w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כישלון פתולוגי
מאת: אבי דוידוביץ  |  30/12/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מרגע שהתברר כי נמצאו טביעות נע
  יוסי--ס   30/12/14 15:59
1. מרגע שהתברר כי נמצאו טביעות נעל קטנות על הקיר לא ניתן לקבוע כי רומן הנו הרוצח אלא באם יתקבל הסבר מוכח והגיוני לכך. 2. ציבור נרחב של אנשים איבד מזמן את אמונו בקביעות של בית המשפט. ברצונו יזכה וברצונו ירשיע. 3. כנ"ל כאשר מדווחים כי פלוני/אלמוני כביכול הודה ושיחזור פשע, בעקבות אירועים בעבר, עד שלא יבנה מנגנון פיקוח חיצוני כל אדם רשאי לשפוט בעצמו את אמינות ההודאה והשחזור.4. אנו בהחלט בעד עונשים קשים לפושעי אלימות אך נגד הרשעות של חפים מפשע.
כתוב תגובה ל- יוסי--ס
ואין טביעות נעל של זדורוב
  צפריר   30/12/14 17:42
אין אף ראיה ממשית חיצונית לנאשם!!! מה שניסו לזייף ומובן שזהו זיוף נפשע היא סימן הסוליה שמכמה וכמה סיבות מובן שהיא זיוף! הכנסו אתם ל ערוץ 1 מבט שני והסכיתו! ישנן הוכחות ממשיות שלא יכל להיות הרוצח: אין טביעות אצבעות, אין DNA שלו וגם לא עקבות שלו על הרצפה או בשום מקום אחר זולת אותו זיוף! חסרונום של אלו מעיד שהוא לא היה שם! בידיה של תאיר ראדה נמצאו שערות בלונדיניות ראוכות תאיר נאבקה ותלשה שערות של הרוצח הן אינן של זדורוב, . גם שני אנשים השתתפו ברצח. גם בית המשפט מסתמך על "מומחיותו" של איש המשטרה ובקיצור הוא מסתמך עליו בגלל סמכותו ולא ענינית. מעדיף את עדות המדינה על פני הסנגוריה ויהי מה!מומחיותו של איש המשטרה מקלה עליו מאוד לזייף. על כן לקח זמן עד שגילו שהעקבה בנוסף לאי היותה העקבה של נעלו של זדורוב היא בכלל אינה עקבה . אצל הפרקליטות מצאו צילום של תחילת זיוף הטביעת הנעל, כאשר עוד לא הצליחו לתת צורה של נעל ורואים שם שזו בכלל איננה נעל! הפרליטות כמובן לא מסרה לבית המשפט את אותו צילום אלא מסרה רק צילום השלב המתקדם יותר של הזיוף כשכבר קיבל יותר צורה של נעל! אלא שאז בית המשפט דחה טענה זו בתירוץ שאמרוה מאוחר מדי. הכאילו נעל גם לא יכלה להשאיר כזה סימן היות וחלק מהכאילו עקבה בכלל נמצא מאונך לרצפה מצדה של הרגל. אז לפי זה היה למי שהשאיר כזאת עקבה שאיננה למעשה עקבה של כף רגל ונעל שמסוגלת להתכופף בזוית של 90 מעלות! ואילו יכל לעשות את הבלתי אפשרי – היה נגמר בנפילתו!!

חלק מ"העכבה" בירך האחורית! גם בלי זה אילו עלה על ירך של תאיר לא היה לו על מה להשען כי הי היתה שכובה עם פלג גופה התחתון קדימה מעבר לאסלה וכל מי שהיה עומד עליה כך גם ללא הכיפוף היה נופל. אצל הפרקליטות נמצא מאוחר יותר צילום של אותה כביכול עקבה שרואים שאינה עקבה כלל –צילום אשר ניתן לפרקליטות בטרם הזיוף הושלם! על הקיר היו עכבות של נעליים קטנות שאין לא לשופטים הפושעים ולא לפרקליטות הסבר על זה. בערוץ 1 זה מוסבר! הסכין שבה הרוצח שיסף את גרונה היתה משוננת ואילו התביעה הדביקה את הסכין היפנית שברשותו לצרכי עבודה לסכין הרצח! סכין יפנית הינה בעלת להב חלק. החתך שעל צוארה הוא ברוחים שוים חלקו נקודות עמוקות, וברוחים שוים חתכים רדודים יחסית. חתך שיכול להעשות רק על ידי להב משונן! המשטרה חיפשה בביתו סכינים אך לא מצאה סכין משוננת מתאימה. חוסר התאמה מהותי – גם זה אינו משנה לשופטים. השופט כהן החליט שהמומחה שקבע עובדה שכל אחד רואה אינו פתולוג לכן אינו מוסמך. במשפט החוזר כאשר הביאו פתולוגית משפטית זה לא סיפק את השופט כהן שידע טוב ממנה כדי לקטול אותה.

