|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 232/55, היועץ המשפטי נגד מלכיאל גרינוולד. השופטים שמעון אגרנט, יצחק אולשן, שניאור זלמן חשין, דוד גויטיין ומשה זילברג. 17 בינואר 1958
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ה"אלטלנה" - האמת
מאת: חנה אייזנמן  |  08/07/2005
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שרוליק, תוציא מהמחסן את התותח הקדוש
  א.ג   9/07/05 00:06
אתה ישן ?
כתוב תגובה ל- א.ג
הוא עסוק , מתקלח במים מסובסדים
  ס. ארבל   9/07/05 02:10
כתוב תגובה ל- ס. ארבל
בוקר טוב אליהו
  א-ישראל   9/07/05 08:46
התעוררתי ומצאתי שבגין הכריז על הקמת המדינה בה" באייר, גם קראתי שבן-גוריון זרק אבנים על הכנסת, לפלמח היו חולצות חומות, ויצחק יזרניצקי ירה בכדורי גומי בחולות..כן גם כתוב שחברי ביתר הקימו ישובים בנגב לפני קום המדינה ,ואת הקרבות בדרך לירושלים ניהלה חטיבת הלח"י. ועדיין לא סיימתי לקרוא כשיהיו לי עוד חדשות אשוב אליך...
כתוב תגובה ל- א-ישראל
חולצות חומות ואבנים על הכנסת
  פנחס   9/07/05 10:02
החולצות החומות היו בצבע אדמת הארץ וסימלו את אהבת הארץ, והסמול בעל השנאה הפתלוגית לכל מי שהוא לא סמול, לימין לדתיים לחרדים לתנועות האזרחיות השווה אותם לחולצות החומות של מוסיליני. אני מבין מדבריך שהיות ואנשי מוסיליני היו בעלי חולצות חומות אז לשום אדם כבר אסור ללבוש חולצה חומה.
ואשר לאבנים על הכנסת הרי אלה הצילו את כבודנוץ רק עם ללא רגשות כל שהם ללא כל רגש לאומי וללא כל רגש של כאב ופלצות על אשר עשו לו,לא היו קמים אנשים בקרבו וזורקים אבנים על הכנסת כתגובה להסכם השילומים שדרך אגב היה כולה רק 800 מיליון דולר תמורת קבלתה של גרמניה למשפחת העמים.
כתוב תגובה ל- פנחס
למומחה לצבעים
  א-ישראל   9/07/05 10:41
איזה צרוף מקרים נדיר, גם חום וגם הפשיזם האיטלקי וגם הלח"י, כל הכבוד פנחס העובדות לא יבלבלו אותך.
כתוב תגובה ל- א-ישראל
אין לך מה לעשות? לענות לבוקהל'ה
  ש.ל.ג   9/07/05 11:03
ברצינות?
חוץ מזה, לא כדאי להפריע לו עכשיו.
הוא צריך לארוז. תושבי מסכה עוד מעט חוזרים לכפרם.
לגבי הצבע החום, בוקהלה מכיר אותו טוב מאד. זה צבע התחתונים שלו.
כתוב תגובה ל- ש.ל.ג
הצשך
  משלים   10/07/05 11:02
ובן-גוריון ופרס לעגו לד"ר בדר
שהקים את מפעלי ים המלח.

ואשכול נשא נאום חוצב להבות נגד הקמת
הכור האטומי

ובזמן שלטון הימין הוקמו עשרות מפעלים
בעירות הפיתוח שנסגרו בתקופה הקצרה
בה שלט השמאל מאז 1977.

ואיש שלום עכשיו רצח את אמיל גרינצוויג.

וחבר קיבוץ מצפון הארץ ביצע את הטבח
בצומת הורדים.

שלא להזכיר את זה מנהיג ותיק של מר"ץ
שקצר במערת המכפלה.

ומה תגיד על אותו שפל מהשמאל הקיצוני
ששתק בעת פירוק המטען?

וכמובן איך אפשר לשכוח את תרומת מנהיגי
הימין לאספקת הנשק מצרפת שאף מדינה לא
העזה לחמש את צה"ל.

ומה תאמר על זה שהפלמ"ח לא פורק כי
בן-גוריון רצה להקים צבא מיליציה פרטי.

וכמובן לא נשכח את האהבה הגדולה בין
אוהדי מוסוליני מהלח"י שכה עזרה
בהקמת מדינת ישראל.

אוי שכחנו את זריקת האבנים על הכנסת
בעת הדיון על השילומים מגרמניה,המשטרה
פיזרה את אוהדי מפא"י המתפרעים בכח.

וכמובן הבוז לקיבוצים שתרמו "רק" 10
אחוז מחללי צהל בעוד משקלם באוכליסיה
3 אחוז בלבד.

