s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תעלומה ושמה נתניהו
מאת: עמי דור-און  |  03/12/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יכולת משילות
  אזרח הארץ   3/12/14 19:29
כיצד יכולים למשול כאשר לפיד ולבני לא מוכנים לוותר על קוצו של יוד ולא מוכנים לכל פשרה, כיצד יכולים למשול כאשר לפיד מיד בתחלה אמר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה הרי מעשיו יפורשו כחתירה בראש הממשלה. כיצד יכולים למשול כאשר הנ"ל מתקיפים את ראש הממשלה בארה"ב. כיצד יכולים למשול כאשר שר מרכזי לא שומע לכל הכלכנים ואחד מעוזריו קורא לנגידת בנק ישראל פקידה. כיצד יכולים למשול כאשר האגו עולה לראש.כיצד יכולים למשול כאר השרים רוצים סיפוק מידי.זכורה לטוב השרה גרמן שהיתה מביאה לרפורמה בשירותי בריאות ובגלל גחמות שרי עתיד הן לא מתגשמות.
כתוב תגובה ל- אזרח הארץ
"}למשול"-אין מושל בדמוקרטיה!!!
  הדודה קלרה   4/12/14 18:11
כתוב תגובה ל- הדודה קלרה
דודה קלרה כבר סובלת משטיון
  שול   5/12/14 07:19
דודה קלרה לא הבנת! בכל מדינה יש ממשל או שיש אנרכיה! אנרכיה איננה דמוקרטיה, את כבר סובלת משטיון. בדמוקרטיה המשילות היא על פי רצון רוב העם. מפלגות נועדו להביעה את השקפת ורצון הבוחרים לאופן המשילות.
כתוב תגובה ל- שול
2
קל לך להתגולל על נתניהו, אך לא
  על הציבור החכם   3/12/14 20:21

הציבור מבין היטב את המגמה המכוערת של עתונאים בעלי אג'נדה (כולל התמונה שבחרת ליד כותרת מאמרך).

רוב העם בעד נתניהו ששומר על שפה נקיה ונזהר בדבריו.

רוב העם בעד נתניהו שהוא משכמו ומעלה מעל כל הפופוליטיקאים הקטנטנים שיש להם הרבה מה ללמוד מהמדינאי בנימין נתניהו.

