s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
למה ליברמן קידם את החוק למען נוני?
מאת: דרור אידר  |  13/11/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אידר כותב על ״האדון האלים״
  בדיחה טובה   13/11/14 13:58
מוזס, בשם אדונו האלים עשרות מונים אדלסון, ששופך עשרות ומאות מליונים על מנת לקדם את ענייניו ולחסל את מתנגדיו. אגב, גם אדונו של אידר מכנה את מו״ל ידיעות אחרונות בשם ארנון מוזס, ולא בצורה מזלזלת ״נוני״, כפי שמקובל אצל כתבני הזבלון, כולל אידר.
כתוב תגובה ל- בדיחה טובה
לבדיחה טובה: קבל תיקון אתה
  צורי   16/11/14 15:34
בדיחה מצחינה החיה היטב בסחי של המוזסים למיניהם. חרף חפצך (צריך לברר מדוע) נראה שעיתונך קרוב למדי לקץ ימין וטוב כך. שנבל התקשורת מוזס ידידו של אולמרט יעלם לבלי שוב.
כתוב תגובה ל- צורי
עוד כשהייתי ילדה קטנה,
  צורי, אתה צודק   16/11/14 20:10
אמא שלי לימשה אותי, שקוראים רק עיתונים ברומנית. אני ממליצה לך על רביסטה מיה או על רביסטה פמילי. בראשון יש יותר תמונות של דוגמניות וסיפורים על פוליטיקה. בשני יש מתכונים לפפנאש ולממליגה.
כתוב תגובה ל- צורי, אתה צודק
2
הציבור קורא את 'ישראל היום'ובז
  לפופוליטיקאים   13/11/14 17:43
כתוב תגובה ל- לפופוליטיקאים
3
ליברמן
  פוליטיקאים רעים   14/11/14 06:58
פעם חיבקנו את ליברמן וסמכנו עליו. היינו תמימים. היום אנו יודעים שהאיש רחוק מלהיות ישר דרך. היום הוא כוכב נוצץ ומחר הוא יכול להיות כוכב כבוי. תמיד איך שנושבת הרוח. כל כך מצער שיש לישראל היום פוליטיקאים מסוגו, שגורמים מסויימים דוחפים אותו למעלה לקבל חס וחלילה את כס ראשות הממשלה. גם מצערת עד מאד הצבעתם של שמיר ולנדאו. בושה לשני אלה. אבל אנו נמשיך לקרוא את העתון הזה למרות הבזיונות האלה של מצביעים ימניים מזוייפים.
כתוב תגובה ל- פוליטיקאים רעים
4
יבוא הציבור חשבון, עם כל ח"כ
  יוסי אבידור   14/11/14 12:34
אשר הצביע בעד החוק, או נמנע מלהצביע, או לא נכח, או נכח בכנסת אך לא בא להצביע. תיזכר נא ההצבעה הזאת על החוק, ככתם על כל ח"כ שלא הצביע נגד, וכמו כן, כראייה לכך, שפוליטיקאי הוא קודם כל סוחר שבא לכנסת כדי לעשות לביתו, ולא לעמו. אני מציע שלא ניתן מנוח לכל אותם ח"כים סוררים, חמקנים, ערמומיים, בעלי אינטרסים זרים, ונזכיר להם בכל הזדמנות את מעללם האחרון הזה, כאות קין על מצחם. ואני מציע לישראל היום, וגם לניוז1, לעשות מסורת: בכל חודש להעלות מחדש רשימה, ובה שמותיהם של הח"כים שהצביעו בעד החוק, ברשימה שתיצבע בצבע צהוב.
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
5
הדיקטטורה של ח"כ כבל
  שמואל פישר   15/11/14 17:21
מתי חלוקת עיתון בחינם
נחשבת מעשה חיובי
בעיני ח"כ כבל ?

הצעת החוק השערורייתית של ח"כ כבל נועדה לפגוע בעיתון אחד בלבד, שהוא גם העיתון הנפוץ היחיד המאפשר חופש ביטוי גם לצד הימני של המפה הפוליטית. הצעת חוק אנטי-דמוקרטית זו נתפרה בדיוק לפי מידותיו של "ישראל היום", ולמרבה הפליאה אינה חלה על עיתון נוסף ששמו "ישראל-פוסט", המחולק גם-הוא בעשרות אלפי עותקים ברחובות ובשווקים. ההיסטוריונים שיחקרו בעתיד את מפת התקשורת הישראלית לשנת 2014 יטעו ויסיקו מכך כי היה רק עיתון אחד שהופץ בחינם.

איך אפשר להסביר את העובדה התמוהה שהצעת החוק פוסחת במכוון על "ישראל-פוסט" וחלה רק על "ישראל היום"?
האם יתכן כי הסיבה נעוצה בכך שה"פוסט" מבקר בדרך-כלל את מדיניות ממשלת נתניהו ולכן חלוקתו בחינם נחשבת למעשה רצוי וחיובי ?
כתוב תגובה ל- שמואל פישר
6
ליברמן הוא מסוכן לישראל
  ישראל עמיאל   15/11/14 22:20
מכמה סיבות:
ראשית הימני הזה חבר לקואליציה עם אולמרט כראש ממשלה כשהמתמנה שר האסטרטגיה, ולא מנע מאולמרט ולבני להציע הסכם הכי שמאלני הכי רחוק שהוצע לפלסטינים.
שנית, הוא מוכן למסור חלקים מתוך הקו הירוק בהסדר.
שלישית, הוא שמאלן מסוכן בעור ימני.
רביעית, הוא מושחת לכאורה, אלא שהמשטרה לא הצליחה לתפוס אותו. כמו הפתק שזרק בשרותים.
כתוב תגובה ל- ישראל עמיאל
7
גם בנט עומד מאחורי החוק
  בניטו   16/11/14 02:12
תוכנית השלבים של בנט: ראשית, למשוך מצביעי ליכוד חילונים ל"בית היהודי", כדי להחליש את הליכוד ולא לתת לו להיות המפלגה הגדולה במחנה הלאומי שיכולה להקים קואליציה. שנית, לסכסך בין הציבור הדתי-לאומי לציבור החרדי כדי למנוע את תמיכת החרדים בקואליציה דתית-לאומית. שלישית, לאפשר לשמאל להקים קואליציה ולשלוט במדינה. לא פלא שבנט המתחזה-לדתי ואיילת שקד החילונית עומדים מאחורי החוק נגד “ישראל היום”.
כתוב תגובה ל- בניטו
8
יום הבוחר יום נקם ושילם
  עטרה שגב קלימי   16/11/14 05:52
כל אותם חברי כנסת שתמכו בחוק יכולים להשתזף היטב היטב תחת הסקרים המחמיאים המתפרסמים בתקשורת לסוגיה. יום הבחירות הוא היום הקובע וביום זה כל אזרח ואזרח שנפגע בעין בכיסו כתוצאה מהחוק שדגל שחור מתנוסס עליו הוא היום החשוב , משום שאותם אנשי ציבור ששלחנו אותם לכנסת לקדם את האינטרס של האזרח הסביר בישראל , בגדו באינטרס הכלכלי שלנו ולכן ישלמו מחיר יקר על כך , אנו לא טיפשים בטח לא מטומטמים ויודעים היטב היטב מי לנו ומי נגדנו כל הפרסומים כי יש עקרונות העומדים מאחורי ההחוק ,הם הבל ורעות הכל מונע מתוך אינטרס אישי של איש ציבור כזה או אחר שהוביל אותו לתמוך בחוק הלעומתי לאזרח הסביר בישראל חשוב מאוד לצלם את אותם האנשים העומדים בתור הארוך מדי יום ביומו ליד מרכז כלל כדי לקבל את העיתון ישראל היום שמחים ומאושרים לקרוא את העיתון לא משום שנרכש ללא תשלום אלא משום תוכנו האיכותי . כדאי גם להקשיב לשיחות המתנהלות בין האנשים תוך כדי קבלת העיתון , אותן השיחות יגרמו לזעזוע לחברי הכנסת התומכים בחוק כיצד אזרחי ישראל רואים את נבחרי הציבור לאחר החוק המזיק הזה .
