|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסקרים שרים: סוף עונת השמאלנים
מאת: אהוד פרלסמן  |  04/12/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השמאל הולך ודועך
  אהרון שחר   4/12/14 12:01
עולם הולך ונעלם. מחזיק מעמד רק בגלל שמדובר בפלג של תרבות הנאורות ואותה הרבה יותר קשה למגר בעולם בתקופתנו. ברגע שיהיה עוד איזה מגה או ג'יגה פיגוע זה יהיה הרבה יותר משמעותי. בכל אופן כבר הסברתי שזו אשליה. כפי שקדימה / התנועה שמוצאם מהליכוד הם שמאל, וכך גם שרון ואולמרט, אז יש לי הפתעה מדהימה: נכון, כך גם ביבי והליכוד בעצם, למעט פייגלין. אולי גם בנט, שלא לדבר על ליברמן. ביבי מבשל לנו שלום, כך שהעם יבחר ימין ויקבל אותה בהפוכה, כפי שכבר קיבל פעמיים וחצי (גם רבין לא היה שמאלני קיצוני במקור). פתרון החרדה "הבלתי מובנת": בית המשפט מייצג את תרבות הנאורות, ולהלחם נגדו זה להלחם נגד העולם, לא לכל אחד יש אומץ לעשות זאת.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
נתניהו לא מבשל שלום. אין עם מי
  אהוד פרלסמן   4/12/14 14:59
אתה בהחלט צודק בקשר לתרבות הנאורות, שאני מכנה אותה בשם שטיפת המוח השמאלנית בתקשורת, אבל ההסבר שלך הוא כללי מדי, ובכל זאת הייתי רוצה באמת להבין מדוע הם נתנו לבית המשפט העליון להשתולל, מבלי שהם יעשו כלום כדי לעצור אותו. אין לי ספק בכך שהם דנו בזה, והחליטו שלא לעשות כלום, ולא בנימוק שלא כדאי לצאת נגד תרבות הנאורות. היו להם ודאי סיבות אחרות, ממשיות יותר.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
הם לא רק נתנו לבית המשפט
  "נאורות"   5/12/14 05:34
העליון להשתולל, אלא שבתקופת שלטונם הם מינו למשרות בכירות שלושה המזוהים עם האג'נדה של בית המשפט העליון: שרת משפטים, יועץ משפטי, ופרקליט המדינה (הנוכחי והקודם). מדוע? מדוע לא מינו שם אנשים עם אג'נדה הפוכה? וזה חטאם הגדול. הגורם לכך הוא כנראה מורא ופחד מפני הזרם החזק הזה (תקשורת-אקדמיה-משפט) המכנה עצמו "נאור".
כתוב תגובה ל- "נאורות"
זה לא משנה שאין עם מי
  אהרון שחר   5/12/14 22:30
אנחנו תחת אונס. אם לא נכנע לתכתיב האמריקאי / אירופי אנו צפויים לחרם כלכלי ולצונמי של החלטות או"ם. הסיבות ה"ממשיות" שלך לכאורה הן תירוצים, כי הסיבה האמיתית היא כניעה לחזקים. האליטות הן החזקות ונתניהו מתרפס בפניהן. הסברתי את זה כבר: בצעירותו הוא היה צעיר ונמרץ, חטף חזק, אם אתה זוכר הוא הותקף כאילו הוא לא רק האדם המושחת ביותר בעולם, שהמציא את השחיתות אלא גם ילד אותה. הוא גם האמא וגם האבא של השחיתות, עשו לו רצח אופי. הוא הבין את הרמז ומאז הוא פודל. הסיבות "הממשיות" שאתה מחפש הן תירוצים. הסיבה האמיתית: כניעה לאליטות השמאל הנאור כדי לשרוד.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לגבי רצח האופי אנחנו מסכימים.
  אהוד פרלסמן   6/12/14 00:39
גם אני חושב שהוא פוחד מרצח האופי - אבל רצח האופי הזה כלל גם חקירת משטרה, וגם סיפורי זועה בתקשורת. ואני עוד זוכר שאחרי החקירה, ואחרי סיפורי הזועה, מבקר המדינה אליעזר גולדברג כתב שביחס למתנות, נתניהו היה חריג לטובה(!!!!!). אז לא מדובר על איזו אמירה כללית כמו שכתבת מקודם. לעומת זאת אנחנו לגמרי לא מסכימים לגבי ההסכם שאתה מאמין שהוא יעשה, ואני לא. אבל אין טעם להתוכח, כמו שאין טעם לריב על השאלה מה תהינה בסופו של דבר תוצאות הבחירות. נחכה ונראה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פודל?רק ביבי מכיןבאמת מכת מנע!
