s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השיטה
מאת: אלכס נחומסון  |  03/05/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נשמע הרבה יותר
  עבודת ה CIA   3/05/15 15:22
מי משניכם סוכן יותר? עוד מעט תספר לנו ש FORD לא היה המלך של היטלר בארהב וש דה-פון הבעלים של GMC לא סיפק להיטלר משאיות ומפעלים ובמכונות חישוב של IBM לא סיפקו למשטר הנאצי את שמות יהודי גרמניה וכתובותיהם המדויקות ממרשם התושבים כולל של הולנד צרפת בלגיה ועוד וסבא בוש לא סיפק להיטלר תותחים ותחמושת 88ממ בתמורה לזהב שיני יהודי אושוויץ ורכושם, 250 ק"ג בחודש והנשיא רוזוולט לא היה אנטישמי ולכן אהב יהודים כמעט כמו היטלר ואיך לא, לא סטאלין הקים את מדינת ישראל אלה הנשיא טרומן בעזרתו האדיבה של היטלר ושתיקת הכבשים של ארהב, בריטניה והאפיפיור ולא רוסיה וצבא הבולשביזם היהודי האדום שלה ניצח את גרמניה הנאצית אלה ארהב שנכנסה רק ביוני 1944 מנורמנדיה ולסיום, יש לך עוד כמה סיפורי קנטרברי מטעם הCIA שדופק את מדינת היהודים מיום היווסדה עד היום לספר לנו? זה נחמד להיות זונה כי זונה זה מקצוע שרווח כסף נאה לצידו אך להיות שרמוטה חובבנית שמנגבים עליה רגליים ובחינם, זה כבר דבר אחר. זה אופי וזאת כבר לא בושה להתרומם לא חשוב בידי מי, זכר או נקבה כי גם זה כבר מעוגן ומוגן בחוק. ..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- עבודת ה CIA
ואיך כל זה מתקשר למאמר
  אלכס נחומסון   3/05/15 17:47
אולי לא שמת לב אבל מדובר בעדות של סוכן ק.ג.ב, לא בחטאי ארה"ב ולא בציד לוויתנים באלסקה.מה בדיוק המוטו של התגובה שלך ממש לא ברור..
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
מוצקלה, צא ולמד
  הגוי..   3/05/15 18:30
אם סוכן ה קגב עבד בעבור ה CIA, סוכן של מי הוא לדעתך? לדעתי הוא סוכן ה CIA...אם כך, כל הכתוב במאמר זאת עבודת ה CIA..על כן אותו ה CIA מציג עבודתו באמצעות סוכן ה קגב שלו את הסיפור שנופל ונספג יפה בין אוזניהם של אנשים זומבים שאינם יודעים לחשוב עם הג'לי אשר בין אוזניהם כי אינם יודעים לעקל מזון אמתי אלה אם כן יבלעו חומר לעוס אותו לעסו בעבורם כי כבר מזמן אין להם שיניים מפני שפשוט הם נולדו כאלה. עכשיו תשאלני מדוע אין להם שיניים?
כתוב תגובה ל- הגוי..
2
האמריקקים העתיקו את השיטה
  חשדנית   3/05/15 18:10
וכעת מיישמים אותה בהצלחה בכל רחבי העולם. 'האביב הערבי' דוגמא אחת. העמותות של NIF בישראל עוד דוגמא. חבל שביבי נתניהו לא העביר את החוק נגד העמותות הזרות ובכך נותן להם דריסת רגל להרוס גם את ישראל. יכול להיות שהוא מפחד שירצחו אותו, אחרי שהם לא היססו לרצוח אפילו את רבין...מי יודע. הם הרי אלופים ברציחות של מנהיגים, ועושים את זה בחדווה כל הזמן מקמבודיה ועד וויטנאם, מקדאפי ועד סאדאם, ממנהיגי אפריקה השחורה ועד אמריקה הלטינית, ועוד היד נטויה. מעניין אם המטרה הסופית שלהם להשתלט על כל העולם ולהקים דיקטטורה עולמית. אם זה כך, הרי שהם כבר בשלושת רבעי הדרך. הם שולטים באמצעות קרן המטבע הבינלאומית והבנק הפרדרלי עם סניפים של 'הבנק המרכזי' בכל רחבי העולם. באירופה השליטה כבר בידיים שלהם באמצעות האיחוד האירופי. זרוע הביצוע הצבאית שלהם היא ה-CIA... איך אפשר לעצור את זה?
כתוב תגובה ל- חשדנית
"השיטה" אינה מוגבלת לרוסים
  אלכס נחומסון   3/05/15 18:19
כפי שכתבתי בסיכום: "השיטה" איננה מוגבלת לרוסים ולמעצמות טוטליטריות."השיטה" היא בית ספר לחתרנות לכל הרואה בחתרנות נשק לגיטימי להשגת יעדיו". ודי לחכימא..
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
לא העתיקו. פשוט
  מסבירים לך איך   3/05/15 18:47
השיטה האמריקאית עובדת כבר למעלה ממאה ו 50 שנה ובהצלחה מסחררת. סוכן קגב שערק, אינו אלה סוכן CIA ב קגב שחש סכנה וברח אל מפעיליו. אינני מצפה מסוכן CIA או כל סוכן אחר שיפעל אחרת בפרט אם אבדה לו פרנסתו וספר קטן או מאמר באי זהו עיתון יביא לו אי אלו נדבות לקניית סיגריות לעשן אותן בפרט אחרי שהוא נשרף ללא כל עשן.. יופי?.. לוגיקה, 2 ו2= 4 ולעולם לא = אמונה. אמונה זה לטיפשים בלבד..תודה..
