|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבושה של שיפר
מאת: דרור אידר  |  14/01/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
טיעוניך
  שמ   14/01/15 11:41
בעניין השיפר נכונים.אבל איני מסכים עם טיעוניך בעניין הנוכחות של רוה"מ בשורה הראשונה לצד אבו הלא מאוזן,והגמד האנטישמי דאבטוגלו,ראש ממשלת התורכים,מכוונו ומוליכו באף של הסולטן ארדואן הראשון.אם לא היה משתתף לחלוטין בתהלוכה דייני.אם היה מסתפק רק בתפילה בבית הכנסת,ובביקור תנחומים אצל משפחות הנרצחים, דייני מאוד.אם היה גם שם, כאמור לעיל, וכמובן גם בהלווית הנרצחים בוודאי דייני.אבל להדחק ולעמוד לצד אבו הלא מאוזן,ואחר כך להתלונן עליו כמי שמייצר טירור ולא רק תומך בו,זה לא נאה ולא מכובד בעיניי.תאר לעצמך איזו הפתעה רעש ומהומה היה מייצר אם היה מתייצב רק לצד הצער היהודי בבית הכנסת ובבתי הנרצחים,וחוזר הבייתה,ולטעמי אפילו לא נפגש עם הנשיא הכושל של צרפת המתאבדת.חלק גדול מאיכות התהלוכה כמביעת התנגדות לטירור היה נמחק לחלוטין.לפעמים יותר מידי זה יותר מידי.
כתוב תגובה ל- שמ
הבושה של פישר והאסון שלנו
  עטרה שגב קלימי   14/01/15 19:25
אזרחי ישראל שבויים של עיתונאים ועתונות לעומתית לאינטרס של האמת בדיווח ובעיקר האינטרס המדיני האזרחי והכלכלי מר נתניהו ראש הממשלה של העם היהודי וישראל היה חייב להגיע לפריס מפני שבני עמו נרצחו שם ומה עשו אותם עיתונאים מלחכי הפינכה ואוספי הפירורים השמיצו גידפו והשפילו ובעיקר הסתירו ועיוותו את המידע בנוגע לביקורו של ראש ממשלתנו באירוע הכל כך חשוב לנו אזרחי ישראל ויהודי צרפת , כיצד עבר ביקורו של ראש הממשלה במפגן החשוב הזה אבל לא אלמן ישראל, היום יש לנו אפשרות להיכנס לאתרים חדשים דורשי האמת והיציב , המוכיחים שכל המידע שאנו מקבלים מהתקשורת אנטי יהודית וישראלית ובעיקר אנטי ציונית וכן מפוליטיקאים מדרג ג שקרי ביסודו
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
עדיפה על העיתונות מטעם,
  עיתונות לעומתית,   15/01/15 15:41
אותה את צורכת.
כתוב תגובה ל- עיתונות לעומתית,
2
איך אידר לא מתבייש. זה מביך.
  אין לי מושג,   14/01/15 12:40
כתוב תגובה ל- אין לי מושג,
אידר הוא קריקטורה של עיתונאי,
  הוא קול אדוניו   14/01/15 13:29
שכותב בקריקטורה לעיתון.
כתוב תגובה ל- הוא קול אדוניו
כשאנשי שמאל רוגזים על עתונאים
  קוראים מן השמאל   14/01/15 14:49
ימניים הם מתירים את חרצובות לשונם, מרבים להג, השתלחות, דברי בלע והשמצות. זה פוצע את לבם כסכינים שעתונאי חכם כאידר קולע בול למטרה ומקרקס את 2 הדחלילים שיפר וברנע. אבל הקורא הנבון קורא את ההשמצות האלה ומרגיש סלידה. ובאמת, לקרוא את כל הטינה התהומית של שני העתונים המוזכרים כלפי ראש ממשלתנו - זה תסכול מאין כמותו שהם חיים עמנו, בתוכנו. הם גרועים מאויבינו.
כתוב תגובה ל- קוראים מן השמאל
ראיתי בזים, ולא ראיתי עיתונאי.
  כועסים? עיתונאים?   14/01/15 17:32
כתוב תגובה ל- כועסים? עיתונאים?
Another plain stupid reporter
  Jack Brandon   14/01/15 17:48
It is not a surprise that after living in ghettos for thousands of years Jews like this idiot reported has in his genes self hate that borders senility therefore his ass kissing and deformed looks and deformed vision of the world. What a sad story of an idiot
כתוב תגובה ל- Jack Brandon
שיפר ברנע
  גדעון 111   14/01/15 17:48
ממש מוזר איך טוענים לגבי אידר ולא מציניים כי שיפר וברנע הגנו בכול כוחם על אולמרט לא בנושא ייצוג אלה בנושא שחיתות תשאלו את עצמכם במצוות מי? לא שאלתם עצמכם איך שנים רבות כול כתבה שלהם ידוע מראש נגד נתניהו? ממש מוזר! עניים להם ולא ראו
כתוב תגובה ל- גדעון 111
הוא מתבייש
  אהרון שחר   14/01/15 14:19
2 המילים הראשונות שלו הן אני מתבייש. פעם הבאה לפני שאתה מגיב תקרא לפחות את המשפט הראשון...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
הערה מוצלחת!
