News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 452,353  סלולר - 933,387
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
תופעת הרפואה המתגוננת והיכרות עם מערכות ביורוקרטיות, מעלות תהיות לגבי הטיפול בקורונה. ואילו האופן בו מתנהלת הממשלה, נוגד כללי יסוד של ניהול משברים
יואב יצחק
יואב יצחק
יו"ר כחול לבן התנהל באופן מגונה בשורה של עניינים: הוא שיקר לאנשי השב"כ כשהגיעו לתשאלו לאחר שהתגלתה פריצה למכשיר הנייד ונשאבו גם תמונות וסרטונים מביכים גם בתקופה ששימש רמטכ"ל    הוא ...
טובה ספרא
טובה ספרא
בנימין נתניהו ממשיך בתפקידו כראש הממשלה. כחול לבן יגיעו לבאר, אבל לא יזכו לשתות ממנה מים. ובכלכלה: סין נפגעת מהקורונה ואיך זה ישפיע על העולם כולו
נסים ישעיהו
נסים ישעיהו
כאשר מתגבר שיח השנאה זו עדות ברורה להתרופפות בזהות הלאומית ר"ל. כי כשיהודים רוצים להיות ככל העמים כמעט מתחייב שישנאו את אחיהם הגאים בלאומיותם היהודית
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
לא ייתכן שכל הרכבים מושלמים, לכל אחד מהרכבים יש חסרונות ומן הראוי שאלה יובלטו ויורחבו נושאים שבקושי נמצאים כמו עלות טיפולים, מחיר חלקי חילוף, עלות ביטוח וירידת ערך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משפט
מאת: פורומים  |  27/02/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
יזמות ומשפט
  רונן אילן   9/02/20 04:54
שלום לכולם! יש כאן יזמים שמעוניינים להקים חברה או להתחיל סטרטאפ, ולא יודעים מאיפה כדאי להתחיל? הולכים לאיבוד בין הנהלים המשפטיים השונים? אתר jumpstart של משרד עורכי הדין שבלת ושות׳ מציע שירותים משפטיים ליזמים ולסטרטאפים בתחילת הדרך. האתר מאפשר הורדה של מסמכים משפטיים, הסכם סודיות, NDA, תקנון חברה ומגוון רחב של מסמכים לעסקים מתחילים, והכל בחינם על מנת לפתח ולתת תמיכה ליזמים ועסקים בתחילת דרכם. מציע לבקר ולהתרשם. בהצלחה!
כתוב תגובה ל- רונן אילן
+
טיפול פלילי
  ronisagiv80   26/01/20 15:33
שלום לכולם! אני רואה שעולים כאן לא מעט דיונים סביב מקרים פליליים ודרכי הטיפול בהם. למי שמעוניין בעצה או המלצה מה לעשות במקרה כזה, ההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת לכם מהניסיון האישי שלי היא לפנות לסיוע של עו"ד פלילי מקצועי. לא משנה אם אהוגש נגדכם כתב אישום, או שאתם מעוניינים להגיש, אם אתם מעוניינים להגיע להסדר מותנה, לבקש חנינה או אפילו זומנתם לחקירה במשטרה לפני הליך משפטי, עורך דין טוב יוכל לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר במשפט פלילי, ויעזור לכם ככל שביכולתו להוציא את האמת הצדק לאור. תוכלו לקרוא עוד על התהליך כאן בקישור המצורף. בהצלחה!
כתוב תגובה ל- ronisagiv80
+
גיוס המונים נגד בתי המשפט
  סהר שוקר   18/11/19 20:14
bit.ly
כתוב תגובה ל- סהר שוקר
+
מבקר פנים
  ניסן91104   7/10/19 12:13
אם אתם מחפשים מבקר פנים מנוסה, הייתי ממליץ לכם על משרד של דורון יוניסי
כתוב תגובה ל- ניסן91104
+
פסילת רישיון
  teddy1991   26/06/19 11:35
לפני איזה שבוע קבילתי דו"ח על נהיגה תחת אלכוהול. עכשיו אני גר בירושלים וחיפשתי עורכי דין תעבורה גם באזור. המליצו לי על עורך דין לתעבורה מאיה אלקריף. מישהו שמע עליה או יכול להמליץ לי על עורך דין אחר?
