s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כיצד ניסתה עו"ד נחמני-בר להטעות את שופטי העליון בעתירה נגד ברכה
מאת: יואב יצחק  |  12/12/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאחר שהשופטת מרים נאור היא
  עו"ד   12/12/14 10:54

ארכי נוכלת ופושעת, צריך לסלוח לנחמני-בר על חטאיה.
כתוב תגובה ל- עו"ד
תסביר בבקשה
  משה המשושה   14/12/14 00:14
למה ארכי פושעת?
כתוב תגובה ל- משה המשושה
2
לחקור את רפ"ק ענת גלוטמן
  תנועת אומץ   12/12/14 15:13
מדוע לא בודקים את התצהיר הכוזב לכאורה של רפ"ק ענת גלוטמן.
האם אין פה חדש לכאורה להפרת אימונים, שיבוש הליכי חקירה, ניסיון לקבל דבר במרמה?

מגוע מח"ש לא פתחה בחקירה נגד רפ"ק ענת גלוטמן?
כתוב תגובה ל- תנועת אומץ
ענת גלוטמן אפרים ברכה ארביב
  התמונה מתבהרת   24/05/15 09:35
עכשיו התמונה הולכת ומתבהרת. לא כך?
וזה רק קצה הקרחון
כתוב תגובה ל- התמונה מתבהרת
3
כל רגע שעובר ולא חוקרים במחש
  בושה למדינה   12/12/14 15:35
את ברכה זאת בושה למדינה
כתוב תגובה ל- בושה למדינה
4
כבוד לשקרנים בחסות החוק
  נאמ   12/12/14 15:40
מה נותר למכור השופטים בולעים את מה שמאכילים אותם ולשם כך הביזיון ואין צורך בחוק הרי השופטים מתרשמים ואינם זקוקים לראיות
כתוב תגובה ל- נאמ
5
בדיקת הלבנת הון
  מוניר חמדאן   12/12/14 16:09
הגרסה המטעה של תנ"צ ברכה : "[...] ההחלטה לא הייתה שלו[...] מתבקש ונדרש לדעת של מי הייתה ההחלטה באופן חד משמעי! מי המעורב בעל העניין שנתן אותה? "[...] והוא לא ביקש את זה [...] מובן כי זה היה תחת אחריותו והוא צריך לבקש את זה ולא עשה , זהו מחדל , התרשלות או העלמת ראיה?
מדוע אי אפשר לבקש או אפילו לחייב את רשויות המס לבצע בדיקה ספיציפית בחשבונות המדוברים , שם לכאורה קבור הכלב, משכן החקירה צריכה להתבצע אגב השעיה של תנ"צ ברכה עד לסיום החקירה ומסקנותיה .
כתוב תגובה ל- מוניר חמדאן
6
פרקליטי הפרקליטות משקרים כשיטה
  משפטן   12/12/14 18:16
הכותב הופיע פעמים רבות בפני שופטי בית המשפט העליון וכן בפני שופטים מבתי המשפט המחוזיים והשלום. הכותב שפרטיו מצויים בידי המערכת מצהיר כי הסתרת האמת, תרבות השקר הם שיטה של פרקליטים רבים המייצגים בכירי מדינה ואת רשויות המדינה. האמת היא ששופטים בכירים משתפים עם הפרקליטים פעולה בעת קיום הדיונים. לא מדובר במקרה אחד כאמור אלא במספר רב של אירועים משפטיים. אך השופטים שבחלק מהארועים מתרשלים ונראה על פניו שבמקרים רבים נוח להם עם תרבות הכזב. הם הרי קדושים, שמינו עצמם לנציגיו הבלעדיים של הצדק.... אין להסביר את התופעה אלא בכך שהפרקליטים והשופטים מכירים זה את זה ומעורבים באירועים רבים של קשרים אישייים, של עבודה משותפת, מינוי מקורבים ועיקרון שמור לי ואשמור לך. אף פרקליט לא יקום ויואמר זאת בגלוי. כי הטלת רפש בשופט כמוה כהפסקה וקטיעת הקריירה לעולמים.
כתוב תגובה ל- משפטן
גם אתה מעורב בחיפוי ובסירחון
  אחת מהעם   13/12/14 10:22
אם אתה יודע ויכול להוכיח, אז גם אתה נוהג כשפן ומסתתר האחורי שם בלתי מחייב כ"משפטן". אתה עצמך נוהג כך, אז על מה ומה אתה מלין?
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
את צודקת- להלחם באוייב קל יותר
  משפטן-לוחם קומנדו   13/12/14 13:39
לכותבת: את צודקת. בהיותי לוחם ביחידות המיוחדות ידעתי מי האוייב וידעתי לירות ראשון ובשעת הצורך להגיב לאיומי האוייב. כשמדובר במלחמה בשחיתות, יש בעייה. האוייב הוא משלנו. כדי לנצח אותו צריך שיחברו רבים וישנו את הערכים של החברה הישראלית. האם את מוכנה לצאת למאבק בשחיתות הציבורית ובמושחתים? כשהמושחתים, קובעים מי לחובה ומי לחסד. כשהמושחתים חלקם מנהלים את חיינו. כששחיתות היא נורמה קיימת בחברה הישראלית. אז, תשובתי שאני נלחם במושחתים וחלק ממלחמותי, בהן זכיתי, זכו לכותרות מכובדות גם בעיתונים. אך במלחמה צריך להיות "חכם" ולא רק צודק.
כתוב תגובה ל- משפטן-לוחם קומנדו
גיבוי משפטן לשיטת ה"הסכמה"
  מילים כדורבנות!   21/12/14 17:49
דבריך משפטן כ"כ נכוחים שהם מהווים מעין הסבר והקדמה, או סיכום מנגד, למצב הנורא המתואר כאן: זה החל בצו הגנה מ-2009 על בעל ופילגשו שהפך קבוע בשיטת ה"הסכמה" ב-2010 בהיעדר. מדובר בלינץ' תוך בגידה באמון לקוח שנמכר לצד שני והופך שפוט חסר אונים ללא זכויות ונרדף על עצם קיומו. הפעלת השיטה בערכאות וביה"משפח בפרט ללא ידיעת הקורבן מזעזעת וגורמת לזילות המוסד ואבדן האמון בו, כשאדם נבעט בין בעלי עניין הלועגים לו בפניו בשקרים נקלים כאותה קשישה שהפכה בת ערובה לבעלה ופילגשו המשטרתית, אמו של חתן השר לבט"פ. הזוג התגורר בדירה בבניין המשפחה, בחסות צו הגנה, שהפך את האישה שק חבטות ואובייקט למרמס עם מעקבים במצלמות בילוש והתנכלויות בחצר הוסטל נשים בו טיפלה לפרנסתה. אלו לווּ בחקירות הטרדה בנוסח "זה אוכל לחתולים, לאן זה?" בהדרכת פרקליטם עד שקרסה בעודם לועגים: "דמעותיה דמעות תנין". ציד המכשפות בוצע בחסות צו הגנה לגזל רכוש, שהונפק ע"י מאכער ממשפח' המלוכה המשפטית שבי"מ בכיסו, במימון כספי אלימות כלכלית שנחסכו בשוויץ (דו"חות במכמורת) בסחיטה טפילית ואבטלה יזומה. בהדרכתו, צד הזוג "נחש שיש לרוצץ את ראשו" ולצידם במצוד שהוחרף כשצו מקל החובלים הונצח, והאישה נמכרה כחפץ, מוסדות ממלכתיים. ברבני הגיבו בז'רגון קרבי: "היא נלחמת מלחמת מאסף" על ניסיון לכפות גט על המכורה כי "יש נגדה צו ללא הגבלת זמן" והנבגדת הובלה לגירוש ע"י משטרת הפילגש. ניסיון גזל הרכוש בגירוש שכשל, הוחלף לשוד תוך הרחבת הפרוטקשן ב-2012 מדירה לַ"בניין" שכלל הוסטל נשים, ממנו התפרנסה האישה שערערה לשווא ואף ננזפה בדיון: "הוא שונא אותך ואת מפריעה לו ולפילגש בבניין"! בלון ניסוי בתקיפת בעלת ההוסטל כשחזרה מאשפוז, והפילגש שהזמינה משטרה פרטית גם עדה מטעמה, עודד פריצה ל-4 דירותיו. ב"כ הזוג הכין את משטרת הבן במסמכים מזויפים והוצאת דיבת האישה שתועלה על המוקד מחד, וכגיבוי נפשע לזוג שפרץ להוסטל בעודה נחקרת על תכולתו כשמפתחותיו בכיסה, מאידך. בהבינה עניין מהחקירה הנלעגת, מיהרה בעלת ההוסטל למקום שהיה בשלבי הריסה. כשפרצה בזעקות שבר ותחנונים בניסיון להצילו, סולקה בכוח ע"י בריונים ממכמורת ששיקרו באיום: "יש לנו מעו"ד צו הריסה נגדך". כשפנתה למשטרה, נאסרה. בדרכה לכלא אזוקה בגילה (65) נתוודעה למצוד ניידות שיזם הזוג שהשגיח מהגג. ש' מעצרים הנפיק צו כסת"ח למשטרת הגזל והפֲכַהּ טלית שכולה תכלת. בבי"מ תורץ השוד בקריצה: "היא הסכימה". זו נענתה בגושפנקה ממשלתית לשוד אלים בשיטת ה"ריידרס": "את הסכמת, עליך לבטל את ההסכמה שממילא לא נבטל". האישה התעוורה כתוצאה.