  לא. שחר   14/01/15 14:43
כתוב תגובה ל- לא. שחר
הפעם הברקת.
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   14/01/15 15:03
על זה נאמר- אמור לי ממה אתה מתבייש, ואומר לך מי אתה.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
3
ד"ר אידר
  גנאל   14/01/15 12:41
אתה צודק במליון אחוז. שיפר טיפוס נאלח ובלתי נסבל הוא ודעותיו. אין מועמד אחר שיכול להחליף את ביבי.
כתוב תגובה ל- גנאל
4
אידר-בושה לעולם העתונות
  מתיתיהו   14/01/15 14:22
אתה עתונאי מכור!!!! אם מישהו צריך להתבייש זה אתה וחבריך המכורים והקנויים . אתה בושה לעתונות אובייקטיבית . הבוז לך מר אידר.!!!!!
כתוב תגובה ל- מתיתיהו
למתיתיהו נו וכי מישהו
  צורי   14/01/15 15:50
ציפה לתגובה אחרת ממך נכה נפש מכור.
כתוב תגובה ל- צורי
שאלה למת-טיט-יהו
  אמדון   14/01/15 22:21
את האתנן שלך אתה מקבל עבור "איכות" או אולי עוצמת "הריח"
שאלה נוספת: איך אומרים "חבר'ה תיסמכו עלי" בשבדית גרמנית וצרפתית..והאם האתנן או המשכורת משולמת מהיבשתבאירו{פיק} דולר (ירוק} או פרנקים שוויצרים (שחורים}הייתי מאד רוצה לשבת איתך על כוס קפה אבל לצערי לא אוכל כי אבדה לי מסכת האב"כ...
כתוב תגובה ל- אמדון
מאחלת למטיטיוהו ודומיו את הידע
  רוחב הראייה שיש   15/01/15 07:05
לדר אידר. אדם מלא כרימון וכל כתבה או רשימה פרי ידו תענוג לאדם החושב. מטיטיהו דוגמא לאיש הקטו אוהב שמכניסים לו עם כפית רעל המכיל שנאת העם היהודי והישראלי,והוא צריך רק לבלוע בלי שאול שאלות. והוא זוכה לכך במינון יומיומי מברנע ושיפר שמקבלים הרבה כסף מנוני מוזס להשאר בעתון ולכתוב. (הם כבר מזמן סיימו לעבוד רישמית, צריכים לצאת לפנסיה, הם כמעט בני שמונים)
כתוב תגובה ל- רוחב הראייה שיש
5
מה דעתך על הזמנה המחבל אבומאזן
  משה ג.   14/01/15 16:52
לא שמעתי משיפר ביקורת על הזמנת רב המחבלים אבו-מאזן ועל זה שהוא צעד לצד האנטישמי הולנד שהצביע בעד הקמת מדינה פלשתינית. ולא סתם צעד אלא בשורה הראשונה כדי ליצור שיוויון בין הרוצח לנרצח.
תתבייש שיפר, אתה לא רק עיתונאי גרוע גם אזרח גרוע.
כתוב תגובה ל- משה ג.
6
כולם מלוכלכים בנושא ההפגנה
  כולל כל העיתונאים   14/01/15 17:09
ראשית, דרור אידר תמיד אבל תמיד יגן על נתנייהו. בשביל זה הוא מקבל כסף. שנית עיתונאי ידיעות תמיד אבל תמיד ילכלכו על נתנתייהו, בשביל זה הם מקבלים כסף. לנוני מוזס יש פרוייקט-על, להעיף את BB, כדי לחסל את ישראל היום. שלישית בסיפור הזה של הנסיעה לפריז- כולם יצאו מלוכלכים. אבל למרות הלכלכוך שיצא מכולם, מהנסיעה של BB יצא בסופו של דבר רק מתוק. ראשית BB נסע לשם, כדי שיראו את עצמו בתקשורת. הוא הבין שיש לו הזדמנות פז לתפוס זמן מסך גם בישראל וגם בכל העולם. גם כל שאר המנהיגים שבאו לשם, הגיעו כדי לתפוס זמן מסך. אף אחד מהם לא מתכוון באמת להלחם באיסלם הקיצוני, כולם שם אימפוטנטים, בדיוק כמו BB שרלטנייהו. הגדילה לעשות מרקל, שיום אחרי ההפגנה בפריז, רצה להפגנת הנגד בברלין שמוחה כביכול כנגד האיסלמופוביה. אני אומר כביכול, כי אין שום איסלמובפביה באירופה קיים פחד מציאותי ומוצדק