s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ביי ביי, ביבי
מאת: שולמית קיסרי  |  14/12/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
קיבלתי את ההצעה
  אהרון שחר   14/12/14 14:16
אצלי הפטנט של מנעמי שלטון יגיע אל קיצו. עוד הצעות?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לפרסם מחיקת חובות לכלבי הסמול!
  ע_הראל   15/12/14 14:21
זהו השוחד הגדול בהיסטוריה שלקחו כלבי הסמול ימח שמם לעצמם … "הלוואות" במיליארדים ואח"כ מחיקת חובות ע"י הבנקים של מפא"י בלי חשבון בארץ ובחו"ל לכלבי הסמול, ומאידך תפירת תיקים ליריבים פוליטיים בלי הבדל דת, צבע או לאום, ע"י הפרקליטות של מפא"י כחלק מאסכולת השיפוט הרקובה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
האובססיה היא לא רק שלך.
  אהוד פרלסמן   14/12/14 14:59
את מספרת בגאוה רבה על האובססיה שלך נגד נתניהו, ואפשר לחשוב שזה רק את. האמת היא שכל השמאלנים שונאים את נתניהו שנאת מות, ושנאתם נובעת אך ורק(!) מהעובדה שהוא מחזיק בשלטון שהם משוכנעים ששיך להם מקדמת דנא ועד עולם. ברור כשמש שלו מצבנו המדיני/כלכלי היה בדיוק זהה לזה של היום, אבל היינו תחת שלטון מרצ, לא היית כותבת מילה אחת מאלה שכתבת עכשיו. אבל כולכם עוד זהב מול אותו פלמ"חניק, שראיתי במו עיני בטלויזיה, ונמנה כנראה על אלה שירו בניצולי אלטלנה ששחו חסרי ישע אל החוף מהאוניה הטובעת. והפלמ"חניק הזה אמר, ובמו אוזני שמעתי, "בשבילנו הם היו נאצים". לזה את כבר לא תגיעי, וטוב שכך.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פוצלמן - מגדולי השוטים באתר
  SHEMESH BEGIVON   14/12/14 18:53
האיש הזה, פוצלמן, איננו אלא שוטה מובהק, שלא מסוגל או רוצה להבחין במאמר משכנע שכתוב היטב, רק מפני שניחוחו אינו עולה בנחירי אפו. ליצן עלוב-נםש זה שאינו רואה ממטר מי שאינו ימני-קיצוני וטיפש כמותו, יכול ללמוד מכותבת המאמר מהי כתיבה לעילא.
כתוב תגובה ל- SHEMESH BEGIVON
הסתנוורת
  שמש   14/12/14 22:01
כתוב תגובה ל- שמש
אחרי שאמרת את זה, כעת נגב את
  מגיב ותיק   15/12/14 02:41
הצבע החום שנדבק ללשונך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה צודק ב100אחוז!!
  מ.אלקרייאף   14/12/14 19:11
גברת קיסרי את מי תמליכי ?? את מועמדי מוזס ..או את מועמדי התשקורת...עכשיו ברור עוד אחת מכנופיית ..רק לא נתניהו..השנאה טורפת לכם כל חלקה טובה בשתי האונות של הראש..אתם תמשיכו לנבוח רק לא נתניהו ..ואנחנו נצעד עד הממשלה הבאה רק עם נתניהו..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
זו מחלת נפש ועיוורון אהוד...
  אמנון111   14/12/14 19:21
לא מפריע לגברת שמושא חלומותיה לראשות ממשלה שתק בחקירת משטרה, לא מפריע לה שבמו"מ הראשון שלו עם הציפור המעופפת ששווה 0 מנדטים הוא גיחך את עצמו לדעת, והעניק לה רבע מכסאות המלגה...פשוט לא יאמן כמה מטומטמת אפשר להיות..ועוד לדבר בשם הציבור...מי שמך רפת שכל שכמותך?
כתוב תגובה ל- אמנון111
3
תקשיבי...
  אמנון111   14/12/14 19:13
את כזו מטומטמת שחבל לבזבז אותיות עלייך ושכמותך. סקר אחרון לידיעתך ..מי מתאים להיות ראש ממשלה? תוצאה ביבי 40%. דברי בשמך רפת שכל. אם בוז'י "זכות השתיקה", וציפי שבגדה והפיצה לכל רוח כל מפלגה שקיפצה לה בשנים האחרונות הם מושא חלומותייך אז תתפלשי איתם ואל תדברי בשם הציבור. עלובת נפש.
כתוב תגובה ל- אמנון111
4
חוצפנית
  אלפרדו   14/12/14 21:26
באיזה חוצפה ועזות מצח את כותבת על ראש ממשלת ישראל גם אם הייתם בגן יחד . איפה הכבוד המינימלי לתפקיד ? יש כמוך עשרות אלפים שלא בוחרים בביבי ואת דעתם הם מציגים בקלפי ויש מאות אלפים שתומכים בביבי למרות דעתך . אז קצת צניעות שאת מדברת על הגדול מכולם ולולא ביבי מדינת ישראל ענין של זמן סופגת שואה שניה מרושעת קטנה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו
5
מאמר ראוי
  דונה גרציה   14/12/14 21:50
כהונת המלך נתניהו הראשון החלה ב1996
אם זכרוני לא בוגד בי בקדנציה הראשונה הוא מימן מכספי ציבור גם את החיתולים של בנו הצעיר