כתוב תגובה ל- מסבירים לך איך
3
הסיבה שהאמריקקים עברו לחתרנות
  חשדנית   3/05/15 18:22
היא - שהם לא הצליחו להשיג את השאיפות שלהם באמצעות המלחמות. הם נכשלו בכל המלחמות שהתחילו בהם (מלבד מלחמת העולם השנייה שאז ברית המועצות עזרה להם בהשגת הניצחון). הם הפסידו בכל מקום אליו שלחו את הצבא שלהם - בוויטנאם, באפגניסטאן, בעיראק. כמובן שעשרות אלפי חיילים אמריקאים נהרגו במלחמות האלה וזה הביא להתעוררות אדירה בעם נגד המלחמות.
ואז, האמריקקים ניסו לחשוב על שיטה חדשה, והעתיקו מהסובייטים.... השיטה היא כזאת - בכל מדינה ומדינה מפעילים את העם נגד מנהיגיו. הם עושים את זה באמצעות שטיפת מוח דרך האינטרנט וסוכני CIA וכסף שנשפך כמו מים. כסף זה בכלל לא בעיה בשבילם מפני שהם הרי מדפיסים את הכסף בעצמם. זה עולה להם רק את העלות הזניחה של ההדפסה. הדולר לא מגובה בזהב או בנכסים אחרים. הגיבוי היחידי של הדולר הוא א-ו-ו-י-ר....וזה בסוף מה שיפיל אותם. ברגע שארה"ב תיאלץ לשלם עבור כל הדברים האלה בכסף זר - שם היא תיפול. וזאת הסיבה שסין ורוסיה מקדמות כעת מטבע בינלאומי חדש.
רק תזכורת - הליש"ט היה המטבע הבינלאומי בזמן שממלכת הוד מלכותה הבריטית היתה בשיא תפארתה. ברגע שבריטניה הגדולה הפכה לצימוק קטן ואיבדה את כל המושבות שלה, או אז הבכורה עברה למטבע האמריקקי
כתוב תגובה ל- חשדנית
4
שטיפת מוח אמריקאית ברשת
  חשדנית   3/05/15 19:09
צבא ארה"ב מפתח תוכנה לתעמולה ממוחשבת ברשתות החברתיות

מאת ניק פילדינג ואיאן קוביין, גרדיאן

חשבונות פייסבוק מזויפים יעבירו מסרים פרו-אמריקאיים מגולשים אמריקאים שייתחזו לאזרחים זרים. התוכנה תאפשר לחייל אחד לשלוט בו-זמנית בעשר זהויות נפרדות

צבא ארה"ב מפתח תוכנה שתאפשר לו להתערב בחשאי ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר תוך שימוש בזהויות מזויפות, במטרה להשפיע על השיח במקומות שונים בעולם ולהפיץ תעמולה פרו-אמריקאית. כך חשף אתמול הגרדיאן הבריטי.
חברה בקליפורניה זכתה בחוזה עם הפיקוד המרכזי של הצבא האמריקאי (סנטקום) לפיתוח מה שמתואר כ"שירות לניהול זהויות באינטרנט", שיאפשר לאדם אחד לשלוט בו-זמנית בעשר זהויות נפרדות. לפי החוזה עם החברה, כל זהות חייבת להיות בעלת רקע, עבר ופרטים משכנעים, והתוכנה צריכה לאפשר ל-50 אנשי צוות להפעיל זהויות מזויפות ממקום העבודה שלהם, "בלי לחשוש שייחשפו בידי גורמים עוינים".

מומחים אומרים שהפרויקט מזכיר את המאמצים של סין לפקח על חופש הביטוי באינטרנט ולהגביל אותו. מבקרי התוכנית צפויים לטעון שהיא תאפשר לצבא האמריקאי ליצור קונצנזוס מזויף בדיונים מקוונים, לדחוק למיעוט דעות לא רצויות ולחנוק פרשנויות או דיווחים שלא תואמים את מטרותיו. בנוסף, הגילוי כי צבא ארה"ב מפתח אמצעים ליצור זהויות מזויפות ברשת עשוי לעודד ממשלות אחרות, חברות פרטיות וארגונים לעשות זאת גם כן.

החוזה מחייב שייעשה שימוש בשרת וירטואלי פרטי אחד בארה"ב ובשמונה שרתים שייראו כאילו הם נמצאים מחוץ לארה"ב, כדי ליצור רושם שהזהויות המזויפות הן אנשים הנמצאים במקומות שונים בעולם. החוזה גם דורש שהגלישה של הזהויות תתבצע באופן שלא ניתן יהיה לקשרו לסנטקום.

התוכנה שהוזמנה תאפשר לצוותים אמריקאים, שיעבדו מסביב לשעון במיקום אחד, להגיב לשיחות ברשת עם שלל פוסטים בפייסבוק ובבלוגים, הודעות בטוויטר, חדרי צ'טים ומקומות נוספים. מפרטים שהתפרסמו על החוזה עולה כי הצוותים יפעלו מבסיס חיל האוויר מקדיל, הסמוך לטמפה, פלורידה, שם נמצא פיקוד הכוחות המיוחדים של ארה"ב (סוקום).

דובר סנטקום, ביל ספיקס, אמר כי "הטכנולוגיה תסייע לבצע פעולות מסווגות בבלוגים ואתרים בשפות זרות, כדי לאפשר לסנטקום להגיב לקיצונים אלימים ולתעמולה של אויבים מחוץ לארה"ב". לדבריו, הפעולה לא תיעשה באנגלית משום שפנייה לקהל אמריקאי באמצעות טכנולוגיה שכזו מנוגדת לחוק, וכל שימוש של סנטקום באנגלית ברשתות חברתיות נעשה תמיד בגלוי. הפעולות נעשות בין היתר בערבית, פרסית, אורדו ופשטו.

