s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בחירות מיותרות
מאת: איתמר לוין  |  13/02/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נכון מאד! נו, ומה אתה מציע איך
  לשנות את המצב?   13/02/15 09:46

כתוב תגובה ל- לשנות את המצב?
דרך לשנות את המצב: למנות נציב
  בבר   13/02/15 15:13
למנות נגיד עליון על היועצים המשפטיים. ומעליו למנות נציב עליון הממונה על החלטות הנגיד העליון וכו׳ וכו׳ במילים פשוטות לבטל את תפקיד היועץ המשפטי לממשלה ואם שר ירצה ביעוץ משפטי ישכור יעוץ כזה לפי ראות עיניו.
כתוב תגובה ל- בבר
להעלות את תרבות השלטון
  אהרון שחר   14/02/15 13:58
לתודעה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
2
הפיכה?! הלוואי.ועדה משפטית מס
  XTX62   13/02/15 09:51
מסדרת מבהילה אותך?! אנחנו תקועים עם שודדים גזלנים, עושקי גר יתום ואלמנה, שרייך סוררים וחברי גנבים, ואתה חרד לדרג הנבחר?!!! מישהו פה החליק על השכל וזה אתה.
כתוב תגובה ל- XTX62
אתה
  עו"ד בכיר   13/02/15 10:46
כתוב תגובה ל- עו"ד בכיר
הפיכה כבר היתה אנחנו בדיקטטורה
  עו"ד בכיר   13/02/15 10:51
מזדהה עם כל מילה שכתבת, אבל אפילו אתה לא רואה את התמונה כולה. המצב הרבה יותר חמור ממה שנדמה לך, והגענו למצב הזה לא בגלל הדרג המבחר, אלא בכוונת מכוון של חבורת קושרים נגד הדמוקרטיה (ביחד אהרן ברק וזמיר בתחילה ואח"כ דורית ביניש). הקושרים האלה נהנו מרוח גבית מתקשורת השמאל הישראלי. צריך להבין שכל התקשורת בישראל היא שמאל או שמאל קיצוני. אפילו העיתונאי הבכיר של ישראל היום הוא שמאלן קיצוני - דן מרגלית שמו (למרות שהוא מנסה להסוות את דיעותיו בממלכתיות מעושה). התקשורת במשך שנים הכפישה את הדרג הנבחר והחלישה טת מעמדו, והכל בשירות חונטת הקושרים של המערכת המשפטית. כך הגענו עד הלום. אגב, המוסד המושחת ביותר בישראל - הוא בית המשפט העליון.שחיתות של כוח אגב, אינה שונה במאומה משחיתות של כסף....
כתוב תגובה ל- עו"ד בכיר
אם אתה עו"ד ( ועוד " בכיר") אז
  אני צנצנת   13/02/15 13:06
אם יש לך " ביצים" ,תזדהה
כתוב תגובה ל- אני צנצנת
השמאל מבוצר בדיאפול הטלביזיה
  בר ברע   13/02/15 17:46
והדיאפול מכתיב לנו את סדר היום הציבורי, את מי מאתרגים ואת מי רומסים.
כתוב תגובה ל- בר ברע
אין עורכי דין כאלה
  "חתול-רחוב"   14/02/15 18:21
קראתי את הדברים וזועזעתי.אכן צודקים אלה שמפקפקים במקצועך.אם הנך עו"ד "בכיר" אינך ראוי למקצוע.לגלימה.ולמשרה.כלשהיא.הדברים הפ פארסה אוקסימורונית.אתה יד ימינו של ביהמ"ש.אם המוסד כזה תעזוב.תלך.תנטוש.תהיה במקום אחר.לא במקום השפוי היחיד שניתן למצוא במדינה האהובה והיקרה הזו שלנו.צר לי עליך,מניפולטור או קונספירטור.אני מקווה שאתה ישן טוב בלילצה.עם דעות משוקצות כאלה.תחשוב שוב.אולי טעית.הכפשת מוסדות ושופטים מכובדים.ראויים.גם כשהם טועים מרות וחמורות.שלך,"חתול-רחוב".
כתוב תגובה ל- "חתול-רחוב"
3
ברקיזם
  לאומן ציוני   13/02/15 09:52
הכל מתחיל בהחלטתו הדפוקה של אהרון ברק "הכל שפיט" ומאז המשפטנים השתלטן על השלטון הגיע הזמן לבעלי ביצים שישימו אותם במקומם!!!
