s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
[צילום: AP]
יאיר נבות
הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצ...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הלילה הזה הוא אנחנו, עם עבדים מזה רעב, מוכה, חבול ומובס, העומד לרגלי הר סיני העשן וכאיש אחד בלב אחד זועק "נעשה ונשמע", אוסף שבטים שהתלכד לכדי עם, העם היהודי שהביא לעולם את הצדק, הח...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו אינו בגין
מאת: איתן קלינסקי  |  14/12/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נכון. נתניהו הרחק שמאלה מבגין
  אהוד פרלסמן   14/12/14 14:31
מי שדיבר על שתי מדינות לשני עמים נמצא ת"ק פרסה שמאלה מבגין, והאמת היא שאני משוכנע שאתה יודע את זה בדיוק כמוני. אבל כשם שבמאמרך הקודם התעלמת מהעובדה שהערבים הם שקמו עלינו לכלותינו, כך גם במאמרך הנוכחי אתה מתעלם מהעובדה שבגין לא היה חולם להעלות על דל שפתיו את סיסמת מצפ"ן "שתי מדינות לשני עמים". (והאמת היא שגם גולדה לא היתה חולמת על כך). וחוץ מזה, אני די משוכנע שכשבגין חבר לציונים הכלליים אתה אפילו לא חלמת לשבח אותו על התמתנותו כביכול. כל אנשי המחנה שלך השמיצו את בגין כל חייו, קראו לו פשיסט כשכולם יודעים שהם מתכוונים לכך שהוא נאצי, והתחילו לדבר בשבחו רק אחרי מותו, מתוך מטרה להציג את עצמם כמי שיודעים להעריך יריב פוליטי ישר והגון.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לאהוד פרלסמן
  דן..   14/12/14 17:18
לאהוד פרלסמן, תרשה לי להחמיא לך ולשבח אותך, שאתה מעמיד יפה את עמדותיך הימניות המוצקות בלי לגלוש לקללות ולגידופים כמו שעושים כאן מימין ומשמאל. קראתי את מאמרו הקודם של איתן, שאני מסכים עם תוכנו, אך מסכים גם איתך, שאיתן שגה בכך, שהוא לא העלה במאמר את אשמת הערבים בפרוץ המלחמה. לעצם המאמר הזה. אני מסכים עם איתן, שמנחם בגין עשה את הדרך מהימין של שתי גדות לירדן לעבר המרכז ובזכות התפנית הז הוא זכה בשלטון. היום עושה את כל הדרך מהמרכז ימינה בנעמין נתניהו, כשממגנטים אותו הימין הקיצוני של הבית היהודי, ולא דמויות כמו דן מרידור.
כתוב תגובה ל- דן..
לאהוד ולהקת האסקופות הנדרסות.
  י.ש   14/12/14 23:01
אהוד,נאמר לשלמציון המלכה "אל תיראי מהצדוקים ומהפרושים אלא מהצבועים"...זהירות!...בגין הפך "למאור הגדול" של הצבועים.. האסקופות הנדרסות,נתניהו אינו בגין ואתם אינכם רודפי שלום ואבירי הצדק...הביטו לאחור וראו החורבן היתמות והמוות שאתם מותירים לכל אשר אתם פונים...
כתוב תגובה ל- י.ש
י.ש מתמיד בהפגנת מנת הכסילות
  ידידיה   15/12/14 12:25
י.ש מתמיד בהפגנת מנת הכסילות היומית שלו. הוא מתחרה עם מגיב ותיק מי יצליח להיות יותר אסקופה נדרסת של הכסילות.
כתוב תגובה ל- ידידיה
ידידיה,בר מזל הנך....
  י.ש   15/12/14 19:27
יחדיו עם איצי,הגב' בנאי סובל ועוד מתי מספר הזוכים לתגובתי... "התכתבות" אתכם,משל הוא למסע לעבר הרחוק,עת דינוזאורים התהלכו ע"פ כדור הארץ...הרבה בשר ומוח קטנטן...וסופם..ברררררר...
כתוב תגובה ל- י.ש
2
עוד מאפיין חשוב בכתיבה של
  רפי לאופרט   14/12/14 14:55
קלינסקי: גילויים סנסציוניים!
הפעם אנו מתבשרים שנתניהו אינו בגין. היה מישהו רציונלי בישראל שחשב שנתניהו הוא כפילו של בגין?!
ומדוע אנו צריכים שנתניהו יהיה כפילו של בגין? כל מה שעשה בגין היה חף מכל שגיאה? בגין התאים לתקופתו, ונתניהו צריך לתפקד בתקופה אחרת, מאוחרת בכ- 35 שנים מזו של בגין, ובנסיבות אזוריות, עולמיות ולאומיות שונות באופן מהותי. מדוע עליו להיות בגין?!
