s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אשכנזי לא ראוי
מאת: ד"ר חיים משגב  |  15/03/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שרון ידע כל כך טוב לבחור
  הירונימוס   15/03/19 20:59
רמטכל עד כי מינה את דן חלוץ... תגיד משגב, אתה בכלל קורא את השטויות שאתה כותב?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
כל כך צפוי ופבלובי
  חיון   16/03/19 08:06
אכן נבחר רמטכל אחר. יתכן ושרון איתר אצל אשכנזי פגמים. לא הכל שחור בקטע של משגב. אגב, שרון מעולם לא בחר והחליט לבד.היה פורום החוה.חוה שנרכשה בחטא ומומנה על ידי ועל ידך (אם אתה משלם מיסים).כולל שמירה 24/7 על ידי השב"כ.
כתוב תגובה ל- חיון
{{{פרשת השוחד בטיסנקרופ!!!
  לחקור בשיטות שב״כ   16/03/19 09:14
{{{ בעיני כיהודי וציוני פרשת השוחד בעניין הצוללות צריך לחקור בשיטות שב״כ
גם את נתניהו.
כתוב תגובה ל- לחקור בשיטות שב״כ
{{{לחקור רפיסות נתניהו מול חמס
  טילים על תל אביב   16/03/19 11:41
שנה שהחמאס יורה טילים על ישראל מצית שדות שולח המונים לפרוץ הגבול
ונתניהו זחוח= לדעתי צריך לבדוק אם הוא בכלל מסוגל מנטלית לטפל בעניין.
כתוב תגובה ל- טילים על תל אביב
גאון הדור - מלחמה היא הפתרון
  חיונית   16/03/19 12:23
קרוב לודאי הילדים שלך לא יהרגו בקרב הזוי ללא תכלית בעזה. אז מה איכפת לך, על מה אתה מדבר ?? רק נתניהו שולט בסיטואציה, מצד אחד שקט יחסי מצד שני אין כמעט נפגעים. זו המשוואה השפויה במזרח התיכון ההזוי במיוחד ביחס למופרעי החמאס והג'יהאד מזלו הגדול של הימין הוא שב0מול יש חדלי אישים כמוך, צבועים אוכלי נבלות.
כתוב תגובה ל- חיונית
2
אשכנזי מגלה צדדים אפלים
  אחת מהעם   15/03/19 22:17
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
3
ומשגב ממשיך בשקרים ומניפולציות
  שלמה המגיב   15/03/19 22:39
משגב טוען שגבי אשכנזי היה סגן הרמטכ"ל (!) , בעת שכהונתו של יעלון לא הוארכה , "אבל שרון העדיף על פניו את דן חלוץ" , ולפיכך קובע משגב "שאשכנזי לא נמצא ראוי לשמש כרמטכ"ל " וזה "מה שראה בבהירות רבה אריק שרון" . ובכן לעובדות: אשכנזי לא היה סגן הרמטכ"ל בעת שכהונתו של יעלון לא הוארכה , אלא דן חלוץ , ומינויו של חלוץ שהיה סגן הרמטכ"ל היתה אפשרות סבירה וראוייה עקב כך , ואינה מעידה בכלל "שאשכנזי לא נמצא ראוי לשמש כרמטכ"ל ". נו , כך גם מוכיח עורך משגב את הטיעונים שלו בבתי משפט ? , האם בסיטואציה שבה בוחרים רמטכ"ל מתוך מספר מועמדים , זה ראיה שאילו שלא נבחרו "לא נמצאו ראויים לשמש כרמטכ"ל " ? . סגנון בזוי ומסית של מניפולטור ברמה נמוכה , שמתייחס אל קוראיו כאל אספסוף של אידיוטים . כל מי שמהווה איום על המשך תיפקודו של נתניהו לתפקיד ראש ממשלה מושמץ באופו מביש ע"י משגב , שמטמטם כאן את הקוראים שוב ושוב.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על מסקנות בנוסח משגב
  שלמה המגיב   16/03/19 08:30
