|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
צ'ומפי |
|
7/02/15 13:22
|
|
|
|
מאחל לשרה נתניהו בריאות שלמה
|
|
כתוב תגובה ל-
צ'ומפי
|
|
|
|
|
|
|
שרון לוי |
|
7/02/15 14:23
|
|
|
|
ביבי רה"מ לא תמים כל כך הוא תחבולן וכעת כבר מאוחד לטפל בשרה ובכלל יש לו אחריות שילןחית למעשיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שרון לוי
|
|
|
|
|
|
|
הניה |
|
7/02/15 14:27
|
|
|
|
מאחלת לשרה בריאות טובה. היא פסילוגית ילדים בעלת שם, ואישה מסורה לבעלה. כן ירבו כמותה!
|
|
כתוב תגובה ל-
הניה
|
|
|
|
|
|
|
ע.ב |
|
7/02/15 16:12
|
|
|
|
את יודעת מה תשלחי את ילדיך לטיפול אצלה.אני,אפילו היו נותנים לי את כל הכסף של ביל גייטס לא הייתי מסכן את ילדי.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע.ב
|
|
|
|
|
|
|
ביל |
|
7/02/15 17:31
|
|
|
|
היות שאין ולא יהיה לך כסף כבילי גייטס לכן אתה טרונצו מצוי.!
|
|
כתוב תגובה ל-
ביל
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
8/02/15 09:55
|
|
|
|
הוא היה מת שתהיה לו אישה כה יפה, כה נסיכה, כה חכמה, כה משכילה וכה נאמנה כמו בתנו האהובה שרה נתניהו ה' ישמור אותה ויחייה ואת כל ביתה!
§¤§¤§
ואין שום פסול בשום דבר שעשתה שרה נתניהו היקרה, לא כאשת ראש הממשלה והאחראית לניהול בית ראש הממשלה - גם הרשמי וגם הפרטי … ולא בשום מקום או זמן אחרים (אפילו הטענה הזדונית שלא נתנה לשתות לדגים באקוואריום אין לה על מה לסמוך).
§¤§¤§
על אשת חיל נאמר: צופיה הליכות ביתה ולחם עצלות לא תוכל; וזוהי אכן שרה נתניהו המקסימה שמשגיחה על ביתה בשבע עיניים - וזו זכותה (וגם חובתה כרעיה ואם) לסלק מביתה כל מיני עלוקות מגעילות מהסוג של שולה זקן, וכל מיני פגע רע מהסוג של הנפתלי ההוא אב כל טומאה; וברוך ה' היא גם אישה עצמאית אשר עובדת למחייתה במקצועה.
§¤§¤§
כך גם פעלה שרה אמנו עליה השלום לסלק מביתה את ישמעאל, משום שחששה (בראייתה הנבואית) שמא יפריע לגידולו של יצחק כיורש (בעיקר בפן הרוחני) - ונושא הדגל של העם היהודי; לכן נאמר כל אשר תאמר (לך) שרה שמע בקולה!
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
8/02/15 12:43
|
|
|
|
גם אולמרט המסכן חסר המזל מקלל את היום שלא התחתן עם כזו שרה יפה ונסיכה ונאמנה לבית ארצי בלי עין הרע, שאילו זכה לכך - אז היא הייתה מגלה "בזמן" קרוב לוודאי את המדוזות מסוג שולה זקן … ומעיפה אותה לקיבינימט עם בעיטה מסוג מלמיליאן בישבן.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
|
|
|
פריידה |
|
10/02/15 12:49
|
|
|
|
הגברת כמו שכתב יואב יצחק ובצדק רב, חולה. זקוקה דחוף לטיפול. ואתה ימני משוחד, פרימיטיבי. אני לא מסכימה אתך לגבי ה" נסיכה" למרות שהי מתנהגת כרודנית קמצנית.
|
|
כתוב תגובה ל-
פריידה
|
|
|
|
2 |
|
|
יוסי פנחס |
|
7/02/15 13:57
|
|
|
|
יואב היקר ,
השנאה של לידיעות וערוץ 10 פוגמים לצערי בשיקול הדעת שלך.שחיתות יש לבער גם אם המתחרה המדיה היה בעל הסקופ.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי פנחס
|
|
|
|
3 |
|
|
סב |
|
7/02/15 14:13
|
|
|
|
רביב דרוקר מתגלה כ-בן כספיתמס' 2. שניהם מוציאים שם רע למקצוע העיתונות, כי אצל שניהם שנאת נתניהו מעבירה אותם על דעתם.
|
|
כתוב תגובה ל-
סב
|
|
|
|
|
|
|
שושפרי |
|
7/02/15 17:04
|
|
|
|
פרס פוליצר המליץ נתן זהבי לרביב דרוקר השבוע בתוכניותו
על התחקירים בערוץ 10 "המקור"
|
|
כתוב תגובה ל-
שושפרי
|
|
|
|
|
|
|
סב |
|
7/02/15 18:42
|
|
|
|
שמאלן א' ממליץ על שמאלן ב'.
|
|
כתוב תגובה ל-
סב
|
|
|
|
|
|
|
דק |
|
10/02/15 15:36
|
|
|
|
רק אדם שתוי ועצבני היה מציע זאת
|
|
כתוב תגובה ל-
דק
|
|
|
|
|
|
|
Daja Vu |
|
7/02/15 18:55
|
|
|
|
|
|
|
|
י. שר |
|
7/02/15 21:44
|
|
|
|
שיש כה מעטים כמותו, אשר מוכנים לקחת סיכון ולהעמיד עצמם מול אש צולבת.
|
|
כתוב תגובה ל-
י. שר
|
|
|
|
4 |
|
|
יוסי מ |
|
7/02/15 14:20
|
|
|
|
כדי שתהליך טיפולי מתאים יתחיל להתגלגל, צריך להכיר בנחיצותו ולהבין את התהליך.
האם מישהו רואה את נתניהו הולך לצעד כזה???
לטובתו האישית ולהשפעות על המדינה, אני מקווה שכן.