קלינסקי הוא אמנם מורה לתנ"ך אבל האם הוא אינו מבין שהמציאות הפוליטית, המדינית והאסטרטגית משתנה מספר רב של פעמים במרוצת 35 שנים? אפשר שבין עצמו היה משתנה אילו חי בתקופה זו, מפני שהוכיח כושר הסתגלות לגמרי לא רע בצעירותו. ואפשר בהחלט שאלמלא כך לא היה נבחר לעמוד על יד הגה המדינה.
נתניהו איננו בגין וטוב שכך. לא רק העולם השתנה, גם דעותיהם ועמדותיהם של מי ששופטים אותנו על מעשינו השתנו, יריבינו השתנו, וגם מערך העמדות בציבור הישראלי השתנה כפונקציה של הניסיון שנצבר מול הערבים, מול העולם ומול ההבנה ההולכת ומתבססת יותר ויותר בציבור היהודי בישראל, שמה שהיה טוב לימי תכנית החלוקה, אינו טוב לימי חמאס, חיזבאללה, דעא"ש וגרעין איראני. לדעתי התהליך הזה עדיין בעיצומו וטרם הגיע לכלל גיבוש המשקף את מלוא המשמעויות של המציאות האזורית החדשה והשלכותיה.
כל מי שרוצה להחזיר אותנו בתנאים אלה למציאות של ימי בגין - הזוי. כל מי שרוצה לומר שלא חשובה המציאות וצריך לדבוק דוגמטית במחשבות היפות של פעם - אוטיסט. וכל מי שסבור שדוגמאות היסטוריות תמיד רלוונטיות למצב הקיים - לא רציני.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ביבי הולך אל חיק הימין המשיחי.
  לרפי, אתה צודק   14/12/14 18:49
כתוב תגובה ל- לרפי, אתה צודק
3
התרפקות השמאל על בגין בעיתית.
  איתן היקר   14/12/14 15:03
היא מתעלמת, ואפילו מנסה להשכיח ולשכתב, את הפן הכוחני והאלים שהיה באיש הזה. בגין היה מעריץ גדול של צבא, כח צבאי וגנרלים, על גבול הפשיזם ממש. הוא גם שיכלל את השימוש בכח למטרות פוליטיות, שבו נקטו גם קודמיו ממפא״י, ולא נרתע מלהצהיר בגאווה בשנת 82, שמלחמת לבנון שאך החלה היא ״מלחמת ברירה״, שמטרתה להשיג ״סדר חדש״ בלבנון, היינו שינוי המשטר שם לכזה שישתף פעולה עם מדיניות ישראל במזרח התיכון. בכך היה גם טוב, שהרי הוא חשף את השקר הגדול של מפא״י על ״ישראל שוחרת השלום שנלחמת על מנת להגן על עצמה״, שהרי גם המלחמות שקדמו למלחמת לבנון היו תמיד ״מלחמות ברירה״, אבל הוא גם נתן גושפנקה לשימוש בכוח צבאי לצרכים פוליטיים, מבלי שאפילו מנסים להסוות זאת בטיעוני הגנה או ביטחון. מאז ישראל רק הולכת מדחי אל דחי, כאשר כל מלחמה אלימה מקודמתה, ולא מביאה שום תועלת (גם מלחמת לבנון לא הביאה), אלא רק שפך דם גדל והולך, עד לשיא הנורא של צוק איתן, והעתיד השחור משחור רק לפנינו. ניתן להבין את הסימפטיה לבגין ולליכוד של בגין כאשר רואים את נתניהו והליכוד של היום, עם אלקין, רגב, דנון, לוין, אקוניס ושאר חבריהם. זה נכון גם, שבגין והליכוד של אז היו ליברלים, מה שהכניס את המדיניות שלהם אז לאיזו תבנית הגיונית יותר, זהירה יותר, ובעיקר כזו שיש בה גם מגבלות של יושר, הגינות, צניעות ואפילו חמלה. כיום לא נותר מהליכוד אלא גזענות קרה ואלימה, שמעוררת גם גועל ובעיקר אימה. אין להעלות על הדעת היום איש בליכוד, שיצהיר בגלוי על כך, שיש לבטל את חוקי החירום ותקנות המלחמה לשעת חירום, מהסיבה שהם פוגעים בדמוקרטיה. הדמוקרטיה (אמיתית או מדומה), לא מעניינת שם היום את אף אחד. עם זאת, ״מורשת בגין״ של מלחמת לבנון היא שהולידה את הליכוד של היום. זה תהליך בלתי נמנע שראשיתו בגאווה בשימוש בכוח שלא לצרכי הגנה (גם אם במגבלות מסוימות), וסופו בראיה שכח הוא חזות הכל, ובהכרה, שמי שבידו הכח יכול להשתמש בו להשחית, ללא מגבלות וללא עכבות, כפי שהמצב היום.  
כתוב תגובה ל- איתן היקר
קשקוש עלוב
  מגיב ותיק   14/12/14 17:18

