s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המגלומניה של בן-גוריון
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  02/01/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שפתיים ישקו-תודה,אני רק
  חבר קיבוץ יגור   2/01/15 15:01
למד,איזה מורכבות זאת להיות מנהיג ואיך צריך לשקול את הדברים מכל הבחינות,כשתמיד יש את התוצאה שעליה לא חושבים.כמו כן גם הפוסט מורטום שמאיר זוית שאפילו מקבל ההחלטה לא חשב עליה. שבת שלום אורי
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
המערכת האנושית הרבה יותר
  אורי מילשטיין   2/01/15 15:23
מורכבת מן המערכת הפיסיקלית ותמיד נגלה דברים שלא הבנו בעבר. שבת שלום
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אורי מברך את עצמו ונושק לעצמו
  צייד מתחזים   2/01/15 16:17
לא יאומן האיש הזה הוא אכן מגאלומן-על. נא להפסיק להתחזות אין בקיבוץ יגור חבר בשם דוד נ, זהו מילשטיין במסכה. ואגב מדוע גורשו אברהם ושרה מילשטיין מקיבוץ אפיקים ??
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
ד"ר מילשטיין תודה,
  אוברי אובריין   3/01/15 10:37
תודה על שהארת את עינינו, תמשיך לכתוב על מלחמת העצמאות שסוף סוף נבין מדוע לא צלחה מלחמת העצמאות, ותתעלם מהכלבים הנובחים.
כתוב תגובה ל- אוברי אובריין
הכלבים הנובחים מחזקים את
  אורי מילשטיין   3/01/15 12:46
טיעוניי
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אוברי את מוגבלת ברמות
  קונאן אובריין   3/01/15 15:02
לא לימדו אותך שניצחנו במלחמת העצמאות נצחון אדיר ??אפילו הערבים שותפיו של מילשטיין לשנאת ישראל מודים בכך ,אז מה את מחרטטת. תגיד אוברי לא קראו לך בימי עלומיך ראומה ?.
כתוב תגובה ל- קונאן אובריין
2
מספר שאלות
  יוסף מהגליל   2/01/15 15:31
מאמר טוב. אך יש בידי מספר שאלות: הטענה שלך לפרק של השבוע הבא מאוד דומה לתזה שאותה פיתח ד''ר ארז כסיף בספרו "מדוע באמת הוקמה מדינת ישראל" בו הוא טוען כי בן גוריון הקים את מדינת ישראל לא רק מתוך לחץ זמן שמה האצ''ל יעשה זאת לפניו אלה גם עקף את מרבית חבריו במנהלת העם. כמו כן, נאמר כי הוא רצה מלחמה עם הערבים בכדי לזכות בנכסים לאומיים (בדומה לאילו שהאצ''ל והלח''י השיגו בגירוש הבירטים ובבריחת הערבים בעקבות העלילה בדיר יאסין). לאור טענתך כי מנחם בגין הוא סוכן סובייטי, וכי גם משה סנה הוא אחד כזה (בהתחשב הטענה כי ילין מור מהלח''י גם הוא סוכן סובייטי הודות למאמר בו "מי רצח את חברו הטוב של יאיר", איך בדיוק פגעו מנחם בגין וסנה בתפקוד ההגנה והאצ''ל במלחמת השחרור נגד הבריטים? האם היה משהו חשוד בבגין שהעיד כי היה שתול סובייטי? האם תוכל להעלות את המאמר על בגין לפורום אזרוח ותחקור הקרבות שלך ושל בן צדף בבקשה? מה הייתה תרומתו של יצחק שמיר בימי תנועת המרי? עו'ד יורם שפטל טוען כי לאחר השבת השחורה כוחו של הפלמ''ח כמחתרת חוסל, האם זה נכון? בראיונך עם עמיחי פגלין ז''ל כיצד הוא סיכם את הפיצוץ במלון המלך דוד, האם הייתה זו פעולה מוצלחת או לא? האם פגלין או מישהו ידע או חשד כי בגין היה שתול סובייטי? האם היה מישהו שחשד כי ילין מור היה שתול סובייטי? *לידיעתך: בספרו השמלאנות בישראל, שאול קנצלר מספר על ירחמיאל לוקצ'ר, שהיה שתול סובייטי בהגנה. כמו כן סופר על שני יהודים ישראל ברזילי וחיים אברבוך, ע''פי עו''ד שפטל שסיפר כי בעמודים הראשונים בספר ההגנה ולפי ידיעות הביון הבריטי היו שני יהודים (עם שמות משפחה אלה) סייענים של המופתי בתכנון הפרעות בתרפ''ט, האם ידוע לך דבר שכזה? שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
מנחם בגין כ"סוכן סובייטי"
  אורי מילשטיין   3/01/15 07:41
יוסף שלום!

