|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
דן מרגלית
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מתי כבר תאמרו - טעינו?
מאת: יעקב עמר  |  18/01/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ראית
  שמ   18/01/15 14:30
אי פעם יהודי ישראלי/תפוצתי שמכירים באידיוטיותם/טיפשוטתם?חשוב על הרבנים שאסרו על צאן מרעיתם להמלט על נפשם מפני גרמניה הרשעה.האם מי שנותר מהם בחיים הודה אי פעם כי בשלו הוצאו להורג שישה מיליונים?או למצער, חלק מהם?אנשים לא הגונים,מנוולים עמדו ועומדים בראשנו,גם כיום,ולאחר כל הלמידה שלמדו מהאירועים שעוברים עלינו.אבל הם בשלהם - " הנבלות שינו את כללי המשחק באמצע המשחק,ולכן לא אנו טעינו ".
כתוב תגובה ל- שמ
2
הסמול הציוני משטה בנו כבר שנים
  אתה צודק   18/01/15 15:11
אומר שלום אבל עושה רק מלחמות. אל תאמין לשקרנים הצבועים האלה עם האוסלו שמוסלו שלהם, שהוא אינו אלא מבוא למציאות מדממת. מי שראתה הכל כבר בשנת 1994 היא אשת השמאל האמיתית טניה ריינהרט ז״ל. תקשיב לאנשים האלה. הם לא נופלים במלכודות השלום שמלום של פרס וחבר מריעיו

cafe.themarker.com/
כתוב תגובה ל- אתה צודק
3
הרקטות של החמאס על בתינו
  אברהם שלום   18/01/15 15:15
המאמר מזכיר לנו בשפה ברורה מה אמרו היוזמים של החרבת גוש קטיף. צפורה לבני אשר יזמה את החקיקה של גוש קטיף ואת השגת הרוב בהצבעה בכנסת עומדת היום יחד עם הרצוג. מציעים אותה כמוצר חדש ונקי לקבלת קולת של מפלגה חדשה. הרצוג מיצג את מפלגת העבודה שהביאה עשרות אלפי מחבלים לארץ ונתנה להם נשק והשליטה אותם בארץ ישראל על לב הארץ.

התקשרת בשרות השמאל מוחקת את העבר ומסתירה את האמת. אבל אי אפשר להסתיר את עין השמש; העם יודע למה ישב במקלטים בזמן צוק איתן ומתאבל על עשרות הבנים היקרים שנפלו באותה מלחמה. הבנים נפלו להציל אותנו מן הסכנה שהביאה עלינו ההנתקות של צפורה לבני יחד עם שרון בתמיכת מפלגת העבודה בכנסת.

מאמר של חשיבה בהירה מול הבלבול וההזיות של השמאל והשקרים של התקשרת. יבורך כותב המאמר.
כתוב תגובה ל- אברהם שלום
4
יעקב-יא אללה שלך !
  אבנר צפוני   18/01/15 16:55
יש כל כך הרבה דברים בנושא הזה שאינך מבין,או אינך רוצה להבין,או שאין לך מספיק אומץ ויושרה על מנת להבין.
אני נאלץ לאמר את הדברים בקיצור-
# היציאה מעזה היתה ללא הסכם-זה שונה מהותית ממה שהשמאל מטיף לו.
# היציאה מעזה הינה תנאי הכרחי,אולם לא תנאי מספיק לשכנות טובה,ושלווה בדרום.
# יצירת מצב של מצור ,בידוד,רעב ואבטלה-לאוכלוסיה צפופה,ענייה וחסרת תקווה-זהו לא מתכון למשהו טוב.
# השהייה ברצועת עזה הפכה בשנים האחרונות לקיומה-לבלתי נסבלת בעליל. בדומה לשהייה בדרום לבנון.
# כאשר אני אומר לך,לדוגמא:על מנת להגיע מנק' א לנק' ב, עליך ללכת 100 צעדים בכוון זה- אינך יכול לצעוד שני צעדים ןלאמר לי:טעית,הונית,פינטזת,הישלת.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
אבנר - אין צורך שתודה ש2+2=4
  יעקב עמר   18/01/15 17:49
באמת. כבר סיכמנו שאתה צודק. " # היציאה מעזה הינה תנאי הכרחי,אולם לא תנאי מספיק לשכנות טובה,ושלווה בדרום" - אם אתה באמת סבור שיש קבוצת תנאים הכרחיים ( שהבריחה מעזה אחד מהם ) ושיחד יהוו תנאי מספיק ל"שכנות טובה ושלווה" אז אתה באמת מצוי בתרדימת שלום עמוקה. כל קבוצת תנאים שכזו לא תהייה תנאי מספיק לשלום אלא הכרחי בלבד ללא תנאי אחד שהחמאס אומר אותו בפרוש ושאתה מסרב לשמוע : התנאי של כל פלשתין ללא אף יהודי אחד בה כולל אותך ואותי. אתה לא מאמין שהם רציניים בתנאי הזה ואני כן. אין לי מושג אם השפה הערבית שגורה בפיך אבל אם כן ( כמוני למשל ) לדעתי האזנה של שלושים דקות לרדיו אלקודס שמשדר מעזה תספיק להעיר אותך מחלום השלום. מומלץ בחום לכל המתקשים לשכנע אותי שאני טועה ושתיים פלוס שתיים הם לא ארבע.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
כל ראשי
  אבנר צפוני   19/01/15 09:03
השב"כ לשעבר,יודעים כמה מלים בערבית,והם חושבים לגמרי ההפך ממך. יכול להיות שיש משהו שאתה מפספס ?