כתוב תגובה ל- teddy1991
+
כל מילה שלי מגובה בעובדה
  דר ליולקו אורי אל   16/04/19 10:11
העניין הוא שעבוד הנשיאה של בית משפט העליון מנסה להראות על אופטיות ועיון של ממש בחומרי בתיק הנ"ל . במידה ולא הייתי מעורב אישית בהחלטה הפסיקה בערעור פלילי שהרגשתי ופסיקת הדין של כבוד השופטת הראתה שכלל לא מודעת לעובדות שיש בהם לפסול את כל הפסיקה הלא נכונה , כי היא פירשה את הדברים שהתרחשו בכלל בצורה שאינם כמו שהיו במציאות , כאשר יש לי עובדות שמצדיקות את חוסר העניין בתיק של רופא שכבר הייתה מודעת לאחר 12 מכתבים שלי שהדברים היו לפי סעיפים המצריכים המיידי פסילת שופט כאשר הוא הוקלט אומר לפני שמיעת עדים במפורש כי אני לא יוכל לטעון טענה שהיא " אין להשיב לאשמה " וזאת עבירה חמורה ביותר להגיד לי כרופא לב , המייצג עצמו לבד וכי לפי התקנות מחויב השופט להיות כעורך דין לחשוד או נאשם , ולעזור לו בהגנה מול התביעה , וההקלטה שבוצעה לא על ידי וכל הקשור לסעיף 68 לא מתקיים שעליו בנויה פסייקת השופטת אסתר חיות , המראה אחת מהשמיים , או שהמעשה נעשה במודעות או מחוסר ידע מספר על תוכן הערעור ושום נסיון לבירור מינימלי של הנושא . אבל כאשר הגשתי תוספת והסבר לדברים שעשתה לא לפי החוק , השתמשה כבוד השופטת במעמד שלה הנשיאה לתת תשובה שלדעתי מסבירה סופית את הסיבה לאי קבלת הערעור , כאשר התשובה בהחלטה שלה הייתה כי לא מצאה בדברי שום דבר שקשור לעניין , כאשר הכל קשור והנשיאה במודעות מוחלטת עושה עבירה חריגה שמעמד שלה עוד מגדיל את גודל העבירה והעונש כי מה שקרה זה שהגנה על שופטת ביודעין שעשתה דבר האסור לעשות וזה מוקלט אצלי עד עכשיו , הייתה צריכה לפסול אותה המיידי , כי עכשיו אני יכול להגיד שמדובר השופטת אתי כרייף מסערת המינוי בגלל יחסי מין , דעתי בנושא היה"ל דווקא שנעשה עבל חשופות כרייף כי היא אישה ויש לה זכות לעשות מה שבא לך ה בחייה האישיים ומה שקרה היא חדירה לפרטיות שלה שמשקלה גדול יותר מעניין עצמו כי גם ככה היתה מתמנה לשופטת אבל עקב הפרסום הרסו לה את החיים , ידעתי שהיא צריכה תבוע כ לתת האחראים לנזק שלא תוכל להחזיר לקמצב הקודם והרסו את חייה כאשר כל אזרח מכיר אותה עכשיו והיא סך הכל ניהלה חייה הפרטיים , וזאת פגיעה שקשה להתאושש ממנה ואני בז לכל אלו שפירסמו בכלל את התיק , כי זה דבר של חיים פרטיים שלא מהווה שום עניין לציבור! אבל לצערי במקרה שלי הסיפור הוא אחר , באמירה שלה היא ללא שום ספק הראתה שהיא בצד של תביעה משטרתית , ועוד העברה הייתה קצינה במשטרת ישראל , אז היא הייתה צריכה המיידי להיפסל מהתיק שלי , כאשר בירור עניינה שהתחיל לאחר הגשת הערעור ז, וגרם אפילו למעצר בית שלה , לא יכול לתת לנשיאת