|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
דן מרגלית
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו בגד בבוחריו
מאת: ד"ר עמיר לוי  |  16/12/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כבר 8 שנים ביבי בוגד בבוחריו
  שמעון כהן   16/12/14 12:49
אנשי הפריפריה בוחרי ביבי המושבעים סובלים ממיסוי גבוה ,חוסר תשתיות, חינוך ירוד, רפואה רחוקה ברמתה בת"א, ובעיות נוספות פוגעות בציבור בוחרי נתניהו.
כתוב תגובה ל- שמעון כהן
מר נתניהו
  שמ   16/12/14 19:32
בגד בבוחריו(כולל בי) מיד לאחר הבחירות ב 29/5/1996.ב 1997 נודע שהוא נהנה מהסיגרים הכי יקרים בעולם,שמחירם אז היה 145$ הסיגר.אם היה קונה אותם בכספו שלו, ניחא.אבל הוא קנה אותם מתקציב משרד רוה"מ,שהוא קודש לשירות הציבור.זה עלה לי כל חודש - 11,700 ש"ח.בשל כך גם לא חזרתי,מאז, לקלפיות.ולא טעיתי ,לצערי הרב.מסתבר שאין ידם של בני הזוג,משגת לרכוש דברים פרטיים בכספם שלהם,ולכן הם שולחים ידם לקופת הציבור.והם מוסיפים חטא על פשע,בהכחשות,ובשקרים,ובהטלת דופי באחרים,אומללים הסרים למשמעתם.אני לא רוצה רוה"מ כזה.ואנא מכם,הבוחרים, אל תביאו לי גם את מר הרצוג, השתקן בשדות העמותות.
כתוב תגובה ל- שמ
מרכז+פריפריה=תומכים רק בנתניהו
  ע_הראל   18/12/14 10:02
כל המגיבים הליצנים למטה (למעט תגובות 10,13,14 השפויים שעוד הספקתי לראות) הם פשוט אנאלפבתים בניהול ציבורי, כי שכחו לצערי את הרפורמות הגדולות הרשומות על שם נתניהו יצ"ו, וזאת החל מהרפורמה של מועצת מקרקעי ישראל (שאושרה בכנסת בשנת 2009 בהובלתו של נתניהו אך יושמה רק בסוף 2011, והיא שסללה את הדרך להתחלות בניה די יפות ב 2014). §¤§¤§ אח"כ באה הרפורמה הענקית באמת של חוק (מניעת) הריכוזיות - שנתנה נוקאוט לכל הטייקונים (שהסמול smallטיפח אותם ע"י מחיקת חובות להם במיליארדים רבים בארץ ובחו"ל, מטעם קרטל הבנקים שסר למרותו) §¤§¤§ החוק גם קובע תוכנית לפירוק הפירמידות העסקיות של הטייקונים תוך מספר שנים מועט (אגב רק בגלל הדיבור על חוק הריכוזיות, אז המניות של הטייקונים שעל הכוונת השילו מערכן בבורסה 60מיליארדי ש"ח רק בשנת2011 - כאשר מניות הסלולר/IDB המשיכו לדמם ולאבד גובה גם ב2012 כידוע). §¤§¤§ אח"כ באה רפורמת הסלולר שנתניהו אישר לשר כחלון להשלים אותה רק בשנת 2012, ואף שיבח אותה לאמור תהיו כחלונים! אז מי דחף את משה כחלון (המועמד של נתניהו לתפקיד שר האוצר הבא) אל מחוץ לליכוד ?!? §¤§¤§ ובכן זה היה לא אחר מאשר גדעון סער שחמד לעצמו את תפקיד שר האוצר (כמקפצה לראשות הממשלה), ולכן קבוצת חיים כץ וגדעון סער הכינו "רשימת חיסול" שנועדה לסלק את כחלון בפריימריז מעמדתו הבכירה בליכוד; אלא שמשה כחלון בס"ד גילה מבעוד מועד את הקנוניה הנרקמת נגדו, והצליח לברוח בעור שיניו ברגע האחרון - מהמזימה הרעה נגדו … אל מחוץ לליכוד! §¤§¤§ וגם לזה דאג נתניהו לשים סוף, כאשר אילץ את גדעון סער לצאת לפי שעה מהחיים הפוליטיים, משום שכחלון (שהקים בינתיים את מפלגתו החדשה) "נשבע" ככל הנראה שלא ימליץ לעולם על נתניהו אצל הנשיא להרכבת הממשלה - כל עוד גדעון סער נשאר על כנו בתור רוקם המזימות נגד חבריו הבכירים בליכוד! §¤§¤§ בכך נסללה הדרך בס"ד לשותפות מחודשת בין משה כחלון לליכוד - כנראה רק לאחר הבחירות; לכן כחלון יקבל את תפקיד שר האוצר במסגרת קואליציה עם נתניהו לאחר הבחירות בממשלה הבאה, וימשיך עם הרפורמות - להיטיב עם הציבור ובמיוחד עם הפריפריה!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
מה בדיוק חדש?