כתוב תגובה ל- מילים כדורבנות!
7
לזרוק את שי ניצן מתפקידו
  מועל בתפקיד   12/12/14 18:27
כתוב תגובה ל- מועל בתפקיד
8
נו ?
  טולסטוי   12/12/14 20:43
מערכת המשפט ואכיפת החוק היא זה מכבר מערכת של הונאות והטעיות, בידוי ראיות והעלמת ראיות, נפוטיזם מפושט, ומינויים וקידומים של חברים ומקורבים, בלי שום קשר לכישוריהם המקצועיים. כך, לדוגמה, נבחר פרקליט-מחוז לפרקליט המדינה, למרות שהיה ידוע ל-"ועדת האיתור" שהאיש מסר תצהיר-שקר לבית המשפט. כך קודם שופט שלום, בזכות משפט-מכור, לשופט מחוזי, כך מסתובב רוצח רחל הלר חופשי עד עצם היום הזה וכך מהלכות ומהלכים חופשיים רוצחי הילדה תאיר ראדה. רק לעתים נדירות, לרוב בזכות "בגידה בפאמיליה" מצד קצין משטרה שלא קוּדם, מתגלה עיוות-דין חמור (בעיוותי-דין "קלים" אין לעיתונאים, בדרך כלל, שום עניין) כל עוד זה אינו נוגע ישירות בהם עצמם.
כתוב תגובה ל- טולסטוי
9
חבורת שקרנים מתמרנת את החוק.
  אחת מהעם   13/12/14 10:16
פשוט לא ייאמן איזה נוכלים מנווטים ומתמרנים את החוק והצדק בישראל.
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
10
יואב יצחק ואיתמר לוין מודאגים
  אדיר   13/12/14 17:45
הנה תראו איך יואב יצחק ואיתמר לוין מתחילים להיות מודאגים, הם מבינים מה המגמה של בית משפט בעתירה, ומאחר ואני מכיר את אפרים ברכה הוא לא יוותר להם, הוא יתבע אותם בבית משפט, תביעת לשון הרע, הם צריכים כבר להיערך להכין את הכסף, אוטוטו יבוא יומם של יואב יצחק ואיתמר לוין בבית המשפט, חחחחחחחחח
כתוב תגובה ל- אדיר
11
גם יועמ"שים-לממשלה ושל משרד הב
  יהויקים   13/12/14 21:33
היועמ"ש של משרד הביטחון , בתפקידו הקודם לא רק ניסה ,אלא כמדומני גם הצליח להטעות את שופטי עליון בעניין העתירה שהגיש הלמוט ג'ורג למלה בעניין אדמות שהופקעו ממשפחתו על ידי מדינת ישראל לטובת עיריית תל אביב, שעמדו בשיממונותם מעל כ-25 שנה ,כנימוק להשיב לו את האדמות, הכזב בו הטעה היועמ"ש הזה את שופטי העליון בזאת שהוא כתב כי הקרקעות הללו הן בכלל של המדינה והם חלק מקומפלקס של בית החולים איכילוב, החמור והגרוע מכל , התרחש כחודש וחצי קודם, הוא השיב למדינה שהלינה במסמך חריף נגד העירייה שמכרה את הקרקעות כחלקות 301 ו-302 שהיוו אדמות מדינה, אותן מכרה בתמורה של כ-117.685.000 מיליוני ₪ לחברת הבניה אביב אוסיף עליה הוקם מרכז המסחרי "מרכז וייצמן" הסמוך לאיכילוב, על כך השיב היועמ"ש למדינה "כי החלקות הללו לא נכללו בתוך בית החולים איכילוב, תשובות לפי האינטרס של עיריית תל אביב-הכל לכאורה כל זמן שלא ישב מולי גורם שלטוני ומשטרתי, אשר לך אליהם אהיה מוכן לחשוף הדברים .
כתוב תגובה ל- יהויקים
12
זה פשוט בושה למדינה ולמשטרה!!