כתוב תגובה ל- לאומן ציוני
4
הביזיון במשטרה
  א.ל. רמת-גן   13/02/15 10:00
לשם מה ולמה אסר ווינשטיין כבר לפני חודשיים על הממשלה למנות מפכ"ל חדש ? תראו איזו בוקה ומבולקה מתחוללת שם ! פתאום הוא נזכר עכשיו לאפשר מנוי של 3 ניצבים.ויש עוד תחומים שהאיסורים והחסמים המשפטיים, הם בבחינת טימטום שמשבש את החיים.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
5
שורש הרע אלו הם הפוליטיקאים!!!
  BB האחראי העיקרי   13/02/15 10:30
בשביל מה יש כנסת, אם לא בשביל לחוקק. אין שום בעיה לחוקק את החוקים המתאימים כדי להעמיד במקום את המשפטנים, וכל עוד שרלטנייהו לא עושה זאת, תבואו בטענות רק אליו. הוא זה שמנע חקיקה שתחזיר את עיקרון הפרדת הרשויות בישראל. נתנייהו למעשה משתף פעולה עם צמערכת המשפט, כדי שאף אחד לא יתעסק עם השלטונו המושחת. הרי ברור לחלוטין שאן שרלטנייהו היה נקי כפיים, הוא היה מעמיד את השמפטנים הבריוניים על מקומם. ברם מכיון שקופת שרצים מעל ראשו, הוא מפחלד להתעמת עם בריוני המשפט. למעשה מי שיצר את הדיל הזה- היה אהרון ברק. האיש שחשקה נפשו להיכנס לתחום המדיני-פוליטי, מנע כל מלחמה בשחיתות ע"י זיכויים והקלות לפוליטקאים סורחים ששנפטו בתקופתו. למעשה בתקופת ברק, רק אנשי ש"ס הורשעו בדין, כל השאר זוכו או יצאו בעונשים מגוחכים, או רובם שבכלל לא נשפטו. ואת הדיל הזה מבין היטב שרלטנייהו. אבל ברור לחלוטין שהכותב, שפיו נמצא מאחורי ישבנו של נתנייהו רוב ימות השנה, לא יפנה את הביקרות לצד הנכון. כולם אשמים חוץ מהביב השלטוני.
כתוב תגובה ל- BB האחראי העיקרי
6
ענינים של זיכרון.
  יוסי מ   13/02/15 10:36
מר לוין אתה צודק בהחלט. בערך באמצע הכתבה, אתה תוהה שמה הגזמת, ואני אומר לך, לא שהגזמת אלא אפילו היית צנוע ומתון. . המהפכה הזו, מתנהלת ומתקיימת מיום היבחרו של אהרן ברק לנשיא ומהרגע ששני חוקי יסוד עברו בגנבת דעת וברמיה של דן מרידור, שר המשפטים של ממשלת הליכוד אז. על בסיס שני חוקים אלה התבצעה "הפיכה חוקתית" ובית המשפט והיועצים המשפטיים,השתלטו על המדינה ועל חיינו. . מה שמפריע לי, הוא חוסר היכולת להסתכל לאמת בפנים ולהכיר בה ובקיומה, ומכאן ההתעלמות המוחלטת ממהלכים שהחל לבצע פרופסור פרידמן, שר המשפטים בממשלת אולמרט. אז תקפתם אותו בפראות וברישעות כי רציתם לפגוע במי שמינה אותו כאשר הענין הגדול שבמהלכים, לא עניין אף אחד, דמו של אולמרט היה המטרה שקידשה כל אמצעי. אבל,מודה ועוזב ירוחם, אומרים חז"ל. . נכון הוא שצריך לבצע הפיכת נגד בעזרת הכח הפוליטי של חברי הכנסת,שהם הריבון האמיתי,ולהחזיר קצת שפיות לחיינו. אתם רואים מישהו שיכול וגם רוצה להרים את הכפפה??? נעצור פה, כדי לא להפוך את הדיון החשוב הזה לשדה מערכה פוליטי. ובלי קשר ועם קשר, כדאי מאוד לקרא את דניאל פרידמן: הארנק והחרב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
7
מדינת דרעקטטורה