ב "הודאה" רואים איך החוקרים מכריחים אותו והוא אומר כן כן אני... גם אומר בסוף אבל אני לא זוכר עונה לו ה"חוקר" אה היה ל black out – שכחה של מה שקרה, זה קורה... אתה לא זוכר!!! "החוקר" לכן עוזר לו להזכר ואומר לו מה היה שהוא אינו זוכר. ובכן אם הוא אינו זוכר כל ה"הודאה" שלו אינה הודאה!!! גם יש הפסקות ורמויות בהקלטות!!! בית המשפט קובע שההקלטה פסולה רק אם מוכח שהיה זדון בטיפול. עצם העובדה שיש הפסקות ושקטעים שלמים אינם מופיעים וקטענים אינם ניתנים לפיענוח איננו פוסל את ההקלטה גם לא העובדה שההקלטה בוצעה באופן המאפשר שינוי איננה מעידה על זדון בעיני השופטים. גם אילו לא היה זדון ההקלטה אינה מהמנה.

לשופטים כל מיני הנמקות: "אין חולק על כך שהוא היה בבית הספר ביום הרצח" - אמירה זו חוזרת פעמים רבות מאוד בפסק הדין - איזו הוכחה! לשני החדושים האחרים היה אליבי והם ידעו זאת. גם לרומן זדו
כתוב תגובה ל- צפריר
2
למר דוידוביץ השכ"פץ המשטרתי
  צורי   30/12/14 17:02
אולי במקרה זכור לך מקרה ברנס? גם שם נאמר שהוא "הרוצח ללא ספק?והתוצאות ידועות שמונה שנים כליאה בגלל פברוק ראיות ותשלום פיצוי של כ-5 מליוני ש"ח שלא עזרו לרפא את פצעו בלב השותת . המשטרה אינה נזקקת לחסדיך אלא לאנשים ראויים ולא נראה שהם בנמצא רק להזכר בארועים של השנה האחרונה שני ניצבים אינם במשטרה ולא בגלל יושר, חוקר בביחידת להב 433 שיתף פעולה עם עורך דין נקלה רונאל פישר וחילק עימו דמים וכמה רובצת מעליהם עננה של שחיתות? על אלה הצלחות אתה יכול להצביע בכהונתו המסתימת של המפכ"ל דנינו?
כתוב תגובה ל- צורי
לא הוברר שברנס חף מפשע
  שלמה המגיב   30/12/14 20:47
ברנס זוכה טכנית , מאחר וכתב האישום למשפט החוזר שלו ,לא חודש ע"י הפרקליטות , באשר לא ניתן היה לשחזר את כל הראיות שהוצגו כנגדו 25 שנה לפני כן , כי עדים וחוקרי משטרה נפטרו , מומחים שכתבו חוות דעת לא זכרו את הנסיבות ( 25 שנה !),וראיות חפציות נתכלו או הושמדו. אשמתו של ברנס במשפט החוזר ( שלמעשה לא נערך) לא בוררה בכלל , ולא נטען בכלל ע"י עורכי דינו שהיה "פיברוק ראיות". ההחלטה על משפט חוזר בבימ"ש עליון ע"י השופטת דורנר , היתה בגין "באלאגאן בתיק" , העלמות מיסמכים וזאת לאחר שתיעוד התיק עבר מאות (!!) ידיים במשך 25 שנה ואנשי התביעה כיום , לא היו מסוגלים לתת תשובות בגין "הבאלאגאן" בתיעוד התיק במשך 25 שנה. ברנס לא טען מעולם שהודה עקב שימוש בכח נגדו וחוקרי משטרה ותיקים ( גימלאים ) שהיו מעורים בחקירה , טוענים עד היום שברנס הודה ושיחזר , ונתן פרטים מוכמנים , כולל הובלה למקום הרצח באופן רצוני ואין להם ספק שהוא רצח את רחל הלר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
רצח החייל שיחט-התנהלות שופטים
  כשלון באמון הציבו   31/12/14 01:05
שם נעצרו כמה ערבים מהסביבה לאחר כמה ימי מעצר הגיעו חוקרי המשטרה לבית המשפט והראו הודאה שיחזור ומה לא... השופטים הרופסים שנתבקשו לשים לב לחוסר הסבירות בהודאות ובשיחזור שהוצא איך שהוצא ע"י המשטרה... אבל השופטים במקום לשים לב שמו פס... העניין הגיע לעליון, חשבתם ששם ישימו לב חישבו שוב... גם שם שמו פס ! החזירו אותם לכלא הם כתבו למרות שהראיות לחפותם זעקו והשופטים הביתה הלכו... מזל היה שהרוצחים פעלו שוב ונלכדו כשנשקו של שייחט ז"ל בידם, כשיש שופטים כאלה, מזל שיש מזל לעשות צדק ...