לאחר שהרמטכ"ל דן חלוץ התפטר , מונה אשכנזי לרמטכ"ל מתפקיד מנכ"ל משרד הביטחון ןהוחזר לשרות , באשר באופן טבעי , נסיונם של יתר חברי סגל הפיקוד הבכיר בצה"ל , היה באותו שלב לא מספיק ( אלוף פיקוד הצפון אודי אדם התפטר ואייזנקוט וגנץ שהיו רמטכ"לים בהמשך , עדיין לא שירתו כאלופי פיקוד אפילו ) , וכל הפרשנים הצבאיים דאז , שיבחו את ההחלטה להחזיר את אשכנזי לשרות לתפקיד הרמטכ"ל ולשקם את צה"ל , לאחר המשבר של תוצאות מלחמת לבנון השניה , אך משגב רואה בכך "פסילה פוליטית" (!) , של כל הסגל הפיקוד הבכיר בצה"ל באותה תקופה , כי לטעמו "לא נמצא מישהו במטכ"ל של צה"ל שיכול היה להיות ראוי" !. אתם הבנתם איך משגב מטמטם כאן את הקוראים ומסיק שכבר ב 2007 , מינויו של אשכנזי לרמטכ"ל לאחר התפטרותו המפתיעה של חלוץ , היה מטעמים "פוליטיים" ולא מטעמים "ענייניים". תראו איך באופן מניפולטיבי , מנסה משגב כך להוביל למסקנתו המטופשת שהרמטכ"ל לשעבר אשכנזי , לא היה "ראוי" לתפקיד רמטכ"ל , והוא מונה מנימוקים "פוליטיים" !!. נ.ב. ללא קשר להתנהלותו האישית של אשכנזי בפרשת הרפז , אם היתה ראוייה , או לא , אזי אין אף פרשן צבאי , או קולגות של אשכנזי , או רמטכלים לפניו , או שרי ביטחון לפניו ובתקופתו , שטענו , או אפילו רמזו , שאשכנזי היה רמטכ"ל לא טוב וכולם (!) שיבחו אותו על שיקום צה"ל , והמסקנות\קביעות של משגב שאשכנזי היה מינוי "לא ראוי" ונבע "מסיבות פוליטיות" , נובעות מנסיונו לגמד כל אדם שמהווה "איום פוליטי" על נתניהו , או עלול למנוע במישרין או בעקיפין , את בחירתו מחדש לתפקיד ראש ממשלה ( ראה ערך גנץ , מנדלבליט , ניצן , אלשיך , יעלון ועוד ). נו , הפאניקה של משגב , שיתכן שהגורו שלו , יצטרך "ללכת הביתה" ( נתניהו) , משבשת לו לגמרי את יכולת המחשבה והאתיקה האישית וזה ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
דברי אמת
  יוסי מ.   15/03/19 22:51
בוא נגיד כך מר משגב: אתה לא ראוי, לא קנדידט, לא בעל מעמד ציבורי ומעצב דעת קהל, אלא סתם גרופי של ראש משפחת פשע וכל מה שאתה כותב כאן צריך להיתפש כתעמולה משל היית כתב בתישרין או דר שטרימר שהיו שופרות תעמולה ולא עיתונות. רחמים עליך, איך בערוב ימיך (בריאות טובה ואריכות ימים)הפכת לליצן חצר. אני לא יודע אם אשכנזי ראוי אני כן יודע שהוא היה רמטכל מצויין,למרות העימות שיזם ברק ,שותפו של הפושע בזמן כהונתו של אשכנזי. אני כן יודע שהעלבון הכי גדול שיכול היה להיות מוטח בפניו של אשכנזי הוא להיות מוערך על ידך. אני גם יודע שנתניהו היה מוכן לתת כמעט הכל כדי שאשכנזי יצטרף אליו או לחילופין ישאר בבית.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
יוסי, כל מילה שלך בסלע.
  אלעד ב.   16/03/19 13:50
הקשישים בני 80 שנה מרמת אביב ג' שאני מכיר, יושבים בביתם מוקפים בנכדיהם, רגליהם טובלות בקערה עם מי-ורדים, והם מתבוננים בחיוך באלבומים מצהיבים משנות ילדותם. יש רק בן 80 אחד באותה שכונה, חיים משגב שמו, שממשיך להרעיל את הקוראים בהגיגיו, ואין מושיע.
כתוב תגובה ל- אלעד ב.