א. מעולם לא כתבתי ולא אמרתי שמנחם בגין היה סוכן סובייטי. מצאתי בארכיון הבריטי מסמך אחד מן השנה שבגין הגיע ארצה (1943) בחייל בצבא אנדרס שבו נכתב כי בגין הוא סוכן סובייטי. במסמכים הסובייטים שנפתחו אחרי קריסת ברית המועצות לא נמצאה עדות לכך.
ב. סנה (בלי בגין) פגע בהכנות למלחמה נגד הערבים בכך שדחק את ארגון ההגנה להתנסות רק בלוחמה זעירה בעוד שמלחמת העצמאות הייתה מלחמה סדירה.
ג. בתקופת "תנועת המרי" היה יצחק שמיר ממנהיגי לח"י ותרומתו היתה בהפעלת הארגון.
ד. אין זה נכון שכוח הפלמ"ח חוסל בשבת השחורה.
ה. בראיון אמר פייגלין שהמבצע היה מוצלח מבחינה מבצעית.
ו. על מעורבות יהודים בתכנון מאורעות 1929 לא ידוע לי דבר.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
3
סדרת המתח לידתה של פלשתינה
  אהרון שחר   2/01/15 15:41
דר מילשטיין הוא הגאון היחידי ההופך את המקצוע הכי משעמם לסדרת מתח. צריך להיות בסיס למשרד החינוך.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
משרד החינוך של הרש"פ
  צייד מתחזים   2/01/15 18:21
שמח להשתמש במאמריו של מילשטיין. הם ספוגים בשנאת ישראל ושנאת צה"ל ומפקדיו. אהרן שחר אתה עוואר[עיוור] אטום ,אם אינך קולט את מזימתו של מילשטיין.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
לצייד המתחזים
  אין חינוך נכון   3/01/15 06:42
אדוני, אתה הוא האטום. לו משרד החינוך והממשלה היו מטפחים ומלמדים את מאמרי מילשטיין בבתי-הספר - עמנו היה יותר בריא, יותר נקי וצלול ואוהב את עמו וארצו, כשם שהצרפתים אוהבים את צרפת, האיטלקים את איטליה, ההולנדים את הולנד, האמריקנים את אמריקה וכו'. ולא היו קמים וצצים כפטריות מין טיפוסים כהרצוג הרכרוכי, לבני שפחתם הכנועה של האמריקנים, יחימוביץ הקומוניסטית מוליכת השולל, גלאון שונאת עמה, שרידים, ביילינים, אורי אבנרים וכל התקשורת, המשפט והאקדמיה. ולא היו ממנים לשר חינוך מוקיון שמאלני כשי פירון. ועוד: טיפוסים כאחמד טיבי, חנין זועבי - מזמן היו עפים, כמו בכל שלטון נורמלי. שוטה שכמותך.
כתוב תגובה ל- אין חינוך נכון
הוא לא שוטה, הוא בהמה !
  ההומו מיגור   3/01/15 10:50
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
מילשטיין הוא אידיאולוג בשקל
  צייד מתחזים   3/01/15 11:45
אדון נכבד כנראה שאינך מכיר את אורי מילשטיין. האיש הוא שכיר עט=שכיר מיקלדת, הכותב לפי הנחיית הבוסים שלו. בעבר הוא היה שכירם של ישראל גלילי ואנשי הקיבוץ המאוחד ז"ל, לאחר שסילקו אותו "הבוסים " מהסמינר הרעיוני שלהם, הפך את עורו, המיר את אמונתו לימין והחל לשרת את מכון ז'בוטינסקי והליכוד. הוא חסר חוט שדרה ,ועורק לכל המרבה במחיר. בקצור,איש קטן ואטום,לך ולמד את העובדות.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
לא קלטתי את מזימתו
  אהרון שחר   3/01/15 17:48
ככל שהבנתי, כהיסטוריון מזימתו היא להחכימנו בתולדות ההיסטוריה שלנו. הוא קורא עבורנו ובמקומנו המון המון חומר, אולי גם מראיין אנשים, ובמוחו הקודח מסדר את הדברים ומסכמם עבורנו. בהגינותו הוא לא דופק חשבון ללחצים ולאינטרסים זרים, בכישרונו הוא עושה זאת בצורה מרתקת ומרשימה. * הייתי שמח ואף מציע לו לערוך את החומר בצורה פירמידית: לתת קודם את השורה התחתונה, המסקנה, הלקח, הנקודה שהקורא אמור לזכור בסופו של דבר. אחר כך לפרט. אני מוצא עצמי מתקשה לצאת עם שורות תחתונות. בן גוריון היה טוב? רע? חכם? טיפש? בזכותו קרו דברים טובים? בגללו קרו דברים רעים? וכו'...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
4
אשבל ושמחון ישבו בתא הנידונים
  ראומה   2/01/15 15:52
למוות, עומדים בפני מוות בתליה. ופיקוד תנועת המרי, וה"הגנה" ובן גוריון עצמו, התנגדו לחטיפת הקצינים הבריטיים, מעשה שנועד להציל את נפשם של הנידונים. השלטון הבריטי, היה הפריץ, שמולו צריך להנמיך קומה, וגם לא להשמיע קול. ולולא דבק האצ"ל בדרכו, היו נוספים לנו עוד שניים ברשימת עולי הגרדום. בסופו של דבר לקצינים לא אונה רע, רק הכבוד האבוד של הבריטים הדהד מקצה העולם עד קצהו.
כתוב תגובה ל- ראומה
5
פרק פג תוקף
  צייד מתחזים   2/01/15 16:29
מילשטיין פירסם את ההבלותות הללו לפני25 שנים.חומר חובבני כתוב ברישול. ראוי שמילשטיין יעלה לקברו של דוד בן גוריון ויבקש סליחה ומחילה מהאחד בדורו שהקים את מדינת ישראל המחודשת. התמזל מזלנו שהוא היה מנהיגנו במלחמת העצמאות ולא הרכיכה הרופסת מנחם בגין או לחילופין המשרת משה שרת...
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
תנוח קצת , טמבל.
  מגיב ותיק   2/01/15 18:49
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אדון מגיב, אתה חרש -עיוור
  צייד מתחזים   2/01/15 22:27
הותק= הזיקנה, גורמים לך לאטימות שכלית. לכתוב על מילשטיין שהוא מדהים זה שלב מתקדם באידיוטיזם, או לחילופין שאתה מכלבלי משפחת מילשטיין המתחזה לותיק, סוג של אלטאקאקר מפורום אלפרדו.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
האם הקינאה מדברת מגרונך?
  דר' מ.אדם אמיץ!!   4/01/15 00:50
כתוב תגובה ל- דר' מ.אדם אמיץ!!
האחד בדורו כמונח סובייקטיבי
  יוסף מהגליל   2/01/15 18:53
בדיוק כמו שיעקב שביט הסיר את המסיכה מזאב ז'בוטינסקי ומנחם בגין כגאוני הדור במחשבה המדינית והנבואית כך הסיר המחבר את המסיכה מבן גוריון (את המסיכה הזאת ניסו להסיר גם יריביו הפוליטיים בטענה שהוא "קושר כתרים לעצמו" ראה הביוגרפיה של ישראל גלילי). האחד בדורו הוא מונח סובייקטיבי, כמו שמפקדי הפלמ''ח והסובייטיזם המחשבתי (חשיבה על צבא כגוף חלוצי פוליטי העוסק בפעילות פרטיזנית ואט אט צובר השפעה פוליטית) שלו נתפסו למעצבי התרבות המדינית (בהתעלם לגמרי מתרומת בני העלייה הראשונה והמחתרות בעלות השקפת העולם הימנית ובין היתר האנארכיסט/ תאוריקן צבאי מרקו ברוך). אני מעוניין לדעת מדוע ברוב הפעמים שהותקף המחבר לא הותקף אריה יצחקי, שהוא בסך הכל איש מאותה המעלה במסגרת שבירת מיתוסים, האם זה בגלל שיצחקי לא עסק ברבין? האם זה בגלל שיצחקי לא מבקר את צה''ל יתר על המידה כמו המחבר?
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
6
בלי מגלומניה חילונית
  or or   2/01/15 16:53
לא היה ניתן להקים מדינה.
כתוב תגובה ל- or or
כבר אמר בן גוריון שבמדינת
  דוד נ   2/01/15 18:28
ישראל ,מי שלא מאמין בניסים הוא לא ריאלי
כתוב תגובה ל- דוד נ
כבר אמר בן גוריון שבמדינת
  דוד נ   2/01/15 18:28
ישראל ,מי שלא מאמין בניסים הוא לא ריאלי
כתוב תגובה ל- דוד נ
כבר אמר בן גוריון שבמדינת
  דוד נ   2/01/15 18:34
ישראל ,מי שלא מאמין בניסים הוא לא ריאלי.
כתוב תגובה ל- דוד נ
אבל מי שמאמין בנסים אינו פועל
  באופן   2/01/15 23:50
אופטימאלי.
כתוב תגובה ל- באופן
אבל מגלומניה חילונית זאת
  אורי מילשטיין   2/01/15 23:42
הקימה מדינה פגומה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
נקודת פתיחה לא טובה
  or or   3/01/15 13:00
לא בהכרח מעידה על כישלון בהמשך
כתוב תגובה ל- or or
7
בעזרת השם ..פשקווילי מילשטיין
  ממשיכים להופיע   2/01/15 17:11
כתוב תגובה ל- ממשיכים להופיע
8
האם אחרי הסתלקותו של מילשטיין
  יואב יצחק ימשיך ?   2/01/15 17:58
כתוב תגובה ל- יואב יצחק ימשיך ?
9
פרק מדהים, תודה.
  מגיב ותיק   2/01/15 18:45
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
פרק יפהפה כמו הפרצוף העקום
  צייד מתחזים   2/01/15 22:36
שלך.נפלא, מדהים, מאיר עיניים, הטוב מסוגו, מילשטיין משבח ומהלל את עצמו. זאת בעיה פסיכוטית ידועה.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
צייד המתחזים- - נמושה!
  ישראל הר   4/01/15 18:28
מדוע צייד המתחזים אינו מזדהה בשמו? נמושה!!! ישראל
כתוב תגובה ל- ישראל הר
ישראל הר= חלמאי
  צייד מתחזים   7/01/15 12:50
תגובה מטומטמת שמתאימה ל"משורר" שנולד בחלם.מתאים לך להיות מעריץ של המשמיץ הלאומי, כי גם אתה משמיצן סידרתי. ואתה מדבר על נמושות? רכיכה פולנית.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
10
מילשטיין כמו בהמה . !!!!!!!!!!
  ממשיך להעלות גרה   2/01/15 20:04
גם גבלס שר ההסברה הגרמני של היטלר .חזר ואמר .חזר ואמר ,את אותם השקרים עד שרוב הגרמנים האמינו לו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- ממשיך להעלות גרה
11
למה ???????????
  עוד סתם אזרח   2/01/15 23:05
למה ??????????? העיתוי של כתבותיך מוזר/זומר?!, יתכן עוד ובלשון ההמעטה. ####: אני לא אומר שצריך לתקוף אותך כמו שאתה תוקף אחרים. אני כן אומר שצריך לשאול בכנות ובהיר: למה ??????????? למה צריך להאמין לדברייך ??????????? ולמה בוחר שיטתי ולתקוף אנשים שכבר לא יכולים לענות לטענותייך ???????????????????? (אם ומיותר: הגם שדעותיי לא תואמות לדעות מותקפייך). (789238). אבקש ובנוסף ...
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
כי בעוד שלוש וחצי שנים ימלאו
  אורי מילשטיין   3/01/15 07:48
70 שנה למלחמת העצמאות ואני מתכוון עד אז להשלים את מחקרי בנושא ולפרסם את ממצאי. אני מעדכן עכשיו מה שחקרתי ופרסמתי בעבר וחוקר ואפרסם נושאים שעדיין לא חקרתי ופרסמתי.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
12
#### נא תשובותיך אורי מילשטיין
  עוד סתם אזרח   2/01/15 23:16
ובכן מה תשובותיך אורי מילשטיין. בנוסף ואם הנך אדם מריר ומרגיש שנעשה לך עוול נא ציין זאת. כבהקשר לכך: אם וככה ואתה רוצה לדון בכך בהגינות וביושר: אדרבא ובבקשה. כן נכון ובהחלט: יחד עם רבות ורבים טובות וטובים, נבלות בזויות: גם שמועטים במועטים, נבלות בזויות שפלות וחסרות מצפון: רומסות האחר בעיקר ולמען עורם הרגיש הרגיש הרגיש ... טוב שלא יהיה להם השפעה על חיים של אחרים. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
אינני מריר ולא נעשה לי כל עוול
  אורי מילשטיין   3/01/15 09:03
אכן ביקרתי את הממסד ואנשיו וממשיך לבקרם והם פעלו נגדי וממשיכים לפעול. אני רואה בכך מהלך טבעי מצדם ואין לי שום טענות.