  חיים לוי   16/12/14 12:56
בפריפריה נתניהו בגד מזמן והוא בקושי יודע איך היא נראית... אני מאמין שבבחירות הקרובות נתניהו והליכוד יופתעו לרעה מההצבעות בפריפריה ואני חש זאת באווירה בשטח.
כתוב תגובה ל- חיים לוי
3
לא נראה שלביבי בכלל אכפת...
  אילנה דוידוב   16/12/14 13:00
הוא ושרה מנותקים מהעם.
כתוב תגובה ל- אילנה דוידוב
4
תחושת החרדה היא כלכלית
  לילך דגן   16/12/14 13:03
הכלכלה על הפנים ונתניהו עסוק באיראן.
כתוב תגובה ל- לילך דגן
סעי לאיראן=כנסי למשמרות המהפכה
  ע_הראל   18/12/14 10:22
שם יהיה לך טוב גם כלכלית, וגם משמרות המהפכה יעשו חיים … §¤§¤§ אוי לי ומר לי שירדתי נמוך לרמה של הערות אישיות על גבול הסקסיסטיות, אך מה תשיב לגברת שמצפצפת על הסכנה הקיומית הגרעינית למדינת ישראל - העיקר שיאביסו אותה…
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
רק השרידות מענינית את נתניהו
  גד ארם   16/12/14 13:13
שום דבר אחר חוץ משרידותו לא באמת מענין אותו ובטח לא את רעייתו...נפגש בבחירות.
כתוב תגובה ל- גד ארם
נכון=השרידות חשובה לכל עםישראל
  ע_הראל   18/12/14 10:39
לא הסמול small הבוגדני, אלא רק המלך האהוב בנימין נתניהו השם ישמרהו ויחייהו - הוא היחידי (עם הנסיכה שרה בתנו היקרה) שדואג להישרדות פיזית כפשוטה של מדינת ישראל, בפני הסכנה הקטלנית של הגרעין האירני על עצם קיומה של המדינה היהודית חלילה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
נתניהו- נפגש בקלפי ותלמד שיעור
  דנה שרעבי   16/12/14 13:23
נתניהו מאמין שהציבור שוכח הכל ותמיד ברגע המכריע יצביע "לאיש האחראי". את צוק איתן נתניהו ניהל נכון. את חיינו בכלכלה, חינוך, בריאות ובכל מישור משמעותי הוא לא ראה אותנו ממטר. בגלל נסיונותיו להישרדות ברחו מהליכוד כל הדמויות כמרידור, בגין, איתן, לבנת ורבים אחרים. אפילו בריבלין לנשיאות הוא לא תמך. נפגש נתניהו בקלפי והעם יגיד את דברו! בינתיים תתבשם מסקרים ותתפלל לא לספוג תבוסה שתגיע.