רוב העם יצביע בעד בנימין נתניהו !!!
כתוב תגובה ל- על הציבור החכם
מי ייבחר
  ברוך מראשל צ   4/12/14 01:28
אין מה לדאוג
בסקרים 7%-14% מעדיפים את ראשי המפלגות הגדולות האחרות
30% מעדיפים את נתניהו .
כתוב תגובה ל- ברוך מראשל צ
3
תעלומה?
  שמ   3/12/14 20:25
אני מצפה להחלפת שיטת המשטר בארץ,מדמוקרטי פרלמנטרי לדמוקרטי נשיאותי.אני מצפה לנשיא שכל מעיינו יהיו למשול בעבור שולחיו,כל בני הארץ.אני מצפה לנשיא שימשול כאן ועכשו,ולא כדי לעבור מקדנציה לקדנציה.העיקר זה קיום העם והארץ,ולא מילוי יומיומי של טופס "100".
כתוב תגובה ל- שמ
4
פתרון התעלומה
  אהרון שחר   3/12/14 21:02
נתניהו הוא אופורטוניסט. הוא מנוסה ויודע להתרפס בפני החזקים (ארה"ב, אירופה, ערבים, עשירים). מה יקרה אם יחליף אותו מישהו גרוע ממנו? לא יקרה שום דבר, המנהיג לא קובע דבר, אנחנו סה"כ בוחרים את הפודל שיבצע את הוראות החזקים. נתניהו הוא לא הגאון היחידי שגילה את הפטנט שחייבים לבצע את מה שהחזקים רוצים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אתה הוזה
  ענתי   4/12/14 15:12
נתניהו מציית? הוא מבצע את מה שאומרים לו? מאיפה לקחת את ההבלים האלה?
נתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שאי פעם היה לישראל.
כתוב תגובה ל- ענתי
5
הכל תלוי בזווית הראייה
  באום   3/12/14 21:13
פעם כולם ידעו שישראל היא ארץ קשה.מדינה בראשיתה,מוקפת מיליונים רבים שרוצים לחסל אותה,צריכה לקלוט מיליוני יהודים מהגולה,מבודדת מכל עבר,מדינה קטנה עם הוצאות ענקיות על בטחון,כל כמה שנים מלחמה,טרור כמעט בלתי פוסק,בלי מחצבים,בלי נפט בקיצור,קשה.הויכוחים היו על איך לנהל את העסק אבל אף אחד לא הבטיח גן של שושנים.לפתע פתאום,יום אחד,בא מישהו ושינה את זווית הראייה.אנחנו בכלל מדינה אירופאית,והכל צריך להיות פה כמו באירופה כולל המחירים וכולל האדמיניסטרציה,ומה פתאום יש מלחמות ובכלל צריך להיות שלום ואם אין שלום זה בגללנו,ואם אנחנו לא שוויץ או דנמרק אז משהו לא בסדר וצריך לילל ולבכות ולמרר את החיים של מי שמעיז לא להפוך אותנו במיידי לאירופה המערבית.הזווית השתנתה אבל המציאות בשטח לא השתנתה ופה הבעיה.משום כך כל הבכי והנהי שגם נשפך מהמאמר של דור און.אני לא מדבר כרגע על נתניהו או על מישהו אחר.אני מדבר על זה שצריך לחזור למציאות ולהבין איפה אנחנו חיים.אנשים שלא מבינים איפה הם חיים מגיעים בסופו של דבר לבית משוגעים.כדאי לחזור מייד למציאות על מנת שהמדינה לא תגיע לבית משוגעים.
כתוב תגובה ל- באום
יפה אמרת!
  אור בלבבות   4/12/14 09:00
כתוב תגובה ל- אור בלבבות
6
האם ציפיתם לכתיבה אחרת מדור
  דור-און מאשים   3/12/14 21:14
און? הרי תקופה ארוכה כותב זה תוקף את נתניהו והנה גם עתה הוא מטיל את כל כובד האשמה עליו. כל השאר זכים וצחים כשלג. האדון דור-און טומן ראשו בחול ומתעלם מהמקלות הרבים שנתקעו בגלגלי הממשלה (בראשם הגב' לבני, לפיד, פרץ, וכל הנשרכים אחריהם: פירון, פרי, עפר שלח, מצנע ועוד). האם כבוד דור-און היה יכול לנהל כך ממשלה? אזי ראוי לו לכותב רשימה זו לדעת שניהול ממשלה של מדינה זעירה זו, המוקפת אויבים מבפנים ומבחוץ הוא אחד הקשים ביותר בתבל, ומספיק עם הטלות הדופי שלך. זה כבר מאוס. דפדוף מהיר ברשימת מאמריך כאן יגלה ששמונים אחוז מהם הן הסתערות על נתניהו. הנך אכול שנאה ואדם ללא משקל סגולי.
כתוב תגובה ל- דור-און מאשים
אפשרות אחרת
  אחרת   3/12/14 22:47
אפשרות אחרת: לא אכול שנאה - אלא יחצן בשירותו של בעל אינטרסים סמוי, שמחזיק משרד יחצנות גלוי.
כתוב תגובה ל- אחרת
7
דרוש גילוי נאות
  נאות   3/12/14 21:24
דרוש גילוי נאות: בשביל מי עובד משרד הדוברות ויחסי הציבור של עמי דור-און ומיהם לקוחותיו? כך נדע אם יש או אין קשר בין האישים שהוא בוחר לבקר במאמריו לבין הביזנס שלו.
כתוב תגובה ל- נאות
תודה על המידע
  !   5/12/14 12:35
דור און הזה המציג עצמו כאוביקטיבי כלל אינו כזה. הוא עובד עבור חברה אמקיראית (אמריקקית) אותם אמריקקים המנסים כל הזמן לכפות עלנו התאבדות.
האלטרנטיבה שלו היא אסון שואה כמו בוז'י הרצוג שבכלל יחסל אותנו.
חלק מדבריו נכונים אך אחרים במפלגות אחרות גרועים אלפי מונים. לכן יש להחליף את העומד בראש הליכוד. יש צורך בליכודניק אמיתי!
כתוב תגובה ל- !
8
כולם נגד נתניה - הוא הצודק.
  אורי ציון   3/12/14 21:44
ואתה כמו כולם מחפש כותרת.. וקל להשגה.. נתניהו.
כתוב תגובה ל- אורי ציון
9
הגיג לא רציני לא מבוסס
  xdf   3/12/14 21:45
ראש מממשלה אמור להיות ראש המפלגה הגדולה
המפלגה הגדולה - רצוי שתהיה עם מספיק מנדטים על מנת למנוע
מטלאי מפלגות להוות את לשון המאזניים.
כך שאמירה שנתניהו לא צודק - הזויה לחלוטין.

במקרה המדובר נתניהו היה מחושק על ידי בנט ולפיד
ולא היה מסוגל ליצור קואליציה יציבה החושבת על טובת המדינה ולא על מספר הלייקים בפייסבוק .

כתוב תגובה ל- xdf
10
נתניהו ושרה ויעלון חיבים ללכת
  חבר הליכוד   3/12/14 22:32
נתניהו ושרה נמאסו עלינו. הם באמת מנותקים מהעם. הכישלון הנושא בצוק איתן שהוכיח את אפסותו של צהל ויעלון שגרם לכל עם ישראל לחוש תחת רולטה רוסית, הפחד ללכת לישון ובסוף לאחר מעל 60 יום כולל ההמתנה, אין הסדר, אין הרתעה. נתניהו ויעלון ושרה שיש ספק לגבי מידת האיזון הנפשי שלה חיבים ללכת. על המפלגה למצוא מנהיג חלופי!
כתוב תגובה ל- חבר הליכוד
11
תפירה גסה של טלאים
  י.ב.   3/12/14 22:44
שארל דה-גול אמר פעם: "איך אפשר למשול במדינה בה יש מבחר של יותר מ-246 גבינות". שילוב קואליציוני רופף כמאמריך הנכתבים לעיתים,אדון דוראון.
כתוב תגובה ל- י.ב.
12
ושוב אותם הבלים של דור און
  שאול א.   4/12/14 00:46
משחקי מילים, סילוף עובדות, עלבון לאינטליגנציה וכיו"ב הבלים. האיש זוכה במקום הראשון בכל סקר על התאמה לראשות ממשלה. ולא רק במקום הראשון אלא בפער ניכר מהמקום השני. אחרי כל זה בא הכותב ומנסה להתחכם. אפשר לא לאהוב את נתניהו וזה לגיטימי בהחלט. אך לטעון שהוא לא יודע למשול, זה הבל הבלים. תנו לו 40 מנדטים ויותר ואז נראה אם יש אמת בתזה של דור און או סתם דברי הבל.
כתוב תגובה ל- שאול א.
13
לא תעלומה
  דג   4/12/14 04:12
אין שום תעלומה, האיש הזה הוא המלוכלך והצבוע ביותר מבין כל ראשי הממשלות בכל הזמנים, הוא ואשתו הנערצת ממש מגעילים, לא ברור לי כיצד הוא שרד כל כך הרבה זמן עם התנהלותו המגלומנית. הברכה הכי אפקטיבית שאפשר לאחל לעם ישראל שהצרה הזו תעלם מאתנו ותעוף לכל הרוחות.
כתוב תגובה ל- דג
מעניין איזה סוג של דג אתה
  יוסי ק   4/12/14 10:25
דג ארסי מהסוג הגרוע ביותר בארץ קיים בטבע רק דג אחד כזה הערבים קוראים לו ברבוט ובעברית שפמנון אז חזור בבקשה לביוב ממנו יצאת.
כתוב תגובה ל- יוסי ק
14
נתניהו לא סוד
  אורח   4/12/14 08:38
מי שמכיר את פועלו של נתניהו לא מתפלא מביצועיו, בראשית דרכו בארץ הופקדה בידיו חברה שאחרי שנתיים התפרקה, הוא עלה והתפתח והחברה נעלמה, לאחר מכן הוא בפוליטיקה בעזרתם של אנשי ליכוד, האיש הזה לא יודע אחריות אישית מהי,ומכאן נגזרת התנהגותו,ניהול אם למד, תוך כדי הליכה למד, נתניהו,אינך יכול לנהל אם אינך לוקח אחריות,
כתוב תגובה ל- אורח
15
ביבי לפיד ולבני הוכחו כפחדנים
  אריק הבית היהודי   4/12/14 09:45
ולכן אם גדעון סער לא חוזר לחיים הפוליטיים יש לבחור בנפתלי בנט כראש הממשלה הבא !
כתוב תגובה ל- אריק הבית היהודי
16
למגיבים עד 14 ועד בכלל
  רפי לאופרט   4/12/14 09:53
חוגם למאמר עצמו.
נתניהו אינו תעלומה, הוא דילמה. יש לו תכונות טובות וכישורים מעולים בתחומים רבים, אבל גן חולשות יסודיות שפוגמות ביכולתו כמנהיג לאומי. אני מקבל את התמונה העולה מסקרי ההתאמה לראשות הממשלה, בהשוואה בין נתניהו לבין יריביו - הוא עולה עליהם בהרבה. הדילמה כאן היא שיתרונו נובע מדרך השלילה כברירת מחדל ולא על דרך החיוב. בחירה על דרך השלילה היא בחירה אקראית ובחירה על-תנאי. מצבו של נתניהו היה טוב בהרבה אילו נכנס לקדנציה חדשה כבחירה חיובית.
ובאותו עניין: תופעת "החסידים השוטים" אינה עושה טובה לאיש, גם לא לנתניהו. מוטב שידע מה חושבים עליו ומדוע, וינסה לתקן מה שעוד ניתן. השאלה כמה מנדטים יקבל תלויה בכך באופן מכריע!
למגיבים:
1. העובדה שלפיד הוא כישלון, אינה מצדיקה את מחדלי נתניהו. גם עם לפיד לעומתי, ניתן היה להתנהל אחרת.
ואגב, העוצמה שקיבל לפיד בבחירות האחרונות נזקפת לפחות בחלקה לחובת נתניהו: בהתעלמותו מתלונות וטענות הציבור על יוקר המחייה, בהזנחת הליכוד, בהתגוללות על בנט ובקושי לתזמר את הנבחרת שלו עצמו.
3. משטר נשיאותי הוא אפשרות, אבל מאוד לא פשוטה לביצוע בתרבות הפוליטית והשלטונית הנוכחית שלנו. ושאלת מפתח כאן היא מה קודם למה?
4. חולק עליך מכל וכל.
5. צודק, אבל זה רק חלק מהסיפור...
6. לא אוהב את הקטעים האישיים!!
9. מנדטים לא מקבלים במתנה. צריך להרוויח אותם. נתניהו צודק שאם יקבל יותר מנדטים יקל עליו למשול, אבל על איזה בסיס בדיוק הוא מבקש את אמון הציבור?!?!
10. לא רציני
12. סקרים הם "בלון ניסוי", אבל רק בלון. השאלה האמתית היא אם נתניהו זוכה לתמיכה כי הוא מתאים, כי האחרים רעים יותר; כאן ממוקדת רוב המוטיבציה של הציבור להשתתף בבחירות ולתמוך דווקא בו.