כתוב תגובה ל- כשלון באמון הציבו
כאן בכלל לא היה משפט
  שלמה המגיב   31/12/14 07:10
במקרה חריג במיוחד זה , הודה החשוד ברצח , שיחזר אותו והוביל את החוקרים למקום השלכת הגופה !!!. לא הופעל עליו כח ולא נטען כך. הוברר בדיעבד ( לאחר מציאת הרוצחים האמיתיים) , שידע את פרטי החקירה המוכמנים ואת מקום השלכת הגופה "מידע אישי" ( שיחות של צעירי הכפר שהיו מעורים באירוע ולא שיתפו פעולה עם המשטרה) , והמניע שלו להודות ברצח שאחרים ביצעו , היה "לעשות אבו עלי " על הצעירים בכפר ולהראות "כגיבור" ולכן "לקח את התיק על עצמו". הוא נעצר עד תם ההליכים ויש להניח שאי מעורבות ברצח היתה מתבררת במהלך המשפט שעדיין לא נפתח ולכן לא ברור לי מה הטענות לשופטים ומה הטענות לפרקליט המחוז שבעת הדיונים עם המשטרה , אם להגיש כתב אישום וההתלבטויות בנושא ,טען באותו שלב שאינו יכול להתעלם מהראיות שקיימות ( כולל הובלה לגופה !!!) ולכן ראוי שהמקרה יבורר בבית המשפט. נו , אם מישהו (חף מפשע) שהיה נוכח (לדוגמא) בעת שאחר ביצע אותו ,ולקח על עצמו את התיק , זה מאד קשה לחשוף את התרמית ויש להניח שישנם והיו מקרים כאלה בעבר , במיוחד במיגזר הערבי וגם באירגוני פשע.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא הוברר שהשוטרים שקרנים ?
  כנופיית מעץ   31/12/14 02:20
שכחת לציין שהיה לו אליבי, וששוטרים שקרו ואף נשבעו לשקר, והשופטים שלנו בכל זאת הרשיעו. אבל אולי אתה צודק - הרי זה תמיד ככה.
כתוב תגובה ל- כנופיית מעץ
3
המשטרה לא אמינה
  אזרחים ישר נפגעים   30/12/14 17:21
בתי המשפט מתעלמים משקרים של שוטרים.
כתוב תגובה ל- אזרחים ישר נפגעים
4
חחח "שכחת" את שם השופט
  78787   30/12/14 17:28
מתוך העתונות: "המשטרה ממליצה להעמיד לדין את השופט יצחק כהן, ששימש עד לאחרונה נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת, בגין ביצוע מעשים מגונים והטרדות מיניות...."
כתוב תגובה ל- 78787
5
זה נכון שכך פסק ביהמ״ש
  מישהי   30/12/14 17:46
אולם, חשבת אולי שביהמ״ש טעה שאולי ההבנה שלה בפתולגיה קצת טובה יותר משל ביהמ״ש. אתה מדבר כמו חסיד שוטה.
כתוב תגובה ל- מישהי
6
מה שהכותב ההסלפן שכח
  גולדבלט משה   30/12/14 18:10
שעדותה של המומחית נתמכת על ידי עמיתיה במכון ואם יש בכישלון הוא כנראה של התביעה לא שלה. מעניין אם לדעת הכותב למשל שופט שהפכו לגמרי את פסק הדין שלו בערעור נכשל לחלוטין בתפקידו כשופט ועליו להתפטר? הטיעונים ברשימה רדודים וממש מביכים
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
7
חייב לדעת
  חייב לדעת   30/12/14 18:54
נגיד שהשופט תמיד צודק , והשופט ידוע יותר טוב מכולם , זה אומר שהשופט הוא אלוהים , אז למה צריך פוליטיקה למה צריך רופא ולמה צריך מורים , בו נשים את השופטים בשילטון וכל דבר שהם יגידו נגיד אמן , הבעיה בארץ שהשופט הוא אלוהים כמו באירופה בשנת 1500 שהדעת היה שולח בן אדם לאד כי הוא קבע שהוא מחשף , חייב להיות מנגנון של העם הישראלי שיעבור על החלטות ופסקי דין של השופטים על מנת לשפוט אותם , לא יכול להיות שמערכת המשפט שולטת באמת שופט זה לא אלוהים
כתוב תגובה ל- חייב לדעת
8
העובדה שביהמש זרק את חווה"ד של
  קליפת שום69   30/12/14 19:11
מחזקת אותה. השופט שנחקרי בעברות מין אמין עלי פחות מקליפת השום
כתוב תגובה ל- קליפת שום69
9
מה יתן לך ומה יוסיף לך דוידובי
  רחובות   30/12/14 19:19
ץ לנסות לגרום לזכוי של הרוצח?
כתוב תגובה ל- רחובות
10
מי יודע אם זדורוב המסכן הינו
  אשמת המשפט ומשטרה   30/12/14 19:28
חף מכל פשע ויושב סתם בכלא.........
כתוב תגובה ל- אשמת המשפט ומשטרה
11
להגן על המשטרה בכל מחיר
  דודי30   30/12/14 19:37
המשטרה היא ארגון כושל שלא מסוגל לבצע את משימותיו בשלל תחומים ובמיוחד בחקירות.ארגון לא מתפקד למרות כח אדם,משאבים ותקציב.מקור המחדלים הוא באיכות הירודה של השוטרים.הרופאה דיברה מדם ליבה.