כל כך הרבה סילוף, כל כך הרבה שקרים שחבל"ז.

מומלץ שתחזור לאתרי השמאל הקיצוני לשפוך שם את התעמולה הפשיסטופלשתינאית שלך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המגיב הותיק משתטה
  איריס השוטה.   14/12/14 18:29
המגיב הותיק חזר מנסיעה באוטובוס לאונברסיטה יחד עם איריס, כשהנהג הוא ארתריאי ומחליפו הוא סודני. אז כמו שההמגיב הותיק שבוי בהזיותיה של איריס, הנוסעת באוטובוסים של חברת דן נהוגים בידי סודנים, כך גם נראות התגובות של הותיק הזה.
כתוב תגובה ל- איריס השוטה.
שיקלו על הבנת כתבי הכסיל הותיק
  כמה כללי אצבע   14/12/14 18:29
קשקוש גמור- תגובה לאמת צרופה. כמה הערות- צרור הבלים. בשבילך, עוד פעם- קופי פייסט של הבל שנכתב בעבר. כמה קישורים- צרור הפניות לאתרי ימין הזוי (למי שיש לו זמן מיותר), דברי חוכמה- הודעה של אחת מעדר המעריצות הטיפשות. פלסתינאי עלוב- כל מי שכותב את האמת על הציונות. תעמולה שקרית- האמת על פשעי ישראל. מדינת טרור- כל מדינה ערבית שהיא, אפילו אם היא נמצאת על הירח. אמת- שקר. ציטוט מאצ״ג- שנאת ערבים גזענית בכיסוי אמנותי (בניון לא מספק את הסחורה). העובדות מבלבלות אותך- המעריצות נטשו והכסיל נשאר לבד ומיואש.  
כתוב תגובה ל- כמה כללי אצבע
לפלשתינאים, התבלבלתם בכתובת
  מגיב ותיק   14/12/14 21:06
לצמד החוזה מדינת הפלשתינאים, התבלבלתם בכתובת, כאן זה לא אתר מהשמאל הקיצוני מהסוגים להם אתם רגילים, רוב הכותבים כאן הנם ציונים טובים, אם כל כך רע לכם במדינה הציונית ה"פושעת" אתם מוזמנים לארוז ולעבור לרשעות הפלשתינית.
ההובלה עלי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
השמאל אינו מתרפק על בגין
  התרפקות   15/12/14 12:29
יש לו טריק קבוע: כל מערכת בחירות הוא כאילו "מתגעגע" למנהיג הישן של הימין, כדי להשחיר את המנהיג המתמודד ולרחוץ בנקיון כפיים כאילו הוא לא עושה דמוניזציה של הימין. בתקופת שמיר "התרפק" השמאל על בגין ובתקופת נתניהו הוא מתרפק גם על בגין וגם על שמיר וחושב שלא זוכרים איך הוא כינה אותם "רוצחים" ו"פאשיסטים".
כתוב תגובה ל- התרפקות
4
בגין לא היה מתקבל לליכוד
  אילה ל..   14/12/14 16:50
כמו שזרקו מהליכוד את בני בגין, דן מרידור ומיכאל איטתן, כך היו גם זורקים את מנחם בגין.
כתוב תגובה ל- אילה ל..
5
מירי רגב לא היתה מקבלת אותי
  זבוטינסקי   14/12/14 17:01
מירי רגב לא היתה מגלה סובלנות לחברה הליברלית שביקשתי לכונן בארץ ישראל. פייגלין היה זורק אותי מכל המדרגות.
כתוב תגובה ל- זבוטינסקי
6
נתניהו מתאים את עצמו
  לימין זוז.   14/12/14 17:07
נתנינהו מתאים את עצמו. כבציבור מנשבות רוחות ימניות בנימין נתניהו מתאים את עצמו לרוח הנושבת ימינה. ככה מתנהג אופורטוניסט.
כתוב תגובה ל- לימין זוז.
7
נו....
  מגיב ותיק   14/12/14 17:08
כנראה שמעכשיו ועד לבחירות באמת צפוי לנו נחשול עכור של "מאמרי דיעה" מטופשים מהסוג שהנפיק כאן האיתן.