ככל הנראה החוזה נחתם כחלק ממבצע שהחל במסגרת המלחמה בעיראק, בשם "מבצע קול אמין" (OEV), כאמצעי ללוחמה פסיכולוגית נגד נוכחות של תומכי אל-קאעדה ברשת. מאז דווח כי OEV התרחבה לתוכנית בהיקף 200 מיליון דולר, שפועלת נגד ג'יהאדיסטים בפקיסטאן, אפגניסטאן והמזרח התיכון.

מפקדים אמריקאים רואים ב-OEV אמצעי חיוני ללוחמה בטרור ולמאבק נגד הקצנה. בעדותו בפני הוועדה לשירותים מזוינים בסנאט בשנה שעברה, תיאר הגנרל דייוויד פטראוס, ששימש אז מפקד סנטקום, את פעילות התוכנית כמאמץ "להיאבק באידיאולוגיה ובתעמולה קיצוניות ולהבטיח שיישמעו באזור קולות אמינים".

סנטקום אישר כי חוזה בסך 2.76 מיליון דולר הוענק ל-Ntrepid, חברה חדשה. עם זאת לא נמסרו פרטים נוספים.

מקור:
haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית, את, אתה,
  מותק   3/05/15 22:13
לעולם לא לחדול לחשוב עצמאית. בני חורין אינם עוסקים בעבדות. בני חורין מוכיחים אותה..אמרתי בעבר כי ההגינות מחייבת שינוי הדעה אם החתירה היא אל האמת גם אם האמת לא טובה. ובכן, החתירה אל האמת שווה הגינות. בהצלחה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- מותק
5
לכבוש באמצעות האינטרנט
  חשדנית   3/05/15 19:17
המערב גילה שיטה חדשה לכבוש מדינות בלי להפעיל יותר מידי צבא - כיבוש באמצעות האינטרנט.
נראה שהשיטה הקודמת של המערב, של הפעלת הצבא כדי לכבוש מדינות, לא הצליחה להם. ראה עיראק, אפגניסטאן, ווייטנאם ועוד. אז עכשיו הם פיתחו שיטה חדשה. מתדרכים ומפעילים את העם הגולש באינטרנט כדי שיגרמו בעצמם להורדת השלטון הקיים. הפעילים של ה-CIA מקבלים כסף, משאבים, תמיכה של המעצמות, תקשורת אוהדת וכל מה שצריך כדי להפעיל את העם הפשוט שייצא למהפיכה. העם מסכים בדרך כלל כי הוא חושב שמדובר בצעד חיובי שיעזור להם ויביא למהפכה דמוקרטית, חופש הביטוי וכיוצ"ב. הם עדיין לא יודעים שמדובר בסך הכל באמצעי לשלוט בהמונים. קחו לדוגמא את ישראל 'הדמוקרטית' שבה הכל נעשה ב-נ-י-ג-ו-ד לרצון העם. העם בחר ימין וקיבל שמאל והממונים מטעם המערב (הבג"צ דוגמא אחת, NIF דוגמא שנייה, התקשורת דוגמא שלישית, החפרפרות בממשלה דוגמא רביעית) עושים הכל שהמצב הזה יישמר.

אגב, מחאת 'צדק חברתי' שנולדה בארץ בזמנו עם הפגנות ענק, ודעכה עם הזמן כשהתגלה מי באמת עומד מאחוריהן, הייתה אחד מהיישומים של התכנית החתרנית הזאת...
כתוב תגובה ל- חשדנית
6
אפשר להשתעשע באין סוף קונספירצ
  אלכס נחומסון   3/05/15 19:53
והפוך על הפוך ופוצקלה והערכות מה יש למי בין האזניים ולהפגין ידע טוטלי ממקורות שאין עליהם ויכוח ואפשר גם לקרוא בעיון ולהבין שלא כל החכמה בעולם הצטברה במקלדת של המגיב.קצת צניעות.
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
פוצקלה מוצקלה
  הגוי..   3/05/15 21:27
אל תתנשא גבוה כי תיפול נמוך. בעצם מה אני מדבר ואתה כבר נפלת. סוכן קגב שמספר סיפורי פוגי בכתבה שלך והוא בשרות הCIA. מעט אינטליגנציה לא תזיק אלה שעם אינטליגנציה נולדים ולא קונים ב CIA ע"ח סוכן שלהם בקגב שאצלך זוכה לקבץ נדבות לכמה קופסאות סיגריות כי בוגד באשר הוא הוא בוגד שאצלך זוכה לפרנסה בעבור אותן סיגריות וטוב שאצלנו אין כאלה כי אם היו אז מזמן כבר היו מריחים פרחים מהשורשים בארץ ניכר ואם חלילה היו, גם להם היית מספק פרנסה כדי להתפרנס..יללה, חפש את חבריך בפייסבוק כי לי אין כזה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
אין עלוב מקשקשן חסר שם
  אלכס נחומסון   3/05/15 22:09
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
אוי,פגעת בציפור
  נפשי העלובה ו   4/05/15 13:18
הרסת לי את האגו, נפלתי חלל. התפזרתי לרסיסים. מי יאספני וישיבני לאיתני, אוי כי נפלתי חלל..ואתה תמשיך לפרנס אנשי קגב סרוחים ולחלופין סוכני CIA שרופים ולשמש להם שטיח אדום למדרך רגליהם בארץ ישראל. מכובד הרבה יותר מ"עלוב" אשר כמוני הגוי.. היום על פי החוק מותר משכב זכר כולל חתונה ביניהם כך שראה עצמך מוגן בחוק ועל פי חוק לא פחות מאיש קגב שסרח ולחלופין סוכן CIA שרוף שזוכה לפרנסה בעיתון כדי למלא את קופסת הסיגריות כי אינו מסוגל להיגמל מהעישון ולכן ישבח תמיד סיגריה אמריקנית זולה גם אם הוא גוסס מסרטן. נ.ב. זוגתי החכמה בנשים אומרת, "שבמקום לסבן לקוראים את העיניים עדיף שתסבן להם את הגב כי קשקשן עלוב בעל שם ראוי לתגובה בחזקת "השב כסיל כאיוולתו פן יחשב לחכם בעינו". ..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- נפשי העלובה ו
קשקשן וגם שפן
  אלכס נחומסון   4/05/15 14:20
גיבורי מחילות כמוך מוציאים שם רע גם לדמגוגים פסיכוטיים.הזהר שלא להשתנק מבליל המילים שנפלט לך בהתלהבות קדושה.אכן מקרה קשה.