  אבני - גפן   13/02/15 10:45
תגובה מעניינת יש גם בלינק רצ"ב דקה 21:42
rotter.net
כתוב תגובה ל- אבני - גפן
8
לא משנה איזה פתק תשימו בקלפי
  נתין מדמנת ישראל   13/02/15 11:12
ולא רק בגלל הפקידים שהשתלטו לנו על החיים. לא משנה איזה פתק תשימו בקלפי, גם כי רוב המפלגות וכל הפוליטיקאים דומים: אין להם מצע; מבטיחים בעלמא הכל ולא מקיימים דבר; מצטרפים זה לזה ו"מתפשרים" רק בעבור שלטון. הרי השיטה לא מאפשרת התנהגות שונה; לא משנה איזה פתק תשימו בקלפי כי הבחירה שלכם היא למראית עין: את הבחירות כבר עשו בשבילכם במרכזי המפלגות, ועכשיו הם באים אליכם עם רשימה של מריונטות, כדי שתאשרו את הבחירה.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
9
כדי להבין את התנהלותו המבישה
  ישע   13/02/15 11:36
לא מקצועית.התנהלות שפוגעת במדינת ישראל באזרחיה ברצוני לציין כמה דברים חמורים ש פוגעים ב בטחון.כלכלה חינוך.גרירת רגליים והתעלמות מי הנסיון של אשכנזי \הרפז ניסיון להפיכה צבאית נגד ממשלת נתניהו התקשורת הציגה את המצב כי נסיון להחליף את ברק לא לשכוח את הגנב מסמכים סודים בנהיהו.ב שנת 2009 אלוף עמוס ידלין בהיותו ראש אמן הדליף מידה סודי ביותר מי ישיבהת ממשלה. למחרת המידה הסודי ביותר פורסם ב סמרטוט עיתוןעל ידי בן כספית הפרשה של הדלפת מידע סודי על ידי ידלין \בן כספית פורסם רק ב עיתון אחד על ידי דן מרגלית: עוד פרשיה חמורה גנבת קרקעות על ידי גלנט :תשלום של עשרות מיליונים על הורגיה של שמעון פרס המשך תשלום של עשרות מיליונים ל ידידו הפושע "א ו ל מ ר ט " וינשטין מתעסק ב זוטות כדי לא לעסוק ב פשעים החמורים
כתוב תגובה ל- ישע
10
שלטון הפקידים
  מגיב ותיק   13/02/15 12:01
צריך רק לקוות כי לאחר הבחירות ביבי יתקן את שגיאותיו במינוי הפקידים ויעשה משהו להדברת המישפיט-פוטציה של מערכת השלטון.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
11
לפטר את וינשטיין או ללמוד מרבי
  קורןנאוה טבריה   13/02/15 12:08
מרבין שאיים כי יחרים את טקס חלוקת הפרס לפרופסור האנטישמי לייבוביץ, והלז ויתר על הפרס......ורבין יצא גדול!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
כמה שאתה תמים
  ירושלמי   13/02/15 12:18
ברור שנתניהו עצמו ביקש מן היועץ המשפטי סולם כדי לרדת מןהעץ הגבוה שעליו טיפס ברוב 'חוכמתו'
כתוב תגובה ל- ירושלמי
13
" כל מילה בסלע חקוקה בסלע " .
  אבי חיים   13/02/15 12:44
הצדק והאמת בדבריך . וחייב לבוא תיקון . השינוי יהיה קשה . ולו רק בגלל אלה ,שהם מעט שבמעט, הרגילים להכתיב לעם את סדר היום , מה לחשוב ומה לומר, אילו סרטים ואילו נושאים יש להפיק .אלא שלא נהיה מופתעים אם גם אובמה ושולחיו יתערבו בשם הדמוקרטיה . יש רק להתפלל שיחול השינוי ואותם אלה שנבחרו יוכלו להנהיג את המדינה ושומרי החוק ימלאו את תפקידם כשומרים ולא כבעלי המדינה .