מענין לבדוק בכמה גדל תקציב ראש הממשלה תקציב בית ראש הממשלה ומשרד ראש הממשלה ביחס לעלית יוקר המחיה מוצרי מזון ביחס לעלית מחירי הדירות ביחס לעלית השכר ביחס לעלית המדד בכל שנות כהונתו במיוחד
כתוב תגובה ל- דונה גרציה
גלידה פסטוק=לריפוי שנאת נתניהו
  ע_הראל   15/12/14 11:01
מציע לך דודה יקרה (ולקיסרית האדומה לעיל) את תרופת הפלא למחלת הנפש של "עשב" (עדר שונאי ביבי); ובכן כל שונאי נתניהו תבלעו כמויות גדולות של גלידה פיסטוק (בקצב הכי מהיר שאתם יכולים)! §¤§¤§ תרופה זו מאושרת ע"י FDA, ובכל מקרה אין לכם מה להפסיד; או שתתרפאו בלי נדר, או שתיחנקו ולא תסבלו יותר.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
חבורת מפגרים
  עליזה דוד   14/12/14 22:02
מי שרוצה להבין למה צריך להחליף מיד את נתניהו שיקרא את תגובות ההבל של מעריציו הסובלים מיובש בקומה העליונה.
כתוב תגובה ל- עליזה דוד
נכון
  אהרון שחר   15/12/14 10:21
לפתע מרגישים כמו במחניודה, כל הצחצחים יצאו מהחורים. לא יאומן, יש לה ביקורת כל כך מנומקת ומפורטת לאורך שנים והביביסטים צורחים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
שופו שופו איזה ביקורת עניינית!
  ע_הראל   15/12/14 12:54
לא ביקורת ולא נעליים אלא תעמולה ניו נאצית ממוחזרת של שכיר העט (של יחימוביץ') א.שחר, בנוסח ביבי שרף 44 ילדים בכרמל, והקריב 70 חיילים בצוק איתן כדי לשפר את מעמדו הפוליטי. §¤§¤§ תעמולה ניו נאצית ממוחזרת כבר אמרנו?
כתוב תגובה ל- ע_הראל
7
לפניכם פרופגנדה צווחנית שונאת
  ביבי מקנאה.   14/12/14 22:17

בתקופת ויקיליקס אין יותר סודות כפי שהיה פעם.