בית משפט עליון להגיד לי שאין כלום בדברי והיא דוחה את הערעור ,. באותו זמן השופטת הייתה במעצר בית דומני , לכן הדיון נדחה בכל זאת , אבל זה המצב שאסתר חיות חייבת להיכנס לעומק לבירור התיק שיש עובדות ללא סוף כבר על ביטחון מלא שהתביעה תפרה שתי תיקים בניגוד מוחלט לסעיפים רבים כאשר הם מצביעים ראיות שמתחילים אותם ואת המתלוננת גרושתו ששיתפה איתם פעולה , והתובע תכנן בצוותא עם שופט אכזרי אובססיבי שעשה כבר עבירות פליליות וממשיך לעשות אותם תוך שקר בכל החלטה שלו , כאשר תפסתי עובדות שאין להם מה להגיד לאור עובדות רבות המראות שתכננו הכל ביחד , וכי השופטת אסתר חיות סגרה עיניים במודעות כאשר שלחתי מכתבים רבים של זיוף מסמכים שאינם שלוש שנות מאסר , שיבוש הליכי משפט על ידי העלמת ראיות של ממש שהם מצלמות במקום האירוע המיקרופון שהיו ישר מראים שהיא תכננה את תלונת השוואת נגדי והם החביאו אותם אבל לי יש צילומים המסמכים של מפירוט חשבון כרט
כתוב תגובה ל- דר ליולקו אורי אל
+
המסקנה. הצבעת ליכוד הצבעת כפיה
  ע ב   30/03/19 16:24
כתוב תגובה ל- ע ב
+
כל מילה שלי אמת ויחס הולם
  דר אלי ליולקו   19/03/19 19:51
בתגובות שלי יש דבר אחד שחשוב שאתם תבינו , אני לא טיפש . כל מילה שלי מחוזקת על ידי עובדה , אני חוזר עובדה ולא פחות . כאשר אני מתנהל לפי החוק בלבד . מצד השני כל דבר שחל עליי שהקלדתי מנוגד לחלוטין למעשיהם של אנשי מערכת המשפט ועוד הרבה יותר ממה שאני רושם שזה כלום לעומת מה שיש לי נגד מספר ענק של בכירי המשפט וסוורי המשפט ואני עומד מאחורי כל מילה שאני רושם , ואני מייצג את עצמי , ורק זו הסיבה שהם הולכים ומתפרקים ולא מסוגלים לעשות דבר נגדי כי החוק לצידי ולא לצידם , זאת בחירתם , אבל יש לי מטרה ואני בטוח אשיג אותה , והיא לטהר מערכת זו , אני מאמין במאה אחוז שדרני אעשה זאת כי כל יום אני עובד קשה בשביל מטרה זו ולא אפסיק. לכן כאשר אני מייצג החוק, איני יכול להשתמש בלשון הרע או כל דבר אחר כי אני משתמש בסעיפי החוק להראות שהם אלו הדורסים עליו כאילו ולא היה קיים . ותפסיקו לפחד כבר , פחד זאת אשליה , פחד צריך להמריץ אותך לעשות את עבודתך למען הציבור ולהמשיך לעשות זאת כי זאת מטרתי וחובתי כלפי על אחד מאזרחי ישראל , כולל אותך , וכל אחד שאיתו באתר זה מדבר ברמזים מתוך פחד להגיד משהו . הם מנצלים הפחד כדי ללחוץ עלינו נפשית ולהתיש אותנו אבל הם נפלו על בן אדם שלא יפסיק ולא משנה מה יעדו או כמה זמן ימשך , אני אשיג הצדק כי זאת מטרתי ויום יום אני עובד קשה להשיגה כדי להוכיח שאדם אחד יכול להפיל מערכת ואין דבר שאתה לא מסוגל לעשות זה רק המוח שלך מחדיר לך זאת על מנת להגן עלייך וזה יגרום לבעיה .