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
מוצקלה אתה לא מפותח.
  הגוי..   4/05/15 21:04
תגיד תודה שני לא מועך אותך ולא מנגב עליך רגליים בפרהסיה. יללה לך חפש לך חברים בפייסבוק..באי באי.
כתוב תגובה ל- הגוי..
חזור לביב שממנו הגחת.
  אלכס נחומסון   4/05/15 22:03
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
מוצקלה,אני יוצא מהביב
  אליו נכנסתי   4/05/15 23:12
ומותירך להתאבן בעידן הדינוזאורים הנחותים פחות ממה שאתה מיצג ו או מסוגל. לחשוב שדינוזאור עם אינטלגנציה מתאימה מנהל בלוג ויורד לגובה סוליות סנדלי התנכיות במקום להשיב לתגובה תגובה עניינית ומדבר על חכמת המקלדת שלי ועל שמי ועל שפנים, חייב היה תגובה הולמת ממני וכך אכן עשיתי היות ולא ידעתי מה שיודע אני כעת כי יש לי עסק עם 0. אז תהיה לי בריא ואל נא תאלץ את המקלדת החכמה שלי לרמוס את האנטלגנציה הנחותה אותה אתה מייצג. ..תודה..הגוי.. נ.ב. בעניין השפן,,, ובכן צא ולמד..."שְׁפַנִּים - עַם לֹא עָצוּם, וַיָּשִׂימוּ בַסֶּלַע בֵּיתָם"..פרק ל' פסוק כו' ספר משלי, מומלץ מאד וממליץ מאד.ושוב, תודה..
כתוב תגובה ל- אליו נכנסתי
לשלשת של מילים ללא כסוי
  אלכס נחומסון   5/05/15 00:17
נראה שבאמת נדמה לך שיש לך יתרון אינטלקטואלי או יתרון כלשהו על אחרים.אז קבל דעה אובייקטיבית ונסה להפנים שאתה איש עלוב,טעון ברעל,מוטציה או תקלה אחרת של הטבע ואפשר לחוש כלפיך מידה מסויימת של רחמים.כי אפילו כבדיחה את כשלון.
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
לא יפה לנבוח
  מול המראה   5/05/15 01:05
ולהסיק מכך כי כולם כלבים...................................... עכשיו, אני מתחיל רק להנות מיתרון האינטלגנציה שלי על האינטלגנציה הלא מפותחת אותה אתה מגלם מול המראה.. תגיד מוצקלה, למה זה אתה חסר סיפוק מיני, התעללו בך בילדותך? היית דחוי? לא למדת די בבית הספר למרות שלימדו אותך היטב? לי זה ברור. האינטלקט שלך גם לא מפותח דיו ומחשבתך איטית להחריד,עד כדי נוון. אולי תנענע בראש מעט על מנת שג'לי יתגמש משהו..
כתוב תגובה ל- מול המראה
דיאגנוזה
  אלכס נחומסון   5/05/15 08:06
מוצקלה פסיכופת.
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
זהו? ז ה כל שהיה
  לך בשפיץ?   5/05/15 13:26
נגמרה לך התחמושת מוציניו? ממשיך לנבוח מול המראה ועדיין משוכנע כי כולם כלבים או פסיכופתים, אם דעתם לא תואמת את דעתך,בחזקת מי שאינו חושב כמו הוא אויב או נחות? הקיצר שמע, נמאס לי לערבב לך את החרצפים בביוב שבין אוזניך. עכשיו אתה כבר יכול להמשיך להפיצם כמו קודם רק בהבדל 1, הפעם אתה מודע ויודע זאת..עכשיו קרא ולמד.. גבינה אחת ערקה אל הבשר ונבלעה בתוכו. כעת הגבינה מספרת לנו סיפורי דמים בשרניים מטובלים בחלב. המלצר במסעדה מנסה לשכנעני כי זהו מזון כשר. אנוכי, הגוי, מסביר למלצר כי איני אוכל נבלה וטריפה. המלצר מנסה לשכנעני כי זה כשר שהרי הוא עצמו יהודי והוא הרי יודע כי הוא גם בעל הבית. אני משלם למלצר כסף ונותן לו טיפ ויוצא מהמסעדה מבלי לאכול והוא לא נותן לי לצאת..מוצקלה, תאכיל חרא את מי שאוכל חרא, לא אותי. 300 מליוני אמריקנים וחצי עם ישראל אוכלים את החרא הזה ונהנים, תאכיל אותם, לא אתנו. אנו אוכלים רק מזון כשר..יש מבין? ..תודה.. הגוי..נ.ב. בקרוב המסעדה הזאת תיסגר 1 ולתמיד.. איך כתוב בתורה על בשר נגוע בחלב? ובכן,"לא תאכלו, לכלב תשליכון אותו". אז הינה, השלכתי ושוב תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- לך בשפיץ?