כתוב תגובה ל- אבי חיים
14
במדינת חלם המכונה ישראל
  בני בנקר   13/02/15 12:45
המציאו "ועדת איתור",שזה גוף שאמור להציע לדרג הממנה מספר מועמדים ראויים לבחירתו. מה קורה בפועל ? הועדה הופכת עצמה ל"ועדת מינוי",כאשר היא תמיד מציעה מועמד יחיד,מבחינת כזה רא וקדש ושוללת את זכות הבחירה של הדרג הממנה שהוא אף הדרג האחראי להתנהלות הממונה. זהו מנגנון לחיסול המשילות של נבחרי הציבור וכניעה לשלטון הפקידים הממונים. שתי דוגמאות להמחשה: הרועץ המשפטי וינשטיין,בראשות ועדת "איתור" פיקטיבית לפרקליט המדינה,המליצה על מועמד אחד ויחיד,יחיד סגולה,ענק משפטי שאין בלתו,שי ניצן. נציגות השופטים בקשה מחבריה לא להגיש מועמדות כי המשחק מכור והועדה היא פיקציה. וכך מועמדים ראויים בהרבה לא הציגו מועמדות ונשארנו עם בחירתו הידועה מראש של הפקיד יהודה וינשטיין. ומה קורה אם השר מתנגד למועמד יחיד "שאותר" ? תשאלו את השר שטייניץ שהתנגד למועמד היחיד כמובן לתפקיד הממונה על ראשות המסים ובג"ץ חלץ מלתעות כנגדו ואלץ אותו למנות מועמד בלתי ראוי לדעתו לתפקיד. מתי יקום שר או חבר כנסת ויעביר הצעת חוק שדורשת מועדת איתור להציג שלשה מועמדים לפחות לבחירת הממונה ואם היא תציג רק אחד,מסקנותיה יזרקו לפח והשר ימנה כרצונו. מתי ? מתי ? מתי ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
15
עד שוועדת חוק ומשפט תתחיל לפקח
  מונטסקיה   13/02/15 13:06
עד שוועדת חוק ומשפט לא תפקח על מערכת המשפט ,עם שיניים המצב יחמיר. כי כוח משחית, ומקסימום כוח ..משחית במירבו. שטחי הממשל והחוק נכבשו מזמן על ידי מועדון סגור ,ולא ברור אם משקף ציבור ציוני בעל משמעות במדינה. כשחוקים עוקמו ב 180 מעלות בפרשנותם ,מהלכים צבאיים ובטחונים נפסלים ואפילו מושהים ,ללא בקורת על מחיר שלטון "הפרשנים" ,ברור שביבי לא הבין שהשלטון כלל לא בידו כבר עשור. אם בחלון בית המשפט לא תהא דמות הציונות..כנראה שלא נגיע ליעד ... מי שמתעלם מהבעיה המהותית של המדינה, ירוץ ויגלה את תגלית המלכה הלבנה... כל כמה שתרוץ מה..תישאר באותו מקום במקרה הטוב
כתוב תגובה ל- מונטסקיה
16
בכתב העת נפלה טעות עפרון
  אהרון שחר   13/02/15 13:57
אין שום בעיה להזיז עפרון מימין לשמאל, הבעיה היא כשמזיזים אותו משמאל לימין... שוב גילית שזו מדינת אליטות, שהדמוקרטיה היא רק אשליה, שגם שלטון החוק הוא אשליה, והם משמשים כאמצעי בידי האליטות לעשות כחפצם בהתאם לתרבות הנאורות שלהם. גם אובאמה ואירופה מייחסים חשיבות לדמוקרטיה הישראלית בדיוק באותו אופן: אם הצ'יקן שיבחר לא יכנע לכל דרישותיהם הם יחרימו אותנו. אבל לקרוא לכלב בשמו ולדרוש להעלות את נושא התרבות לדיון על השולחן, זה לא. רק להמשיך לקטר את עצמנו לדעת. לבריאות. למקטרים מובטחת פרנסה לנצח.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
17
באמת? תחשבו שוב
  דורון 2   13/02/15 14:03
עם יד על הלב: מה הסיכוי שנתניהו ביקש מהיועץ להוריד אותו מהעץ? אתם יכולים לדמיין את התרחיש הזה או לא?
כתוב תגובה ל- דורון 2
תתפכח.