מזמן לא שמענו ממך. התקליט
  הלו כורדי חמוד!   16/03/19 18:07
השחוק שלך כנגד עו"ד משגב ממשיך ומנגן. הרוע והשנאה שנשמעים מדבריך מחליאים אף את הסובלני בבני האדם. והשבוע כורדי מתוק יש לך גם מעריץ. כנראה גם הוא כורדי ואיש אולמרט. שאלה: לנו זה גורם להקאה ולך לא נמאס להתחיל את תגובותיך ב"הגיון פשוט"? הרי ההגיון שלך כה מעוות ועקום. כדאי שתחליף תקליט. כסיל שבכסילים. או יותר טוב - תעבור לאתר סמולני. פה אתה נטע זר.
כתוב תגובה ל- הלו כורדי חמוד!
לממזר
  יוסי מ.   17/03/19 12:39
התיעצתי עם חברים והם הציעו שאבקש ממך תמונה של אמא שלך ושלך. אתה יודע הסתובבתי הרבה ויכול להיות שהיא היתה אחת מהן. שלח תמונה
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
5
{{{נתניהו מגה חשוד בשחיתות....
  פרשת צוללות!!!   16/03/19 00:35
נתניהו מגה חשוד בשחיתות מבראון חברון ועד היום החמורה מכולם פרשת הצוללות
13שנים נתניהו ראש ממשלה לפי 57 העמודים של מנדלבליט ביבי ישב בכלא.
כתוב תגובה ל- פרשת צוללות!!!
אני מסכים אתך. כעת כשהתברר
  הלמוט שמלצר   16/03/19 13:43
הקשר המסחרי בין מיליקובסקי הבן-דוד, ביבי וחברת הצוללות הגרמנית, פרשת 3000 היא הנוראה מכולם. נקווה שהפרקליטות שהחלה לבחון את הנושא לא תמזמז אותו 3 שנים. ביבי הוא בוגד לא רק בנשותיו אלא גם בארצו, על שנתן על דעת עצמו אישור לגרמנים להעביר צוללות למצרים. ביבי חלאת המין האנושי.
כתוב תגובה ל- הלמוט שמלצר
מעניין
  חיונית   16/03/19 15:02
חד וחלק. קבעת חיסלת. אין לך הוכחות רק שמועות. אין לך מושג מה קרה שם העיקר מבחינתך הכל סגור ברור ומוחלט. "רק לא ביבי, ביבי אשם עד שיוכח אחרת" מעניין מה יש לך להגיד על עמותות ברק ושתיקת בוז'י, ברק ומתווה הגז מול עזה.מבקר המדינה השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס: מדוע פעל ראש הממשלה דאז, אהוד ברק, להעברת שדה הגז מול עזה לשליטת הרשות הפלשתינית. שחיתות שלטונית של פרס כולל בגידות באשה (בית הנשיא, עבירות על חוק מימון בחירות ועוד.) שרון עם פרשיותיו. כל אלה עברו מבלי שהיה רעד בכנף. למה ? לי ברור לגמרי למה !!! לך כנראה לא. כל ה0מול חושב עם תא מוח אחד שכעת נמצא בתיקון.
כתוב תגובה ל- חיונית
6
חבל מאוד שכתבה כזו עוברת אותך
  ליואב יצחק העורך   16/03/19 05:28
היי נדמה לי שאתר news1 הינו אתר חדשות עם מחויבות לאמת ולדיוקים העובדתיים. חבל על הזמן בלנסות להפריך ולחשוף את הכתיבה המעוותת של ד"ר חיים משגב. לעיתים אני תוהה אם ד"ר משגב מקבל תשלום - שכר טרחה על הכתיבה הזו שנחזית להיות כתב הגנה של עורך דין פלילי המגן על לקוחו שהוא ראש ארגון פשע. אני מצפה מהעורך הנכבד להיות מחויב ראשית לכול לעקרונות עיתונאיים שאפיינו אותו בעבר.
כתוב תגובה ל- ליואב יצחק העורך
כעובדה אם וקטנה:
  עוד סתם אזרח   16/03/19 12:12
שתגובתך עוברת גם עוברת,
ולא וממש ולא רק תגובתך, יש ועוד.