גם זה יותר מדי
  אלכס נחומסון   5/05/15 14:30
בשביל גרפומן מטורף שוכן ביבים.
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
בעובדה 1 לא דמוקרטית
  מצד הבלוגר,,,,,   5/05/15 14:35
בעובדה 1 לא דמוקרטית יעילה מצד הבלוגר אני מודה ומודה לו על כך ובכנות. האיש לא צנזר אותי אף לא פעם 1 כפי שכבר עשו לי כמה "דמוקרטים" כאשר כתיבתי לא מצאה חן בעיניהם כי לא תאמה את הפוליטיקה המוכתבת לנו בידי השלטון בארהב. אז שוב, האיש לא צנזר דברי אף לא פעם 1 וזאת אני מציין במיוחד. עצבים עצבים, רוגז ועלבון ושאר בשרים חלביים וההפך, כך או אחרת על היושר האינטלקטואלי של האיש לא פסח ולא סתם פיות וזה שווה הערכה,לכל הפחות את שלי. אין לי כל מחשבה רעה חלילה על האיש ואין הוא אויב לי. האיש עשה כמיטב יכולתו את שלו ואני את שלי. נכון, תקפתי למן ההתחלה ובצדק ואיני מצטער על כך כי איני אוהב כאשר משבחים אינטרסים זרים למדינת ישראל שאינה מצליחה לצאת מהגטו המטופח והמתקדם ביותר בעולם אותו סידרה לנו בת בריתנו אותה ארהב. חברה, הגיע זמן חירות."להיות עם חופשי בארצנו ארץ ציון וירושלים" משמעו מדינה עצמאית, בת חורין שאינה נשלטת ע"י שלטון זר הכולל את זה של ארהב ובזה בטוח אני יסכים עמי גם מר נחומסון כי על זה מאבקי אשר יודע פשרות. סיפורי מרגלים כגון זה בכתבה מייצרת שנאה מיותרת לדוגמה לרוסיה והאהדה מיותרת לדוגמה לארהב, בעוד זאת מטפחת את הגטו היהודי בארץ ישראל בנשק ועוד מחד ודואגת למדינת ישראל לא להשתחרר אל חירותה מידי השלטון של אותה ארהב אשר מטפחת ומוסיפה לנו אויבים בין היתר כי רק כך מדינת ישראל לא תצא מהשליטה ומהתלות האמריקנית שהיא למעשה עבדות. ההסכם עם איראן הוכיח זאת מעל לכל ספק ולא רק..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- מצד הבלוגר,,,,,
והמלצר נשך את ידי
  בכל זאת.   5/05/15 19:31
כנראה שמשהו דפוק במלצר הזה באמת..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- בכל זאת.
כשאדם שקוע ומלא בעצמו
  אלכס נחומסון   5/05/15 20:29
הוא גם מכשיל את עצמו בפרשנות לדברים שלא נכתבו. "השיטה" הרוסית היא מודל.היא אינה יחודית היו לפניה,במקביל אליה,יש מודלים בהוו ויהיו בעתיד. השיטה הזאת מובאת לצורך הבנה של תהליכים שמתרחשים כאן ועכשיו וגם על השפעתה המוקדמת על מי שמיישם אותה בפועל. ברור שהחתרנות שמתקיימת בישראל לא נעשת על ידי רוסיה ואין זה סוד שהיא משרתת אינטרסים של האיחוד האירופי ומזכירות המדינה האמריקנית.כך או כך אנחנו בעיצומה של מתקפה חסרת תקדים תוך שמוש בחפרפרות,מושתלים בעמדות מפתח ומרכיבים של גיס חמישי כשהממשלה משותקת ומנוטרלת בג"צים שהפכו לכלי שרת לחתרנים.
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
פולארד. מרגל ישראלי
  או אמריקני שלא   6/05/15 11:09
התאפשר לו פשוט לערוק. בעבור מי ובאיזו מדינה עבד? הרי לא תספר לנו כי פוארד היה סוכן אמריקני בהיותו אזרח ארהב ובהיותו גם אזרח ישראל (חוק השבות), הרי שהיה סוכן ישראלי בארהב ממש כמו יורי בזמנוב היה סוכן CIA בבריהמ ועל זה אני דיברתי ומדבר ולכן כל שהוא מספר, כותב ומפרסם, הרי זה מטעמו של ה CIA וכזה גם כל מי שפרסם דבריו אם ביודעין ואם לא. היות ומר נחומסון אדם אינטליגנט, אז ברור כי לא ביודעין הוא מפרנס בעיתונות המקומית אינרטרס של סוכנות מדינה זרה. נו טוב, תמיד ימצא איזהו סוכן שסרח משם ומשם שזקוק יהיה לסיגריה אמריקנית זולה כי על פי אופי הפלדה שלו אין בכוחו להיגמל מהניקוטין הממכר כי זהו אופיו.. לכן פרס וחבריו עשו מה שעשו פוליטית לפולארד אל מנת שהשאר אזרח אמריקני ויעמוד שם למשפט כבוגד אמריקני ולא כסוכן ישראלי וכך אכן היה כי ישראל המדינה אינה ארהב או רוסיה. אילו סוכן ה קגב היה לכאורה סוכן "מוסד" שערק אל ה CIA, האם גם אז היה מר נחומסון מפרסם מאמר מכפיש את מדינת ישראל מפיו של לכאורה סוכן "מוסד" שערק או מפי סוכן CIA שתול שסרח בישראל וברח? את מי היה מר נחומסון מפרסם בכתבה, את פולאד היהודי שהוצא בוגד בארצו ארהב או את הבוגד ההיפותטי מ"המוסד" ההיפותטי, לי זה ברור. ולך?. ..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- או אמריקני שלא
מר נחומסון לא מפרסם כדי להכפיש
  אלכס נחומסון   6/05/15 14:35
לא בזה הוא עוסק אלא בניתוח עובדות והצגת המשמעויות של תוצאת הניתוח.עובדות שגם הן לא בהכרח Hard Evidence,אלא ממה שמתקבל ממקורות מוסמכים או לפחות מוכרים שכאלה. פולרד היה סוכן מגויס ולא חתרן. בזמנוב היה סוכן מובנה שעסק בחתרנות. פולרד גויס ממניעים פטריוטיים שתוגברו בתגמול חומרי ופולרד הופעל באופן חובבני על ידי אנשים שאינם מוכשרים להפעיל סוכנים ולכן גם סיים את הקריירה בכלא אמריקני ולא בגלל איזושהי קונספירציה מדינית.וכנראה שעדיין לא הובן שהדוגמה הרוסית עליה ביססתי את המאמר הייתה לצורך הבנת המושג חתרנות ,מרכיביו והתנהלותו כדי להשליך על מה שקורה בארץ ולאפשר לאנשים אינטליגנטיים לחבר 1+1 מר הגוי היקר.
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
פולארד הופעל ע"י
  חובבנים???   7/05/15 14:17
פרס ואנשיו הם חובבנים, לכן פרס היה שר בטחון ושר וחוץ וראש ממשלה ובזכות היותו חובבן קיבל את מדלית הקונגרס האמריקני וה CIA זהו מקור מהימן והמידע אותו סיפק פולארד לאורך שנים היה חובבני וכזה גם מאסר העולם אותו קיבל. כולם חובבנים רק מיסטר נחומסון הוא מקצוען כי מקורותיו המכפישים היום את רוסיה כי בריהמ אינה קיימת עוד ומחר אותם מקורות יכפישו את ישראל כפי שהכפישו ומכפישים בארהב את נתניהו עד היום, הם כמובן מהימנים. לא שנתניהו מוצא חן או לא מוצא חן בעיני אך אותה ארהב ונשיאה שלא קשורים כלל ל CIA, הכפישוהו לא מעט ובמהימנות יוצאת מהכלל בעוד נתניהו הוא ממשלתי ממש כמו שלך..סשינקה, די לתלות לנו מקרונים על האוזניים בבקשה..סוכן קגב שעבד עבור ה CIA הוא סוכן CIA ואיש CIA שעובד עבורנו הוא איש , איך אומרים, "האיש שלנו", בין אם הוא בקגב או ב CIA או בכל מקום אחר. אתה יכול להתפתל ככל יכולתך כי לשם כך אין צורך בעמוד שידרה ולי אין כלל בעיה עם זה..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- חובבנים???
נראה שאנחנו מנהלים שיח חרשים
  אלכס נחומסון   7/05/15 17:50
ואתה בשלך. אני משמיץ את ברה"מ ודבר לא יעזור.תמהני אם באמת לא הבנת את מה שכתבתי או שאתה מתעלם בכוונה ומנווט למחוזות שהקשר שלהם למאמר מקרי משקולים שידועים רק לך או שאפילו זה לא.
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
לשיח חרשים
  די בעיוור 1   8/05/15 12:47
והוא אינו אני. כדי להוכיח הכתוב בכתבה לא צריך היה סוכן CIA סובייטי שערק למערב ו או לארהב. גם לא צריך היה את בריהמ לשם כך. בריהמ אינה קיימת כבר 25 שנה, כלאמר, חצי דור. מה הכותרת בכתבתך? איזה ווידאו מופיע בראש הכתבה? איזה דגל מופיע בראש הכתבה ואיזו כותרת? מר נחומסון, אתה שקוף וכל תשובותך ותגובותיך לתגובתי אינם אלה דמגוגיה שמוצאת יפה את מקומה בכל מח מזומבט חסר עבר ולכן גם חסר עתיד. בקיצור אופיום להמונים או לחלופין ניקוטין להמונים כי זה זול, חוקי ונמצא בכל קיוסק ממש כמו אלכוהול אשר להבדיל אינו מורשה לילדים מתחת לגיל 18 ובקרוב כמו בארהב,לילדים מתחת גיל 21. קיוסק עם פשקווילי ענק באדום אינו סופרמרקט ולכן אינו דורש מנכ"ל ממש כפי שבסטה בשוק דורשת קול צעקני וחזק היות ולעולם לא תצא מהבסטיון בשוק שם מקומה. אני הבינותי היטב את כתבתך. השאלה שנשארת באויר היא האם אתה הבינות. איני רואה מגיבים חדשים לכתבתך וחבל כי פשוט חבל להגיב או להתכתב עמך אישית בפרהסיה כך סתם על מנת שתודה או לא תודה כי אינך צודק. על כן אני משאיר את הקיוסק או הבסטה מאחור ויוצא מהשוק הדליל הזה בו סתם ככה רק עברתי ולא קניתי בו דבר. שלום ותודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- די בעיוור 1
עדיין לא הבנת דבר ממה שכתבתי
  אלכס נחומסון   8/05/15 18:14
ואני מבזבז זמן יקר.סופ"ש נעים.
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
ראה,היום יום
  הניצחון על היטלר   9/05/15 14:57
ראה, היום יום הניצחון על גרמניה הנאצית.. לא אשבית לך או לי את היום המשמח הגדול הזה כי אילו לא הם, הסובייטים והבולשביזם היהודי הזה שהקים בין היתר את הקגב הזה, אתה ואני לא היינו מדברים היום. אז איך לדעתך יכול אני להבין בכלל משו, אם את זה אני לא מבין? ..חג שמח..מ"הגוי".
