s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אנחנו בורחים מהאמת
מאת: איתן קלינסקי  |  12/12/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כמה הערות
  מגיב ותיק   12/12/14 20:23
1. בתחילה, סחתיין על חוש ההומור, שקומוניסט כמוך ידבר על אמת זו באמת בדיחה לא רעה לשבת, (מה שמזכיר כי גם השופר של דיקטטורי הקרמלין נקרא אמת (פראבדה)

2. שנית, אכן בסערת מלחמת 48/49 בחלק קטן מהמאורעות גורשו ערבים על כפריהם ועצם העובדה כי זה היה חלק קטן באותה מלחמה, צריך להפוך את הארוע הזה אצלם ליום שמחה ולא ליום אבל , כי לו הדבר היה הפוך, הישוב העברי הקטן כאן היה נשחט, ולו לא היה מדובר ביהודים, הערבים המובסים היו כולם נשחטים.

3. ארועי הנכבה באמת הפכו לאירועים שיקריים בהם כל העניין הופך לשקר גמור של גירוש המוני, ערביי הארץ נקראו ע"חי מנהיגי המדינות הערביות השכנות לצאת ולפנות את השטח לטבח ביהודי היישוב העברי וצריך רק להכיר תודה לאותם לוחמים שלא החזירו לערבים כרשעותם.

בקיצור, הנכבה הפך לאירוע הסתה שקרי ולאומני רווי הסתה.

מי שחוגג את יום העצמאות שלנו כיום אבל (שבד"כ נושא אופי מיליטנטי כמו שנהוג בשנים האחרונות בישובי נחל עירון) - שייחפש את החברים שלו בעזה.

4. בנוסף, לעשות אנלוגיה ניבזית בין פורעים אלה שברחו בהוראת מנהיגיהם כדי לפנות את השטח לשחיטת היהודים, לבין פליטי השואה הוא שיא חדש של ניבזות ושקר שרק קומוניסט סלפן כמוך מסוגל לעשות.

5. מלחמת 67 לא הייתה מלחמה מיותרת אלא מלחמת הצלה, לא תצליח לרמות את הקוראים, בשבועות הקודמים לאותה מלחמה חפרו בת"א קברות המוניים לאלפי חללים שהיו צפויים לפול עם מתקפת מצרים, סוריה וירדן.
בסדר, זה שמדינת ישראל לא הושמדה ב-67, הפכה את המלחמה הזו (מלחמת מנע ביוזמתנו) למלחמה מיותרת בעיני קומוניסטים הזויים כמוך.
גם אז, זה שסולקו רק שלושה כפרים הופך את המלחמה ההיא לסופר מוסרית .
בטענות תבוא לחברים שלך שצרו על מדינת ישראל ב-67 ואיימו להשמידה.

6. ולסיום אל תשקר ואל תרמה, החלטה 242 אינה מדברת על גבולות הרביעי ביוני 67 אלא על גבולות בטוחים ומוכרים.
עד כמה תנסה לשטות בציבור הקוראים ?
ולא קומוניסטים כמוך יקבעו מה הם גבולות בטוחים ומוכרים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תשובה הולמת ביותר של מגיב ותיק
  אמת מול סילוף   13/12/14 08:41
קלינסקי, בבקשה קרא נא היטב את הכתוב ושנן אותם לבל תשוב ותלעיט אותנו בכזבים שלך. ולענין אחר: א.ק. לא גינה את רפאל איתן בתוכנית זו, שהצהיר בקשר ליונתן פולארד: "אני אמרתי - תזרקו אותו החוצה ואני לא מתחרט על כך". ואת זה הוא אמר בחיוך מאזן לאזן. מה שכואב לקלינסקי אלה רעיו הערבים אויבי ישראל, נפשו של קומוניסט אינה מוטרדת מסבלו הרב של יהודי אומלל.
כתוב תגובה ל- אמת מול סילוף
תשובה עוד יותר הולמת
  אהרון שחר   13/12/14 09:58
מעולם לא היה עונש כה נורא על חטא כה נפלא. רק משום שלא עשינו לערבים את מה שהם עשו לנו, לא נהגנו בהם כמקובל באותה תקופה, כפי שהם עצמם ציפו כשננהג, רק משום שנהגנו באבירות ואנושיות, משניצחנו לא מיצינו את הנצחון, לא טבחנו בכולם כפי שהם לבטח ללא שום צל של ספק או חילוקי דעות היו עושים לנו, אפילו לא הנחנו להם להמשיך לברוח. רק בגלל טעות איומה זו (שבטפשותנו חזרנו עליה שוב במלחמת ששת הימים), הם קמו, התאוששו, ומאז הם תוקעים לנו סכינים בגב, לנו ובנינו ובני בנינו.
 החטא ועונשו
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
67 _לא_ מלחמת מנע: מצרי טירן
  יסודו של דבר   14/12/14 11:58
לפי החוק הבינלאומי, חסימת מיצר ימי בזדון הינה מימוש של מלחמה טוטאלית. מצרים חסמה את מצרי טירן לשיט אל ישראל וממנה ובכך פתחה את המלחמה שבועיים טרם פריצת הקרבות.
כתוב תגובה ל- יסודו של דבר
חסימת המיצרים-קאזוס בלי
  מגיב ותיק   14/12/14 22:02
הצדקה למלחמה - Casus belli

