|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
צייד מתחזים |
|
16/01/15 12:18
|
|
|
|
ראבאק מילשטיין תפסיק למחזר, זה חומר ישן ,עבש ומסריח שהעלה אבק, מקומו בפח האשפה. יאללה קאקער זקן לבית אבות ואל תשכח את ראומה=שפרה.
|
|
כתוב תגובה ל-
צייד מתחזים
|
|
|
|
|
|
|
ראומה |
|
16/01/15 15:58
|
|
|
|
לניבולי פה, אינכם מסוגלים להגיב עניינית על מחקריו של אורי מילשטיין. לא להפריך עובדות, לא להוסיף תובנות, לא להפגין ידע. האם זו תוצאה של החינוך שקיבלת, או שמעצמך יצאת כזה, אין לדעת. על כל פנים אתה מפגין כאן לאורך זמן דבקות במטרה, ואורב מדי שבוע לפרסומים שלו. וזה דווקא לשבחך.
|
|
כתוב תגובה ל-
ראומה
|
|
|
|
|
|
|
דוד נ |
|
16/01/15 18:52
|
|
|
|
בהמה המסבה נזק למשפחתה , לסובבים אותה ,לקיבוץ יגור בפרט ולתנועה הקיבוצית בכלל.-אידיוט זה הוא הוא הפנים של התנועה הקיבוצית לדורותיה בעיניי כול מי שגולש כאן .ההתיחסות אליו היא ההתייחסות לכול אותה תנועה רקובה עד יסוד כתוצאה משהשתלטות בהמות כאלה על השיח הציבורי שלהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד נ
|
|
|
|
|
|
|
צייד מתחזים |
|
17/01/15 09:44
|
|
|
|
כל התקפה והשמצה שלו על התנועה הקיבוצית בכלל ,ועל קיבוץ יגור בפרט, מוסיפה לנו נקודות והערכה בין החברים במשק. מילשטיין[דוד נ, ההומו מיגור..] מוכיח את טענותינו שהוא לוקה בשנאה תהומית נגדנו מאז ומעולם. המשך מילשטיין הטמבל לירות לעצמך ברגל, אתה עושה לנו שירות נהדר.
|
|
כתוב תגובה ל-
צייד מתחזים
|
|
|
|
|
|
|
ההומו מיגור |
|
17/01/15 12:01
|
|
|
|
|
|
|
|
זלמן רובשוב |
|
17/01/15 13:26
|
|
|
|
מקיבוץ יגור בעדינות, הקיבוצניקים פדופילים וסוגרים את הבעיות בתוך החברה, לכן לכאורה היגורנישט עבר התעללות מינית, ויש להתייחס אליו בעדינות.
|
|
כתוב תגובה ל-
זלמן רובשוב
|
|
|
|
|
|
|
צייד מתחזים |
|
17/01/15 22:56
|
|
|
|
בפנימית הדסים.זה בתחום צנעת הפרט, וזה קרה גם לך,תקעו לך שם את האמצע של שז"ר.
|
|
כתוב תגובה ל-
צייד מתחזים
|
|
|
|
|
|
|
ישע |
|
26/01/15 08:12
|
|
|
|
הסכם השילומים המושחת נערך בעזרת הפושע. רודולף. קסטנר ש היה חבר מרכז מפאי אבי אבות הטומא
בהמשך הנבל רודולף קסטנר היה מנהל הלשכה של ממשלת בן גוריון..הנבל רודולף קסטנר (הסבא) של
מירב מיכאלי מי מפלגת הערורה של בוזזיזיזי ו ציפורה.בן גוריון בעזרת החבר של אייכמן הרוצח .רודולף
קסטנר היה שוטף מושחט ל הגדרת הסכם השילומים ש קבע הרוצחים גרמניה תשלם כ 150 $ עבור כל נרצח
יהודי.בן גוריון +רודולף קסטנר+ מפאי אבי אבות הטומא היו שוטפים על פשעים נגד שרדי שואה; עד היום כספים ו רכוש של שרדי שואה מוחזקים על ידי ה מפאניקים של שמעון פרס +קולט אביטל.(נסעה ל אושויץ במחלקה ראשונה)+שטנצלר+ מיכה חריש .החברה (לגזל) להשבת הרכוש חלק מיליונים ל הנהלה של החבורה
עד היום הם מחזיקים רכוש ו כסף כ 100.000.000.000 מיליארדים
אני ו הבודדים ש נותרנו מבקשים מי דר מילשטיין לחקור את גזל ו הפשעים של מפאי
|
|
כתוב תגובה ל-
ישע
|
|
|
|
2 |
|
|
חבר קיבוץ יגור |
|
16/01/15 12:33
|
|
|
|
|
3 |
|
|
ומעלה גרה כבהמה |
|
16/01/15 12:55
|
|
|
|
|
|
|
|
חבר קיבוץ יגור |
|
16/01/15 13:59
|
|
|
|
|
|
|
|
צייד מתחזים |
|
16/01/15 15:19
|
|
|
|
מילשטיין שמגיב כ"חבר קיבוץ יגור" מאשר לנו כי יש לו בעיות של שליטה בסוגריו -גם מלפנים וגם מאחור....ולכן הוא פולט כאן את צרכיו... אכן האתר מסריח.
