|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
משפחת השכול גדלה בחודשים האחרונים, גדלה מדי, קברים רבים נכרו, רבים מדי, דמעות אוהבים השקו את הערוגות החדשות אשר צמחו בחודשים האחרונים, ערוגות רבות רבות מדי
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
כותרות: טרור פסיכולוגי - סרטון מהשבי עם החטוף....    שידורי התרעלה, עיתוני הטרהללה ירדו לגמרי מהפסים    האם החברה בישראל אמורה לתאר כטרור פסיכולוגי את אחד מהימים המאושרים בחייהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו הנהנתן
מאת: אריה אבנרי  |  09/01/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עוד מאמר ממוחזר מבית אבנרי.
  תנסה לחדש משהו.   9/01/15 08:43
כתוב תגובה ל- תנסה לחדש משהו.
למה אתה מגן על ראש ממשלה
  רושפלד הידיד   9/01/15 09:07
מושחת? האם אתה שלם עם העובדה שהוא מסדר לעצמו מטוס פרטי בלחץ אשתו, ואף בונה לעצמו משכן מנקר עיניים בעלות שתגיע בסופו של דבר למיליארד ש"ח, כאשר מיליוני אנשים כאן לא גומרים את החודש?
כתוב תגובה ל- רושפלד הידיד
חברי אומץ הם שמאלנים.מכאן
  שרוצים שביבי יפול   9/01/15 12:27
כתוב תגובה ל- שרוצים שביבי יפול
היוע"מ בסוף=סגר את תיק נתניהו!
  ע_הראל   11/01/15 20:50
אחרי כל הברברת לעיל, היוע"מ סגר את תיק נתניהו! §¤§¤§ אז מה עוד רוצים כל הסמולנים חולי הנפש? לכו כבר תתאשפזו בבית חולים פסיכיאטרי.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אתה מעדיף עבריין ששתק בחקירה
  ב.ל   12/01/15 07:54
אתה כנראה מפאיניק מתוסכל או עיוור פוליטי נתניהו בכל קנה מידה אוביקטיוי הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה בישראל מאז ומעולם
כתוב תגובה ל- ב.ל
הציבור אשם שבוחר מושחת ביבי
  שושפרי   10/01/15 09:45
כתבה מעולה ומעמיקה על ביבי ואשתו המושחתים
הציבור אשם שבוחר בו פעם רביעית.
כתוב תגובה ל- שושפרי
תתבייש לך להתקיף את אבנרי
  רונית פרידמן   11/01/15 18:44
במקום להודות על עבודתו במיגור השחיתות בהתנדבות
אתה מתקיף את אריה אתה בטח מייצג את נתניהו .
לאריה כתבותיך מעולות ומעמיקות יישר כוח . חזק ואמץ
אני אישית גאה להיות חלק מאומץ
כתוב תגובה ל- רונית פרידמן
סמול פסיכי=היוע"מ סגר את התיק!
  ע_הראל   11/01/15 23:59
אתם בסמול המטורלל זקוקים לאישפוז פסיכיאטרי (אך רק על חשבונכם גנבים סמולנים) §¤§¤§ אם היוע"מ סגר את תיק נתניהו, מה עוד אתם מייללים? §¤§¤§ לכו לבג"צ, ואז אפילו בג"צ הסמולני יזרוק אותכם מכל המדרגות.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
אין המושחת מסוגל להלחם נגד
  שבץ חלובה   9/01/15 09:18
השחיתות של עצמו בדיוק כפי שרופא לא מרפא את עצמו. . לא נתניהו ילחם בשחיתות כשהוא עצמו מושחת ונהנה מגיבוי כל הגורמים בפרקליטות ובית המשפט. שחיתות של ביבי אף פעם לא שיחקה תפקיד בשום מערכת בחירות. הוא תמיד הצליח ומצליח להסיט את האש הצידה לכוון של אויביו הרבים. עד היום זה הלך לו וגם ניראה לי שגם הולך לו הלאה. ואני שואל למה אומ"ץ והתנועה לאיכות השלטון שותקים כל השנים. האם הוא קנה אותם גם כן? הדרך הנוכנה להלחם נגדו זה לדרוש ממנו להגיש הצהרת הון למס הכנסה. הרי כבר גילו שיש לו כספים גדולים באיי התעלה. זה אולי חוקי אבל מסריח כי שם הוא מחביא את הכספים הלא חוקיים שלו שצבר את כספי השוחד שקיבל. רק הצהרת הון תגלה את האמת אבל אין מי שיבקש או ידרוש זאת ממנו כי נציב מס הכנסה ברגע שידרוש את זה יפוטר לאלתר.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
אתה טועה מטעה
  יו"ר הנהלת אומ"ץ   9/01/15 10:50
אם תקרא בעיון את הכתבה בעיון תגיע למסקנה שאומ"ץ מעולם לא העניקה הנחה לנתניהו
כתוב תגובה ל- יו"ר הנהלת אומ"ץ
2ליציםלעיל=רק ביבי נלחםבשחיתות
  ע_הראל   12/01/15 10:45