אין כלל ויכוח כי חסימת המיצרים הייתה הצדקה חוקית למלחמה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
הפעם אני מסכים איתך
  אהרון שחר   13/12/14 08:54
צריך לתת לפלסטינים אפשרות לתת ביטוי לכאבם, רק צריך לדאוג שיהיה להם מספיק כאב. כנראה שלא היה מספיק בנכבה הראשונה...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
ןאהרון שחר
  לאהון שחר   14/12/14 10:10
אהרון שחר, מה מביא אותך לקבוע בפסקנות כה רבה ונחרצת , שיש להכאיב יותר לעם אחר, לעם שחי בחברון ובבית לחם. בעזה ובחאן יונס, בירושלים ובחיפה. קשה לי לקבל, שיהודי יבקש לדאוג למציאות חיים בה יכאב יותר ויותר לעם אחר.

בדיוק כמו אהרון שחר ישנם כמוהו בקרב האוכלוסייה הערבית . אהרון שחר ומקבילו הקיצוני שם מבקשים לגזור עלינו נצח של דם ושכול.
כתוב תגובה ל- לאהון שחר
אני מסכים עם הכותב הנכבד
  אהרון שחר   14/12/14 13:01
שיש לאפשר לעם היושב בצידון לבטא את כאבו, רק חוששני שאין לו מספיק כאב. הוא קם עלינו להשמידנו ומשנכשל ניצל את העובדה שאנו לא ברברים כמוהו, התאושש ומאז אינו חדל לתקוע סכינים בגבנו. אני תומך בגישה של טרומן והיא לעשות קץ לזוועות פעם אחת ולתמיד.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
לבדוק את העתיד
  צפורה בנאי   13/12/14 11:11
אנחנו לא יכולים לחיות רק על ההסטוריה. חייבים להבטיח את העתיד. העתיד דורש הכרת העובדה שחיים כאן במדינת ישראל יהודים - רוב - וערבים- מיעוט. בגדה ממערבית הרוב הוא ערבים וכולם רואים במקומם מולדת. אם אנחנו רוצים להפסיק את האלימות חייבים להגיע להסדר. אין אפשרות אחרת וכמה שיותר מהר.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
4
אמת אחת ולא שתיים.
  אהוד פרלסמן   13/12/14 12:50
"אֱמֶת אַחַת וְלֹא שְתַּיִם. כְּשֶמֶש אַחַת וּכְשֵם שֶאֵין שְתֵּי יְרוּשָלַיִם. כְּתוּבָה בְּתוֹרַת הַכִּבּוּש שֶל מֹשֶה וִיהוֹשֻעַ", כתב אורי צבי גרינברג. והאמת האחת היא שכל כיבושינו, הן במלחמת השחרור, והן במלחמת ששת הימים, היו תוצאה של מתקפה ערבים שקמו עלינו לכלותינו. וקראתי פעמיים את המאמר שלך כדי להיות בטוח, ואכן לא מצאתי שם מילה אחת(!) הרומזת אפילו לכך שהערבים האלה תקפו אותנו. מילה! אז מי בורח מהאמת?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד היקר, ברשותך אביא גם את
  מגיב ותיק   13/12/14 14:45
הסיפא לשירו החזק של אצ"ג :

...אֱמֶת, שֶשִּנֵּי גָלֻיּוֹת וּבוֹגְדִים אֲכָלוּהָ.

כמה קשה כמה נכון.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הציונות הגיעה מארופה ושיכת לשם
  התשובה: אתה   13/12/14 16:20
במזרח התיכון היא גוף זר, שהמזרח התיכון תוקף אותו, כמו שהגוף האנושי תוקף שתל. זו תקיפה לצרכי הגנה על הגוף כולו. אגב, בכל פעם שהותיק מכתיר הודעה שלו בכותרת: כמה הערות- המדובר בעוד צרור של קש וגבבה. לעיתים רבות זה פשוט קופי פייסט מהודעת גבבה קודמת, כמו רשימת ״הלינקים״ המטופשת שלו, שאפילו עדר מעריצותיו הכסילות כבר מתעלמות ממנה.
כתוב תגובה ל- התשובה: אתה
על אפך וחמתך, כמה הערות גם לך
  מגיב ותיק   13/12/14 18:10
1. להגיד כי הציונות היא "גוף זר" במזרח התיכון, רק מעיד עליך מי אתה ומה אתה, או שאתה פלשתינאי לאומן, או שמאלן קיצוני בור ועם הארץ שחולם בלילות על ברלין.

מה לך ולארץ ישראל ? כלום.

2. התרגלתי כבר כי שמאלנים קיצוניים כמותך (מה שנקרא עוטף איתן) תוקפים אותי לגופי ולא לדברי, לעצם העניין, האם יש לך משהו יותר רלבנטי לקביעות שלי על הנאכבה הצבוע והשקרי שלכם ?

3. אם אתה קורא לעדויות שאני מביא מה-יו טיוב על החינוך הפלשתינאי (שלא נטעה, לא החמאסי) המוקנה ברשתות השידור של אבו מאזן ("הפארטנר לשלום") להשמדת מדינת ישראל והחלפתה במדינה פלשתינאית - "רשימת לינקים מטופשת" - זה הסימן הכי ברור כי קלעתי למטרה - והיא, חשיפת פרצופכם השקרי, הזדוני והאנטי ציוני.

לכן כדאי שתתרגל לחטוף את האמת בפרצוף.

תת רמה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק יקר, יופי. המצער
  בריחת השמאל מהאמת   13/12/14 20:23
הוא שכשמרביצים חוכמה ודעת והוכחות לערבים או לאוהדי ערבים - זה נכנס לאזן אחת ויוצא מאזן שניה (וזה כולל את מורם ורבם כותב הזיוף הזה, אדם ללא בושה).
כתוב תגובה ל- בריחת השמאל מהאמת
הסיפור על קריאה לערבים לעזוב,
  ביקשת, קיבלת   13/12/14 20:34
הוא אגדת hasbara ציונית, שהופרכה על ידי הטרנספריסט הגזען והלאומן בני מוריס. רק כסילים כמוך ממשיכים לחזור על השקר הזה. וזו רק דוגמא אחת . אגב, ברלין זה רחוק, והטיסה לשם יקרה. עזה זה קרוב מאד, ואתה יכול ליסוע לשם באוטו. יש שם ים עם הרבה מים ואתה מוזמן לשתות ממנו. שבוע שוב.
כתוב תגובה ל- ביקשת, קיבלת
אז באתר זוכרות יש הסברה ציונית
  מגיב ותיק   13/12/14 21:58
...
שמע, אתם אפילו לא מסוגלים לשקר בסטייל, האתרים שלכם מלאים בעדויות התומכות בדברי ובדברי ה"ההסברה", הנה עדויות (די שכיחות) של שני ערבים מאיזור מגידו על שהתרחש באיזורם :

רקע: לאחר כשלון המתקפה של קאוקג'י (בתחילת אפריל 48) שהיה אמור לשחרר את המרחב ממגידו ועד חיפה, הייתה מתקפת נגד של ההגנה ונכבשו הכפרים באיזור מגידו שחלקם ננטשו (תחילת מאי 48) ומה שקרה לאחר מכן אפשר להבין מעדויותיהם של ערביי האזור שבגילוי לב אפילו לא הסתירו מה היה רצונם.