בהכירי אותו ואת יכולותיו התשובה שלילית ומוחלטת. הוא לא יעשה כלום.
יתכן ויש עוד מעצורים לפעולה כלשהי של נתניהו לטובת טיפול באשתו שמצויה ברקע כמו מהות הקשר בין השניים ומנופי הלחץ שיש לה נגדו.
זה עדיין ברמת שמועות אבל אפילו בלי תוספות כאלה, אני לא רואה אותו עושה משהו בנידון.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי מ
|
|
|
|
5 |
|
|
ייחודי |
|
7/02/15 14:25
|
|
|
|
נניח שההסכם הסודי בינו לבין שרה מאפשר לו להתחייב .
מישהו מאמין למוצא פיו ?
מה הערובות שאמנם יקיים התחייבויותיו ?
עד עכשו לא קיים כמעט דבר ממה שהתחייב .
היהפוך כושי עורו ונמר חבורבורותיו ?
|
|
כתוב תגובה ל-
ייחודי
|
|
|
|
6 |
|
|
חשדנית |
|
7/02/15 14:27
|
|
|
|
הרי הוא יודע שהיא היחידה ששומרת עליו באמת. היא היחידה שהוא יכול לסמוך עליה בעיניים עצומות. היא היחידה שרק טובתו חשובה בעיניה באמת. אז למה שימדר אותה ? האם רבין מידר את אשתו לאה, שעשתה בדיוק את מה ששרה עושה היום - שומרת על בעלה ? גם לאה הייתה מכשפה רצינית - אם העזת להגיד משהו קצת מעליב עליה באוזני החברות שלה וזה הגיע אליה - היית גמור אצלה לעולמים. ולא רק אצלה - גם אצל בעלה. עד כדי כך היא השפיעה עליו. ע"ע מרגלית. גם אומרים - מאחורי כל גבר מצליח עומדת...אישה, ואם היא לא הייתה מה שהיא (יותר מ'רגילה'), הוא לא היה מגיע למה שהוא !
אגב, מה עם פולה בן גוריון שהייתה קלפטומנית (=הפרעה נפשית שמתבטאת בגניבה אובססיבית) ואף אחד אפילו לא פירסם את זה ? להיפך, התייחסו אליה בסלחנות והכלה... בן גוריון אפילו העריץ אותה על מסירותה המוחלטת אליו וכך כתב לה:
"את הקדושה שלי, המלאך הסובל המרחף סביבי בלי שאראהו, שאליו נמשכת נשמתי, שאליו אני מביט בעיניים מורמות אל על, כי רואה אני אותך עומדת למעלה, מעלי, כי מה שאת עשית הוא גדול יותר, ללא שיעור יותר, ממה שאני ואחרים עושים. וקורבנך כה גדול, עד שאני רוצה לפעמים להסיר כובעי ולהשתחוות, להשתחוות עמוק לגבורתך, אשר כל חיי לא אחדל להשתומם לה ולהעריצה."
מקור:
he.wikipedia.org
בקיצור, שרה נתניהו היא חלק מסוד כוחו של ביבי. למה שהוא יוותר על זה ?
|
|
כתוב תגובה ל-
חשדנית
|
|
|
|
7 |
|
|
אהרון שחר |
|
7/02/15 14:32
|
|
|
|
שרה צריכה להבטיח שלא תמנע מביבי לעסוק בענייני המדינה. צריך לבדוק מי לובש את המכנסיים בבית ומי את החצאית.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
8/02/15 10:27
|
|
|
|
זהו תפקידה של אישה (קל וחומר אשת ראש הממשלה) לדעת לטרוק את הדלת (למשל) בפני סמולנים צבועים כמו א.שחר שמחופשים לימין, גם בפני עלוקות שמנות מסוגה של שולה זקן או מסוגו של הנפתלי ההוא אב כל טומאה!
§¤§¤§
לכן נבראה האישה עם "חוש שישי" חזק - כדי להבחין בדקויות שהאיש לא כל כך מרגיש; וברוך השם בהמשך למה שכתבה "חשדנית" כאן, סוד הצלחתו של נתניהו הוא בזכות הנסיכה שרה הראשונה במלכות - שהיא חזקה מספיק כדי לטרוק את הדלת בפני עלוקות זבל מהסוג שתואר לעיל.
§¤§¤§
כמובן שהעלוקות המאוכזבות כמו שולה זקן או א.שחר, שלא הצליחו להערים על שרה נתניהו - אז ברור שהם יטענו את הטענה השיקרית שלהם - כאילו הנסיכה שרה "מתערבת בעניינו מדינה" כביכול!