איתן אימץ כאן את הקו של עיתון ידיעות אחרונות : הימין הוא - קיצוניות מסוכנת.

אי כניעה לתכתיבי הציפורה (מחליפת המפלגות כמו גרביים) - קיצוניות מסוכנת.

אי כניעה לאבו מה שמו - קיצוניות מסוכנת.

אימוץ חוק הלאום - קיצוניות מסוכנת.

הזועביות והח"כים הערביים שלך כמובן שאינם קיצוניים.

וכו' וכו' וכו' תעמולה שיקרית...

כל כך טיפשי שחבל"ז.

איתן, לך לנוח, לעשות השוואה (אגב, תוך סילוף ההיסטוריה של אז) בין בגין של לפני כחמישים שנה לו מיררתם את החיים, לעולם העכשווי,הדעאשי לאחר ניסיונינו המר עם הסכם אוסלו, מדינת החמס ברצועה ומדינת הטרור בדרום לבנון - הנו טיפשות גמורה.

תשכח מזה - מזימת השמאל להקים מדינת טרור פלשתינאית נוספת על הרי יהודה ושומרון - לא תצלח בידכם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק מגיב עצמו לדעת
  לא ותיק.   14/12/14 17:35
לכל מאמר של איתן יש שתים שלוש תגובות של הותיק ולעתים אף יותר. כל התגובות גבב של סיסמאות נבובות.

המדינה הפלשתינאית בשטחי יהודה ושומרון תוקם , גם אם הימין המשיחי בנוסח בר כוכבא יגרור אותנו למלחמת התאבדות.

העולם , האו"ם, הם שבסופו של דבר יכפו עלינו את הקמת המדינה הפלשתינאית.
כתוב תגובה ל- לא ותיק.
לחוזה מדינת הפלשתינאים
  מגיב ותיק   14/12/14 21:12
נדמה לך שתקום מדינה פלשתינאית.

שום מנהיג בר דעת לא ינטוש את יהודה ושומרון כדי להפכו לרצועת עזה כפול עשר שפירושו סופה של מדינת ישראל.

לא צריך בשביל זה "משיחיות" ולא בטיח אלא רק הגיון בריא.
(כן וגם עיניים ואזניים לשמוע את הפלשתינאים עצמם)

מה שאין לכם כנראה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
8
שבוע טוב שיהיה לך, איתן
  שבוע טוב   14/12/14 17:41
כתוב תגובה ל- שבוע טוב
9
אין התרפקות
  אין התרפקות   14/12/14 18:18
אני מצאתי במאמר רק ציון עובדה.

בגין הלך מהימין ימין למרכז.

נתניהו הולך מהמרכז אל הימין ימין .
כתוב תגובה ל- אין התרפקות
10
אולי אתה קלינסקי הסהרורי ?
  דוד נ   14/12/14 20:54
אולי הרעיונות ההזוים שלך על "שלום עלי אדמות" זו המשיחיות בהתגלמותה ?
כתוב תגובה ל- דוד נ
11
ביבי בזבז קרדיט במשך 6 שנים
  דודי30   14/12/14 21:22
מגיע לו לחטוף תבוסה בבחירות
כתוב תגובה ל- דודי30
6 שנים ניצח נתניהו את אובמה
  לדודי 30   16/12/14 15:09
עם לעליית אובמה לשלטון לפני 6 שנים, קם על עם ישראל נשיא שחור/ מוסלמי/ אנטי שמי/אנטי ישראלי, שראה בנתניהו איש הלבן בעל עבדים שחורים (שהיו רובם מוסלמים/אפריקנים) ואויב של האסלם! נתניהו הדף ותמרן עמאן הרשע זה במשך 6 שנים הראשונות שלו בשלטון עד ניצחון הרפובליקאים בבחירות האחרונות, ואז לא נותר לשונא ישראל זה זמן להשיג אותנו לגבולות 67, וייכנס להיסטוריה שמי שהובס ע"י נתניהו, אם למעשה אדיר וחסר תקדים זה אתה קורה "בזבוז של 6 שנים" אתה זקוק לטיפול דחוף מצד רופא נפש !
כתוב תגובה ל- לדודי 30
12
יש סיכוי
  שמ   14/12/14 23:42
שמאמרך הבא יהיה על שתיקת הכבשה התמה?והסבר נא הסבר ממצה איך אתה מתכוון לחיות עימו אם יעבור את משוכת הבחירות?או שמא אתה מסכים עם האימרה שבשעת צרה מורידים גם גנב מעץ התלייה?אגב,הכבשה אשמה רק כי שתקה.אחי הכבשה, יואל, נמצא אשם במעילה, יחד עם בני משפחת גאון אליהם חבר בנישואין,בנכסי בנק ישראל אמריקה.ברור שמר אולמרט היה גם שם, בבית הדין שדן בתיק.
כתוב תגובה ל- שמ
13
ביבי אינו בגין
  ידידיה.   15/12/14 12:08
לבגין היה יחס של כבוד למערכת המשפט. הכבוד הזה נרמס בתקופת ביבי. שרים, שהגנו על כבוד בית המשפט כמו דן מרידור, מיקי איתן ובני בגין, הועלמו מרשימת הליכוד לכנסת. במקום שיקול הדעת והמתינות הפוליטית של דן מרידור נכנסו למקומות גבוהים דני דדון ורגב המשתלחים בבית המשפט.
כתוב תגובה ל- ידידיה.
יסלח לי ידידי ידידיה:
  רפי לאופרט   18/12/14 09:29
כשבית המשפט אינו מכבד את נבחרי העם, אין הוא ראוי ליחס אחר.
לטעמי, נציגי הציבור האמתיים בדמוקרטיה ייצוגית הם חברי הכנסת הנבחרים על ידי העם, שהוא הריבון.
הכנסת היא הרשות המחוקקת היחידה ואין בלתה. ועם כל הכבוד לרעיונות הניאו-ליברליים, ההזויים בחלקם, אינני מוצא שום יסוד להחליף את סדר הקדימויות בדמוקרטיה נורמלית - בראש הפירמידה עומד הריבון באמצעות נציגיו, וכל המוסדות האחרים אמורים לשרת אותו ואת רצונותיו ולמלא אחר החלטותיו. לא יתכן לקיים מדינה בדרך אחרת. ומשום שאני מאמין לכל אבירי בית המשפט אין פתרון חלופי למדינה כשיטה לניהול ענייני הקהילה, ומשום שהריבון לא קבע שהם עליונים על הייצוג הנבחר בכנסת, אין להם רשות וסמכות לנהוג אחרת.