הסיכוי של נתניהו לזכות בתמיכה גדולה מבעבר, טמונה במה שיעשה ואיך שיעשה עד לבחירות. הציבור והליכוד צריכים להבין שנתניהו אינו "ליצן" פוליטי דוגמת לפיד (דברנוביץ') או לבני (הבובה שלגיה) בראשית דרכו הפוליטית. ויתכן מאוד שאם לא ישיג את מבוקשו, את רמת התמיכה שהוא רואה כחיונית למשילות בקדנציה הבאה, יגיד יפה שלום לכולנו וישאיר אותנו עם הבררה...
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
נו! מה קודם למה?
  שמ   4/12/14 19:42
67 שנים מתבוססים אנו בבוץ מפני שדב"ג טעה.איני טוען כנגדו.קטונתי מאוד.היו לו די והותר עניינים לעסוק בהם,מכדי שיזהה את המכשלות שבשיטה הפרלמנטרית,והיה גם מחוייב לתת לחיים וויצמן נתח כלשהו מהשלטון.אז משטר פרלמנטרי שיש בו ג'וב לרוה"מ וג'וב לנשיא,היה פתרון אלגנטי "לשעתו",כמו שבג"צ אוהב.אפילו גאוניי ארה"ב הברית של אמריקה,לא עלו על כל המכשלות של החוקה הפנומנלית שהגו וכתבו.עובדה,עד היום, 239 שנות עצמאותה,נדרשו 25 תיקונים מהותיים בחוקתם.אז גם אנחנו למדנו במהלך השנים שהשיטה אינה עובדת למעננו,והיא בבחינת "פול גז בניוטראל"/הרבה רעש וצילצולים,והכל במחיר עתק של - קורבנות אדם,קורבנות כספיים,קורבנות חינוכיים,קורבנות חברתיים...לכן תמיד הזמן הנכון לשנות את השיטה הכושלת,הוא הזמן הזה,כאן,עכשו.אין זמן להתמזמז,הנזקים הולכים ומצטברים,ואנה אנו באים?הלא בכל מתווה פעולה,צריך למנות וועדה!,לתקצב אותה!למנוע הפרעות!לסכל התנגדויות,מכל צידי החברה הישראלית!אנחנו יודעים היטב כמה מנוולים יהודיים/ישראלים יעשו הכל להכשיל שינוי!הם הרי חיים ומתרבים בח - א!לערוך דיון ציבורי למען הסכמת הציבור להחלפת שיטת המשטר!ועוד מכשלות ללא סוף!אז מה הוא הזמן הנכון?בביאת המשיח?
כתוב תגובה ל- שמ
השאלה איננה זמן
  רפי לאופרט   5/12/14 14:32
השאלה היא איך ומה. אם אתה יודע לעשות זאת מחר בבוקר- תבורך, רק ספר לנו את הסוד...
ואם לארה"ב לקח 239 שנים לעצב את החוקה הפנומנלית שלהם, ולחזור ולתקן אותה 25 פעמים, כמה זמן יקח לנו הדבר? ומתי אתה מצפה לראות את עיקרי הפירות. וכיצד מבטיחים שהשינוי לא יביא עלינו יותר צרות מהמצב הקיים, כפי שקרה עם התיקון החלקי והלקוי של הבחירה הישירה של ראש ממשלה?!
אני מבין היטב שנשבר לרבים מחלק מהשטויות שאנו עושים חדשות לבקרים. אבל הכול מתרחש בין היתר משום שגם אנחנו לא לומדים לקח, ולא מקבלים החלטות לפי מה שעושים נבחרינו אלא לפי מה שמטיפים עתונאינו... . ואם יהיה לנו נשיא ל- 4 שנים שלא יעשה כלום או יעשה שגיאות חמורות או עבירות קשות, כיצד תפטר ממנו?!
הבריחה מהשאלות הקשות אינה מעלימה אותן ואינה עושה אותן קלות. היא רק ...בריחה. ההשלכות אינן בורחות. הם נשארות אתנו!!!
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
17
כל המתנגדים לנתניהו באים מקנאה
  פריטה   4/12/14 10:29
כל המתנגדים לנתניהו באים מקנאה וכל אחד רוצה להיות ראה ממשלה ואם לא ישמיץ את הנוכחי, איך יגיע להישגים?
כתוב תגובה ל- פריטה
18
נתניהו לטוב או לרע - המהות וה
  אבי גרינשפן   4/12/14 10:59

נתניהו לטוב או לרע - המהות ןהתוכן וסימן השאלה.

בוחנים אותך בנימין מצד ועבר בכל המישורים.

משחרים משכימים קום לצוד לטרוף לכרוע לך בור וקבר,

לשנוא אותך לנטור.

אביר המעשה וכוח המילה לך למענה. אל תחת. בל ירך לבבך.

לא תוכל רישעות רבת שיקוץ ומלל רווי נקלה ונבוז,

לא תצלח יד זדונית להגשים לבצע זממה.

משילות ממשלך תמשיך את דרכה. הלוך ילך יחד איתך.

העם אחריך. קהל המון. שומר עוקב צעדיך.

בפתח משמיע קולו מתרע צילצול פעמון. ראו בית ישראל

כלביא רובץ שאנן ישכון. הרוע מחלחל מבקש לסגור חשבון.

שינאת חינם ריב אחים - מדון... מחירו חורבן והרס מבפנים.
כתוב תגובה ל- אבי גרינשפן
19
ביבי,
  מ.   4/12/14 12:11
שיקול מהלכים זה חכמה. זה לא חוסר החלטה ,במהלך כהונתו של ביבי נוצרו כמה מהלכים חיובים .
כתוב תגובה ל- מ.
20
הממשלה "הסתבכה במלחמה עם חמאס?
  רוית א.   4/12/14 12:35
אמרת על הממשלה ש"היא הסתבכה במלחמה עם חמאס בעזה"??

סליחה אבל בל נשכח את הסיבה למלחמה הזאת: חטפו 3 נערים וגם בגלל המנהרות שהיו בעזה.
אם כבר אז ההפך - סוף סוף *בזכות* הממשלה הנוכחית או לפחות הסיטואציות שהובילו לזה - נכנסנו למלחמה עם חמאס בעזה וטוב מאוחר מאשר בכלל לא!
למה מה היית מעדיף? שבאמת חמאס היה עושה שימוש במנהרות כדי להמשיך להרוג אותנו?
עד אותה מלמחמה כולם הביטו הצידה, לא ראו ולא שמעו כאילו המנהרות כלל לא קיימות כשבאמת ידעו וגם ידעו שהן קיימות ואף אחד לא עשה דבר.
כתוב תגובה ל- רוית א.
21
רק לא ביבי. רק לא השקרן. אפילו
  המוכיח   4/12/14 13:39
עדיף טיבי על ביבי
כתוב תגובה ל- המוכיח
זאת השיטה הפסולה של היועצים
  להכפיש את ביבי   4/12/14 20:34

לא יעזור לכם.

במשך שנים טענתם שביבי שקרן. ובכן, ספרו על שקר אחד !
ש-ק-ר א-ח-ד ! - הרי אין לכם שום ראייה כזאת. זה ספין ידוע ומכוער של הטוקבקים מטעמכם ושל יועצי התשקורת שלכם שזוכים לתשלום עתק תמורת עלילות שכאלה.

אין אחד שישווה וידמה לנתניהו כראש ממשלה וכמדינאי השומר על מדינת ישראל מפני שוחרי רעתה ומנהל את הממשלה למרות השועלים מסביבו.

ככל שתשמיצו את נתניהו, כך יגדל קהל המצביעים בעדו.
בוז'י/ציפי/יאיר/זהבה - השנאה והקנאה אוכלת אותם.

הדאגה לעתיד הארץ והמדינה אינה מעניינת אותם כהוא זה.
קצנו בחבורת האנשים הללו.

כתוב תגובה ל- להכפיש את ביבי
בענין השקר
  יהודים גלותיים   5/12/14 05:46
אכן שנים הם שטפו את המוח של הציבור שנתניהו שקרן. אך פשעם הנורא הוא שהם פיזרו את השקר הזה גם בעולם. מנהיגים בעולם חזרו כעדר על "השם הנרדף" הזה (נתניהו שקרן): סרקוזי, הגרמנים, הבריטים, אובמה, קרי, תומס פרידמן, ה"ניו-יורק טיימס" ועוד. בושה ליהודים שכאלה, חסרי חוט שדרה ושחים אפיים בפני הגוי. המנצחת העיקרית במקהלה זו היתה הגברת ציפי "מיס קלין" כפי שהיא מכונה כאן. מעל כל במה ותחת כל עץ רענן היא הכפישה את שנוא נפשה וקראה לו שקרן.
כתוב תגובה ל- יהודים גלותיים
22
בינימין נתניהו
  זוהר 2000   4/12/14 15:16
רבותי!!!
הציבור מבין היום את הטעות של בחירתו של לפיד לכנסת...
כולם חשבו שזה הרייטינג של בחור צעיר שיודע לדבר ..
אך מעשיו בממשלה רחוקים כרחוק מזרח ממערב.
הבחור לעולם לא יוכל להיות כלום... חוץ עיתונאי
ועל זה נאמר ישחקו הנערים לפנינו. כל מי שבחר בלפיד הבין ,מבין ויבין שעשה טעות
בנימין נתניהו עם כל המגרעות שלו הינו האדם המתאים ביותר להיות ראש הממשלה
כתוב תגובה ל- זוהר 2000
23
תאיית נכון
  שאול צוף   5/12/14 04:29
כנראה אתה עוד לא יודע שאין דבר כזה פלשתינים אנחנו לא משתינים פלשתינים אנחנו נקראים פלצטינים ולא פלשתינים אז להבה תכתוב נכון ותהיה אמין כי לפי האיות שלך כנראה אתה לא מבין מה אתה כותב אז בבקשה תכתוב נכון פלצטינים ולא פלשתינים עכפי שהנך מגדיר את אותם הפלצטינים
כתוב תגובה ל- שאול צוף
צופי, איית נכון
  עברית   5/12/14 08:31
"אז להבה" מה זה??? להבא! אין פה להבות או אש!
נכון שאין כזה דבר ששמו פלסתינים לכן זה גם אינו משנה אם קוראים להם פלשתינים והם משתינים ומושתנים.
כתוב תגובה ל- עברית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il