s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בני גנץ מתהדר במספר 1,364
מאת: איתן קלינסקי  |  23/01/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
להתרברב כי הרגתי יותר ערבים
  זו לא הדרך   23/01/19 10:44
הוי לנו כחברה , אם הדרך ללבו של הציבור עובר דרך האמירה אני הרגתי יותר ערבים . הרי ברור שבמספר בו נוקב מר גנץ היו מחבלים, אבל היו גם נשים וילדים, היו גם זקנים וזקנות.

הסרטונים הראשונים שמוציא גנץ אין בהם מה יעשה בנושאי החינוך והבריאות, העבודה והשיכון. כיצד ילחם ביוקר המחייה. הסרטונים הראשונים סובבים סביב הנושא המחליא - אני הרגתי יותר ערבים. אני הרסתי יותר שכונות בעזה. וזו הדרך לשלום שמבשר לנו גנץ אחרי יותר ממאה שנות שפיכות דמים.
כתוב תגובה ל- זו לא הדרך
2
Just Iran has the right
  dror1   23/01/19 10:48
to rule the lives of the Palestinians Kalinski is so moral, just cannot think
כתוב תגובה ל- dror1
3
בנט-ביבי--גנץ אותו דבר
  אותו דבר   23/01/19 10:58
בנט-ביבי-גנץ אותו דבר.

אצל בנט - הערבים הם רק קוץ בתחת.

אצל ביבי - הם כלי כדי ליצור את אווירת הפחד.

אצל גנץ - מה שיותר מהם אני גנץ הרגתי
כתוב תגובה ל- אותו דבר
4
קרה לנו אסון כחברה.
  ניצן..   23/01/19 11:24
קרה לנו אסון כחברה, כשאנחנו נותנים למנהיגים שלנו לפלס דרך אח לבותינו על ידי ביטויי יהירות ורברבנות מי הרג יותר ערבים, מי הרס יותר שכונות בעזה ומי הביא שכונות רבות בעזה לתקופת האבן. הוי לנו שכחברה זה המפתח לכיבוש הלבבות ובקשת לקבלת אימון הציבור.
כתוב תגובה ל- ניצן..
5
פניו של גנץ לחברה מיליטאריסטית
  לאן גנץ הולך   23/01/19 11:41
כמה חבל שהסרטונים הראשונים לא עסקו כיצד מבקש בני גנץ להתייחס לנושאי דמוקרטיה ומשפט, מערכת הבריאות והחינוך. כמה חבל שהסרטונים הראשונים הם בבחינת אותות קין עלינו כחברה, שמנהיג כמו בני גנץ עם חבר יועציו מבקשים להגביה מעל 14 מנדטים הצפויים למפלגתו של גנץ על ידי דברי התנשאות - אני הוא שאחראי לכך שההרבה שכונות בעזה הם עכשיו כמו בתקופת האבן.
כתוב תגובה ל- לאן גנץ הולך
6
"יופי" של סרטונים -
  "יופי" של סרטונים   23/01/19 11:55
הסרטונים של גנץ מציגים את הפאשיזם במיטבו.
כתוב תגובה ל- "יופי" של סרטונים
7
כנראה שזה הדבר היחיד שגנץ
  הישג   23/01/19 11:59
חושב שהוא יכול להתגאות בו.
כתוב תגובה ל- הישג
8
משם לא יבוא חוסן לישראל
  סיפורי תקופת האבן   23/01/19 13:13
בסרטוני אימה מציג בני גנץ את כרטיס הביקור שלו . בני גנץ זוקף לזכותו בסרטוניו הראשוניים כמי שהפך למשטחי אבן שכונות שלמות בעזה ואחראי להריגת מאות פלשתינים, הוא זה שיביא מזור לתחלואי הבריאות והשיכון, הוא ישתית חברה דמוראטית בריאה, הוא שיביא אותנו לחוף מבטחים של שלום. חבל שכרטיס הביקור הראשון של גנץ עטור בגאווה שאני הוא זה שהחזרתי את עזה לתקופת האבן.
כתוב תגובה ל- סיפורי תקופת האבן
9
בני גנץ, הק נישט דה צ'ייניק
  ה.א   23/01/19 15:52
איזה איש אחד הולך ברחוב ורואה קומקום בחלון ראווה, כזה צ'ייניק ישן כזה, נכנס לחנות ושואל "אתה מוכר קומקומים?" "לא" עונה לו המוכר, "אני מוהל", "אז מה עושה קומקום בחלון הראווה?" שואל הלקוח "ומה היית רוצה שאני אשים שם?" שאל המוהל. אם גנץ היה מציג קומקום, איש לא היה מצביע עבורו, אז הוא מציג ערלות. היית מציע לגנץ לתת תשובות לקרבנות השוא בצדנו באותו מבצע נפל שניהל, טרם הוא מתפאר בקרבנות האויב. ואם נחזור רגע לפרשת השבוע, מסופר בגמרא שמלאכי השרת רצו לשיר כאשר צבא מצרים אשר רדף אחרי ישראל טבע בים, ואז אמר להם הקב"ה "מעשה ידי טובעין בים ואתם אומרים שירה?!" איננו מתגאים ח"ו בכמויות האויב שאנו הורגים, אני משכימים להרוג את מי שבא להרגנו, אך אנו האחרונים שנהפוך את דם האויב, אכזר ככל שיהיה, לכלי משחק פוליטי במערכת הבחירות.
כתוב תגובה ל- ה.א
משחקים בדם
  משחקים בדם   27/01/19 11:21
במערכת הבחירות האחרונה שכולה היא סביב אגו של מספר מנהיגים, המשחק בדפ והמסחר בדם הפך ללגיטימי.
כתוב תגובה ל- משחקים בדם
10
כרגיל הקומוניסט מסלף
  מגיב ותיק   23/01/19 17:02
בסרטון שלו גנץ מדבר על מחבלים ולא פלשתינאים כפי שכתוב במאמר השקרי הזה.