ומה אתה חושב שאני שכותב ודבש שעבר שהכל שפשוט ללקט?? :
וזה מה שמצויין באתר זה, כנכון ואף אחד ואחת כאנוש ואדם, ועם המעלות הרבות, גם לא מושלם וחף מטעות.
אז, אם ורק נישתדל ניתן את הרושם הצודק הישתדלות שיקוף קרוב אמת שנכון, כרק שאם וקטן תחושת חובתי להשלים עד ושכעת לפחות.
אם ומיותר, נוסף וזה לדגש ####תגובה זאת לא באה פוסל את תגובתך אלא ולשם השלמה ולפחות עד שכעת ואמת,
((((למרות שאצלי במכשיר משום מה ובאור היתקבל דבר הערכה מאותו האיש המדובר לגברת 6.א.7.: כבהקשר נאמנות ובחירות))))).
אם כבר וציינתי את זאת, #####: ובטוח להוסיף שיש לה לאמר להגיד ומעבר לזה הגם הרבה טוב וסגולות.
שאו ברכה: אתר מעולה ולא מתיירא, הגם ובהחלט הצופים והצופות.
(789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
??:
  עוד סתם אזרח   16/03/19 12:29
??:
רק ולפני ימים ספורים היתקבל, ולאחר כמה ימים ולפחות בהם פורסמו התגובה/התגובות (ולא לפנייהם):
כך להבהיר פשטות ואמת: וששלא ספק, אין מניע אישי (אם ומיותר וגם אין עבר היכרות) באותן שעבר התגובות: כפשטות האמת להישתדל בשקיפות ובכנות להבהיר::
כבפשטות: שאותן התגובות ומבלי שום הקשר כאמור.
(789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
7
הצטרף לגנץ האידיוט בעיניו עצמו
  מתחלחלת   16/03/19 05:31
גנץ, אשכנזי יעלון וגם לפיד נוהגים כמו היהודי ההונגרי קסטנר
שאלה איך קרה שבסוף למחמת העולם השניה שככבר היה ברור שגרמניה נוצחה, הצליחו כמה אלפי חיילים נאצים איך לחסל את יהודות הונגריה שמנתה כמה מאות אלפים? תשובה על ידי הונאה על ידי רמאות. אמרו שכדאי ללכת למחנות, לא רע שם הרי קיבלו גלויות שכך נטען בהן מאנשים שהכריחום לעשות כך. בעזרת הרדמה זו, הצליחו הגרמנים הנאצים בעזרת היהודי קסטנר להונות את יהדות הונגריה ולהביא לחיסולה הפיזי. כלומר והעלים מחצי מיליון יהודים את ההשמדתם המתקרבת. קסטנר עשה עסקאות עם הנאצים וכך רק אלף ששמאות יהודים עשירים ומיוחסים הועברו ברכבת המיוחסים למחנה ברגן בלזן. ברכבת זו היתה גם מי שלימים תהיה אמו של בני גנץ (בתור מיוחסת היא שמאלנית). היא הכירה שם את היודנרט טומי לפיד יד ימינו של קסטנר, מכאן החברות המופלאה בין שני דור ההמשך (בני ויאיר). קסטנר נהג בדרך של השמאל הפרוגרסיבי בישראל. קסטנר שלל כל דרך של התנגדות התקוממות נגד הנאצים או אף בריחה.

כל שלושה רמטכ"לים לשעבר אלו, גנץ, אשכנזי ויעלון הטוענים כעת שאין שמאל ואין ימין, תחילה מסתירים אחר כך רומזים ותמיד ממליצים על דבר מה מעורפל לא ברור שיש לעשותו. כך אירופה העכשיות בעזרת מפלגת כחול לבן (השמאל שבשמאל) כנראה שגנץ מצפה שלעת צרה יהיה הוא בין המיוחסים שינתנו לו זכויות מיוחדות. אם יענו להם בעניין נסיגות חד צדדיות מכל הנכסים האסטרטגיים - תחוסל המדינה על מליוני יהודיה. אף אחד מרמטכל"ים אלו איננו מדינאי וכולם ביחד עם שותפם יאיר לפיד חסרי ידע בניהול מדינה. גנץ הבטיח שיביא מומחים אירופים לנהל לנו את מדינתנו. לפי אהדת אירופה והתוכנית לנסיגה חד צדדית אפילו ללא שום תמורה (כבר לא מדובר בשלום) יחסלונו סופית. זאת בעת שמתבררת לכל האלימות והרצחנות הערבית והמוסלמית שאינה ולא היתה שונה מזו של השותפה הנאצית. להבהרה: גנץ וגם לפיד לא רק מצדדים בחזרה לגבולות 67 וטוענים לשמירה על "גושי התישבות גדולים", שזו סיסמא נבובה. אין גושי התישבות גדולים, ישנן התישבויות פזורות. גנץ וגם לפיד הם בעד מדינה פלסטינית שפרושו שזותה יהיה להחזיק בכל כלי משחית נגדנו.