ולהלן עדותו של אחמד חסן מחאג'נה תושב אלאג'ון (מאתר זוכרות):

"...אנשי הצבא היהודי באו וכתרו את הכפר, חלק ליד תחנת המשטרה, וחלק ליד הגבעות מסביב, והתחילו לירות עלינו. ומפחד, האנשים עזבו את הבתים שלהם, אפילו השאירו את החפצים שלהם בתוך הבית, וברחו כל אחד למקום אחר. חלק למשֵירפֶה, חלק לזַלַפֶה, חלק למוס'מוס', אום אל-פחם, ג'נין. אני ומשפחתי הלכנו לזלפה. אחרי כמה ימים רציתי לחזור, כדי להביא את החפצים מתוך הבית. ירדו שני שוטרים או חיילים יהודים, שאלו אותי: "אתה מפה, מא-לג'ון?", אמרתי שכן, אז אמרו לי: "לך למוכתאר שלכם, תגיד לו שתחזרו לפה, תמשיכו לגור, תעבדו את האדמה שלכם, ואתם בטוחים". הלכתי למוכתאר, והוא לא האמין לסיפור, ואמר "אני לא חוזר", גם כי הסיפור לא נקלט בעיניו, וגם מתוך פחד. כי כבר שמעו סיפורים על מעשי טבח, סיפורים אחרים. עזבתי אותו, הלכתי לבית של איש מבוגר אחר, גם מכובד, שעשה חצר ליד הבית שלו, ושם התאספו זקנים כל יום. באתי, וסיפרתי להם את הסיפור, שביקשו שנחזור. כולם הדפו אותי, ולא האמנו לסיפור שלי. אמרו "לך מפה, אנחנו לא חוזרים"..."

ועדותו של מחמוד מחאמיד:

"... אמרו שהלוחמים רוצים לשחרר את פלסטינה, לא יודעים כלום המסכנים... אז קאוקג'י עם התותחים הפגיז את משמר העמק. אמרו לו בואו ח'לס, רוצים לשחרר את כל פלסטין. אז דפק כמה תותחים בלילה, ובסוף הלילה הצבא נסוג. בבוקר - אין צבא קאוקג'י. אז אנשים אמרו: "הוי מה קרה? זה ככה מלחמה? כמה פגזים מתותחים, ואיננו בבוקר? ח'לס פלסטינה?" אמרו: "טוב, אח"כ יבואו הצבאות הערביים הרשמיים, וישחררו את פלסטין". אבל אי האמון של הפלסטינים התחיל. ידעו שפלסטינה אבודה, ח'לס. אח"כ, היהודים כבשו את א-לג'ון. בהתחלה השתלטו על תחנת המשטרה של מגידו (איפה שהעתיקות של מגידו), ועל העמק. עדיין לא הגיעו לכפר. היו איזה 5-6 שוטרים בתחנת המשטרה, אז בקלות השתלטו עליה. אלה היו שוטרים ערבים שעבדו תחת האנגלים. האנגלים הפקירו את תחנת המשטרה. אבא שלי היה מאמין שכן צריכים לבוא הצבאות, ושצריך להלחם.

לסיכום :

מהעדויות הכנות של ערביי האזור הם אינם יכולים להלין אלא רק על עצמם, הם קבלו הודעות כי צבא השחרור עומד לכבוש את כל פלסתין, הם ייחלו לכיבוש פלסתינה כולה מידי היהודים, הם סרבו לחזור לכפריהם למרות שידולי היהודים ואולי חיכו לשחרור כפריהם ע"י צבאות הכיבוש הערביים – אבל זה לא הצליח להם.

לשקר הנאכבה אין רגליים
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הבאת את הסיפורים האלה
  הטמטום הותיק חוגג   14/12/14 00:13
כבר כמה פעמים. כתבו לך שהכל אמת, וזה מוכיח בדיוק את ההיפך ממה שאתה טוען. עדר הכסילות שלך הבין. אתה עוד לא. תבקש מאחד האידיוטיות שמעריצות אותך שתסביר לך. אגב, בפעם הבאה תביא גם קישור לאתר המצויין של זוכרות. יש שם עוד הרבה דברים מעניינים, שחשוב שאנשים ידעו.
כתוב תגובה ל- הטמטום הותיק חוגג
לפלשתינאי, קרא שוב שייכנס לך
  מגיב ותיק   14/12/14 01:01
לראש, גם אם העובדות בלבלו אותך, תמיד אפשר לקרוא שוב ולהתאפס :

