s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
בנימין נתניהו [צילום: מן הטלוויזיה]
בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu
 ראש האופוזיציה  הליכוד
מכהן כראש האופוזיציה בכנסת ה-24. כיהן כראש הממשלה מאז שנת 2009 (ארבע קדנציות). 2009– ראש ממשלת ישראל. 2005–2009 יו”ר הליכוד ויו”ר האופוזיציה. 2003–2005 שר האוצר.2002–2003 שר החוץ. 1999–2002 יועץ לחברות היי-טק 1996–1999 ראש ממשלת ישראל. 1993–1996 יו”ר הליכוד ויו”ר האופוזיציה; 1991–1992 סגן שר במשרד ראש הממשלה; 1988–1991 סגן שר החוץ; 1984–1988 שגריר ישראל באו”ם; 1982–1984 ציר ישראל בוושינגטון; 1980–1982 חבר בהנהלה הבכירה, ”רים תעשיות בע”מ”, ירושלים; 1978–1980 מנהל מכון יונתן לחקר הטרור; 1976–1978 יועץ בחברת Boston Consulting Group; 1972–1976 תואר ראשון (ארכיטקטורה), תואר שני (מינהל עסקים) ב-MIT, ארה”ב 1967–1972 לוחם וקצין בסיירת מטכ”ל. נולד בתל אביב ב-1949 וגדל בירושלים
דוא"ל - bnetanyahu@KNESSET.GOV.IL
אתר   - https:...
למסמך המלא
מעכשיו RSS לכל תגית
לקבלת רשימות חדשות בנושא לדוא"ל שלך:
נא לרשום דוא"ל שלח
משובים
   09/11/2017     הצביעו: 610     תגובות: 18
   15/10/2017     הצביעו: 379     תגובות: 8
   18/03/2013     הצביעו: 291     תגובות: 7
   21/01/2011     הצביעו: 86     תגובות: 19
   09/12/2010     הצביעו: 142     תגובות: 4
משובים נוספים
מקורות/מסמכים
  תלונה נגד: שרה ובנימין נתניהו, עו"ד יוסי כהן
  סיפורי ששת מדליקי המשואות
  הסכם הבית היהודי - הליכוד ישראל ביתנו
  היית לנו אבא נפלא
  הודעת נתניהו על עסקת גלעד שליט
  ממשלת ישראל פועלת לעידוד חרדים לצאת לעבודה ולשדרוג ההשכלה הגבוהה
מקורות/מסמכים נוספים
ציטטות
  פרשת אהרון, פרישת אהרון
  איך נפלת גיבור
  אצל גלנט בערב שבת
  פרידה מן השכן, השר אקוניס
ציטטות נוספות
אישים ופירמות בחדשות  /  נושאים בחדשות
 דה מרקר   אורי מילשטיין  שמעון פרס  ממשלת ישראל   מני מזוז  זבולון אורלב  יאשיהו יוסף פינטו  הילרי קלינטון  מבקר המדינה   דן מרגלית  עוזי פוגלמן  ידיעות אחרונות בע"מ   יעקב נאמן  מעריב   אהוד אולמרט  אורי יהודה אריאל  יאיר לפיד  דורית ביניש  שאול מופז

 העולם הערבי  פרשת קצב  בחירות/מפלגות  פרשת רמון  משפט הולילנד  פרשת הולילנד  שפעת החזירים  הגרעין האירני  פרשת הנגבי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בנימין נתניהו
מאת: תגיות  |  26/04/2024
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
איך להשתלט על האליטה-בכלים שלה
  חשדנית   9/03/12 13:05
נשיאת בית המשפט העליון וגרורותיה תמיד היללו את 'הדמוקרטיה' ואת השיטה הדמוקרטית ובאמצעות הדמוקרטיה ביצעו את כל העוולות הנוראיות ביותר שלהם כולל לקשור את ידיו של צה"ל במלחמה עם המחבלים להכניס מסתננים לארץ בחסות 'זכויות אדם' ולהעדיף את החילוניות על פני היהדות.

הדרך להילחם באליטה הזאת היא בכלים שהיא משתמשת בהם - דמוקרטיה ושלטון דמוקרטי.

והדרך היא כזאת: להעביר את האחריות על בחירת כל שופטי בית המשפט העליון לידי הכנסת. הכנסת היא נציגת הציבור שחבריה נבחרו בבחירות דמוקרטיות על ידי העם. מי אם לא הכנסת היא הראוייה ביותר לתואר מיישמת ה'דמוקרטיה' ?
על כן יש להעביר לכנסת את בחירת כל השופטים לעליון, בבחירות דמוקרטיות - וחשאיות !
בדרך הזאת אפשר יהיה לבחור את מי שהעם רוצה ביקרו ולא מי שהאליטה רוצה לבחור...ועדיין הכל יהיה בשיטה הדמוקרטית

בדיוק באותה דרך חיסל ארדואן את הכת הצבאית של תורכיה. הצבא היה אחראי על הפאן המערבי-חילוני של המדינה לפי הקביעה של אתא טורק מייסד תורכיה החדשה שרצה לשמור על תורכיה חילונית ולהגן עליה מפני האייטולות נוסח איראן של היום. ארדואן השתמש בכלים של הדמוקרטיה כדי לחסל את החילוניות - העם בחר בבחירות דמוקרטיות במפלגה המוסלמית, השלטון המוסלמי שנבחר חוקק חוקים דמוקרטיים ליתר חופש ועצמאות וכבל את ידיה של הכת הצבאית. כך חיסל האיסלאם של ארדואן באמצעים דמוקרטיים את החילוניות של תורכיה שנתמכה בעזרת הצבא.
כתוב תגובה ל- חשדנית
+
הביקור בארה"ב
  שלום אשול   8/03/12 15:28
ראש ממשלה נכבד!
שמעתי את נאומך בשידור חיי בועידת "אייפק".נטעתי בי גאוה לאומית עצומה וידעתי שיש לי ולמשפחתי על מי לסמוך. לכל המקטרגים ובמיוחד ליו"ר האופוזיציה גברת לבני ציפורה אני ממליץ לה מאוד במקום לקשקש פשוט להטות שכם ולתת גיבוי לראש ממשלה שמעלה בגאון את היותינו עם יהודי חפשי ועצמאי.ולך אני מאחל עוד הרבה שנים של עשייה מבורכת. פורים שמח לך ולכל משפחתך
כתוב תגובה ל- שלום אשול
+
ראש ממשלה עם לב קר מאבן
  אמנון לביא-לוי   8/03/12 08:29
ראש הממשלה הזה שמכנים אותו ביבי נתניהו עליו אמר המשורר:
יש אנשים עם לב של אבן.!
הוא הגרוע ביותר שהיה אי פעם לעם ישראל..
איש שמפליא את מכותיו על השכבות החלשות,מאמיר מחירים של מוצרי יסוד כמו חשמל מים דלק בוא בזמן שההכנסות נותרות כפי שהן.
אנשים מתהלכים ממורמרים ולחוצים מדאגת המחר.
זה האיש עם לב של אבן שאין לו מושג מהו אדם במצוקה.
הוא פשוט איש של רהב ושל מחיאות כפיים,איש שתוכנו אינו כברו,אלוהים לא אוהב אנשים כמותו וזה רק עניין של זמן עד לנפילתו,,,אינו בעל לב מבין ורגיש לאלה שאינם כמותו.
אני מאחל לו בכל לבי שזו תהיה העשייה הציבורית האחרונה שלו.
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
-  היכן ישנם עוד אנשים כמו האיש
  ד. צדקה   9/03/12 00:19
ההוא? שמייצג אותנו בצורה נעלה מעוררת כבוד ואע"פ משמעותית וחיונית, וללא בלה...בלה...
שמקיים עוד בדורנו את חוק חינוך חינם (מגיל 3, כמובן)
שבכהונתו ירדה האבטלה לכדי 5.4% . הכי נמוך בעולם המערבי.
שבכהונתו ישנה רכבת כמעט בכל עיר.
שבכהונתו אין צורך בשתי מלחמות בכדי שתהיה הרתעה.
שמקדם תוכניות למען צעירים.
שמעדיף את הפריפריה על פני מדינת ת"א.
שגם מבין משהו בפוליטיקה, ומסוגל להזיז כמה עניינים בעת ובעונה אחת.
שמצליח לרתום את כל המדינות המשמעותיות לעגלה של מדינה קטנטונת כשלנו.
שלא מחשבן לשבט הלבן המיוצג בעיקר בתקשורת, ואשר הביא לעולם בשמחה עצומה את עיתון "ישראל היום", כדי שלרוב העם תהיה אפשרות לקרוא עיתון נורמאלי.
שבתקופת כהונתו יורד....גם גשם...סוף סוף...
ש...ש...ש...
כתוב תגובה ל- ד. צדקה
-  ד.צדקה
  אמנון לביא-לוי   9/03/12 00:59
צר לי ד.צדקה אך לדעתי את מאוהב באשליה שקוראים לה ביבי...
לולא המחאה החברתית הקטנה שהייתה בשנה שחלפה ועכשיו היא תתחדש בגדול הוא לא היה מעז לעשות משהו..
הוא אטום וחסר לב.
הגשמים לא בזכותו זה בוודאי.

עוד יבוא היום ותגלה כמה הוא איש ריקני ומלא רהב בלבד וחסר לב,,לעתים נדמה לי בכלל שלבו עובד על סוללות ולא משהו מן האנושיות.
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
+
תקיפה באיראן - להעיר את העם!
  יוסי כהן   8/03/12 00:33
ראש הממשלה,
אני מעריך שכבר קיבלת החלטה חיובית בנוגע לתקיפה, ומכאן והלאה מדובר רק בפרוצידורה החוקית של העברת החלטה בקבינט (אחרי השמינייה) ומציאת העיתוי המבצעי האופטימלי.
אבל יש דבר אחד חשוב שלא נעשה: הכנת העם מבחינה פסיכולוגית לתקיפת איראן.
בגלל תקשורת רדודה ובעלת נטיות אנטי-פטריוטיות, ובגלל פרשנים שמתייחסים אליך בחוסר כבוד ובאי-אמון, נוצרה הרגשה שהעניין לא רציני ושלא הולכת להיות תקיפה.
הציבור מהופנט מול פרשנויות הסרק, תוכניות הריאליטי ותוכניות הבידור המחדירות מסרים ציניים לציבור כלפי ההנהגה. אם תעשה סקר בקרב הציבור הרחב תגלה שרוב האנשים בארץ לא מאמינים שמתקרבת אלינו מלחמה.
לכן יש לבצע מאמץ מהיר וממוקד להעיר את העם. לגרום לאנשים לאגור מעט מזון, מים ותרופות ולקחת בחשבון שיהיו הפסקות חשמל, לא תהיה אפשרות לצאת מהבית וכל אחד ייצטרך לדאוג לעצמו ולמשפחתו לפחות בשבוע-שבועיים הראשונים לאחר פריצת המלחמה.
תשדירי פיקוד העורף שהיו לפני מספר חודשים לא העבירו את המסר. כל התרגילים שבעולם לא החרידו את הציבור משלוותו.
חייבת להתבצע פנייה ישירה או שלך או של ברק אל הציבור. הפנייה חייבת להיות ישירה וברורה: אנחנו עומדים בפני זמנים קשים - על הציבור להתחיל להתכונן. צריך לחזור על כך כמה פעמים בכל הערוצים ולא להוסיף מידע. להשאיר את כולם בחוסר וודאות ולגרום לספקולציות להעיר אותם.
אתה צריך לתדרך את כל העיתונאים שמשהו עומד לקרות בקרוב, ושיעירו את הציבור.
זה יהיה רע מאוד אם אנשים לא יפנימו מה עומד לקרות כאן.
כתוב תגובה ל- יוסי כהן
+
לראש הממשלה ביבי נתניהו,
  חשדנית   7/03/12 12:34