כתוב תגובה ל- מתחלחלת
למתחלחלת: את כנראה היית
  חלי המחוללת   16/03/19 13:37
קצינה בכירה בצה"ל, וישבת בחמ"ל בישיבות מטכ"ל. מאיפה את לוקחת את החוצפה לכנות את גנץ אידיוט. האם גם את בעלך את מכנה כך על שנשא אותך לאישה. נראה לי שגיל המעבר לא עשה לך טוב, אך יש תרופות שתשפרנה את סגנונך ואת רמת נימוקיך.
כתוב תגובה ל- חלי המחוללת
8
אשכנזי לא יהיה חלק מן הממשלה
  הוא בהחלט מפיונר   16/03/19 06:00
העתידית, משום שכחול-לבן (מפלגה מומצאת ומאולצת) תכשל ולא תזכה בבחירות. נתניהו ימשיך לכהן כראש ממשלה בקדנציה הבאה. רק תמוה שאדם כיעלון, המבוגר מבין הארבעה ובעל הנסיון כשר וכחבר ממשלה - הצטנף וויתר לשני הדחלילים (גנץ ולפיד) ולא דרש את תפקיד ראש הממשלה. שכן, מי שהיה צריך לקבל את התפקיד המרכזי מבין הארבעה הוא יעלון. ובכן, נחזור לדברים שלעיל: תמוה שיעלון הסכים שאיש מאפיה ובריון כאשכנזי יצטרף ל"מפלגה" הלא מפלגתית הזו. הוא (יעלון) בודאי מכיר היטב את טיבו של אשכנזי. אבל הרצון העז להפיל את נתניהו השנוא על כל אלה, מביא את יעלון להסכים לכל עיוות ופסילה. וזו בעיה שצריכה להטריד את כל המעניקים לכחול-לבן קולות.
כתוב תגובה ל- הוא בהחלט מפיונר
אשכנזי לא ראוי, בלשון המעטה
  משה מיכאל   16/03/19 10:23
ואילו יעלון מאמץ את דרכה הנפתלת של ציפורה ליבני
וסופו יהיה כשלה
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
אני אשיתי עלייה כי ברחתי
  רזומובסקי סשה   16/03/19 18:17
מפוטין הגנב, בשביל לקבל את ביבי הגנב.
כתוב תגובה ל- רזומובסקי סשה
אתה "סשה" רוסי כמו שאני טיל
  למגיב הבזוי   16/03/19 20:51
בליסטי בין-יבשתי רוסי "שטן 2". אדם רמאי ושוטה.
כתוב תגובה ל- למגיב הבזוי
9
אולמרט, והאי היווני
  ומה עם זה   16/03/19 10:43
"בסופו של דבר, החליט היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז באפריל 2004, שלא להגיש כתב אישום נגד אולמרט, וביוני אותה שנה החליט שלא להגיש כתבי אישום נגד אריאל שרון ונגד בנו..." "בשנת 2003, לקראת הבחירות לכנסת ה-16, התמודד בבחירות המקדימות במרכז הליכוד והגיע למקום ה-32 ברשימת הליכוד. לאחר שאריאל שרון, אליו היה אולמרט מקורב, הבטיח לו תפקיד של ממלא מקום ראש הממשלה, התפטר אולמרט מתפקידו כראש עיריית ירושלים ב-16 בפברואר 2003, כדי להיכנס לכנסת ולממשלה." מה מצא אריאל שרון המושחת במושחת השני אולמרט ? אשכנזי, שרון, אולמרט - דער זעלבע דרעק.