|
|
כתוב תגובה ל-
צייד מתחזים
|
|
|
|
|
|
|
עמיש שחם פוץ |
|
21/01/15 22:12
|
|
|
|
|
4 |
|
|
אליהו מץ מיץ |
|
16/01/15 14:59
|
|
|
|
ואולי לא אורי הכותרת אומרת כמעט את הכל הקמת מדינה אנא תקן את העברית ידידי מדינה היא שם עצם מופשט מדינה זה לומר משרד החוץ או משרד הפנים ואולי בכך אתה צודק הוקמו משרדים אבל פה היה משהו גדול יותר שלא אתה ולא אחרים מבינים היה צריך להקים לאום לאום עברי לא לאום יהודי קראו לו לבסוף ישראלי אבל בית המשפט העליון התנגד לאחרונה ללאום הישראלי והטיפש נתניהו רוצה לאום בית כנסת אורי עם כל הכבוד כבר כתבתי לך בעבר כל הסיפור הוא נחמד וכמובן חסר בו הסיפור של האצל האמריקאי ומעשיו של הלל קוק הרב הריפורמי הלל סילבר הוא רקושט של הלל קוק אגב גם הרב ניומן שהזכרת שניהם הבינו את שפתו של הלל קוק על לאום עברי ובשנת 1946 העלה הלל קוק בברודוואי הצגה בה כיכב מרלון ברנדו והיא נקראה דגל נולד לאום נולד והאצל גרף ממנה יותר ממליון דולר זאת אומרת שהתעמולה של האצל עבדה ואצלך במאמר אין מלה על כך כמובן שבנגוריון בסופו של יום ייזרק לפח האשפה של ההיסטורה עם לא לבדד ישכון
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו מץ מיץ
|
|
|
|
|
|
|
אורי מילשטיין |
|
16/01/15 18:57
|
|
|
|
ל"חור השחור" שממנו לא נפלט מידע, גם הילל קוק.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורי מילשטיין
|
|
|
|
|
|
|
אליהו מץ מיץ |
|
16/01/15 22:45
|
|
|
|
אורי באם הקשבת או שמעת או הקשבת לסטיבן הוקינגס יש דוקא הרבה דברים שנשארים אבל אני מתאר עצמי שלא למדת פיסיקה או אסטרונומיה כך שקל מאד עבורך לומר מה שאתה אומר לשמחתי הרבה אחד ממדעני החלל האמריקאי למד איתי בקולג אמנם אחת החלליות שהוא פיתח התפוצצה אבל לא באשמתו כך שאני דוקא מבין בענייני הקוסמוס יותר ממה שאני צריך לדעת ואם אינך מאמין כשאתה עובר בלילות ליד בית הקברות של כפר שמריהו קשה קצת לראות אבל רוחו ונשמתו של הלל קוק בוהקים בשמיים אינני רןצה ברגע זה להכנס לפרטי הפרטים על אשתי אבל גם היא אסטרו פיסקאית וכותבת ברגע זה ספר על מצב האסטרופיסיקה במאה ה20 שייצא בקרוב עם לא לבדד ישכון
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו מץ מיץ
|
|
|
|
|
|
|
אורי מילשטיין |
|
17/01/15 10:24
|
|
|
|
הקדמונים: "היש יש, והאין אין", דהיינו - מציאות איזו שהיא תהיה תמיד. אבל מה שיקרוס לתוך "החור השחור" - יעלם , גם רוחות של הלל קוק.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורי מילשטיין
|
|
|
|
5 |
|
|
ראומה |
|
16/01/15 16:10
|
|
|
|
הייתה תקופה כל כך מורכבת, גם בהסתדרות הציונית, וגם בין אומות העולם כלפי היהודים, לעומת כוחם של הערבים במדינותיהם, שלקרוא על כך היה יכול לבלבל כל אדם. אבל מילשטיין הצליח לפרוס בפנינו את מצב העניינים בבהירות ובדייקנות, שמגיע לו: יישר כוח!