כתוב תגובה ל- דר אלי ליולקו
+
עבירות אנשי משטרה והמשפט
  ליולקו אורי אלי   8/03/19 18:00
הצגתי מספר פעמים לעיתונאים שבהם יש מסמכים המהווים רשלנות , עבירות תוך ניצול חסינות , זיוף מסמכים מאסיבי עבודה בצוותא מראש המערכת עד לחוקר משטרתי תוך תכנון להכניס אותי לכלא כבר שנתיים , אבל הם רק אחד אחד או מקבלים הודעה על תיקים שקשורים אליהם או שאפילו כאשר אין והיה פעם אחד שמבית משפט עליון נשיאת מחוז השלום , תובעי מחוז מרכז וחוקריה של משטרת נתניה - על כולם יש עובדות הקלטות של מעשה מסעיפי עונשין/נזיקין . למרות שאני מבקש לקבוע פגישה , לרוב עם עיתונאים של news1 , הם פשוט מתעלמים ממני , ואני לא מבין למה! הרי הדבר בעל חשיבות הכי גבוהה לציבור שהייתה אי פעם . וכל עיתון : מעריב וואלה , כל״ת לא מעוניינים לדעת שכל המערכת ושמות שלהם ועובדות שתומכות בעבירות מעל לכל ספק סביר , פשוט מסרבים או מפחדים להעביר אינפורמציה לציבור , ולפי דיני עונשין זאת עבירת עיוורון מכוון שחומרתה מאוד קשה . אז שתבינו שכל המתעלם מהפגישה , עובר עבירה קשה ושותף לכל העברות שנעשו והכי גרוע הוא במודעות מונע מהציבור לדעת האמת שתעשה פה שינוי של ממש , הציבור יהיה בהלם ממה שיראו , והבחירות ממש לא יעניינו כבר כמו העניין שיש בידיי , אך עיתונאים מסרבים לענות לי ולא שופט אותם כי טרם ידועה לי הסיבה , אבל הציבור צריך להראות עניין כי זה נוגע לכל אחד ואחד בכל יום , ואין להם מושג שהמערכת מנצלת אותם ולא משרתת אותם , זה סיפור יפה וזהו , אבל זה לא , כי יש לי מספר תלת ספרתי של ראיות הקלטות ועובדות לפחות על מעל 10 , אנשי החוק וביניהם הבכירים ביותר והוכחת הקשר ההדוק עם תביעות משטרת ישראל וחוקריה. לכל הנאמר יש לי הכל . אז תענו לי בבקשה , למה אתם בוחרים צד שבו אתם מבצעים עבירה , ולא צד של פגישה איתי לראות את דבריי ולפחות לכבד את הציבור , במידה וכל דבריי יהיו אמינים והם אכן כאלו , למה אתם מסרבים לגלות האמת לאזרחי מדינת ישראל ולעבור על החוק כמו מערכת המשפט ששכחה כבר אילו הם ערכי וחוקי מדינה יהודית ודמוקרטית , אני בטוח אזכיר להם בדרך זו או אחרת .
כתוב תגובה ל- ליולקו אורי אלי
+
ייפוי כוח מתמשך
  עודד עופר   6/03/19 12:10
שלום. מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין ייפוי כוח מתמשך לאפוטרופסות? מה עדיף? מה יותר יקר? האם עורך הדין הזה מומלץ?
כתוב תגובה ל- עודד עופר
+
די לדיבורים
  אליליולקו   30/01/19 06:08
אני קורא איך כל אחד נפגע ממערכת משפט אך מוציא זעמו כאן כי לכתוב קל ולהתלונן שכולם אשמים , ככה בנוי העולם , סימני צריך לעבוד קשה מאוד כדי להוכיח את הצדק והאמת , וזה קרב קשה נגד המערכת , אני עושה זאת שנתיים , ואני בז' וזורקי מילים לחינם בעלי חוסר יכולת לבצע מעשים כדי לקדם בצוותא את עקרונות הדמוקרטיה הישראלית כאזרחים . זה מזכיר לי שכל פעם בכל מקום מוצאים אשמים , גם אני , אבל אני ילחם בהם עד הסוף ואני לא אבכה פה איזה לראות כולם , כי זה מראה על החופשה שלכם וחוזר אמונה בעצמכם ואחוסים תומכים בזה ואף אחד לא מאמין שהוא יכול לנצח גם המערכת . תתחילו לעשות ולא לבכות או לעשות ולבכות כי גם גיבורים בוכים , אבל הם עושים ולא מקטרים , אתם הסיבה שמערכת משפט עושה מה שבא להם כי הם רק עושים בו! ואתם נכנעים . לפחות תעבדו עצמכם
כתוב תגובה ל- אליליולקו
+
עורך דין דן בו נר
  alon levy   23/01/18 11:50
אודות עורך דין דן בו נר חברים היזהרו מעורך דין דן בן נר. כל מי שמתנהל מולו בדיון או בכל משפט שהוא, שימו לב לכתוב בכתבי התביעה, הגנה ובעדויות. עורך דין דן בן נר משקר ומסלף עובדות העלולות לאחז את עיני השופטים ולהטות את דעתם. לכן שימו לב ועקבו אחר כל מילה שעורך דין דן בן נר אומר או כותב. בהצלחה
כתוב תגובה ל- alon levy
-  בדיקת פוליגרף
  מודן פוליגרף   10/07/18 12:56
היי, לדעתי כל בעלי התפקידים והמייצגים בעלי תפקידים צריכים לעבור בדית פוליגרף על בסיס שיגרתי
כתוב תגובה ל- מודן פוליגרף
-  כלולם במדינה שלנו צריך בדיקת פ
  מודן פוליגרף   10/07/18 12:40
היי, קראתי את מה שכתבת, מאוד מרשים. אני חושב שלפי עניות דעתי כל בעלי התפקידים במדינה צריכים לעבור בדיקות פוליגרף בצורה מסודרת על מנת להימנע מבעיות כאלה ואחרות בהמשך.