כתוב תגובה ל- ומה עם זה
ואיך ביבי קיבל 16 מיליון שקל
  הניה וילטר   16/03/19 22:00
כאתנן מהגרמנים כדי לתת להם אישור למכור צוללות למצרים.
כתוב תגובה ל- הניה וילטר
10
תנו מבט מעמיק בתצלום שלעיל
  חדי העין והנבונים   16/03/19 11:57
ושימו לב למבט, לאף הפחוס, לפרצוף המרובע, להבעה, לאופן פסיקת השפתיים, למצמוץ העיניים, לתנוחת הראש - המסקנה: לפנינו בריון. בהחלט מפיוזו. אם ייכנס לכנסת - יסתובב שם גנגסטר. מפחיד.
כתוב תגובה ל- חדי העין והנבונים
הגיון פשוט
  יוסי מ.   16/03/19 14:31
אבא שלך היה עורך בדר שטרימר? כי אתה ממש מתאים לסיגנון של ההם מגרמניה של שנות השלושים, שאת סגנון עבודתם התועמלנית מאמץ זה שמשלם לך כדי שתגיב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
לנבון וחד העין: כדאי שתצרף
  פסיכולוג קליני   16/03/19 16:28
בפעם הבאה כשתשפוך את מררתך באתר זה תמונה של פרצופך, כדי שנוכל לנתח מתוך תבונה וחדות עין את סגולותיך, חוכמתך, אומץ-לבך, ואת שירותך הצבאי האמיץ והמצטיין. עד אז, אסתפק כפסיכולוג להביע דעה מקצועית על אישיותך מניתוח סגנונך: נראה לי שאתה ימני הזוי,מעדיף מדינה אחת עם 2 לאומים, מעריץ מושבע של הנהגה מושחתת הנהוגה על ידי אדם מואשם בפלילים, וחבורה של מורשעים סביבו (דרעי, צחי הנגבי, נתן אשל הסוטה, אורן הסרסור ומירי רגב הקולנית והלקקנית). המתן בסבלנות עד למסקנות הפרקליטות בעניין תיק 3000, ואז יתברר לך שביבי שהוא בעיניך כליל השלמות מבחינה חזותית (איש קרח עם פאות נוכריןת המודבקות לקרקפתו בצבעים שונים, שעלויות איפורו עולות למדינות מאות אלפי שקלים בשנה, בעל צלקת מכוערת מעל שפתו המעידה על בריונות , אף ארוך המשמש קריקטוריסטים , והליכה ברווזית), איש זה יואשם בקשר מסחרי ארוך-שנים עם בן דודו מיליקובסקי עם חברה גרמנית מייצרת צוללות המספקת למצרים צוללות על פי אור ירוק שנותן לה הביב, בלי להיוועץ כלל עם הקבינט, וכל זאת כדי שבן דודו המושחת דוד שמרון יקבל מהם אתנן של עשרות מיליונים, שאין כלל ספק שהביב נהנה מחלקם. כעת נבון וחד עין, היכנס לשירותים, ותתבונן בראי,ויסתבר לך שאתה אינך בדיוק קלארק גייבל, אפך חרום, שיניך המלאכותיות חורקות, ושיער משתלשל מאוזניך.
כתוב תגובה ל- פסיכולוג קליני
11
תיבות הפנדורה נפתחות כעת!!!