|
|
כתוב תגובה ל-
ראומה
|
|
|
|
|
|
|
אליהו מץ מיץ |
|
16/01/15 18:28
|
|
|
|
מרת ראומה אורי איש נבון ואיננו זקוק למליצי יושר בחדר הכושר אבל מה בא נהייה ראליים תמונת המצב אותה הוא מגיש חסרה מספר אלמנטים מאד מאד חשובים כל כך חשובים אבל הוא לא בקי בבעיות ואיננו כותב עלהן כך שהייתי מצהיר בכנות ובפרהסיה שאנו זקוקים לעוד דור כדי שיפענח מה קרה לנו כתיבת היסטוריה היא סוג של ספקולציה או נבואה של ארועים מחוברים בחוט משי עדין שלפעמים לא בדיוק מקשר בין הפרטים כאיש שאיננו היסטוריון ובעל הדרגה הכי נמוכה בצהל צבא הגנה ליהודים עלי להעמידך על מקומך בנוסף לכל הייתי שקוע כ12 שנה במחקר שמוקדו היה אמריקה במלחמת העולם השנייה ואחריה ומסקנותי שונות משל אורי כמו כן סוף סוף לאחר 35 שנה הצלחתי לכתוב ספרון קטנטן הנמכר באמזון אי בוק עבור חופן דולרים הנקרא מי הוא ישראלי והוא דן בשואה ובתקומה משהו שמאז ילדותי העגומה הטריד אותי עם לא לבדד ישכון
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו מץ מיץ
|
|
|
|
|
|
|
קוראת מתל אביב |
|
16/01/15 22:39
|
|
|
|
אתה מגיב כאן באופן קבוע. יש לך פרטים על התכניות של אנשים כמו הלל קוק שראו אחרת את המדינה העתידה לקום בארץ ישראל ואת המאפיינים של תושביה היהודיים. נא כתוב כאן לא בחידות וברמזים ונשמח להשכיל. או הפנה לאתר שלך שבו תציג את התמונה שאתה רואה על המצב אז ומאז.
תודה לך ושבת שלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
קוראת מתל אביב
|
|
|
|
|
|
|
אליהו מץ מיץ |
|
17/01/15 00:04
|
|
|
|
לקוראת המתעניינת הייתי אחד האנשים היחידים שעבד במשרד שלו בניורק הסיבה היתה שהמורה הגוי שהדריך אותי הכיר אותו הייטב הספר שעזרתי לכתוב בעזרת דויד וימן תורגם לפני שנים רבות לעיברית והוא נקרא הפקרת היהודים ארהב והשואה שם תמצאי פרק חשוב מאד על תולדותיו אני גם עסקתי בכך ובמשך שהייתי אתו עברתי לנתח עניינים אחרים ועל כך כתבתי מאמרים ועבודות אחת מהעבודות נמצאת למכירה באמזון אי בוק כתובה באנגלית והיא נקראת מי הוא ישראלי בעקבות שיחה ביננו שארכה כשבוע ימים בניורק בשנות ה80 של המאה שעברה שיחה זאת שינתה את דרך מחשבתי לעניין הישראלי והפכה אותי לאיש אחר חלקים גדולים של השיחה מוקלטים ונשמרים אצלי יחד עם המשקפיים של זבוטינסקי באם את רוצה לראותי הסתכלי ביוטוב או במאמר שכתבתי על ההיסטוריה של תפוחי אדמה וכיצד ההיסטוריה שונתה תודות להם לאחרונה כתבתי מאמר על שמן זית גמלים וכדי חרס כדי להבאיר את ההתפתחות האנושית הבעייה הישראלית היסודית שאותה אורי לא מזכיר היא שאף אחד מכל המניגים במרכאות חוץ מהלל קוק הבין את משמעות הכרזת הלאום הישראלי ואם תקראי את דברי הכנסת הראשונה תראי כתובים לפנייך מאבקו עם בנגוריון בענין בנגוריון רצה להרגו כי הלל קנה והביא לארץ את האלטלנה את האפיזודה פירסמתי לפני מספר שנים כתקציר אומר זאת מה שהיינו זקוקים הוא רפובליקה ישראלית עם חוקה כתובה ללאום הישראלי לא לעם היהודי שאיננו יישות פוליטית אלא ארגון דתי לתרגם זאת לשפת מעשה מה שנתניהו וכל האידיוטים האחרים רוצים זה לאום בית כנסת דבר בלתי אפשרי שיביא להרס הלאום הישראלי אגב זה קצת מצחיק אבל האבא של הטיפש נתניהו לא עזר להלל בשואה בהצלת יהודים ועשה וכתב דברים נגדו כמובן שהאבא לא הניף אצבע להצלת יהודים ובנו הוא טיפש אידיאולוגי שלא רק יביא לחורבן ישראלי הוא עושה זאת כעת ברגע זה מתי תתחילו להתעורר עם לא לבדד ישכון
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו מץ מיץ
|
|
|
|
|
|
|
היהודים |
|
18/01/15 08:50
|
|
|
|
רוצים להמשיך להיות יהודים ולא ישראלים.