להלן עדותו של אחמד חסן מחאג'נה תושב אלאג'ון (מאתר זוכרות):

"...אנשי הצבא היהודי באו וכתרו את הכפר, חלק ליד תחנת המשטרה, וחלק ליד הגבעות מסביב, והתחילו לירות עלינו. ומפחד, האנשים עזבו את הבתים שלהם, אפילו השאירו את החפצים שלהם בתוך הבית, וברחו כל אחד למקום אחר. חלק למשֵירפֶה, חלק לזַלַפֶה, חלק למוס'מוס', אום אל-פחם, ג'נין. אני ומשפחתי הלכנו לזלפה. אחרי כמה ימים רציתי לחזור, כדי להביא את החפצים מתוך הבית. ירדו שני שוטרים או חיילים יהודים, שאלו אותי: "אתה מפה, מא-לג'ון?", אמרתי שכן, אז אמרו לי: "לך למוכתאר שלכם, תגיד לו שתחזרו לפה, תמשיכו לגור, תעבדו את האדמה שלכם, ואתם בטוחים". הלכתי למוכתאר, והוא לא האמין לסיפור, ואמר "אני לא חוזר", גם כי הסיפור לא נקלט בעיניו, וגם מתוך פחד. כי כבר שמעו סיפורים על מעשי טבח, סיפורים אחרים. עזבתי אותו, הלכתי לבית של איש מבוגר אחר, גם מכובד, שעשה חצר ליד הבית שלו, ושם התאספו זקנים כל יום. באתי, וסיפרתי להם את הסיפור, שביקשו שנחזור. כולם הדפו אותי, ולא האמנו לסיפור שלי. אמרו "לך מפה, אנחנו לא חוזרים"..."

ועדותו של מחמוד מחאמיד:

"... אמרו שהלוחמים רוצים לשחרר את פלסטינה, לא יודעים כלום המסכנים... אז קאוקג'י עם התותחים הפגיז את משמר העמק. אמרו לו בואו ח'לס, רוצים לשחרר את כל פלסטין. אז דפק כמה תותחים בלילה, ובסוף הלילה הצבא נסוג. בבוקר - אין צבא קאוקג'י. אז אנשים אמרו: "הוי מה קרה? זה ככה מלחמה? כמה פגזים מתותחים, ואיננו בבוקר? ח'לס פלסטינה?" אמרו: "טוב, אח"כ יבואו הצבאות הערביים הרשמיים, וישחררו את פלסטין". אבל אי האמון של הפלסטינים התחיל. ידעו שפלסטינה אבודה, ח'לס. אח"כ, היהודים כבשו את א-לג'ון. בהתחלה השתלטו על תחנת המשטרה של מגידו (איפה שהעתיקות של מגידו), ועל העמק. עדיין לא הגיעו לכפר. היו איזה 5-6 שוטרים בתחנת המשטרה, אז בקלות השתלטו עליה. אלה היו שוטרים ערבים שעבדו תחת האנגלים. האנגלים הפקירו את תחנת המשטרה. אבא שלי היה מאמין שכן צריכים לבוא הצבאות, ושצריך להלחם.

לסיכום :

מהעדויות הכנות של ערביי האזור הם אינם יכולים להלין אלא רק על עצמם, הם קבלו הודעות כי צבא השחרור עומד לכבוש את כל פלסתין, הם ייחלו לכיבוש פלסתינה כולה מידי היהודים, הם סרבו לחזור לכפריהם למרות שידולי היהודים ואולי חיכו לשחרור כפריהם ע"י צבאות הכיבוש הערביים – אבל זה לא הצליח להם.

לשקר הנאכבה אין רגליים

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
5
היה צריך לגרש הרבה יותר !
  מסעודה משדרות   13/12/14 12:52
לתת ביטוי לכאבם ? נפלת על הראש מר קלינסקי ?
הם התכוונו באמת ובתמים להשלים את מה שהנאצים לא הצליחו לחולל, להזכירך הפרעות החלו בכ"ט בנובמבר 47, לא ב - 48, מי שבא לרצוח צריך לקבל פרס על שנכשל ?

לתת ביטוי לכאבם פירושו לתת לשקר לאומר את דברו, פירושו הכרה בשקר, על זה בדיוק נסב כל הוויכוח, בשבילם השקר הזה הוא הנרטיב ואינסנטיב לכל המהומות שלהם, הפשעים החצי לאומניים שלהם ולעצם היותם גייס חמישי בתוכנו בשבילנו ההיסטוריה היא הנרטיב !

אין על מה להתנצל כאן, לא על זה שהם ברחו ולא על זה שהדמוקרטיה הישראלית בחוכמה רבה העדיפה את זכות העולה היהודי, גם לעליה וגם לקבלת אזרחות אוטומטית על פני זכותם של בני לאומים אחרים.

הדמוקרטיה הקלאסית נעצרת במדינת לאום כמו ישראל במקום שם מתחילה הזהות האחרת לפגוע ביהדותה של המדינה וטוב שכך !

כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
6
"הרוצה לשקר מרחיק עדותו"....
  י.ש   13/12/14 17:09
"אנחנו בורחים מהאמת"...אמר אבי אבות הנסים מהאמת כמפני אש... בדיקה קצרה מעלה שהקומומפניקים היציעו לבן גוריון לדחות את הקמת מדינת היהודים..חלומם הרטוב,הקמתה של מדינה דו-לאומית שבה יתקיים הפסוק הידוע "וגר זאב עם כבש"...מי הכבש? ומי הזאב?...."איש האמת" מציע את הפתרון הבא:הפיכת יו"ש ליודן ריין,נכדי וניני הפליטים ישבו לשטחי מדינת היהודים (ערב מלחמת ששת הימים)...התוצאה,שלש מדינות ערביות נוספות במרחב...
כתוב תגובה ל- י.ש
כזבים של י.ש
  כזבים של י.ש   14/12/14 10:28
ערב ההחלטה היו נציגים לא מעטים מהציונים הכללים, כמו פרץ ברנשטיין, אהרון ציזלינג מאחדות העבודה ועוד שבמועצת העם הביעו חששות וביקשו לדחות את ההחלטה , גם ארצות הברית לחצה לדחות לפרק זמו את ההחלטה . בן גוריון הכריע שלא דוחים את ההחלטה . מק״י לא היתה שותפה לדיונים האלו . וכשהתקבלה ההחלטה ברוב מצומצם , התייצבו כולם מאחורי ההחלטה. בן גוריון החרים את מק״י כמו שהוא החרים עוד יותר את תנועת החרות.

במקרה הנאום של גרומיקו באו״ם הטה את הכף להחלטה התומכת בהקמת מדינה יהודית, וליתר דיוק בהחלטת החלוקה של הארץ.
כתוב תגובה ל- כזבים של י.ש
חצאי אמיתות והבנת הנקרא....
  י.ש   14/12/14 12:06
מפ"מ היתה מפלגה קומוניסטית אדוקה עד למותו של "שמש העמים". "בלי חרות ובלי מק"י" נאמר ע"י בן גוריון בנוגע להקמת קואליציה .באשר להצבעת בריה"מ(באמצעות גרומיקו),הצבעה זו נבעה מרצון לדחוף אצבע לעין של האמריקנים והמחשבה שמדינת תהיה חלק מהגוש הקומוניסטי....משנתאכזבו,תמיכתם היתה נתונה לשונאי ישראל... "הממונה על האמיתות",מדוע אין התיחסות שלך לשאיפותיו של הנשמה הרצחנית...
כתוב תגובה ל- י.ש
י.ש שבוי בשקריו
  י.ש שבוי בשקריו   14/12/14 16:55
ההחלטה לא לדחות את ההכרזה נפלה ברוב של קול אחד. בין אלו שגילו חשש וביקשו לשקול דחיה היה זרח ורהפטיג מהפועל המזרחי, פנחס רוזן מהפרוגרסיבים, ברנשטין פרץ מהציונים הכללים, ציזלינג מאחדות העבודה ועוד.. (בכלל עוד לא היתה מפ"ם).
כתוב תגובה ל- י.ש שבוי בשקריו
נו....אז אמרת....
  י.ש   14/12/14 19:41
מפ"מ הוקמה בינואר 1948.מינהלת העם (שכללה 13 חברים שעליהם הוטלה המשימה להכריע בדבר הקמת מדינת ישראל עם תום המנדט), הוקמה באפריל 1948....כמדומני שינואר 48 מקדים את אפריל 48...מה דעתך....
כתוב תגובה ל- י.ש
7
לא כולנו - רק אתה
  סניל   13/12/14 21:55
כתוב תגובה ל- סניל
8
ניתן ליישם רק פיתרון חד צדדי
  דודי30   14/12/14 00:07
לא צפוי הסכם בעתיד הקרוב,ניתן ליישם רק פיתרון חד צדדי:

1.גבולות מוגדרים ומגודרים בין ישראל לפלסטינים.המשך גדר ההפרדה בתוואי מותאם שמנתק את הפלסטינים ממדינת ישראל. ז"א שביהודה ושומרון ייקבע הגבול בבקעת הירדן.ישובים יהודים יסופחו בחוק לישראל ,ישובים ערבים יסופחו לפלסטין. ישובים קטנטנים ומבודדים ביו"ש יועתקו לתוך גושי הישובים.

2.פליטים פלסטינים יוכלו להתיישב אך ורק בפלסטין.אף לא פליט אחד יתיישב בישראל.

3.ריבונות מלאה בירושלים עם התאמות לפי תוואי עוטף י-ם.

מענה לטרור פלסטיני שייצא מאותם שטחים חייב להתבסס על האסטרגייה של "עופרת יצוקה" ו"עמוד ענן", כתישה אווירית.
כתוב תגובה ל- דודי30
9
להקים את המדינה הפלשתינאית
  הקץ לסכסוך   14/12/14 09:47
אנחנו בורחים מהאמת, שחי כאן עם אחר. עם שיש לו כמיהות לאומיות כמו שיש לנו. אם לא נכיר בזכותו להקים מדינה לצד מדינת ישראל, אם נלך בדרך הימין המשיחי שמשתלט על ממשלת ישראל, ננציח כאן מלחמת דמים ורק מלחמת דמים.
כתוב תגובה ל- הקץ לסכסוך
10
הם רוצים הכל מהנהר ועד לים
  יעקב יעקב   14/12/14 11:04
שדים אוחזי קילשונים ערפידים וזומבים סנטהקלאוס ומיקימואס זה מה שאתם ,,נכנסה בכם רוח תזזית רוחות טומאה מאותו הזן של נברוזה דיבוקית ,,פסיכוזה אורגנית של הזיות וסדיזים ללא בושה נגד אחיכם היהודים השאריות שמצאו חזרו לאדמת קרקע קטנה לחלקת אלוהים הקטנה האחרונה שנשארה להם תחת השמש אחרי אלפיים שנות גלות ושוואה, בראיון נדיר בערוץ החדשות הנודע אלגזירה מדוחה בירת קטאר אמר אבו מאזן כשענה לשאלה של המראיין למה לא קיבלתם את ההצעה של אולמרט וגם של אהוד ברק ראש הממשלה ושר הצבא שלהם שהציעו לכם כמעט 99% מהשטחים כולל הישובים היהודים ביהודה ושומרון שיהיה עליהם לבחור בין לחיות תחת שלטון פלסטני או להתפנות עמוק לשטח גבולות 67, היושב ראש אבו אבו שישב בראיון יחד עם עריקאת ענה כך בתירגום מערבית: למה למהר ?? אנחנו רוצים הכל מעבר לגבולות 48 זה שלנו וגם זה שלנו סבלנות "זה כוח" ראו אותם,, הביטו בהם ,, איך הם עושים את העבודה עבורנו בסוף נקבל הכל מהנהר ועד לים נשאיר להם את הברירה לחיות תחת שלטון ערבי או לחזור חזרה מאיפה שבאו,, הקולונל הנאצי רודלוף הס מפקד מחנה הריכוז של אושוויץ נשאל איך מבחינה טכנית יכולתם להשמיד 10,000 בני אדם ביום "הס ענה" בלי שיטוף הפעולה שלהם לא היה אפשר היה פורץ מרד, ההריגה היה עניין קל אמר הצורר לא היה אפילו צורך בשומרים כדי לדחוף אותם לתאי הגזים הם חשבו שהם הולכים למקלחות להתקלח ,, היהדונים שעמדו בשני צדי הדרך שהוליכה לכבשני הגז עזרו להם להגיע למקלחות,,איך ההיסטוריה עומדת לחזור על עצמה חלילה שנית ,בעזרתם הפעילה של הבוגדנים של היום שהם הצאצאים של הבוגדנים מאתמול שהדריכו את הרבבות לצעוד אל כבשני הגז
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
ליעקב יעקב
  יעקוב....   14/12/14 17:20
הפרזת בגדול.
כתוב תגובה ל- יעקוב....