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
8 |
|
|
חשדנית |
|
7/02/15 14:39
|
|
|
|
"בדרך עקיפה, השפיעה פולה פעמים רבות על צעדים פוליטיים ועל דרך פעולתו של דוד בן-גוריון. כל דבר היה צריך לעבור דרכה בטרם יגיע לבן-גוריון. מדינאים, דיפלומטים ופוליטיקאים ידעו שהם יוכלו לדבר עם בן-גוריון בטלפון רק אם יצליחו לשכנע את פולה.[21] פולה כל כך שלטה במתרחש סביב בן-גוריון שכאשר יעקב ינאי הגיע לבשר לבן-גוריון שטרומן הכיר במדינת ישראל, היא סירבה להכניס אותו משום שזו הייתה שנת הצהריים של בן-גוריון.[22] ביום שבו הבטיח בן-גוריון להופיע לנאום באירוע הסתדרותי הוא הצטנן. כל ההפצרות של מארגני האירוע לא עזרו ופולה סירבה שדוד ישתתף.[23] בזמן מלחמת סיני בן-גוריון חלה בדלקת ריאות וניהל את המלחמה מהבית. האנשים הספורים שקיבלו אישור מפולה להתקרב לבן-גוריון התרגלו לכך שפולה הייתה נכנסת באמצע הדיונים כדי למדוד חום לדוד. "הכי חשוב שיהיה בריא! אחרת מה יצא לכם ממנו?".[24] כל פוליטיקאי וכל דיפלומט ידע שהוא ייבחן בעיניה של פולה. כאשר אנשי משרד החוץ היו צריכים לארגן ארוחה לכבוד אורח נכבד אצל ראש הממשלה, פולה הייתה בודקת את רשימת המוזמנים ומוחקת ממנה את השמות שלא היו נראים לה. מזכירו המדיני של בן-גוריון, יצחק נבון, היה מגיש לפולה רשימה מוגדלת של אורחים כדי שיוכל לנהל איתה משא ומתן על רשימת המוזמנים.[25]"
מקור:
he.wikipedia.org
|
|
כתוב תגובה ל-
חשדנית
|
|
|
|
|
|
|
עוד יותר חשדנית |
|
8/02/15 01:39
|
|
|
|
אם פולה בן גוריון הייתה שרוטה, זה סימן שכך צריכות להתנהג בנות ובני הזוג של ראשי ממשלות? אז היו זמנים אחרים, וחוץ מזה, פולה הייתה אחות במקצועה והיא מנתה את עצמה לאחות של בעלה. היא לא מינתה יועצים, ראשי לשכות וכן הלאה. יש הבדל בין רעיה ששומרת על בריאותו של בעלה בכל מחיר ובשמירה אישית לוחצת לבין מי שמתערבת בכל דבר ומתפרצת באופן אלים. יחד עם זאת, לא ברור לי כיצד יכול עיתונאי לקבוע מהו מצבה הנפשי של דרה נתניהו. לשם כך צריך להיות איש מקצוע
|
|
כתוב תגובה ל-
עוד יותר חשדנית
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
8/02/15 12:26
|
|
|
|
הרי זו עובדה שכל אישה יודעת למדוד חום לבעלה ולכל משפחתה, ולא צריכה להיות לא אחות ולא מוסמכת לזה
§¤§¤§
היא רק צריכה לאהוב אותם … וזה הכל!
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
9 |
|
|
עוד סתם אזרח |
|
7/02/15 14:45
|
|
|
|
(ט8ו):::
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
(789238).
|
|
כתוב תגובה ל-
עוד סתם אזרח
|
|
|
|
10 |
|
|
פאני |
|
7/02/15 14:54
|
|
|
|
יואב אתה חולה:
השנאה של לידיעות וערוץ 10 כולל השקרן דרקר.
פוגים בשרה ...גם אתה ??
ציפי ליבני (ובעלה הרמאי)צריכה טיפול
רפואי דחוף יותר ...היא עלולה לסבן את כל
המדינה והיודים בעולם.-
|
|
כתוב תגובה ל-
פאני
|
|
|
|
11 |
|
|
חשדנית |
|
7/02/15 14:56
|
|
|
|
"...שלא כבן-גוריון, לפולה היה חוש בלתי רגיל להכרת בני אדם, היא הייתה ערה לאופיים האמיתי של ידידי אמת ושל המתיימרים להיות כאלה. כמו באותו יום בנובמבר 1964 כאשר רוב חברי מפא"י הצביעו כנגד עמדתו של בן-גוריון, מה שגרר את התפטרותו. למחרת, הגיע לביתם שרגא נצר אשר הצביע גם הוא נגד בן-גוריון וכעת בא להסביר את עמדתו. הוא רצה לראות את בן-גוריון ופולה אמרה לו: "בן-גוריון מקבל רק חברים!" וסגרה בפניו את הדלת.[37]"
אתם מבינים ? מנהיג צריך שתהיה לצידו אשה חזקה כזאת שלא מפחדת לטרוק את הדלת ! בפרצוף של המתחזים. גם אם זה 'לא נעים' ולא 'פוליטיקלי-קורקט' (או איך שכותבים את זה), וגם אם זה לא נחמד לעיתונאים מהסמול....
אגב, אחד בשם ציפר מהעיתון לאנשים-שחושבים-שהם-חושבים (הם בשטיפת מוח) ראיין את שרה נתניהו בביתה ויצא עם תובנה כזאת עקומה. בכלל, מה הוא מבין בענייני נשים, עד כמה שידוע לי הוא בכלל הומו. שיתכבד ויתכנס במחילות השחורות שאותן הוא מכיר ויודע, ושלא יטריד אותנו ברמיזות המכוערות שלו על החפצת נשים. מעניין שהפמיניסטיות עוד לא ירדו עליו...טוב, הוא סמולני. מותר לו...פחח
|
|
כתוב תגובה ל-
חשדנית
|
|
|
|
|
|
|
אזרחית שאיכפת לה |
|
7/02/15 21:54
|
|
|
|
אבל כאשר הכבוד הוא הדדי באמת-אז מסכימים שלא להסכים והכל ברוח טובה!
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרחית שאיכפת לה
|
|
|
|
|
|
|
שמ |
|
7/02/15 22:30
|
|
|
|
נכון לכתוב את זה " פוליטיקלי קורקינט ".....
|
|
כתוב תגובה ל-
שמ
|
|
|
|
12 |
|
|
הדודה קלרה |
|
7/02/15 15:04
|
|
|
|
|
13 |
|
|
פאני |
|
7/02/15 15:20
|
|
|
|
נא לפרסם את התגובה שלי משעה 15
משכתבתי זה הכל נכון ..גם אל שפיצר
הוא נכון..יום אחד כולם ידעו......
|
|
כתוב תגובה ל-
פאני
|
|
|
|
14 |
|
|
יו |
|
7/02/15 15:32
|
|
|
|
פעם כתבתי לך שהאתר שלך הוא........כנראה דומה ל.. . .מי שמך לקבוע מי חולה...? אני לא מכיר רופאים תימנים טובים................! על ידיעות אחרונות ומוזס כתבו חזל" .רחוק מרשעים ישועה.!