כתוב תגובה ל- דודי30
12
בית המשפט הוא זה שנכשל
  שאול א.   30/12/14 19:49
והעובדה שהוא דחה את חוות הדעת שלה, אינה אומרת כלום. בראש ההרכב של זדורוב ישב שופט שהוא עבריין מין. אחד כזה פסול לשפיטה משום שלא בטוח שהוא לא נכנע לפרקליטות כי יתכן והם ידעו עליו יותר מדי. גם אתה נגוע בחיבת יתר למשטרה ולכן גם אתה פסול לעדות.
כתוב תגובה ל- שאול א.
13
גם שופטים טועים הם אינם מלאכים
  י.צ.   30/12/14 19:55
כתוב תגובה ל- י.צ.
רק אתה לא טועה...
  מותק   30/12/14 21:34
ממרומי 5 הדקות שהקדשת ללימוד העובדות... מאיפה גרדו חובבי תאוריות קשר שהחליטו שכולם טועים...חוץ מהם...כי הם "מאמינים" שזדורוב חף מפשע והם "יודעים" שכולם טעו: המשטרה, הפרקליטות, השופטים (במספר ערכאות). ואם כבר מדברים על תאוריות קשר: מי מממן את כל המערכה לזיכוי זדורוב? מערכה שנמשכת גם היום וכוללת עורכי דין ויחצני"ם יקרים ביותר. ושיהיה ברור: עורכי דין לא!!!! עובדים בחינם והצדק והיושר שלהם גמיש לחלוטין ונוטה לזה ששוכר את שרותיהם !!!
כתוב תגובה ל- מותק
14
כמה שאתה רדוד. כמה
  כמה רדוד   30/12/14 19:58
רדוד רדוד שטחי רדוד. כרגיל.
כתוב תגובה ל- כמה רדוד
יחסית שוטר השוטר הזה די פיקח
  רופא בוגר הטכניון   30/12/14 21:26
יחסית לממוצע באוכלוסיה הוא סובל מפיגור קל. מנת משכל 80 בערך . לכל הרוחות...
כתוב תגובה ל- רופא בוגר הטכניון
15
מדובר על שופט שהומלץ להעמיד
  מישהו   30/12/14 20:33
אותו לדין פלילי על עבירות מין. זה בלבד אמור להטיל ספק על היכולת שלו להבחין בין טוב לרע. פרט לזה, זו בדיוק הטענה. שכאשר עדים מומחים מעידים מטעם התביעה עומדת להם חזקת תקינות המעשה המינהלי. וכאשר הם מעידים מטעם ההגנה הם נמצאים נחשבים כלא אמינים.
כתוב תגובה ל- מישהו
16
וזה שראש ההרכב הודח בגלל אונס?
  שושו השועל   30/12/14 20:43
לא אומר משהו ???
כתוב תגובה ל- שושו השועל
17
מנהל המכון הפתולוגי תומך בה
  zfh   30/12/14 22:30
איך יתכן שמנהל המכון הפתןלוגי באבו כביר תומך ברופאה ובחוות הדעת שלה......
האם כל הרופאים לרפואה משפטית בארץ אידיוטים

ציטוט מ"הארץ"
המדינה מונעת עדות של ראש המכון הפתולוגי לטובת זדורוב

עדותו של ד"ר חן קוגל, שנמנעה בטענה שתעמיד אותו בניגוד עניינים, עשויה לסתור את עמדת הפרקליטות בנוגע לסכין ששימשה ברצח תאיר ראדה
כתוב תגובה ל- zfh
18
בעיה היא לא הרשעתו של זדורוב
  בוריס ש   30/12/14 22:55
משפט זדורוב חשף פעם נוספת... את שיפוץ או עיגול בתיקים על ידי הגורמי אכיפת החוק. אם דנים במשפט זדורוב אז בעיה העיקרית היתה צורה או אופן חקירה לא תקין עם נסיון להסתיר כשלונות בנהול החקירה. בנוסף היה גם גוון פוליטי לעניין. כך הרוצח הצליח ללא כוונת תחילה להסיט דעת הציבור. הלוואי לנו שכל הרופאים היו כמו ד"ר פורמן.
כתוב תגובה ל- בוריס ש
19
אבי דוידוביצים הם דוגמה לבעיה
  נער הייתי   30/12/14 22:57
די בזה שעינינו ראו איך מוחקים בהסתר משקלות שהם רכיב עובדתי חשוב לעשיית צדק וכותבים שקרים כדי לשבש את עשיית הצדק, ואת אי התייחסות דוידוביץ לעבריינים שעשו זאת ולמעשה העבריינות עצמו כדי להבין הכול, דוידוביץ, אתה ממש לא משכנע אלאל ההיפך וגם לא תורם להרים במשהו את אמון הציבור במערכות הצדק הרקובות... לפחות שב בשקט .
כתוב תגובה ל- נער הייתי
20
דוידוויץ' יודע הכל חוץ מהאמת
  ויץ זה בדיחה   31/12/14 00:10
דוידוביץ לא צריך עובדות. העולם אצלו שחור ולבן. מי שסומן ע"י המשטרה הוא תמיד פושע ושום דבר לא משנה. המשטרה תמיד "בסדר" גם כאשר המשטרה טועה וגם כשהיא משקרת ואין מה לבדוק ואל תבלבלו אותו עם עובדות ובעלי מקצוע. אפילו מהמשטרה זרקו אותו
כתוב תגובה ל- ויץ זה בדיחה
21
מרצה באוניברסיטה ומתעלם ???