  ע_הראל   6/12/14 22:17
טמבל (א.שחר) עליך לנשק את הנעליים של נתניהו, שגם אתה סמולן הזוי שמחופש לימין קיצוני רק כדי ללכלך על ביבי. §¤§¤§ ומה פירוש מתרפס? הלא נתניהו הוא היחידי שלא רק אומר כי כל האופציות על השולחן (שזה אפשרות למכת מנע על איראן), אלא גם משקיע עשרות מיליארדים (בטילים וצוללות וכו' לפי פרסומים זרים) כדי שבאמת תהיה קיימת אופציה צבאית סבירה על השולחן!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
מי הםשלא עשו?אתה אהוד לא עשית!
  ע_הראל   6/12/14 21:29
אתה אהוד פ. מחזיק במסורת המטופשת של התבטלות המחוקק בפני השופט - "ושב ואל תעשה" (יחד עם ליצני הדור "החברים שהם גרועים מאויבים" כגון ירון זכאי, וכן יאקי שאני מציע לך להתרחק ממנו שלא תחטוף כמוהו 150,000ש"ח פיצויים על הוצאת דיבה), זוהי התבטלותך בפני אסכולת השיפוט הרקובה. §¤§¤§ לפירוט הדברים, ראה נא את תגובתי (מלפני שעה קלה) למאמר הלפני אחרון שלך (חוק הלאום מיותר וכו').
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
הולך ומתקרב היום, אשר בו ינקע
  יוסי אבידור   5/12/14 08:12
נפשם של תושבי מדינת ישראל מלפיתת החנק של השמאל הישראלי. שמאל זה שולט היום שלטון ללא מצרים במוקדי הכוח המרכזיים של המדינה: תקשורת, משפט ואקדמיה. כל זאת בשל "נאורותו" וגם נאורותו, ללא מרכאות, של השמאל. עניין זה יוצר תסיסה גדולה מאד בעם שמורכב ברובו מאנשי ימין. מגיע היום בו יגבר כוחם של שני מחנות חדשים: המחנה הדתי הציוני, מצד אחד, והמחנה המזרחי ,מצד שני, ואלה ישתפו כוחות ביחד. ראוי לציין כי המחנה המזרחי הולך ומתנער בהדרגה מהנחיתות התרבותית, שבה הוא שהה זה 67 שנים. שני מחנות אלה, ינהיגו דמוקרטיה אחרת, נטולת זכויות אזרחיות, מהסוג שמאפשר לארגוני זכויות אנטי יהודיות וישראליות, ולבית משפט עליון הזוי, שחותר תחת אשיות המדינה ( רמז: חירויות למסתננים מוסלמים מארצות אפריקה ) להתפרע פשוטו כמשמעו. ישראל, בג'ונגל של המזרח התיכון איננה יכולה יותר להרשות לעצמה את ההתנהלות הנחנחית של השמאל הישראלי, התנהלות שהינה פרי שפלות רוח שהיא תוצאה של 2000 שנות גלות .
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
3
חוגר כמפתח
  אל יתהלל   5/12/14 10:08
הגעת ל-48 מנדטים לגוש מרכז ושמאל. מה תעשה עם מפלגה מאוחדת של "זועביז" תקבל יותר מ-12 מנדטים, וזה יכול להיות.

יש גוש חוסם את מול הימין שיכול למנות יותר מ-60 מנדטים.

כתוב תגובה ל- אל יתהלל
4
עונש כבד לשמאלנים
  דניאל24   5/12/14 10:20
הייתי רוצה.שיקום ח"כ כלשהוא,ויעשה נסיון. לחוקק חוק שמטיל עונש מוות למחבלים ושמאלנים.יש לזה אפס סיכויים. אבל,סתם,בשביל ההצהרה.מיהו שמאלני? כל ישראלי שחותר נגד המדינה,מסית ללא הרף.מעוות תמיד את המציאות נגד ישראל והיהודים.משתף פעולה עם שונאי ישראל.מחרים יהודים.ועוד. לתת לו,עונש מוות זריז ביריה.