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
הסירי דאגה מליבך.
  לשום כלום שלום   16/11/14 10:53
הציבור לא טיפש והוא מוכן לשלם עבור מוצר איכותי. בנאו ליברליזם, אותו מוביל האליל שלך נתניהו, מוצר נסחר בשוק החופשי על פי ערכו בשוק הסחורות. מה שטוב נמכר ביוקר, פחות טוב נמכר בזול, וזיבורית ניתן לתת רק בחינם. אם ישראל היום אכן מוצר איכותי כמו שאת כותבת, הציבור יקנה אותו בכסף ולא תהייה כל בעיה. אם יתברר, לעומת זאת, שאיש לא מוכן לשלם עבור ישראל היום ולו מחיר סימלי, סימן שהציבור לא מעריך את העיתון הזה, וחושב שהוא זיבורית, שלא ראוי לקנותו בכסף. 
כתוב תגובה ל- לשום כלום שלום
ומה עם רוממות הדמוקרטיה שבפיכם
  עטרה שגב קלימי   16/11/14 12:49
שוב פעם אתם נופלים בנושא מסוים שאינו מתאים לדרך שאתם מעוניינים להוביל את העם היושב בציון . צדק חברתי זו ההמצאה שלכם ?? אז כיצד קורה שאתם מכניסים את ידכם הגסה לכיסנו ומייתרים 200 שח לחודש עבור עיתון שהיום ניתן לנו בחינם !! מדינה יהודית ודמוקרטית זו הלשון שלכם ??.כיצד חזרתם לשנות ה50 האומללות כדי לסתום שוב פעם פיות שאינם מתאימות להלך המחשבה שלכם ?? האם זו פרצופה הדמוקרטי של השבט החזק בישראל ??!?? אני באופן עקרוני מוכנה לשלם בעין כדי לקרוא את העיתון ישראל היום משום שיש בו כתיבה איכותית המאפשרת לכל השבטים והגוונים בחברה הישראלי ביטוי , בניגוד לעיתונים האחרים . אבל שאלת השאלות כיצד אתה מסוגל לתמוך בחוק שאינו דמוקרטי בעליל?? האם מה שמותר ביבשת אירופה וארצות הברית שאל אמריקה הדמוקרטיות שאנו שואפים להגיע להם אסור בישראל??
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
את צודקת. אל תאמיני לנוכלי
  עטרה היקרה   16/11/14 14:03
הסמול, שמדברים על ״יהודית ודמוקרטית״, אבל רומסים את היהדות בשם השקר הדמוקרטי. אין דבר כזה גם יהודית וגם דמוקרטית, כמו שאמר יפה אדלסון הגדול- אלוהים לא הבטיח דמוקרטיה ולא כתב בתנ״ך דמוקרטיה. אלוהים הבטיח רק מדינה יהודית. נשים מבטחנו באל, ולא בנביאי השקר של הדמוקרטיה הסמולנית. עוצו עצה ותופר, דברו דבר ולא יקום, כי עמנו אל. haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- עטרה היקרה
גם כל מי שמקדם את חוק הלאום,
  לא רק אדלסון.   16/11/14 18:35
היינו אלה שאדלסון הוא הפטרון שלהם, טוענים (כמו אדלסון) ש"יהודית" קודם ל"דמוקרטית" וגובר עליו. לכן, הטענות כאילו מוצדק בשם ה"דמוקרטיה" לאפשר למי שאינו תומך כלל בדמוקרטיה להשתלט על שוק העיתונות בישראל נראה קצת משונה.
כתוב תגובה ל- לא רק אדלסון.
אל מי את מדברת?
  שלום עטרה   16/11/14 14:34
להלן רשימה חלקית של התומכים: אביגדור ליברמן, אילן גילאון, אראל מרגלית, דוד רותם, יאיר שמיר, יצחק אהרונוביץ', סופה לנדבר, ציפי לבני, שאול מופז, אורלי לוי אבקסיס, עוזי לנדאו, פאינה קירשנבאום. מה הקשר של אלה (ותומכים אחרים) למפ"אי של שנות החמישים?
כתוב תגובה ל- שלום עטרה
קשר הדוק ביותר
  שגב קלימי עטרה   17/11/14 04:34
ליברמן מתחנף לקבוצה החזקה עד היום במרחב הציבורי הישראלי וזה קבוצת מפ"ם לדורותיה ללא ההתחנפות הזו הוא לא יצליח להגיע לראש הפרמידה והוא חותר לכך הבגידה שלו באזרחי ישראל הצורכים את עיתון ישראל היום היא נקודתית, אבל התמיכה שהוא יקבל מאותה קבוצה החזקה למרות היותה מיעוט אזרחי שווה לו אלף מונים בכלל בזמן האחרון איש אינו מבין מהן דעותיו האמיתיות של ליברמן יום אחד הוא ליברל כלכלי יום אחד הוא סוצליסט כלכלי יום אחד שמאל מדיני ויום אחד ימין מדיני סוג של שבשבת הכוכבים
כתוב תגובה ל- שגב קלימי עטרה
איך זה קשור לבנט ושקד,
  מפ"מ?   17/11/14 08:44
או ללפיד וללבני? נדמה לי שהזבלון עשה אצלך דייסה גדולה במוח. תנסי לקרוא את הנוביני קורייר או את הלצטע נייעס. זה יכול רק להועיל לך.
כתוב תגובה ל- מפ"מ?
בנט שואף לראש הפרמידה
  עטרה שגב קלימי   17/11/14 15:04
בשלב הזה בנט הוא ינוקא פוליטית וחוץ מלהסית והתסיס את החברה הישראלית מה הוא תרם בשבתו בתיק משרד המסחר והתעשיה?? המחירים עדיין גבוהים מאוד יחסית למדינות אירופה בשום נושא שהוא מטפל לא חלה התקדמות או סוג של מהפכה המאפשרת לאזרח הסביר לחוש שיש חדש או רענן בישראל. לדעתי העיתון המוביל במדינה כלומר ישראל היום לא יתמוך בינוקא הלא מוצלח הזה בנט אלא ביעלון שבכל זאת עשה דבר אחד או שניים עבור העם היושב בציון ולכן לבנט יש אינטרס לסגור את העיתון ישראל היום מספר 1 של קוראים ולהישאר עם אותם עיתונאים התומכים בו
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
ואין מה לאכול.
  מילים כמו חול,   17/11/14 17:38
ברור שלכל אחד יש אינטרס פוליטי. אדלסון הצהיר במפורש, שמטרת הקמת ישראל היום היא "להמליך" את נתניהו על ישראל. מכאן שלא מדובר בעיתון, שיש דומים לו במדינות אחרות, אלא בתעמולתון, שאני לא מכירה שום דבר דומה לו במדינה דמוקרטית. במקום להתמודד עם השאלה האם ראוי להתיר למיליארדר זר להרוס את כל העיתונות בישראל באמצעות הזרמת כסף ללא גבול לדבר שהוא בכלל לא עיתונות, את עוסקת בפנקסנות פוליטית ירודה ובהאשמות מופרכות ודביליות על "מפ"מ" ושאר ירקות, שטובים (בקושי) לתגרנות של פעילים במרכז הליכוד או במרכז מפלגת העבודה.
כתוב תגובה ל- מילים כמו חול,
אגב מדוע אתה פוחד לחשוף את שמך
  עטרה שגב קלימי   18/11/14 05:49
אני כותבת קבל עם ועדה מפרסמת את שמי ללא חשש וללא יראה , לא ביזתי אותך בתגובות שלי רק כתבתי את דעתי כפי שהיא ועתה מרשה לעצמך לכנות אותי בשמות וכנוים לא ראויים וזה בלשון המעטה האם זה בחסות ובזכות אותם שמות בדויים שלך ?? לו היית צריך לפרסם את שמך היית כותב מכובד יותר?? ולעניין ! בנט הוא האסון של הממשלה הזו, מלבד להסית ומלבד לדבר פוליטיקה לא קידם את משרדו במאום המחירים בכל הנושאים הקשורים למשרדו לא רק שלא ירדו אלא עלו בתקופת כהונתו כשר המסחר והתעשייה לו היה מקדיש זמן לנושאי משרדו כפי שהוא מקדיש לנושאים פוליטיים מצבנו הכלכלי כאזרחי מדינת ישראל היה שפיר עד מאוד ועשיו תחת שמך הבדוי תבזה ותקלל אותי ואני הפרסם את האמת שלי כפי שהיא ללא כחל וללא סרק מתוך כבוד ללעומתי לדעתי
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
ואיך בנט בכלל קשור ל״נוני״?
  מי קילל אותך?   18/11/14 09:14
כתוב תגובה ל- מי קילל אותך?
נחזור למקור הכתבה
  עטרה שגב קלימי   18/11/14 16:07
איילת שקד בהסכמתו המלאה של בנט ניסחה יחד עם כבל את החוק בנוגע לישראל היום ואכן היתה בין המובילים שלו. היא קידמה אותו בקרב חברי הכנסת ודחפה חברי כנסת רבים לתמוך בחוק ברגע הקובע בנט ושקד תפשו רגליים קרות וברחווווווווו בפירוש כפי שאני כותבת ברחווווווווו וזאת למה ?? משום שהם פחדווווווווווו וכן הבינו שקהל הבוחרים שלהם מורכב מאותם האנשים המקבלים מדי יום ביומו את עיתון ישראל היום ואותו קהל עלול להתנקם בהם ביום הבוחר וזה כל הקשר שבין בנט לחוק ישראל היום
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
את התוצאות נדע רק לאחר הבחירות
  נו שויין.   18/11/14 16:45
כשהיינו ילדים היינו אומרים, שמה שלא עולה גרוש גם לא שווה גרוש.
כתוב תגובה ל- נו שויין.
ולעניין יש לך יכולת להגיב
  עטרה שגב קלימי   18/11/14 17:36
הייתי מצפה לתגובה קצת אבל רק קצת יותר אינטלגנטית
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
במקום להשתלח, תתאמצי קצת.
  עטרה קושקוש.   18/11/14 19:02
בתגובה הראשונה להודעתך כתבו לך דברי טעם, שאני מסכימה להם. בהמשך אני עצמי כתבתי לך כמה פעמים. הכל שם. התשובות שלך על מפ"מ ושאר ירקות מטופשות ומיותרות. תתאמצי קצת יותר ותעני לעניין.
כתוב תגובה ל- עטרה קושקוש.
מסכן אין לו תשובה אחת לעניין
  עטרה שגב קלימי   19/11/14 03:57
חוץ מלקלל בתגובות מה לעניין עתה כותב, מאומה, נאדה , גורנישט אני פשוט מרחמת עליך ועל התגובה הלא עניינית שלך אתה פשוט מסכן שרודף מגיבים בפורומים שאינם עומדים בתפישת העולם שלך ובכל זאת ולמרות הכל אני מאחלת לך יום טוב ומאיר
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
נגמרו לך המילים?
  חחחחחחחחחחחח   19/11/14 09:07
תחפשי בזבלון שלך.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחח
אכן חחחחח זהו אוצר המילים שלך
  עטרה שגב קלימי   19/11/14 12:58
צר עולמך כעולם נמלה
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
9
המפסיד הגדול מקידום חוק מוזס
  דרור5   16/11/14 09:42
יהיה הכוכב נפתלי בנט שגדע במו ידיו את הענף עליו ישב. הוא הוכיח שבסופו של יום לא נותרו יותר שמירים ובגינים אלא רק לפידים לסוגיהם. חבל אבל טוב שנחשף עכשיו.
כתוב תגובה ל- דרור5
מי שחשב שבנט דתי-לאומי - תמים
  העברה   16/11/14 16:27
בנט השתלט על המפד"ל כדי להעביר אותו מהמחנה הלאומי ל"מחנה השלום".
כתוב תגובה ל- העברה
10
למה נוני לא נחקר,הוא סרטן בתוכ
  תמנוני   16/11/14 18:21
כתוב תגובה ל- תמנוני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il