  חשכת המשפט   31/12/14 01:24
האמת שזה די עגום לראות שמי ששם הצידה חומר משורש העניין ודן רק בשאר... הוא המרצה לאחרים בנושא עשיית צדק... למרבה הצער, התנהלות כזו מתאימה יותר לשופטים אצלנו... מרצים אמורים להתנגד לסילופי אמת...
כתוב תגובה ל- חשכת המשפט
22
כאן חשדתי
  קידי   31/12/14 02:06
כששוטר לשעבר מתעלם מהבעיתיות של ההתנהלות המשטרתית (מי שיראה את החקירה והשיחזור המשטרתי - יזדעזע), לי זה נראה שגם הוא בתוך העסק. היום הוא יעזור לחברים השוטרים - מחר הם יעזרו לו. זה כמובן לא נחשב שוחד - כי מדובר בשוטרים.
כתוב תגובה ל- קידי
23
עשית הצדק?
  בוריס ש   31/12/14 03:00
צדק מוחלט אחרי כל הדעות, כשלונות, עובדות עם נתונים מדויקים ישאר צדק ורצוי שיהיה מוחלט. זה כמו 100% ולא %(9)99.9 . איננו יכולים לדעת עד כמה אנו חכמים אך הצדק זה כמו אחריות לזמן הבא. לפגוע במערכת כושלת זה כמו להכות בסוס חולה במקום לרפא אותו. אני יודע?
כתוב תגובה ל- בוריס ש
24
רומא אמרה את שלה הענין נסגר
  urixo   31/12/14 05:33
רוזנטל אמר זדורוב רוצח..זדורוב ......... גם את זה לא נשכך למפלגת העבודה.
כתוב תגובה ל- urixo
25
מומחה בפרופילאות- נו...
  עודדוש   31/12/14 07:50
אז ככה חברים. האיש איננו רופא- מערכת המושגים שלו לקוחה מאופן החקירות המשטרתיות. הידע שלו איננו רפואי פתולוגי! הוא לא יכול להסביר לכם הסברים שקשורים במערכות הגוף - אז שלא ינסה להכניס לכאן דעת מומחה ונצ"מ ועוד כמה גיבובי דרגה ששוטרי ישראל נורא אוהבים להתקשט בהם... היא מסרה עדות ובזה נגמר העניין! דווקא מקרימינולוג הייתי מצפה לקרוא בלוג שמתייחס לגופו של עניין ולא לגופה ונפשה של ד"ר פורמן. עליך נצ"מ נכבד נכתב - כנראה (אתה רואה אני זהיר) הפוסל במומו פוסל. תמתין בסבלנות להחלטת בית המשפט העליון(בג"צ) והוא שיחליט האם עדותה משכנעת או לא! בלי שום קשר למי שהיא , מה שהיא וחוש ההומור שלה. נצ"מ יקר! סבלנות- יש שופטים בירושלים...
כתוב תגובה ל- עודדוש
26
חרטטנוביץ
  שקרנוביץ   31/12/14 07:50
דוידוביץ
בכל שנותיך במשטרה לא הטבעת חותם בכלום
לא היית סגן ראש יאחבל אין כזה תואר היית ראש זרוע חקירות שכשראש היחבל בחופש הוא ממלא מקומו
בתור ראש יחידת הביקורת המשטרתית המצאת שיטה לביזור הביקורות ולא יצא מכך כלום
הצבע על חקירה אחת שניהלת?
היית פקיד חקירות בינוני במטה הארצי
זה מה שהיית
והיום כדי לעשות לכיסך אתה מרצה כמובן בתשלום נאה לקורסים במשטרה
דוידוביץ על מה יש לך להרצות?
קח חוקרים מהתקופה שלך כמו ליבר ולדמן שעשו כמה פענוחים בפשעים חמורים במהלך שרותם
הם לא מעיזים ללמד דברים אמיתיים בניגוד לקשקשן שכמותך שמפליץ שטויות באולפנים כדי ללחך פלחה למי שמזרים לו מזומנים בצורת תעסוקה רדודה
יום יבוא ויישבו מולך באולפן טלויזיה כאלו שלא אוכלים הבלופים שלך וירמסו עד דק את כל טיעוניך
you are big facken 0

כתוב תגובה ל- שקרנוביץ
27
קצין בדימוס שמגן על המשטרה ומת
  יהודה,   31/12/14 08:41
קצין בדימוס שבא להגן על כשלון ענק של המשטרה ועל בית משפט שהגן על המשטרה ,לא רק על מומחית המכון אמר בית המשפט דברים חמורים גם על עדותו של קצין משטרה אלכס מומחה מזפ שנתן עדות בבית המשפט וקטלו אותה ,האיש מומחה ראש מעבדה ניידת במשך 30 שנה שהופיע מאות פעמים בבתי המשפט השונים ומסר עדות במאות מקרי רצח ופשעים חמורים ומעולם לא סתרו את דבריו וראה זה פלא במקרה הזה בית המשפט קטל אותן כלה מבין דבר ,כל בר דעת רואה את ההתנהלות השלומיאלית של החקירה או את מגמתה ,חקירה שהיא בושה למשטרה שעושה עבודות מדהימות גם כן
כתוב תגובה ל- יהודה,
28
השופט פסק אז מה. שושנה אלמגור
  שמחה ברטר   31/12/14 08:57
פסקה אז מה. קבעה עובדות. נו שושנה אלמגור קבעה עובדות סגנית נשיאת השלום דאז שופטת מחוזית היום. אלא שכל מילה ואינני מגזים היא שקר. אין פיסקה אחת שאיננה שקר. השופט במשפט זכויות פסק נימק. אלא ש השופט הנ"ל כבר אינו שופט...כל עוד יש שופטים כשושנה אלמגור. אין אמון בבית המשפט!!!באשר לאלמגור אני אחראי על כל מילה על החתום שמחה ברטר.