כתוב תגובה ל- הניצחון על היטלר
7
חתרן בלתי נראה
  אהרון שחר   3/05/15 20:20
כאשר האנושות תגלה את כלי ניהול התרבות, כל האלמנטים השליליים יחשפו. למשל מודעות לתרבות הקפיטליזם החזירי תחשוף את העובדה שבעצם האנושות נמצצת ונשדדת בצהרי יום. חשיפת תרבות השמאלנות נאורות, תחשוף שהאנושות איבדה את מערכת החיסון והיא מזמינה את הערבים להתרבות בתוכה כמו וירוסים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
8
ארהב מחלקת דמוקרטיה
  ב"חינם" ו   3/05/15 20:41
ארהב מחלקת דמוקרטיה ב"חינם" ומשלמת בפצצות והפצצות למי שאינו זקוק לדמוקרטיה שלה שהיא טובה רק אם מקבלי הדמוקרטיה, כמו ישראל לדוגמה, כפופים טוטלית להכתבה, הדיקטטורה (מלשון דיקטט,= הכתבה), שלה, כי אם לא, ההפצצה הדמוקרטית בפצצות דמוקרטיות אמתיות כבר בדרך אל מטרתן ולא חשוב ע"י מי ועדיף כי תהיה זאת איראן ה(דמוקרטית), כי לארהב יש כבר הסכם עם אותה איראן ששווה הרבה יותר שלטון,מחצבים וכסף ממדינת ישראל ויותר מ 3-4 מדינות ישראל ויותר..כמה סוכני "קגב" צריך היה אובמה כדי להפיל או להחליף השלטון בישראל או לחלופין להיכשל במשימה זאת כי עם ישראל אינו שוטר אמריקני שיורה בכושים ויוצא זכאי אך שוטר יהודי מכה חיל אתיופי כי לא נעים להגיד כושי וברור כי זאת העבודה של סוכן קגב שעובד עבור ה CIA כי סוכן CIA לעולם לא יעשה דבר נבזי שכזה, להכות חיל צהל אפרו אתיופי בישראל, כדי להצית כאן מהומה גזענית דוגמת ארהב כי רק יהודי יכול היה לרצוח את רבין שהרי מי ייתן לערבי להתקרב לראש ממשלה שמפריע לשלטון בארהב לייצר כאן קונפליקט עם הפלסטינים כי מטרתו היא שלום אחת ולתמיד וכי מה יעשה אז סוכן ה קגב של נשיא ארהב, יכתוב עוד איזה מאמר או ספר בעבור פקט סיגריות על פועל הקגב וצריך לעורר כאן איזו מהומה גזענית כדי שלנתניהו יהיה במה להתעסק עד שייפול כי עזה זה מת מונשם וחיזבללה זה יותר מידי שקוף אך זה עלול להצליח כי לישראלים נדפק הג'לי בין האוזניים אך עדיין לא לכולם. עוד מעט לחץ וזה יעבוד כי האתיופים הם גם "כושים" ולמי יש הכי הרבה נסיון עם כושים, לישראל? לא.. לארהב הדמוקטיה הגדולה והאיכותית בתבל? מי יודע מה יעשו ה"כושים" לשלטונו של נתניהו, אולי סוכן הקגב יודע כי הוא הטוטליטריסת האדום והבולשביק היהודי הזה הרי מספר לנו איך להפיל משטר? ....תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- ב"חינם" ו
9
חתרנות היא נשק ישן, מימי התנך
  ירון זכאי 1   3/05/15 21:45
אכן בזמנוב ערק מבריה"מ לארה"ב, ותיאר איך פעל משך עשרות שנים לאיתור אידיוטים שימושיים, והפיכתם לחתרנים מועילים. כאמור הוא נגעל ממעשיו בעצמו וערק למדינה שגם היא חתרנית בלתי נלאית בכול העולם. האמריקאים פעלו באופן דומה בעולם ומי שיקרא או יראה סרט על ראש ה-CIA לשעבר וויליאם קולבי יגלה כי זה הקים את "תנועת השלום והפיתוח" בויאטנם שחתרה והחריבה את המדינה. כמובן הדמיון לתנועת "שלום עכשיו" על אחריותו של הקורא...! בישראל יש לציבור תפיסת מציאות טובה. הציבור יראה להרבה חתרנים את הדרך למדינה מושלמת שעבורה חתרו...ויוביל אותם לשם. לא רק שמעשי חתרנות אדירים פועלים לחורבן מדיני ונכשלים. מעשה החתרנות המוצלח ביותר בישראל שגרם הכי הרבה נזק הוא תנועת הפמיניזם.! לא במקרה "4 אימהות" הוציאו את צה"ל מלבנון והביאו טילים לכל עיר. היום כול חיילת יכולה להוציא את המפקד שלה מקבע, וכול אישה יכולה לגרש את בעלה מהבית ומהחיים, והכול בשקרים שאינם נבדקים. מה מוצלח יותר ממלחמת מינים שהאויב מצליח ליצור אצל קרבנו?!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
10
נשמע ונראה מאד מוכר
  פסימיסט   3/05/15 22:10
אלו בדיוק תהליכים שקורים בישראל. פעילות של התקשורת , פרופסורים באקדמיה , היסטוריונים חדשים , "מנהיגי פועלים. השימוש במושגים : דמוקרטיה , שוויון , חרות , מוסר. השתלטות של גופים בלתי נבחרים (מישהו אמר בג"צ ?). ארגונים חוץ פרלמנטריים שעושים הכל כדי להשיג את התוצאה המתוארת במאמר. אז כמו שאמר יורי בזמנוב : צריך לטפל בהם כשהם קטנים לפני שיגרמו נזקים יותר גדולים ויהרסו את החברה שלנו.
כתוב תגובה ל- פסימיסט
אחת לאחת
  אלכס נחומסון   4/05/15 00:05
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
11
דוגמא חיה מהיום, ל'שיטה'
  חשדנית   3/05/15 22:37
'מחאת הקהילה האתיופית'. מי באמת עומד מאחוריה ? ברור שאין מצב פתאום שהקהילה הזאת מתעוררת לבד ומתאחדת ומרימה הפגנות ענק ותוקפת באלימות כל מה שזז בלי לחשוש בכלל...ברור לכל בי רב, שמישהו עומד מאחורי המחאה הזאת, מעורר אותה, מארגן אותה, תומך בה ומלבה אותה כמו אש. המישהו הזה כנראה אחד מהארגונים של NIF, בהוראה ישירה של הממונים מאמריקה.
זה רק עניין של זמן שכל העניין הזה ייחשף, בדיוק כפי שהיה במחאה הקודמת שהם אירגנו לפני כשלוש שנים ונקראה בשם המשכר 'צדק חברתי' (...חחח), והתברר שזה יצירה של האנרכיסטים מטעם NIF במטרה לאיים על שלטונו של הימין...מעניין אם זאת הסיבה גם הפעם. האם המחאה הזאת היא אות אזהרה לביבי נתניהו כדי שיילך בדרך שהאמריקקים מתווים לו ? נניח בעניין הקואליציה או בעניין שתי המדינות ? ימים יגידו. והם יגידו כמובן...
כתוב תגובה ל- חשדנית
אכן כך
  אלכס נחומסון   3/05/15 23:48
כתוב תגובה ל- אלכס נחומסון
להפך זו התנגדות בריאה לרודנות
  ירון זכאי 1   3/05/15 23:54
השלטון בישראל סימן אוכלוסיות מסוימות לניצול בעבודת כפיים, באפליה, ודיכוי שלטוני. היום לא צריך ארגון משמעותי כדי להכיר זה את זה בפייסבוק, טוויטר, יוטיוב, וכדומה. המדוכאים מגלים מהר שהם סובלים באופן מאורגן ושיטתי מאותם עלילות זדוניות, ונעשקים באותן שיטות. כאשר המשטר מכה באופן שיטתי קבוצה מסוימת, עוצר אותה ללא סיבה, ממציא לה עבירות ודואג לכליאתה כדי לדכא. במצב כזה המשטר יתקל לבסוף בקבוצה מאורגנת שתטחן תחנות משטרה לאבק, ותפורר בתי משפט לחצץ.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
ירון, שים לב שהמנטרות שלהם
  חשדנית   4/05/15 01:05
זהות בכל ההפגנות. גם זו של 'צדק חברתי' מלפני שלוש שנים וגם אלה מהיום, וגם אלה ממצרים של 'האביב הערבי'. וזה אומר שקבוצה אחת מנהלת את כל זה, עם אותן מנטרות מושכות שמדברות אל כל אזרח (יוקר המחיה, מחירי הדירות, אלימות המשטרה, אפלייה) ובאותם דרכים - הפגנות של המונים. זה בדיוק העניין - הם מציגים נימוקים צודקים ומשכנעים שכל אחד יכול להזדהות אתם, אבל זו רק הכסות החיצונית והריקה למה שבאמת עומד מאחורי כל הדברים. ומה שעומד שם זה הרצון להביא לאנרכיה וכאוס כדי ליצור מצב שיהיה להם נוח לפעולה. כמו שאומר המוטו שלהם: מתוך הכאוס יבוא הסדר החדש... הנה כאן בוש (הבן) אומר את זה בעצמו, בטעות פרוידיאנית שחושפת הכל -
It's gonna take some time to restore Chaos…. I mean Order…."
youtube.com

בקיצור, פקח עיניים. לא כל מה שנראה יפה הוא יפה באמת.
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית את מזהה סדר שאינו קיים
  ירון זכאי 1   4/05/15 16:01
מה שאני תיארתי היה מהלכי חתרנות בתוך ישראל. כמובן רק חלקם. מחוץ לישראל החברה הערבית, או המוסלמית, או השיעית, או הסונית... הן שונות לחלוטין. מי שפועל שם פועל על מטרות אחרות, ועל רעיונות אחרים, וגם בטיים ליין שונה, כי מידת החורבן(השלב אליו הגיעו בכול תחום חתרנות) שונה לחלוטין. אז לא קימת פה תוכנית אב של איזה כוח עליון שכול מני טמבלים אוהבים לצייר כ-אילומינאטי וכדומה. חתרנות נעשית על ידי גורמי מודיעין או ארגונים בתקציב ששואף להגיע לתוצאות מסוימות...
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
12
מינצברג, וילי מינצברג.
  אהוד פרלסמן   4/05/15 01:29
אני לא יודע אם קראת את הספר הנהדר שכתב אמנון לורד על אורי אבנרי, ואולי אתה אפילו כל כך חכם ששמעת על המינצברג הזה עוד קודם. אבל אם לא, אז אני חושב שאתה מאוד תהנה אם תקרא את הספר, שנקרא "רצח בין ידידים". אני ממש התפעמתי ממנו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
13
מעניין שהשיטה הזו חוזרת כיום
  יוס ואחיו   12/04/18 05:01
דרך פייסבוק ועוד. העונה האחרונה של הסידרה 'הומלאנד' (שכנראה תהיה האחרונה ועל כן השתפרה) מדגימה באופן יפה איך סוכן רוסי אחד הצליח להרים מערכת שתביא להדחת נשיא מכהן...
כתוב תגובה ל- יוס ואחיו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il