|
|
כתוב תגובה ל-
יו
|
|
|
|
15 |
|
|
רמי.ב. |
|
7/02/15 15:39
|
|
|
|
|
16 |
|
|
אליהו מץ מיץ |
|
7/02/15 15:45
|
|
|
|
מר יצחק סוף סוף חזרתי מאלסקה לאחר ביקור בשבט האסקימוסי של אשתי אגב גם הם שמעו על ישראל והתעלולים של נתניהו הם החלו באיסוף בקבוקים ותאמין לי יש שם המון בקבוקים כי האסקימוסים כאשר הם לא בציד הם עסוקים בשתייה אגב שמעתי מידיד משפחת אשתי כי הם ביקשו מחבר הקונגרס שלהם לא להופיע בנאום המצופה של נתניהו בקונגרס הם חוששים שזה ייצר אנטישמיות באמריקה תראה מר יצחק הבעייה קצת יותר סבוכב מאשת נתניהו הלא נבונה והקנאית לבקבוקים הלאום הישראלי שנולד ב1948 חיסל את הציונות המבולבלת אבל לא הפך לרפובליקה ולא כתב חוקה זאת אומרת בנגוריון יילד ויצר לאום בית כנסת וכך זה נראה אגב גם באלסקה יש בתי כנסת עם לא לבדד ישכון ותראה למה שלא תעשה מעיו משהו הקשור בצדקה ותבקש מהלאום בית כנסת לאסוף בקבוקים ואם כך יהיה היא תהייה עסוקה בבקבוקים ולא בענייני הלאום בית כנסת
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו מץ מיץ
|
|
|
|
|
|
|
האסקימואי?הזוי. |
|
8/02/15 00:06
|
|
|
|
|
17 |
|
|
מעורבת |
|
7/02/15 16:09
|
|
|
|
נכון שהיו נשות ראשי ממשלה עם הפרעות כאלו ואחרות, אבל זמנים השתנו והיום יש עיתונות אחרת עם אינטרסים לא תמיד טהורים( יש שמועות ולחשושים בנוגע למר שפיצר וזכיותיו במכרזים ) אבל בשלב זה אין אינטרס לעיתונאים החוקרים לבודוק האם יש מאין? כולל מר דרוקר הזך והטהור! לכן הפתרון שמר נתניהו יודיע שאשתו לא תתגורר בבית משרד ראש הממשלה. יש להם מספיק בתים לשם כך.
|
|
כתוב תגובה ל-
מעורבת
|
|
|
|
18 |
|
|
דן ה |
|
7/02/15 16:32
|
|
|
|
אתה עיתןנאי אין לך שום הכשרה לגבי הצעות לטיפול בבני אדם
וגם כבר שפטת את שרה נתניהו
|
|
כתוב תגובה ל-
דן ה
|
|
|
|
19 |
|
|
קיקו |
|
7/02/15 17:20
|
|
|
|
יואב יצחק אתה משחק אותה עלינו :"הפוך על הפוך" כי אתה מנסה למכור לציבור שהבעיה היא שרה ולא ביבי. נוכח כתבה היום אני משתכנע שאכן "המרצע יצא מן השק" ואתה פריק של נתניהו והליכוד ,וכל העקרונות שלך כעיותנאי חוןקר מהמעלה הראשונה מתמוססים כאשר מדובר בנתניהו והליכוד.
לכן עיצה קטנה לי אליך ,תתעסק בשחיתויות במגזר הציבורי שם רכשת את תהילתך כעיתונאי כחוקר- ללא מורא ופחד, אבל למרבה הצער והאכזבה ,כאשר מדובר בליכוד ונתניהו, אתה מתגלה במלוא חדלונך וחבל
|
|
כתוב תגובה ל-
קיקו
|
|
|
|
|
|
|
### לא מתבייש ### |
|
7/02/15 18:28
|
|
|
|
לא מתבייש הגם עוד סתם אזרח כזה ואחר כואת היתרשמותו הכללית לספר:
כי הם ועקרונית נקיים, אולי יש טריקים ואולי גם שטי1ים, כלא פריקיות ולא נעליים:
עם זאת המניע בהיר מישתדלים עובדים כעובדות נטו ולמען העם כתושבי הארץ ומדינתם: מילות הקסם: באמת איכפת להם/ן.
כן ואכן ** רבות ורבים טובות וטובים * : שאו ברכה. (789238).
אם ומיותר כבשקיפות ושבהיר #### לא פוסל אף 1 ו 1 שלא למען קריצה למנעמי סיר הבשר ####: שאו ברכה כמובא ודמוקראט כולשיפוט הציבור הרחב.
כאם ומיותר ו: סיר הבשר יש לו אג'נדה ויש לו כוונה כלמצער מוכיח שאינו תמים כלל וכלל: כבכוונת תחילה: כבדורסנותו כאי רחמנותו ...
כן ואכן ** רבות ורבים טובות וטובים * : ממש לא אהבלים שמכונה שקרוי וסיר הבשר אתכם כואתכן ולא על האצבע הקטנה יסובב: שאו ברכה.
הגם ומעוד סתם אזרח כזה ואחר: בחירות הוגנות. כשלאחריהן כמבלי להשלות, יש אתגרים יתכן כממש לא מעט, יש אתגרים, כלטובה, כותיכנון, אנוש האדם והכלל כלטובה ולברכה כולעשות.
בהצלחה ורבה, בברכה. (789238).
|
|
כתוב תגובה ל-
### לא מתבייש ###
|
|
|
|
|
|
|
פרעה |
|
7/02/15 20:54
|
|
|
|
|
|
|
|
שאול א. |
|
7/02/15 22:10
|
|
|
|
משום שאת התגובה שלך, באותו נוסח אתה כותב באופן שיטתי, עד כי אפשר לשאול ברצינות מי ניסח לך אותו ומי משלם לך.
אינני חסיד של נתניהו. ותחושה זו, כמו של יואב יצחק, עלתה גם אצלי. אם הוא בחר להעלות אותה, כנראה שהוא יודע יותר מהרבה אחרים.
אבל, הרוע האנושי שבך, לא מאפשר לך להסכים ולקבל שיתכן ושרה פשוט חולה מהפרעה כל שהיא. קל לך ובעיקר נוח לך לאמלל אשה חולה ובתנאי לפגוע בבעלה.