|
|
כתוב תגובה ל-
היהודים
|
|
|
|
|
|
|
אורי מילשטיין |
|
16/01/15 19:05
|
|
|
|
|
6 |
|
|
or or |
|
16/01/15 18:36
|
|
|
|
ובכל טיעון. כדאי תמיד לזכור את דברי ההיסטוריון היוון תוקידידס:
"אין להאמין ביותר בהימנונות המוגזמים של הפייטנים ואף לא בתיאוריהם של כותבי דברי הימים שהעדיפו דברים ערבים לאוזן על פני האמת; סיפוריהם אינם ניתנים לבדיקה ומפני אורך הזמן נכנסו רובם לתחום המיתוס ואין בהם ממש" ~ ספר ראשון המלחמה הפלפונסית
|
|
כתוב תגובה ל-
or or
|
|
|
|
7 |
|
|
איתן מיגור |
|
16/01/15 19:56
|
|
|
|
מילשטיין מנסה להשמיץ את בן גוריון,אך נכשל במשימתו למרות הכתיבה המגמתית והמוטה. דוד בן גוריון הוא אכן מדינאי מדהים שרק בזכות גאוניותו קמה מדינת ישראל המחודשת. למותר לציין מה היה קורה פה אם בראש התנועה הציונית היה עומד הסוכן הבריטי הרופס חיים וייצמן, או השרת חסר חוט השדרה משה שרתוק, וחלילה הסוכן הסובייטי הטראומתי מנחם בגין.היה לנו מזל גדול ודב"ג היה האיש המתאים שניצל את חלון ההזדמנות ההיסטורית.
|
|
כתוב תגובה ל-
איתן מיגור
|
|
|
|
|
|
|
דוד נ |
|
17/01/15 02:33
|
|
|
|
|
|
|
|
איתן מיגור |
|
17/01/15 09:37
|
|
|
|
אכן מילשטיין נשאר אידיוט ללא תקנה.אפילו אם יחתום בשבעה שמות פיקטיביים ישאר האידיוט מרמת אפעל.
|
|
כתוב תגובה ל-
איתן מיגור
|
|
|
|
8 |
|
|
קוראת בעניין רב. |
|
16/01/15 22:29
|
|
|
|
|
|
|
|
אורי מילשטיין |
|
17/01/15 08:58
|
|
|
|
|
|
|
|
צייד מתחזים |
|
17/01/15 09:49
|
|
|
|
לא יאומן איך הוא משתוקק לדברי הוקרה, הוא ממש יוצא מגדרו ומשיב : תודה, תודה...ממש צער בעלי חיים, רחמנות על הזקן המנודה.במחשבה שנייה הוא הביא את הלעג והשנאה על עצמו.
|
|
כתוב תגובה ל-
צייד מתחזים
|
|
|
|
|
|
|
עוד אחד |
|
17/01/15 11:43
|
|
|
|
לא הצלחת להתמודד עם טענות של א.מ. אז תוקף את הטוען, ועוד בניבולים, זה מה שאתה יכול לתרום לדיון.
|
|
כתוב תגובה ל-
עוד אחד
|
|
|
|
|
|
|
דוד נ |
|
17/01/15 16:52
|
|
|
|
, אנו לאט לאט מתחילים לסלוח לו, לא שנהפכנו לישו הנוצרי פתאום, אבל נוכת נסיבות מקילות, שמפאת צינעת הפרט לא נפרט אותם כאן (אפשר היה לקרוא על חלק קטן מהן ולא העיקריות שבהן- בתגובות קודמות שלי ושל אחרים). נסיבות אישיות קשות אלה שלו,הם שמביאים אותי למסקנה שאכן "חציר העם" הוא תרתי משמע- בואו נעזוב אותו לנפשו המעונה ותודה לעורכי/בעלי האתר .