כתוב תגובה ל- שמחה ברטר
29
יהירות עיקבית
  סלמה   31/12/14 12:50
מעניין למה אדון דוידוביץ לא התייחס כלל לסוגיית ד"ר חן קוגל והנסיון להשתיק אותו ולשנות את תצהירו, האם גם ראש המכון לא מבין כלום, האם גם עדותו הייתה מוטית ולא אמינה? דבר אחד ניתן לומר על הכלבלב הכתב, הוא יהיר! כל כך יהיר שהוא משוכנע שהקוראים אידיוטים ויש לזקוף לזכותו שלפחות ביהירות זו בה הוא מתנהל הוא מאוד עיקבי!!! themarker.com
כתוב תגובה ל- סלמה
30
לא היתה חוות דעת אחרת!
  רון55   31/12/14 13:14
דוידוביץ' כתב כאילו מאיה פורמן חלקה על חוות דעת של מומחים אחרים בשעה שלא היו כאלה. חוות הדעת שלה התייחסה לכך שהחתך בסנטר נגרם כתוצאה מסכין בעל להב משונן. נראה אם דוידוביץ' מביא חוות דעת שנכתבה בעבר על ידי רופא מוסמך שסותר את הטענה הזאת.
כתוב תגובה ל- רון55
31
שוב נקראת ליח"צן את הפרקליטות?
  צדקיהו בן צדק   31/12/14 13:14
אבי דוידוביץ מסתמך אך ורק על ביקורתו הקטלנית של שופט החשוד כרגע בפלילים, ואשר מי שהשתתף בטיוח של התלונות נגדו, היתה לא אחת מאשר מירית שטרן, שהיתה אחת משתי המובילות של תיק זדורוב.... ד"ר פורמן העידה בתוכנית, כי עוד טרם דבריה בבית המשפט פנה אליה ואמר: "את חושבת שהחתך נוצר ע"י סכין משוננת? אני לא חושב." גם ההשוואה שעושה דוידוביץ' עם איש צבא שכדשל בקרב, ולכן צריך להיות מודח, גם אם הוא מוכשר באומנות ובמדע, דווקא מפריכה את טענותיו. כשם שמי שיחליט אם קצין נכשל בקרב יהיה איש צבא, כך מי יקבע אם אם מאיה פורמן נכשלה בחוות דעתה, היא לא שילה ענבר, ולא השופט שציטט בהכרעת הדין את טיעוניה ההזויים, מבלי להסתמך על שום חוות דעת מקצועית בתחום. ענבר אולי מוכשרת במשפטים, והשופט החשוד בפלילים מוכשר בכתיבת שירה, אבל אין להם שום הכשרה ברפואה משפטית. מי שאמור לקבוע אם היא נכשלה או לא, הם אנשים המבינים ברפואה משפטית, כולל מנכ"ל משרד הבריאות וראש המכון הפתולוגי בעצמו, אשר קבעו שלא היה בחוות דעתה שום דופי.
כתוב תגובה ל- צדקיהו בן צדק
32
מאיפה הביאו את דוידוביץ?
  אחת מהעם   31/12/14 13:18
מה שאותי מעניין, אם התשלום שהוא מקבל מהמערכת המושחתת עבור הכתבה, הוא לשביעות רצונו.
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
33
עוד כלב שמירה של המערכת אבי אב
  שילה ענבר   31/12/14 13:42
אבי דוידוביץ מסתמך אך ורק על ביקורתו הקטלנית של שופט שהודח, בגלל חשד לפלילים, ואשר מי שהשתתף בטיוח של התלונות נגדו, היתה לא אחת מאשר מירית שטרן, שהיתה אחת משתי המובילות של תיק זדורוב.... ד"ר פורמן העידה בתוכנית, כי עוד טרם דבריה בבית המשפט פנה אליה ואמר: "את חושבת שהחתך נוצר ע"י סכין משוננת? אני לא חושב." גם ההשוואה שעושה דוידוביץ' עם איש צבא שכשל בקרב, ולכן צריך להיות מודח, גם אם הוא מוכשר באומנות ובמדע, דווקא מפריכה את טענותיו. כשם שמי שיחליט אם קצין נכשל בקרב יהיה איש צבא, כך מי יקבע אם אם מאיה פורמן נכשלה בחוות דעתה, היא לא שילה ענבר, ולא השופט שציטט בהכרעת הדין את טיעוניה ההזויים, מבלי להסתמך על שום חוות דעת מקצועית בתחום. ענבר אולי מוכשרת במשפטים, והשופט החשוד בפלילים מוכשר בכתיבת שירה, אבל אין להם שום הכשרה ברפואה משפטית. מי שאמור לקבוע אם היא נכשלה או לא, הם אנשים המבינים ברפואה משפטית, כולל מנכ"ל משרד הבריאות וראש המכון הפתולוגי בעצמו, אשר קבעו שלא היה בחוות דעתה שום דופי.
כתוב תגובה ל- שילה ענבר
34
דוידוביץ' -תתבייש!
  נימר   31/12/14 17:23
עובדה שבית הדין לענייני עבודה קבע שהיא יותר ממתאימה לתפקיד.
כתוב תגובה ל- נימר
35
דוידוביץ הוא יחצן של המערכת
  אחת מהעם   31/12/14 18:40
כל הכתבות שלו כאן באתר, הן כתבות מטעם המערכת שבאות להגן על המערכת.
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
36
הכתבות בערוץ 1טיהרו את זדורוב
  דניאל סבלדי   31/12/14 19:50
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
37
אבי בשירות המשטרה והפרקליטות
  דוד התותח   31/12/14 20:51
כנראה אבי דוידוביץ רץ לכתוב בלוג בשביל להתנער מעצם ישיבתו ליד תחקירן עובדה עומרי אסנהיים בתוכנית בוקר שבו עומרי אסנהיים דיבר על ד"ר מאיה פורמן ומה שהולך להיות בתחקיר של עובדה. אבי דוידוביץ "שוכח" לציין בבלוג שראש המכון הפתולוגי ד"ר קוגל מסכים עם ד"ר פורמן והתובעת שילה ענבר הציגה לד"ר פורמן מצג שווא שד"ר קוגל חולק עליה ועל סמך זה בין היתר נקבעה האמינות שלה על ידי הפדופיל לכאורה יצחק כהן וחבריו בנצרת שסרבו להזמין את ד"ר קוגל לעדות. אבי דוידוביץ אומר "רופא מקצועי המבקש לחלוק על חוות דעת אחרות, חייב להכיר היטב את כל חוות הדעת שניתנו בעניין, ללמוד לעומק את כל הספרות המקצועית המתייחסת לסוגיה השנויה במחלוקת - ומעל לכל לדייק בתצפיותיו, בדיווחיו ובציטוטיו. " , אבל "שוכח" לציין שאין שום חוות דעת סותרת לד"ר פורמן והתובעת שילה ענבר המציאה חוות דעת שלא קיימת והפדופיל לכאורה וחבריו בנצרת העדיפו חוות דעת שלא קיימת של ד"ר זייצב, כאשר התובעת שינתה בסיכומי התביעה את מילותיו של זייצב מ"פצעי חתך" "לפצעי החתך", כאילו שזייצב התייחס לכל הפצעים. אגב סילוף חוות הדעת של זייצב, מזכיר את הסילוף של ד"ר זייצב עצמו בתיק של אריק קרפ, שעל זה אבי דוידוביץ לא טורח לכתוב בלוג חלילה. החוות דעת הסותרת היחידה לד"ר פורמן בתיק זדורוב, היא של התובעת שילה ענבר ושל הפדופיל לכאורה יצחק כהן וחבריו בנצרת, שלהם אין שמץ של ידע ברפואה משפטית. אבי דוידוביץ שוכח לציין שיצירת החוות דעת הלא קיימת של זייצב על ידי התובעת, הפדופיל לכאורה וחבריו בנצרת, תוך קביעה שד"ר קוגל מסכים עם זייצב וכאילו שניהם חולקים על ד"ר פורמן, שעה שד"ר קוגל מסכים עם ד"ר פורמן וד"ר זייצב בכלל לא אמר כלום על החתך בסנטר, כמו גם קביעות אחרות חסרות בסיס שלהם, מעיד על חוסר מהימנותם של השופטים בנצרת עצמם ושקביעותם כלפי ד"ר פורמן שוות לת... אבי דוידוביץ הוא סך הכל יחצ"ן של חבריו מהמשטרה והפרקליטות
כתוב תגובה ל- דוד התותח
38
כתבה רדודה מוטה בשירות התביעה
  gil 55   31/12/14 22:15
יש כל כך הרבה מה לכתוב בייחוד כאשר רשויות התביעה חוברת למכון משפטי ובודה ראיות על מנת להרשיע בכוח , כדי שחס וחלילה "התזה" שלהם תיפול. הצדק לא חשוב, האמת לא חשובה, מה שלשוב זה יוקרתה של הפרקליטות העלובה הזאת. כפי שאמרתי יש הרבה מה לכתוב, אבל אני מסתפק בלשלוח אתכם לתגובתו של "דוד התותח" תגובה 37 כל מלה בסלע . ואתה מר דוידוביץ אל תנסה לגנוב דעת כי לא תצליח.