אתה אדם שראוי לבוז.
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול א.
|
|
|
|
20 |
|
|
ולא מול הציבור. |
|
7/02/15 17:31
|
|
|
|
יש גבול למה שדורשים מבן אדם. אני מכירה כמה אנשים מכובדים בעמדות מפתח שבביתם מתנהל גיהנום. אז? האם אתם מטילים ספק בכושרם לנהל את העבודה והקריירה שלהם, האם מטילים ספק ביכולתם לקבל החלטות? תרדו מהעץ הגבוה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ולא מול הציבור.
|
|
|
|
21 |
|
|
אמיר - 1964 |
|
7/02/15 17:34
|
|
|
|
יואב יצחק - האם אתה פסיכולוג קליני ,רופא משפחה ,פסיכיאטר או בכל הכשרה כלשהיא שמאפשרת לך להגדיר מישהו באופן פומבי כחולה נפש ? ועוד להצהיר שכולם יודעים זא.
אגלה לך סוד - אני ועוד כמה מיליוני אזרחים וגם אתה לא באמת יודעים זאת.
לקבוע זאת באופן פומבי והצורה כפי שעשית - זוהי ללא ספק הוצאת דיבה - מציע לך להוריד ומהר את הכתבה שכבת !!!
דרך אגב - ביבי נראה בד"כ רגוע ומקרין בטחון שקט ושליטה עצמית ,ילדיו נראים מחונכים ועל רמה גבוהה - כשיש בבית אישה "חולה" כהגדרתך - סביר שלא ייתקיימו הדברים שציינתי.
אגב - אם היית כותב - השטויות של שרה ,הטימטום וחוסר האחריות - זה בסדר - אבל אין לך כל הסמכה לקבוע שהיא חולה ועוד נזקקת לטיפול.
|
|
כתוב תגובה ל-
אמיר - 1964
|
|
|
|
|
|
|
צ'ומפי |
|
7/02/15 18:48
|
|
|
|
אני לא יודע אם יואב יצחק צודק, למרות שמה שהוא כותב הגיוני בעיני כאשר אני מצליב את מה שאחרים כתבו. אני מניח שלא תהיה תביעה כי אז כל מה שרוצים להסתיר יצא החוצה, ואני מנחש שיואב יצחק הבין את זה לפני שכתב. בהנחה שדבריו נכונים, אזי מלבד החשש לסביבתו של ראש הממשלה וההשפעה עליו, ברור שיש כאן פגיעה קשה של העיתונות בפרטיות של חולה והתקפות נבזיות כלי שרה נתניהו כאשר המתקיפים יודעים, לכאורה, שהם תוקפים אדם חולה שלא אחראי למעשיו.
|
|
כתוב תגובה ל-
צ'ומפי
|
|
|
|
|
|
|
אהרון שחר |
|
7/02/15 23:02
|
|
|
|
קשה למצוא מאמרים של י.י. שהם לא על גבול הדיבה...
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
|
|
|
ע"י פסיכיאטרים? |
|
8/02/15 00:17
|
|
|
|
|
|
|
|
אוגניה B.לוגי |
|
8/02/15 07:48
|
|
|
|
|
|
|
|
בורא עולם |
|
8/02/15 08:55
|
|
|
|
ישנם במדינה משפחות שאחד מבני הזוג היה במצב של טיפול נפשי רפואי כזה או אחר והילדים יצאו מדהימים. בן הזוג היה מספיק חזק לשמר את המשפחה ולתמוך בילדיו כשזה כולל משפחה מורחבת. כאן מדובר בראש ממשלה ומר יואב יצחק מקראתי עד כה את מאמריו ואופן תמיכתו בימין נהג לשמור את נתניהו כולל במאמר זה. אלא שגם הוא וגם אתה מתעלמים מהמתבקש וזה לא שרה נתניהו. זה ביבי עצמו שמבטיח מפה ועד סין אבל באמת אינו רואה את העם ממטר. תבחנו את הבטחותיו וקיומם ותראו אין התאמה. הבטחה וקיום אין קשר. יטרה מזאת עם ביבי כל כך דואג לביטחון המדינה. היה נימנע מקרע עם האמרקאים ומוצא דרך טובה ואכותית להעביר את דעתו מגובה בממצאים. ומספיק הכוונה למי שנידרש שידעו לפעול בתוך הממשל האמריקאי. האופן בו הוחלט לטפל עכשיו מוכיח שאין לו עניין בנו הציבור ולא במדינה באמת. אלא בתואר ראש ממשלה.
הרי להצדיק את קיומה של המדינה וגבולותיה קל מאוד נידרש היסטוריון ורצון להחליט מהי המדינה איכן גבולותיה ואיך פותרים בעיות של מיעוטים החיים כאן מאות שנים. אבל כאמור לא זה ולא זה התואר הינו העיקר. השאר שישרפו כולם.
|
|
כתוב תגובה ל-
בורא עולם
|
|
|
|
|
|
|
אראל |
|
9/02/15 12:18
|
|
|
|
אתה מגלומן שקורא לעצמו ללא בושה ״בורא עולם״ ומעביר ביקורת על מר נתניהו במשוא פנים וללא בושה.
אני כבר קורא שנים את מחלקה ראשונה ועד היום אפילו מאוד הערכתי את מר יואב יצחק על חקירותיו העיתונאיות אבל היום הוא ירד לשפל שאין נמוך ממנו . הוא ללא כל הסמכה נתן כאן דיאגנוזה רפואית ומפרסם בעיתונו דיבה לא מוכחת.
הוא יודע שמר נתניהו לא ייתבע אותו ני זה יצריך לגרור את הגברת נתניהו לביהמ״ש כעדה ,ובימים טרופים אלו למי יש את הזמן להתעסק עם דג הרקק,יצחקי,כשיש רבים וגדולים יותר שמנסים להפיל את מר נתניהו.