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד נ
|
|
|
|
|
|
|
צייד מתחזים |
|
17/01/15 17:52
|
|
|
|
חובה עלינו להתחשב בנסיבות האישיות והמשפחתיות הקשות של אורי מילשטיין.היתה לו ילדות אומללה, הוא סבל מחסך של אהבת הורים, הוגלה לפנימית הדסים ,וסבל שם מהתעללויות. בצבא התמוטט ממכת שמש שגרמה בהמשך לטראומה קשה. אחיו הבכור המוכשר רם מילשטיין[מואב] החרים אותו וניתק עימו כל קשר לשנים רבות.ויש עוד בעיות שלא נפרט בשל צנעת הפרט. אז מה הפלא שהאיש בעייתי??. ההשמצות הן צורה של התגוננות.
|
|
כתוב תגובה ל-
צייד מתחזים
|
|
|
|
|
|
|
קיבל |
|
17/01/15 19:03
|
|
|
|
טיפול בשוקים חשמליים לשחרר אותו מהתקף של חרדה פתולוגית כתוצאה מתסמונת הלם קרב.
|
|
כתוב תגובה ל-
קיבל
|
|
|
|
|
|
|
צייד מתחזים |
|
17/01/15 23:02
|
|
|
|
עד עכשיו ידענו רק על הטיפול אחרי מלחמת יום כיפור.
|
|
כתוב תגובה ל-
צייד מתחזים
|
|
|
|
9 |
|
|
שאר |
|
17/01/15 10:43
|
|
|
|
כל מילה שלו בסלע זה מה שבן גוריון עשה והכי גרוע מסר יהודים לבריטים הוא וטדי קולק
|
|
כתוב תגובה ל-
שאר
|
|
|
|
|
|
|
את יריביו |
|
18/01/15 06:20
|
|
|
|
|
10 |
|
|
סולק מהדף ה-1 |
|
18/01/15 16:46
|
|
|
|
|
11 |
|
|
אליהו מץ מיץ |
|
18/01/15 18:32
|
|
|
|
אורי צודק בגישתו הפילוסופית בניתוח מערכות החיים של הישראלים סליחה יהודים בנגוריון ייתכן שהיה איש נחמד אבל מה שבטוח הוא שהוא לא הבין שום כלום בענייני לאום האם מישהו שואל את עצמו מאיפה הסוציאליסט הזה מגיע להכרזת עצמאות של בית כנסת ואכן משהו שם השתבש וקשה היום לתקן אורי הכותבים רוצים להיות יהודים ואכן הם יהודים אבל כנראה לא ישראלים בנגוריון לא ידע מיהו והוא זה שהכניס את הישראלים למערבולת הפוליטית בה הם חיים היום הדת הפכה להיות הלאום והסיכוי שהעסק הזה יתפקד קלוש
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו מץ מיץ
|
|
|
|
|
|
|
הוא ללא תקדים. |
|
19/01/15 00:24
|
|
|
|
לכן אל תנסה להפוך אותו לסיפור של לאום אמריקאי למשל. שם באו מכל מיני מקומות, אנגלו סאקסים תחילה, ועד לסינים ומוסלמים.
יצרו לאום אמריקאי.חילוני.חוכמה גדולה-עם הטריטוריות העצומות שלקחו גם בכוח ממקסיקו ,למשל.
הסיפור שלנו שונה בהחלט. מדובר בבניית יישות מדינית שנטועה בטריטוריה עויינת שלא מעוניינת במי שאינו ערבי, שעויינת את הזר.
לך תלמד הסטוריה של הערבים. ליהודים יש סיפור על הקשר למקום הזה, לציון. לערבים- אין כזה. הם הגיעו ברובם לעבוד כאן עם הפיתוח היהודי תחת התורכים והמנדט הבריטי.
בימים אלו נפרשת תמונה מרתקת על מחיקת גבולות וחזרה לשבטיות,
אצל הערבים. שיבה שלהם למושג "האומה הערבית" וניפוץ גבולות
מדיניים באזור.
אולי כמקבילה למחיקת הגבולות הלאומיים באירופה ויצירת האיחוד האירופי.
אולי תטיב לספר על הפתרון שראה הלל קוק לבעיית הלאום הישראלי.
אבל היום מתחוללים שינויים שמעמידים את האידיאלים של קוק בספק גדול.
|
|
כתוב תגובה ל-
הוא ללא תקדים.
|
|
|
|
|
|
|
אליהו מץ מיץ |
|
19/01/15 15:53
|
|
|
|
מלך מלכי האדיטיות מדוע קשה לך להבין שלאומים מודרניים חייבים לנהוג בדרכים מסוימות כדי לתפקד כאומות מודרניות אבל מה מאחר ותבונתך היא חסרת מעצור מלאה טפשות וחסרת כל הגיון מדיני קל לך לומר בא נחזור לתקופת האבות או לתקופת משה בתבה או בא נחכה למשיח אדוני הטמבל העולם לא עובד כך לכל אומה מודרנית יש ידידים ואוייבים הארץ התנכית שלך איננה ארץ תנכית היא ארץ של מטורפים והתשלום של הטירוף הוא כבד אף על פי שברגע זה עדיין לא נראה לעין ההתעקשות החייתית של תיאוריות תלמודיות יוכיחו את עצמן אין לאום בית כנסת לא צריך להיות נביא כדי להבין מה היא הנקודה הבאה במסע ואתן לך את ההסבר של קוק 1948 2048 וו4048 האם הסברתי עם לא לבדד ישכון
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו מץ מיץ
|
|
|
|
|
|
|
ההומו מיגור |
|
19/01/15 17:00
|
|
|
|
שמי שלא מסכים איתך הוא מלך האדיוטיות יש שאין לנו מספיק אידיוטים מיגור והסביבה ואף אחד לא יקח מהם את התואר שזכו בו בהצטיינות מיוחדת באשר לדעות שלך עם כל הכבוד ויש הרבה כבוד אני לא מבין מה הם בגלל שהרעיונות שלך כל כך נשגבים עד שנוגעים בפיסגת הר סיני שמשם כמדומני ירדה התורה לכן אני מבקש ממך אנא קצר בתכתובות שלך ונסה לפשט את מה שאתה כותב לרעיונות ארציים יותר כדי שגם אנחנו פשוטי העם שלא קראנו את מה שכותב הילל קוק נבין ואולי נסכים עם מה שהוא ואתה מציע לנו בחרדת קודש ברכת עם ישראל חי וקיים ואליהו מיץ מץ בראשו ונאמר אמן
|
|
כתוב תגובה ל-
ההומו מיגור
|
|
|
|
|
|
|
תירגע! |
|
19/01/15 18:14
|
|
|
|
|
12 |
|
|
איתן מיגור |
|
18/01/15 19:17
|
|
|
|
את בן גוריון ונמצא מברך , משבח , ומהלל. בכל הפרקים האחרונים מצייר מילשטיין את בן גוריון כגאון פוליטי -יחיד בדורו.
|
|
כתוב תגובה ל-
איתן מיגור
|
|
|
|
|
|
|
ההומו מיגור |
|
19/01/15 10:38
|
|
|
|
קורא את המאמרים (ואם קורא ,אתה לא מבין מה אתה קורא), אז תמשיך ללהג ולעשות צחוק מעצמך ודומיך
|
|
כתוב תגובה ל-
ההומו מיגור
|
|
|
|
|
|
|
צייד מתחזים |
|
19/01/15 17:56
|
|
|
|
הוא מתעקש להגיב בשם "ההומו מיגור " וגם דוד נ, וגם חבר קיבוץ יגור, וגם חייל ותיק יגור. למה לא "ההומו מאפעל" ? אורי אתה מתבייש במקום מגוריך=רמת אפעל ? והפסק להתבייש בעובדה שאתה בי- סקסואל, הרי יצאת מהארון... וד"ש לשפרה.
|
|
כתוב תגובה ל-
צייד מתחזים
|
|
|
|
|
|
|
דוד נ |
|
19/01/15 20:32
|
|
|
|
הזמן,גם "מעריציו" הגדולים בני הקיבוצים מתייאשים ממנו.תמשיך בהמה תמשיך להעביר את זמנך באפס מעשה ותוך פליית כינים מגופך המעוות ונשמתך הפסיכוטית שעוצבה ע"י מערכת חינוך המוצלחת ביותר בעולם-מערכת החינוך הקיבוצי לדורותיו.חתיכת אידיוט מיגור שמשעמם לו כי הרי אף אחד לא מעוניין בקירבתו הנלוזה.הרי אין הבדל בין התנהגות ברשת לבין ההתנהגות במשפחה ועם הקרובים לו.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד נ
|
|
|
|
|
|
|
צייד מתחזים. |
|
19/01/15 22:37
|
|
|
|
הדביל בלע דיסק וכמו תוכי מלהג וחוזר ללא הרף : אני בהמה אידיוטית , אני בהמה אידיוטית, אני הומו מאפעל שרוצה להיות ההומו מיגור.,אני שונא את התנועה הקיבוצית, אני שונא את ה קיבוצניקים המתנשאים שבזים לי, ומשפילים אותי,כל חיי התעללו בי, ועתה בזקנתי עושים זאת המנוולים מקיבוץ יגור..שפרה הצילו..
|
|
כתוב תגובה ל-
צייד מתחזים.
|
|
|
|
|
|
|
לוחם ותיק מיגור |
|
20/01/15 06:47
|
|
|
|
מגעיל ודוחה כשברור שאין שום הבדל בין התנהגותך האידיוטית ברשת לבין התנהגותך בביתך אל משפחתך הקרובה.שום אדם נורמאלי לא מתקרב אלייך ולא רק אנו יודעים כמה אתה מנודה מסביבתך.אז תמשיך להוציא את טימטומך ברשת למנוד ראש של ה2 שקוראים אותך-בהמת יגור שכמותך.
|
|
כתוב תגובה ל-
לוחם ותיק מיגור
|
|
|
|
|
|
|
איתן מיגור |
|
20/01/15 07:43
|
|
|
|
ממשיך להתחזות. הפעם גנב את השם של חברנו מהפלמ"ח =לוחם ותיק יגור . יא אהבל,כולם יודעים שאתה גם דוד נ [קניק ] ובעיקר ההומו מיגור זכר לתקופה "המענגת" בה שרצת אצלנו עם בעלך-מפעילך אריה טפר-עמית ז"ל. הוא נפטר ,אך אתה לא שכחת את לילות יגור...פחחח
|
|
כתוב תגובה ל-
איתן מיגור
|
|
|
|
|
|
|
חבר קיבוץ יגור |
|
20/01/15 09:32
|
|
|
|
בושת יגור והתנועה הקיבוצית לעולמי עד ,שטיפוסים כאלה מכנים עצמם "לוחמי פלמ"ח" , בטח המלחמה היחידה שעברו בחייהם, זה בפליית כינים מערוותם . בושת העם והמדינה שהם בכלל מגיבים ברשת ומראים פניהם בפרהסיה .
|
|
כתוב תגובה ל-
חבר קיבוץ יגור
|
|
|
|
13 |
|
|
אליהו מץ מיץ |
|
19/01/15 16:04
|
|
|
|
רוחו ומחשבתו של קוק לא נעלמה היא פשוט לא חשובה כרגע כי ההיסטוריונים חסרי הדעת מתמקדים בהסברים חסרי משמעות על אירועי העבר הקרוב אם היו לומדים את עלילותי היינו צריכים לסגור את המוסד הנקרא יד ושם אני מעדיף לקרוא לו לא יד ולא שם ומה שיותר חשוב מערכת המחשבה המדינית הישראלית שאין לה מושג על מה היא מדברת תצטרך לזוז לקראת מחשבה מדינית אמריקאית אבל אז גם אמריקה לא תוכל לציל דבר מהלאום הרבני עם לא לבדד ישכון
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו מץ מיץ
|
|
|
|
|
|
|
אמריקאית"? כיום.. |
|
19/01/15 23:30
|
|
|
|
|
14 |
|
|
רק השבוע |
|
20/01/15 10:27
|
|
|
|
הרצוג: "זו טעות לכנות את ישראל מדינה יהודית" "לא יהיה חוק לאום גם אם בכל אירופה יש חוק לאום כזה" \
ואז הם קוראים לעצמם המחנה הציוני? זה המחנה האנטי ציוני ביותר שאי פעם היה בשמאל הסהרורי הזה
|
|
כתוב תגובה ל-
רק השבוע
|
|
|
|
|
|
|
אני ציוני !!!!!!! |
|
21/01/15 11:21
|
|
|
|
להיות נימול יהודי החליטו בשבילי הורי בהיותי בן 8 ימים ... להיות ציוני בחרתי בעצמי בגיל 18 .
|
|
כתוב תגובה ל-
אני ציוני !!!!!!!
|
|
|
|
15 |
|
|
חשדנית |
|
22/01/15 10:40
|
|
|
|
כזכור, ישראל תקפה שיירה של מכוניות שרד שהגיעו לאזור סוריה, מצפון לגבול עם ישראל. בהתקפה נהרגו 6 חיזבללונים ביניהם הבן של מורנייה, ו-6 איראנים ביניהם גנרל משמרות המהפיכה.