מעניין שבכל המאמר האידיוטי הזה לא מוזכרת המילה מחבל, (אחרת החברה הערביים בהם בחר לרשימה המחבלית המשותפת יעיפו אותו מכל המדרגות.)

אגב, גנץ בעייתי מבחינתי בהיותו שמאלן מוסווה שהתגאה בכך כי סיכן חיי חיילי צה"ל כדי לא לפגוע במחבלים.

כן איתן, מחבלים לא פלשתינאים.

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"בעייתי" , מגיב ותיק ?
  שלמה המגיב   23/01/19 17:52
הביקורת שלך על קלינסקי , הינה לטעמי , אך כאשר אתה משתמש במושג "בעיתי" , אם מועמדות לתפקיד ציבורי של אדם שהיה רמטכ"ל צה"ל , עם כל תרומתו מן הסתם לביטחון המדינה , אז גם לי יש "בעייה" איתך , אדוני המגיב הותיק. אתה יכול לומר שאתה סבור שגנץ לא מתאים לפוליטיקה , או שאתה צופה שלא יצליח בתפקידים בפוליטיקה , אך לייחס למועמדותו - "בעייתיות" , זה כבר סטיה לסגנון של קלינסקי , שאותו אתה מבקר בצדק , וזה חבל מאד. נ.ב. לי אישית אין דעה על גנץ ,באשר לא הביע שום דעה על כלום , עדיין , וראוי שגם אתה לא תיכנס "לפאניקה" , מחשש שגנץ יקשה על נתניהו בבחירות הקרובות , ותמתין עם הגדרתו "כשמאלן" בטרם פתח את פיו , למרות שגם אם יוברר שהוא "שמאל" בהשקפותיו , אין מקום להגדירו במושג "בעיתי" באשר "שמאל" זו רק השקפה פוליטית לגיטימית ( כמו ימין ) ולא סימן להזדהות עם האויב , ואל תרדו לרמה של מירי רגב .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בהחלט בעייתי
  מגיב ותיק   23/01/19 22:19

1. מי שמתהדר בפני פורום משפטי (אגב, מתברר ממגנץ עצמו שהוא לא ידע שמצלמים אותו) כי סיכן לוחמי צה"ל בעזה בגלל מוסר לחימה מעוות והוא עוד מתגאה בזה.- הוא פושע נקודה.