האסון הגדול בארץ שכולם מאמינים שזו דמוקרטיה שבה מותר להכפיש ראש ממשלה מכהן .
ביקורת מותרת אך לא הכפשה, אך זאת דרכם של יהודים כשהיו בגלות וללא זכות דיבור ונחשבו לאזרחים מדרגה שניה, זה לא הפריע להם כל זמן שנתנו להם לעשות ביזנס וכיום כשהם בארצם שוב אין ליהודים בעיה להפקיר אצ עצמם לחסדם והבטחותיהם של זרים ורק שיתנו להם לשגשג עיסקית.
עם מוזר וכנראה שאסור להם לנהל מדינה משלהם .
חבל שיזהו עמנו וזו דרכו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אראל
|
|
|
|
22 |
|
|
שי השואג |
|
7/02/15 17:43
|
|
|
|
שרה נתניהו גנבה בקבוקים כי בעלה לא נתן לה כסף ומשכורתה משכורת רעב. אין דבר כזה מחלה נפשית. יואב יצחק מתנהג כאחרון הנבלים בהאשמה זו.הפרופסור לפסיכיאטריה תומס סאס כתב עשרות ספרים על הנושא שמחלה היא אורגנית ולא דבר נפשי. אין כזה דבר מחלת נפש. תמיד הדחויים במשפחות הואשמו והושמו בבידוד כי רצו להפתר מהם. זה רוע ונבזות רשעות.
|
|
כתוב תגובה ל-
שי השואג
|
|
|
|
23 |
|
|
סיכה שאבדה לה. |
|
7/02/15 17:47
|
|
|
|
|
24 |
|
|
מודאגת |
|
7/02/15 18:20
|
|
|
|
|
25 |
|
|
ש. שאול |
|
7/02/15 18:21
|
|
|
|
ואולי כולנו טועים? אולי המצב הזה, שבו שרה נתניהו מוצגת כ"אקסצנטרית", "תמהונית" ואפילו "לוקה בנפשה", מועיל ונוח לבעלה? אולי היא האליבי שלו להתנהלותו הלא-יציבה? האיש תמיד קיבל החלטות שעמדו בניגוד גמור לעצתם המקצועית של נאמניו הקרובים: מהמינוי ההזוי של רוני בר-און ועד להחלטה חסרת האחריות על פתיחת מנהרת הכותל ("סלע קיומנו") שהביאה למרחץ דמים. אז מה פשוט יותר מלרמוז ש"דיברתי על זה עם שרה והיא חושבת אחרת"?
|
|
כתוב תגובה ל-
ש. שאול
|
|
|
|
|
|
|
אזרחית שאיכפת לה |
|
7/02/15 21:27
|
|
|
|
ההחלטה לפתוח אותן והביצוע של ההחלטה הזו היו מההחלטות החשובות והטובות ביותר שקיבל נתניהו כראש ממשלה.חבל שהיום הוא פשוט לא יודע לשלוט.
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרחית שאיכפת לה
|
|
|
|
|
|
|
ש.ש. |
|
8/02/15 07:50
|
|
|
|
ההחלטה החשובה הזאת, שמעוררת משום מה את התפעלותך מנתניהו, עלתה בחייהם של 17 חיילי צה"ל (את ההרוגים הפלסטינים אני לא מעלה בדעתי להזכיר). אבל אני מבין שזה לא כל כך חשוב לך ולשכמותך.
|
|
כתוב תגובה ל-
ש.ש.
|
|
|
|
26 |
|
|
הוכחה שיש בעיה |
|
7/02/15 18:26
|
|
|
|
היועץ המשפטי הנוכחי חמק מהעסקת עובד זר בביתו בטענה שזו אישתו והוא לא ידע ולא שמע שזה כמובן הזוי .
אז סיפורי אשת נתניהו גם בהנחה שהכל נכון לא משתווה לכך מבחינת מעורבות נתניהו בסיפורים אלו וכאמור עדיין שום דבר ממה שניסו להדביק לא הוכח.
|
|
כתוב תגובה ל-
הוכחה שיש בעיה
|
|
|
|
27 |
|
|
פנינית |
|
7/02/15 19:00
|
|
|
|
כל העובדים בבית ראש הממשלה עובידם בהרמוניה ובאווירה טובה מאוד. מוזמנים לאירועים פרטיים גם לאחר עזיבתם, וישנם כאלו שמעוניינים לחזור שוב. שרה עוזרת באופן אישי לעובדים תוך גישה אמהית וחברית. למעט עובדים שאין דרך אחרת לחשןוב מזה שהינם ממומנים ע"י גופים כמו עמותות עויינות, או עתון עויין, אחר עובד זוטר לעולם לא יתבע ראש ממשלה, אין לו ולא יהיה את הכח הזה לבדו !!!! כשכל התקשורת מחליטה לרדת על ראש הממשלה באמצעות אשתו מכיוון שהם רואים שהעם לא נפרד ממנו, אז הסטיגמה נתפסת. לכן אין להאמין לרכלנים. שרה אישה חכמה וחמה. בעלה עובד קשה והעובדה שהיא נותת לו כח בנסיעותיו מדברת בעד עצמה. די לעסוק בזוטות. היא לא מנהלת את המדינה. כל אישה מייעצת לבעלה וגם לה מותר. להחליט הוא מחליט !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
פנינית
|
|
|
|
28 |
|
|
ידען |
|
7/02/15 19:02
|
|
|
|
שרה-כפי שדווח בהקשר מאיר דגן- נחשפת לסודות מדינה כמוסים .
זה מסכן את הבטחון הלאומי.
הגיע הזמן ששומרי הסף השונים- יבצעו תפקידיהם בתקינות המתבקשת -לפ הסמכויות והאחריויות שלהם לפי כל דין.
|
|
כתוב תגובה ל-
ידען
|
|
|
|
|
|
|
dsgf |
|
7/02/15 22:38
|
|
|
|
דגן - שיש לו תכונה אלוהית - לא בן אדם.....