11
שבוע טוב שיהיה לך, איתן
  שבוע טוב   14/12/14 17:40
איתן, קשה לי להבין מה מניע אותך. אתה מפרסם את דבריך באתר בינוני לכתובת של קהל מגיבים היסטרי. אז לשם מה כל המאמצים האלה.
כתוב תגובה ל- שבוע טוב
12
הסכסוך עם הפלסטינים
  kdavid22   15/12/14 06:37
אינו סיכסוך טריטוריאלי. בשנת 1850 כתב דיפלומט בריטי שישב בטורקיה למשרד החוץ בלונדון. "אנחנו ניתן ליהודים להקים מדינה בארץ ישראל ואז יבואו המוסלמים ויגידו שזו המדינה שלהם" חפשו ראיון שפוסם בעתון הארץ בו מראיין ארי שביט את שלמה בן עמי על המו"מ עם הפלסטינים.
כתוב תגובה ל- kdavid22
13
מזדהה לחלוטין עם קלינסקי
  עודד ב   15/12/14 21:59
אני מסכים לחלוטין עם קלינסקי שנעשה עוול לעם הפלשתינאי אשר גורש מכ400 כפרים ובתור התחלה לפצוי הולם בוא ונתחיל להחזיר להם כ80 כפרים אשר מאוכלסים כיום על ידי 80 קיבוצים ואחר כך נלך הלאה.מה דעתך???
כתוב תגובה ל- עודד ב
14
צר לי
  אזרחית שאכפת לה   17/12/14 01:08
אבל אם אתה אכן מורה לתנ"ך,עליך לדעת כי בתורת עם ישראל כתוב במפורש שארץ ישראל שייכת לעם ישראל והובטחה לו מפי האלוקים!מי שאינו מאמין באלוקים ובהבטחותיו לא יכול ללמד את התנ"ך משום שדעותיו מסולפות והתורה היא תורת אמת,תורת חיים האומרת בין היתר כי הבא להורגך השכם להורגו.אם היו לי ילדים הייתי דואגת שלא ילמדו את התנ"ך מפיך! יתרה מכך-כאשר בצד השני-הווי אומר-כל המוסלמים!-יהיו כתבות על סבלינו שלנו-תביא את הצד שלך.כל עוד זה לא קורה אל לך לומר שאנו "מולכים" עליהם.על מה אתה מתנצל??על זה שהגענו לאחר גלות וחורבן של שנים לארצנו המובטחת? יש לי סיפור קצר בשבילך:במהלך מלחמת "צוק איתן" התראיין שבח וייס(יו"ר הכנסת ושגריר ישראל לשעבר)בתקשורת הארופאית במסגרת תרומתו להסברה הישראלית בחו"ל ובאחד הראיונות אמר לו המנחה:"איני יודע,אבל אולי היהודים לא מתאימים למזרח התיכון....." ענה לו שבח וייס בציניות:בסדר בסדר,אתכם אדוני,הרי כבר ניסינו...."עכשיו אדוני המורה,עליך להבין שבכתיבתך על "שלטוננו בעם אחר" אתה בעצם הורס את כל מה שמשקיע משרד החוץ בהסברה הישראלית.תחשוב בפעם הבאה לפני שאתה מושך בשבט סופרים.... 
כתוב תגובה ל- אזרחית שאכפת לה
תנ״ך כפשוטו כקוראן כפשוטו
  יוסי פלס   2/01/15 21:23
מי שמאמין כפתי בתנ״ך כפשוטו אכן מתאים מאוד למזרח-התיכון, שבו פנאטיות דתית ואמונה פרימיטיבית פשטנית בכתבים עתיקים חוגגות חגיגה מקאברית של דם ודמעות. גם הפונדאמנטליסטים האיסלמיים קוראים את הטקסטים המקודשים להם כמוך, אזרחית שאיכפת לה (או, בעצם, אזרחית שלא איכפת לה כלל, כמה קורבנות גובה האמונה המטופשת שלך בהבטחות ״אלוקיות״ מדומות). אוסף השרידים הספרותיים המהווה את התנ״ך הוא מעשה ידי אדם והקריאה בו אמורה להעשות זכה וטהורה יותר במעלה הדורות, ולא להיפך.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il