שניכם ליצני חצר של הסמול לעיל, גם השבץ מוחי וגם היו"ר התורן של הסמול התככן, מפני שהיוע"מ הסמולי שלכם נאלץ על אפו ועל חמתו לסגור את "תיק" נתניהו כביכול (שתפור רק מסמרטוטים עבשים של המצאות הסמול); ומאידך רק נתניהו נלחם באמת בשחיתות הציבורית הגדולה במדינה דרך חוק הרשות למקרקעי ישראל (רמ"י), והחוק נגד ריכוזיות (ופירוק הפירמידות של טייקוני הסמול תיפח נשמתם); ועוד ידנו נטויה בימין (בראשות נתניהו התותח בקדנציה הבאה) כדי לחשוף בחקיקה את כל מחיקות החובות לכלבים של הסמול באמצעות קרטל הבנקים בארץ ובחו"ל מאז שנות השישים. §¤§¤§ ואם כבר מטפלים בשחיתות, אני שוב ושוב מאתגר את אבנרי / אומץ שיפעל לחסל אחת ולתמיד את תעשיית (הגירושין או) הזנות החדשה לישראל, שנותנת חסינות לאישה לטפול תלונות שווא במשטרה ולהעיד עדויות שקר במצח נחושה בבתי משפט, כדי להרחיק במרמה את הילדים מאביהם, ואז לסחוט את האב בדרישת עוד ועוד כספים - אחרת הוא עלול לא לראות את ילדיו לעולם. §§¤§¤ ובכן החשודה העיקרית בשיתוף פעולה עם תעשיית הגירושין (הזנות החדשה לישראל) בכנסת היוצאת היא אורלי אבוקסיס, שמנעה בתכסיסים שונים ומשונים כל דיון (בוועדת זכויות הילד) בחוק האחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים - חוק שמונע דרך אגב גם את נושא התלונות שווא, ובס"ד מחסל את תעשיית הזנות החדשה לישראל.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
לא נהנתן בלבד - מושחת אמיתי
  עובר אורח   9/01/15 09:32
הכותרת נוהגת בחסד בנתניהו המושחת, אם כי שורת האירועים והנושאים מתאימה למי ששימש דוגמא לאחרים בממשלה וסביב לה איך לנהוג בכספי ורכוש הציבור. מבחינה זו יש חשיבות רבה למעורבות תנועת אומ"ץ בקריעת המסכות מעל נתניהו. ניתן לשער כי זה איננו סופסוק מבחינתו של אריה אבנרי - והמשך עוד יבוא ופרשיות רבות וקשות עוד תחשפנה, כמו פרשת רהיטי הגן שזויפו על-ידי בני הזוג נתניהו ולפי הידוע טרם סוכמה חקירת פרשיה מבישה זו בידי הרועץ המשפטי. אבנרי ראוי להערכה שבימים אלה מזכיר שוב ושוב לציבור מי העומד בראש ממשלתו עם אי.קיו של מאה ושמונים (על סמך מה?) אולם התנהגותו מבחינת אחריותו לאזרח הקטן פחותה בהרבה מהממוצע... האיש הזה במשך כעשרים שנות מעורבותו בהנהגת המדינה איננו יכול להצביע על הישג משמעותי אחד - וזו חרפה אמיתית.
כתוב תגובה ל- עובר אורח
4
אבנרי
  מ. סגל   9/01/15 10:04
נעשית נודניק תורן. במה נתניהו מושחת ? הוא גנב אי פעם ? תפסיק להראות שהנך צדיק הדור ומטפל בכולם כביכול. מה עם חקירת העמותות של בוז'י הרצוג ??!! מדוע בזאת אינך מטפל ? !! מה עם היועץ של לפיד שהוכח שעסק בשחיתות, ובעצם היותו חברו הטוב ביותר של אולמרט ושאינו מותח שום ביקורת עליו ? מה עם לבני עם פרשת הכספים בקדימה ? על נתניהו אתה יכול ? נמאסת כבר עם אי הצדק שלך ועם הטרנד לרדת על נתניהו שכמנהגו איננו יורד לביבים ועונה לכל שונאיו המתחרים בו. האם נתניהו הוא בית המשפט ? האם הוא מורה לכל המושחתים לגנוב ? במקום לכתוב עליהם תפסת אותו ? בושה. די ! נמאס כבר !
כתוב תגובה ל- מ. סגל
לא הכל אתה יודע ומבין
  עובר ושב   9/01/15 10:39
לקיחת כספים מהקופה הציבורית לצרכים אישיים שאינם קשורים למילוי התפקיד
כתוב תגובה ל- עובר ושב
נתניהו
  שרון לוי   9/01/15 12:05
לקיחת כסף מהציבור זאת גנבה
כתוב תגובה ל- שרון לוי
הכסף=לרפא את מחלת הנפש שלך
  ע_הראל   12/01/15 00:13
הכסף לא נועד אישית לביבי או לשרה חלילה, אלא רק לרפא את מחלת הנפש החדשה שלך "שנאת נתניהו". §¤§¤§ הכיצד? אתה, או כל ליצן סמולני אחר, בולעים גלידה פיסטוק בכמות הכי גדולה - ובקצב המהיר ביותר שאפשר; ואז מובטחת תוצאה חיובית, או שתתרפאו בס"ד, או שתיחנקו ולא תסבלו יותר.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
כדאי שהכותב יבין שהקוראים
  חושבים שהוא טרחן.   9/01/15 19:30
אי אפשר לעניין אנשים באותה כתבה כל חצי שנה. לחזור על עצמך זה משעמם. ביבי פופולרי יותר ממך. תתמודד.