כנראה שזה דפוס פעולה שמתאים למי שהפקיר את מדחת יוסוף לדמם למוות.

שלא להזכיר את מי שתפקד באופן כושל כרמטכל וגילה אפטיות כלפי המנהרות בצוק איתן.

מי שמזגזג בעניין חוק הלאום (כנראה שברוב טיפשותו הוא אינו מבין את משמעות החוק) וטוען כי ירינו בגב הדרוזים - הוא אוויל משריש.

2. שלוימלה, יש לך בעייה איתי ? אל תגזים בערך שלי, אני ממש נבוך מהכבוד... ?

3. פאניקה שלי מגנץ שיקשה על ביבי ? האמת שאתה נשמע מבדח,.ממתי פלקט שלא מוציא הגה מפיו יכול לסכן את ביבי? ,
אל תהייה מצחיק.

(אגב, שמעתי שהוא ממנה את חנוך רוזן הפנטומימאי לדובר שלו והנ"ל כבר מתאמן בהבעות פנים....

אגב מירי רגב, היא שרת התרבות המוצלחת ביותר שקם לעם ישראל לאחר שמשרד זה היה בידי הבולשביקים שנים רבות,צר לי שלוימלה, זה סתם ניפנוף מטופש רווי שנאת רגב.

אגב, סגנון כותרות התגובות שלך שפונה בשאלה/נזיפה מזכיר לי את המורה שלי בכיתה ג.(אלא שאצלה גם ראיתי הבעת פנים נוזפת...

ועוד אגב, מותר לך לחלוטין לרטוט מהתרגשות על תרומתו של הגנץ לבטחון המדינה.

רק בריאות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הערות נוספות לתגובת מגיב ותיק
  שלמה המגיב   24/01/19 08:39
1) להגדיר "פושע" , רמטכ"ל "שמתהדר" במוסר הלחימה של צה"ל , זה אכן "בעייתי" , מגיב ותיק וכל מילה נוספת בנקודה זו מיותרת והמבין יבין. 2) גנץ ,כמפקד אוגדת יו"ש בזמנו , לא "הפקיר את מדחת יוסוף לדמם למוות " , ואין לך מושג מה ארע שם בעת קבלת ההחלטה לאפשר לג'יבריל רג'וב ,לחץ את לוחמי מג"ב מקבר יוסף , ומי קיבל את ההחלטה ומה חשב גנץ על ההחלטה שהיתה בכלל של דרגים מעליו ( בחבורת הפיקוד בנקודת התצפית מול הקבר היו הרמטכ"ל מופז , אלוף הפיקוד איתן וגם גנץ ) והיתה ועדה בראשות אלוף יורם יאיר שבדקה את הפרשה , ואפילו לא רמזה במסקנותיה ,על מעורבות כולשהי של מפקד האוגדה בקבלת ההחלטה ובשיקול הדעת שלה והמבין יבין.3) "היחס האפטי " למנהרות ( בלשונך ) נבע משיקול דעת נכון והגיוני בגין רמת הסיכון האסטרטגי ואפילו הטקטי , לאפשרות של איזה חוליית מחבלים לחדור לשטחנו ולסכן באופן ממשי את תושבי עוטף עזה , מול כוחות אוגדת עזה , המאבטחים את הישובים ,וזו היתה דעתם של ראשי מערכות הביטחון ונתניהו בעצמו בקבינט , קיבל את " ההתייחסות האפטית " הזו של הרמטכ"ל ,אלוף פיקוד דרום וכל ראשי מערכות הביטחון.4) גנץ לא "זיגזג בעניין חוק הלאום" ואני שמעתי אותו אישית בטלויזיה , והוא אמר שהוא בעד החוק , ושהינו חוק חשוב , אך חשב שיש צורך לעשות שינוי בניסוח , כדי שהמיעוטים , כמו בני העדה הדרוזית ,לא ירגישו "שיורים להם בגב " למרות נאמנותם למדינה וזה הכל ואין פה שום "זיגזוג ". 5) "הפלקט שלא מוציא הגה מפיו " , מקבל לאחרונה בסקרים אחוזים גבוהים ומפתיעים לגבי התאמתו לתפקיד ראש ממשלה , שמתקרבים מאד לאחוזים שמקבל ראש ממשלה מכהן , ונראה לי שאת ביבי , זה בכלל לא "מבדח" , כמו שזה "מבדח" אותך , מגיב ותיק ,וזאת לאור התגובות ההיסטריות של אנשיו ( כמוך ) , כנגד "פלקט שלא מוציא הגה מפיו". 6) אני לא התייחסתי בכלל לאיכות ביצוע תפקידה שח מירי רגב , בתפקיד שרת הספורט והתרבות , אלא לסגנון ההתנהלות שלה להשגת מטרותיה ,לחנפנות המגעילה כלפי נתניהו , להשמצות "והליכלוך" כלפי כל מי שלא "זורם" עם דעותיה והתבטאויותיה , בתיקשורת , בפוליטיקה ובצה"ל. נ.ב. אני לא "שונא" אותה בכלל והיא לא עשתה לי אישית כל דבר רע , למרות שגם מי "ששונא" אותה , יתכן וצודק בביקורת עליה , הלא כן ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה היקר
  מגיב ותיק   24/01/19 10:25
1. אין לי בעייה עם "התהדרות" של גנץ, יש לי בעייה עם מעשים, מוסר הלחימה של גנץ מזוייף ומעוות (ולכן אין דבר כזה) , לכן אחזור, מי שמסכן את חיילי צה"ל בגלל מחבלים מבחינתי הוא פושע, זכותך לחשוב אחרת.

אגב, המצאת הביטוי מוסר לחימה הנו שקרי והוא המצאה של אנשים בשמאל שבאו לנקות את מצפונם, (אבל לא נכנס להיסטוריה ולהתנהלות השמאל בעניין זה החל מראשית הקמתו של צה"ל)
בכל הצבאות בעולם ישנו מה שנקרא "דיני מלחמה" - דהיינו מה מותר ומה אסור לעשות בפעולות לחימה - ואצלנו אין כי ליצנים צבועים מהשמאל השתלטו על מה שמתנהל בצה"ל והשליטו את האג'נדה האובדנית שלהם על כל מה שמתרחש.
(לדעתי עצם השימוש בביטוי הזה על ידך מעיד כי אתה לא מכיר את העניין ואת המתרחש בצה"ל בעשורים האחרונים)

2. פסדררר..אני מוכן להוסיף שכל צמרת הפיקוד שנכחה שם מול קבר יוסף כשלה,(ואהוד ברק בראשם) התחקיר של יה יה היה כיסוי תחת מביש ובטח לא אלעזר שטרן שהייה בין הבודקים את הארוע הוא לא הסמכות בעניין זה, אגב, עם כל הצניעות, מה שאני שכחתי מאוסף העובדות על גנץ, אתה טרם למדת .

סעיף 3 שלך מעיד כי אין לך מושג מה קרה בצוק איתן ובעניין המנהרות.

4. אכן כן, אבל בתחילה הוא אמר כי הוא (גנץ) יפעל לשנות את החוק, לאחר שהבין כי דבר שטויות תיקן את עצמו -וזה זיגזוג גמור.

5. הזכרת סקרים ואכן עשית לי את היום בעניין הסקרים, שלמה, אל תצחיק, האיש מקבל בסקר של הבוקר פחות ממחצית המנדטים שמביא ביבי, בכלל מציע לך להזהר מסקרים.

6. "תגובות היסטריות" זה בעיני המתבונן ואני רואה היסטריה גמורה בקרב אנשי גנץ והשמאל בכלל שמבינים כי יישארו לעד באופוזיציה.לכן חלקים בשמאל ובפרקליטות בסיוע התקשורת קשרו קשר נגדו להפילו בתואנות כוזבות.