  אקטואלי   16/03/19 16:32
תשאלו את גבי אשכנזי למה הוא נכנס מאוחר לפוליטיקה?? כעת מתחיל לצוף כל החרא והזבל על פני המים. אני מעריך שאיילה חסון ואחרים יספרו ויציפו את כל הידוע להם, לאורך כל החודש הקרוב, על פרשת הרפז. למה התכוון בדיוק אשכנזי שאמר - "לישר את איילה חסון"??? של מי הסגנון הזה? אם לא של עולם תחתון ("צדדים אפלים"). תיק 2000 ותיק 4000 הוא כסף קטן לגבי מה שמתגלה כעת. הקשרים עם נוני מוזס הם לכאורה קשרים של ראשי מאפיה. לכאורה היה ניסיון של פוטש כנגד הדרג המדיני על ידי אשכנזי וחבריו – רמטכ"ל צה"ל!!! עשרות שנים נוני מוזס לכאורה מאיים על אנשים ומשפיע עליהם לכאורה בהתאם לאינטרסים הכלכליים שלו. יש האומרים שביבי ניסה בתיק 2000 להפיל את נוני מוזס ויש אומרים שהוא נסחט על ידיו. מה שונה התנהגותו לכאורה של אשכנזי מהתנהגותו לכאורה, לאורך השנים של נוני??? כולנו זוכרים איך מסמסו את "פרשה הרפז" כמו שמסמסו את פרשת רות דוד. אל תחפשו צדק בפרקליטות ובמערכת המשפט הישראלי, לכאורה הכל רקוב שם ובמקומות נוספים. מומלץ לגבי אשכנזי לפרוש כעת כי מבחינה ציבורית הוא יתגלה לכאורה כאחרון המפיונרים. אם זכור לי הוא פיטר שני תתי אלופים עקב "שמירת ערכי צה"ל" אך איפה המראה שהוא יכול להסתכל בה ולשפוט את עצמו, על מעשים לכאורה מאוד חמורים שלו עצמו??? מפלגת "כחול לבן" נמצאת כעת בבעיה קשה מאוד בנושא גבי אשכנזי, זאת בנוסף "לסיפורים" על מה שנעשה בכפר הירוק עם בני גנץ, וכעת "הרכילות" שבפלאפון שלו, זאת בנוסף למפגשים הסודיים של יאיר לפיד עם נוני מוזס וההסתרה שלהם מציבור הבוחרים. אני אישית שמח שתיבות הפנדורה נפתחות כעת לפני הבחירות, ושכל אזרח יכול להשוות בין כל הפרשיות השונות ובהתאם להחליט נכון. תזכרו - שמי שיחזיר אותנו לגבולות 67 יביא על מדינת ישראל שואה! חד וחלק. העצוב הוא שיש כאלה במערכת אכיפת החוק שיש להם לכאורה אג'נדה ברורה ולכן מראש עשו הנחות לשחקנים הראשיים בפרשות הנ"ל. לי זה נותן תחושות לא נוחות!!! אגב סתם שאלה, איפה היה אשכנזי בפרשת המרמרה??? האם היה בבור בקריה או בבית או במקום אחר??? מי נתן את ההוראה לתת ללוחמי הקומנדו נשק המשפריץ צבע, ולא כדורים אמיתיים? גנץ מתגאה שסיכן את לוחמי גולני (רוצה להיות ראש ממשלה) והשני מדבר כמו "גולנציק". מי אמר שכך מדברים כל לוחמי גולני? שמתם כתם על כל לוחמי גולני בעבר, בהווה, ובעתיד. תתנצלו מידית!!! עוד מעט נשמע שהדברים יצאו מהקשרם.... שמענו חלק מההקלטות וגילינו שכך מדבר לכאורה אחרון המפיונרים "ליישר את איילה חסון". האם אלה חלק מהצדדים אפלים לכאורה שיש לאדם זה? זה מפחיד ומסוכן לדמוקרטיה הישראלית. מערכת אכיפת החוק הוציאה לכאורה את גבי אשכנזי בזיל הזול מפרשה עגומה זו. אני משוכנע שבעתיד הכל ייפתח ותיבת פנדורה של כמה טונות תפתח. ברור שאדם אחר עם דעות פוליטיות שונות ממנו, ולא רמטכ"ל, היה חוטף באבי אביו. האם כבר אמרנו "חקירות סלקטיביות"? אין בושה לאנשים, למרות הפרשות הם ממשיכים ומבקשים את אמון הציבור, אך הם לא יודעים שהציבור הישראלי הפסיק להיות פראייר והוא מתוחכם וחכם. אני מבטיח לכם "שהפנקס האדום" לא יחזור שנית!!! לא ניתן לזה לקרות!!! האפליה שהיתה כנגד ההורים שלנו לא תחזור שוב, הכל תלוי בנו, בתאריך 9/4/19 נבחר נכון!!! צבעים בצבע אדום, כחול, לבן, לא עושים לי טוב כעת!!!