אכן מדינת ישראל קמה למרות בן-גוריון
והאבות המייסדים היא קמה בזכות לובשי
החולצות החומות שדהרו על אופנעים
ברחובות ת"א ואלה שבאו וירשו אותם
ישבו על המרפסת בכיכר ציון והניפו ידים
לקהל המריע.
כתוב תגובה ל- משלים
2
פרופוגנדה וסילוף עובדות צדקני ועלוב
  יהודה דרורי   9/07/05 00:15
אם המאמר היה רציני הייתי משיב נקודה לנקודה אבל אוסף כזה של סילופים,הזיות ושקרים (!!)מבטל כל צורך בתגובה עניינית. חבל שבכלל נותנים במה לרמה נמוכה כל-כך.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
אילו היית רציני היית משיב ולא מתחבא
  רפאל נאה   9/07/05 00:45
מאחורי תגובה כזו.
ספר לנו קצת על הגדר דרורי, על תוכניותיך ההזויות לפתרון כולל, על עברך המפואר.
קשיש זקן ונרגן.
כתוב תגובה ל- רפאל נאה
אז מה ? הגדר מפריעה לך ו..למחבלים
  מענה לרפאל נאה   10/07/05 10:48
ולפחות לי יש פתרון למצב מה שהשכל שלך לא קולט ולא יכול למצוא פתרון
כתוב תגובה ל- מענה לרפאל נאה
כמה מגוחך
  רפאל נאה   10/07/05 17:07
הגדר לא תרמה כלום.כי איןגדר. השקט היחסי הוא בגלל פעולה של השב"כ וצה"ל בתוך הערים הערביות ובגלל המחסומים.
כשתהיה גדר אמיתית - יעופו קסאמים כמו בעזה.
לגבי פתרון - כמה נאיבי. בעיה למצוא פתרון? יש מיליון. החוכמה למצוא פתרון שיהיה טוב לנו וכולם יסכימו עליו. וזה לא יקרה בדורנו.
כתוב תגובה ל- רפאל נאה
יהודה, אני לא מעט מתפלא עליך
  נחום שחף   9/07/05 01:33
כתוב תגובה ל- נחום שחף
חסר לך אבסורדים במאמר ?
  מדרורי לשחף   9/07/05 13:28
שחף נא ראה את הציטוט דלהלן מהמאמר הזה:"והרי זה מגוחך! ה"הגנה" לא נטלה כמעט חלק במלחמת העצמאות ואף חיבלה במלחמתו של האצ"ל לגירוש השלטון הזר מן הארץ!.."--אם תוכיח לי שזה רציני אז אענה לכל נקודה.ביניים היא זו שמגוכחת
כתוב תגובה ל- מדרורי לשחף
התשובה מאד פשוטה
  ש.ל.ג   9/07/05 20:56
את העצמאות לא קיבלנו במלחמה בערבים אלא במלחמה בבריטים. השלטון הזר הוא שלטון המנדט ולא שלטון ערבי שמעולם לא היה כאן.
המלחמה בערבים נועדה לבסס את העצמאות שלנו.
לא חסרים מאמרים ומחקרים שמראים בוודאות שלאצ"ל והלח"י היה חלק מכריע במלחמה זו ובהחלטה של הבריטים לעזוב.
כתוב תגובה ל- ש.ל.ג
כוונתך למאמרים של אנשי אצ"ל ולח"י ?
  מענה ל-ש.ל.ג   9/07/05 22:20
כתוב תגובה ל- מענה ל-ש.ל.ג
אם זלמן שזר היה באצ"ל אז כן
  ש.ל.ג   9/07/05 23:05
עיין בספר: מאבק מרד מרי המדיניות הבריטית והציונית והמאבק עם בריטניה 1941-1948, אסופת מאמרים
בהוצאת מרכז זלמן שז"ר לתולדות ישראל.
המאמרים ראו אור לראשונה ב:
החברה ההיסטורית הישראלית
יד יצחק בן צבי
המכון לחקר הציונות ע"י חיים ויצמן.
אין ספק שכל האישים המוזכרים כאן הם יוצאי אצ"ל ולח"י.
כתוב תגובה ל- ש.ל.ג
מענה למענה
  א.ג   9/07/05 23:20
בארכיוני הממשלה הבריטית מ- 48 שנפתחו לפני מספר שנים (לאחר 50 שנה) מתברר כי השיקול העיקרי של הממשלה הבריטית לעזוב את הארץ אז היו פעולות אצ"ל ולח"י נגדם.
כתוב תגובה ל- א.ג
אשרי המאמין. לא היתה שם דעה אחת
  מענה למענה למענה   11/07/05 01:37
כתוב תגובה ל- מענה למענה למענה
נכון שכחנו. אתה היית שם והתנגדת
  ש.ל.ג   11/07/05 10:25
לסיום המנדט. האצ"ל והלח"י ממש לא עשו עליך רושם.
אתה גם בדיוק היית חולה כשבפלמ"ח היתה התמרמרות על כך שהם לא עושים כלום מול הבריטים.
איזה שטוף מח בולשביקי.
כתוב תגובה ל- ש.ל.ג
מקור נוסף-של אנשי אצ"ל כמובן
  ש.ל.ג   10/07/05 00:09
המאבק על א"י, שמואל דותן בהוצאת משרד הביטחון - סניף ידוע של אצ"ל ולח"י.
אני חושב שזה מספיק להפעם. יקח לך שנים לקרוא את החומר הזה
כתוב תגובה ל- ש.ל.ג
חייתי את התקופה.לא צריך אינטרפטציות
  מענה ל-ש.ל.ג   10/07/05 10:49
כתוב תגובה ל- מענה ל-ש.ל.ג
זאת בדיוק הטעות שלך.
  ש.ל.ג   10/07/05 16:42
אתה לא בריטי ולא היית בין מקבלי ההחלטות, לא נכחת באף ישיבה של המנדט או ממשלת בריטניה ולכן זה שחיית את התקופה לא אומר כלום.
היו עוד הרבה "שחיו את התקופה".
המשפט הזה שלך פשוט מלמד על בורות וחוסר הבנה של מחקרים היסטוריים.
ניסית להתחכם בשאלה שלך ויצאת דביל
כתוב תגובה ל- ש.ל.ג
You have got a point here
  AMR   10/07/05 03:48
כתוב תגובה ל- AMR
בנקודה זאת אני מסכים אתך
  נחום שחף   10/07/05 06:01
אבל מה עם כל השאר?
ויש להפריד בין היוצא מהכלל והכלל.
טעות אחת לא הופכת את כל המאמר לפסול
כתוב תגובה ל- נחום שחף
נחום, עם מה אתה מסכים?
  בועז מושקוביץ   10/07/05 09:20
הכותבת מכנה במילים "מלחמת העצמאות" אך ורק את המלחמה נגד הבריטים - במלחמה הזו "הגנה" כמעט ולא נטלה חלק. את מה שהיה לאחר מכן היא מכנה "מלחמת הג'יהאד הערבי הראשונה נגד ישראל" - במלחמה הזו "הגנה" נטלה חלק, על זה אין וויכוח.
אני חושב, שהיא דווקא מדייקת יותר מההיסטוריונים העושים ערמה אחת משתי המלחמות האלה.
אנחנו חייבים להתייחס לכתוב במאמר על-פי המינוח, שהכותבת משתמשת בו, הלא כן?

(יהודה דרורי כמובן, לא חייב לעשות את זה, אבל זה כבר סיפור אחר...)
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
Ben Gurion also hated the Orthodox
  Echad Haam   10/07/05 09:53
Ben Gurion also hated the Orthodox solders

He refused to re -concur Gush Etzion because the fighters of the Gush who defends Jerusalem were Orthodox and this was against the thesis of the Haganah that only non Orthodox supposed to be heroes in the war of independence. He also initially refused to give Ot Hkomemiot to the fighters of Gush Etzion during the war of independence.
כתוב תגובה ל- Echad Haam
3
?If true-why no discussion about
  AMR   9/07/05 00:46
כתוב תגובה ל- AMR
4
Shocking and terrible
  AMR   9/07/05 00:48
כתוב תגובה ל- AMR
5
The SMALL never learn nor forget
  AMR   9/07/05 00:55
כתוב תגובה ל- AMR
6
why the jews hate each other????
  solomon   9/07/05 03:21
כתוב תגובה ל- solomon
7
מאמר מופת חשוב ביותר. מדינה ב-1944
  מיכאל שרון   9/07/05 05:54
אכן, נעשה ונעשים סילופים היסטוריים על-ידי הזרם השמאלי בציונות. חשובים ביותר דבריך, בציטוט ההיסטוריון סידני ציון, כי מלחמת השחרור למעשה, היא מלחמתם של אצ"ל ולח"י לשחרור הישוב או המדינה, מהכובש הזר. ולמה אני אומר מדינה? אבי למשל, דור 5 בארץ, סיפר לי, כי בשנות ה-40 היה "הישוב" מדינה לכל דבר, עם מוסדותיו העצמאיים, עיתוניו, וכל שאר הדברים העושים מדינה. כשגאנה או דרא"פ היו כבושות על-ידי האנגלים, האם לא היו אלה מדינות? האם אלג'יר שלוחמי המחתרת שלה נילחמו בכיבוש הצרפתי, לא היתה בתחילת שנות ה-50 מדינה? ומה עם הודו סין (ויטנאם) שהו צי מין ואירגון הגרילה שלו לחם לחירותה תחת הכיבוש הצרפתי?

ואכן, נכון הוא ביותר, שהשם "מלחמת השחרור", הינו טעות או סילוף מגמתי. זוהי למעשה, כדברי סידני ציון, מלחמתה הראשונה של המדינה כנגד הג'יהד המוסלמי, וכנגד פלישת מדינות ערב, ממש כשם שצרפת לאחר המהפכה הצרפתית, נילחמה כנגד פלישת מדינות אירופיות שכנות לשטחה.

עבודתך זאת היא עבודת מופת, עבודה מהחשובות שהופיעו לאחרונה בישראל בנושא של היסטוריה עכשוית, והגבה לארועים היסטוריים, חלקם קשים, בזמן אמת, זמן התהוותם.

תודה, בהוקרה אין קץ,

מיכאל שרון
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
8
גיבוב של שקרים.
  גדעון   9/07/05 07:42
השיטה נמשכת.
מנצלים את הזכרון הקצר והסתלקותו של דור המדבר, כדי לייצר היסטוריה מחודשת.
"הפורשים", כך הם נקראו.
הם היו מיעוט קטן שפרש מהיישוב המאורגן,
חיבלו בהתנהלותו וניסו להקים צבא פרטי.
הנשק באלטלנה נועד למטרה הזו.
אף שקר חדש, לא ישנה את העובדות הישנות.
אנחנו היינו כאן באותם הימים, אנחנו יודעים ממקור ראשון.
בעוד חמישים שנה יקום מי ויכתוב שאת תושבי חבל ימית גרש הפלמח, שאת בתיהם הרס השמאל
שאת כל סיני מסר בן-גוריון וכך כמובן מאליו, גם את גוש קטיף.
די לשקרים. אי אפשר יותר לטהר את השרץ.
כתוב תגובה ל- גדעון
כן אנחנו היינו ואנחנו זוכרים
  פנחס   9/07/05 09:24
סיפר לי אבי כיצד דבר בגין ברדיו וכמעט בכה על הלינצ'ים והרדיפות שעושה ההגנה ב"פורשים", שם שאותו המציא הסמול על-מנת להשמיץ את אלו שלחמו לחירות ישראל, ואמר מלחמת אחים לעולם לא, אנחנו לא נגיב. ושבלעדיהם בן-גוריון לא היה מכריז בכלל על עצמאות ישראל ב1948. בגין איים עליו שאם הוא בן-גוריון לא יכריז על מדינה יהודית עם תום המנדט אז הוא בגין יכריז עליה.
בן-גוריון פקד לזרוק את "הפורשים" ובני משפחותיהם ממקומות העבודה שלהם ואת ילדיהם מבתי הספר.
רק היום מתרעיין עבאדי יצרן הבייגליים בעתון, ומספר איך בשנות ה50 כבן למשפחה חברה באצ"ל הוא לא יכול היה להשיג עבודה.
כתוב תגובה ל- פנחס
לבדיחת השבוע
  א-ישראל   9/07/05 10:47
את הבדיחה שבגין "איים" על בן-גוריון שיכריז מדינה וכו.. קראת בטח בספר הבדיחות של דרוינוב, באמת בדיחה מוצלחת.
כתוב תגובה ל- א-ישראל
בוקהל'ה,אתה אמרת שבן-גוריון סהרורי
  ש.ל.ג   9/07/05 11:18
זה מה שכתבת לגבי הסזון:
ד"ר נכבד, אנא ציין מי בדיוק הוסגר מהאצל והוצא להורג. אם הזכרת סזון אולי לא "ידעת" על הסזון הקטן בו הסגירו אנשי האצל את אנשי הלח"י לבריטים,שכחת"?
ואולי גם שכחת כי קיצונים אנשי הלחי קשרו קשרים עם הפשיסטים של מוסוליני, סהרורים היו בשמאל וסהרורים היו בימין.רק ההזכרון שלך הוא מאד מאד סלקטיבי."
מי אלו הסהרורים משמאל שנהלו את הסזון ואת אלטלנה? - בן-גוריון וכל ההנהגה שלו.
אז מי בדיחת השבוע בוקהל'ה?
כתוב תגובה ל- ש.ל.ג
רש"י מסמיק
  א-ושראל   9/07/05 12:22
רש"י מסמיק בקברו כשהוא רואה גאון כמוך הופך להיות פרשן
כתוב תגובה ל- א-ושראל
פרפר ברשת בוקהל'ה-הדברים ברורים
  ש.ל.ג   9/07/05 12:47
אולי תסביר לנו לאילו סהרורים בשמאל התכוונת בנושא הסזון ואלטלנה בוקהל'ה?
תנסה קודם להחליף תחתונים. אולי זה יעזור
כתוב תגובה ל- ש.ל.ג
שרוליק, גבלס היה מסמיק מבושה
  א.ג   9/07/05 13:10
כאשר אתה מדי פעם זורק את ההפלצה שלך על קשר רביזיוניסטי של הימין בארץ עם המפלגה הפשיסטית .