באופן אישי מצבי טוב מכל הבחינות ואני מניח שרוב בני גילי היו שמחים להתחלף איתי.

כל טוב והרבה בריאות.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
בבקשה :
  עוד סתם אזרח   3/01/15 14:39
בבקשה כולידיעתך ובשקיפות, מאשר שקראתי את תשובתך, אם ומיותר מאשר גם ששוב קראתי את שאלותי. רבות ורבים טובות וטובים כנגד פגיעה בחפים מפשע: ואלו כן ואמת המייצגות כוהמייצגים שהאכפתיות ולזולתם ולב בהם/ן כאחריות כושאמת: #### נא לבחור אותם כולהבנתכם/ן הצופים והצופות #### לא יודע ולא פוסל, יתכן שהמניע שלך נגד פגיעה בחפים מפשע: יחד עם זאת הערך כוהחשיבות להבהיר את האמת, בהגינות וביושר האמת כומיכלולה. ולמי שספק, ולמי שעובדות אחרות: זכותו הרבה, בהגינות וביושר לדון כלהתווכח על כך, כבצדק בהגינות בסיסית ביושר כובאנושיות כושהדדית, בברכה. (789238). נ.ב.: תודה על איחולייך, מבלי פגימה בזאת: תודה, כל טוב והרבה בריאות גם לך. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
13
היא הייתה מש"קית ת"ש, הוא היה
  חשדנית   2/01/15 23:48
סמג"ד תכול-עיניים. זה קרה מזמן, בגדוד 890. היא נפלה בזרועותיו, ומאז הם ביחד.

היום היו קוראים לזה "ניצול יחסי מרות"...ומדיחים אותו מצה"ל..

"במרס 2008 ניתן פסק הדין התקדימי שיחסים בין ממונה לכפופה חזקה עליהם שהם ניצול יחסי מרות. נקבע כי מערכת יחסים של בעל מרות עם מי שכפופה לו...
גם אם התנהגותו של הממונה אינה עולה כדי "הטרדה מינית", קרי, הוא אינו מנצל את מעמדו, ומערכת יחסיו עם העובדת הכפופה לו מבוססת על הסכמה מלאה וחופשית של העובדת, בלא שיש למעמדו של הממונה השפעה כלשהי – עדיין, יש להטיל על התנהגותו של הממונה הגבלות מפורשות, מעצם היותו במעמד בכיר של ממונה בארגון."
ovdot.co.il/


אגב, לה קראו רויטל, ולו קראו - בני. בני גנץ.
כתוב תגובה ל- חשדנית
והיום הבני גנץ הזה ש"חטא"
  והיום?   3/01/15 06:51
באותו חטא - מסלק קצינים בכירים ונוזף באחרים. אם אלה היו קיבוצניקים אשכנזים (ולא חובשי כיפות או מזרחים) - היו מטשטשים ומחביאים ה"פרשה" מתחת לשטיח.
כתוב תגובה ל- והיום?
בהחלט צודק.
  מלחמת מעמדות   3/01/15 13:52
כתוב תגובה ל- מלחמת מעמדות
הכי טוב להעיף מנסיון
  or or   3/01/15 07:15
כתוב תגובה ל- or or
זה קרה לא רק עם הסמג"ד אלא גם
  עם המג"ד,   3/01/15 09:10
והמח"ט, הפרופסור באוניברסיטה ועורך העיתון.
כתוב תגובה ל- עם המג"ד,
14
סקופ!מה עומד מאחורי פיצול ש"ס?
  חשדנית   3/01/15 01:30
אתם לא תאמינו, אבל מי שבאמת הביא למהלך הסנסציוני של הקמת מפלגה חדשה בראשות אלי ישי הוא לא אחר מאשר ביבי נתניהו. ביבי שכנע את ישי להתפצל מש"ס ולהקים מפלגה חדשה ברוח מר"ן עובדיה יוסף, מסיבות שתיכף יפורטו. אלי ישי לעולם לא היה יכול לעשות דבר כזה לבד ובאופן עצמאי. הוא זקוק ל'מנהל' שיכוון, ימריץ ויתמוך בו מלמעלה. והסיבה שביבי דחף לכך היא כזאת - דרעי כבר אמר שיתחבר לשמאל, כנ"ל גם ליברמן/לפיד/וכנראה גם כחלון. אז מי נשאר לביבי ? המפלגה היחידה שמסכימה ללכת אתו זאת המפלגה של בנט 'הבית היהודי', ואין פלא - ביבי הקים גם את המפלגה הזאת - נא לא לשכוח שבנט היה מנהל הלשכה שלו ואיילת שקד הייתה המזכירה בלשכתו... ביבי שכנע אותם להקים מפלגה (ובלי קיצונים כמובן!!!) כדי שיוכלו לתמוך בו מאחור. הליכוד והבית היהודי לבד כמובן לא יכולים להקים את הממשלה הבאה, לא יהיו להם מספיק מנדטים. אז ביבי עשה חושבים והמציא את המפלגה החדשה של ישי...

וזאת הסיבה היחידה, בגללה אלי ישי מסרב לצרף את מיכאל בן ארי, מפלגת עוצמה יהודית, למפלגה החדשה שלו... הרי ביבי 'לא אוהב' קיצונים מהימין. הם יכולים לחרבש לו את הקו מרכז-שמאל שהוא הלך בו בעקביות, מאז הסכם חברון ב-1997, במצוות אדוניו האמריקקים. וזאת גם הסיבה שהוא 'חיסל' את כל הימין האמיתי במפלגתו בפריימריז האחרונים. כל הקולות שהצביעו לפייגלין, חוטובלי ושות' - נזרקו לפח בהוראת ביבי, ברגע שהוציאו את כל המשקיפים מהקלפיות כשהחלה ספירת הקולות....נא לא לשכוח שדנון, שאירגן את ההצבעה, הוא ת"פ נתניהו, כנראה עשה יד אחת אתו בזיוף התוצאות...

בקיצור, אם אלי ישי לא יצרף את מפלגת עוצמה יהודית - אתם תדעו כבר את הסיבה האמיתית - לנפילתו בקלפי !!

ועל זה נאמר: עֻצוּ עֵצָה וְתֻפָר דַּבְּרוּ דָבָר וְלֹא יָקוּם כִּי עִמָּנוּ אֵל.
כתוב תגובה ל- חשדנית
ארגון הסתרים שמנהל את העולם
  צייד מתחזים   3/01/15 11:26
חשדנית התמימה אין לך מושג קלוש בנושא. זה לא הבונים החופשיים, ולא אילומינטי, ולא הנהגת ה-cia. אסור אפילו לנקוב בשם המפורש שידוע רק לעשרות חברים בכירים. שלושה מהם הם ישראלים....הם אחראים לכל הקונספירציות ב -300 השנים האחרונות. בתקופה האחרונה הם הקימו את הטליבאן, אל קעאידה, דאע"ש, ש"ס וישראל ביתנו וגם את מפלגתו של ארדואן. בקיצור חשדנית יש מוסד מסויים בבת-ים שמעודכן בחומר ויש לו מחלקה שתשמח לארח אותך ואת אורי מילשטיין לסיעור מוחות.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
לצייד המתחזים מבת-ים
  חשדנית   3/01/15 13:08
ואת כל זה סיפרו לך באותו מוסד מיוחד בבת - ים ?
רפואה שלמה ! ותנחומים לרופאים...
כתוב תגובה ל- חשדנית
טמבלית, אני האח מצוות ההובלה
  צייד מתחזים   3/01/15 13:27
את כבר מזמן מופיעה ברשומותינו. ההתלבטות היחידה של פרופ' ויצטום היא האם לשכן אותך ואת מילשטיין בתאים מרופדים. אגב איזה חולצת כפייה את מעדיפה מנסיונך בעבר...כיון שאת לקוחה מועדפת נשמח לסייע לך..פחחחח..שבת שלום ולהתראות.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
איזה דברי הבל יוצאים מקולמוסו
  נחש ארסי   3/01/15 16:25
של הצייד נחשים הזה.
כתוב תגובה ל- נחש ארסי
טוב שבנחשים רצוץ מוחו
  צייד מתחזים   3/01/15 17:08
אכן אנו לא רק צדים מתחזים ,אלא גם נחשים ארסיים פולטי ארס ובעיקר כאלה שמקרטעים על שתי רגליים.. ומסריחים.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
הימין והשמאל קורסים שוב ושוב
  ומחליפים   3/01/15 11:32
זה את זה, כי מנהיגיהם מנותקים מן המציאות, בייחוד המציאות האסטרטגית.
כתוב תגובה ל- ומחליפים
חשדניתוש יש כותונת נהדרת
  צייד מתחזים   3/01/15 15:13
עבורך= כותונת כפייה עם נצנצים מזהב, ועבור מילשטיין הגיעה מארה"ב כותנת משיער לבן של בבונים כולל זנב מעוצב. תתכוננו יהיה לכם כייף.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
רק אחד יודע מהי המציאות
  צייד מתחזים   3/01/15 17:51
האסטרטגית,הגאון העילאי מרמת אפעל= קופרניקוס 2= אפלטון 2=לידל הארט 2=אורי מילשטיין,אך אבוי, לא שומעים לו ורואים בו ליצן מגוחך ,רודף פירסום...וגם איש מעורער.אין צדק,פשוט אורי נולד טרם זמנו לחברה אכזרית. אולי בגילגול הבא יזכה להוקרה.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
אלי ישי, פייגלין, מיכאל בן ארי
  חשדנית   3/01/15 22:29
הימין האמיתי הולך להקים מפלגה חדשה ? הלוואי.... ברור שמפלגה כזאת חסרה, ואם תקום - זאת תהיה תשובה ניצחת לביבי - לא רצית 'קיצוניים' במפלגה ? קיבלת אותם בקואליציה שלך !!!
השאלה - האם ישי יסכים (זה מהלך נגד נתניהו, לא סתם) או שהוא עדיין חושב שכדאי לרוץ לבד (ולהתרסק !!! באחוז החסימה).
ועל זה נאמר: סוף מעשה במחשבה תחילה !!

ישי, אל תפחד, למד מדברי חכמים: "רק המעז - מנצח". אפילו ביבי אמר את זה: כאן
כתוב תגובה ל- חשדנית
בנסיבות הקיימות, הימין האמיתי
  הולך   4/01/15 10:39
עם בנט.
כתוב תגובה ל- הולך
בנט=ביבי. אין שום הבדל ביניהם
  חשדנית   5/01/15 19:59
מלבד הגיל...
כתוב תגובה ל- חשדנית
15
המגלומאניה של מילשטיין
  צייד מתחזים   3/01/15 09:57
הליצן המצחיק הזה מאמין באמת שהפשקווילים המרופטים שלו יביאו לשינוי בתורת הביטחון של ישראל. מקסימום ישטוף את מוחם של כמה עשרות נערים מסכנים באורט לוד- בשולי החברה בישראל. לפי איך שהוןא נראה ונשמע לא בטוח שיגיע ל-2018...פחחחח..
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
16
מילשטיין צודק.
  יוסי אבידור   3/01/15 15:39
מילשטיין מעורר תגובות קיצוניות אצל הרבה אנשים. הוא מקלקל להם את כל מה שהאמינו בו, והוא, שבן גוריון היה גאון, מייסד מדינת ישראל, וכך כל חבריו להנהגה. מי יודע, אולי אם האצ"ל והלח"י היו מקימים מדינה ולא בן גוריון, יתכן שהיום לא היה אף ערבי אחד בשטח כל ארץ ישראל... מחנה המעריצים של בן גוריון ( מפא"י) אינו רוצה שיזכירו לו כי מאות כפרים ערביים ועשרות שכונות ערביות בערי הארץ, היו היום מיושבים במאות אלפי ערבים, אלמלא האצ"ל והלח"י, שהביאו לבריחה המונית של הערבים מבתיהם. למה? כי פשטה השמועה שהיהודים רוצחים ערבים. תזכורת: בדיר יאסין אכן רצחו ערבים, ואלה מהם שנותרו בחיים ונסו משם בבהלה הפיצו את השמועה כי היהודים רוצחים ערבים.
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
יוסי , מילשטיין כועס עליך
  צייד מתחזים   3/01/15 17:43
כבר שנים הוא טוען וכותב שלא היה טבח בדיר יאסין, והטרוריסטים של אצ"ל ולח"י לא רצחו שם מאות ערבים, והנה אתה בא ותומך ב"עלילת הדם" של "ההגנה", תתבייש לך .לתקוע למילשטיין סכין בגב זה מעשה מכוער...
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
תסביר לי אפוא, לפי מיטב
  יוסי אבידור   3/01/15 19:26
שיפוטך, והמידע שבידך: מה ההסבר לכך שערביי ארץ ישראל ברחו בהמוניהם ב 1948?
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
דיר יאסין היה אירוע נקודתי שנו
  צייד מתחזים   3/01/15 21:30
שנופח והועצם. לא זה הביא לבריחת הערבים הגדולה. למזלנו המפקדים הטובים ביותר של ההגנה=צה"ל ניפנפו את האויב הערבי המקומי והרסו את הכפרים. המוצלחים ביותר היו שנואי נפשו של מילשטיין האויל: יגאל אלון, יצחק רבין ושמעון אבידן. בשטחים שבהם פעלו השלושה לא נותר כפר ערבי אחד[חוץ מאבו גוש וטובא שהיו בעלי בריתנו].
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
הערבים שברחו לא נוכחו בטבח
  אורי מילשטיין   3/01/15 22:03
אלא האמינו לעלילת הדם שהטבח התחולל. לפרטים ראה את כל פרקי הספר שלי "הספר השחור" שפורסם בניוז 1 ונמצא בארכיון של אתר זה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
בדיר יאסין נהרגו 80-120 ערבים
  צייד מתחזים   3/01/15 23:45
בוודאות. כ-30 מהם נורו במחצבה לאחר שנכנעו. הספר שלך הוא ספר מוזמן ומוטה שנכתב כדי לרצות את הבוסים שלך בליכוד. מכל מקום מספר הבורחים בעקבות דיר יאסין מתגמד מול המאסות שהוברחו בידי שמעון אבידן[גבעתי] ובידי יגאל אלון[יפתח]במישור החוף, בשפלה, בצפון הנגב. בהרי יהודה ובגליל. בזכותם טוהרה הארץ חלקית מהאויב הערבי המקומי. לצערנו מנע ב"ג מיגאל אלון לטהר את יהודה ושומרון ב-1949.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
בדיר יאסין לא רצחו ערבים.
  ראומה   3/01/15 21:25
במלחמה לא רוצחים, אלא הורגים ונהרגים. ובדיר יאסין נהרגו אלה שירו מתוך בתים מאוכלסים, ועל כן נהרגו שם גם אזרחים. קרא את הספר עלילת דם בדיר יאסין של אורי מילשטיין. כל הפרסומים על טבח והרג, נעשו מטעמים פוליטיים, כדי למנוע מאנשי הגופים הרביזיוניסטיים לקחת חלק בהנהגת המדינה. אמנם, בסופו של דבר מעז יצא מתוק, והערבים הפיצו בעצמם שהיהודים טובחים באויביהם. ספק אם מאיר פעיל וחבריו לסזון התכוונו לכך.
כתוב תגובה ל- ראומה
בדיר יאסין טבחו נשים,זקנים וטף
  מילשטיין שקרן !   4/01/15 17:56
לא נשק ערבי ,לא יריות .ולא בטיח .....טבח ערבים לשם רצח נקמה פאשיסטי בלבד
כתוב תגובה ל- מילשטיין שקרן !
17
מחיר חבית נפט: לחובבי האופציות
  חשדנית   3/01/15 21:17
הערכה שלי: מחיר חבית נפט: 40$ - 50$ לחבית למשך לפחות 5 השנים הבאות. זה המחיר שתקבע סעודיה כדי לרסק את שוק פצלי הנפט האמריקאי וכדי להחליש את הכלכלות של מפיקות הנפט הגדולות - ארה"ב, רוסיה ואיראן, 'צרותיה' של סעודיה..
ההערכה מבוססת על המאמר הבא:
themarker.com


כתוב תגובה ל- חשדנית
נעלם עיקרי: שיפור והוזלה
  בטכנולוגיית   4/01/15 07:42
הפקת הנפט מפצלים. סביר להניח שמושקעים בכך סכומים אדירים וכמה מכוני מחקר בעולם עובדים על מיזם זה.
כתוב תגובה ל- בטכנולוגיית
18
בדיחת השנה-סיום המחקר על תש"ח
  צייד מתחזים   3/01/15 21:48
לא האמנתי למראה עיניי מילשטיין הרברבן מצהיר כי יסיים את המחקר שלו על תולדות מלחמת העצמאות עד 29.11.2017 ...פחחחחח.. האיש שעבד במשך שנים,עם עוזרי מחקר רבים ועם תקציב ענק של הפרייאר אוהד זמורה ונכשל כשלון מחפיר...הבטיח מחקר שלם בן 12 כרכים ובפועל הפיק בקושי ארבעה,עד אפריל 1948,כאשר נגע בקושי בשולי אדרתה של המלחמה... מבטיח לנו שוב הבטחות שווא.אין לו את הכשרון , ההתמדה והיכולת הכספית להרים מפעל כזה. ראו פריארים הוזהרתם, אל תניחו כספכם על קרן הצבי של הנוכל...
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
בדיחת השנה -מופרע מיגור
  אחד שיודע הרבה   4/01/15 14:35
שמטמטם כאן את השכל מרוב שיעמום ורצון להתבלט,מהווה מושא לרחמים וניד ראש במשפחתו ובקיבוצו.
כתוב תגובה ל- אחד שיודע הרבה
בדיחת השנה- אחד שלא יודע
  צייד מתחזים   4/01/15 18:27
מהחיים שלו, יצור מוגבל שמבין רק בבהמות אפעל מילשטייניות,כי ממינם הוא.אפס מאופס נראה אותכם במבחן התוצאה. ידוע שמילשטיין וכלבלביו הם חדלי אונים בזמן אמת .פטפטנים כפייתים.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
19
בהמות יגור באטרף של טימטום
  דוד נ   4/01/15 00:02
כתוב תגובה ל- דוד נ
בהמות אפעל קורסות כליל
  צייד מתחזים   4/01/15 08:11
מילשטיין שמתחזה לדוד נ...להומו מיגור..לחבר קיבוץ יגור..ללוחם ותיק יגור.. לראומה.. ועוד ועוד ,עומד חסר אונים מול תגובותינו שחשפו את ערוותו ואת התחזותו. אין לו תשובות. אפילו הגידופים שלו לא- יצירתיים ועלובים. בקיצור האיש מוקיון קשיש, בקריסה טוטאלית.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
בקריסה
  דפניטיבית!   4/01/15 10:46
כתוב תגובה ל- דפניטיבית!
אישור מפי החמור [אורי]
  צייד מתחזים   4/01/15 11:55
אכן הוא נמצא בקריסה מוחלטת[דיפינטיבית]. פתיחהה טובה לשבוע טוב.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
איתן שדה ,התאהבת בטימטום הא.
  אחד שיודע הרבה   4/01/15 14:40
כתוב תגובה ל- אחד שיודע הרבה
כל אחד וסוג האושר שהמתאים
  לו!   5/01/15 09:03
כתוב תגובה ל- לו!
20
בן גוריון היה איש נמוך
  עם צל ענק !!!!!   4/01/15 10:53
מנדל בגין לעומתו .איש קטן עם פה גדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- עם צל ענק !!!!!
21
פרטי ההסכם הסודי של ביבי-החמאס
  חשדנית   4/01/15 20:10
דולפים לרשת. אחד מסעיפי ההסכם שנחתם בין ביבי לבית החמאס בעקבות מבצע 'צוק איתן' כולל את הנושא הבא - הסכמה של ישראל ל'איחוד משפחות' של העזתים עם ערביי ישראל. מסתבר, שבמהלך השבועות האחרונים, אחרי מבצע צוק איתן, יש תנועת הגירה גדולה של ערבים החוצים את גדר הגבול בעזה לכיוון ישראל עם הרבה מזוודות בידיים...
כנראה ש- 60,000 הסודנים לא הספיקו לביבי, והוא טורח להכניס לכאן עוד מוסלמים, את ערביי עזה.

והתקשורת - שקט הס, אף מילה לא נכתבה על זה

עוד פרטים כאן:
rotter.net

"בשבועות האחרונים ישנה תנועה גדולה במחסום ארז... וחשבתי שכדאי שאנשים כאן בפורום יידעו, שבשבועות האחרונים אני מסתובב די הרבה באזור יד-מרדכי - אשקלון ואני שם לב שיש תנועה גדולה יחסית של עזתים עם מזוודות בדרך אל ובדרך ממחסום ארז. נראה לי שזו תופעה שהחלה מעט לאחר תום מבצע "צוק איתן" וככל הנראה זה חלק מה"מחוות ההומניטריות" שביבי ראש-ממשלתנו מעניק לשכנינו רודפי השלום.
ראוי שמישהו כאן, או במערכות התקשורת יברר כמה אנשים עוברים בכל יום במחסום ארז ולפי מה שאני ראיתי, אין המדובר במחפשי עבודה/פועלים, אלא אנשים הלבושים בבגדים נאים ועם מזוודות רבות."

בקיצור, אחרי שבן גוריון טרח כל כך להוציא את הערבים מארץ ישראל, דווקא מפלגת 'הימין' בראשות ביבי נתניהו - מחזירה אותם לכאן....חחח

רק הליכוד יכול !! להרוס את מדינת היהודים
כתוב תגובה ל- חשדנית
תסכולה של פטריוטית
  אנאליסט   5/01/15 06:13
אז תפני לפייגלין וחוטובלי (ששותקים...) ואם לא יעזור אז למרזל ובן-גביר (שגם הם שותקים...) - חחח נ.ב. עדיין לא מאוחר - קיימת בשבילך חלופה נוספת: תקימי עם מילשטיין הפטריוט רשימה לכנסת - (אוליי פונדק יסכים לממן...)- חחח
כתוב תגובה ל- אנאליסט
תודה על עצותיך. מה שכן נחשף
  חשדנית   5/01/15 09:42
זה שאסור להצביע לביבי-ליכוד. ביבי הוא הסוכן האמריקקי המסוכן ביותר שידעה מדינת ישראל מאז הקמתה. הוא חותר תחת קיומנו כאן לא רק מבחינה ביטחונית (ע"ע 2 המבצעים בעזה שהוכשלו במתכוון, המרמרה, המשפטים הפליליים לחיילים הקרביים, הצפת הארץ באויבים מבפנים כמו סודנים ו'איחוד משפחות', הקפאת הבנייה ביו"ש וירושלים)אלא שהוא גם הגלובליסט נוסח הטייקונה שמסכן את חופש הפרט בישראל יותר מכל ראש ממשלה אחר שקם כאן. דוגמאות: המאגר הביומטרי, חוק איסור על שימוש בכסף מזומן, רישום ת"ז בכל עיסקה מעל 5000 ₪, ועוד. אגב, ביבי הוא גם מטיל המיסים הקיצוני ביותר בכל ממשלות ישראל - הטיל יותר מיסים, ומיסים גבוהים יותר, מכל מי שהיה אי פעם לפניו, אבל רק על אזרחים רגילים, לא על הטייקונים ע"ע תשובה והגז הטבעי...בקיצור, ביבי הוא חלק מקבוצת ה'טייקונה' שמנסה להשתלט על העולם. אין פלא שהוא קנה בית בקיסריה מחברת - רוטשילד....
כתוב תגובה ל- חשדנית
22
סטאלין מוטט האמפ' בריטית ונרצח
  נצר יואב   4/01/15 21:51
סטאלין מוטט את האימפריה הבריטית בסוף שנות ה 1940s ולכן נרצח בשנת 1953. סטאלין החזיר לבריה"מ את הכנסיה (ממנה הוא צמח...) עוד בראשית שנות השלושים והשמיד את הקומאינטרן במאי 1943. לכן בריטניה אימצה גישה עקיפה לאימפריאליזם: קומונוולת' ושאר ניאו-קולוניאליזם. כך זכו הודו וישראל בעצמאותן בזכותו של סטאלין ובזכות מי שאפשר לו להתגבר על הקומאינטרן.
כתוב תגובה ל- נצר יואב
23
השימוש במזומן יוגבל: 4 הערות
  חשדנית   5/01/15 16:29
1. לא הבנתי מה הפואנטה בהגבלת השימוש במזומן ל-10,000 ש"ח בשלב הראשון. מה ימנע מבעל עסק לקבל 100,000 ₪ במזומן מלקוח ? מחלקים ל-10 ימים, כל יום יקבל 10,000 ויוציא חשבונית-קבלה בהתאם.... לפי התיאור בכתבה (של איתמר לוין) זה חוקי, ואם כך, אז אין שום בעיה לעבוד עם הכסף המזומן...
אבל, העניין הוא כזה - בכלל לא מדובר במלחמה ב'שוק שחור' אלא מדובר בהגבלת הכסף-בשטרות שנמצאים בידי הציבור. המטרה היא לשעבד אותנו רק לבנקים. שהבנקים יוכלו להמשיך לרמות אותנו עם כסף וירטואלי שנרשם בתור שורה בחשבון הבנק ולא קיים בכלל בכספות שלו...פשוט מעבירים את כל הכוח לבנקים, כולל הכרטיסים המגנטיים המוטענים שגם עוברים דרך מסלקות הבנק. בקיצור, המגמה היא לבטל לגמרי את הכסף הריאלי-השטרות הממשיים שבידי הציבור כדי לפגוע בפרטיות ובעצמאות שלנו כמה שיותר, ולהעביר את השליטה עלינו לידי הבנקאים !
אפשרות נוספת - המטרה היא שלא נוכל להוציא את כל הכסף המזומן מהבנקים בבת אחת - בשעת חירום כזו או אחרת - כדי שהבנקים לא יפלו ויתרסקו, שהרי אין מספיק שטרות אמיתיים בכספות של הבנקים, אולי רק 8% ממה שהבנקים מצהירים עליהם בחשבונותיהם...
ומעניין שהרעיון הזה הולך להתממש רק בישראל, ולא באף ארץ אחרת בעולם. האם אנחנו שפן הניסיונות של 'הטייקונה' ?

2. הוכחה: החוק לא נועד למלחמה בהון השחור.
הנה ההוכחה - כל הנושא של 'השוק האפור' שבו מסתובב הכי הרבה כסף שחור, לא מטופל בכלל על ידי הוועדה הנכבדה. הנה תראו את ההמלצות המצחיקות שלה לגבי השוק האפור (עמ' 20 בדו"ח):
מקור:
boi.org.il

"12. הוועדה ממליצה לבחון את נושא ההלוואות החוץ בנקאיות במסגרת ועדת הקבע. בישראל פועל לצד שוק האשראי הבנקאי, שוק הלוואות חוץ בנקאיות. שוק זה חוקי ביסודו וכולל חברות וגורמים לגיטימיים. עם זאת הוא מכונה לא פעם "השוק האפור", שכן לצד הגורמים הלגיטימיים פועלים בו גם גורמים עברייניים.
לאור האמור, ובייחוד כיוון שמדובר בענף עתיר מזומן, מדובר בשוק המהווה כר פורה לפעילות עבריינית, כולל עבירות מיסוי ועבירות הלבנת הון. החקיקה הקיימת כיום בתחום זה כוללת היבטים צרכניים בלבד וחסרים בה היבטי פיקוח, הסדרה ואכיפה. בנוסף, עיסוק במתן הלוואות חוץ בנקאיות אינו נמנה על אחד
מהשירותים המחייבים רישום כנותן שירותי מטבע לפי חוק איסור הלבנת הון, התש"ס 2000 ועל כן לא חל עליו משטר איסור הלבנת הון ומימון טרור. לצד הצורך לתמוך בשוק זה על מנת שיהווה תחרות למערכת הבנקאית ולגופים המוסדיים המעניקים הלוואות, קיים צורך להתמודד עם הסיכונים הנובעים מפעילות זו,
ובפרט סיכוני פשיעה, הלבנת הון וכלכלה שחורה. לאור האמור, הוועדה ממליצה לבחון במסגרת ועדת הקבע את תחום ההלוואות החוץ בנקאיות, ובכלל זה לבחון את ההסדרים החוקיים הקיימים ולהציע הסדר כולל ומפרט בתחום זה."