ביבי, נחשים יש לא רק בקריה, אלא גם ובעיקר מסביב לשולחן הממשלה. אל תתן לנחשים האלה, במיוחד אהוד ברק ומרידור, להשתלט על המדינה. ביום שתפרוץ המלחמה עם איראן שים מייד את ברק בצינוק !!! אחרת הוא עלול לחטוף את השלטון מידך ויקים דיקטטורה צבאית בראשותו !! ביבי תזהר מהנחשים... לטובתך ובעיקר לטובתנו. בתודה מראש, עם ישראל
כתוב תגובה ל- חשדנית
-  לחשדנית:ברק לא מרידור כן
  שמעון בלילתיהחשדן   7/03/12 15:13
את טועה במרבית חשדותייך לגבי אהוד ברק,הוא נטש את השמאל,אבל לגבי מרידור הוא סוכן כפול וסמוי של הפרקליטות והאליטות השמאלניות האכזריות שכל מעיינם זה כסף ורק כסף
כתוב תגובה ל- שמעון בלילתיהחשדן
-  קונספירציה מטורפת:ברק מתמרן את
  חשדנית   7/03/12 17:34
ביבי נתניהו, למטרותיו. ברק משתמש ברגישות האמיתית של נתניהו לעניין האיום הגרעיני האיראני על ישראל, כדי לשכנע את ביבי לפעול על פי תכנית שהוא (ברק) יזם ביחד עם ראשי CFR בארה"ב, מאחורי גבו של ביבי נתניהו.
התכנית אומרת כך: יש להביא לכך שישראל תיאלץ לתקוף את איראן לבדה, ללא השתתפות אמריקאית. התוצאה: חורבן והרס בקנה מידה אדיר בישראל. אלפי טילים יתפוצצו בכל רחבי המדינה ויגרמו לנזק איום ונורא, התקוממות של ערביי ישראל והשטחים תעשה את העבודה גם מבפנים. ישראל תצא מהמלחמה הזאת בשן ועין, אבל זו בדיוק התוצאה שאליה חותר ברק. במצב הזה של ישראל מוכה, תחת השפעה של ה"שוק והלם" אפשר יהיה לעשות במדינה ככל שיעלה על דעתם של ברק ושות' כולל: הכרזה על משטר צבאי ותפיסת השלטון בידי ברק, הקמת מדינה פלסטינית וגירוש יהודי יו"ש, מסירת הגולן לאחים המוסלמים (שישלטו כבר בסוריה) והפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה (החלום הרטוב של מנהיגי CFR). מהבחינה הזאת ברק יתעלה אפילו מעל ומעבר לקרן להשמדת ישראל (NIF) שעושה את כל זה אבל בהדרגה החל משנת 1984.... ברק מקווה לעשות הכל ---בבת אחת---- וכך לקבל את כל נקודות הזכות אצל השליטים הבלתי נראים של העולם, ברומא (אופס, בארה"ב)