7. בקשר לשאלתך בעניין מירי רגב, גם לא וגם לא כן, ישנם בשמאל מטורללים כמו השפירית, כמו בת זוגו של שליין ואילן גילוןממרץ (שעזב )שהתנהלו בצורה מגעילה עם פה מלוכלך לכל אורך השנים, לא ראיתי מילת ביקורת בשמאל כלפיהם לכן אני טוען, ההתקפות על רגב הנן צבועות ובזויות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
דעה אישית על "המנהרות" מעזה
  שלמה המגיב   24/01/19 13:49
ובכן , מגיב ותיק , בלי קשר למה שחושבים על המנהרות , גנץ או גלנט , או נתניהו , או בנט או תושבי עוטף עזה ,אז דעתי האישית בעניין , שההשקעות העצומות של החמאס בבניית המנהרות לכיוון ישובי עוטף עזה , הן בזבוז כספים מטורף ומטופש של החמאסניקים , ללא תכלית , ללא כל פרופורציה לאיזה יתרון בטחוני אסטרטגי ,ואפילו טקטי עלינו , באשר לצה"ל אין כל בעיה בשעת מבחן להגן על הישובים מפני חדירות ספורדיות כאלה שעלולות להתרחש , אם לא נהרוס להם מראש את המנהרות , והיכולות שלהם להשתלט על שטח , בעוטף עזה או "לכבוש" את הנגב , באמצעות חדירה של חוליות פה ושם דרך המנהרות , שלא יאותרו בזמן , הן אפסיות ,וגם אם פה ושם , תישתלט איזה חלויה על איזה בית בקיבוץ כיסופים , זה לא אמור להיות פיגוע אסטרטגי , יותר מאשר איזה מחבל מתאבד באוטובוס בירושלים ואנו עברנו מקרים כאלה , והמדינה לא "התפרקה" ולדעתי כל הכסף העצום שאנו משקיעים כיום באיתור המנהרות , ראוי שיופנה לפיתוח נוסף של פרוייקטים להגנה מפני טילים מאירן , סוריה ולבנון , וכל אילו שנכנסים "ללחץ" מהמנהרות האילו , כמו בנט וכראה גם כמו אזרחים כמוך , מגיב ותיק , זה סתם פאניקה חסרת כל פרופורציה. נ.ב. הערכות ראוייה של כיתות חי"ר בשטחים מועדים לפריצה של חוליות מחבלים לשטחנו דרך מנהרות , אמורה לנטרל לחלוטין כל סיכון של ממש מחוליות מחבלים כאלה ,שיחוסלו מיד עם יציאתם מהמנהרה ולא אפרט. וואי וואי , החמאסניקים עלולים להחדיר לנגב אוגדה משוריינת דרך המנהרות , או איזה חטיבת קומנדו שתשתלט על העיר שדרות , והמגיב הותיק מלין על "היחס האפאתי" של גנץ , לסיכון האסטרטגי הנורא הזה , שחשף לנו אדון בנט , האסטרטג הגדול שנסיונו הצבאי הינו פיקוד על כח בסדר גודל של פלוגה והמבין יבין. תהיה לי בריא מגיב ותיק ותתחיל לנתח מצבים תוך ניטרול ההשקפות הפוליטיות שלך , ואז תגיע למסקנות דומות לשלי , בהרבה תחומים שאנו כנראה חלוקים עליהם בשלב זה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה
  מגיב ותיק   24/01/19 15:16
סתם מנהרה שדרכה יחדרו מחבלים באמת לא צריכה להפחיד אתנו (וטענתי כך גם אני בעבר כי פלוגת מחבלים שתנוע מחוץ למנהרה , תגיע מהר יותר לישובנו)

אבל לפי מיטב הבנתי וידיעתי, זו לא הכוונה של המחבלים ולא לזה הם מועידים את המנהרות.

ונקח דוגמה טרייה הצפון.

במקרה זה המנהרות הם של החיזבללה ותאר לך כי בפתיחת עימות הם יחדירו דרך המנהרות ובהפתעה מאות מחבלים (שייתכן שיהיו ממונעים )שלדוגמה ישתלטו על ישוב כמו מטולה, ו/או ייטבחו את תושביו ו/או ייקחו אותם בשבי - לא משנה מה נעשה אחר כך - לאוייב כבר יש תמונת ניצחון.

בקיצור, שימוש בהפתעה במנהרות אל תשכח שגם חוטפי גלעד שליט השתמשו במנהרה.

בייחס לצוק איתן אינך מכיר את התמונה המלאה והמדייה הזו לא מתאימה לפירוט נרחב יותר
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לשלמה המגיב
  עד.   24/01/19 11:05
אתה מנסה לשוחח עם מגיב אלים, שיכול לקבוע קביעות לגבי הרמטכ"ל כמו פושע . המגיב הזה ממשיך דרכים של הסיקיריקים.
כתוב תגובה ל- עד.
11
נשוא מאווייו הניסתרים של
  פלא יועץ   24/01/19 09:54
קלינסקי "נשיא" ונצואלה הקומוניסט שונא ישראל,שהביא לארצו אלפי אירנים ואנשי חיזבאלה זדוניים,ואשר בשם הצדק והשוויון,הביא חורבן שלם על תושבי מדינתו מכל בחינה שהיא,וגרם לחמישה מיליון איש מאזרחי ונצואלה להיות פליטים בנכר.זוהי הדוגמא ה"נאצלה" אותה מבקש האיש ההזוי ליישם במקומותינו.האלטרנטיבה הראויה היחידה לתושבי עזה,אשר מעולם לא היו "עם פלסטיני" אלא ערב רב של מהגרים ממצרים ומדבריות ערב,היא לאפשר למיטיבם התורכונאצי הנאלח,לשלוח אליהם אוניות אשר יקחו אותם לארצו המוסלמונאצית.או לדרוש מהמצרים לאפשר את הגירתם דרך מצרים.ויבוא לציון גואל ורווח לישראל.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
12
התפארות מבישה בהריגת 1361
  עדי.   24/01/19 12:06
מול הנהגת האסלם יש להילחם, אך מנהיג נבחן לא רק בהתפארותו אני הרגתי יותר, כשמורידים ממטוס 100 ק"ג חומר נפץ ולעתים יותר והופכים אזור שלם כמשקף את תקופת האבן , הרי לפחות מחציתם של 1361 אינם מחבלים, אלא אזרחים, אלה נשים וטף .
כתוב תגובה ל- עדי.
לכן...
  מגיב ותיק   24/01/19 15:25
התנהגותם של טרומן (ורוזבלט לפניו) של צ'רצ'יל שהפכו את ערי גרמניה לעיי חורבות (ובכך הכניעו אותה והצילו את העולם) היא - מבישה.

אוי שמאלנים מטומטמים !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"הנהגת האיסלם" , עדי ?
  שלמה המגיב   24/01/19 16:13
טוב , אני רואה שאתה תלמיד טוב של קלינסקי, שמנסה להגדיר את אויבנו , בניסוח שיתאים לאג'נדה שלו. שגנץ מציין שחוסלו כך וכך מחבלים , אז קלינסקי שמשנה את תוארם ומכנה אותם סתם כך "פלשתינאים" , כאילו עשינו כאן איזה טבח עם ,כאשר אנו מנסים להגן על אזרחינו מפני "חובבי ציון" הללו. מעניין איך התייחס הקומוניסט הזה , להרג מיליוני אזרחים גרמנים , זקנים , נשים וטף ( הגברים הצעירים היו בצבא הגרמני ) , ע"י הצבא הרוסי במלחמת העולם השנייה , כאשר התחיל באופנסיבת ההתקדמות שלו לעבר גרמניה , החל מתחילת 1944 , וכל זאת כדי להכניע את החיה הנאצית עד לניצחון ב 5.5.45 . טוב ,שם זה היו אזרחים גרמנים וזה סביר שהקומוניסטים שהותקפו על ידם , ישיבו מלחמה שערה , אך מה לנו שנתקוף את "הפלשתינאים" חובבי ציון , שרק רוצים "לעלות על ירושלים" בהפגנותיהם יום יום על יד גדר הגבול בדרום , להרביץ איזה תפילה קטנה בהר הבית ולחזור בשקט הביתה ואנו בתגובה לא מידתית , רק הורגים בהם , בחובבי ציון הללו. נו , עדי , זה רק "הנהגת האיסלם" שרוצים לזרוק אותנו לים ? , האם עשרות אלפי "האזרחים" המשתוללים על גדר המערכת וקוראים "לעלות לירושלים" ואף יורים על חיילנו , הם "הנהגת האיסלם" ? , האם מאות אלפי הפלשתינאים המתאספים בעזה , בכינוסים של החאמס , ומריעים להנייה , על איומיו שישמידנו ,זה "הנהגת האיסלם" ?. וכדאי להזכירך ,עדי , שהחאמס ( הנהגת האיסלם" , עלה לשילטון בבחירות דמוקרטיות של האזרחים השלוים "חובבי ציון" הללו , שרק רוצים לחיות על ידנו בשקט ,וגנץ הוא זה שלא נותן להם את השקט שלהם. זהו ,עדי . הסיכסוך שלנו עם הפלשתינאים , הוא בגלל גנץ , שלא נותן להם לחיות בשקט ?. מה התמיכה הפאבלובית הזו שלכם , עדי , בכל תובנה של קלינסקי ??.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ולא רק אזרחים גרמניים
  מגיב ותיק   24/01/19 17:09
הקומוניזם של איתן רצח לפי הערכות זהירות כ- 30 מיליון רוסים.


זאת ע"י סטאלין וקודמו לנין.

ועל קורבנות אחרים של הקומוניזם במדינות אחרות אני כבר לא מדבר...

כן, זה היה השמן על גלגלי המהפכה...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הגיון עקום של מגיב עקום
  עדי.   24/01/19 19:10
הגיון מעוות של מגיב וותיק. הקומוניזם רצח 30 או 40 מיליון אנשים, אז מאחר שקומוניזם הרצחני רצח ורצח, זה יהודי, זה כרטיס ביקור במערכת החירות שלנו שמועמד לכנסת יתפאר, שהוא שיטח שכונות שלמות בעזה והחזיר אותן לקופת האבן. הוא מתפאר שעל ידיו רשם הריגתם של למעלה מ-1300 עזתים חלקם מחבלים וחלקם אזרחים, כי אם בני גנץ שיטח שכונות בעזה מתחת למשטחים מתופת האבן יש גם נשים וטף. הגיון עקום של מגיב עקום .
כתוב תגובה ל- עדי.
תעבור/רי הלאה
  מגיב ותיק   24/01/19 22:05
כתיבתי לא נועדה לרפי שכל עם לוגיקה של כרוב.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מלתעותיו של מגיב ותיק
  עדי.   25/01/19 03:43
מלתעות הסיקריקי מגיב ותיק מקלידים כאן אלימות מילולית במיטבה .
כתוב תגובה ל- עדי.
13
אגב, מה ? גמרת עם פרופ' אשר
  מגיב ותיק   24/01/19 15:31
כהן ?

mida.org.il/
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
פרופסור אשר בושה לאקדמיה
  נעמי קליין.   27/01/19 11:06
כתוב תגובה ל- נעמי קליין.
14
מקבל בחיבוק את בני גנץ
  הליכוד   28/01/19 11:28
החיבור בני גנץ ויעלון יביא את אותם למחנה של הליכוד. כי מי שמתפאר שהוא שיטח שכונות שלמות בעזה והרג למעלה מ-1300 עזתים, דרכו סלולה אל הליכוד
כתוב תגובה ל- הליכוד
15
אני נרגש ונפעם,האיש עם הכריזמה
  בני בנקר   29/01/19 20:19
של מלפפון חמות מדבר עם הפסקות קצובות של להקת מעודדים ומעודדות. איזה איש חזון מתפאר כמה ערבים הרג,עילוי.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il