כתוב תגובה ל- חושבים שהוא טרחן.
ביבי מנצל את כספי המדינה
  רונית פרי   10/01/15 17:37
ציבור מטומטם הבוחר בנתניהו פעם רביעית .
נתניהו ואאשתו משוחתים .
כתוב תגובה ל- רונית פרי
נתניהו=רה"מ עוד4 קדנציות לפחות
  ע_הראל   11/01/15 11:12
המלחמה בשחיתות כתובה ודאי במצע הליכוד ממילא, לכן נתניהו ממש פטור מהצהרות סרק פופוליסטיות; כי לא המדרש עיקר אלא המעשה! §¤§¤§ ואני כאזרח מצדיע לנתניהו (וגם לשרה הנסיכה היקרה העזר "משמיים" כנגדו בס"ד) על מלחמתם בהון-שלטון לא בדיבור אלא במעשה; למשל, חוק הרשות למקרקעי ישראל (רמ"י) שהפסיק את השחיתות של מפא"י (אשר בן גוריון ברח ממנה כמו מאש) בניהול קרקעות המדינה (שקבלנים ויזמים מהסמול הנבזה מקפיצים את מחירי הדירות הודות למכרזים תפורים - ובתמורה משלמים שוחד וקופונים למפלגה ולראשיה … ראה שתיקת הבוז'י מהיכן הגיע הכסף לעמותות, והמזומנים של בן אליעזר). §¤§¤§ אח"כ רק נתניהו היה לו שכל לחוקק חוק (נגד) הריכוזיות - כולל פירוק הפירמידות של הטייקונים (שהסמול טיפח אותם תמורת אחוזי שוחד מהצד - באמצעות מחיקת חובות להם "בלי חשבון" דרך קרטל הבנקים בארץ ובחו"ל); אגב רק בגלל שנתניהו ושטייניץ התחילו (רק) לדבר על ועדה שתכין את חוק הריכוזיות בשנת 2010, אז המניות של הטייקונים (נדל"ן ואנרגיה, בנקים וביטוח, סלולר ותקשורת ועיתונות וכו') השילו 60 מיליארדי ש"ח מערכם בבורסה רק בשנת 2011 (מפני שהם לא יכולים יותר לעשוק במרמה את האזרח), ועוד מניות הסלולר/IDB המשיכו "לדמם" גם בשנת 2012 … ובצדק עד היום! §¤§¤§ אדרבא, אני מאתגר את אומץ/ אבנרי לדרוש חשיפת כל מחיקות החובות ע"י הבנקים מאז שנות השישים לפחות בארץ ובחו"ל - כי אז נגלה את כל המושחתים (רובם המכריע מסמול), גם את אלה שנתנו וגם שלקחו שוחד! §¤§¤§ יתרה מזו, אני מאתגר אומץ/ אבנרי לחקור מדוע עשתה אורלי אבוקסיס (ואח"כ פאינה קירשנבאום) חרם מוחלט - כולל טריקת טלפונים בפרצוף והשלכת דוא"ל לאשפה … בכל פניה הקשורה לחוק אחריות הורית, שבהיעדרו מגלגלת תעשיית הגירושין (הזנות החדשה לישראל) כמיליארד ש"ח לפחות לשנה, ולך תדע כמה שלמונים מזה זורם לכיסיהם של המשת"פים בכנסת (שחוסמים אפילו בעקשנות אפילו דיבורים על חוק אחריות הורית). §¤§¤§ ואיך עובדת תעשיית הגירושין הארורה (הזנות החדשה לישראל)? תחילה תלונות שווא במשטרה על אלימות כביכול שלא הייתה ולא נבראה, אח"כ עדויות שקר בבתי משפט) כדי להרחיק את האב מילדיו - ואף לסלק אותו מעבודתו, ולבסוף לסחוט אותו בסגנון - תן יותר כסף אחרת לא תראה יותר את הילדים שלך בחיים! §¤§¤§ לכן נשאל כעת, האם גם אומ"ץ/אבינרי הם משת"פים חלילה של תעשיית הזנות החדשה לישראל?
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
קישתה...
  י.ש   9/01/15 10:05
מי שמעמיד בשורה אחת את אולמרט ונתניהו ובמקביל הוא איש מרכזי באומ"ץ,הוא טיפש,סומא,חרש,הדיוט והגרוע מכל לא מבדיל בין ימינו לשמאלו.עונת "הציד" בעיצומה ומהביבים זוחלים להם מפיצי מחלות. לכותב המאמר ברור שהעולם מורכב "מחכמים שכמותו" ומטיפשים שיבלעו כל לוקש מבית היוצר של הדינוזאורים.אנשי אומ"ץ,אם נותר בכם שמץ של רצון השרדותי,כדאי שתעיפו אותו למוזיאון המוקדש לדינוזאורים ממשפחת היונקים...
כתוב תגובה ל- י.ש
חפשו את רן כוחן
  חפשו   9/01/15 11:03
חפשו מה מניע את אומ"ץ ובמיוחד את רן כוחן - האיש של מפלגת העבודה בתוככי אומ"ץ. רק תעשו עליו גוגל קטן ותבינו מה מניע את הארגון הזה.
כתוב תגובה ל- חפשו
אצלי אין עונת ציד.
  שמ   9/01/15 11:25
מר אבנרי עוד עשה חסד עם רוה"מנו.אני חוזר ומספר כאן בפעם המאה בערך, כיצד ולמה נקעה נפשי ממר נתניהו ומרעייתו,ולמה איני משתתף יותר בבחירות מאז בחרתי במר נתניהו בפעם הראשונה ובפעם האחרונה,ופעם אחת יותר מדי, להיות לי לרוה"מ.ב 29/5/1996 השתתפתי בבחירות והצבעתי על מר נתניהו כמועמד שלי לרוה"מות.באותם ימים שלאחר רצח מר רבין ז"ל,שלא הסכמתי עימו, ולו לרגע אחד,בשל החלטתו לאשר את הסכמי אוסלו,תמורת פרס נובל לשלום,יחד עם יאסר,ושנאלץ לחלוק הפרס עם מר פרס,גיבור אוסלו.למי שלא זוכר, מר רבין ז"ל גם אמר שהסכמי אוסלו מזכירים לו גבינה שוויצרית מרוב החורים שבהם.מול מר פרס ה"ותיק",ממציא "קורבנות השלום",עמד - איש צעיר,ממשפחה משכילה,האבא ידוע כמומחה עולמי להיסטוריה,אחראי לעריכת אנציקלופדיה העברית,על כל 34 כרכיה שהיו בביתי,דודה שופטת עליונה,קצין,לוחם ביחידה מובחרת,בוגר MIT,אח,חלל מבצע אנטבה שטס 4,000 ק"מ, כדי לחלץ ממות יותר ממאה יהודים שנשבו על ידי נאצים חדשים, משדה תעופה שכוח אל באפריקה.היה ברור לי שהאיש יעשה כל שביכולתו למעננו.ב 1997,מפרסמים שלושת הגדולים "ידיעות,מעריב,הארץ"סיפור מרתיח,רוה"מ שורף כל חודש 11,700 ש"ח בעישון הסיגר הכי יקר בעולם,- תוצרת חברת דוידוף השוויצרית ,שכינויו -RF2,ומחירו $ 145 היחידה.בידיעה נאמר שלא ידוע אם המחיר כולל מע"מ,וגם שבמחיר זה ניתן לפרנס שלוש משפחות.וזה היה נכון אז במחירי אותו זמן.מאוחר יותר נודע שלתשלומים עבור הסיגרים, נוספו הוצאות הטיטולים של יאיר בנם התינוק.עד כאן אתה ואחרים יכולים להרים גבה ולשאול - אז מה?אז ככה - ההוצאות הללו נזקפו לחובת תקציב משרד רוה"מ.בתקציב הנ"ל יש סעיפים רבים שביניהם,תשלום לסוכני מוסד,לעובדי שב"כ,ולמחלקות אחרות שבמשרד רוה"מ.כלומר הוצאותיו האישיות מעורבבות עם הצאות המשרד שבין תפקידיו להגן על ילדיי ועל אשתי ועלי.זהו נתח מתקציב המדינה,שאני ממן חלק ממנו, מאז סיימתי את שירות החובה שלי.זה לא כספו הפרטי של מר נתניהו ושל רעייתו.זה כספי שלי ושלך.מאז כל פעם שסיפרתי הענין הזה,היו שלעגו לי.ובכן,הם יכולים ללעוג גם היום,כאשר סכומי עתק של תקציב המדינה,כספם של הלועגים,נגנבים על ידי בעלי נגישות,יכולת,מבנה נפשי לקוי,מוסריות אפסית.רק בחודש האחרון,אנו שומעים על הדרכים המלומדות של עובדי ממשל לגנוב את כספי/נו.הוותרנות שלך ושל אחרים,כאילו לשליט מותר הכל,גורמת לרבים אחרים לחשוב שגם להם מגיע וגם הם יכולים,אולמרט למשל,בוז'י למשל ועוד הרבה הרבה רעים.מי שמפסיד אלה אנחנו,שתקיב המדינה אינו מספיק לכיסוי צרכינו שלנו.זה יפה לעשות עצמך דואג לילדים עניים,אבל לא להודות שחלק מעוניים נגרם בגלל הגניבות של מר " נהניהו ורעייתו " וכל שאר גנבי הממשל,הגדולים והקטנים.כאמור יש קופת שרצים כה גדולה על גבו של מר " נהניהו " שמר אבנרי שכח כנראה את סיפור הסיגרים.כך,ראשי הציבור ופרנסיו מחנכים דורות של אנשים שאינם מוכנים לעשות שקר בנפשם ולסתום את אפם כשהם הולכים לקלפי להצביע בעבור מועמדים סרחנים.
כתוב תגובה ל- שמ
ל-שמ...