אין פלא שרח"ל (רשות חירום לאומית) הוכפפה למשרד הבטחון ביחד עם מל"ח (ועדות משק לשעת חרום) שעד כה לא היו כפופות לו. אין פלא שהמשרד להגנת העורף בראשותו של וילנאי סגנו של ברק הכין עיר אוהלים בנגב למאות אלפי האזרחים שישארו ללא קורת גג. אין פלא שהוכנו קברי אחים המוניים לקבורת מאות אלפי הקורבנות...אין פלא.

ביבי צריך להיזהר מברק, לא רק בשבילו אלא למען עם ישראל ומדינת היהודים. לדעתי ברק אדם חסר לב לחלוטין והדבר היחידי שממריץ אותו הוא התאווה הבלתי נשלטת לכוח בלתי מוגבל.... ככל שהוא קטן בגובה כך השאיפות שלו מרקיעות שחקים.

ביבי, זכור את יוספוס פלאביוס המרגל היהודי הבוגד שפעל לטובת הרומאים וגרם ל-2000 שנות גלות של העם היהודי. אל תתן לו למחזר את האסון....
כתוב תגובה ל- חשדנית
-  חשדנית:את מאשרת את מה שאני אומ
  שמעון בלילתי   8/03/12 23:09
שאני אומר לך,את צודקת ולגיטימי מה שאת כותבת אבל זה היה בשנת 1999 ו 1984 כאשר ברק היה שפוט של השמאל אבל עברו זמנים מאז וברק קלט היטב את מה שהולך סביבו כולל הקרן החדשה והוא נטש אותם ועזב את השמאל ולפי דברייך אפילו רוצה ברק ומעוניין לתקוף את אירן מה שמרידור אינו מעוניין והפך לשפוט של השמאל בתוך הליכוד ושפוט של הפרקליטות בראשות משה לדור שימי לב לדבריי הבאים:בבחירות הפנימיות של הקודמות של הליכוד הפצתי חוזר לכל חברי הלכוד בזה הכותרת "סכנה אהוד ברק רוצה את אהרון ברק ליועמ"ש.מאז חל מהפך בהתנהלותו של אהוד ברק ביחס לשמאל המשפטי והחברתי ובהדרגה החל לנטוש אותם ואהוד ברק רואה כעת את האינטרס היהודי ממלכתי,והנושא העיקרי שאני אומר לך ואהוד ברק וראש הממשלה ושר המשפטים והיועמ"ש וחברי ושרים בכנסת יודעים זה שאני שמעון בלילתי נאבק משפטית ונסיון להביא את הנושא לדיון משפטי ציבורי והוא:טיוח נסיון רצח וסכון חיי ילדה קטנה ונכה,מעשים נאצים כגון:קרקוע ילדה מקורקעת המרותקת לכסא גלגלים,גניבת כספי הנכות שלה וזה בוצע על ידי אהרון ברק דורית בייניש משה לדור וחבריהם בבית המשפט,והם מנסים לטייח את הספור מה שאני לא נותן להם,ומי שבצע את העבירה הוא ממשפחתו הקרובה ביותר של אהרון ברק והם דאגו למכירת משפט ונסיונות לחץ בכדי למגר את התיק והפרשה,ולחפות על מעשי קרוביהם בבצוע פשעים תוך כדי בצוע פשעים,אלה הם המאפייה שמאלנית אכזרית בממון הקרן החדשה לישראל,הספור ארוך והצבור עדיין אינו יודע והתקשורת מסתירה את הפרשה.
כתוב תגובה ל- שמעון בלילתי
-  לשמעון, זה שבית המשפט העליון
  חשדנית   9/03/12 10:05
מושחת אני יודעת על בשרי ! המנוולים האלה יעקמו את החוק בלי שום היסוס כדי שיתאים למטרות שלהם לשמור אחד על התחת של השני ושיוכלו לגנוב כמה שיותר...בסיפור הזה כבר הייתי. לצערי אין למי להתלונן אפילו התקשורת מכסה עליהם. באתר של יואב יצחק חושפים את הפשעים והרמאויות שלהם - אבל הם פשוט מתעלמים לגמרי כאילו כלום וביחד אתם כל התקשורת השמאלנית. אין לאדם הפשוט מה לעשות, חוץ מטוקבקים, אבל בעזרת השם יום אחד העם יתעורר וישרוף להם את הבסטיליה, עליהם !!! אמן.
כתוב תגובה ל- חשדנית
-  חשדנית? פרנואידית!
  נתניהו אינו תמים   8/03/12 10:42
כתוב תגובה ל- נתניהו אינו תמים
-  מי הריץ את ברק לרה"מ ב-1999?
  חשדנית   7/03/12 17:26
הקרן לישראל חדשה (NIF)!!