כתוב תגובה ל- דניאל24
לדניאל, עוד יגיע היום הזה. זה
  יוסי אבידור   5/12/14 12:29
מתבשל. בשביל זה יש פייסבוק. זה חייב להגיע כי הריאקציה כבר עכשיו היא חזקה. יש הרבה זעם כלפי השמאל למינהו, במיוחד אנשי תקשורת.
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
עוד שמאלני שרוצה להשמיץ ימניים
  אהוד פרלסמן   5/12/14 16:50
כמו שסוכן השב"כ אבישי רביב גרם במכוון(!) להשחרת פני הימין עם טקס ההשבעה בבית הקברות, ועם התמונה של רבין במדי נאצי, כך גם כאן מופיעים כל פעם שמאלנים בתחפושת של ימניים, ומנסים להציג את הימין בתור אוסף של מטורפים. ואני די משוכנע שלמרבה הצער, רק מעטים מעלים בדעתם שטיפוס המוזר המכנה את עצמו דניאל24, הוא בעצם שמאלני בתחפושת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
חו"ח למה באלימות?
  אהרון שחר   5/12/14 23:35
עונש מוות למחבלים רוצחים זה טוב, לשמאלנים שיסרבו לחתום נאמנות למדינת היהודים שהיא מדינה יהודית אני מציע פשוט לשלול אזרחות ולשלוח אותם לגן עדן של שמאלנים: עזה. שם הם יוכלו להקים דמוקרטיה מושלמת על פי הערכים שלהם בלי שנפריע זה לזה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
5
ערביי יהודה שומרון ועזה
  יעקב עמר   5/12/14 13:24
כל הכבוד על זה . לא "פלשתינאים" !
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
6
לכותב ולמגיבים-
  אבנר צפוני   6/12/14 05:48
אחיי היקרים-
אתם תינוקות שנישבו ועברו שטיפת מוח-
פוליטיקאים ימניים,מזה עשרות שנים,מתלהמים ומסיתים,וגורמים לכם לחשוב ש"דרך ימנית" הינה אפשרית וריאלית.
לא מניי ולא מקצתיי.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
תודה על תגובתך חסרת הקשר למאמר
  אהוד פרלסמן   6/12/14 11:22
שמחתי להיווכח שגם שמאלני קורא את מאמרי, ולא התפלאתי על כך שאין בתגובתו של השמאלני כל קשר לנאמר במאמר. וכי מה יוכל לכתוב השמאלני? שאת נתוני הסקרים שהצגתי בדיתי מדמיוני? ולגבי תוכן תגובתך: ישראל פורחת ומשגשגת גם תחת שלטון השמאל, וגם תחת שלטון הימין. וההבדל בין ימני קיצוני כמוני, לשמאלני קיצוני כמוך, הוא שכשישראל מצויה תחת שלטון השמאל, אני ממשיך לאהוב את עמי ומדינתי ומאחל להם רק טוב, ואילו כשישראל מצויה תחת שלטון הימין, אתה מייחל לחורבנה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
המחשבה הזאת,
  אבנר צפוני   7/12/14 04:36
שאוטוטו,הימין יוכל לפעול בחופשיות(קרי-להתפרע ללא סייגים)היא מחשבה לא מקורית ולא מעכשיו.היא קיימת מאז 77,ותמיד יש מי שנתפס לאשליה המזיקה. מצד אחד זוהי מגמה מסוכנת מאד,מצד שני-מנהיגי הימין ידעו בד"כ לכפוף עצמם לחוק,לנוהג הדמוקרטי,להפרדת רשויות.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
ועתה כתבת נח בשבע שגיאות.
  אהוד פרלסמן   7/12/14 09:19
מי ש"התפרע ללא סייגים" הוא אהרן ברק, ששם את עצמו, ואת השופטים, מעל "לחוק, לנוהג הדמוקרטי, להפרדת רשויות". אז אל תספר לי על 1977, אלא על 1992, ובמקום שאחזור על עצמי, תקרא את המאמר שכתבתי לפני פחות משבועיים בקישור שלהלן, דיקטטורה, ואולי תצליח להבין שדוקא אתה וחבריך הם אלה שניתן להגדיר בתור "תינוקות שנישבו ועברו שטיפת מוח".