  י.ש   10/01/15 00:21
להבדיל ממך,מעולם לא הצבעתי לנתניהו....מעניין איזה הליך נפשי מביא את " המצביעים לנתניהו להפוך עורם"...כמה ארס,כמה שנאה, וכמה "הגיון בריא" נובעים מתגובתך.....מעשן סיגרים על חשבונך,אוכל גלידה פיסטוק על חשבונך....ממש רושש אותך... ומה עם רצונו לרכוש מטוס לעצמו ולשפץ מעונו.הוא יקח אותם לעצמו .לי מפריע יותר שמועמד לראשות ממשלה שתק בחקירת משטרה ומחליפתו מדלגת בקלילות ממפלגה למפלגה,ומשאירה אחריה חורבות.... רא"ל אהוד ברק שהיה רמטכ"ל עת נחתמו הסכמי אוסלו הוא אבי הביטוי "הסכמי אוסלו מלאים חורים כגבינה צהובה"(להשכלה כללית) להבדיל מאשה מוכה אתה הצלחת לחמוק בעור שינך....שבת שלום...
כתוב תגובה ל- י.ש
דברים של טעם ונכונים כתב י.ש.
  תגובה נכונה   10/01/15 10:40
ל-שמ. קרא היטב את הדברים האלה אדון שמ.
כתוב תגובה ל- תגובה נכונה
איזו בערות עילגת.
  בבון זה קוף   9/01/15 14:47
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
6
גנן גידל דגן בגן
  אהרון שחר   9/01/15 10:51
אריה אבנרי, אתה מומחה לעצים. אולי תסביר מדוע אתה כה מתעקש להתעלם מן היער? מדוע אתה מסרב לנצל את מעמדך כדי להעלות את נושא תרבות השלטון (תרבות שחיתות?) לתודעה הציבורית? 5 ראשי ממשלה מושחתים, מפלגות מושחתות, מושחתים מקיר לקיר, טובעים בים שחיתות. אף גולם לא מצליח להעלות על דעתו שהתרבות מושחתת. לא נורא, אני העליתי על דעתי, אבל זה לא עוזר. כח האינרציה להמשיך לרוץ קדימה בלי לדעת לאן ולטחון מים בלי סוף חזק מהכל.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
7
לנתניהו הרבה חזיתות מסוכנות
  מיכל מירושלים   9/01/15 10:54
החזית הביטחונית-מדינית- שאתה קשה מאוד להתמודד בעולם הסובב אותנו.

החזית הפנימית - אכן ישראל הופכת מיום ליום לישות ציונית מושחתת. אם קודם עסקנו באנשים שמחזיקים במשרה כזו או אחרת - היום כבר מדובר במערכות שלמות.

בתי המשפט עשו לעצמם "עבודה קלה" - זרקו מעליהם את התיקים הבעייתיים העוסקים בנושא - ובדרך זו כאילו גוננו על העבריינים שלהם כסף רב ועורכי-דין רבים על ה-PAY ROLL שלהם, והאיכפתניקים - סולקו בבושת פנים מבתי המשפט וכיום - אין מי שיעמוד בפרץ.

זה לא רק עניין של נתניהו - ובוודאי שזה לא עניינו הבלעדי. הוא רק "בורג" קטן במערכת הצדק והאכיפה הממונה על המערכות הללו.

אם תקראו אותי - תראו שכל פעם אני כותבת - התרחקו מבית המשפט כמו מפני אש - ולא בכדי אני כותבת זאת.

היום גם אני לא איכפתניקית - רוצים לסגור את העיניים כלפי העבריינים - סחתיין - שיהיה להם לבריאות. ואל תבואו בטענות לראש ממשלה זה או אחר.

המערכות מזוהמות - ולכן "קוסמים" לשעתם כיאיר לפיד - כחלון ודומיהם "עושים חיל" בזמן הבחירות.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
8
ציטוט:אומ,ץ
  ישע   9/01/15 11:47
כתוב תגובה ל- ישע
9
ציטוט:אומ"ץ לא עניקה הנחה
  ישע   9/01/15 12:02
מעולם לנתניהו.סוף ציטטוט .דקטטורה תקשורתית פושעת+אומ"ץ מקבלים הרבה שלמונים מי סינדיקת הפשעה המאורגן "הסתדרות+מפאי=מפלגת עבודה חלק מי הקיבוצים+מרץ+בצלם+קרן החדשה +גורמים עונינים ל יהודים מי חול. הרבה ש ל מ ו נ י ם ל מושחטים כדי להפעיל את שלטון הימין
כתוב תגובה ל- ישע
אומ"ץ גוף עצמאי ובלתי תלוי
  איש תקשורת   9/01/15 13:30
אומ"ץ עוסקת בכל ימות השנה בכל האישים הפוליטיים המושחתים המושחתים ימין שמאחל ומרכז נתנה לא מעל החוק
כתוב תגובה ל- איש תקשורת
אומ"ץ עצמאי כמו רן כוחן
  כוחן   9/01/15 15:40
תבדקו מיהו רן כוחן מאומ"ץ ותבינו כמה אומ"ץ עצמאי.
כתוב תגובה ל- כוחן
10
עלילות דם
  טויל גבי   9/01/15 14:28
שיטה ידועה שהייתה נהוגה ע"י תעמולני הנאצים כשממלאים פרטים מכל עבר והכל ליד יוצרים טון של "אני מאשים" וכמובן שהמושא הופך "לנאשם"
כתוב תגובה ל- טויל גבי
לא הל פורסם
  איש תקשורת   9/01/15 17:08
הניסיון הנואל שלך להשוות בין מאמר ביקורת לגיטימי עמוס במידע בדוק וממוסמך לתעמולה נאצית מעיש על הרדידות שלך . אניח מקווה שאתה לא חסיד שוטה של ביבי
כתוב תגובה ל- איש תקשורת
מה עובדות?גלידה פסטוק&חלב@שקית
  ע_הראל   11/01/15 19:05
איזה עובדות? שגלידה פיסטוק טעימה? מה יש לכם נגד פיסטוק? … טמבלים.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
11
לאריה אבנרי נכון הוא שנתניהו
  צורי   9/01/15 15:25
ממש לא טלית שכולה תכלת. אך לתקוף רק אותו בצורה כה בוטה מצביע כנראה על עמדה פוליטית מוטית וטינה לכך שכנראה בקנדציה הבאה יכהן שוב כראש ממשלה חרף מחאותיך ובעיקר גידופך ובניגוד לשאיפותיך. לאורך השנים האחרונות האמנתי באמת ובתמים שהנך בלתי תלוי ולא מייצג אג'נדה פוליטית מופרכת.עתה מתברר שאתה מיצג גם מיצג עמדה פוליטית שמאלנית נבובה אומללה. אולי תמצה ראשית את בקורתך עם השותק בחקירות הפודל הרצופלסטינה או עם אשר קרה בכספי קדימה בימיה של "מיס קלין" באמצעות האיש שלה על הקופה שחורי? ומדוע אינך שותק על שתיקת הכבשים בנושא ישראל ביתנו ע"י "נציגי האנטי שחיתות" בראשות צמד פינת החי,או מדוע אינך מגיב על הצעתו של נפתלי בנט שדורש מצמד הליצנים להצהיר קבל עם שלא ישבו בממשלה שלא תכיר בלה"טבים.או אתה בדומה לכל היתר בלון אויר חם?
כתוב תגובה ל- צורי
צורי, ה0מול מת מזה שלא הצליח ל
  קורןנאוה טבריה   10/01/15 11:38
להצמיח מקרבו מנהיג אחד ראוי שמשתווה לביבי=כולם חיוורים לידו והם נאלצים להסתפק בבוז'י ובציפורטוניסטית חלולה,בת לגיבור ישראל מאצ"ל, זרה להם=רחמנא ליצלן! ואין עונש גדול מזה.........לכן ההכפשות, העלילות, ההשחרות והמשטמה שלא כתובה בשום תורה!! אילו היה מדובר באיזו שחיתות מוכחת עובדתית מזמן הבג'ץ של ה0מול היה מטפל ביבי כמו שהוא יודע לטפל ביהודי הימין!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
לאריה אבנרי אך מקרי הוא ששכחת
  צורי   9/01/15 15:37
לציין ברשימה את רבין וטיסותיו במטוסו של אייזנברג. ועל "השכחה שבה נתקף בחשבון הדולרים שחשף דן מרגלית. נראה שאלה "זוטות" שבהם לא "ראוי" להכתים את רבין.
כתוב תגובה ל- צורי
13
אבנרי נדמה שאיבדת את מרבית
  צורי   9/01/15 15:58
האשראי שנתנו לך קוראים וביניהם גם אני באתר זה. מכאן יגברו ספקותינו ביחס לנקיון כפיך אתה וכנראה שגם אותך נבדוק מהיום "בפינצטה", ואז נראה שאתה רחוק הלהיות ישר כרחוק מזרח ממערב.
כתוב תגובה ל- צורי
אתה טועה מטעה
  קורא ותיק   9/01/15 17:19
חבל שאתה לא מוכן לקל ביקורת שנוגעת לאדם שאתה כנראה חסיד לא שוטה שלו.בשבועות האחרונים הופיעו כאן עשרות תגובות של גולשים שהביעו תמיהות על כך שאבנרי חומק מלגעת בנתניהו. כאשר החל לגעת בנתניהו אתה מערער על יושרו. ליבי ליבי עליך
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
תגובה רדודה של מפאיניק דשן
  ריקבון   9/01/15 23:27
כתוב תגובה ל- ריקבון
לא קורא ותיק,אומ"ץ לא טיפלה
  איפה הצדק אומ"ץ?   10/01/15 10:03
ראוי בבנט שברור שנבחר ליו"ר הבית היהודי בקנית קולות בכסף הרי ראו זאת ביומן ערוץ 1 מיד לאחר הבחירות לכנסת ה 19 ושופט ביהמ"ש העליון בדימוס שאמר מפורשות בדיון באולפן, שוחד בחירות, דבר לא נעשה, הבנדיט בנט אפילו לא נחקר עד היום על כך, למה בצוק איתן, זו עברינות לשמה, עבירת התחזות ושימוש במדים ודרגות שלא כחוק עבירה על חוק הצבא, פורסם בכל כלי התקשורת ופושעי הבית היהודי1 רונצקי 2 בנט 3 שקד 4 אורבך העקריים לא טופלו עד היום, נותני השוחד לרונצקי מקבל השוחד מהם לכן קיבל את מנהלת תודעה יהודית משרה לשום כלום שעולה למשלם המיסים 14 מיליון ש"ח לשם מה צריך את המנהלת הזו? ועוד נושאים שקשורים בבית היהודי ובמיוחד ארבעת הנוכלים רונצקי בנט שקד ואורבך שפשוט גנבו מפלגה בשלמונים.
כתוב תגובה ל- איפה הצדק אומ"ץ?
14
השמאלנים יוצאים מדעתם
  מבינים שניכשלים   9/01/15 16:46
אומץ עם כל חבריה המתחפשים לדמוקרטים רוצים שציפורע לה נתנו אות אומץ תהיה ראש ממשלה ומתעלמים משחיתות שלה ושל בוזי הפחדן. שידעו שביבי ממשיך להיות ראש ממשלה. ואומץ וחבריה ימשיכו בחפירות ארכיאולוגיות. אבנרי חוזר ומעייף את הקוראים עם אותם חומרים.
כתוב תגובה ל- מבינים שניכשלים
15
אבנרי כל הכבוד , כתבת לעניין
  דודו פלמרי   9/01/15 18:33
אולי תסבירו לי למה אני צריך להאכיל את ביבי ומשפחתו בסכום של 1315 ש"ח כל יום [[[כל יום]]] למה אני צריך לשלם על ניקיון של ביבי בסכום של 3312 ש"ח כל יום. לרכוש כלי בית של 300 ש"ח כל יום. למה אני צריך להחזיק את הבית בקסריה ב-900 ש"ח כל יום. למה אני צריך לממן מיטה במטוס ב500.000 ש"ח. למה אני צריך לממן את 2 הבתים הפרטיים של ביבי. אשמח לקבל תגובה
כתוב תגובה ל- דודו פלמרי
כי שרה נתניהו לא שפחה שלך,טמבל
  ע_הראל   12/01/15 06:49
כי הנסיכה שרה נתניהו אינה שפחה שלך, טמבל סמולני מצוי, אלא היא אישה עצמאית אשר עובדת למחייתה כפסיכולוגית מומחית לילדים בעיריית ירושליים; §¤§¤§ לכן כדי לנהל את המעון הרשמי של ראש הממשלה (וכך מקובל בכל העולם המערבי והנאור) - אשר מתארחים בו מנהיגים מכל העולם (ושעלולים מאוד להיפגע אם יזמינו אותם חלילה לבית לא מפואר או מוזנח, או ללא ריהוט מרהיב, או ללא אוכל משובח) … ובכן כדי לנהל בית מרשים כזה ברמה גבוהה ולפי סטנדרט בינלאומי, מעמיד המחוקק לרשותה של הגברת הראשונה גם תקציב נכבד אשר יכסה את כל הוצאות הבית, כולל שיפוצו כראות עיניה, כולל כל הוצאות המחיה והאירוח השוטפות - כולל מוצרי טואלט וקוסמטיקה מתכלים, כולל קאטרינג של מאכל וטבחים ומלצרים ועובדי ניקיון - כולל קינוח משובח, גלידה פיסטוק, סיגרים מיוחדים, וכל טוב במעון הרשמי של ראש המדינה - הוא ראש הממשלה; כך יאה וכך נאה (ושימותו הקנאים מסמול)! §¤§¤§ זה לגבי המעון הרשמי, ובנוסף יש תקציב חלקי לאחזקת המעון הפרטי של ראש הממשלה, כגון תשלום לחברות אבטחה, משכורות המאבטחים, כלכלתם ומגוריהם - כולל מקלחות (ואולי שימוש בבריכה - למה לא), וכן הוצאות גינון וכו'; ואת כל התקציבים הללו - זכותה של אשת ראש הממשלה לנהל כראות עיניה … ולפי הבנתה (ושוב, שימותו הקנאים ההזויים מסמול - וכן יהי רצון בס"ד).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
16
חצר שרנטינית
  ביזנטיני-מ1973   10/01/15 10:24
זה הכסף הקטנטנטן...יותר חמור הוא נושא המלחמה...
כתוב תגובה ל- ביזנטיני-מ1973
17
נהנתן אבל לא גנב ולא מושחת
  כוכי   10/01/15 15:01
כתוב תגובה ל- כוכי
18
ודבר כזה ייבחר שוב, ושוב...
  נינה- עמליה   10/01/15 17:04
אפשר רק להתחלחל כיצד זוג כזה מצליח שוב ושוב להיבנות על חשבוננו. לכולנו פרט להם אין פה , בטחון, בריאות, חינוך, וכל מה שהם מבטיחים לנו. צריך לחשוב על מאמר כזה כשהולכים להנציח אותם בתולדות המדינה. פחד.
כתוב תגובה ל- נינה- עמליה
תעברי לצרפת.נתניהו ימשיך להיות
  רה"מ נערץ.   10/01/15 21:50
אדם עם איכויות גבוהות שאוהב גם להנות מהחיים. הוא לא מושחת!!! לא תמצאי את אצל ציפירוע ובוזיהו איכויות ורמת אינטלגנציה כמו שלו. הוא לא ימכור את המדינה ברגע כמו שבוזיהו נתן לציפורע את הכיסא. בוזיהו יהיה העבד של גון קרי שדרש ממנו להתחבר בברית הזוגיות עם ציפורע, כדי שלא תשאר מחוץ לבחירות ויענו לכל ההוראות של אובאמה המוסלמי וקרי שמסמל את הכישלון. נתניהו ישמור על המדינה שלנו. ולא יהיו הסכמי אוסלו שהרגו בנו למעלה מאלף איש. תשלחי את בוזיהו לדבר במישטרה ולספר על העמותות של ברק. בנתיים הוא עבריין ששתק בחקירות! תשלחי את ציפורע לשלם את כל החובות שהשאירה מאחוריה במיפלגות שניכשלה בהן וברחה מהן. תשמעי מה אומרים עליה מקורבים "בוגדת" אינטרסנטית, אופורטיוניסטית. זאת ציפורע.נתניה ימשיך להיות ראש הממשלה. ואם יש לך בעיה, תעברי לצרפת.
כתוב תגובה ל- רה"מ נערץ.
19
לי.ש ולתגובה נכונה
  שמ   10/01/15 18:46
חבל שלא קראתם את שכתבתי,והגבתם תגובה אופיינית להרבה מגיבים - " אל תיגע במשיחנו ".אני לא מגיב פוליטית,אני מגיב אישית, לגוף עניינם של אנשים שמעלו באמוני.בין אם בחרתי בם ובין אם לא.מרגע שהם רוה"מ הם גם הרוה"מ שלי.אני מצפה ודורש מעובד ציבור, מהנשיא,עבור לרוה"מ וכלה באחרון עובדי הממשל ששכרם משולם מכספי תקציב המדינה שאני ממן מכספי,לממן את צרכיהם הפרטיים, האישיים, מכספם שלהם,ולא מכספי/כם.אני מצפה מראשי המדינה שיראו,ילמדו וכמותם יעשו - מדב"ג,ממשה שרת,מיצחק בן צבי,מלוי אשכול,מגולדה מאיר,ממנחם בגין,מיצחק שמיר.זו היא רשימת האנשים שראויים להיות לדוגמא ולמופת,למיטב ידיעתי! ולמיטב זכרוני!,לנקיון כפיים.אני זוכר, לחובתו, את אמירתו של לוי אשכול " לא תחסום שור בדישו ",שנתן הכשר לפגיעה בטוהר המידות של עובדי ממשל ישראלים.למה הוא ברשימת נקיי הכפיים?כי לא לקח לכיסו מתקציב המדינה.כאמור, למיטב ידיעתי.מאז התגלה קלונו של מר נתניהו ב1997 כשהשתמש בתקציב המדינה להנאתו,איני משתתף בבחירות,ולצערי הרב,לא טעיתי בהחלטתי זו.לא טעיתי במר ברק על שלל עמותותיו,לא טעיתי במר בוז'י על שלל שתיקותיו,לא טעיתי במר שרון שניצל את גירושם הלא מבוקר של מתישבי גוש קטיף לחמיקה מחקירה בעיניניו הכספיים,לא טעיתי במר אולמרט,ולא טעיתי שוב,במר נתניהו שחוזר וחוזר וחוזר ללא הרף על נצלנותו את תקציב המדינה לצרכיו האישיים.אמירתך שלא " התרוששתי " ממעשיו מעידה עליך-י.ש שאינך מבין על מה אני מדבר.אין זה מעינינך מצבי הכספי והנושא הוא - שימוש לרעה גדולה של תקציב המדינה.המעשים המגונים המיוחסים לפקידי ממשל,בעניין שימוש לרעה בתקציב המדינה,בימים האחרונים,הם הפועל היוצא של הסלחנות שלך,של תגובה נכונה,ושל עשרות אם לא מאות מגיבים באתר זה.למעילה אין גבול,עד שהתקציב נגמר.אם איש לא היה נוגע בתקציב המדינה,לעט למטרות שלהן נועד,היו בארץ הרבה פחות עניים,הרבה פחות ילדים שהוריהם, ידם אינה משגת עבורם.כיוון שאינכם מסכימים איתי,אני מניח שאתם נהנים גם כן מתקציב לא לכם.ההיתממות שלכם,מריחה רע.תקראו היטב על מה הגבתם ותקראו היטב את התגובה הזו,לפני שאתם מיתממים שוב.
כתוב תגובה ל- שמ
להתרגש מפשיסט קטן?
  גבי קבאצניק   10/01/15 21:08
אתה לא צריך להתרגש מהקשקוש הפשיסטי של י.ש. חבל על הזמן.
כתוב תגובה ל- גבי קבאצניק
עובדה=היוע"מ סגר את תיק נתניהו
  ע_הראל   12/01/15 11:03
לשני ליצני החצר של הסמול לעיל, שמ &גבי הקיביצר, הרי היוע"מ הסמולני שלכם כבר סגר את תיק נתניהו על אפו ועל חמתו, אז נשאר לכם רק לעתור לבג"צ, ואין ספק שגם הבג"צ הסמולני שלכם ייאלץ לזרוק אותכם גם הפעם מכל המדרגות.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
20
מרב עצים לא יראו את היער
  מי בחר את היערנים   9/01/17 18:28
כתוב תגובה ל- מי בחר את היערנים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il