מתוך ויקיפדיה:
למחרת ניצחונו של אהוד ברק בבחירות לראשות הממשלה ולכנסת ה-15 שלח נשיא הקרן, אליעזר יערי, מכתב לתורמים ולצוות הקרן החדשה שכותרתו "מחשבות ראשוניות בעקבות הבחירות". במכתב התייחס לתוצאות הבחירות ולחלקה של הקרן החדשה בכך. בין השאר כתב:‏[11]

"אמש התרחש דבר גדול בישראל. החברה הישראלית, בתצוגה מדהימה של דמוקרטיה, הצליחה להשיג שתי מטרות: לסלק מהשלטון קואליציה ביזארית שגילמה סטגנציה פוליטית, הידרדרות מוסרית, וקלריקליות דתית וחברתית; ולהעניק לחברה הישראלית הזדמנות שנייה... בעקבות הבחירות, יכול כל אחד מאתנו - חברי מועצת המנהלים, אנשי הצוות, מתנדבים ואלפי התורמים - להרגיש סיפוק עם הערכים שמומשו בתוצאות הבחירות... אי אפשר להסתכל על מה שקרה ולא לראות את טביעות האצבעות הברורות והאמיצות של הקרן החדשה לישראל ושל 'שתיל'... היום הוא יום גדול לישראל, הוכחנו ששינוי חברתי יכול להפיל שלטון פוליטי. משך השנים, הקרן טיפחה ועמדה מאחורי אותו פוטנציאל, שהתפרץ בין לילה כמו הר געש... אנו הקרן החדשה לישראל ויש ביכולתנו להיות כוח חשוב ביצירתה של ישראל חדשה".


כתוב תגובה ל- חשדנית
-  שמעון, אתה מבלף כמו אובמה !
  חשדנית   7/03/12 17:14
ברק מוכיח כל יום איך שהוא 'באמת' נטש את השמאל: הורס את ההתיישבות היהודית ביו"ש, מפנה התנחלויות באמצע הלילה, מונע הקמת גדר בדרום (רק לאחרונה התחילו קצת להזיז את העניינים), מאפשר לחמאס להפציץ את הדרום, בממוצע פעמיים ביום. בקיצור, כל עוד ברק בממשלה - עם ישראל חי בסכנה !
כתוב תגובה ל- חשדנית
+
תגובה לכל האפסים
  יעל כהן   3/03/12 15:19
כל אחד מרשה לעצמו להשתלח בבנימין נתניהו .בושה וכלימה על כל הקנאים. אף אחד לא יכול להגיע לדרגת מנהיגותו ונתפסים לזותות ורכילות .וכל אלו שהיו בעמדות מפתח משתלחים בו וכל אחד מסיבות שונות ומשונות.במקום להלחם בצורה דמוקרטית הם מנסים להכפישו בצורה המכוערת ביותר ועוד בזמן שליחות כל כך גורלית למדינה וביטחונה .במקום לחזק אותו כל התיקשורת /שלושת העיתונים מלאים בדברי ארס ורעות רוח .אך העם לא מטומטם והוא יזכור את כל זה ביום הבחירות
כתוב תגובה ל- יעל כהן
+
איש שעושה רק כבוד למדינה בעולם
  שמחה   3/03/12 12:56
אדוני ראש הממשלה נתניהו . אני כל הזמן עוקבת לכל האירועים שלך בעולם מחפשת תמיד מה אומרים עליך! כי העיתונות המגויסת בישראל היא מכורה רק נגדך. אני רואה שאתה לא מתיחסת לכל הרכילות של כמה עיתונאים שבשביל ללמוד מה שאתה יודע לגבי תקשורת הם צירכים להוולד מחדש ולחיות עוד מאה שנה בשביל להגיע לרמה שלך גם לא בטוח. יש גם כמה ח"כ שהשתן עלה להם לראש! פתאום הם יכולים להביא שלום לשנות את העולם אני בזה להם. נשאר לי להגיד לך רק בהצלחה ושיהיה לך רק טוב לך ולבני משפחתך -אמן.
כתוב תגובה ל- שמחה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il