כתוב תגובה ל- אקטואלי
תגובה חזקה. יפה וחכם. והכי
  ל-אקטואלי   16/03/19 20:45
נכון המשפט: אין בושה לאנשים, למרות הפרשות וקופות השרצים מאחוריהם, הם ממשיכים בכוחנות לרצות ולדרוש משרות, ממון והכל. כאילו הם נקיים וטהורים. יש גם לזכור שאדון אשכנזי לא התבייש להשתתף בטקס קריאת שם רחוב על שמו בעיר אור יהודה, בשנת 2012. אשכנזי הסכים ל"כיבוד" הזה, ואף השתתף ונשא דברים בטקס. פשוט, חסר כבוד. העובדה שטקס קריאת שם הרחוב אז התקיים בעיצומה של פרשה המעמידה את יושרו של אשכנזי בספק (תזכורת: פרשת מסמך הרפז שחזרה לחדשות בימים אלה) מוסיפה לענין גוון של טפשות יתירה. מן הראוי היה להמתין לפחות עד לברור יסודי של הפרשה המביכה הזו שדווחה אז. אבל אשכנזי רודף כבוד ויש להזכיר לו את אשר נאמר בפרקי אבות: "מי שרודף אחרי הכבוד, הכבוד בורח ממנו".... וזה נכון, רוב הציבור אינו מכבד את האיש הזה. קריאת שם הרחוב בוטלה על ידי הועדה לקריאת שמות בשנת 2015.
כתוב תגובה ל- ל-אקטואלי
12
גבי אשכנזי
  אשכנזי   16/03/19 20:44
זה עשרות שנים, לא היה רמטכל ראוי במטה הכללי, זה התחיל , מאהוד ברק ועד ונמשך עוד היום. כולם, כל הרמטכלים היו מינוי כושל ונפלולי, נפלים בלשון המעטה! יש לנו זה עשרות שנים מטה כללי רקוב!
כתוב תגובה ל- אשכנזי
13
אשכנזי? זה שאמר על גנץ חמור?
  רונית רפופורט   16/03/19 23:34
גנץ נראה נבך , יורם מצוי , אז היועצים אמרו לו להמציא דימוי מיני. יש סרט אין סרט. רמטכ"ל כושל , יו"ר המימד החמישי חברת סייבר שנסגרה, יו"ר חברת סייבר שלא מצליח למנוע חדירה לטלפון שלו . אז כבר לא תשכנע שאתה טוב בסקס
כתוב תגובה ל- רונית רפופורט
רונית, מההערות שלך על סקס
  אילנית המתהוללת   21/03/19 21:11
נראה שזה תחום בו את בקיאה, ומגיעה לסיפוקך כל אימת שנושא זה עולה לדיון. אנא, פרטי לקוראים הסקרניים מה הרקע שלך בתחום המיני, כדי שנוכל להתייחס להערות שלך בבטחה.
כתוב תגובה ל- אילנית המתהוללת
14
רק נתניהו מחסל טרור אוסלו
  בטחון נתניהו   17/03/19 00:03
רק נתניהו שומר על החיילים . נתניהו לא יתן לימי אוסלו עתירי הדם לחזור כאן. נתניהו חיסל את האוטובוסים המתפוצצים שהביאו עליינו 1600 הרוגים . אלו שראשי הממשלה השיכורים הפקירו למוות. ביטחון זה נתניהו
כתוב תגובה ל- בטחון נתניהו
15
משגב, האם לדעתך מירי רגב
  הלמוט שפיצווסר   17/03/19 23:51
ראויה?
כתוב תגובה ל- הלמוט שפיצווסר
16
גבי אשכנזי לא ראוי בהמעטה
  קורמן רוני   6/04/19 20:23
היה רמטכ"ל לא ראוי בהמעטה. כתב אישום לא הוגש נגדו, כי מערכת המשפט הרקובה היא בררנית!יש גיש בררנית בהגשת כתבי אישום והרשעה, שמערכת התביעה והמשפט נוקטים זה עשרות שנים. גישה בררנית היא פשע! שלושת רמטכלים יהירים ונפוחים,כמו מאמר מערכת של ידיעות אחרונות. חסרי כישורים וכושלים! גם איידי אמין מאוגנדה היה גנרל!
כתוב תגובה ל- קורמן רוני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il