המטרה של התקיפה היא כזאת - זו הייתה פרובוקציה ישראלית כדי לגרום לחיזבאללה להגיב, ואז ישראל תגיב בתגובה משלה...ותכבוש את דרום סוריה. אחרי כן ישראל תעביר את השטח למורדים בני בריתה, ותהפוך אותו לאזור חיץ שבין סוריה של אל-קעידה לבין סוריה של המורדים שעומדים לצידנו.
בדיוק כמו שעשו בזמנו בדרום לבנון, עם צבא צד"ל....של הנוצרים.
הפעם, הצבא של דרום סוריה יהיה מורכב מדרוזים וממורדים מהקואליציה (לא כולל את הקיצונים)
אם נסראללה טיפש - הוא יגיב לפרובוקציה. אם הוא חכם - הוא ייזהר מלעשות כל צעד שיכול לגרום לפריצה של המלחמה הבאה.... הוא לא יצליח לשרוד אותה
|
|
כתוב תגובה ל-
חשדנית
|
|
|
|
16 |
|
|
צייד מתחזים |
|
22/01/15 14:59
|
|
|
|
אורי מילשטיין החליט להבפיש ולהשמיץ את בן גוריון ופעלו ההיסטורי, אך נחל תבוסה מבישה. גם בכתב הפלסתר המבחיל שלו מצטייר בן גוריון כמנהיג יחיד בדורו, בעל כשרון פוליטי גאוני-נדיר, המגמד את כל בני דורו.
|
|
כתוב תגובה ל-
צייד מתחזים
|
|
|
|
17 |
|
|
איתן מיגור |
|
22/01/15 15:08
|
|
|
|
בא לקלל ונמצא מברך בגדול. מילשטיין כנראה מחורפן --בהליך שיטיוני מתקדם....ומתברר שהוא "איש הפח" שקונה קופסאות פח בלגין. אז "הדחליל" זה אביתר בן צדף, ו"האריה הפחדן " זה אריה טפר,וראומה היא המכשפה הרעה...פחחחח
|
|
כתוב תגובה ל-
איתן מיגור
|
|
|
|
18 |
|
|
צייד מתחזים |
|
22/01/15 22:44
|
|
|
|
מילשטיין הוא הוכחה חיה לתורת האבולוציה של דרוין, בכיעורו ורישעותו הוא מאשר שמוצא המילשטיינים [סוג ירוד של קוף-אדם]הוא מהבבונים הקדומים. סימן מובהק הוא התחת האדום.
|
|
כתוב תגובה ל-
צייד מתחזים
|
|
|
|
19 |
|
|
חבר קיבוץ יגור |
|
23/01/15 09:25
|
|
|
|
|
|
|
|
צייד מתחזיפ |
|
23/01/15 10:50
|
|
|
|
מגיב כאן בשמונה שמות שונים: דוד נ , ההומו מיגור, חבר קיבוץ יגור, דוד ז', ראומה,אור אור ועוד ועוד...אבל זה בבון אהבל שעושה בל שגיאה אפשרית..
|
|
כתוב תגובה ל-
צייד מתחזיפ
|
|
|
|
|
|
|
ההומו מיגור |
|
23/01/15 11:45
|
|
|
|
|
|
|
|
צייד מתחזים |
|
23/01/15 12:33
|
|
|
|
כל הכבוד ל"הומו מיגור" שהסתכל במראה וסיכם=אני מאשר שאני אורי מילשטיין המכונה ההומו מיגור, אידיוט מדופלם, ואשאר תמיד אידיוט חשוך מרפא. תודה רבתי לאורי המתפצל והמתחזה על גילוי הלב.
|
|
כתוב תגובה ל-
צייד מתחזים
|
|
|
|
20 |
|
|
לא צריך 3 פעמים |
|
23/01/15 12:04
|
|
|
|
דוד.. אנחנו השמאלנים משכילים !..ובניגוד ל צ'חצ'חים ימנים שכמותך .מספיקה לנו תגובה אחת...
|
|
כתוב תגובה ל-
לא צריך 3 פעמים
|
|
|
|