כתוב תגובה ל- דנה שרעבי
כפויית טובה=לכי לעזה,חבקי דאעש
  ע_הראל   18/12/14 10:49
הפתק שנגע ביד הטמאה שלך … עלול לטנף את הקלפי §¤§¤§ לכי לרשות הפלסטינית והצביעי חמאס, יהיה לך טוב שם גם עם דאעש בקרוב …
כתוב תגובה ל- ע_הראל
7
העדר מנהיגות היא הבעיה שלנו
  אזרח פשוט   16/12/14 13:40
חוסר במנהיגות רצינית היא הבעיה המרכזית והאמתית של מדינת ישראל 2014 ופתרון רציני לא נראה באופק.
כתוב תגובה ל- אזרח פשוט
למה מי עדיף על הקבינט של ביבי?
  ע_הראל   18/12/14 10:59
אם לא סומכים על (בורא עולם ועל) הצוות נתניהו יעלון ושטייניץ, ישראל כץ דיכטר וארדן לנהל את המדינה מול האתגרים הקיומיים, אז על מי תסמוך, על האגו הנפוח של בוז'י וציפיטפוט?
כתוב תגובה ל- ע_הראל
8
ביבי יקבל מכה בבחירות
  יעל דמתי   16/12/14 14:32
מכה חזקה לא מכה בכנף.
כתוב תגובה ל- יעל דמתי
עד כה לווייני הסמול חוטפים חזק
  ע_הראל   19/12/14 04:45
לדוגמא לפיד שהוא סמול (ונגד ביבי) ירד לפחות מחצי! §¤§¤§ גם דרעי שפוזל לסמול (לצערי) ירד לפחות מחצי, לאחר שאלי ישי לקח איתו את תומכי הימין! §¤§¤§ גם הרצוג וציפיטפוט שעלו לכאורה בשלושה מנדטים יחסית למה שהיה להם - זה בא על חשבון מר"צ (שירדו 3). §¤§¤§ ומה בימין? בנט מתחזק, וכחלון מתחזק (וכבר סגרו שיקבלו מנתניהו את תיקי הביטחון והאוצר בהתאמה); §¤§¤§ ומה תקבל יעל דמתי? תקבל הרבה לקוחות כל היום וכל הלילה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
9
BIBI
  adlai   16/12/14 17:00
Nobody is better than Bibi.
כתוב תגובה ל- adlai
10
טוב למדינה או טוב לסקטור
  איציק (ליכודניק)   16/12/14 17:48
נראה שברור לכותב שבוחרי הליכוד בוחרים בו מסיבות סקטוריאליות: כדי שייטיב עם הסקטור שאליהם הם משתייכים (לדעתו), כגון, הפריפריה. חבל שהכותב לא חשב שבוחרי הליכוד בוחרים בו משום שהם חושבים שהוא טוב למדינה, ומתוך כך טוב גם להם, אפילו אם הוא לא מקדם ישירות את הסקטור שלהם. למשל, הם יכולים לחשוב שהוא היחיד שיימנע מנסיגות מיותרות שיעלו בדם רב (גם שלהם) ולכן בוחרים בו, גם אם הוא לא מסייע במיוחד לפריפריה.
מעבר לזה, הסיוע לפריפריה בשנים האחרונות הוא אדיר, למשל, בזכות שיפור תשתיות התחבורה.
כתוב תגובה ל- איציק (ליכודניק)
11
ביבי חיסל את דוד לוי החברתי הא
  אבי מ   16/12/14 18:03
כתוב תגובה ל- אבי מ
12
מניפולציות ההשרדות של ביבי
  אבי עצבה   16/12/14 18:33
האג'נדה של ביבי מתחילה ומסתיימת בהישרדות על כיסאו. אין לו אג'נדה פוליטית או ביטחונית כלל. הוא לא סופר את מצביעיו המסורתים מפני שהם אצלו בכיס ולא משנה מה וזו חולשתם. היחידים שיכולים להפיל אותו הם המתנחלים והימין הקיצוני ולכן הוא תומך בהם ובלחלומות המטורפים שלהם בכל דרך שהוא יכול.
כתוב תגובה ל- אבי עצבה
13
ומי הגואל?
