.
כתוב תגובה ל- המזכיר השני
20
סדרה ארוכה של אלופים ורמטכלים
  אלמ מיל   28/11/14 17:14
נבחרו וקודמו למרות שהם לא התאימו . ראו כל האלופים מוטכל הרמטכלים מאז ששת הימים שפרשו וכיצד כמעט כולם כשלו לחלוטין בחיי האזרחות. בדקו את תפקודי כל הרמטכלים מאז מלחמת יום הכיפור, אף אחד לא הוכח עצמו . ראו אלוף אמן שגיא איזנברג, שנשכב על הגדר על מנת שנחזיר את רמת הגולן למשפחת אסד. אותו שגיא ראו מהאיכותו הירודה כאזרח. בצוק איתן ניתן היה להכריע את רצטעת עזה עי מצור וניתוקה לאיזורים . ללא מים אוכל דלק חשמל לוחמי החאמס והגיהד היו חיבים לצאת ולהסתער על מנת לפתוח את המצור. הפלסטינים היו סועכקים לאום לעולם שיסייע. מה יותר טוב נזה שהם מתחננים ואזי כן תמורת מסירת נשקם. אסור בתכלית האיסור שעם ישראל יהיה נתון לחסדי הפלסטינים 80יום כולל תקופת ההמתנה ובפועל שנים כל עת שישדובי עוטף עזה חיו תחת טרור. הרמטכל גנץ יעלון והרמטכל הבא כולם צמחו באותה ערוגה. אוסף של אנדים בדרגת אי היכולת. מגינת ישראל כלל אינה יכולה לסמוך על יעלון.
כתוב תגובה ל- אלמ מיל
21
סדרה ארוכה של אלופים ורמטכלים
  אלמ מיל   28/11/14 17:14
נבחרו וקודמו למרות שהם לא התאימו . ראו כל האלופים מוטכל הרמטכלים מאז ששת הימים שפרשו וכיצד כמעט כולם כשלו לחלוטין בחיי האזרחות. בדקו את תפקודי כל הרמטכלים מאז מלחמת יום הכיפור, אף אחד לא הוכח עצמו . ראו אלוף אמן שגיא איזנברג, שנשכב על הגדר על מנת שנחזיר את רמת הגולן למשפחת אסד. אותו שגיא ראו מהאיכותו הירודה כאזרח. בצוק איתן ניתן היה להכריע את רצטעת עזה עי מצור וניתוקה לאיזורים . ללא מים אוכל דלק חשמל לוחמי החאמס והגיהד היו חיבים לצאת ולהסתער על מנת לפתוח את המצור. הפלסטינים היו סועכקים לאום לעולם שיסייע. מה יותר טוב נזה שהם מתחננים ואזי כן תמורת מסירת נשקם. אסור בתכלית האיסור שעם ישראל יהיה נתון לחסדי הפלסטינים 80יום כולל תקופת ההמתנה ובפועל שנים כל עת שישדובי עוטף עזה חיו תחת טרור. הרמטכל גנץ יעלון והרמטכל הבא כולם צמחו באותה ערוגה. אוסף של אנדים בדרגת אי היכולת. מגינת ישראל כלל אינה יכולה לסמוך על יעלון.
כתוב תגובה ל- אלמ מיל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il