s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישת טלוויזיה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
למי קראת אנטישמי?
מאת: דרור אידר  |  06/01/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הוא מדבר ברור, ולא צריך פרשנות
  אפולוגטיקה משונה.   6/01/15 11:09
בדרשה שלו הוא אמר: "היטלר מילא את רצון האל, להשיב את היהודים לארץ ישראל על פי הנבואה התנ"כית". ובספרו "מיהו יהודי?" טען: שהשואה התרחשה מפני שהיהודים מרדו והתכחשו לאלוהים האמיתי וכן טען: "המרדנות של היהודים היא הסיבה לאנטישמיות ולרדיפות מהם סבלו במשך השנים". זו אנטישמיות במירעה. בנוסף, האבנגליסטים אמנם תורמים לנתניהו ומקדמים את ענייניו בארצות הברית (ולכן ברור שאידר יהיה מליץ יושר שלהם), אבל הכספים שהם תורמים הולכים לארגונים שמחרחרים פה מלחמות ולכן הם אינם מועילים לישראל, אלא רק פוגעים בה בכך, שהם שופכים עוד דלק לאש הסכסוך עם הפלסטינים.
כתוב תגובה ל- אפולוגטיקה משונה.
חוסר יכולת
  המושך בגזר   6/01/15 12:44
מתגובתך עולה חוסר יכולת לקרוא מאמר שלם מתחילתו ועד סופו ולהתייחס עניינית במקרה הטוב או לחילופין התעלמות מכוונת מן העובדות במקרה הרע. מן המאמר עולה ללא כל ספק שמדובר באוהב ישראל ואולי תטען שגם הרב טייטלבום בספרו "אם הבנים שמחה" הוכיח שהוא אנטישמי?
כתוב תגובה ל- המושך בגזר
הדברים של טיטלבוים והיגי,
  קראתי.   6/01/15 13:29
הם 180 מעלות האחד מהשני, שזה ההיפך הגמור בין אהבת היהודים של הרב לבין האנטישמיות של היגי המשוקץ.
כתוב תגובה ל- קראתי.
לטנף אחרים כדי שלא יתמקדו בך
  -השיטה של השמאל   6/01/15 16:12
לקחו בשמאל איזה משפט שאמר הייגניס, הוציאו אותו מהקשרו, ואז התחילו לנפח אותו, ולנסות להציף את שיח הציבורי, במשפט זה. והמטרה כאן ברורה לחלוטין, ברגע שאתה תוקף מישהו, וחוזר וטוען את אותו דבר בלי סוף, אתה מרחיק את עצמך מדיון על התנהגותך שלך. השמאל הישראלי משתף פעולה עם גדולי שונאי ישראל. קיימת עובדה אחת, ברורה לכולם. השמאל הישראלי קבל במשך שנים כספים מקרן פורד הנאצי. כן פורד היה נאצי נלהד, חבר אישי של אטדולף היטלר, ואדולף אפילו העניק לו את האות הגבוה ביותר של המשטר הנאצי על פועלו למען הנאציזם וגרמניה הנאצית. אותו פורד אפילו כתב ספר נוסח הפורטוקולם של זקני ציון, וחילק את הספר חינם אין כסף במליוני עותקים, כדי להפיץ את משנתו הנאצית-אנטישמית. ואגב, אם השמאל טוען שהיגנס אמר כי היטלר רצח את היהודים, כי לא הלכו אחרי ישו- אז אתם מוזמנים להביא את ההקלטה הזאת, במלואה כדי שנאזין לה. אבל אצל השמאל זה תמיד אותו דבר, זורקים משהו לאוויר, ואז מנפחים את זה בלי סוף. תביאו עובדות, הקלטות, ואז נדבר. ומשהו לסום- מענין מדוע אכפת לשמאל מהייגנס ואנטשמיות, הרי הם משתפים פעולה כיום עם גדולי שונאי ישראל בעולם המערבי, אז מה אכפת להם מה אמר היגינס. הרי הם בעצמם בעד אנטשמית..
כתוב תגובה ל- -השיטה של השמאל
2
כל הכבוד לקרן
  אהרון שחר   6/01/15 11:13
שונאי ישראל, אנטישמים, ערבים ושמאלנים מצליחים בקלות, מצמיחים לנו קרניים, חזקות ומשפיעות, ואנחנו מייללים. צריך להסיר את הכובע ולהודות נוצחנו. הגניוס היהודי החכם באנושות מושפל על ידי הערבים ועוזריהם. עכשיו תמשיך ליילל...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
ממתי לבריוני השמאל העובדות חשו
  שתום העין   6/01/15 12:04
אל תבלבלו לנו את המוח עם עבדות נכונות ככל שיהיו. כל האמצעים כשרים להפיל את המחנה הלאומי, באמצעות עלילות על מנהיגיו. הרי הסיסמה ככל שיהיה רע זה טוב לקוחה מבית מדרשו של השמאל ההזוי.
כתוב תגובה ל- שתום העין
4
אידר כותב:
  עוד דבר מעניין.   6/01/15 12:19
"לכנות את ג'ון הייגי "אנטישמי", זאת אחת העוולות האיומות ביותר". איומה יותר ממה: מהשואה? מפוגרום קישיניב? מהרצח בחברון? מהשמדת העם הארמני? מהפרוטוקולים של זקני ציון? משריפת נשים בימי הביניים? מאונס ילדים בכנסיה הקתולית? מה לדעת אידר הוא עוולה איומה אפילו יותר מאשר "האשמת הייגי באנטישמיות"?
כתוב תגובה ל- עוד דבר מעניין.
נו באמת
  אמיר ש   6/01/15 14:24
ברור שכוונתו של אידר היא שזוהי עוולה חמורה להאשים אוהב ישראל בסדר גודל עולמי כאנטישמי. הרי המשפט הבא של אידר הוא:

"ספק אם קיים היום בעולם כולו כהן דת לא יהודי שהוא אוהב ישראל, ואשר תרם ותורם לאין שיעור לעם היהודי ולמדינת ישראל כמו הייגי. די לצטט את הרב הישיש אריה שיינברג, שתהה, לו היו נוצרים כאלה באירופה בשנות ה-30, כמה יהודים היו ניצלים?"
כתוב תגובה ל- אמיר ש
הרבה מליוני כהני דת יש בעולם,
  יו דונט סיי   6/01/15 14:43
ומכולם מכתיר אידר את האנטישמי העלוב הזה כצדיק מס׳ 1. זו דמותו של כתבו שרלטן מתוצרת הזבלון היום.
כתוב תגובה ל- יו דונט סיי
5
מסע הבחירות של השמאל
  רובי רובי רובי   6/01/15 13:34
ואני לא מבחין בין סוגי הדרעק האלה הוא אנטישמי. חד וחלק. התבטאויות שפלות ששום אירופי או כושי בן תערובת אמריקאי אנטישמי לא היה נמנע מהן.
כתוב תגובה ל- רובי רובי רובי
6
שבין דברי הרב טייכטל להייגי,
  הקשר   6/01/15 14:28
נמצא רק במוח של מי שמנסה להצדיק את האנטישמיות של הייגי. הרב כותב, שמוראות השואה אמורות לגרום לעם היהודי לשוב לציון. זו השקפה אמונית, שניתן לחלוק עליה, אבל היא מייצגת אהבת היהדות, ואין לה קשר לדברים שאמר הייגי, שמצדיקים את היטלר והשואה ב״אשמת״ היהודים. בושה שמי שמכנה עצמו ״אוהב ישראל״ כמו אידר מנסה לסנגר על אנטישמי נקלה כמו הייגי, אבל זה מה שקורה למי שהוא לא יותר מאשר כותב להשכיר של נתניהו, שחלאות אבנגליסטיות מהסוג של הייגי הם העורף הפוליטי והכלכלי שלו.
כתוב תגובה ל- הקשר
כשאין מה לומר אז עוברים לקללות
  מומ' לסמול האלים   6/01/15 15:47
זה השמאל וזה טבעו. הוא סוגר את הדיון בקללות מלוכלכות, כי אינו יכול להתמודד עם הטיעונים. השמאל מבין רק את שפת הכוח. אבל בסופו של דבר, הכוח הזה יכול לעבוד גם הפוך, והוא בסופו של דבר יפרק אתכם לחתיכות.אתם מחריפים את הביטויים האלימים שלכם כל הזמן, אבל בסוף הרוב הציוני השפוי יוציא אתכם מחוץ לחוק ויכריז עליכם ארגון טרור. כי חוץ מטרור פנימי והפיכה שלטונית בכוח, אין לכם עניין בכלל לדו שיח עם החברה הישראלית. על כן החברה הישראלית בבוא היום תכניס אתכם בהמונכם לבתי סוהר. כי מי שלא יודע לשחק בכללי המשחק הדמוקטי, אין לו זכות קיום פה. אתם שואפים לעשות כאן מהפיכה בנוסח פול פוט, ולשחוט מליוני יהודים במטרה לחזור לשלטון, אבל אנו האזרחים הצויונים לא נתן לכם את האופציה לרצח עם בסגון פול פוט, מאו, סטאלין, צה גוורא, ושאר קדושיכם רוצחי ההמונים הגדולם בהסטוריה.
כתוב תגובה ל- מומ' לסמול האלים
7
אתה מאשים את דרוקר בהטייה?
  שוחר-שלום   6/01/15 15:55
נו באמת? השמאל הישראלי, ובפרט ריבוא הדרוקרים למינהם, הוא טלית שכולה תכלת ואין בה פגם ולא כתם. שיא המוסריות, שיא הקידמה, שיא היושרה. אלהים ישמרנו משטניותם המוסווית של הדרוקרים.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
8
שובל באמת באמת בריון חמום מוח
  רוזנר   6/01/15 16:37
לגבי גבב הדיבורים של איידר על המטיף הייגי, יש לבחון קודם האם הנ"ל קיבל ממנו תמיכה כספית, כפי שהיה "עט להשכיר" בלישכת ראש הממשלה. לגבי שובל, הנ"ל פירסם כתבה בעיתון (למיטב זכרוני - בישראל היום) שבה קרא בשיא הרצינות הדוקטרית שלו, לרוץ מהר ולהטיל פצצות אטום על אירן (אולי רצה להתחנף לכריש ההימורים, שונא העתונות ובעליושל אותו עיתון?). נשאר רק לבחון האם דעתו המוטרפת של הד"ר שובל מוכיחה בדיוק שהנ"ל הוא בריון חמום מוח? (על היותו גם פשיסט, יש כבר חותמת של בית מישפט...) .
כתוב תגובה ל- רוזנר
תגובה מחורבנת
  אורי פ   6/01/15 21:55
לפני שתגיב ותשחרר את התגובה כדאי מאוד לבצע הגהה. בינתיים פואד הולך לעמוד בפני בית משפט על זה שקיבל כסף ותמורת השלמונים העניק טובות הנאה למשחדים. כך פועלת גם הקרן משלמת שלמונים תמורת פעילות אנטי ישראלית. זכור הקרן היא לא עמותה פילנטרופית כי אם חברה אמריקאית מאוגדת ומדווחת לרשם החברות שם כלומר לשילטונות הפדראליים. אז שלא יתממו מלככי הפנכות של הקרן.
כתוב תגובה ל- אורי פ
9
אליעזר יערי
  שמ   6/01/15 16:43
שהיה קצין וטייס בצה"ל,ושדרן,וג'ינג'י,זכור לי מהופעותיו בערוץ 1 בשנות ה 70 או ה 80.כמו כן הוא זכור לי בהקשר לפרשה לא ברורה, לי, שבה פגע קשות במשפחת טייס חלל כשסירב לבקשתה.אולי זו הסיבה בעטייה נמצא כל כך ראוי להתמנות למנכ"ל הקרן לישראל החדשה?
כתוב תגובה ל- שמ
10
ג'ון הייגי ידיד ענק לישראל !!!
  דן ה   6/01/15 17:57
מי שחושב אחרת הם רק שונאי ישראל שכואב להם שהאדם הכי משפיע בעולם הנוצרי האונגליסטי באמריקה . גון הייגי אוהב ישראל ! תרם מיליונים למוסדות חינוך, בתי חולים, ארגוני צדקה, ארגונים דתיים וארגונים המזוהים עם הימין בישראל והסמול כדרכו ישר מבצע דמוניזציה לנשמה הענקית הזו. לא יעזור לסמול הקטן והמושתן שכל מקורות המימון שלו מגיעים בעצם ממדינות וארגונים שרוצים להשמיד את ישראל
כתוב תגובה ל- דן ה
11
נפלאות הבורות השמאלנית
  סניל   6/01/15 19:34
כתוב תגובה ל- סניל
12
הם שונאים גם את אוהבי ישראל=שנ
  קורןנאוה טבריה   7/01/15 08:49
שנאת ה0מול הקיצון ליהודי 'הימין' והבנימין' מעבירה אותם על דעתם, ועם השנים זה רק הולך ומחמיר!! לכנות את ג'ון הייגי 'אנטישמי' זו ירידה לתהום השפלות!! לשיא הצביעות מגיעים שמאלנים בזויים כיניב אלדד וכדרקר בהשמיצם את אוהבי ישראל הנוצרים=הם מסבירים שהסיבה לשנאת הנוצרים אוהבי ישראל היא: מטרתם היא לנצר את היהודים כשיבוא המשיח. לפתע פתאום האתאיסטים והאוטו-אנטישמים מסמול חרדים לדתם של היהודים? אוי כמה זה מרגש=רחמנא ליצלן! היה זה הסופר השמאל אייל מגד שהודה כי:"השמאל הישראלי הוא נוצרי אבל בלי האמונה באלוקים, רק במשיח שקר"! ודרך אגב, לא זכורה לי שום תרומה מהאנטישמית סלקטיבית נעמי חזן ממר'צ שפסגת היצירה ו'התרומה' שלה לנצח ישראל הייתה: התעטפותה בדגל אש'ף בירושלים,במימון הקרן הממאירה, כיאה וכצפוי מעוכרת ועוקרת ישראל!! ואלדד יניב שותף מלא לעמותות המושחתות של בוז'י וברק= ועד שלא יוכח אחרת הוא ובוז'י פושעים!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אנטישמים מקיאים מתוכם את הייגי
  אכן שפלות.   7/01/15 10:16
הם גאים בשנאת היהודים שלהם ולא אוהבים שקרנים ומתחזים כמוהו, שמתחפשים ל"אוהבי ישראל".
כתוב תגובה ל- אכן שפלות.
13
תודה לך. החכמתי
  רציונליסט   7/01/15 11:26
ולגבי דרוקר - לאחר עלילת הדם שהוא ניסה להפיל על בנט כולם כבר יודעים שמדובר במניפולטור אכול שנאה המתחפש לעיתונאי.
כתוב תגובה ל- רציונליסט
1. הסיפור היפה על בנט הגיבור,
  שתי הערות   7/01/15 12:07
הגיע אלינו בזכות סרנה, ולא בזכות העיתונאי המעולה רביב דרוקר, שרק ביקש את תגובת גיבור ישראל, כמקובל. 2. הגיבור הגדות התגלה כפחדן קטן, שמאז פרסום הסיפור הזה עסוק רק בספינים ובהתחמקויות, שאופייניות למי שנתפס עם המכנסיים למטה. הוא וחברו היהיר מתאימים זה לזה ככפפה ליד. נאדות נפוחים המלאים מעצמם עד גועל.
כתוב תגובה ל- שתי הערות
14
שקר=0מאל
  מישהו   7/01/15 19:15
הקרן להשמדת ישראל. לא מובן איך הדעת משתבשת לאנשים אינטליגנטים שהשקר הופך אצלם לדרך חיים. לא לא מדבר בערבים שאצלם זו תרבות מולדת מגיל אפס אלא ליהודים השייכים ל0מאל במדינת היהודים. לא מובן מדוע הם חותרים בכל מאודם להשמיד את העם היהודי היושב בשיטחי ארץ ישראל. לא מובן.......
כתוב תגובה ל- מישהו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il