News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 391,005  סלולר - 495,376
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מה צריך לחשוב על נשיא ששם במקום הראשון את טובת עצמו    משטרת ישראל מפריטה בפועל את החקירות    תפיסות היסוד של דינה זילבר    כתמים על מורשתו של יוחנן פאולוס השני    ההיבט הקפיטליסטי של ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
מותו של פרידריך הגדול    צבא לאומי צרפתי    התבוסה הפרוסית בקרב יֶנָה; נפוליאון לא הפיק לקחים והובס    גרהרד פון שרנהורסט והמהפכה האינטלקטואלית בצבא הפרוסי שהוא היה הבסיס לצבא הנאצי ב...
נסים ישעיהו
נסים ישעיהו
חשבתי שבענייני העולם הזה ה' נוכח פחות. החלום לימד אותי שהחיים מורכבים משילוב של גשמיות (סלם מוצב ארצה) ורוחניות (וראשו מגיע השמימה). ועוד דבר למדתי, שהתכלית היא להעלות את הגשמיות ב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תבוסה סורית בהתקפה על טירת צבי
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  15/04/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אז מה היה לנו כאן?
  ראומה   15/04/16 13:45
מסירות הלוחמים; חשיבה מלווה; חולשת הערבים; גם קצת מזל. מתכון מנצח!
כתוב תגובה ל- ראומה
אנשי טירת צבי תפקדו
  היטב!!!   15/04/16 18:29
כתוב תגובה ל- היטב!!!
2
תיקון טעות
  משה, עורך-דין   15/04/16 16:32
שם המושב שהוקם במקום הכפר סמריה - וככל הידוע לי ע"י יוצאי כורדיסטן ובהם גם הנער יצחק מרדכי, לימים אלוף - אינו "שדה תרומות" אל "שדי תרומות". השם לקוח מקינת דוד על שאול ועל יהונתן (שמואל ב', א'): "הרי בגלבוע, אל טל ואל מטר עליכם ושדי תרומות".
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
תודה
  אורי מילשטיין   15/04/16 21:31
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
3
דרושה הפניה לאבני היסוד
  אזרח רגיל   16/04/16 00:03
המאמר מסתיים במשפט: תנאי ראשון הכרחי לכך הוא להבין את אבני היסוד של הווית הצבא והמלחמה, ולא להסתפק בשכל הישר, אף של האנשים המוכשרים ביותר. אבל צריך הפניה מסודרת אל המאמר בו מפורט מה זה כולל?
כתוב תגובה ל- אזרח רגיל
"תור הביטחון הכללית - עקרון
  אורי מילשטיין   16/04/16 07:40
השרידות"
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
4
תיקון: תורת הביטחון...
  ראומה   16/04/16 19:12
כתוב תגובה ל- ראומה
תודה!!!
  אורי מילשטיין   17/04/16 09:07
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
5
6. שוב לקחי ההבל המוכרים.
  פועה   18/04/16 10:51
בדרכו המוכרת כאשר "המשורר" מפיק לקחים לטווח ארוך, מתקבל הבל הבלים. קרב ההגנה על טירת צבי עלה בכל קנה מידה אובייקטיבי, על הקרב שניהל אריה טפר עם כתה וחצי בגוש עציון, והנה בכל זאת הגדיר "המשורר" את הקרב ההוא "כגדול ביותר" במלחמת השחרור, (אמנם הוא "ציטט" את ידין אבל תמך בו). הקרב על טירת צבי הצליח מאד (בשונה מהקרב על יחיעם) בגלל שלשה תנאים קריטיים! טופוגרפיית ההגנה העדיפה בטירת צבי שאפשרה סידור נכון יותר של עמדות המגן. מזג האוויר שפעל לסייע המגנים (עזרת השם כמובן...) ומפקד נבון וקר רוח שידע לנסח בטחון בפקודיו נצר אש עד לרגע שנהייתה ליעילה. הערבים לא היו "מהמצטיינים" לא בגוש עציון לא ביחיעם ולא בטירת צבי. זה טבעה הידוע של התגייסות מוסלמים לג'יהאד. "המשורר" דוחף בכוח לא אינטלקטואלי, לתוך "מסקנותיו" את מאמרו של של זאב ז'בוטינסקי, (אולי כאתנן למממניו?) "המשורר" שוכח שוב לציין את התמיכה והסיוע של הבריטים ליהודים גם באירוע המנצח הזה. יותר קל לנהל קרב מגן כשאתה יודע שיש מאחריך "ביטוח" שאם יקרה הגרוע יסייע לך...
כתוב תגובה ל- פועה
אני חושב שזאת חוצפה לכתוב
  חבר קיבוץ יגור   19/04/16 15:34
שניהול הקרב בטירת צבי היה עם תעודת ביטוח בריטית-מעניין עם גם המגינים חשבו אז ככה,אבל מי שיש לו אובססיה,תמיד ידבוק בה.בנוסף,אני לא מבין מה הגב'הנכבדה רוצה להוכיח בממבו ג'מבו של התגובות שלה,שאין בינם לבין המציאות שמתוארת שום סתירה או הנחת יסוד פורצת דרך.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אלה רק מסקנות המתבקשות מהתוכן
  פועה   19/04/16 17:34
שמציג לפנינו מילשטיין. מסקנות הנפלאות מבינתך.
כתוב תגובה ל- פועה
כנראה שבינתך מופלאה כי רק
  חבר קיבוץ יגור   19/04/16 23:50
את מבינה אותה, אפילו את תורת היחסות של אנשטיין מבינים יותר אנשים , מאשר האחת והיחידה המבינה את התגובות (האוויליות יש לומר) של עצמה.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
המקלדת סובלת כל סטות של
  פועה!   21/04/16 12:43
כתוב תגובה ל- פועה!
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
PRO MIX - תערובות אגוזים עם חלבון גבוה
פיצוחים עם חלבון גבוה [צילום: עמית שטראוס]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |