s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ריבלין כפרס ב' מינוס
מאת: רפי לאופרט  |  26/11/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רפי כאכזבה כשלון וטמטום ישראלי
  אליהו מץ מיץ   26/11/14 19:54
רפי שאתה הדיוט אנו מבינים שאתה קיצוני אנו גם מבינים שאינך מבין דבר בענייני לאום ניחא הרי מוריך לא למדו אותך זאת ואתן לך שיעור קטן בארצישראליות אף על פי שאנוכי בגלות או בחלק שבו אין עם יהודי יש סתם יהודים פעם לפני מבצע כל שהוא שהיה אידיוטי אמר סגן אלוף אורי יפה משהו והחיילים אמרו משהו ואורי אמר תראו אני כאן המפקד אל תתנו לי עצות ואגב הוא צדק הוא לא היה זקוק לעצות את המחיר שילמו החיילים הקמת הלאום הישראלי ארעה רק בגלל דבר אחד ויחיד ארגון האצל בארהב ביו השנים 1940 ל 1948 מפקד האצל הלל קוק עשה מה שעשה באמריקה ובעקבות שימת ליבו להלך הרוחות האמריקאי נולד המסמך המטומטם הנקרא הכרזת העצמאות של בנגוריון שהיתה ההפך הגמור ממה שהלל קוק אמר אף על פי שהיה ממשפחה רבנית די מפורסמת ובנגוריון מה הוא חשב שהוא גפרסון אמריקאי בכל אופן הוא הכריז על הקמת בית כנסת ואתה כנראה אוהב בתי כנסת ואני רק מכבדם בקיצור נסיון ליצור לאום יהודי לא יצלח הפעם כפי שקודמו לא צלח כי אין לאום כזה מה שנולד ב1948 חיסל במזל טוב את הציונות והתחיל כלאום ישראלי חי וקיים ונושם הזקוק כעט לחמצן כדי להמשיך את דרכו כי רפי לאופרט המתפלל יום ולילה לחורבנו עושה אותו ללאום בדיחה מר לאופר האם שקלת להכנס לאיזה מוסד כדי לטפל בעצמך עם לא לבדד ישכון
כתוב תגובה ל- אליהו מץ מיץ
המץ מיץ כמו מיש מש מבולבל
  *^%#@   27/11/14 14:06
המץ מיץ כמו מיש מש מבולבל כנראה כותב מתוך איזה שהוא מוסד!
כתוב תגובה ל- *^%#@
2
מאחרי כל ימני שגדל בבית ימני
  נשיא גרוע   26/11/14 21:35
עומדת אשה (או בעל) שמאלני(ת) (דן מרידור, אהוד אולמרט, צחי הנגבי, רוני מילוא, שי ניצן, צפורה שפיצר (לבני) ועוד. וגם ר. ריבלין.
כתוב תגובה ל- נשיא גרוע
3
מנסה למצוא חן בעיני התשקורת
  נשיא ליצן חצר   27/11/14 00:05
בושה וחרפה. ריבלין לא נגמל מהקרירות שהפגין מולו נתניהו בבחירתו לנשיא. אכזבה אטומית נשיא רופס שייך ראאד סאלח נשפט על הסתה למרד כתב אישום מ-2008 , נמצא אשם בשנת 2012 עד היום לא נגזר דינו . אם זו לא הפקרות של בתי המשפט , אז מה זה הפקרות ומה אומרת על זה שרת המשפטים שעסוקה כל היום בגינוי יהודים ??? אז מי תורם כאן להתגברות הטרור ???????????
כתוב תגובה ל- נשיא ליצן חצר
4
נימוקי לאופרט להגדרת "נשיא טוב
  שלמה המגיב   27/11/14 09:32
נשיא "טוב" נוסח לאופרט , זה נשיא שעמדותיו תואמות לשלו , אחרת זה נשיא "ששופך עוד שמן על מדורת המחלוקת בציבור" !. דעתו של הנשיא בעניין המיותרות של חוק הלאום ( בודאי בעת הזו !) , זה "שפיכת שמן על המדורה בציבור" , אליבא דלאופרט ( מדוע לא לראות זאת כנסיון "להרגיע" את 20 אחוז מהאזרחים הלא יהודים , שגם הם נתיניו של הנשיא ?) , ואילו הימנעות מלהזמין את הזמר עמיר בניון לאירוע בבית הנשיא בעת הזו , שנועד "להרגיע את האוירה " המתוחה גם כך , בין האזרחים היהודים והערבים , ( לאחר מלל השיר המטופש , המכליל בהיבט הגזעני ומחמם האוירה ) , זה "חרם" לא ראוי וזה "הנשיא עבר קו אדום" !!. כדאי להזכיר לאדון לאופרט , שנשיא המדינה , הוא נשיא של "כל" אזרחי המדינה ולא רק של "היהודים" שבהם , ובודאי אינו הנשיא של רק בעלי "האידיאולוגיות" שבהן תומך לאופרט. הנושאים שבגינם התייחס לאופרט להתנהלותו של הנשיא ( חוק הלאום והתנהלותו הגזענית והמתסיסה של הזמר בניון ) , אינם בכלל נושאים "פוליטיים" , אלא נושאים ערכיים ומוסריים וראוי שהנשיא יביע דעתו בהם ולא יהיה "בובה אומרת הן" של כל "מחממי האוירה" נוסח לאופרט.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על תובנות "נשיא" מטופשות
  שלמה המגיב   27/11/14 10:58
בהמשך להתייחסותי לתובנות של לאופרט לעניין תפקיד נשיא המדינה , ראוי לציין שבמאמר קודם , קבע (!) אדון לאופרט ,שנשיא מדינת ישראל הוא "נשיא עם ישראל ולא שום דבר אחר " !!. וואלה , באמת לא בסדר שהולך להשתתף באבלם של משפחות שוטרים וחיילים לא יהודים , שנופלים במילוי תפקידם , הרי הוא לא הנשיא שלהם , מה זה עניינו האבל של משפחות אזרחים לא יהודיות !! הוא צריך להתרכז רק באזרחים "היהודים" ולא "בשום דבר אחר" ! וגם במאמרו הנוכחי , ממשיך לאופרט בהגיגיו ובתובנותיו המטופשים כגון "..הנשיא אינו ייצוגי של ישראל..משרה שעולה עשרות מיליוני שקלים בשנה..הנשיא מגבה את החרם של ישראלים יפיי נפש על המתיישבים ביו"ש..מגבה את החרם הכלכלי של ידיינו מאירופה.." !!!. נו , אתם הבנתם איך אידיאולוגיה אישית (לגיטימית כשלעצמה ) , יכולה לטמטם את המוח של אדם משכיל כמו לאופרט ? וזה אדם בוגר בהצטינות של המכללה לביטחון לאומי ! אלוהים ישמור !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
האיפכא מסתברא של שלמה המגיב
  רפי לאופרט   27/11/14 11:57
היא שוב גילוי של חוסר הבנה.
כפי שציינתי במאמר זהו למעשה מאמר המשך למאמר קודם, בו שאלתי את השאלה העיקרית: ריבלין הוא נשיא מדינת היהודים או נשיא כל אזרחיה?
עבורי נשיא טוב איננו שופט כדורגל, אלא מי שמבטא את דעתה ורצונה של המדינה שאותה הוא מייצג. (במיעוט עוסקים ציפי לבני זהבה גלאון ובג"צ, הגיע אולי הזמן שישהו יעסוק גם בדעותיו ורצונותיו של הרוב. ואם הנשיא אינו מבין זאת או אינו מוכן לכך - לדידי, הוא אכן אינו נשיא טוב.
שלמה, כדי שתהייה רלוונטי, כדאי שתתעמק קצת יותר בנושא שעליו אתה מגיב.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
הנשיא הוא של "הרוב" ,לאופרט ?
  שלמה המגיב   27/11/14 12:46
ואתה ממשיך לנסות לטמטם את הקוראים , באשר נשיא המדינה אינו נשיא של "רוב" האזרחים , אלא של "כל" האזרחים ( א-ב בהגדרות התפקיד בסוג משטר כמו שלנו במבוא למדע המדינה באקדמיה !). הוא נשיא של "כל" אזרחיו והם "כולם" נתיניו , וחלק משמעותי בתפקידו הינו להגן על המיעוטים שבאזרחיו מפני שררת "הרוב" . "רצונותיו" של "הרוב" , אדון לאופרט , יבואו לידי ביטוי (מימוש) בפוליטיקה ולא בהתנהלות הנשיא , ואיני נכנס כרגע לקביעתך (!) הלא מבוססת בכלל (בלשון המעטה) , שדעת בג"צ ודעת שרת המשפטים , הם דעת המיעוט. מעניין שלא התייחסת לדוגמא שנתתי בהקשר לקשר של הנשיא עם משפחות לא יהודיות של נופלים במערכות ישראל , כראיה לתובנה המטופשת שלך , שהנשיא הינו של "היהודים" ולא של "שום דבר אחר" , וכי הוא הנשיא שאמור לייצג רק את "הרוב" (היהודים שבין אזרחיו ?). ועוד דוגמא לעניין הטיעון המגוחך _ "הנשיא של הרוב" - , ואם רק מיעוט מהאזרחים , הם מהפריפריה והם מקופחים , האם הנשיא לא אמור לייצג את בעיותיהם ואת טענותיהם , באם מאמין שהם מוצדקות , כי הם אינם "הרוב" ? מהיכן הבאת את התובנה המטומטמת והמקוממת הזו , שהנשיא אמור לייצג את עמדות "הרוב" ולא את העמדות המוסריות , הערכיות , הדמוקרטיות וזכויות הפרט של "כל" הסקטורים שבאזרחיו ? האם הנשיא לא אמור לייצג גם את המתנחלים (לדוגמא) ואת זכויותיהם ודעותיהם , למרות שאינם "הרוב" , במידה שהוא מאמין שהם מקופחים ? , וואלה , מה קורה לך לאופרט ? מי כאן לא "מתעמק" בנושא ,לפני שהוא דן בו בפומבי ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
ריבלין הוא ההונאה של העשור
  יוסי אבידור   27/11/14 10:05
בישראל. אישיות מחוקה, לקקן, חנפן, כלומניק, שלפן,ברברן, "כבשה שחורה" במשפחה מכובדת שהצמיחה אישים חשובים. לא להאמין כיצד הפוליטיקה הישראלית בימינו מתנהלת לה, אם "אישיות" ( הוא אפילו לא אישיות...) כזאת, נבחרה להיות נשיא. והלא היה היה בעבר, סבב בחירות לפריימריז בליכוד, והאיש הזה נשאר מחוץ לרשימה! עד כדי כך הוא כבר היה מחוק. חכו, זה עוד לא הסוף, האיש הזה עוד יעשה הרבה פדיחות. חלק מהן לפחות יסבו לנו הנאה כמו בקומדיה דל ארטה... מי היה מאמין: קצב, פרס ( בן של ערבייה), ריבלין...
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
אכן, מוסד הנשיאות הפך לקומדיה
  יש לסגור מוסד זה   27/11/14 12:10
כשנשיא, שהבטיח להיות נשיא של העם. הפך להיות נשיא של התקשורת והשמאל ואשר מקומם את הציבור וגורם לו חרון אף, חדשות לבקרים. העם חשב שהתפטר מפרס אחד אבל קיבל פרס צדקני ומתחסד, הגורם לסלידה.
כתוב תגובה ל- יש לסגור מוסד זה
"ההונאה של העשור" נוסח יוסי
  שלמה המגיב   27/11/14 16:05
אבידור מציג (לטעמו) את כל המאפיינים השליליים של הנשיא ריבלין , שבגינן הוא אינו מתאים לתפקיד נשיא , ובמיוחד מציין " שהאיש הזה נשאר מחוץ לרשימה בסבב הבחירות לפריימיריז בליכוד " !!. וואלה , מי המטומטם שלא הבין שמי שלא נבחר במקום גבוה ברשימת הליכוד , ע"י המתפקדים של פייגלין , לא יכול להיות נשיא ? הרי יוסי אבידור הבין כבר אז ( בבחירות לפריימירז לליכוד ) , שזה הסימן הברור שמדובר "בהונאה של העשור" , כמו שהוא ידע שאדם שאונס את מזכירותיו , הוא המתאים לתפקיד , כי הוא היה ממוקם גבוה ברשימת הליכוד , בטרם נבחר לנשיא !. נו , אדון אבידר , עכשיו , שהצגת את "נימוק המחץ" ( מיקום ברשימת הליכוד !) לכך שריבלין אינו מתאים , אזי גם כל הקוראים השתכנעו בכך. תגיד לי אדון אבידור , האם אילו באמת דיעותיך , או שאתה כותב אייטם סאטירי לתוכנית הטלויזיה "ארץ נהדרת" ? האם אתה חושב שכל הקוראים כאן הם חבר של דיבילים באסיפת בחירות של פייגלין לפריימירז של הליכוד ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
6
דברים חשובים
  קונצנסוס   27/11/14 12:44
ר. לאופרט כותב: "דווקא משום שנקט הנשיא עמדה בנושא פוליטי מובהק כחוק הלאום, ודווקא משום שארה"ב מצאה לנכון ברוב חוצפתה להודיע לישראל למה היא מצפה בנושא חוק הלאום - חייב החוק הזה לעבור, ולו גם במחיר משבר קואליציוני ובחירות חדשות. חייבים לשים סוף לעריצות המיעוט בישראל במסווה של דאגה לדמוקרטיה. גם הכנסת וגם הממשלה חייבות לחזור באופן מעשי וברור למעמדן החוקתי הנכון כרשות מחוקקת וכרשות מבצעת שאינן כפופות לשום דבר ולאף אחד מלבד הריבון (=העם), והחוקים התקפים במדינת-ישראל". עד כאן. אלה דברים חשובים ודומני שהציבור ברובו מסכים לדברים אלה.