  מעורבת   17/12/14 06:19
התהלותו של כחלון נותרה די עלומה בשנתיים האחרונות, באחת הכתבות עליו הסתבר שהוא די מקושר לטייקונים וגם המכללה בנתניה ומשכורתו המנופחת לא משאירה תקווה גדולה! מר תשובה עדיין חייב למשלמי המיסים ולפנסיה החסרה! מעניין מתי יתפרסמו אמיתות גם על הגואל?
כתוב תגובה ל- מעורבת
ה"גואל" הוא רק של אלה
  לא גואל ולא מושיע   17/12/14 07:26
המהופנטים מכל "כוכב" חדש הרודף כבוד ושררה. כמו לפיד, כמו לבני, כמו יחימוביץ ועתה הכחלון. אלה המשתרכים אחריו אינם חושבים עמוקות, הינם שטחיים וצמודים לאופנה. הנה יש לנו אופנה היום: איש הסלולר! כמה כסילים יש בעמנו.
כתוב תגובה ל- לא גואל ולא מושיע
14
ידעו כל המלעיזים כאן על
  הסיבות להצבעה זו   17/12/14 06:35
נתניהו,כולל בעל הרשימה הדוקטור המכובד - מרבית הציבור המצביע לליכוד יודע היטב את אשר הוא עושה. הוא אינו טיפש ואינו עדר. הצבעה להרצוג, לבני, כחלון וכל שאר ה"כוכבים" הנחמדים תוביל את ישראל לאבדון. העם מוכן לחיות על לחם ובצל ובלבד שלא לתת לערבים את גב ההר, שכן אז - לא רק שלא יהיה לעם אוכל במשורה אלא יהיו עריפת ראשים וטילים. על כן, אדוני וכל הנוהים אחריו כאן, יש טעמים חשובים להצבעה זו. וההיפך - אלה הבוגדים בליכוד והולכים אחרי מין כחלונים ולפידים הם הם העדר הטועה והמסונור. ולבחירות הקרבות - נאחל הצלחה מלאה לימין, שיעלה ויתחזק וימנע את שואת המדינה הקטנה ע"י הערבי האכזר. ודבר אחרון: נתניהו לא נגד בוחריו, אין לו ברירה, כמעט עולם שלם מתנהל נגד מדינתנו הזעירה. ישיבה של שבוע בלבד של כל אחד מכם על כס ראש הממשלה תוכיח לכם כמה קשה המשימה הזו, כמה אחריות יש בה ולמה הנושא המדיני הוא המרכזי.
כתוב תגובה ל- הסיבות להצבעה זו
הו! התמימות הקדושה!
  שמ   17/12/14 07:57
אני ורבים מאוד אוכלים לחם ובצל מזה שנים הרבה.לא ראיתי לחם ובצל,בלבד ,על שולחנו של רוה"מ.דב"ג,אשכול,בגין,לא כילו את זמנם על צביעת רהיטי גן.לא זוכר(אשמח לקבל תיקון)אותם ורוה"מים אחרים מעשנים סיגרים היקרים ביותר בעולם,על חשבוני/ך.רוה"מ לא נגד בוחריו - הוא רק לא רואה אותם ממטר,במשך שלוש קדנציות.וגם בזו הבאה,אם ייבחר.אני בכל מקרה לא רואה קלפי גם הפעם,מאז 29/5/1996.כאשר יוחלף המשטר בישראל לנשיאותי אזי נדבר.
כתוב תגובה ל- שמ
התמים הוא אתה עצמך אדוני.
  לזה המתקרא: שמ   17/12/14 08:59
תמים אך לא קדוש. מקור התמימות היא השמת דגש על הזיבורית, על התפל וחסר הערך (סיגרים, רהיטי גן ושטויות), כשלב הבעיה והמרכזיות שלה נעלמת מעיניך הנאיביות. בשל כמוך - יתכן ויעלו לשלטון חלילה וחס שטחיים וריקים (ציפי-הרצוג).
כתוב תגובה ל- לזה המתקרא: שמ
נאום ציוני טיפוסי ומנותק
  האזרח "הנפחד"   17/12/14 09:42
אופייני לתומך ביבי טיפוסי שממשיך להפחיד את כולם כרגיל...
כתוב תגובה ל- האזרח "הנפחד"
הנך מאוהבי קלינסקי - חזור אליו
  חזרה על מנטרה זהה   17/12/14 13:53
כתוב תגובה ל- חזרה על מנטרה זהה
אסור להצביע לנתניהו-יש אחרים
  עומר ק.   17/12/14 22:43
להצביע לנתניהו פירושו שוב קיפאון מתמשך בכל התחומים וזה רע למדינה. חייבים למצוא הנהגה אחרת יעילה ופעילה למען העם.
כתוב תגובה ל- עומר ק.
לנתניהו יש מגרעות. זה נכון.
  למרות החסרונות   18/12/14 04:58
אבל למרבה הצער, כל האחרים נופלים ממנו בתחומים רבים, וזה כולל מנהיגות, עמידה מול לחצים, זקיפת גוו ועוד. ואם כוונתך לזה שלפתע צץ בחיינו, שהתקשורת עושה מאמצים לשזור לו כתרים מזוייפים (איש הסלולר), ואם ימני אתה ואתם - בחירה בשכמותו היא כאילו בחרת שוב בלפיד, וכך גם השאר. אין מנוס.
כתוב תגובה ל- למרות החסרונות
15
עשר
  ח.מ   17/12/14 07:54
בהחלטה הניני מסכים עם מספר 10 ,כמו כן עם מספרים 13 ו-14 בכל זאות תפקיד ראש ממשלה ,ראש הפירמידה אינו שקול מכל הבחינות לתפקידו של שר שיהיה מוצלח ככל שיהיה ותתפלא גםלא לשר לשעבר כחלון שפעל בזמנו בממשלת מר נתניהו ותחת חסותו והנהגתו המושכלת והאחראית ביותר באותם הזמנים.
כתוב תגובה ל- ח.מ
16
נתניהו לא הפר את אמון בוחריו
  המאשים המפריז   17/12/14 14:33
עוני ושכבות של דלת העם יש בכל הארצות, בכל התקופות, בכל שלבי ההסטוריה. יש תמיד יותר עוני, ורק שכבה דקה של עשירים. עוד לא קם השליט הכל יכול שחיסל את העוני במדינתו. לא ביסמרק, לא נפוליאון, לא טרומן, לא סטלין ולא מאו טסה טונג, כן, גם לא רבין. אז איך, הדוקטור עמיר מאשים את נתניהו, בכך שהוא לא חיסל את העוני? מי חיסל את העוני לפניו? מפא"י? העיקר ללהג ולהאשים.
כתוב תגובה ל- המאשים המפריז
אצלי אין עוני..הבאת את סטאלין?
  קים ז'ונג איל   17/12/14 18:17
הבאת דוגמאות של עריצים כמו סטאלין ומאו וכמובן שכחת שיש מדינות נאורות כמו שבדיה ונורבגיה ואפילו גרמניה בהם העוני נמוך. אצל נתניהו העוני צמח 10 שנים ברציפות!מי אשם?
כתוב תגובה ל- קים ז'ונג איל
17
רציתי להוסיף עוד משהו:
  לד"ר עמיר לוי   18/12/14 08:37
רק שכחנו לציין, כי בישראל, שבה יש תקציב בטחון עצום, שאין שני לו בכל ארצות תבל, תקציב זה נוגס בכל מערכות החברה האחרות, ובמיוחד במדיניות הרוחה. אין מה לעשות. זה גורלנו. ואת זה הציבור, העתונאים והפובליציסטים נוטים לשכוח. ודבר נוסף, בוכים בוכים, מאשימים את נתניהו, אבל כאשר מגיע חודש אפריל, מאות אלפי ישראלים! מיליון ויותר! טסים לחו"ל. לזה יש כסף???
כתוב תגובה ל- לד"ר עמיר לוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il