1. במטרה להוציא את הבריטים מארץ ישראל ניסה (ולא יצא מזה כלום) לח"י ב - 1940, לבוא במגע עם איטליה הפשיסטית וגרמניה הנאצית במטרה למצוא בעל ברית נגד הבריטים, שיאפשר את הקמתה של המדינה העברית בגבולותיה ההיסטוריים.

2. היה זה יאיר שטרן בעל האורינטאציה האיטלקית, אבל היו לו הרבה מתנגדים, בכל מקרה לא יצא מזה כלום ולכן לא היה שום קשר פעיל כפי שאתה כותב ברשעות.

3. יש לזכור שטרם חבירתו של מוסוליני לנאצים, היו לו הרבה מעריצים גם בקרב יהדות איטליה שאף נרשמו למפלגתו, עד שמוסוליני חטף שגעון גדלות וחבר לנאצים ונקט באנטישמיות. למעשה מוסוליני הקטן והעלוב, התעלל בנתיניו תוך ניסיון לחקות את הבולשביזם הרוסי.

4. לעומת זאת כל השמאל הישראלי (בניהם גם אתה הבולשביסט ממושב בשרון) סגד לאליליו המשופמים הקרחים והבולשביסטים שישבו בקרמלין ובתחילת שנות המדינה, אף ריגלו לטובתם. אותו בולשביזם רוסי רצחני לו סגדתם עשרות שנים ושתמונות רודניו התנוססו בגאווה בחדרי האוכל שלכם .

5. אלה היו אליליכם אלה מהקיסרות הסובייטית, שהיו רוצחי מיליונים מקצועיים ואף חברו לנאצים בהסכם ריבנטרופ מולוטוב, תוך כריתת ברית עם הנאצים לקבלת חלקים מפולין והמדינות הבלטיות ונושאים גם באחריות לפריצת מלחמת העולם השנייה,
כתוב תגובה ל- א.ג
לבעל ההסברים
  א-שרוליק   9/07/05 14:01
או שאתה צודק או שאתה מסביר
כתוב תגובה ל- א-שרוליק
לגביך אין שאלה.אתה מסביר
  ש.ל.ג   9/07/05 14:30
או יותר נכון - מתרץ תרוצים עלובים של בולשביק שטוף מח.
תחתונים החלפת כבר? אתה הרי לא רוצה להתפס עם פריט לבוש חום.
כתוב תגובה ל- ש.ל.ג
רגע, בן-גוריון באמת מסר את כל סיני
  מיכאל שרון   9/07/05 09:30
מסר את כל סיני, לאחר שכבשנו אותו במבצע סיני, 1956. ב-1957 פינה בן-גוריון את סיני.
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
ב-48 בן-גוריון פינה את אל עריש
  ש.ל.ג   9/07/05 11:35
כתוב תגובה ל- ש.ל.ג
לצמד ההיסטוריונים...
  א-שרוליק   9/07/05 12:35
שלג ושרון, ב1948 בן-גוריון לא מסר את סיני -הוא נסוג מסיני צהל הגיע לאל עריש כדי לרדוף אחרי הצבא המצרי. וכשנגמרה המשימה ונגמר הכח נסוג לגבול.
גם ב1957 לא הייתה כוונה להחזיק בסיני אלא להשמיד את הצבא המצרי,וכשכל המעצמות לחצו מסר בן-גוריון את סיני ל א ו" ם.
לעומתם מי שמסר את סיני לאחר שהתנחלנו והשתקענו בה והוצאנו את אוצרותיה היה מנחם בגין הזכור לטוב, אלא שאת מי באמת מסר את סיני שכחו צמד ההיסטוריונים הליצנים. כי אין טוב מחצי האמת
כתוב תגובה ל- א-שרוליק
כמו שאמרת-רש"י מסמיק אבל לא רק הוא
  ש.ל.ג   9/07/05 12:49
כמה מצחיק לקרוא את ההתפתלויות שלך.
אתה לא מבין כמה שאתה מגוחך.
לוחצים על כפתור והזבל יוצא.
כתוב תגובה ל- ש.ל.ג
שרוליק, מה דעתך על הסיפור הזה ?
  א.ג   9/07/05 13:20
על אחד מגיבורי פרשת אלטלנה ?

במסיבת יום העצמאות שנערכה בשגרירות ישראל בוושינגטון, נתבקש כל אחד מהנוכחים לתאר חוויה אישית שנחרתה בזיכרונו מיום הקמת המדינה.

כל אחד מהנוכחים תיאר בתורו את החוויה העיקרית הזכורה לו מאותו יום, עד שהגיע תורו של השגריר יצחק רבין עצמו. להפתעת הנוכחים בחר השגריר לתאר אירוע שהתחולל בתאריך מאוחר יותר על חוף ימה של תל-אביב. "דפקתי אותם (כלומר יריתי בהם) על הספינה, ודפקתי אותם שוחים אל החוף". זהו האירוע "החגיגי" וזו הלשון בה בחר יצחק רבין, שגריר ישראל בוושינגטון באותם ימים לתאר באוזני הנוכחים הנבוכים, כיצד ירה באחיו, רובם ניצולי שואה, אשר ביקשו להתגייס למערכה נגד האויב הערבי, ומצאו עצמם נטבחים בידי יהודים שהכריזו עליהם מלחמת אחים.