כתוב תגובה ל- קונצנסוס
7
ריבלין המבחיל עם עוכרנו
  סימי   27/11/14 13:42
הגדרת תפיקידו של הנשיא היא כלפי פנים למצא את המאוחד והמאחד בין חלקי העם להגביר את תחושת הביחד. לתפקיד זה מסוגל רק אדם שהוא במהותו איש חברתי עם חושים חברתיים מחודדים ולא ריבלין הבררה (האיש הזה ניכר בו שלא היה דקה מקובל בשום מקום). כלפי חוץ ליצג נאמנה את מדינת ישראל בכללותה באופן שיגביר הכרות עם הצדדים החיוביים ויעורר כבוד. ריבלין אינו מסוגל גם לזאת כי אין לו אף אחת מסוגי החוכמות הללו.

אסור לו לנשיא לעסוק בסוגיות פוליטיות כלשהן! מרגע שנבחר לנשיא הוא חדל להיות איש פוליטי ועיסוק בסוגיות פוליטיות מבטל את עצם הגדרת תפקידו. ריבלין זורע פרוד בעם ועצם הכרזותיו המתוקשרות מאוד על כל הצעת חוק ועל כל נושא פוליטי, הן הגורמות נזק. ריבלין שכח שהוא כבר איננו חבר כנסת והוא ממשיך את התחשבנות יריבויותיו הפוליטיות. בקושי החל להיות נשיא וכבר זורע הרס.

בתור חבר כנסת היה גרוע מאוד, לא חכם, שטחי. ללא היה נסיך מעולם לא הצליח לכנס לפוליטיקה וודאי לא להשאר, למרות שכבר רצו לסלקו וחבל שלא עשו כן, שמעו לבכיו. עם נשיא כזה באמת כדאי לבטל את מוסד הנשיאות.
ישנה רק בעיה אחת והיא אינה זניחה כלל. לאחר הבחירות הכלליות מי יחליט על מי להטיל את הרכבת הקואליציה?? לא תמיד המפלגה הגדולה ביותר מסוגלת לכך - מקרה קדימה ציפי ליבני. זו קיבלה 28 מנדטים לעומת הליכוד 27 אך לא היתה מסוגלת להרכיב קואליציה. לפעמים מלאכת הרכבת הקואליציה מתארכת אינה מצליחה בנסיון הראשון או אף השני. על כן צריך איזה מוסד שלטוני שיהיה אחראי.
באם ימצא פתרון טוב חלופי, אפשר לבטל בשמחה ובששון את מוסד הנשיאות ואת ריבלין לשלוח הביתה!
כתוב תגובה ל- סימי
8
ועוד יותר גרוע. בעוד בעם
  סתם אני==   27/11/14 13:50
היהודי מקוננים כל שנה על נישואי התערובת בגולה ואבוד מיליוני יהודים. עומד נשיא מדינת ישראל ושולח ברכות מקרב לב לבחורה שהתאסלמה ונישאה למוסלמי בכוונה וכאנטי תזה לאותם שקוננו על נישואי התערובת, אכן צודק האיש בשביל מה מדינה יהודית? זה נוגד ברכות לנישואי תערובת.
כתוב תגובה ל- סתם אני==
9
ריבלין כפרס ב׳ מינוס
  אהוד סתת   27/11/14 13:51
בכל הכבוד הראוי לנשיא המדינה מכח תפקידו הנישא ומעמדו הממלכתי, מן הראוי היה לו אם היה מתעלם ממקצת הדברים הקורים כאן. לא כל דבר מחייב, בהכרח, אמירה נשיאותית ולפעמים יפה להם השתיקה. השתיקה, אגב, יפה בכלל, ברוב המקרים. אני מצטרף בכל פה ובכל לב לקריאה לביטול המוסד העולה עשרות מיליוני שקלים מידי שנה. אמירה זו שלי מתודלקת בעיקר לאור ההתפרעות הפולחנית או הפולחן המופרך, בתקופת קודמו של כבוד הנשיא רובי ריבלין.
כתוב תגובה ל- אהוד סתת
10
מכתב לנשיא הנוכחי:
  פניה לנשיא   28/11/14 05:53
כבוד הנשיא הנבחר מר ריבלין, אמנם נבחרת לנשיא, אך באופן מאולץ, מכווץ, בקושי, מפני שלא היו מולך מתחרים רציניים אלא מושחתים ומעוררי סלידה, גם הפרופסור ה"נאור" כלול בתוכם. זה הדבר שהושיעך והביאך למשכן הנשיא. היינו שמחים בך, אבל חששנו, חששנו מאד, מפני שלא פעם, בהיותך ח"כ וגם יו"ר הכנסת בגדת בנו והכעסת. והנה, חששותינו אלו מתאמתים. בטרם ישבת על כסאו של פרס - כבר נהגת כמותו. הדבר בישר רעות. מיד בהתחלה אמרת: "אפגוש את מחמוד עבאס". האם שאלת את ראש הממשלה אם הוא חפץ בפגישה לא ראויה זו? ("אפגוש את אבו גם בעתיד"). אוי לנו, 7 שנים נאלץ לשאת את הבומבסטיות המעצבנת של נשיא פסול כמותך. חפצנו שנשיאנו הבא יהיה בדמותו של פרופ' משה ארנס למשל (ענו, צנוע, איש אשכולות, מכלכל את מעשיו, שקול, יודע את מקומו, לא נדחף, לא חנפן, ג'נטלמן, תרבותי, כל הצהרה היוצאת מפיו מלאת בינה ודעת, מילא תפקידים חשובים ועוד) אבל קיבלנו "פרס" מזערי וריק, קופץ ונדחף, מלוקק וחנפן. כדאי שתאזין לרחשי הציבור ואולי תתקן מעט את עצמך. כדאי שתחריש יותר מאשר תביע דעתך על כל נושא ונושא.
כתוב תגובה ל- פניה לנשיא
11
הכותב צודק
  משה, עורך-דין   29/11/14 17:31
רפי לאופרט צודק בדבריו. לפני בחירתו לנשיאות חששתי מאוד מכך, שכן ריבלין הוא ליצן המתחזה להעל "הדר ביתרי". ה"הדר" היחיד שהוא מציג היא אמירתו הנבובה, גם כשזה אינו מתאים, כי הוא "מירושלים". אילו צולם כשהוא יושב על היציע באצטדיון טדי, מפצח גרעינים ויורק את הקליפות על ראשי היושבים לפניו, בצעקות "יאללה ביתר" - לא הייתי נופל מהכיסא. ריבלין הוא מהסוג שתיאר רחבעם בן שלמה, כשהומלך על ישראל: "אבי ייסר אתכם בשוטים, ואני בעקרבים". כאילו לא די היה לנו בנשיאים שניהלו כאן מדיניות חוץ משל עצמם, שנהגו באופן לא-מוסרי ומושחת וברדיפת כבוד נוראה, שבא זה ומיד פוצח בהכרזות פוליטיות, מבטיח להיפגש עם עבאס - כאילו אין באמירה כזו כשלעצמה זילות הנשיאות והמדינה גם יחד, בכך שהנשיא רואה פגישה מבזה כזו כשיא מאווייו - ויש לו החוצפה לתאר את מדינת ישראל כ"מדינה חולה". אילו הייתי אזרח מדינה אחרת, הייתי אומר בליבי: "אם נשיא מדינת ישראל אומר שהיא מדינה חולה, מדוע אפקפק בכך?". גם משה קצב העלה שאיפות לנאום בפני הפרלמנט הפלסטיני, וכן גם אברהם בורג, שלמרבה הבושה היה יו"ר הכנסת, בטרם דאג לאמץ לעצמו באופן בזוי את אזרחות צרפת. וגם עזר ויצמן ידע לקשקש קשקושים מדיניים, כשברור כי אין זה תפקידו ואין זו סמכותו. הנשיא רשאי לעשות אך ורק את שהממשלה מבקשת או מרשה לו לעשות. מותר לו לבקר משפחות שכולות, לנחם אבלים ולהקפיד לומר כל בלה-בלה שאינו מחייב ואינו סותר את עמדת הממשלה. זהו החוק, ואם אינו מוצא חן בעיני הנשיא שנבחר - הדלת פתוחה בפניו, להסתלק מתפקידו. ויפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
כדרכו כותב עו"ד משה דברים
  כתיבה נאה   30/11/14 15:38
בהירים, בשפה רהוטה ומדוייקת, דברים כה נכונים על נשיאנו הדוחה והמאוס. מי יצילנו מעונשו של זה לאורך שבע השנים הבאות?
כתוב תגובה ל- כתיבה נאה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il