הציבור כבר יודע את תוכניות הפוטש שניסו לגבש מאחורי גבו של נתניהו, בעודם יושבים בתוך הממשלה. זהבה גלאון הודתה בכך אצל איילה חסון ברשת ב' ביום חמישי האחרון.

כדי להסתתר מאחורי זה, הוציאו סלוגן מוכן: "ביבי רדוף פאראנויה".

בוז'י קיבל הנחייה מיועציו לצעוק "מהפך! מהפך! מהפך!. פחחחחח ! עמד בוז'י וצווח כמה פעמים "מהפך" תוך הושטת ידו קדימה בסינכרוניזציה מושלמת עם הצווחה שיצאה לו.

מעניין מאד שכתבלבי התשקורת לא הזדעזעו מדברי הרפש שיצאו מפיה של בת הזוג הפוליטית שלו, שטפון שלניבול פה ושמות גנאי כלפי ראש הממשלה, מלמדים יותר על הגברת האריסטוקרטית הזאת מאשר על מושא קללותיה.

הציבור שומע ומבין. ב-17 במרץ 2015 הבוחרים ידעו איזה זבל פופוליטי בדיוק יצטרך לסלק מעל פניו.
כתוב תגובה ל- ביבי מקנאה.
8
היא חזרה ובגדול
  באום   14/12/14 23:45
קיסרי חזרה לשדה הפוליטיקה בסערה ויורה בליסטראות בקצב של מאג.אין דבר משמח יותר מהעובדה שקיסרי עדיין בכושר והנה היא מפציעה כמו בימים עברו.יפה גם שקיסרי נותנת כתף למאמץ האדיר של חוגי השמאל להפיל את נתניהו מהשלטון.והשמאל יודע בדיוק למה זה הזמן להכניס לחמישי.משום שמחר השמאל העכשוי כבר לא יהיה קיים.אם הם לא ינצחו עכשיו,הם נמוגים מהמפה לתמיד.וזאת משום שמחנה בלי אידיאולוגיה,בלי רעיונות,בלי תוכניות,בלי יכולת מינימלית לראות את המציאות,לא יכול להיות קיים.לא פלא שהסיסמא שלהם היא ”רק לא ביבי”,מה יש להם להגיד חוץ מזה? למחנה השמאל אין השקפת עולם,יש לו רק את מדורת השבט.אבל מדורה כמו מדורה סופגת לבסוף את ”כיבוי הצופים”.וזה הפחד של קיסרי.מה היא תעשה בלי מדורת השבט? על כן היא לוחצת על ההדק בהיסטריה ומקווה לפגוע,אבל היא לא.
כתוב תגובה ל- באום
9
אל תגידו שלא ידענו
  סיריוס   14/12/14 23:46
יש אנשים שמתריעים על הסכנה ששמה ביבי נתניהו ,הסכנה מתעצמת מיום ליום ויורדת לחיי האזרחים הטובים המשלמים מיסים בלי למצמץ הסכנה מערערת את אושיות המדינה הסכנה פוגעת ברעיון ובמרחב הציוני .אנו האזרחים נהפכנו לניצבים כאחוזי אמוק לפני הסכנה .אך כל סכנה יכולה לחלוף על ידי הרחקת הגורם המזין אותה .תרבות השקר כן זו התרבות שייחדה את העולם הערבי הגיעה אילנו והתעצמה בידי ביב נתניהו .אזרחים יקרים מימין ומשמאל לא רעיונותיכם הם הבעיה אלא האיש ביבי הוא הסכנה לכולנו .בחודש מרץ נגיע לקלפיות לא חשוב במי אתם בוחרים רק לא ביבי המשקר לכולנו .המצביע לביבי כנראה אוהב את תרבות השקר .ראו הוזהרתם ,אל תגידו שלא ידענו כפי שעם אחר וניצבים אחרים טענו במאה הקודמת
כתוב תגובה ל- סיריוס
נודה לך
  באום   15/12/14 00:22
אם תאמר לנו בדיוק היכן נתניהו שיקר.אגב,אם השמאל יעלה לשלטון לא רק נתניהו לא יאכל גלידה,גם אנחנו לא נאכל גלידה.כי מי יכול לשבת ולהנות בגלידריה כשאמבולנסים מפנים הרוגים ופצועים מהרחובות.אני מקווה שהציבור זוכר את זה,איזה ממשלות הביאו לנו בתי קפה עולים באוויר.נכון,זו של רבין וזו של ברק.בתקופתו של נתניהו ישבנו על המדרכה והרבצנו ריבת חלב ואגוזי פקאן.אז למה בעצם להחזיר לשלטון את אלה שמנעו מאיתנו לאכול גלידה בשקט בקניון.
כתוב תגובה ל- באום
10
מאמר הסתה ירוד ונמוך
  מגיב ותיק   15/12/14 02:47
כנראה שנצטרך להתרגל לגל העכור הזה מכיוון הקיסרית, הקעלינסקעי, הלייב ושות' - עד לבחירות.