הבנתם ? ההמלצה של הוועדה בנוגע לשוק האפור העתיר בהון שחור היא - רק ל-ב-ח-ו-ן דרכים...חחח לעומת זאת הוועדה ממליצה להגביל באופן אופן מ-י-י-ד-י את הכסף המזומן שבידי האזרחים הפשוטים. בשוק השחור האמיתי הממשלה בכלל לא נוגעת. בקיצור, המטרה האמיתית של החוק איננה מלחמה בהון שחור...עובדה.

3. שימו לב, מהו הגורם העיקרי שמתמרץ את כלכלת ההון השחור ? התשובה: הממשלה !!

כן, אפילו וועדת לוקר מודה שהתפקיד של הממשלה ביצירת התופעה של ההון
כתוב תגובה ל- חשדנית
המשך
  חשדנית   5/01/15 19:53
כן, אפילו וועדת לוקר מודה שהתפקיד של הממשלה ביצירת התופעה של ההון השחור הוא מכריע. ואם לא הבנתם - הממשלה בעצמה היא שאחראית על קיומו של ההון השחור. הנה הסיבות:

מתוך הדו"ח של הוועדה (עמ' 29):

"המחקר הנדון בחן גם מהם הגורמים המתמרצים את הכלכלה השחורה, ואלה ממצאיו העיקריים:

1. שיעור המס - נמצא מתאם חיובי גבוה בין שיעור המס לבין היקפה של הכלכלה השחורה, מה שיוצר מעגל שוטה.
היקפים נרחבים של כלכלה שחורה מגדילים את שיעור המס, משום שהם מצמצמים את בסיס המס ולכן מקשים על הממשלה להפחית את שיעורי המסים.

2. רגולציה - היקף ההון השחור נגזר במידה רבה ממשקלם של האיסורים וההגבלות שהמדינה מטילה, המכסות שהיא קובעת והרישיונות שהיא דורשת בתחומים הכלכליים השונים. צמצום הרגולציה מקטין את היקף הכלכלה השחורה במדינה."

הבנתם ? ככל שהמדינה מגדילה את גובה המיסים על ההכנסות, כך פחות הכנסות מדווחות. וככל שהמדינה מטילה יותר חוקים והגבלות על חופש העיסוק - כך הכלכלה השחורה פורחת.

מסקנה: גם עפ"י המלצות הוועדה - הדרך הטובה ביותר להילחם בהון השחור היא להפחית את הרגולציה (ההתערבות של הממשלה בעסקים) והורדת המיסים למינימום (לדעתי אפילו 5% מההכנסות בלבד). כך לא יהיה שוק שחור, או לכל הפחות במימדים הרבה יותר נמוכים מאשר כעת, כי זה פשוט לא יהיה כדאי.

והמסקנה הזאת (בעקיפין גם של הוועדה) - היא הפוכה בדיוק למה שהוועדה הזאת עושה כעת - צמצום הכסף המזומן שבידי הציבור, כלומר עוד רגולציה ועוד התערבות בוטה בשוק החופשי. וזאת עוד הוכחה שלא מדובר באמת במלחמה בהון שחור, אלא בניסיון הזוי לאזוק את אזרחי ישראל למערכת הבנקאית, לטובת 'הטייקונה'...


3. מעניין את מי תעמיד הועדה לדין במסגרת המלחמה שלה בהון השחור ובאיסור מימון טירור - בכל מה שקשור להעברות הכספים במיליונים ובמזומן לידי החמאס בעזה ?

הנה תקראו מתוך הדו"ח (עמ' 35):

"3. הברחת מזומן - ארגוני פשיעה וארגוני טרור עושים שימוש בהברחת כספים, על מנת להלבין כספים שהופקו בעבירה ולממן את פעילותם. הברחת הכספים אל מעבר לגבול או לתחום שיפוט אחר נעשית במקרים רבים באמצעות בלדרים, כשהפקדת הכספים או פעולה אחרת )למשל ניכיון( תתבצע בצדו האחר של הגבול תוך שיתוף
פעולה של גורם פיננסי.."

לפי ההיגיון הזה, בנק ישראל הוא 'כביכול' ארגון פשיעה, שעושה שימוש בבלדרים (במשאיות ברינקס), על מנת להבריח כספים במזומן אל מעבר לגבול, לידי ארגון החמאס בעזה, שמוכר על ידי ממשלת ישראל כארגון טירור...ועוד הוא עושה את זה באישור ביבי...חחח

נראה שהוועדה נכשלה קצת בניסוח שלה כאן...חחח

מכל מקום אתם כבר הבנתם - החוק לא נועד ל'טייקונה', וגם לא לשוק האפור עתיר ההון השחור... אלא רק לאזרחים הפשוטים, כדי שאפשר יהיה לשלוט בקלות, בהמונים...


כתוב תגובה ל- חשדנית
מילשטיין במצב נואש
  צייד מתחזים   5/01/15 23:46
הוא זקוק לחירטוטים של "חשדנית" שיסיחו את הדעת של המגיבים מדברי ההבל העבשים שהוא מפרסם פה. חשדנית היא\ הוא יצור שמשמש צינור להחדרת הקישקושים מאתר רוטר לאתר news1. שובי למדמנת רוטר.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
איתן שדה -חזרת ? אידיוט!
  חבר קיבוץ   6/01/15 06:28
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
24
אוצר המילים של מילשטיין=אידיוט
  צייד מתחזים   6/01/15 13:15
כמעט בכל תגובותיו של מילשטיין מכבבת המילה אידיוט.כנראה הוא מגיב כאשר לפניו מוצבת מראה.עצוב לראות ולשמוע אותו בשנת 2015, זה האיש שלפני 30 שנים היה כוכב חדשני בשמי מחקר ההיסטוריה הצבאית וכיום התרסק כליל ורובץ במדמנת הזבל של הליכוד...
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
האידיוט מיגור שב-ככה זה בחיים
  ההומו מיגור   6/01/15 14:37
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
דוד נ= אימבציל,דגנראט ואידיוט
  צייד מתחזים   6/01/15 15:12
אנחנו יודעים שאתה מגיב גם כהומו מיגור, וגם כחבר קיבוץ יגור,וגם כחברי קיבוץ יגור ועוד, ולמעשה אתה אורי מילשטיין הקשישון המתוסכל מרמת אפעל, שמפעל חייו התנפץ בפניו וקרס. אתה חי בשולי החברה האקדמאית בישראל ונחשב לקוריוז הזוי ומגןחך. ראוי שתסתלק למאורתך המצחינה....
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
25
מתי יכתוב מילשטיין גם על
  מנחם מנדל בגין ?   7/01/15 11:58
כתוב תגובה ל- מנחם מנדל בגין ?
מה יש לכתוב ? קרא את ספרו
  חבר קיבוץ יגור   7/01/15 15:19
של בגין "המרד"- אולי (כמעט בטוח שלא) * סופסוף יהיה מרגוע לנפשך המעונה בעולם הזה! אתה איש קטן(מבחינת אישיות) ומסכן שכל חייו נהרסו בגלל שטיפות מוח מהילדות- חבל חבל על חיים שלמים שהתבזבזו. * שטיפת מוח חזקה מהכול
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
בגין היה סוכן סובייטי שהושתל
  צייד מתחזים   7/01/15 16:13
פה , ובתקופה האחרונה אפילו מילשטיין המוגבל[שמגיב כחבר קיבוץ יגור] קלט את האמת המרה. הוא יעשה הכל כדי לטייח את המציאות הקשה,אחרת מפעיליו ממכון ז'בו-מורשת ביגין יפטרו אותו. המסכן בדילמה קשה...
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
מנדל בגין הוחדר לפלסטינה כסוכן
  פולני במסווה חייל   7/01/15 17:29
מנדל מנחם בגין היהודי הגלותי , הגיע לפלסטינה כחייל שערק מצבא אנדרס הפולני . ומאז ועד יום פטירתו תמיד ברח מכל אחריות והתחבא בחורים כמו עכבר. עד שסולק ע'י אריק שרון הפלמ'חניק יליד הארץ מתפקיד ראש הממשלה ,,ואז מנדל הגלותי הפולני ברח כהרגלו מאחריות והתחבא בביתו עד צאת נישמתו !!!!!!!!!!! לכן מעניינת השאלה .מתי יעז דוקטור פילוסוף אורי מילשטיין לכתוב ספר "מחקרים" על מי באמת היה הבגין הזה ,איך הגיע לפלסטינה . ומה טוב עשה למדינת ישראל ?????????????
כתוב תגובה ל- פולני במסווה חייל
איזה מופרעים גידלה התנועה
  דוד נ   8/01/15 04:07
הקיבוצית. כבוד לעם ישראל !
כתוב תגובה ל- דוד נ
שכחת להוסיף על אריאל שרון ש...
  ההומו מיגור   8/01/15 09:30
היה אחד מראשי הממשלה המושחתים שהיו כאן ושהשפיעו על נורמות ציבוריות של דור שלם,רק איתרוגו ע"י התשקורת,יועץ משפטי נרפה ומחלתו, הם הם שמנעו העמדתו לדין פלילי כמו את אולמרט. אז בבקשה קצת פרופורציה,או שזה בקשה גדולה מדי על שטוף מוח כמוך.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
אדוני.... שאלתי את מר מילשטיין
  ולא את עכוזו   7/01/15 17:13
כתוב תגובה ל- ולא את עכוזו
המילה עכוז -מעוררת אותי, תמשיך
  ההומו מיגור   8/01/15 13:02
אולי נצרף אותך אלינו למועדון ביגור - תהנה באחריות !נשיקות משאר החבר'ה במועדון שלנו (הראתי להם את התגובה שלך).
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
מילשטיין את הפעיל או הסביל?.
  צייד מתחזים   9/01/15 14:22
אתה כנראה "נושך כריות".
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
26
מילשטיין הזקן בן ה-75 "חוקר"
  כבר מגיל 13   7/01/15 17:56
הגאון הקטן אורי'לה מילשטיין החל את מקצוע ה"מחקרים" כבר מגיל 13 !!! ומגיל 18 מאז גיוסו לצה'ל לאחר קבלת דרגת רב-טוראי חובש ,כולל בשרות מילואים הצליח לחדור במירמה ובהתחזות לקצין מילואים למסמכי צה'ל הסודיים ולפרסמם לטובת אויבי מדינת ישראל במסווה של ספרי "מחקרים"...ומי שלא מאמין , יתכבד לעיין בוויקיפדיה תחת הערך "אורי מילשטיין קורות חיים "
כתוב תגובה ל- כבר מגיל 13
אז מה, הטימטום לא נותן מנוח ?
  דוד נ   8/01/15 04:16
איך אני נהנה לקרוא את שטופי ה(אין) מוח,ידוע שחמור משנה דעתו, אבל הם ! מגיל ילדות דפקו להם ת'צורה והחשיבה ומאז כמו "מקהלה עליזה"(יכולים להצטרף להומו מיגור) בזמריר אחיד לתפארת מדינת ישראל. כבהמות התחילו חייהם וכבהמות ייסימו.
כתוב תגובה ל- דוד נ
מר דוד...אתה לא שווה תגובה!
  קיבוצניק בדימוס   8/01/15 09:30
כתוב תגובה ל- קיבוצניק בדימוס
בהמה שטופת מוח (שאין לך)
  ההומו מיגור   8/01/15 12:25
אתה לא חייב לא לקרוא וגם לא להגיב- בהמה כבר הזכרנו ? (אידיוט זה דרגה אחת מעל בהמה)
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
הומו..קענסט מיר קישן אין טוחעס
  פעשטייסט שוורצה ?   8/01/15 12:49
כתוב תגובה ל- פעשטייסט שוורצה ?
יאללה,הצטרף אלינו למועדון
  ההומו מיגור   8/01/15 16:41
בקיבוץ ,יעשו לך עוד כמה דברים שלפחות עליהם תתענג-כי הרי משאר אורחות חייך בקיבוץ אף פעם לא נהנת, אתה נשמע כעוס ,עצבני ועם תחושת החמצה כול הזמן-בהמה שכמותך-הנה העלתי אותך לדרגה של המובחרים כאן.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
סקופ= מילשטיין יצא מהארון
  צייד מתחזים   8/01/15 17:27
יש אישור מפי הסוס. אורי מילשטיין שמגיב בשם "ההומו מיגור" מאשר שהוא הומו פעיל. כל השנים היו רינונים על היחסים בינו לבין אריה טפר[עמית] בן קיבוץ יגור שנראו "מוזרים" בלשון המעטה. עכשיו הכל ברור=טפר היה הפעיל ומילשטיין הסביל...הופה...
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
27
כשהבהמות. חושבות שהן
  ההומו מיגור   8/01/15 09:25
משתלטות על אמצעי התקשורת,טוב להיווכח שבהמות אלה לא לבד -איך אמר מנחם בגין ז"ל (הציטוט לא מיועד לבהמות)"יש שופטים בירושלים". אנו בטוחים שכשתעלם התנועה הקיבוצית מכאן,ירווח לכולם !
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
שכחת להגיד שבגין קרא צ'חצ'חים
  לאנשים כמוך   8/01/15 09:35
והצ'חצ'חים הם אלה שהמליכו את הדמגוג הפולני הגלותי למלוך עליהם
כתוב תגובה ל- לאנשים כמוך
בהמה-צ'חצ'חים שייך לדודו טופז
  ההומו מיגור   8/01/15 12:07
שחשב שהוא "לבן" כמוך וראית היכן ואיך סיים חייו. בכלל כל הזמן אני קורא כאן בין השורות ,תגובות של נאצים במהותם הפנימית- אבל עם מערכת חנוך כזאת- אני לא מתפלא . באשר לבגין תבדוק היכן ביקש להיקבר - לא כמו השיכור שיביא עם הסכם האוסלו ההזוי שלו (ע"י שיחוד אנשים) לחורבן מדינת ישראל .
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
בגין הפולני הלבן ניצל את המילה
  צ'חצ'חים לצרכיו !   8/01/15 12:44
והסיפור על מקום קבורתו של מנחם מנדל בגין מצוץ מהאצבע. כי מנדל בגין ברח מאחריותו כראש ממשלה ,ברח והתחבא בביתו ללא כל קשר לבוחריו עד צאת נשמתו בביתו .
כתוב תגובה ל- צ'חצ'חים לצרכיו !
אהה עכשיו אנחנו מבינים הכול
  ההומו מיגור   8/01/15 16:34
אתה אפילו לא מסמיק כשאתה כותב שטויות-כן ככה זה ,איש קטן ואומלל אתה.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
איך מזהים מילשטיין לחוץ ?.
  צייד מתחזים   8/01/15 12:46
כל תגובה של הגולם מתחילה או בבהמה או באידיוט.לאחרונה הוא איבד שליטה על סוגריו התחתונים והעליונים וזה מתבטא בפירסומיו.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il