כתוב תגובה ל- א.ג
גם הורינו חיו אז...
  אחת שאיכפת לה....   9/07/05 12:18
ולהורינו גרסאות שונות וממה שאתה רוצה ואוהב אולי לחשוב כפי שכתוב במאמר...
אני בטוחה שקיימות עדויות חיות רבות שיוכלו לאשר את הכתבה...
לא נעים להכפיש שמו של מת... אך היה ברור וידוע כמה בן-גוריון לא בדיוק אהב את האצ"ל והלח"י...
ועד היום אפשר לראות את השרידים שהוא הנחיל בארגון שלו... ראה השמאל שודאי אתה נמנה בתוכם...
הייתי מציעה לך ולרבים שכמותך ליישר הידורים עם העבר... ואולי אפילו עם מצפונכם שספק אם הוא קיים...
אנו הדור שאחרי איננו טפשים... אנו בני ה-50 כבר למדנו ועדיין למדים על אך שפעלו ועדיין פועלים אותם "מנהיגים" שאתה מאוד גאה בהם...
לא אומר שהם לגמרי היו גרועים.. חלילה לי.. אך ברור שלא היו ישרים בגישתם... וכמו תמיד גם עכשיו אפשר לראות מה הם מוכנים לעשות רק על-מנת לשלוט...
תודה לאל שהמצב השתנה וכנראה ישאר כך עוד שנים רבות...
אך לדעתי ההיסטוריה כפי שכבר כתבתי חייבת להיות מלומדת כשרק האמת כתובה...
ואני בטוחה בלי צל של ספק שקיימים היסטוריונים שיוכלו לחקור את האמת...
אז אולי שווה שנניח להם לעסוק במלאכה ושהתוצאות יסופרו וילמדו בבתי הספר...
ולך שתהיה שבת שלום ומבורכת...
כתוב תגובה ל- אחת שאיכפת לה....
ל"גדעון" ולשכמותו
  צבי טל   9/07/05 13:01
אני הייתי בחוף הים כשהאלוהים שלך
הסוציופאט יצחק רבין זלד"ע נתן את הפקודה "לירות בכל מי שבמים, חיים או פגועים!", זאת לאחר ש"התותח הקדוש" פוצץ את אלטלנה כשבה נשק ותחמושת חיוניים ויהודים שרידי יהדות אירופה המנוולת. אבל כמה חודשים לאחר שהפושע נירצח (וכלל לא בטוח שלא באשמת השב"כ) הנבל אמר מול האומה שהיה חוזר על מעשהו.
אז מי בעיניך אמין יותר. מי שלא הועמד לדין בגין 'פשע נגד האנושות' או לדוגמא איש השמאל דר' מאיר פעיל שגם הוא בפרהסיה (ב t.v) ביקש סליחה מבגין או יצורים עלובים כמו הסמולקים כיום שממשיכים לשקר למרות גסיסתם במדמנת השקרים שלהם?
כתוב תגובה ל- צבי טל
צבי טל - אני מצדיעה לך...
  אחת שאיכפת לה....   9/07/05 13:37
כתוב תגובה ל- אחת שאיכפת לה....
גם אני מצדיע לך
  אחד שאיכפת לו   10/07/05 01:25
כתוב תגובה ל- אחד שאיכפת לו
אישור מול פסילה
  מוריד את הכובע   10/07/05 14:22
"הסוציופאט יצחק רבין זלד"ע"
"הפושע שנרצח"
משפטים כאלה נגד ראש ממשלה שנרצח מקבלים
הכשר באתר זה,לא להאמין.
לעומת זאת הבעת תמיהה על סדר דברים
הזוי כפי שמצוטט הכותב טל נפסל לפירסום
אנסה שוב:
ציטוט"אבל כמה חודשים לאחר שהפושע נירצח
{וכלל לא בטוח שלא באשמת השב"כ}הנבל אמר
מול האומה שהיה חוזר על מעשהו"סוף ציטוט

אכן צבי טל מוכיח את תיאורית הקשר,ראש
הממשלה יצחק רבין הי"ד נשא דברים מול
האומה לאחר הירצחו.
סוציופאט,אמרנו כבר?
כתוב תגובה ל- מוריד את הכובע
9
ערלי לב
  משה, עורך-דין   9/07/05 08:02
חנה אייזנמן היקרה, למי את כותבת?. אין לך עניין עם אנשים המעוניינים ללמוד את האמת בכל מחיר, ויהי מה, גם אם בכך תנותצנה "אמיתות" כוזבות שהוריהם שיקעו במוחותיהם.

בעם שלנו יש שני חלקים, שניהם טובים אך שונים בתכלית השינוי זה מזה בגישתם לשלטון: צד א' מוכן לוותר על השלטון, אם יהא זה המוצא היחיד למניעתם של מלחמת אחים ושפך-דם הדדי. ואילו צד ב' מוכן להיאבק עד טיפת הדם האחרונה של צד א', שאותו הוא מציג תמיד - גם לאחר עשרות שנות היסטוריה שהוכיחו ההיפך - כזומם למרוד, לשלוט בכוח וכדומה.

וצרתנו היא, שהשליט כעת נמנה לכאורה עם צד א', אך צמח בצד ב' ותמיד היה שם, בעמקי נפשו - לצד העובדה הברורה, שהאינטרס היחיד הנחשב בעיניו באמת הוא האינטרס שלו-עצמו.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
10
בשולי הדברים
  פנחס   9/07/05 10:12
מפעם לפעם מתראיינים פלמחניקים לשעבר ברדיו והם מתוודים על השנאה המטורפת אל "הפורשים" על פיה הם חונכו.
פלמחניקית אחת התראיינה לפני זמן מה בליל שבת בתוכניתו של מושיק טימור וספרה שהם קבלו הוראה לירות לתוך קהל אזרחים שנקבצו על שפת ימה של תל אביב להביע תמיכה באצ"ל בזמן אלטלנה והם סרבו לפקודה.
כתוב תגובה ל- פנחס
אבל אתה מאוד רוצה
  חושף חארטות   9/07/05 11:27
שאבו-מאזן ינקוט ביד קשה
ב"לא ממושמעים" שלו?!?!? צבוע.
כתוב תגובה ל- חושף חארטות
אתה לא חושף חארטות.אתה החרטא עצמה
  ש.ל.ג   9/07/05 17:51
תן לנו הסבר מלומד ומנומק שבו תסביר לנו את הדמיון בירי אל קהל אזרחי ואפילו לוחמים חסרי אונים במים מול פירוק כנופיות רוצחים מנשקן?
כתוב תגובה ל- ש.ל.ג
11
חבל שבן-גוריון לא השלים את המלאכה
  שמעון אשל   9/07/05 10:20
כתוב תגובה ל- שמעון אשל
Creatures like you -our disaster
  AMR   9/07/05 10:55
כתוב תגובה ל- AMR
בולשביק
  סטלין   9/07/05 12:03
לא מספיק שירו על אנשים במים(פשע מלחמה בפני עצמו) , כותב התגובה מצר על שלא עשו שפטים במתנגדיו הפוליטיים.
אכן בולשביק כהלכה , עם רוממות הדמוקרטיה בגרונו ומפתחות הגולאג בידו.
כתוב תגובה ל- סטלין
רפה מוח שכמותך...
  אחת שאיכפת לה...   9/07/05 12:09
כתוב תגובה ל- אחת שאיכפת לה...
12
חומר חיוני ....
  אחת שאיכפת לה....   9/07/05 12:08
הגיע הזמן להכניס לספרי ההיסטוריה של בתי הספר את החומר הזה.... שידעו בדיוק מי היו "גדולי המדינה"...
אני מאמינה שזה רק פסיק קטן מהעדויות הרבות הקיימות....
חשוב גם יהיה לציין מי היו חבריה ולוחמי האצ"ל ... וכנ"ל לגבי לח"י....
כמה כבר כתבו לגביהם בספרי ההיסטוריה הנלמדים - מסופקתני אם יש משהו מנושא...
אני מצפה משרת החינוך לפעול לטובת הנושא למען האמת שתוגד ותונצח....

כתוב תגובה ל- אחת שאיכפת לה....
אל תצפי לכלום משרת החינוך הנוכחית
  חכם מימון   9/07/05 12:21
כתוב תגובה ל- חכם מימון
ועל הרצל אתם כבר יודעים?
  יהודי כואב   10/07/05 12:15
למה שילמדו על בן-גוריון וחבריו,
כשעל הרצל לא למלמדים מי הוא היה
ומה הוא באמת רצה, ודברים
מתוך הספר שלו שהוא חתום עליו,
לא מתוך עדויות וסיפורים.

לדוגמא זה שהרצל רצה לקחת
את כולנו, היהודים, לוותיקן,
וששם כולנו נתנצר, וככה
תגמר הבעיה היהודית.

את זה כן מלמדים ?
הוזה המדינה ?
כתוב תגובה ל- יהודי כואב
13
רמזו לי שבן-גוריון בגמטריה = עראפת
  סלע   9/07/05 14:10
במעשיהם היו די דומים כפי שזה נראה כיום
כתוב תגובה ל- סלע
14
שנאת הכהניסטים לבגין היתה גדולה ..
  יגאל,כהן   9/07/05 16:59
גדולה משנאת הבולשביקים.
הם לא שיקצו את בגין ואת שרון, כפי שאתה משקצים אותם.
כתוב תגובה ל- יגאל,כהן
15
טובת המפלגה קודמת לטובת האומה
  תחשבו על זה   9/07/05 21:08
בהקשר של אוסלו
כתוב תגובה ל- תחשבו על זה
16
הבהרה
  חנה אייזנמן   9/07/05 21:29
לא היה במאמר זה שום רמז תמיכה לבגין. הוא לא היה הנושא לכן לא התייחסתי לדרכו.
לדעתי, בין היה אחד האסונות שקרו לעם היהודי. הוא קבע את הכלל, שפרעות שעושה השמאל ביהודים אינם מלחמת אחים. אך כשהיהודים מגינים על עצמם, זו כבר מלחמת אחים.
בגין פשע, כאשר הכיר ב"זכויות הלגיטימיות" של ה"עם הערבי הפלשתיני", וכעמלק, בשעתו, הראה את הדרך למתן פרס לתוקפן, בצורת "שטחים תמורת שלום". ההוכחה לכך שמעשהו היה מעשה של מלכתחילה היא העובדה שלקח עמו, כסיוע מוראלי, את עייזר ויצמן ואת גיסו, משה דיין, מי שהוריד את דגל ישראל מהר הבית והציע אותו למיקוח, ולא, למשל, את שמואל כץ ואת ישראל אלדד. הוא הלך לקנוסה. כיהודון מובס והיה אבי אבות הסכמי הכניעה, הנסיגה וגירוש יהודים, כשמוציא לפועל הוא הדבר הזה, המכונה - אריק שרון.
כתוב תגובה ל- חנה אייזנמן
תוספת: בגין בקנוסה
  משה, עורך-דין   10/07/05 06:52
חנה אייזנמן צודקת, כמובן, ורק שכחה לציין פרט המאיר את בגין באור הנכון.

לאחר שובו מוועידת קמפ דייוויד, אמר שמאז הכיר את זאב ז'בוטינסקי (שנפטר בשנת 1940), לא פגש מימיו אדם מרשים כנשיא ארה"ב, ג'ימי קרטר. כל המכיר את יחסו המאליל והפומבי של בגין לז'בוטינסקי - בין אם היה זה רגש הערצה אמיתי ובין אם היה תכסיס פוליטי - מבין עד כמה אמירתו זו על קרטר הוותה עדות לסגידה כנועה ולהשפלה עצמית כפופה. בקראי את דבריו הללו, ובידעי על איזה חמור-גרם נאמרו, הבנתי סופית שמנחם בגין הפך ממנהיג לאומי תקיף וגא, ומפוליטיקאי רב-תחבולות, לאסטרונאוט שחלליתו אבדה בחלל.

היה זה שנים מעטות לאחר שבגין, בליל נצחונו בבחירות 77, בתשובה לשאלת עיתונאים על מה יסכים לנהל מו"מ עם הערבים, והאם גם ירושלים תונח על שולחן הדיונים, השיב: "הכל פתוח למשא ומתן".

בו-ברגע החלטתי, כי מי שמבהיר מרצונו החופשי שגם אימו ואחותו מהוות נושא למו"מ עם השודדים-האנסים, לא יקבל עוד את קולי.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
טוב שגילית לנו
  משה אינסטלטור   10/07/05 10:48
עכשיו אנחנו יודעים שגם בגין היה בוגד..
כתוב תגובה ל- משה אינסטלטור
חוסן לאומי
  חסון   10/07/05 10:46
עם אחת כמוך אין צורך בויאגרה לזקיפות קומה לאומנית
כתוב תגובה ל- חסון
17
מלחי"ר I אינה מלחמת השיחרור
  מיכאל שרון   9/07/05 22:37
אכן, צודקת לחלוטין הכותבת. המלחמה הישראלית ערבית הראשונה (מלחי"ר I על משקל מלחה"מ I ) אינה כלל מלחמת השיחרור. השם הזה הוא הטעיית הציבור בישראל על-ידי בן-גוריון שרצה להציג עצמו כג'ורג' וושינגטון, ולמחוק הן את זכר מלחמת השחרור של האצ"ל והלח"י כנגד הכובש הזר, ואת ש"פ של ההגנה בראשות מובילים סטליניסטיים-בולשביקים עם אותו כובש, וכן את התנגדות ההגנה למלחמת השיחרור, תוך ביצוע הסיזון והנאצה שהדביק בן-גוריון למנהיגי המרי העברי כמו ללוחם מלחמת השחרור העברית ולוחם חירות ישראל מפקד האצ"ל מנחם בגין - "בגין זה היטלר".

בן-גוריון השאיל את השם "מלחמת השחרור" או "מלחמת העצמאות" כפלגיאריזם חקייני של "מלחמת העצמאות האמריקנית" על-מנת להשוות את עצמו לג'ורג' וושינגטון ולמחוק את זכר מלחמת השיחרור האמיתית ומנהיגיה. אלא שהדבר הוא הטעעית ענק שחצנית של הציבור בישראל: מלחמת העצמאות האמריקנית היתה מלחמה כנגד הכיבוש הבריטי של "הישוב" בצפון אמריקה בראשות ג'ורג' וושינגטון. זאת ממש כמו מלחמת המרי העברי כלפי הכובש הבריטי . על כן, מנהיגי המרי העברי, מנחם בגין ויאיר שטרן הם הדומים לג'ורג' וושינגטון וללוחמי שחרור אחרים, כגון נלסון מנדלה, בעוד בן-גוריון, שטבח בלוחמי המרי העברי מתוך ש"פ פעולה עם הכובש הזר, משול במידה מסויימת לקוויזלינג. השם הזה למלחי"ר (או "מלחמת הקוממיות") הוא הונאת ענק של הציבור: שחרור ממי? מהבריטים? אך הבריטים עזבו את א"י והעבירו את המנדט לאו"מ בעקבות המרי העברי, שהיה גם הקטליזטור ל"ליל הגשרים" ב-1946 כששהגנה נחלצה לבסוף מעט למרי. שחרור מהערבים? אך הערבים לא משלו בא"י. "שחרור" במובן הנאצי, של ג'נוסייד כלפי ערביי א"י? לשחרר את הארץ מערביי א"י כשם שהנאצים רצו לשחרר את אירופה מהיהודים? סבורני שאכן, שותפי "העבודה" הערבים, צריכים להיות מודעים לרמזי הגנוסייד כלפיהם מצד הזרם הסוציאליסטי-מרכזי בציונות שהעניק את הכינוי "שחרור" למלחמה הישראלית-ערבית הראשונה. והרי הישוב היה מדינה לכל דבר כבר ב-44, ולוחמי הבריגדה היהודית, נילחמו בנאצים באירופה עם דגל מגן הדוד, בבחינת, מלחמתה של המדינה העברית בנאצים (ראו גם רשימתי למטה)
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
Against al I believed, but TRUE
  AMR   10/07/05 03:53
כתוב תגובה ל- AMR
לקשקשן רב המלל
  גריבלדי   10/07/05 07:07
על-פי ההגדרות שלך רק האינטיפדה תזכה בתואר מלחמת השחרור.אתה היסטוריון קטן וקשקשן גדול
כתוב תגובה ל- גריבלדי
מדוע? נימוקים בבקשה.
  מיכאל שרון   10/07/05 10:34
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
מחשבה מעוותת
  גריבלדי   10/07/05 14:49
משום שקו המחשבה שלך הוא מעוות ואתה מסלף את ההיסטוריה ומתאים אותה לדעה פוליטית מה גם שבפוליטיקה אינך מבין.במה אתה חזק ? במלל ותשפוכת מלים .נכון שבגין ויאיר ושמיר לחמו לעצמאות ישראל ואיש לא גוזל את חלקם אבל מכאן ועד גנבת התארים מאחרים -הגזמת בפראות.
כתוב תגובה ל- גריבלדי
רפה מוח שכמותך...
  אחת שאיכפת לה...   10/07/05 10:39
כתוב תגובה ל- אחת שאיכפת לה...
18
you presume a lot
  truth seeker   10/07/05 00:48
I do not presume to know everything about Altlana, but I know enough to suspect the carnage could have been avoided and there is a lot of blame on Ben-Gurion and the government.

However, the way you ram your one-sided take down our throats totally pisses me off. You have made it into a black and white affair, and guess who is the evil and who the saint. You have a strong political agenda and that is legitimate of course. Just don’t try to pose as a scholar and pretend to present an objective narrative of History. You actually make it easier for the other side to dismiss you and not have to answer the uneasy facts.

כתוב תגובה ל- truth seeker
אמת יש רק אחת!
  חנה אייזנמן   10/07/05 06:22
ואותה חובה להבהיר! בשום ספר מספרי השמאל העוסקים בנושא אין הוכחה לתיזה שבגין התכוון למרוד (ואם כן, למה שלא יעשה זאת?) ואיש אינו מתכחש להסכמים שהיו בין אנשי בן-גוריון לאנשי האצ"ל. ודווקא היום כאשר רואים בעין את רדיפת ה"מתנחלים", אך ורק בגלל אהבתם לארץ ישראל, לא יקשה להאמין.
העובדה היא שבמשך שנים רבות רדפו מוסדות ה"ישוב" את האצ"ל, חטפו ועינו את אנשיו ומסרו אותם לבריטים.
עובדה שההסתדרות הציונית התאמצה כל העת להכשיל את פעולות הצלת יהודי האירופה בידי האצ"ל.
עובדה, שהסוכנות חילקה סרטיפיקטים רק לאנשיה, בעיצומה של שואה ואת השאר החזיקה במגירה.
עובדה שכל חבורת הפשע הזו עשתה סלקציה ביהודים המיועדים לעליה - מי יעלה ומי ימות.
כל אלה עובדות, שצריך היה להעלות מזמן אל פני השטח. יכולנו לחסוך בדמם של אלפי קרבנות שיתוף הפעולה הישראלי-ערבי, ולשמור לעצמנו את המעט מן המעט של ארצנו, שהותיר הג'יהאד הנאצי בידינו!
הדברים שהבאתי במאמרי הם אך קמצוץ מכל מעשי התועבה של המימסד השמאלני בישראל!
כתוב תגובה ל- חנה אייזנמן
שנאה דמיוון וחוסר ידע
  ברל   10/07/05 07:15
כשהשנאה דמיון וחוסר ידע חוברים יחדיו התוצאה היא המאמר שלך
כתוב תגובה ל- ברל
אתה מתכוון לשנאת חינם של השמאל נגד
  עם ישראל   10/07/05 10:16
The Bgidah of the Smollanim

The left wing (the smollanim Saharorim Kitzoniem) of Israel lost their leadership of the country at the six day war. The trend started when the leadership of the hitiashvut Htziunit moved from their hands to Ortodox pioneers. From this time they (the smollanim Saharorim Kitzoniem) became the worst enemy of Israel. They are like a snake without head. According to them, everything is Kosher to bring them back to power, even the destruction of Israel
כתוב תגובה ל- עם ישראל
את מטורפת
  לא פסיכיאטור   10/07/05 08:10
גם ללא בדיקה ניכר בך שהטרוף אוכל
כל תא במוחך ההזוי והקודח.
את לא אשמה,זה שנותן לך במה להפצת
דעות מטורפות כשלך,הוא ורק הוא אשם.
כתוב תגובה ל- לא פסיכיאטור
אתה הוא המטורף
  אני פסיכיאטור   10/07/05 10:33
כתוב תגובה ל- אני פסיכיאטור
Hana, you are correct
  Yehudi   10/07/05 10:26
כתוב תגובה ל- Yehudi
בקשה למידע נוסף
  ןרד   27/07/05 09:02
אנא צייני את המקורות לקביעותייך.
כל החומר הזה חדש לי מאוד ושונה מהמידע הרגיל שהכרתי עד היום, ואני מעונינת ללמוד אותו. נא העבירי מקורות לביסוס העובדות אותן העלית פה.
כתוב תגובה ל- ןרד
כן אנחנו היינו ואנחנו זוכרים
  פנחס   10/07/05 10:37
סיפר לי אבי כיצד דבר בגין ברדיו וכמעט בכה על הלינצ'ים והרדיפות שעושה ההגנה ב"פורשים", שם שאותו המציא הסמול על-מנת להשמיץ את אלו שלחמו לחירות ישראל, ואמר מלחמת אחים לעולם לא, אנחנו לא נגיב. ושבלעדיהם בן-גוריון לא היה מכריז בכלל על עצמאות ישראל ב1948. בגין איים עליו שאם הוא בן-גוריון לא יכריז על מדינה יהודית עם תום המנדט אז הוא בגין יכריז עליה.
בן-גוריון פקד לזרוק את "הפורשים" ובני משפחותיהם ממקומות העבודה שלהם ואת ילדיהם מבתי הספר.
רק היום מתרעיין עבאדי יצרן הבייגליים בעתון, ומספר איך בשנות ה50 כבן למשפחה חברה באצ"ל הוא לא יכול היה להשיג עבודה.

כתוב תגובה ל- פנחס
19
לחנה היקרה- יישר כח על הכתבה
  שרית   10/07/05 13:45
יש להזכיר גם שמי שנתן את ההוראה לירות על אנית אלטלנה היה רבין השיכור.
לא לשכוח.
כתוב תגובה ל- שרית
יותר גרוע
  סטלין   10/07/05 15:36
הוא התרברב בפני האמריקנים במעשיו בזמן כהונתו כשגריר שם והוסיף וסיפר לשומעיו ההמומים כי הורה "לדפוק את האנשים ששחו במים".
כתוב תגובה ל- סטלין
ישראל דרשה מאבו-מאזן להטביע
  טרוצקי   8/03/06 13:19
את האלטלנה שלו, ואילו היה אבו-מאזן מנהיג בעל כושר החלטה וראיית הנולד כבן-גוריון - לא היה היום חמאס ולא הייתה תפזורת אירגוני טרור שלאיש ברשות הפלשתינית כבר אין שליטה עליהם.

החלטתו ופולתו הנחושה של בן-גוריון, עם כל הכאב, מנעה מחלמת אחים.
כתוב תגובה ל- טרוצקי
שתית כוסית לפני שהגבת
  בכחוס   10/07/05 15:48
כתוב תגובה ל- בכחוס
20
יותר אמת מזה=אין!!!
  קורןנאוה טבריה   27/10/13 11:54
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
21
בעניין אלטלנה
  רותי איזיקוביץ   20/11/13 20:25
17. "צה"ל משקר עד היום לחייליו... גם בעניין אלטלנה.' רותי איזיקוביץ , 'מנהג הסמאל הבולשביקי (מכירה אותם, הייתי שם " תגובה 30 #, במאמר של דר' מילשטיין "התפתחו חילופי אש, הקרבות גובים קורבנות בנפש. מי שעצר את זה, זאת ההנהגה: בן-גוריון ובגין". "התפתחו" מן אללה... "קורבנות" לא מזוהים... בן גוריון עצר... ולמה שיקרו ? לא רק כי זה מנהג הסמאל הבולשביקי (מכירה אותם, הייתי שם), אלא בגלל מוסר ההשכל: צריך לציית לכל פקודה לקראת גירוש יהודים (אם זה מזכיר לכם משהו, זה על אחריותכם): "פרשת אלטלנה קבעה את הכלל התקדימי שבמאבק מסוג זה, על הציות לחוק הממלכתי לגבור על הנאמנות לערך המגזרי". וכך נעשתה מדינת ישראל ל"דמוקרטיה היחידה במזרח התיכון".
 רותי איזיקוביץ
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
22
ירי על אנשים השוחים
  בפקודת רבין   20/11/13 21:10
בפרק: יתברר כי צה"ל הגדיר את אצ"ל כאויב בפקודות מבצע רשמיות; יוצגו עדויות של עיתונאי ושני אנשי פלמ"ח על פשע מלחמה של אנשי הפלמ"ח: ירי על אנשים השוחים בים;
 ירי על אנשים השוחים
כתוב תגובה ל- בפקודת רבין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il