לסתום את האף ולתת לצחנה הזו לחלוף.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
נכון=תן לצחנה הניו נאצית לחלוף
  ע_הראל   15/12/14 14:30
ראה פירוט שלי בסוף תגובה מס' 6 לעיל.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
11
לא מפריע לקיסרית שנאצי ממן את.
  סלית   15/12/14 20:53
בכלל לא מפריע לקיסרית שנאצי ממן את עתון הארץ. זה נראה לה דמוקרטי לחלוטין. את זה צריך להוציא אל מחוץ לחוק ויפה שעה אחת קודם. אסור לאפשר לנאצי ואין זה משנה אם הוא קורא לעצמו לשעבר לממן עתון ישראלי שכותב על ישראל!
כתוב תגובה ל- סלית
12
נתניהו ענק לעומת בוזי+לבני
  יהודי מפוכח   16/12/14 23:09
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
13
"אנשי ליכוד ותיקים"? גיחי גיחי
  גיחי   16/12/14 23:30
טריק קבוע של השמאל: בכל מערכת בחירות הוא מפציץ אותנו ב"אנשי ליכוד ותיקים" שמאסו כביכול בליכוד בגלל המנהיג הלא-ראוי שלו. את הטוקבקים ממלאים שמאלנים שמתחזים ל"מצביעי ליכוד מאוכזבים", ובעלי טורים משכונת בבלי וצפונה מסבירים לנו שמנהיג הליכוד הנוכחי אינו מגיע לקרסוליו של מנהיג הליכוד ההיסטורי (זה שאותו את השחירו בזמנו וסיפרו שהוא אינו מגיע לקרסוליו של מנהיג הליכוד שקדם לו).
כתוב תגובה ל- גיחי
גיחי=גםלנימוק הזבל של מרק בריל
  ע_הראל   17/12/14 19:23
מרק בריל (שהובא בתחילת המאמר לעיל, כדוגמא כביכול לליכודניק "מאוכזב" רחמנא ליצלן), נימק את "המהפך" כביכול אצלו … מפני שנתניהו הלך לבחירות - למרות שהיה יכול להקים ממשלה חלופית (בכנסת הנוכחית)! ואללה! §¤§¤§ אז האם מישהו שמע פעם נימוק זבל יותר מופרך מזה? הלא ישראל ביתנו הודיעה רשמית שזה לא בא בחשבון, נקודה! ומאידך גם דרעי טען בקולו שהוא הבטיח (וקיים) לנתניהו שלא ייתן יד להדחתו (ע"י ממשלה חלופית בכנסת ה19) אם נתניהו אכן יקדים את הבחירות.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
14
מצביע לנתניהו
  humanape   17/12/14 12:44
תודה גברת קיסרי, ובכל זאת אמשיך להצביע נתניהו. ראש הממשלה הטוב ביותר שידעה מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- humanape
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il