ביותר. בדיוק כמו הפחד שהיה מהיטלר בשנות ה-30. ובקשר לנתנייהו- למרות שנסע למטרות רייטינג, הנסיעה שלו היתה הצלחה ענקית למדינת ישראל. מכיון שהנשיא הצרפתי בכלל לא רצה אותו שם. ולא רק זה, אלא ששמו את אבו מאזן הרוצח ליד ביבי, כדי לתת לרוצח ההמונים ומכחיש השואה תוקף מוסרי כביכול, ובעיקר שמו אותו כדי לנגח את ביבי. זה לא הצליח להם, מכיון שביבי ישב להם במשך יומיים כמו עצם בגרון. וטוב שכך. כלומר הצרפתים שלא רצו את ביבי בפריז, נאלצו לבלוע את הצפרדע הרעילה בעודה חיה.. רק שלטעמי זה לא מספיק. BB היה צריך להיות אפילו יותר בוטה ממה שבאמת היה. ברור לחלוטין, שביבי ניצח בנוק אאוט מוחלט את נשיא צרפת במגרש הביתי שלו. שימו לב כיצד ברח הנשיא שלהם לפני הנאום של ביבי בבית הכנסת. הוא ברח ממנו כמו מאש. חה חה חה. ניצחון בנוק אאוט משכנע של ביבי כנגד רולנד. בדיבורים ביבי תמיד היה טוב. במעשים- אפס מאופס. בתחמנות רמאות ושחייה בביבים פוליטיים מצחינים- הוא שיאן העולם.
כתוב תגובה ל- כולל כל העיתונאים
7
אבו מאזן
  עופרים   14/01/15 17:16
הגיע זמן להפסיק לכנות את אבו מאזן רב מחבלים. אבו מאזן באופן עקבי נגד הטרור. כך עשה תמיד וכך הוא מנהיג את הרשות הפלסטינית
כתוב תגובה ל- עופרים
8
שיפר ברנע וכספית המיץ של הזבל
  טפו גועל   14/01/15 17:24
כתוב תגובה ל- טפו גועל
9
מי סופר את פישר עוד עלוב
  כוכי   14/01/15 17:39
כתוב תגובה ל- כוכי
10
סליחה!אידר ,הוא הכל,חוץ
  מלהיות עיתונאי   14/01/15 18:02
כתוב תגובה ל- מלהיות עיתונאי
11
גם אנחנו מלאים בושה בביובון
  לייבלה וייספיש   14/01/15 18:34
הדחפן והפטתי שאמור לייצג אותנו. גועל נפש קולקטיבי ממנו ומחבריו. יכול להיות שינצח אחרי הבחירות אבל ברור שאף אחד בעולם לא ידבר איתו או עם עושי דברו ופרקטית זה יהיה חרם עלינו.
כתוב תגובה ל- לייבלה וייספיש
12
שיפר זקן נרגן.
  עיתונאי עאלק   14/01/15 18:48
כתוב תגובה ל- עיתונאי עאלק
13
זוהמת התגובות בשכר
  שאול א.   14/01/15 20:01
קשה להאמין שאין יד מכוונת במרבית התגובות כאן. ברור מעל לכל ספק כי אדם אחד ואולי בודדים אחראים לכל התגובות המבישות. צריך לחוקק חוק האוסר מימון כספי או אחר לאנשים שמגיבים בשמם של אחרים ובעיקר מתוך מניע כספי בלא כל שיקול דעת אישי.
כתוב תגובה ל- שאול א.
14
ברנ
  שיפ   14/01/15 20:09
בעל העיתון ידיעות .הוא אבי הטומאה הרוע והשנאה. הוא אדם שפל ונבזה.העיתונאים שעובדים בעיתונו ראה .שיפר. ברנע .או סימה. הם כתבים שקרנים שמאמינים בשקרים שהם כותבים או שאולצו לכתוב. בעתיד נראה שהעיתון ייסגר ....? אני תקווה שביבי יבחר שוב והם יבלעו את העיתון המאוס. לא מובן איך כתבים קטנים יורדים נמוך לשפל התיעוב. כל השמאל במדינה הזוי אם אתה לא איתנן אתה נגדנו בושה וחרפה.!
כתוב תגובה ל- שיפ
15
הכותב מתרגז לשווא
  ינטה שראתה כבר   14/01/15 21:01
אם כי ברור שמדובר באינסטינקט של ציונות ואינטלקט, אך אל נא תרגז בשל פסאודו עיתונאי הכותב/כוזב בפסאודו עיתון. לדעתי, אם פעם היה אפשר לעטוף דגים בסמרטוטון ידיעות הרי שהיום לא הייתי מציע לעטוף בו גם קליפות של תפוזים סחוטים.