האיש הזה מגלה סודות מדינה מצפצף על החוק ..עדותו כלפי שרה לא קבילה כי יש לו רווח משני ואינטרס אישי לפגוע..טובת המדינה לא עומדת לעיניו אלא "רק לא ביבי" בכל מחיק.
מאיר ...מחסידיו השוטים של שרון שרון שציפצף על כולם ..גנב..עשק..שדד... גירש ..בחוותו ניהל את כל ישראל ואשתו...מינויים הזויים ..גירוש ובריחה מעזה הכל נטווה והוחלט במטבחון של החווה
בשנת 1970 הטיל עליו אלוף פיקוד הדרום, אריאל שרון, להקים את "יחידת רימון"[6],פעילות היחידה הייתה שנויה במחלוקת
ב 2002 התמנה על ידי שרון לראש המוסד .בהמשך במסגרת תפקידו נהג לבקר את נתניהו בתקשורת ..כשסיים את תפקידו לא קיבל תפקיד המשך ולכן ה"פודל" של שרון התרגז וכעת גם נושך ....
|
|
כתוב תגובה ל-
dsgf
|
|
|
|
29 |
|
|
אורג |
|
7/02/15 20:16
|
|
|
|
וביבי מסכן. ואפילו נושא בגבורה את אסונו.
כבר לפני שנים נודע לי על מחלת הנפש שלה לכאורה .
|
|
כתוב תגובה ל-
אורג
|
|
|
|
30 |
|
|
ידיעות - 27.1.15 |
|
7/02/15 20:53
|
|
|
|
יועז הנדל היה מקורב לנתניהו ובשנת 2011 היה ראש מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה וגם חבר בצוות המשא ומתן עם הפלסטינים בירדן. הוא גם עתונאי, שדר ופרשן. כיום הוא ראש המכון לאסטרטגיה ציונית. ב-27.1.15 הוא כתב בידיעות מאמר בכותרת "עזבו את שרה". במאמר זה כותב הנדל שנתניהו עושה הכל לא משום שאשתו דורשת ממנו. יש לה השפעה עליו אך האחריות היא אך ורק שלו, הוא זה שמנווט, מיישם, מוביל, מכוון, פוסק, מחליט, מבצע. אם לא עשה משהו מהפעלים האלה - זו גם אחריותו. זאת לידיעת י. יצחק, שכתב כאן כותרת בומבסטית: "לטפל בשרה.....". יואב הפריז הפעם.
|
|
כתוב תגובה ל-
ידיעות - 27.1.15
|
|
|
|
31 |
|
|
יוסף הצופה |
|
7/02/15 21:02
|
|
|
|
יש אישה נורמלית?
כולם צריכים לשלוח נשותיהם לטיפול
אין קשר לראש הממשלה אם אשתו לא בסדר..
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסף הצופה
|
|
|
|
|
|
|
המתקנת |
|
7/02/15 22:14
|
|
|
|
|
32 |
|
|
אילן צפון |
|
7/02/15 21:08
|
|
|
|
אבל.
הרי BB סובל מאד מהתנהגותה של אשתו. ואם במשך שנים לא פעל להסדיר את העניין,
או
שזה מעיד על כישוריו העלובים כראש ממשלה
או
שיש לשרה עליו משהו שאם יתגלה, BB יעוף כחץ מקשת הרחק מתפקידו הרם, ואולי ינחת בקרבת מקום לאולמרט.
בשני המקרים, אסור שהוא ימשיך בתפקידו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אילן צפון
|
|
|
|
33 |
|
|
א.ל. רמת-גן |
|
7/02/15 21:52
|
|
|
|
תורידו כבר את גיבוב השטויות הזה מהכותרת הראשית. מתרחשים הרבה ארועים וחדשות בארץ ובעולם, ואתם תקועים עם הבקבוקים של שרה.
|
|
כתוב תגובה ל-
א.ל. רמת-גן
|
|
|
|
34 |
|
|
איצקו |
|
7/02/15 22:18
|
|
|
|
לא מאמין שיש מעורבות של שרה בענייני מדינה-השאלה שנשאלת היו מספיק נשים שהיה צורך לטפל בהם ומי בדיוק טיפל בהם-פולה,מרים,לאה,אורה של השגריר,נינה,אופירה.
|
|
כתוב תגובה ל-
איצקו
|
|
|
|
35 |
|
|
הררי הזבל |
|
7/02/15 23:26
|
|
|
|
של פרובוקציות ממומנות במיטב המסורת ? וכמובן הבקבוקים.
יש מספיק טינופת לא לזה צריך את ניוז1. אותך צריך לחשוף מה מסתתר מאחרי - מי מממן - את סכנת הבוגדים - את סכנת אוסלו ב'-הדה-לגיטימציה -האפרטהיד שממתין אחרי הנסיגה, וביטול המדינה היהודית שהשמאל מקדם בעבור נזיד נייר דולרים
|
|
כתוב תגובה ל-
הררי הזבל
|
|
|
|
36 |
|
|
אתה אובססיבי עליה |
|
8/02/15 00:11
|
|
|
|
מה זה הניסוח האלים הזה? מה עובר עליך? איומים בוטים כאלה עושים רושם שמשהו עובר עליך.
יש לך הוכחות אז פנה לפסיכיאטר המחוזי.
|
|
כתוב תגובה ל-
אתה אובססיבי עליה
|
|
|
|
37 |
|
|
rehvot |
|
8/02/15 07:55
|
|
|
|
יואב יצחק נהפך לרופא... חסר השכלה.
אתה יכול להתבייש באשמות שלך נגד רעיית ראש הממשלה.
נהפכת והפכת את האתר שלך לעוד דף אינטרנט במערכת התשקורת.