  יוסי מ   13/02/15 19:28
כל המהלך של נתניהו התבצע מתוך ידיעה ברורה, שהיועץ יתערב ו"יורה" לו להימנע מהחלפת שופטים. התרגיל שלו הצליח במגרש שמעניין את נתניהו וזה הבוחרים בינו לבין בנט. מי שבאמת רוצה שינוי צריך להתחיל בפיצול תפקיד היועץ שהוא גם ראש הפרקליטות. משם מתחילים אבל אל תשלו את עצמכם, זה לא באמת מעניין את נתניהו, שכן זה לא משפיע על המשך שלטונו, שזה הדבר היחיד שמניע ומפעיל את נתניהו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
18
הוראת היועץ
  אלי אני רק שאלה   13/02/15 14:04
לעניות הבנתי להוראה של היועץ יש שני צדדים ראש הממשלה לא יכול לא לאשר מינוי שופטים ולכן הוא גם לא מורשה למנות אחרים כי גם זה אקט ביצועי שלו
כתוב תגובה ל- אלי אני רק שאלה
19
נכון, ומתאים לדעתי הנחרצת
  נסים גבאי   13/02/15 15:00
זה כבר ברור יותר מידיי זמן... ואם נוסיף לזה אינספור סיבות נוספות שהדרג הנבחר בישראל לא עושה דבר לנבוחריו אלא רק לביתו, ונמשיך הלאה בנושאי השחיתות וכו'... נגיע מהר מאוד למסקנה שרק הפיכה (כן, כמו במדינות ערב) יכולה לשנות כאן את המצב האבסורדי בו אנו חיים. נשמע תוקפני מידיי? בבקשה, קחו את לפיד והאין עתיד שלו, והנה לכם "הפיכה" מנומסת, שזורה בטייקונים, מחוברת ליתר הנבחרים... והתוצאה? כאוס - בדיוק כפי שאיתמר לוין מציג כעת בנושא היועהמ"ש לממשלה.
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
20
באילו מנשרים חתמו שופטי הפרס?
  חופש המידע   13/02/15 15:18
כתוב תגובה ל- חופש המידע
21
יפה דברת. והכל נובע מהפחד
  משפטן ותיק   13/02/15 15:37
מהיועמ"ש בכובעו כראש התביעה. יוחזר השלטון לעם לאתר!!!
כתוב תגובה ל- משפטן ותיק
22
בושה וחרפה שהיועץ מתערב בזה
  לסלק את היועץ   13/02/15 16:58
כתוב תגובה ל- לסלק את היועץ
23
ויש גם את גברת דינה זילבר
  דג3   13/02/15 18:22
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (ייעוץ), דינה זילבר, ביטלה ב-30.9.2014 את החלטתו של מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי לבטל את ההכרה בארגון "בצלם" כגוף הרשאי להפעיל מתנדבים במסגרת השירות. בחוות הדעת שניסחה קבעה עו"ד זילבר כי ההחלטה בטלה בשל שורה של פגמים פרוצדורליים שנפלו בה ומשום שהיא חורגת ממתחם הסבירות בנסיבות העניין.

כמו כן התירה שירות לאומי ב"שוברים שתיקה "
כתוב תגובה ל- דג3
24
פשוט הזוי - עשרות שנים בשלטון
  ייי   13/02/15 18:37
ועדיין רדופי פרנויית השמאל? (או הסמול או ה0מול (טפו טפו)).

מספר עובדות:
א. דמוקרטיה אינה __רק__ שלטון הרוב, שאילו כך היה הדבר, כבר מזמן
הייתה פה דיקטטורה ימנית פשיסטית, ואולי זה מה שחלק מקוראי האתר
מייחלים לו....
ב. דמוקרטיה היא __גם__ זכויות שוות למיעוטים (כולל ה0מולנים טפו כפול 4).
ג. כל פעולה שלטונית, בין אם ימנית ובין אם 0מולנית (טפו), צריכה להתבצע
תחת החוק, גם אם הוא מגן לכאורה, ושוב, __לכאורה__, על איזה 0מולני
עלוב (טפו כפול 5) כמוני (טפו), ולא מאפשר לראש הממשלה גיבור ישראל
(או 0מולני עלוב, תלוי מאיזה צד אתה מסתכל על הליכוד) כמו ביבי
לנהוג לגמרי כרצונו.


כתוב תגובה ל- ייי
25
כל
  שמ   13/02/15 21:01
המגיבים לפני, העלו שלל הצעות שלא יעשו ולו שריטה קלה בממשל.הדרך היחידה להתמודד עם כל הכאוס השולט במדינה - החלפת המשטר הפרלמנטרי,שטוף הקואליציות שמונעות משילות,במשטר דמוקרטי נשיאותי.זהו משטר שבו המשילות היא רק של שניים - הנשיא ,ולעומתו - בית הנבחרים.אין מי שיפריע לנשיא למשול ולהחליט,רק בית הנבחרים יכול לשמור על הנשיא שלא יתפרע.הבסיס הדמוקרטי יתבסס על שתים/שלוש מפלגות,ואז, גם לבחירות יהיה ערך.כי הנשיא שיזכה בכל הקופה לא יוכל להאשים אף אחד בכשלונותיו,זולתו.
כתוב תגובה ל- שמ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il