  Yossi.E   14/12/14 03:44
בס״ד כל עם ישראל צריך לראות ולא להאמין, איך מגבים בעל תפקיד רם דרג במשטרה משיקולים מוזרים(ובוודאי משיקולים זרים של עלות מול תועלת) שזה בשפה פשוטה ״עברה על החוק״ אבל אני רוצה לומר למשטרה ולמערכת המשפט, אין שום בעיה עם זה שיש לכם סיבה או סיבות אישיות ונימוקים שהם רק על סמך של רקע חברי אישי או הגנה על משהוא מסויים, אין שום בעיה, רק על תעשו את זה על חשבון הרב פינטו הצדיק או על חשבונם של אזרחים, תעזבו את כבוד הרב פינטו!!! אתם לא רוצים לחקור ולא רוצים לבדוק ולא רוצים להעביר לידי למח״ש את ברכה, אז תסגרו את כל התיק נגד כבוד הרב פינטו!! ויפה לה שעה אחת קודם!!!
כתוב תגובה ל- Yossi.E
13
האם לא די
  אבנר ל   14/12/14 08:51
האם לאחר שבית המשפט העליון השמיע את דברו זה אינו סוף פסוק.יואב יצחק פשוט אינו חדל ברדיפתו האישית נגד מי שעומד בראש מחלקת החקירות של מדינת ישראל.זאת מערכת שצריכה להמשיך לתפקד .האם יואב יצחק אינו נותן אמון בבית המשפט העליון .במידה ורוב הציבור אינו בקיא בהליך המשפט ,האם הוא צריך לחוש שהצדק רק בידי יואב יצחק ולא בשופטי בית המשפט העליון האם לא די...?
כתוב תגובה ל- אבנר ל
14
מקצוענות?
  נמרוד פלד   14/12/14 23:39
האם עיתונאי יכול לטעות בשם הראשי בכותרת ועדיין לטעון למקצוענות ?
כתוב תגובה ל- נמרוד פלד
15
עו״ד נחמני בר
  אלמונ   20/12/14 03:53
תתבייש לך קוראת לעצמך עורכת דין. עורכת שקרים. האם כל מה שאמרת על ברכה לא תופש לגבי ארביב. אולי תקראי על כל מה שארביב עשה בשביל המדינה!! יש רק אמת אחת והיא תצא לך בפרצוף המכוער שלך. ברכה מושחת. וינשטיין וניצן חותמם גומי של מושחתים. שמעתי אותך מדברת והזדעזעתי מהמילים שלך. חוצפנית. מגעילה.
כתוב תגובה ל- אלמונ
16
הסיבה שהמערכת המשפטית מתנגדת
  ראובן גרפיט   21/12/14 10:09
לשימוש בכלים מתקדמים לחקירת עדים ועורכי דין באמצעות בסורק גלי מוח (או מכונת אמת הנחותה משמעותית אבל תורמת). עם כל המגבלות סורק גלי מוח מבטיח ב90 % ויותר עי שימוש נבון וחקירה כפולה לזהות מי המשקר.מדובר בכלים היוצרים הרתעה ומצמצמים דרסטית את תהליכי החקירה והמשפט. כמות עורכי הדין הלא הגונים רב מידי וחובה למען החזרת אמון הציבור במערכת, לצמצם את ההגנה המשפטית ואת זכות החיסיון שלהם.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
17
בג"צ מונע עצמו לרדת לחקר האמת
  אזרח וותיק ומודאג   27/12/14 14:21
קראתי וחזרתי וקראתי את הכתבה הנ"ל על מנת להיות בטוח שהבינותי נכון, והזדעזעתי !
לראשונה נחשפתי לעובדות, כי בג"צ אינו חוקר את אמינות / אמיתות, ההצהרות המוגשות לו כחלק מהמסמכים הקובעים בעתירה.
עובדה זו מבהירה לי כעת, כיצד ה בג"צ נותן החלטות תמוהות שאינן עולות בקנה אחד עם המציאות והעובדות.
אינני יודע מי קבע שבג"צ אינו חוקר את מה ואת מי שמציג לו מסמכים הנוגעים ללב ליבו של המונח בפניו.
אך עצם עובדה זו, הופכת את ה בג"צ ל"נכה למחצה ומוגבל", ולתלוי במידת תשומת הלב של שופטיו לפרטים חשובים שבהעדר "הירידה לעומק" בירורם, ודחיית הניסיון להבהירם, מונע מעצמו מראש - לרדת לעומק הדברים ולתת פסק דין נכון והולם.
בין אם המגבלה הנ"ל הינה פרי הלכה שנקבעה ע"י ה בג"צ עצמו, ובין אם זו מגבלה שחוקקה ע"י הרשות המחוקקת בישראל, אם אותו
בג"צ מעוניין לרכוש את אימון מערכות המשפט הבינ-לאומיות ברחבי העולם, את אימון הציבור הישראלי בו,
עליו לעניות דעתי הצנועה, לבטל לחלוטין ומידית, מגבלה משונה זו שכאמור פוגמת מאוד באמינות פסיקותיו !
כתוב תגובה ל- אזרח וותיק ומודאג
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il