צודק מי שנוהג לכנות את המתרחש בישראל מאז הוכרזה בה "מהפכת האקטיביזם השיפוטי", משפטוקרטיה, אני נגד משטר מסוג זה, בין היתר מפני שהוא בדרכו טוטליטרי, שרירותי ואליטיסטי.
קיים צורך דחוף להתנער מהמציאות שיצרה "מהפכת האקטיביזם השיפוטי" ולחזור לדרך דמוקרטית שבה מאוזנים היחסים בין זרועות הממשל וכל אחד עוסק בתחומו...
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
14
אפשר גם לחזור לימי רחבעם
  באום   15/12/14 13:08
חבל,קלינסקי בתור מורה לתנ"ך היה צריך להביא לנו דוגמאות מבריתות שעשה רחבעם עם ירבעם ויהואש עם איזה מלך ששלט על עמון או משהו.כי אם כבר לא מבינים את הזמנים שהשתנו,אז אפשר להפליג גם 3000 שנה אחורה.בגין היה לפני 40 שנה,לידיעת אלה ששכחו.היתה מציאות אחרת.ובכלל לא חשוב מה היה בגין,מה הוא אמר או איזה בריתות הוא עשה,עצם זה שהוא היה לפני 40 שנה,כל הנושא הזה לא רלונטי.זה מה שקורה,שלאנשים אין מה להגיד בנושאים שעל סדר היום ואין להם שום רעיונות,תוכניות,ופתרונות,אז מתחילים בסיסמאות כמו "לא רק ביבי",ביבי זה לא בגין,ביבי אוכל גלידה וביבי והחבורה הסודית במערה החשמלית.אבל אנחנו,האנשים הפשוטים,מה בסך הכל אנחנו רוצים?לשבת בקניון ולאכול גלידה,לעלות על האוטובוס בשקט ולהגיע לעבודה וגם לחזור הביתה,לשבת בבית קפה מדי פעם,זה מה שאנחנו רוצים.בזמנו של נתניהו אנחנו יכולים לעשות את זה,בזמנו של השמאל,היה קשה עם כל הפיצוצים.אז באמת מעניין אותנו עכשיו שבגין עשה ברית עם אלימלך רימלט או שמחה ארליך?נו באמת.
כתוב תגובה ל- באום
לחזור לימי בנימין נתניהו
  איצי   15/12/14 18:09
לחזור לימי בנימין נתניהו , שמשאיר את מדינת ישראל בודדה בזירה הבינלאומית , בודדה באו״ם , כי בנימין נתניהו החליט לתהיות בר כוזיבא , ולקרוא לעצמו בר כוכבא.
כתוב תגובה ל- איצי
15
נכון. אך גם 2014 אינה 1977
  שאול א.   16/12/14 08:20
ההשוואה לבגין אינה רלוונטית. אף אחד אינו יודע באמת מה בגין היה עושה בנסיבות הפוליטיות, הכלכליות והביטחוניות של היום. ויש שיאמרו: טוב שכך (שנתניהו אינו בגין).
כתוב תגובה ל- שאול א.
16
נתניהו מנהיג משכמו ומעלה
  עטרה שגב קלימי   17/12/14 05:49
אכן נתניהו אינו בגין, נתניהו מנהיג שקול אחראי ובעל בינת הלב עד עתה הוא עשה עבורי את העבודה כפי שצפיתי ממנו, חוץ מכמה נושאים חברתיים שבעזרת השם בכהונה הבאה שלו עלינו לטובה הוא יישם אותם נתניהו אינו מתלהם ,אינו מחפש עימותים עם שכננו וגם כשהם ישנם הוא עושה זאת במידת התבונה ושיקול הדעת ובעיקר אינו מסכן חיי חיילים לשווא עבורי נתניהו הוא המנהיג הראוי לעם ישראל באלף השלישי וצריך להודות לקדוש ברוך שהוא שנתניהו הוא המנהיג ולא אחר.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il