כתוב תגובה ל- ינטה שראתה כבר
16
העיתונאים ההונגרים
  בורק   14/01/15 21:18
שיפר,ברנע,אולמרט,טומי לפיד,לילי שרון,כל אלה מאפיה הונגרית, ששמרה על אריק שרון,לאחר מכן על אהוד אולמרט,אותם לא מעניינת האמת,וזה מה שיחריב את המדינה המזורגגת הזאת,לא סתם נחרב בית שני,וזה מה שיחריב את השלישי
כתוב תגובה ל- בורק
17
כולה עיתונאים
  באום   14/01/15 21:33
לא ברור לי איך קוראי עיתוני השמאל נותנים לעיתונאים להאכיל אותם לוקשים.שמעון שיפר,נחם ברנע ועוד לא יכולים להיות אמינים משום שמעולם הם לא כתבו משהו טוב על נתניהו וזה דבר שהוא פשוט לא יתכן משום שנתניהו עשה דברים טובים. כל פרשן או עיתונאי רציני יכתוב גם על הדברים הטובים וגם על הרעים.כלומר,אם במשך שנים ארוכות הם כותבים רק דברים רעים זה אומר שהם לא אמינים ועושים מלאכת רמייה.זו פשוט עובדה שאין להתווכח עליה כמו שאי אפשר להתווכח על זה ששתיים ועוד שתיים שווה ארבע.שוב ,אני פשוט לא מבין איך ציבור גדול של אנשי שמאל נותן שמישהו יעביר אותו שטיפת מח מבלי לפקוח עיניים ולומר "בוא הנה,מה קורה פה".אבל כנראה שהעולם עדיין מעוות ברמות ואם במפלגתם של בן גוריון אשכול אלון וגלילי נבחרו אנשים לרשימה לכנסת שמצהירים שהם פוסט ציונים וקראו לאי גיוס לצה"ל,ועוצמים עיניים מהמתרחש מעבר לגבולות ונתמכים על ידי "הקרן החדשה" שהיא בדיוק ההפך ממפלגת העבודה ההיסטורית,אז מה לנו כי נלין על שיפר וברנע.כולה עיתונאים.
כתוב תגובה ל- באום
18
האבודה מחנה אנטי ציוני מובהק
  בושה וחרפה   14/01/15 22:37
בושה וחרפה איזה רשימת שמאל קיצוני הם הרכיבו עם זוהיר בהלול שאמר במלחמת לבנון השניה כי מדינת ישראל לא המדינה שלו ? וכי הוא פלשתינאי ? עם מיכאלי שוללת המדינה ? שמאל קיצוני אנרכיסטי ועם בבוזי שיודע 2 מילים בלבד : אבו מאזן אבו מאזן .
כתוב תגובה ל- בושה וחרפה
19
פייסבוק ידעות אחרונות
  אוהב ישראל   15/01/15 01:10
לכל הכותבים תכתבו בפייסבוק של ידיעות אחרונות שגם הגולשים באתר יראו את הזבל שנכתב בעיתון
כתוב תגובה ל- אוהב ישראל
20
שיפר וברנע 5 פינוקיו
  דן ה   15/01/15 05:44
לשניהם אף של שקרן וחיןך נאלח של פדופיל
כתוב תגובה ל- דן ה
21
שמעון פישר
  גלדיאטור   15/01/15 07:58
שמעון שיפר הוא עיתונאי פישר! עיתונאי קטן שחצן ונרגן.
כתוב תגובה ל- גלדיאטור
22
הברנעים השפרירים והנקדימונים ,
  יעקב יעקב   15/01/15 08:37
מלחכי הפינכה עלובים רופסים מעוררי גיחוך מופקרים ושונאים השאיפה המוגבלת שלהם בחיים נגמרה בלהיות שכירי עט בזויים, שום פקודה מהבוס שלהם נוני מוזס לא הייתה שפלה מכדי לציית לה ללא מחאה,ממנו בא מקור כוחם, ממנו שאבו את קידומם את עיטוריהם ואת הכנסותיהם, "אבן מקיר תזעק אמר חבקוק הנביא" על מעלילהם על רשעותם עסוקים בלשקר מהרגע שקמים בבוקר ועד שהולכים לישון כמו חמור הרתום למזחלת בכיכובו של השטן האחד והיחיד מוזס,,שרץ מאוס בן שודד וראש הממשלה מנוע מלדבר הרי צריך לנהל מדינה על כל אגפיה יום יום שעה שעה ולשמור על ביטחון אזרחיה ,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
23
דרור אידר דוברו של נתניהו....
  ג'ינג'י   15/01/15 09:29
דרור אידר משמש כ"שופר ועיתונאי חצרו" הביזנטית של נתניהו, לעומת שיפר שמשמש כעיתונאי בכיר במשך עשרות שנים בידיעות אחרונות , והמבין יבין........
כתוב תגובה ל- ג'ינג'י
לא הבנתי
  באום   15/01/15 11:27
כתוב תגובה ל- באום
שאני הבנתי.
  נדמה לי,   15/01/15 12:07
אידר כותב במה שמטרתו היחידה היא לקדם את האינטרסים של נתניהו, והוא אף היה כותב נאומים בתשלום במשרד ראש הממשלה. פשיטא, אין מדובר בעיתונאי, והוא לא כותב בעיתון. שיפר עובד אצל הבוס שלו (מוזס) בלבד, שמחזיק בעיתון שיש לו דיעה על הפוליטיקאים והור כותב אותה, אך הוא לא משרת שום פוליטיקאי. כך עובדים עיתונים ועיתונאים בכל העולם.
כתוב תגובה ל- נדמה לי,
ההבדל
  באום   15/01/15 13:48
אידר לא משרת את נתניהו אלא משרת דרך ורעיון מסוימים והוא יותר פובליציסט מאשר עיתונאי.אידר לא כותב מיוזמתו כתבות על נתניהו כך שאי אפשר להגיד שהוא שופר של נתניהו.מה שכן,הוא יוצא נגד העוול שהתקשורת עושה לנתניהו אז אפשר להגיד שהוא יוצא נגד עוול וחוסר צדק,רשעות וקנאה שאלה כאמור דברים שליליים לכל הדעות ויש לצאת נגדם.שיפר וברנע לא מייצגים שום דרך,שום רעיון ושום אידיאולוגיה.הם מייצגים את הבוס שלהם ועושים בשבילו עבודה.עכשיו בואו נחשוב מי כותב למען מטרה ומי למען בצע כסף.
כתוב תגובה ל- באום
נוסד בשביל לקדם את נתניהו
  ישראל היום   15/01/15 15:00
כך הצהיר אדלסון, הבעלים של הדבר הזה. זו לא באמת עיתונות. אידר פובליציסט? בעיתונות יש גם פובליציסטים, אבל אידר, שעובד שם, הוא תועמלן ולא פובליציסט. לכן הוא גם לא נרתע מלכתוב נאומים בתשלום למשרד ראש הממשלה. שום עיתונאי או פובליציסט רציני לא היה עושה כך. בידיעות אחרונות עובדים בשביל הבוס, כמו בכל עיתון ובכל מקום עבודה. אני לא סובלת את ידיעות ולא קוראת אותו בכלל, אבל להבדיל מישראל היום, הוא עיתון (לדעתי צהוב ועלוב).
כתוב תגובה ל- ישראל היום
מדורת שבט רעילה
  באום   15/01/15 16:51
בוא נעזוב את ברנע ושיפר כי הם ממש לא מענינים אותי.בנוגע לאידר,אין לי מושג אם הוא כותב נאומים או לא אבל אם כן,אז מה,מה הקשר ומה פסול בזה.רבים וטובים כתבו נאומים.מי שטוען שאידר הוא לא פובליציסט,כנראה שלא קרא את מאמריו הרבים על זכותנו על הארץ ,יהדות,זקיפות קומה לאומית, ועוד נושאים שקשורים בעצם היותנו כאן.עכשיו,אני מבין שלאנשי שמאל קשה לקרוא את מאמריו של אידר.למה להם להסתבך ולהתערער,עדיף להישאר ליד מדורת השבט ולקבל חיזוקים מהחברה שסובבת אותם אבל אם מישהו בא ואומר לך שהמדורה מלאה בחומרים רעילים,אל תקרא לו שופר תעמולה,תגיד שאתה מעדיף לנשום רעל מאשר להיות מנודה בין פרישמן לארלוזרוב.
כתוב תגובה ל- באום
ספיישל בשבילך.
  אין לך מושג?   15/01/15 17:59
haaretz.co.il שום עיתונאי רציני לא היה עושה זאת. גם אני לא אוהבת את ידיעות אחרונות ולא הולכת לשום "מדורה", אבל עם העובדות צריך להתמודד. אתה לא עושה זאת. אגב, ידיעות זה לא שמאל, אלא, לכל היותר, עיתון שכותב נגד נתניהו. ההשתלחות של אידר (ושלך) בעיתון ובקוראיו אכן מעידה, שאין מדובר בעיתונאי שכותב בשם ה"ימין", אלא בתועמלן, שמנסה לקדם את בחירתו של נתניהו כנגד מי שלשיטתו פוגע בסיכוייו להיבחר.
כתוב תגובה ל- אין לך מושג?
תזכרי את דבר,על המשמר ולמרחב
  באום   15/01/15 20:04
קראתי בשעתו את המאמר וזה ממש לא מעניין אותי.ברור שעיתוני השמאל לא רוצים שמישהו ידרוך להם על היבלות כמו אידר.הבעיה שעיתוני השמאל,כיוון שאין להם שום אג'נדה,מצהיבים את עצמם.הברירה היא תקשורת רק של השמאל בלי אפשרות לימין לומר את דברו,או עיתון שייצג גם את הימין,עכשיו תחליטי מה את מעדיפה.תזכרי רק שלכל מפלגות הפועלים בזמנו,היה עיתון.דבר,על המשמר ולמרחב.אז מה בדיוק הפשע שיש עיתון שתומך בנתניהו?.מה רצית שנתניהו ירד על הברכיים ויבקש מנוני מוזס טובות? הקמת העיתון היה תרגיל מבריק של נתניהו ואני רק מצטער שאין לו גם תחנת טלוויזיה.
כתוב תגובה ל- באום
שזוכר היטב את העיתונים האלה.
  אני יהודי זקן   16/01/15 00:55
שנים חשבתי, שנפטרנו מה״עיתונות״ הזו, שאופיינית רק למשטרים לא דמוקרטיים. טעיתי. יש כנראה מי שמתגעגע לזיבורית הזו. אגב, עיתונות צהובה זה לא דבר אסתטי, אבל גם בדמוקרטיות מתוקנות היא משגשגת. להבדיל, שמוקרטיות מתוקנות לא מחזיקות עיתונים מפלגתיים ועיתונים שתומכים במנהיג המדינה יש רק במשטרים נוסח צפון קוריאה.אידר ודומיו זו פשוט בושה לעיתונות. לא בגלל דיעותיו. בגלל שהוא מוכן לעבוד בשרות פוליטיקאי.
כתוב תגובה ל- אני יהודי זקן
טעות! אידר אינו פועל למען ביבי
  רק מגלה את האמת   16/01/15 12:55
כתוב תגובה ל- רק מגלה את האמת
ולא טורח אפילו להסתיר זאת.
  אידר שופר של ביבי   16/01/15 16:09
כתוב תגובה ל- אידר שופר של ביבי
סטליניזם שמסתתר מאחורי ג'ינס
  באום   16/01/15 14:19
בדמוקרטיות כן יש עיתונים מיפלגתיים שלא תמיד נקראים כך.לכל תנועה ולכל זרם יש את העיתונים וכתבי העת שלו שמפיצים את הרעיונות של אותה תנועה.אין רע בכך.גם בתקופת "דבר" היו עיתונים של דתיים וקומוניסטים ו"הארץ" שהיה עיתון ליברלי ועוד.אין דבר כזה בעולם שלמנהיג לא תיהיה אפשרות לומר את דברו לציבור וזה בדיוק מה שהשמאל רוצה שיקרה בארץ.כיוון שכל תקשורת ההמונים אצלם,הם רוצים לקבוע את מהלכי הממשלות מבלי שהממשלות יוכלו להביע את דעתן משום שאין להם כלי תקשורת.אם מישהו רוצה שבמדינת ישראל,ראשי ממשלות יהיו שפוטים של אוליגרכיה תיקשורתית,שיאמר זאת במפורש ולא יתחיל לחרטט לנו על דמוקרטיה ושופרי תעמולה משום שאז הוא עצמו ניהיה לא דמוקרט ומנסה להסתיר את הסטליניזם שלו במילים יפות.
כתוב תגובה ל- באום
כל התעלולים המילוליים שלך,
  בורות במקלדת   16/01/15 17:46
מתנפצים על קיר המציאות. עיתונים מפלגתיים הם לא עיתונות ואין כאלה בדמוקרטיות מתוקנות. עיתונים המפארים שליטים קיימים רק בדיקטטורות. הארץ, אגב, מעולם לא היה עיתון מפלגתי והוא, יחד עם העולם הזה ז״ל היו תמיד מהטובים שבעיתונים שיצאו בישראל
כתוב תגובה ל- בורות במקלדת
אני מסביר לך שוב
  באום   16/01/15 18:05
זה לא חשוב איך תקרא לעיתון שמייצג רעיון.עיתון מפלגתי או שם אחר. פה מדובר על ראש ממשלה שאין לו היום דרך לומר את דברו אלא על ידי כלי תקשורת שהוא תמך בהקמתו וזאת עקב מצב שהתקשורת בארץ נכבשה על ידי השמאל.אם אתה רוצה לתת לי שעורים בהיסטוריה על התפתחות העיתונות והקשר בינה לבין הדמוקרטיה,אז חבל לך על הזמן כי אני יודע כבר את החומר.יש מצב נתון שאוליגרכיה תקשורתית הכריזה מלחמה על ראש ממשלה.אם אתה אומר לי שלראש ממשלה אין זכות להתגונן,שוב,תגיד זאת במפורש.
כתוב תגובה ל- באום
תקשיב. כתבו לך הודעה אחת למטה.
  במקום למחזר,   17/01/15 00:30
וכתבו נכון.
כתוב תגובה ל- במקום למחזר,
לא בתקשורת.
  מנהיג אומר בעשייה   16/01/15 17:53
תפקיד התקשורת לסקר את מה שקורה, וגם להביע דיעה, בשם עצמה. מי שחושב, שתקשורת שייכת למנהיג ואמורה לדברר אותו, כפי שסבורים אנשי הזבלון וצרכני התעמולתון הזה, אין לו מושג לא בעיתונות ולא בדמוקרטיה. צרחנות על ״בולשביזם״ אינה תחליף להבנת המטריה, גם בכלל שהצורחים עצמם מטיפים לבולשביזם, שם מקובל, ש״עיתונות״ מדבררת את המפלגה ואת השלטון.
כתוב תגובה ל- מנהיג אומר בעשייה
ירית לעצמך ברגל במשפט הראשון
  באום   17/01/15 00:46
אתה צודק מאד.תקשורת צריכה לסקר ארועים וגם להביע דעה.הבעיה שנוצרה היא שהתקשורת מגוף שתפקידו לסקר ולהביע דעה הפכה לגוף שרוצה להכתיב את מהלך העניינים ולקבוע מה יקרה במדינה,מבלי שאף אחד בחר בה.מאותו רגע חוקי התקשורת כבר לא חלים עליה משום שהיא הפכה למפלגה.אז נכון שיש תאוריה שאומרת דבר אחד,אבל יש מציאות שאומרת דבר אחר.בתקשורת הישראלית המובילה אין ,למעט פה ושם,דריסת רגל לימין.תבדוק מי הם הכתבים/פרשנים/מרואיינים בידיעות,הארץ,גלי צה"ל,ערוץ 2,ערוץ 10,רוב אתרי האינטרנט מקבוצת ידיעות,שידורי ישראל,מקומונים ועוד.תחקור לעומק איך מתנהלים העניינים שם ומי מכתיב מה לכתוב ומה לא לכתוב ואיך לסקר ואיזה שאלות לשאול ואת מי.ואז תבין שהתקשורת הישראלית לא כל כך תמימה כמו שאתה חושב והיא הפכה למפלצת שמאיימת על הדמוקרטיה.אני יודע,לאדם שכל חייו קרא את "ידיעות" ,למשל,וגדל על העיתון הזה קשה להבין למה הפך העיתון הזה משום שהוא התרגל שמה שכתוב שם זו אמת לאמיתה.אותו כנ"ל למאזיני גל"צ וקול ישראל אבל דברים השתנו ואתה כמו רבים אחרים לא שמתם לב ונותנים לתקשורת לשטוף לכם את המח.מכיוון שהתקשורת בגדה ביעודה המקורי,אי אפשר לכלול את שמה ביחד עם דמוקרטיה וחופש הדיבור ואתה מדבר על משהו שהיה פעם,אבל הסתאב,הושחת,וניהיה מאפיה אחת גדולה.ובמצב כזה ראש ממשלה צריך לתפקד.עכשיו אולי(?) תבין של"ישראל היום" יש תפקיד היסטורי הרבה יותר ממה שזה נראה ואם לא היה "ישראל היום",היה צריך דחוף להמציא אותו למען השפיות של עם ישראל.כדאי מאד להבין ש"ישראל היום" קם במציאות מסוימת ואי אפשר לדבוק בתאוריות ונוסחאות מהספר ולהתעלם מהמציאות.לצערי,השמאל עושה את כל הזמן וגם בנושא המדיני בטחוני.מאכיל אותנו תאוריות חסרות כל ערך תזונתי.
כתוב תגובה ל- באום
בכל אמצעי התקשורת שציינת,
  טעות בהגדרה   17/01/15 13:01
אני מזהה מעט מאד שמאל, או אנשי שמאל. אולי בגלל , שאני צרכנית קטנה מאד של אמצעי התקשורת המרכזיים, שאני מוצאת בהם בעיקר רטוריקה לאומנית ומתלהמת. פטריוטיזם בפרוטה. ההיפך הגמור משמאל. זו אולי הסיבה שאני לא ״שטופת מוח״ כמוך. אני מציעה גם לך לצרוך כמה שפחות מהדבר הזה. זה ישפר את ההבנה שלך של המציאות, יעמיד אותך במקום טוב יותר מבחינת הגדרות של שמאל וימין, ומה טוב לישראל או לא, ובכלל, ישפר את היכולת שלך לחשוב לבד, ללא השפעתם המזיקה של שרלטני התקשורת העלובה שלנו.
כתוב תגובה ל- טעות בהגדרה
את צודקת,עכשיו זה גם קיץ.
  באום   17/01/15 14:01
כתוב תגובה ל- באום
אצל הימין הלאומני,
  עניין של הגדרה   17/01/15 15:04
שמאל זה כל דבר ששמאלה מבן גביר ומרזל.
כתוב תגובה ל- עניין של הגדרה
פוקס תומכת תמיד ברפובליקאים,
  בדיוק כל   15/01/15 14:49
ומשתלחת קשות בדמוקרטים. אפשר לא לאהוב את זה, אבל זו זכותה. היא גם לא עובדת בשרות מפלגה, או פוליטיקאי, אלא מקדמת אידאולוגיה, וגם זה לגיטימי בעיתונות. ישראל היום, מהטעמים שנכתבו פעמים רבות, אינה כלל עיתונות, אלא שופר תעמולה, והכותבים שם אינם עיתונאים, אלא תועמלנים.
כתוב תגובה ל- בדיוק כל
24
חנפן
  גיגי   15/01/15 10:55
מה ציפיתם לשמוע מדרור איידר .צריך לצרף אותו לרשימת אלה שצריכים ללכת לניתוח להוצאת הלשון מהת.... של ביבי אקוניס שטייניץ מירי רגב ודרורו איידר. האיש פשוט חסיד שוטה.
כתוב תגובה ל- גיגי
25
איידר משמש דוברו של נהנתניהו!!
  רמי.ב.   15/01/15 13:53
בושה שלעיתונאי אין דיעה עצמאית והוא מלקק לאדונו בכל הזדמנות. אתה לא מגיע ולא תגיע אף פעם לקרסוליו של שמעון שיפר!!!
כתוב תגובה ל- רמי.ב.
26
אל תחששו מהיגורנישטים=========
  יוד יוד   16/01/15 12:22
ישנה קבוצה שיודעת באופן ודאי שזמנה תם, כעת לפי חרושת החדשות והסקרים היא קופצת מחרפת ומקלסת את הכותב ואת רוב העם בישראל שחושב אחרת ממנה. מי שמכיר אותם קורא להם יגורנישטים. ישנו מגיב או שניים שמגיבים בשמו.. בדויים כשמטרתם היא ליצור מצב שהם הרוב. כך מתנהלים הבולשויקים ! יש כותבים נוספים שיגורנישטים מגיבים בהם בכדי לקלל ולנבל את פיהם. הם לא יכולים לשכנע בהסבר ולכן הם מגייסים את ישבנם למטרה זו.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
27
השמאל במערומיו - מאבד שלוה
  sdw   16/01/15 18:40
התגובות של הרבה מתנגדי לד"ר אידר מזכירות לי את המשטר הקומוניסטי האפל - שיזם תקשורת מטעם אפילו קרא לעיתון
"אמת" פרוודה

יונית לוי כל ערוץ 2, כל ערוץ 10 וחל מערוץ 1 הם החסידים השוטים של הקמפיין רק לא ביבי. ההשמצות השקרים הבדיות של רק לא ביבי הזויים ככל שיהיו חוזרות על עצמן כל יום.

זה מותר ...כל דעה אחרת לא קבילה

שקר שחוזרים עליו כל יום הופך לעובדה קיימת......

זה כמו לשחק כדורגל כאשר השמאל יכול להבקיע שער ולימין אסור לחצות את קו האמצע
כתוב תגובה ל- sdw
28
מלחכי פנכת שאריות הזבל
  ישראלי -צרפתי   16/01/15 23:21
שני העיונאים הבכירים אללק, התגלו כעבדיו הנרצעים והעלובים של נוני מוזס אכול מחלת השנאה לנתניהו.הם כבר לא ריכים לכתוב שום טור בשום מקום, כי דעתם ועמדתם ידועה מראש, ובאיזה כיוון ונטייה בדיוק. וכל מה שיש להם לקשקש היום זה בליל של דברי הבל שכל בר דעת , אם בכל קורא אותם, מוריד מים מייד לאחר מכן, כי זו הפעולה הטבעית להעביר את הח'ארה שלהם שלא ישאר להסריח.השנאה העבירה אותם על דעתם עד כדי כך שהם וויתרו על מחשבה עצמית וקורית. הכל למען הבוס נוני שבבוא היום הוא יבעט בהם גם כשזה לא יסתדר לו או יעזו לצאת נגדו חלילה. חוץ מזה שהם לא שוכחים את האתנן שהם מקבלים ממנו.זו לא עיתונאות בגרוש זה עיתונות זבל
כתוב תגובה ל- ישראלי -צרפתי
29
פשע שנאה=זה מה שעשו ערפדי התשק
  קורןנאוה טבריה   17/01/15 06:49
התשקורת בנוסח השיפרים,הברנעים,האברמוביצ'ים והבן-כזביצ'ים המגעולים,הבזויים והלעוסים להקאה!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
30
למערכת, ממש יופי שצינזרתם
  סלית   17/01/15 06:53
ממש יופי שצינזרתם את תגובתי על כעורו החיצוני והפנימי של שיפר אתם נהדרים.
כתוב תגובה ל- סלית
31
זה עניין של השקפה.
  "ציבור עצום"   19/01/15 19:00
לליכוד+ ליברמן הצביעו בבחירות האחרונות 23% מהמצביעים (בערך). כמות המצביעים לליכוד היתה בערך שני שליש מזה, היינו- 16%. רק בעיני מי שעובד אצל אדלסון, או בעיני מי שצורך את ישראל היום, זה נחשב "ציבור עצום". אף אחד אחר לא יחשוב כך.
כתוב תגובה ל- "ציבור עצום"
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il