אתה יכול להתבייש.
|
|
כתוב תגובה ל-
rehvot
|
|
|
|
38 |
|
|
סימה לוי |
|
8/02/15 07:58
|
|
|
|
מצבה הנפשי של שרה לא מאפשר כל נטייה ש כף המאזניים. כל אדם, חולה כבריא עומד בפני החוק ונמדד על פי מעשיו ולא מקומו בחברה. זו דרישה נכונה לבדוק מעשיה ולרשת לעומקם מבחינה משפטית. אם נוותר על התייחסות כזו בשל מצבה הנפשי, כי אז כל אדם חולה בנפשו פתור מלעמוד לדין
|
|
כתוב תגובה ל-
סימה לוי
|
|
|
|
39 |
|
|
רחובות |
|
8/02/15 08:01
|
|
|
|
במערכת News1 מקפידים לשמור על חופש ביטוי. במקביל, אנו מבקשים מהגולשים להקפיד ולשמור על הכללים המחייבים, להימנע מהוצאת לשון הרע ומביטויים פוגעניים מיותרים. (יואב יצחק Yoav@News1.co.il
כנראה שלא כולל אותך ,הוצאת לשון הרע מפיך נהפך לדרך הביטוי
והפרסום של אתר זה.
|
|
כתוב תגובה ל-
רחובות
|
|
|
|
|
|
|
הוכחה |
|
8/02/15 09:20
|
|
|
|
כתבתי משהו מקביל בנושא גרושתו של יואב, והתגובה לא פורסמה.
|
|
כתוב תגובה ל-
הוכחה
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
8/02/15 12:12
|
|
|
|
נראה לי שהקרן החדשה מפזרת כספים כל כך בנדיבות ובשפע, ששום עיתונאי גם לא יואב יצחק לא מסוגל לעמוד מול הפיתויים שלה …
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
40 |
|
|
מושי חורי |
|
8/02/15 09:30
|
|
|
|
היום ראיתי בערוץ 10 את בני ציפר מעיתון "הארץ" מתפתל כדי להגיד ולא להגיד. כדי להכשיר את שרה נתניהו מבלי שידו תיתפס במעל. הזוי ומייאש לראות שכזוהי הרמה של העיתונאים.
אינני קורא את עיתון "הארץ". אבל מידי פעם מבצבץ משהו ממנו בקשורת הכללית.
לא רק שרה נתניהו זקוקה לטיפול מקצועי. גם עיתון הארץ המתאמץ בכל כוחו להראות חדשן ופתוח לכל דעת פרצים, חייב להעביר טיפול קבוצתי את כל העיתונאים שלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
מושי חורי
|
|
|
|
41 |
|
|
נחומסון |
|
8/02/15 12:53
|
|
|
|
ביבי נלקח בשבי על ידה מייד לאחר פרשת הקלטת הלוהטת. אם יעז להגביל צעדיה תפתח על ידה תיבת פנדורה שתפיל אותו מכי
סאו.
|
|
כתוב תגובה ל-
נחומסון
|
|
|
|
42 |
|
|
מעריצה |
|
8/02/15 16:09
|
|
|
|
|
43 |
|
|
נתנאל |
|
8/02/15 16:42
|
|
|
|
ראש ממשלה אשר אינו מודע למצבה של אישתו ואינו מודע למעשים ותוצאותיהם שאשתו עשוייה להפיל עליו אזי מסתבר כי: 1. אולי הוא נהנה ממעשיה ומסכים להם 2. הוא אינו אחראי ואינו ראוי לשמש כראש ממשלה. מאחר ותכונותיו הנהנתניות של ראש הממשלה ידועות לכל הרי שמעשי אישתו ברורים לו והוא "אינו סובל" מהם זה רק מחזק את הדיעה הרווחת גם בין חברי הליכוד שיש להחליף ולהוריד את ביבי מתפקידו או נכון יותר מהנזקים שהוא עשה עד היום ואלו הצפויים עוד להיווצר על ידו בעידודה הנילהב של אישתו.
|
|
כתוב תגובה ל-
נתנאל
|
|
|
|
44 |
|
|
נשוי לחולת OCD |
|
8/02/15 23:02
|
|
|
|
OCD היא מחלה חשוכת מרפא .
כמי שנשוי לחולת OCD אני יכול לומר שיואב יצחק צודק בכתבה הזו ב1000% .צריך ולהרחיק את הגברת מקבלת החלטות ומהשפעה על הציבור והמדינה ועל העומד בראשה.
הדבר שמצער אותי שהלכנו לבדיקה ולבירור הופתענו לגלות שאין תרופה למחלת ה OCD וזו מחלה חשוכת מרפא .ורעיתי ממשיכה להציק ולהרוס כל דבר טוב במשפחה ,ומובילה את המשפחה ביגון שאולה .
פשוט סדר העדיפות לקוי מאוד וגורם לדברים רעים ועצובים מאוד..
שבא לבכות.....
ורק השם ירחם...נדרשת הרבה מאוד סבלנות שלפעמים אוזלת ...
|
|
כתוב תגובה ל-
נשוי לחולת OCD
|
|
|
|
45 |
|
|
יוסי המכוער |
|
12/02/15 22:24
|
|
|
|
אתה צודק יואב , וחבל שכל יתר אמצעי התקשורת לא אמיצים כמוך לקרא לילד בשמו...
הבעיה שלי עם הניתוח שלך היא פשוטה : ונניח שמשפחת נתניהו אכן תתחייב - כהצעתך - אתה תאמין להם ??????
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי המכוער
|
|
|
|
46 |
|
|
amiko |
|
13/02/15 06:42
|
|
|
|
אין לנתניהו כלים כדי להתמודד עם אשתו המטורללת.
הרי ברור שהיא לא תסכים לקבלת טיפול. אם הוא ינסה לכפות עליה אשפוז בכוח אז זה יפיל אותו מראשות הממשלה.
היא יכולה גם להשתולל מול עם ישראל בכוונה להשפיל אותו.
לא נראה לי שיש לו אופציות בכלל.
אלא אם הוא יהפך למנהיג אמיתי ויכריז על מצבה בפני העם ויסביר כמה הוא הקורבן בסיפור. ואז יאשפז אותה בכפיה וכו'.
אבל ביבי הוא אדם חלש באופיו ולא יעשה זאת.
|
|
כתוב תגובה ל-
amiko
|
|
|
|