כתוב תגובה ל- gil 55
39
המלצה טובה למר דוידוביץ בדימוס
  עידןסובול   31/12/14 23:31
המלצה טובה וחשובה למר אבי דוידוביץ בדימוס: לך לצפות בסרט "וצדק לכול" , אחר-כך לך לצפות בסרט "חשד" וקודם לכן ואחרי כן -- לך לקרוא את הכרעות הדין הבאות:

news1.co.il

ולסיום קרא באיזו מידה עלובה ומבישה הבין שופט בית המשפט העליון, שהגיע משום-מה לכהן גם כמשנה לנשיא בית המשפט העליו -- מה הבין השחצן המשפטי הזה בחזקת החפות:

news1.co.il

אתה הבנת את זה, מר דוידוביץ?
כתוב תגובה ל- עידןסובול
רוצח סידרתי
  הנ"ל   1/01/15 11:00
ע"פ שיטת דוידוביץ בדימוס ושות, סביר להתפלא שרומאן זאדורוב לא נחקר על-ידי המשטרה בקשר לרצח בבר-נוער, מפני שהמכון הפתולוגי, שתחת ראשותו של הראש הקודם סבל בעצמו מתסמונות פתולוגיות שונות, היה מגיעה בקלות לממצאים הקושרים את זאדורוב גם לרצח הזה, והמשטרה יכלה בקלות ליידע את זאדורוב בפרטים מוכמנים שונים כדי לעזור לו לדעת מה הוא עולל ולהדריך אותו בשיחזור הרצח, והפרקליטות הייתה יכולה לתפור לו תיק מעור דוב שניצוד באלסקה, והרכב של שופטים שרגיל ללחך כול סמארק מידיה של הפרקליטות היה מרשיע אותו פה-אחד פעמיים.

אבי דוידוביץ, תפארתך לא תהיה על מאמרי ליקוק תחת למערכת למערכת שממנה באת.
 פרקליטה מגוחכת ומבישה
כתוב תגובה ל- הנ"ל
40
נצ"מ אבי לואי דה פינס
  שלמ   1/01/15 00:00
נצ"מ אבי לואי דה פינס דוידוביץ הינו קצין משטרה ותיק , מומחה עולמי בחקירת רקתום המוח בקרב השוטרים... בעל תואר שני בטיפשות וחלם... ובעל תואר ד"ר ברקבון המוח של צמרת המשטרה והפרקליטות...
כתוב תגובה ל- שלמ
41
אבי דוידוביץ יהיר, מתנשא, סלפן
  אמתי   1/01/15 08:12
ראינו אותו בטלויזיה, שום עובדה אמיתית לא תבלבל אותו. דוידוביץ, אנא חסוך מאיתנו את גיבוביך.
כתוב תגובה ל- אמתי
42
תופעה מדהימה!
  רענן בר און   1/01/15 10:01
מערכת מושחתת מבצעת פשעים מוכחים לאור היום. ואז בא אבי דוידוביץ, ומסכים למרוח את שמו כסנגור הזוי ושקרן המגן על המערכת הפושעת כשהוא מזדהה איתה. מדהים!!!
כתוב תגובה ל- רענן בר און
43
אני בשוק שהארץ לא רעדה
  ט.ל   1/01/15 18:42
ממה שאנשים ראו בטלויזיה, הייתי בטוח שזה יחולל סערה. האם זה בגלל שזה תקופת בחירות או שמישהו מחזיקים אנשים במקום רגיש והם מפחדים שיפתחו להם תיק סתם. לפי דעתי יש מקום לכל הסנגורים לבקש משפט חוזר. איזה משפט יש כאן?
כתוב תגובה ל- ט.ל
44
כל העולם ראה מקצוענית ישרה.
  בבון זה קוף   2/01/15 01:16
השופט "התרשם" שהיא קוף. אם כך היא קוף, כי מה שקובע הוא מה "התרשם" השופטן. אם הוא התרשם שהשמש תזרח במערב, לא יעזור לשמש ולכם בית משפח עליון. משל השופט רואה יותר טוב מאלוהים כי אולוהים טועה לפעמים. איכה הייתה לזונה בת זונה קריה נאמנה.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
45
כשדוידוביץ מביא נמוקים עילגים
  חיימקה ברגל שמאל   5/01/15 02:37
כשקוראים את דרך החתחתים והנימוקים העלובים שמביא הכותב דוידוביץ, עולה המסקנה שאם אלה הנימוקים ואלה ההצדקות לפסק הדין די ברור שהוא שגוי, שגוי במקרה הטוב...
כתוב תגובה ל- חיימקה ברגל שמאל
46
נו ?
  טולסטוי   23/12/15 22:28
בית המשפט העליון, תיקן את הטעות הכפולה של בית המשפט המחוזי.
כתוב תגובה ל- טולסטוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il