 פוליגרף מחיר
כתוב תגובה ל- מודן פוליגרף
+
משפט
  שושי   21/03/17 14:25
מתי יחשב עובד חברה מופרטת כעובד ציבור ומתי יחשב כעובד חברה פרטית?
כתוב תגובה ל- שושי
+
מבקשת עצה
  טש   19/12/16 22:31
תבעתי מעסיק שהוא עו"ד בן 80 + ואשר ביתו שופטת בבימ"ש מחוזי, על אי תשלום שכר והפרשות לפנסיה, הוא הגיש בקשה לדחיית דיון מנימוקים שיקריים וע"י הגשת מסמכים הסותרים בעובדות את הנימוקים, השופט קיבל את בקשת הדחייה בניגוד להוראות מיוחדות של בימ"ש העליון שהנכנסו לתוקף ב 2014 ע"י כב' הנשיא גרוניס. מה ניתן לעשות נגד עיוות דין זה מבלי שהדבר יפגע בשיפוט הוגן? כיצד ניתן לוודא שאין כאן עניין של משוא פנים והחלטת השופט אינה נגועה? זאת לאחר שהוצע לנתבע להיפגש ולנסות להגיע לפשרה, והוא לא פעל לשם כך.
כתוב תגובה ל- טש
+
אי קבלת כתובה
  HilaKadoshi   13/04/16 18:19
היי, להבדיל מהעיסוק (המוצדק) בנושאי דרעי, קצב וכו', שאלה קצת יותר כללית. אשמח אם מישהו יבהיר לי מהם המצבים בהם אישה לא יכולה לקבל כתובה. ממה שראיתי, מדובר על המקרים האלה: במקרים בהם איבדה האישה זכאותה למזונותיה – כגון אישה שבגדה או מרדה בבעלה, אישה שביצעה מעשה כיעור, אישה שעברה על דת משה או על דת יהודית. במקרים בהם האישה היא שיזמה את הגירושין ואיננה חפצה יותר בבעל, מבלי שעומדת לה עילת גירושין מוכחת. במקרים בהם קיבלה האישה סכומי כסף גבוהים מהבעל בעקבות הליך של חלוקת רכוש – לא תמיד תקבל בנוסף גם את מלוא כתובתה. במקרים בהם סכום הכתובה הינו גבוה בצורה בלתי סבירה (למשל מיליון ש”ח) – וברור כי הבעל לא התכוון להתחייב בו, תיתכן התערבות מצד בית הדין הרבני להפחית את הסכום לסכום סביר אשר יספיק למחיית האישה לתקופה של שנה, שינוע לרוב בין 120,000 – 180,000 ש”ח. המקור - מצורף כמה שאלות: עד כמה המקרים האלה שכיחים? האם יש תרחישים נוספים? מישהו יכול להפנות אותי לתקדימים משפטיים בתחום? או שחייבים לפנות לעורך דין? תודה מראש
כתוב תגובה ל- HilaKadoshi
+
רות דוד
  בנג'ו   2/08/15 11:24
שלום רב!

מה קורה עם הגב' רות דוד שמשתיקים את הנושא השחיתות הציבורית ראש הנחש כמה זמן חקירה "יכולה לקחת"
לדעתי פשיטת רגל של הפרקליטות. אוי לנו שכך נמרחים הדברים
יש לשים את הנושא בראש סדר היום הציבורי.
כתוב תגובה ל- בנג'ו
+
שם טוב לתובע
  עמית1235   6/01/15 12:17
חשבתי שכדאי לפרסם את זה בפורום.. רון לוינטל מדבר על חשיבות השם הטוב של התובע
כתוב תגובה ל- עמית1235
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |