s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טיפשות בראש
מאת: ד"ר חיים משגב  |  02/07/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
החולדה רווי שינאה לעם ישראל
  מקס הזועם   2/07/16 10:38
על כך שהדיחו את השמאלנים מהשלטון, בבחירות 1977, מאז השמאלנים עושים הכל כדי לחסל את מדינת ישראל, לאמור אם השלטון לא בידינו, לא תהייה מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- מקס הזועם
ו .. כאדרבא :::
  עוד סתם אזרח   2/07/16 11:41
והחשד וגם לתושבי עירו: מעמלל, יום יום, בוקר בוקר, ערב ערב, לילה לילה ... .... ואנחנו, ואנחנו?: כן נכון ואנחנו בוחרים בו כל פעם מחדש. (אנחנו=בחירה 'דמוקראטית' של רוב התושבים,התושבות) מוכר קרקעות ובסך מאות מיליונים(בש"ח או ב$ צריך לבדוק) ולתושבים והתושבות מוכר סיפורים של חנייה. וכאשר האדון הנכבד עושה שימוש ברכבו להגעה כמו לשיבה ל/ממקום עבודתו ... .... וזה רק הקצה של הקצה של הקרחון ... כי כשאני זאת שכותב אומר וגלוי את שעבר עבר למול עיני: מדובר כאן לא רק בהיתנהלות אישית """"להדהים"""" הן גם בחשד לשחיתות גרועה וקשה הרבה ויותר שיתכן וגרמה בעבר לעשרות תאונות: הן פציעות והן בקורבן/ות בנפש. ****: הבן אדם היה גם גיבור, גם הבריא לא מזמן ממחלה. בכנות רבה: זה קל לי לספר זה טוב לי לספר ולפרט יותר, יתכן גם ובצדק רב. ואני לא יודע אם זה הכרחי לספר כי בצורה מהותית וכללית המסר צריך להיות הפוך בתכלית.(ולדרך אמת צריך רצון של הצדדים). האם האדון רון חולדאי מעוניין לחלוק כלדון ולו רק פסיק ובזה ??? האם אתה האדון הנכבד רון חולדאי הבנתה ולו רק משהו קטן כמאוד מאוד מהותי ומכל זה ??? האם האדון רון חולדאי מעוניין לחלוק כלדון ולו רק פסיק ובזה ???:::: אדרבא ובבקשה רק ותגיד. (עם ומיותר כבשקיפות כותב התגובה: איתן בוקס).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
כלמשל מעמלל :::
  עוד סתם אזרח   2/07/16 11:49
ואת הבדיחות:::: ונא להישתדל ולא על חשבונם של האחרות/האחרים שבאחריותך, אדון נכבד. כבנוסף ולתשומת ליבך.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
כ ובבקשה####:
  עוד סתם אזרח   2/07/16 15:11
כאדרבא ובבקשה: אדון נכבד שמתכנן להנהיג גם את מדינת ישראל אדרבא ובבקשה: תעיר ותוסיף .. .... כנכון ואמת: הקרקעות שנמכרו: כולל גם ששימשו שטחי חנייה, גם מרכזיים/בשטח רב. ((נראה שגם כבר זומם על שטח חניה מרכזי ועיקרי מהאחרונים שנותרו)): דיגידנגי צריך למנע להביא להוסיף ... .... נראה שאין לבן אדם גבול וגם לא קשר למציאות: שבוי בסיסמאות אכן וכן. כי עתודות קרקע בלב העיר הולכים ופוחתים אם ובכלל עוד קיימים, ולא ניתן לדעת היכן והאם כבר בוזבזו רובם ככל אותם מאות המיליונים. נראה שהאדון הנכבד ראש העיר משאיר מאחוריו אדמה חרוכה, כבר לא מדובר על הסבל והאומללות המתמשכת ועד הווה זה, ספק אם ניתן יהיה לתקן מצב בעתיד. נראה שהאדון הנכבד מצהיר ומתכנן על גירושם של בני אדם ומי שכן עלולים למצוא עצמם מגורשים הם בעצם התושבים של עירו. כנכון ואמת וצריך זאת וביושר להוסיף: כי הוא הצהיר ומתכוון לעמוד בראשה של מדינת ישראל. אדרבא ובבקשה: אדון נכבד תעיר ותוסיף, ואני הגם ועוד סתם אזרח רק אשתדל וישלים את תחושת חובתי האזרחית. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
"רווי שנאה לישראל" , מקס ?
  שלמה המגיב   2/07/16 16:49
להלן סיפור מעשה : ביום השני למלחמת יום הכיפורים , עדיין לא הצליחו כוחות היבשה שלנו ,לבלום את נחילי הצבא הסורי שהסתער עלינו ברמת הגולן וחיל האויר התקשה לעזור , עקב פריסת סוללות טילי הנ.מ. הסורים שעשו בו שמות והפילו מטוס אחר מטוס. ואז ניתנה ההוראה לחיל האויר ,לבצע את מבצע דוגמן 5 ,לחיסול סוללות הנ.מ. הסורים. טייסת 201 , עם מממלא מקום מפקדה , בן 29 בשם רון חולדאי מקיבוץ חולדה , קיבלה למשימה זו , נתיב טיסה שנכנס ללב שטח הסוללות , והיה שגוי לחלוטין , והטייסים הבינו שהם הולכים למבצע אבוד שמעטים יחזרו ממנו וניסו לשכנע את פיקוד חיל האויר לשנות את הנתיב , אך סורבו מסיבות שונות ( מבצעיות) ואז קם אותו בחור בן 29 מחולדה , לבש את סרבל הטייסים , והורה לפקודיו הטייסים לעלות למטוסים , ולצאת למבצע שהוא המוביל של המבנה.ואכן , בהגיעם ללב השטח , בהובלתו של חולדאי , הותקפו במאות טילי נ.מ סוריים , ותוך חמש דקות איבדו שישה מטוסים , אך המשיכו בביצוע המשימה ( שלא צלחה , עקב טעויות המודיעין בסימון מקום הסוללות ). קרב זה , היה מהמפורסמים בקרבות חיל האויר לדורותיו , שהיה דוגמא ומופת לאומץ לב , נחישות והקרבה של טייסים , שיודעים שהולכים כמעט למוות בטוח , למשימה בלתי אפשרית ואת כל זאת הוביל בחור בן 29 מקיבוץ חולדה שגדל "בבית גידול אידאולוגי" לא מספיק בעל "חזון ציוני" , ולדעת מקס הזועם הוא "רווי שנאה לישראל" !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
סליחה החולדאי ההזוי
  נובל   2/07/16 19:51
התחנך על בירכי הבולשביזם. בל נטעה המעשה שהוא עשה במלחמת יום כיפור לא מקנה לו שום זכות ולו גם קמצוץ, כלום, אפס. במבחן התוצאה החולדאי בוגד בעמו... אין הגדרה אחרת למילים ההזויות והמטונפות שיצאו מפיו לאחר הרצח המתועב בשרונה.
הבן תועבה הזה לא יכול לסבול כמו שאר דומיו למשל הליצן אדליסט שאגב גדל והתחנך בקולחוז דומה לחולדאי הבוגד, שהמחנה הלאומי היהודי מנהל את מדינת היהודים כבר קרוב ל 4 עשורים מצב שיימשך עוד הרבה עשורים, זה משגע אותם עד לאיבוד עשתונות.
לבוגדים האלו צריך לומר לא טוב לכם כאן אתם לא מסכימים עם כל מה שקורה כשהמחנה הלאומי היהודי מנהל את מדינת היהודים, קחו את עצמכם ותעברו להרעיל בארות ולזרוע ארס על מדינת היהודים מחוץ לגבולות מדינת היהודים, שם בטוח יהיו אנטישמים שיקנו את הסחורה העבשה מידיכם המזוהמות.
כתוב תגובה ל- נובל
מה כן זה "מקנה" , נובל ?
  שלמה המגיב   2/07/16 21:19
עברו של אדם , שתרם וסיכן חייו למען ביטחון העם היהודי בארצו , אינו יכול להיות "אנטי ציוני" , אדון נובל. הוא יכול להיות מוגדר טיפש , בור , פופוליסט , שקרן , רמאי וכל המאפיינים השליליים שאתה חושב שמגיע לו , אך רק טיפש מטופש , יכול להגדיר אותו חסר "חזון ציוני " ורק פסיכופט מושלם , שצריך טיפול מונע דחוף , יגדיר את חולדאי - "בוגד בעמו" , אתה הבנת את זה נובל ? . נ.ב. כבר ציינתי את הסתייגותי הברורה מהתובנה הלא מוצדקת של חולדאי , שקישרה באופן ישיר בין הכיבוש ובין מעשי הטרור של הפלשתינאים נגדנו , ויהיה מי שיאמר בשל כך שחולדאי טיפש , או פופוליסט , או מנצל מצב מצער וטרגי לחיזוק דעות פוליטית שלו , אך כאמור , האיפיון של אנטי ציוני או בוגד (!) , הוא נבזי ומסית וגם פרימיטיבי ואידיוטי , והמבין יבין ,אדון נובל. מה קרה ,אדון נובל ? אתה כל כך עילג שאינך מסוגל לשכנע את הקוראים , שהתובנה של חולדאי חסרת בסיס , אלא באיפיונו "כבוגד" ? מה קורה פה באתר ? יותר מדי אנשים משתמשים בו , להתפרקות מלחצים אישיים ורפואיים וזה חבל מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כלום זה כלום שום זכות
  נובל   3/07/16 21:07
מה לא ברור מר שלמה מגיב מה? עד כדי כך קשה תפיסה? שום זכות עומדת לאדם בגין שירותו הצבאי. את השירות הצבאי החולדאי עשה כנראה מתוך אמונה ורצון לתרום והוא גם תוגמל על זה. אז איזו זכות עומדת לו? כלום!
אל תבלבל את המוח על התפרקות ושטויות מהסוג הזה. תתיחס עינינית ותו לא.
כתוב תגובה ל- נובל
2
בעצם קרץ לבוחריו
  שוחר-שלום   2/07/16 10:54
את תל אביב הוא מנהל לא רע. האמירות האומללות שלו הן קריצה לקהל הבוחרים שלו, מעין סוג של קהילת טרום אחרית הימים. אצל בוחריו של חולדאי כל הסטיות הן שוות ערך, כל התרבויות ראויות (חוץ מתרבותם של אחיהם בני המזרח) הניהיליזם והדקדנציה פשו בכל, ההתבדלות והציניות הן לחם חוק והכל בשם הקידמה כביכול, לא משנה שתרבויות עתיקות התפוררו על רקע אותה 'קידמה'. פניו של המייר הן פני בוחריו.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
3
בית גידולו האידאולוגי
  טריוויאלי   2/07/16 11:09
אינך יודע מה הוא בית גידולו האידיאולוגי ? פשוט מאוד. התשובה בשם משפחתו. קיבוץ חולדה. מפא"יניק, אלא מה ? (ואם נדקדק בניואנסים הקטנים - במקור מתנועת גורדוניה). האם שכח חולדאי את ההתנפלות של מאות פורעים ערבים על חוות חולדה בפרעות תרפ"ט ???
כתוב תגובה ל- טריוויאלי
התנפלות הערבים על חולדה
  אטילה ההוני   2/07/16 14:11
אירע בגלל "אקיבוש, אקיבוש", מה לא?? הבריטים שלטו בארץ, אז מדוע הערבים רצחו יהודים ולא בריטים??,
כתוב תגובה ל- אטילה ההוני
4
אדם רע
  Boby1   2/07/16 11:18
חולדאי,אני בז לך ,חושב שרק הוא נהור מבין עיניין ,העם ברובו סתום מה מבין בכלל ,רק אנשים כמוהו יודעים מה לעשות התשובות נמצאות בידו רק תנו הזדמנות והוא כבר יראה לנו איך מביאים פה שלום ,נעיף את חובשי הכיפות הסרוגות מרחבי יהודה ושומרון ,נפנה את היהודים מיפו ויאללה שלום.חולדאי חפש לך את הפריירים במקום אחר,כבר לפני שנים כשהחריב את אוסישקין ראיתי את השנאה בפניו ,עד היום לפני כל משחק של הפועל תל אביב מקללים אותו למרות שחלפו שנים מההריסה ויש כבר היכל חדש.רון חולדאי אתה אדם מתועב ,במידה ומתחשק לך לבדוק את כוחך בעם בנה מפלגה או תצטרף למשהו קיים ,מפלגת העבודה לדוגמא ונראה מה אתה שווה
כתוב תגובה ל- Boby1
5
משקיע 60 מיליון בפליטים בדרום
  htrux   2/07/16 11:34
עירית תל אביב פרסמה שהוציאה סכום של 62.000.000 ש"ח לטיפול בפליטים בדרום תל אביב חולדאי - האופורטוניסט מגדל את דור הבוחרים החדשים שלו בנוסף לאלה שיצביעו לו לאחר דברי ה"חוכמה" שפלט. למעשה, אני מבין שדם יהודים מותר, מותר להרוג יהודים עד שלא יהיו פה. או נכון לומר, כל זמן שיש יהודים כאן יהיה טרור. העובדות מדברות בעד עצמן הוא צודק. המסקנה - לפנות את ישראל מיהודים - להשאיר אותה לפליטים ודי לטרור - בדרך של שלום.......
כתוב תגובה ל- htrux
6
תמיד
  צודק   2/07/16 11:40
למה אף אחד לא הורג אותו? שמאלאנאצי אוטואנטישמי שעומד בראש העיר הגדולה
כתוב תגובה ל- צודק
7
ולמי אין "חזון ציוני" , משגב ?
  שלמה המגיב   2/07/16 11:43
משגב מבקר את הקשר הישיר שעושה חולדאי , בין הכיבוש ובין הטרור הפלשתינאי נגדנו , ואכן גם אני סבור כמו משגב , שזו תובנה די רדודה ולא מבוססת , ומוטב שלא נאמרה , אך כאן כבר לא מוותר משגב למצא סיבה לפקפק "בחזון הציוני" של השמאל , "בית גידולו האידיאולוגי" של רון חולדאי בקיבוץ חולדה. וואלה , אני ממליץ לקוראים לראות בויקיפדיה את קורות חייו שלחולדאי , ואז לחשוב אם מוצדקת התובנה של משגב , באשר "לחזון הציוני" של חולדאי והאם "בבית גידול אידיאולוגי " שאינו זהה לזה של משגב , יכולים לצאת רק חסרי חזון ציוני. אתם הבנתם את משגב ? בית הגידול האידיאולוגי של ליברמן ( שהיה אפסנאי בצבא ) , או של איתמר בן גביר ( שלא שירת בכלל בצבא) , הוא זה שיממש לנו את "החזון הציוני" ועזבו אותנו "מבית הגידול האידיאולוגי" של חולדאי ויעלון וברק ( רמטכלים ומפקדי סיירת מטכ"ל בעברם ). דרך אגב , אני ממליץ למשגב , לבקר בחלקות הצבאיות בהתיישבות העובדת , בית גידול אידיאולוגי שאינו ראוי למימוש החזון הציוני , אליבא דמשגב , ואז לבקש סליחה מאנשים כמו רון חולדאי , על הפיקפוק שלו , בחזונם הציוני". השנאה ההזויה הזו לשמאל , של משגב , כבר "מחרפנת אותו לגמרי". לחולדאי אבד "החזון הציוני" , עאלאק!
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אני מסכים אתך,שדברי ד"ר משגב
  בני בנקר   2/07/16 14:08
על אבדן הציונות של חולדאי והשמאל הם דברים מופרכים וחבל שנאמרו,אבל התמימות ואולי ההיתממות של השמאל ואידיוטים שימושיים מהימין,כאילו הכל תלוי בנו,רק נרצה ויהיה שלום,פשוט מדכאת. איך אנשים, שהם נבונים ומבינים עניין בנושאים רבים, עיוורים לחלוטין למציאות כשמדובר במוסלמים. אין סיכוי לפתרון קביל עלינו,כל זמן שהמוסלמים ימשיכו לפרש את הקוראן כמקדש את המוות על החיים,כבוד המשפחה והאדמה חשוב מחיי אדם,(גם בנות משפחתם),ההתייחסות לנשים וילדות כסחורה עוברת לסוחר חסרת זכויות,רציחת הומוסקסואלים, ההתייחסות ליהודים כבני קופים וחזירים ,שלכל היותר ראויים להיות בני חסות,ימציאו את "פתרון שתי המדינות" שמעולם לא עמד ולעולם לא יעמוד על הפרק מבחינתנו ,משום שפירושו לטעמם: מדינה ללא יהודים (יודן ריין) ביהודה ושומרון ומדינת "כל אזרחיה" בישראל, עם חזרת מיליוני פליטים מדומים לשטחה וביטול חוק השבות,כי יהדות מבחינתם היא דת ולא לאום בעל זכויות למדינה משלו. עיניים להם ולא יראו,אוזניים להם ולא ישמעו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
התייחסות לבנקר
  שלמה המגיב   2/07/16 16:05
אכן , הסוגייה הזו , של הסיכסוך הישראלי פלשתינאי והפיתרון הנכון , הצודק והראוי לו , הינו מורכב מאד , וקשה לומר באופן ודאי , מי צודק ומי טועה , בדעתו בגין הפיתרון הראוי וטוב היה שאנשים מכל צדדי החברה בישראל ומכל "בית גידול אידיאולוגי " , יוכלו להסביר ולנסות לשכנע , כפי שאתה בנקר , עושה כעת בתגובתך , מבלי שיתוייגו אישית באופן שלילי , מביש , שקרי ומסית כגון : פאשיסטים ,גזענים ( השמאל את הימין ) ואנטי ציונים , בוגדים ( הימין את השמאל ). אנו עם אחד , שכולו הגיע לארץ מתוך "חזון הציונות" ובנה מדינה דמוקרטית לעם היהודי ולא ממניעים גזענים ופאשיסטים , וכולם , כל (!) הקהילות בעם , רוצים לחיות בשקט ובבטחה בארץ הזו שבנינו , וכולם פטריוטים שרוצים , כל אחד עפ"י דרכו ואמונתו ,להגן עליה מפני אויביה. לטעמי , מי שמתייג באופן שלילי ושקרי ,את בעל הדעה האחרת ,אזי הוא בעצמו לא בטוח בעמדותיו והשקפותיו ואין לו נימוקים ראויים לשכנע בהן. ומכן בנקר , כעסי על הסגנון הזה של משגב , שחוזר שוש ושוב כמעט בכל מאמר שלו. דרך אגב בנקר , אני "מת מסקרנות " לדעת את עברו של משגב ותרומתו לחיזוק "החזון הציוני" , מול מה שאנו מכירים על זה של חולדאי ועוד כמה "שמאלנים" ( רחמנא ליצלן ) "מבית הגידול האידיאולוגי" הלא נכון . והמבין יבין !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מה שחולדאי תרם למדינה משגב לעו
  שמיל44   2/07/16 19:24
לעולם לא יתרום, גם בעשרה מחזורי חיים
כתוב תגובה ל- שמיל44
8
האידיוט פסל את עצמו
  gemny   2/07/16 11:47
עם דעות כאלו יקבלו אותו בברכה ברשימה הערבית המאוחדת
כתוב תגובה ל- gemny
9
טיפשות מתירה דמים נקיים=רשעות!
  קורןנאוה טבריה   2/07/16 11:48
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
חולדאי צדק - אתם עיוורים
  עידוד הטירור   2/07/16 11:48
חולדאי טען כי מי שלא מבין שאי אפשר לשלוט בחיי מליוני לסתינאים, ויש להפרד מהם רכדי שהם יחיו את חייהם, הוא שמעודד טירור. חולדאי צדק: מי שחושב לשלוט במליוני אאנשים בלי לתת להם זכויות מלאות - כולל הזכות להצביע לממשלה שמנהלת את חייהם (וזה ישראל) הוא עוור והוא שמצביע לצד השני ללכת בדרך הטירור. הרי רק טירור של החיזבאללה הוציא אותנו מלבנון, רק טירור בעזה הוציא אותנו משם וכנראה שרק אם יהיה יותר טירור ערבי נבין שהגיע הזמן לצאת מהשטחים. חולמי הימין הם הזויים שחושבים שאפשר לשלוט במליוני אנשים וזה יחזיק מעמד.
כתוב תגובה ל- עידוד הטירור
צודק - נברח לא נהיה =יהיה שלום
  turhu   2/07/16 12:24
איך אמרה גולדה מאיר אם לא יהיו כאן יהודים לא תהיה מלחמה ואמרה והוסיפה - כשהאימהות הערביות יאהבו את ילדיהן יותר מאשר לשנוא יהודים - יתכן כאן שלום
כתוב תגובה ל- turhu
11
חולדאי גם מטפח את הסודנים
  הכי גרוע רע וטיפש   2/07/16 13:52
והאריתראים בדרום ת"א ע"ח התושבים הותיקים שם. וזו לא רק טפשות בראש אלא רוע לב לשמו.
כתוב תגובה ל- הכי גרוע רע וטיפש
12
מה שיפה הוא
  באום   2/07/16 14:07
שמי שלא עוסק בטרור,אומר לנו מתי יגמר הטרור. מי שאמור להגיד מתי יפסק הטרור,אלה אירגוני הטרור עצמם כי הם למעשה מבצעים את הטרור.הם אומרים שהטרור לא יפסק עד שלא ניהיה פה והטרור האיסלמי אומר שהטרור לא יפסק עד שכולם יהפכו למוסלמים.נשאלת השאלה,איך יכול לבוא חולדאי ולומר מתי יפסק הטרור כאשר אלה שמבצעים את הטרור אומרים דברים שונים לגמרי.מי שם את חולדאי לדבר בשם הטרור? הרי בן אדם לא יכול להבטיח לך דברים שהוא לא אחראי עליהם.חולדאי יכול לומר שהוא נגד הכיבוש אבל הוא לא יכול לומר שאם לא יהיה כיבוש,לא יהיה טרור.לא הוא אחראי על הטרור.
כתוב תגובה ל- באום
13
טייס טוב, מנהל לא רע,חכם קטן!
  tאיציק   2/07/16 14:25
זהירות ,חכם לא היה אף פעם ,כנל אשכנזי ועוד כמה גאונים שלא נבחנו פסיכומטרית כי לא היו עוברים!
כתוב תגובה ל- tאיציק
14
מאמר טרחני ומטופש
  הירונימוס   2/07/16 16:33
אין מחלוקת על כך שפלשתינאים הרגו יהודים במקרים רבים בהיסטוריה. הטענה הנכונה של חולדאי ושל מאות אלפי ישראלים אחרים היא כי השליטה בשטחים הכבושים, ההתנחבלויות וההתעללות הגזענית בבני העם הפלשתינאי רק מרבה את שפיכות הדמים. ואת זאת אי אפשר להכחיש במאמרים מטונפים כמו זה הנוכחי של משגב
כתוב תגובה ל- הירונימוס
למה אי אפשר להכחיש?
  באום   2/07/16 16:56
עובדה שכאשר הלכו למהלכים מדיניים שהיו אמורים לסיים את "ההתעללות הגזענית" שלנו בפלסטינים,הטרור רק גבר.ופה מדובר במספרים של הרוגים ואפשר לבדוק את זה אצל חברה קדישא.אתה קבעת מה מביא טרור אבל הפלסטינים אומרים דברים אחרים לגמרי ממה שאתה אומר. אז אני צריך לשמוע מה שאתה אומר או מה שהפלסטינים אומרים?
כתוב תגובה ל- באום
15
איך אפשר להשאיר אותו כראש עיר
  במדינת היהודים??   2/07/16 17:45
האיש מדבר בטפשות לבו התל-אביבית.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- במדינת היהודים??
16
חולדאי, תומך המסתננים.
  עזרי   2/07/16 18:50
חולדאי הוא אחד מהאחראים הראשיים להפיכת דרום תל אביב לסלאמס אפריקני. בראיונות בתקשורת הוא הקביל בין עברייני גבול אלה, שהפכו את דרום ת"א למוקד פשיעה וזוהמה, להוריו שהיו פליטים בשואה. הוא יסד למען העבריינים האלה (שיש להם מדינה וממשלה משלהם) את ארגון מסיל"ה בכספי הקרן החדשה, וכך מסייע להשתרשותם בישראל. חולדאי אדם ללא רגש יהודי וציוני. מה לנו, היהודים, ולאיש הנורא הזה.
כתוב תגובה ל- עזרי
17
ומה עם הטבח של מאות יהודים
  פנחס   2/07/16 19:46
בצפת במאה ה19 עוד לפני יסוד הציונות
כתוב תגובה ל- פנחס
18
שירתתי בחל האויר
  אוונגארד   2/07/16 21:34
ובזמני, על שכמותו היינו אומרים, שהוא ההוכחה לכך, שלא רק "הטובים" לטייס.
כתוב תגובה ל- אוונגארד
19
אני מתמחה בתורת הנפש
  אהרון שחר   3/07/16 02:15
לב הדילמה
 לב הדילמה
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
20
מה עשו אנשים אחרים
  טיל אוילנשפיגל   3/07/16 11:04
מה עשו אנשים אחרים לפני מאה שנה איננו מוכיח ואיננו סותר שום השערה לגבי המניעים של מי שעושים עכשיו מה שהם עושים. וגם הרצון והמחויבות שלנו לשלוט ולחיות בארצנו הקדושה כולה איננו סותר את האפשרות שהאויבים שהנחנו להם לפי שעה לשרוד תחת שלטוננו וכיבושנו יתמררו ויתמרדו וינסו לפרוק עולנו מעליהם. איבתם והאפשרות הסבירה שיש לה סיבה טובה איננה מוכיחה שהם צודקים או שאנחנו צריכים להיכנע. אם היא מביאה אותם למעשים שאינם רצויים לנו, אנחנו יכולים להפסיק להניח להם לשרוד. בתורה לא כתוב שאם הכנענים יתנגדו צריך להסתפק בפחות מגבולות הכיבוש המצווים בפרשת מסעי, אבל כתוב שם שאם לא גומרים את הכנענים הכנענים יעשו צרות וזה יהיה העונש על התרשלותנו.
כתוב תגובה ל- טיל אוילנשפיגל
21
מתי הערבים התחילו לרצוח יהודים
  לינק דקה 36   6/07/16 05:35
כתוב תגובה ל- לינק דקה 36
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il