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
סחתיין על הטיעון התמוטטתי....
  יעקב עמר   19/01/15 11:19
ראשית לא "כל" .שנית גם אם "כל" אז בניגוד אליך הם מתחילים להשמיע קולות חרטה ( אם כי עדיין רק מוסווים ונרמזים ) ושלישית לשיטתך בגלל ש"כל" שמבינים ערבית אמרו או יאמרו משהו בענייני ערבים אז כולנו מיד צריכים לקבל זאת כאילו נאמרו במעמד הר סיני ומפי הגבורה.. אתה תקבל אוטומטית. לי לא מתאים והמציאות שנחזתה ע"י "כל" גאוני הביטחון האלה הראתה שלמרות הערבית שלהם פשוט טעו. מה לעשות ?
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
5
מה שצריך לקרות זה דיון ציבורי
  אהרון שחר   18/01/15 18:43
בנושאי תרבות. עצירה לחשבון נפש עד כאן: מי צדק ומי טעה, שנאמר: חשבון הנפש של אוסלו, עכשיו! וזה לא יקרה כי כל העדרים אוהבים לרוץ קדימה בלי לדעת לאן.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
חייב לומר לך זאת
  יעקב עמר   18/01/15 21:47
בענין ה"תרבות" שאתה תמיד מדבר עליו. נראה לי שכמו הנסיך הקטן שמתפלא מה כולם אומרים לו "כובע" על מה שהוא רואה כנחש שבלע פיל אתה מדבר על משהו שהקוראים לא ממש מבינים. אני למשל שקורא אותך לא מצליח להבין מהי אותה "תרבות" למרות הסבריך.וזה מקורו של כל תיסכול.תראה לקוראים שלך את הנחש ואת הפיל כי הם (אנחנו ) לא רואים.הם רואים כובע. אולי גם ה"עדר" יצליח להבין ? או שמא אין צ'אנס...
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
נפלא
  אהרון שחר   19/01/15 08:16
נתת לי פידבק כדי שאבין היכן נעוצה בעיית התקשורת, תודה. תרבות זה זרם רעיוני. שם המאמר שלך אל מי פונה? מי צריך לומר טעינו? שמאלנים. דיון תרבותי הוא דיון על זרמים רעיוניים, על כיווני התקדמות של חברה אנושית. אני ואתה רוצים בדיוק אותו דבר: חשבון נפש רעיוני. יש כבר לא מעט הוכחות שהשמאל שגה בכל פעם שפתח את הפה. במה צדק השמאל? בכלום. אבל מכיוון שנושאי תרבות מעולם לא עומדים לדיון על סדר היום הציבורי, הם עדיין מחוץ לתודעה של האנושות, אז אין חשבון נפש, ממשיכים לרוץ קדימה בלי לדעת לאן, וממשיכים לעשות טעויות. תרבות זה כמו דת, לא קל לבטל אותה. המאמינים מתנגדים. הם צריכים לקבל בום חזק על הראש כדי לחדול מלהאמין בשטויות שלהם. הבום הזה זהו דיון ציבורי של חשבון נפש בנוגע לכיווו התקדמות, וזה לעולם לא יעשה כי תמיד נתווכח על פרטים ועל השטויות המקובלות שהתרגלנו להתקבע בהם. מדוע למשל עדיין לא נערך חשבון הנפש של אוסלו? כי לשמאל השולט בתקשורת ובתודעה הציבורית יש יצר קיום והוא מגן על עצמו מפני דיונים שעלולים לסכן את קיומו.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אהרון-
  אבנר צפוני   19/01/15 09:12
אני לא יכול להוכיח לך שהשמאל צודק,כמו שאני לא יכול להוכיח לך,שהשמש תזרח מחר במזרח.
בתגובות למאמרים כאן,אני מעלה טיעונים שהם בליבה של ההשקפה השמאלית,- אם אתה שוחר אמת,כנה ואמיץ-תתמודד איתם,בראש וראשונה לעצמך ,לאו דוקא לזולת.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
אתה צודק
  אהרון שחר   19/01/15 10:17
בודאי שאינך יכול להוכיח שהשמאל צודק כפי שאי אפשר להוכיח שאני נפוליון. אי אפשר להוכיח שטויות. אם אתה שמאלן אמיץ ונועז כדי להתווכח עמי בשמחה. רק גילוי נאות אני אוכל שמאלנים בלי מלח, ראה הוזהרת.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
טעות-תקרא את צפוני שהגיב לך
  יעקב עמר   19/01/15 11:06
אני חושב שאני מתחיל לקלוט ויחד עם זאת חושב שאתה נותן פול גז בניוטרל. לך תקיים "דיון" עם מי שמשוכנע שלונדון נמצאת בצרפת. הוא לעצמו "יודע" זאת באותה וודאות שאתה יודע כי היא באנגליה... צפוני למשל מאמין שביכולתנו להשיג "שלווה" ( תראה גם עם אלו מילים עליך להתמודד... ) עם החמאס ולא תזיז אותו. גם הצעקות של החמאס ישר לאוזן שלו " על פחות משחיטתך לא נתפשר" לא מזיזות לו. ה"ידיעה" שלו משתיקה אוטומטית קולות כאלה...יאללה נראה אותך עושה איתו "דיון תרבותי "....
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
לאהרון ויעקב-
  אבנר צפוני   19/01/15 16:29
סליחה- כנראה שהערכתי אתכם הערכת יתר.
אני ניסיתי לפתוח כאן דיון ענייני,ואתם(כצפוי מאנשי ימין)-עונים הצידה ולמטה.
אהרון-מספר פעמים העדת על עצמך שאתה "אוכל שמאלנים בלי מלח"- בכל מאמריך ותגובותיך לא ראיתי חוכמה יתרה,עוצמה יתרה,או טיעונים משכנעים.
אני מאתגר אותך- קח חלק מהארגומנטים שאני מעלה כאן לפרקים,והגב עליהם עניינית.
יעקב- חבל שאתה לא מיומן בלוגיקה,שכן המשפט "צפוני...מאמין שביכולתנו להשיג שלווה עם החמאס"
אינו שקול ל "היציאה מעזה...אינה תנאי מספיק...לשלווה בדרום"
אני מזכיר לך שסאדאת היה הרבה יותר מאיים ומסוכן מהחמאס,הרג הרבה יותר ישראלים מהחמאס (הרבה הרבה הרבה יותר)והיה,בתהפוכות ההסטוריה,יקירם של בגין,שרון,דיין ואחרים,וזכה לכבוד מלכים בארץ ובעולם.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
נסיונך להכניס בינה לסתומים
  לדרומי הנבון   19/01/15 20:24
ראוי לשבח. האמונה שתצליח ממש ראויה להערצה. חזק וברוך.
כתוב תגובה ל- לדרומי הנבון
הסתום האמיתי מסתכל עליך
  יעקב עמר   19/01/15 21:31
מהמראה שבביתך .גאה להיות משתייך למאות אלפי "סתומים" שברור להם מה עשתה הבריחה מאשר להשתייך לחכמים שכמותך שחכמתם העילאית מופגנת בהצבעה על אחרים כ"סתומים" שלא ראויים לשמוע שמץ מחכמתם.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
מזל שלא ממך למדתי לוגיקה
  יעקב עמר   19/01/15 21:40
כמה תוכל לשקר לעצמך ? נכון אמרת הכרחי אך לא מספיק אך הסברת שניתן לקבץ כל ההכרחיים לתנאי מספיק תוך התעלמות מהתנאי העיקרי לו אתה לא מתייחס והוא העיקר - התנאי שלא תהייה כאן. אם אתה מקבל תנאי זה אז נגיע לשלווה עם החמאס.שלוותנו תהייה שלוות נצחים. ח'לאס עם הלוגיקה של סטודנט שנה א שאתה מנפנף בה ללא כיסוי. אינך ישר לא איתי אלא עם עצמך אבל עצמך מסרב בעקשנות לומר לך זאת. אז אני אומר זאת לשניכם.השאיפה לשלום אינה רכוש פרטי שלך ואני רוצה בו בדיוק כמוך אבל אין זה אומר שעלי להתמכר לשקר רק משום שאני שואף אליו.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
6
התנצלות בפני בוגי יעלון
  יעקב עמר   19/01/15 12:38
הובא לתשומת ליבי ראיון בו אמר בוגי כי תמך ב"היתנתקות" אך מודה כי ט ע ה . בניגוד לכל האחרים שעשר שנים לא הספיקו להם לי הספיקה דקה לומר טעיתי... התנצלותי העמוקה בפני שר הביטחון שאמר במפורש כי טעה. לא ידוע לי על אחרים ואם יובא לידיעתי אתנצל בפניהם ג"כ. "מודה ועוזב ירוחם " ? לא אצלי. יפה שהודית בטעותך ועכשיו עשה חשבון נפש מה המחיר ששילמנו עליה...
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il