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
האם אתה יכול
  למצוא צטוט   7/12/14 05:49
כלשהוא,של איש שמאל כלשהוא,בזמן כלשהוא-שרוצה בחורבנה של המדינה ??(לא כולל נטורי קרתא ודומיהם.כן כולל את אחמד טיבי).
כתוב תגובה ל- למצוא צטוט
"צונאמי מדיני בספטמבר"
  אהוד פרלסמן   7/12/14 09:44
ברור כשמש שאנשי השמאל לא אומרים זאת במפורש, אבל הם כל הזמן מזהירים אותנו ששלטון הימין ימיט אסון על ראשינו. כך גם האדון צפוני שכתב לנו שדרך הימין איננה אפשרית וראלית, אחרי עשרות שנים שישראל הולכת בדרך הימין וממשיכה לפרוח ולשגשג.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מאז 77
  יש יותר   7/12/14 12:22
טענות מימין אל ראשי הממשלה של הימין,מאשר טענות משמאל.כולל הפלתם בבחירות.
כתוב תגובה ל- יש יותר
בישראל אף פעם.
  השמאל לא שלט   7/12/14 14:29
ממרצ ועד מרזל, הכל ימין.
כתוב תגובה ל- השמאל לא שלט
7
הסקרים הנבנים.....
  רוזית   7/12/14 10:02

כל עוד יש לנו תיקשורת עוינת של הימין. אז הסקרים הם שיקריים ונוטים.
בכל תכנית תקשורתית אם בערוץ 10 או 22 שואלים המנחים אם ניראה להם שהתקשורת מפלה בין ימנים לשמאלנים. והמרואיינים שרוצים להשמיע את דעתם עוד אומרים תשובות משונות ומעוררות רחמים. כך זה היה אתמול בתכנית של נדה המטה שבו נשאלו מספר עיתונאים האם התקשורת עוינת והתשובות היו בהתאם למה שאמרתי קודם.
אז שיש תיקשורת עוינת זה לא פלא שהאמת לא יוצאת אף פעם .
כתוב תגובה ל- רוזית
8
נתניהו הוא השמאל האמיתי
  פסח רויטמן   7/12/14 11:23
נתניהו ורוב מצביעי הליכוד (לא חברי המרכז) הם בעלי אותן דעות שהשמיע יוסי שריד לפני כחמש עשרה שנה. מה שקרה בשנים אלו שהציבור הישראלי הפנים את עובדת שתי מדינות לשני עמים וכל המשתמע מכך. שריד וחברותיו בהווה זזו כל הזמן לעבר העמדה הפלשתינאית כדי לבדל את עצמן מהגוש המכונה ימין וכל הן בהחלט מתאימות לפרלמנט הפלשתינאי ולא הישראלי. כחלון כמשל. כחלון הגיע לצמרת הליכוד בגין דעה ימנית נחרצת. עתה אנו שומעים ממנו שנסיגה מיו"ש אינה סוף העולם. אישית לא האמנתי לו אז ואיני מאמין לו ובו כיום, אך זה מאפיין את הליכוד בכללותו. צרוף לבני ומופז לעבודה רק יזיק להם. המאבק יהיה בין לפיד והרצוג ולא בין הגושים, אלא בתוך הגושים. כמו תמיד יופיע שוב "משיח שקר" שימשוך קולות של טיפשים.
כתוב תגובה ל- פסח רויטמן
תשובה לפסח רויטמן.
  רונן כץ.   7/12/14 13:44
מאיפוא אתה ממציא דברים שלא נאמרו. כנראה ניתן לך כושר המצאה . כחלון בחיים לא התבטא בקשר לנסיגה הוא מדבר בינתיים על החלק החברתי , שזה עדין לא אומר שיצליח . הסוללרי שהצליח להוריד את מחירו לא אומר שיצליח להוריד את מחרי הדירות, מחירים במזון, בחינוך, בתחבורה הציבורית, בבתי החולים. למה פתאום קם לנו,"קוסם"???
כתוב תגובה ל- רונן כץ.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il